» »

AMD Vega GPU

AMD Vega GPU

Temo vidijo: vsi
««
75 / 138
»»

Predator X ::

D3m0r4l1z3d ::

Zanimivo bi bilo vedeti ali bi lahko marca 2012 izdali najprej gk100 čip namesto gk104 pa niso, ker ni bilo potrebe. Podobno s Pascalom, ali bi lahko maja 2016 izdali gp102 (1080Ti) pa ni bilo potrebe, ker je že gp104 bil 30% hitrejši od Fury X. Glede Vege pa podobno, torej Volta gv104 že letos pa ni potrebe, vemo zakaj.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Grey, dober post. A ni to pri pc igrah super, da lahko večino prilagodiš v nastavitvah grafike. Off, low, mid, high.

Se spomnim, ko je ATi grdo vsiljeval dx9 v času, ko sem imel 4200 ti. Moral bi jih tožiti, ker so imeli naprednejšo tehnologijo. Le komu je prav prišel efekt odboja svetlobe na usnjeni jakni Max-a v 2. delu, zakaj bi moral 9xxx radeonko kupiti, da bi to videl. Dražje, močnejše, če pa je na 4200ti čist ok laufala.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Jst ::

>Kako je to kar koli drugače od tega kar ima AMD?

NIČ! Ampak ker slo-tech brainiacs nismo sposobni enega logičnega koraka dlje, se moram naučiti shitposting, ker to več res ni za nikamor.


---

Tema je o VEGI. Nova, radikalno drugačna, arhitektura. AMD je za*ebal launch. Eno tretjino so krivi driverji, ki niso spolirani, in kar berem, veliko stvari sploh trenutno ne dela na Vegi. Eno tretjino, kjer špili delajo čudno in so na lestvici očitni outlierji, če bodo, bodo morali to popraviti tisti, ki so špil naredili. Ker imamo tako "radikalno" arhitekturo, bodo "pogoni za igre" potrebovali slabo leto, da implementirajo Vegine rešitve. Vsi špili, ki so v razvoju, pa tega ne bodo deležni, ker se verzija med različnimi pisarnami po svetu ne spreminja.

Povzetek: To kar vidite, JE Vega Gaming. ene 10% across the board bodo mogoče dosegli, to je pa tudi vse. Špili, ki delajo probleme, bodo pridobili +120% (če je takšen manjko performansa).

Če ima Vega RES tako radikalno novo arhitekturo, bomo šele z Navi in v tem obdobju izdajanja iger videli kakšen pošten napredek.

Ampak vseeno: Vega JE dobra GPU.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Predator X ::

Jst je izjavil:

>Kako je to kar koli drugače od tega kar ima AMD?

NIČ! Ampak ker slo-tech brainiacs nismo sposobni enega logičnega koraka dlje, se moram naučiti shitposting, ker to več res ni za nikamor.


Kako, da ne?
Gameworks - ali TressFX.
Poglej kako laufa witcher 3 ali recimo RoTR tressFX2.0 oziroma PureHair.

Dejno senitel tud malce mimo seka. Čudn, da je AMD tako rečeno prisiljen delati svoje boljše zadeve kot naprimer nvidija (Itak, da dela AMD v svoj prid, optimizira či bolj za GCN in čim manj za CUDO to je vsem jasno). HairWorks je totaln bullsh*t...

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Pa saj sta obe firmi čista kapitalca, eni pa mislite, da vam AMD le želi ustreči ali celo skupnost podpirat.

Jst, kako je Vega spet toliko radikalno drugačna in napram kateremu je dober gpu. Napram Fiji?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Predator X ::



VEGA arch je še veliko bolj "compute oriented".
- Pitcairn 2GP


- Tahiti 2GP


-Hawaii 4GP


- Polaris 4GP


- VEGA 64 4GP


Po tej sliki sem predvidal 8GP (zato sem pričakoval zelo dober gaming performance)
https://www.techpowerup.com/forums/atta...

Bo zdej vega 11 (2GP)?

Tonga ima 4GP vs Tahiti 2GP

Zgodovina sprememb…

Grey ::

Predator X je izjavil:

Vse kar mora AMD doseči je to, da njihov TressFX (in izpeljanke tega za travo), senčenje in ostali efekti postanejo de facto standard za gaming efekte. Njihov način je fair način. Optimizirana koda, ki deluje v korist gamerjev in ostalih IHVjev. nVidia pa ne dela tako. Če AMDju to uspe, smo potrošniki zmagali in se vrnemo nazaj v čas, ko smo bili priča velikim inovacijam in skokom v fidelityju in performansu. Sploh double rate FP16 bi lahko to povzročil. Ena od stvari, ki jih vidim, da se lahko zgodijo, je to, da bo nVidia opustila Quadro Pascal in odklenila (ali driver ali nova različica, pomanjšanih in odklenjenih Pascal čipov) double rate FP16 zato, da lahko kontrirajo RX Vegi na tem področju. Volte še dolgo ne bo zaradi stroškov proizvodnje - Volta bo izključno novi Quadro.

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Grey, dober post. A ni to pri pc igrah super, da lahko večino prilagodiš v nastavitvah grafike. Off, low, mid, high.

Se spomnim, ko je ATi grdo vsiljeval dx9 v času, ko sem imel 4200 ti. Moral bi jih tožiti, ker so imeli naprednejšo tehnologijo. Le komu je prav prišel efekt odboja svetlobe na usnjeni jakni Max-a v 2. delu, zakaj bi moral 9xxx radeonko kupiti, da bi to videl. Dražje, močnejše, če pa je na 4200ti čist ok laufala.

Aaaawwww, now you pushed me down the memory lane...Max Payne Theme je legendaren. Če tako pomislim...mi smo bili res v rush-u razvoja 3D grafike, kjer so bile med igrami in zmogljivostmi grafičnih kartic leaps and bounds razlike iz generacije v generacijo. Danes se je to vse upočasnilo. Tudi glasba je bila včasih narejena prav za igre, danes se poslužujejo "poceni" (v narekovajih, ker ni poceni) rešitve uporabe pravih skladb znanih pop izvajalcev. NFS serija iger do petke, Tomb Raider, Max Payne...

Heh, seveda je fino, AMPAK (ker vem kaj spet hočeš) pri reviewih GPUjev bi morali vključiti poleg tudi to, koliko kateri setting spremeni performance in kaj dobiš na račun izgubljenega performansa. V primeru Mass Effect: Andromeda smo dobili s tisto teselacijo kaj? Vizuelno popolnoma nič. Na RX480 pa na račun tega popolnoma nič fašeš še dodatnih 10% več performans loss glede na nVidio. Namreč, če si o razlogih zakaj tiho, potem indirektno podpiraš tistega, ki poskuša škodovati konkurenci in tržišču.

Kaj nam o nepristranskosti in objektivnosti medijev pravi recimo tole?
One thing to get out of the way is that Destiny 2 is being heavily promoted by Nvidia, so just like AMD Gaming Evolved releases tend to be better optimized for AMD GPUs, Destiny 2 will likely run better (at least initially) on Nvidia hardware.

To je clear & utter bullshit.

Potem pridemo še do tega umetnika, ki se ima za nekega reviewerja (Mass Effect: Andromeda GPU Benchmark & In-Depth Analysis) v bistvu pa je drek-mešač z lovljenjem ogledov s kontroverznimi naslovi.

S takim naslovom članka človek pričakuje nič manj kot DOBESEDNO GLOBOKO ANALIZO performansa grafičnih kartic glede na različno vklopljene nastavitve, slikami/povzetkom GPU Profilerja in ostalimi potrebnimi objektivnimi postopki. 0.1% Frametime Lows...to je zanj in-depth in to vse samo na Ultra nastavitvah...bravo, res bravo. Bi moral tip nazaj v šolo, da se nauči, kaj pomeni In-depth Analysis. Taki šarlatani me preprosto razpi*dijo, ker vedoč ali nevedoč pomagajo nVidii generirat fake imidž in še bolj razdvajajo community.

D3m0r4l1z3d ::

Poleg tega je še veliko na hw strani in zaostanek AMDja je bolj za kritizirat. Ti se zdaj enostransko obešaš na dodatne funkcije.

Average 15 games poglej pa te bo minilo.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

meho7 ::



Potem pridemo še do tega umetnika, ki se ima za nekega reviewerja (Mass Effect: Andromeda GPU Benchmark & In-Depth Analysis) v bistvu pa je drek-mešač z lovljenjem ogledov s kontroverznimi naslovi.

Kaj je potem Adored TV? :))

D3m0r4l1z3d ::

Konzole in AMD! Sami zaviralci razvoja gaming pc tech.

Ja, bili su to divni trenuci, leta ko se je dx9 uveljavljal, ... zdaj pa res samo še blink blink.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Grey je izjavil:

Senitel je izjavil:

Kako je to kar koli drugače od tega kar ima AMD? V obeh primerih so pa to manjše efekt knjižnice, ki uporabljajo standarden D3D ali Vulkan ali pa tudi kakšne specialne extensione, ki so pa itak lockani na vendorja. Če te moti ideja, da ima NV specialne extensione: AMD jih ima tudi (shader intrinsics v Doomu recimo), celo svoj open API so šli delat (spomni me kje lahko SDK dol snamem). In s tem ni nič narobe, samo da ohranimo celo sliko.
V obeh primerih so ti efekti del igre in, če NV ali AMD izdata novo verzijo se koda zunaj ne bo kar magično spremenila, če developerji ne bodo patchali igre. In jasno ne NV ne AMD ne optimizirata tega za konkurenco. Kar nekaj GCN-optimized disclaimerjev. Naj zakonsko omejimo kolk $ lahko IHV-ji zagonijo za software?

Bistveno bolj zanimiva debata bi bila na temo zakaj rabimo low level API-je in cel ta push proti D3D12/Vulkan na eni strani, po drugi strani pa še engline kot je Unreal tlači zraven GameWorks efekte. Zakaj nimajo svojih? Da ne omenjam, da je uptake za D3D12 počasnejši kot za D3D10. Zadeva je zunaj 2 leti so...? D3D10 je breaknil hardware kompatibilnost za nazaj pa je tam tam z D3D12.

Ali se niso ustrezno izrazili glede Shader Intrinsics ali pa drugače tolmačimo to, kaj so s tem rekli.

Vzamimo za primer idTech 6 pogon iz Doom, kjer so uporabili tzv. GCN Shader Intrinsics in EGO 4.0 v Dirt 4. Oba sta zelo izpopolnjena kar se tiče performansa obeh vendorjev (in nobena od teh dveh iger ne uporablja GameWorks...go figure).
Pri Codemasters niso nič omenili, da so uporabili tzv. Shader Intrinsics. A to pomeni, da je lahko v tisti igri GCN še hitrejši kot je sedaj? Dvomim. Za te tzv. Shader Intrinsics menim, da se je šlo samo za to, da so developerji idTech 6 pogona uradno izjavili, da so pogon na ustrezen način optimizirali tudi za AMD z upoštevanjem njihovih intrističnih lastnosti in zahtev za programiranje GCN Stream Processorjev tako kot so verjetno pri Codemasters v primeru pogona EGO 4.0.

O teh stvareh sem govoril.

Pri efektih je pa tako...GameWorks (HairWorks) deluje popolnoma anti GCN medtem, ko GPUOpen (TressFX) ne. Tudi npr. če uporablja nVidia ogromne levele teselacije...komot bi lahko v GameWorks limitirali level za GCN na človeški nivo. Če je nVidia prepričana, da obstaja VIDNA razlika (brez umetnega zniževanja/pogrševanja za AMD) med max teselacijo in človeškim nivojem teselacije, potem naj jo navijejo do konca NA njihovih karticah. Na GCN (AMD) pa naj pustijo človeški nivo teselacije.

 Izklopljena teselacija 59.5 fps AVG

Izklopljena teselacija 59.5 fps AVG



 AMD Optimized 53.2 fps AVG

AMD Optimized 53.2 fps AVG



 Maximum Tessellation 47.2 fps AVG

Maximum Tessellation 47.2 fps AVG



Vidiš, tu pa se že pojavi potencialni negativni motiv za uporabo tako ogromne teselacije. Primerjaj Mass Effect: Andromeda z max teselacijo in off/min. Jaz osebno nisem opazil neposredne razlike v fidelityju ergo moje mnenje je, da je to uporabljeno samo zato, da škodijo performansu GCN kartic.

 Screen Space Reflections Off

Screen Space Reflections Off



 Screen Space Reflections On

Screen Space Reflections On


Ubija performans. Zakaj se mora vse svetiti? Igra izgleda precej lepše in bolj naravno z izklopljenim efektom. Preprosto mi gre na živce...nekako tako kot pri Need For Speed, kjer se v vsaki različici cesta sveti kot, da so jo polili z voskom.

Na drugi strani pa imaš TressFX FP16, ki pa (za razliko od Hairworks) BISTVENO izboljša fidelity igre ob minimalnem impactu na performans (seveda za hardware, ki ima double rate FP16) zato v tem ne vidim nič spornega. TressFX FP32 je primerljiv s HairWorks le da deluje bolje. FP16 pa praktično podvoji število hair strandov ob minimalnem impactu. Se pravi, fidelity je zato pri karticah, ki to podpirajo, veliko večji in hitro vidno zaznaven.

 TressFX vs Hairworks performance impact

TressFX vs Hairworks performance impact



 TressFX FP16

TressFX FP16


Saj pravim...če ste mnenja, da s tem ni nič narobe (da imata obe podjetji svoje knjižnice), bo na koncu pripeljalo do tega, da ne bomo več gledali FPSe, ampak kdo je bolj zadel Concept Art s svojimi efekti (GameWorks/GPUOpen) ali kaj v tem smislu...ker potem nimaš več base ground za primerjavo v performansu. Šlo bo potem v podobno smer kot Playstation in XBox igre, kjer bomo imeli nVidia in AMD efekte...a večjo prednost bo imel tisti, ki ima double-rate FP16, ker bo grafika lahko bolj bogata.

Bolj menim, da bo šlo v smeri asimilacije s strani GPUOpen. TressFX se lahko pretvori v GrassFX (nisem ziher, a mogoče je nekaj takega uporabljeno v Far Cry 5, ker so pisali, da za travo tudi uporabljajo FP16...modifikacija TressFX za rast las na tleh?). V FP16 obliki bo to kar konkretna konkurenca TurfWorksu in HairWorksu. Fidelity bo v tem primeru na strani GPUOpen ob veliko manjši izgubi performansa kot v primeru Hairworks/Turfworks.

Sory, ampak brez reflekcije zgleda za burac. Noben ti ni kriv, da imas doma umazane matt ploscice in matt pohistvo. Zgleda se nisi bil v nekem fensi prostoru, kjer se res vse sveti, kot bi bilo iz voska, marmorja, stekla, lakirano z visokim sijajem itn. In ta efekt je se bolj izrazit v zaprtih prostorih z veliko umetne svetlobe...
 En primer z zunanjo svetlobo, kjer je vse povoskano, samo zate

En primer z zunanjo svetlobo, kjer je vse povoskano, samo zate


 Ne bit tak grumpy granny, kjer mora bit vse iz textila kot pr hipijih

Ne bit tak grumpy granny, kjer mora bit vse iz textila kot pr hipijih


To je samo tvoje osebno mnenje in nic vec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Grey je izjavil:

Predator X je izjavil:

Vse kar mora AMD doseči je to, da njihov TressFX (in izpeljanke tega za travo), senčenje in ostali efekti postanejo de facto standard za gaming efekte. Njihov način je fair način. Optimizirana koda, ki deluje v korist gamerjev in ostalih IHVjev. nVidia pa ne dela tako. Če AMDju to uspe, smo potrošniki zmagali in se vrnemo nazaj v čas, ko smo bili priča velikim inovacijam in skokom v fidelityju in performansu. Sploh double rate FP16 bi lahko to povzročil. Ena od stvari, ki jih vidim, da se lahko zgodijo, je to, da bo nVidia opustila Quadro Pascal in odklenila (ali driver ali nova različica, pomanjšanih in odklenjenih Pascal čipov) double rate FP16 zato, da lahko kontrirajo RX Vegi na tem področju. Volte še dolgo ne bo zaradi stroškov proizvodnje - Volta bo izključno novi Quadro.

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Grey, dober post. A ni to pri pc igrah super, da lahko večino prilagodiš v nastavitvah grafike. Off, low, mid, high.

Se spomnim, ko je ATi grdo vsiljeval dx9 v času, ko sem imel 4200 ti. Moral bi jih tožiti, ker so imeli naprednejšo tehnologijo. Le komu je prav prišel efekt odboja svetlobe na usnjeni jakni Max-a v 2. delu, zakaj bi moral 9xxx radeonko kupiti, da bi to videl. Dražje, močnejše, če pa je na 4200ti čist ok laufala.

Aaaawwww, now you pushed me down the memory lane...Max Payne Theme je legendaren. Če tako pomislim...mi smo bili res v rush-u razvoja 3D grafike, kjer so bile med igrami in zmogljivostmi grafičnih kartic leaps and bounds razlike iz generacije v generacijo. Danes se je to vse upočasnilo. Tudi glasba je bila včasih narejena prav za igre, danes se poslužujejo "poceni" (v narekovajih, ker ni poceni) rešitve uporabe pravih skladb znanih pop izvajalcev. NFS serija iger do petke, Tomb Raider, Max Payne...

Heh, seveda je fino, AMPAK (ker vem kaj spet hočeš) pri reviewih GPUjev bi morali vključiti poleg tudi to, koliko kateri setting spremeni performance in kaj dobiš na račun izgubljenega performansa. V primeru Mass Effect: Andromeda smo dobili s tisto teselacijo kaj? Vizuelno popolnoma nič. Na RX480 pa na račun tega popolnoma nič fašeš še dodatnih 10% več performans loss glede na nVidio. Namreč, če si o razlogih zakaj tiho, potem indirektno podpiraš tistega, ki poskuša škodovati konkurenci in tržišču.

Kaj nam o nepristranskosti in objektivnosti medijev pravi recimo tole?
One thing to get out of the way is that Destiny 2 is being heavily promoted by Nvidia, so just like AMD Gaming Evolved releases tend to be better optimized for AMD GPUs, Destiny 2 will likely run better (at least initially) on Nvidia hardware.

To je clear & utter bullshit.

Potem pridemo še do tega umetnika, ki se ima za nekega reviewerja (Mass Effect: Andromeda GPU Benchmark & In-Depth Analysis) v bistvu pa je drek-mešač z lovljenjem ogledov s kontroverznimi naslovi.

S takim naslovom članka človek pričakuje nič manj kot DOBESEDNO GLOBOKO ANALIZO performansa grafičnih kartic glede na različno vklopljene nastavitve, slikami/povzetkom GPU Profilerja in ostalimi potrebnimi objektivnimi postopki. 0.1% Frametime Lows...to je zanj in-depth in to vse samo na Ultra nastavitvah...bravo, res bravo. Bi moral tip nazaj v šolo, da se nauči, kaj pomeni In-depth Analysis. Taki šarlatani me preprosto razpi*dijo, ker vedoč ali nevedoč pomagajo nVidii generirat fake imidž in še bolj razdvajajo community.

 Ce ne vidis razlike, se vsedi blizje monitorju ali pa si nabavi vecji monitor, da bos kaj videl. Na mojih 65 colih je razlika vidna kot dan in noc.

Ce ne vidis razlike, se vsedi blizje monitorju ali pa si nabavi vecji monitor, da bos kaj videl. Na mojih 65 colih je razlika vidna kot dan in noc.


Seveda na tvojem 3x manjsem "ekranu" in 900p ne bos videl razlike.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

Mah, imajo podlago developerji, microsoft in nvidia ter AMD, vse nekak štima, tako pač je. grafika pa je sigurno s pomočjo tesalacije napredovala, štos je le v tem, da čustveno prizadet fanboy vidi v neljubi firmi sovražnika.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Dokler gledas na 24" 1080p monitorju, 4K youtube kompresirane posnetke pa jpg slikice neke igre res ne vidis neke
blazne razlike (been there, done that). Bo treba to videt dejansko v igri na 4K in vsaj 40" na High/Ultra pa magari z Cinematic 30fps.
Razlika v izkusnji lepote danasnjih iger je kot dan in noc. Witcher, Hellblade, ROTR, Andromeda itd. zgledajo enostavno cudovito, napram kakemu starejsemu naslovu iz 2010 naprimer, ki se dogaja v naravi.

Poglej skale/plazo na 4K v Crysis 1 (na zacetku igre, zgledajo kot ogromni oglati krompirji) in skale v Andromedi na 4K ali v ROTR. Ce to ni napredek (zahvaljujoc tesselaciji) potem nevem kaj je za vas napredek. Razlika je kot dan in noc spet.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

v GTA5 recimo je lepo detajlna tista gora na severu mape, tudi ko si še kar oddaljen. Immersive.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Poleg tega je še veliko na hw strani in zaostanek AMDja je bolj za kritizirat. Ti se zdaj enostransko obešaš na dodatne funkcije.

Average 15 games poglej pa te bo minilo.


Polaris ni prav nič v zaostanku.
VEGA ima pa GP lihk tolk kot polaris.

D3m0r4l1z3d ::

Polaris se precej matra, da doseže Pascala. Slaba napoved, Vega 11 bo s hbm2, torej cene nad 300eur, performance pa vprašanje če na ravni rx 580. Če ne bi bilo mininga gledamo.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Predator X ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Polaris se precej matra, da doseže Pascala. Slaba napoved, Vega 11 bo s hbm2, torej cene nad 300eur, performance pa vprašanje če na ravni rx 580. Če ne bi bilo mininga gledamo.

Polaris naj bi bila rop limited.
GTX 1060 ima 48 rop medtem kot GTX 580 ima 32 rop.

m0LN4r ::

Dejmo vlect 40nm GPUje izpred 7 let v primerjavo... Jipijej
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SuperVeloce ::

mislil je rx 580, gtx580 ima drugacno konfiguracijo... sicer pa spet suhoparno primerja cifre razlicnih arhitektur med dvema konkurentoma...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Je pa resno mislil z "medtem kot", lol
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

http://www.techarp.com/articles/amd-veg...

-AMD Vega was specifically architected to handle big datasets, with a heterogenous memory architecture, a wide and flat address space, and a High Bandwidth Cache Controller (see 1:34).
-Large amounts of DRAM can be used to handle big datasets, but this is not the best solution because DRAM is costly and consumes lots of power (see 2:54).
-AMD chose to design a heterogenous memory architecture to support various memory technologies like HBM2 and even non-volatile memory (e.g. Radeon Solid State Graphics) (see 4:40 and 8:13).
-At any given moment, the amount of data processed by the GPU is limited, so it doesn't make sense to store a large dataset in DRAM. It would be better to cache the data required by the GPU on very fast memory (e.g. HBM2), and intelligently move them according to the GPU's requirements (see 5:40).
-The AMD Vega's heterogenous memory architecture allows for easy integration of future memory technologies like storage-class memory (flash memory that can be accessed in bytes, instead of blocks) (see 8:13).
-The AMD Vega has a 64-bit flat address space for its shaders (see 12:08, 12:36 and 18:21), but like NVIDIA, AMD is (very likely) limiting the addressable memory to 49-bits, giving it 512 TB of addressable memory.
-AMD Vega has full access to the CPU's 48-bit address space, with additional bits beyond that used to handle its own internal memory, storage and registers (see 12:16). This ties back to the High Bandwidth Cache Controller and heterogenous memory architecture, which allows the use of different memory and storage types.
-Game developers currently try to manage data and memory usage, often extremely conservatively to support graphics cards with limited amounts of graphics memory (see 16:29).
-With the introduction of AMD Vega, AMD wants game developers to leave data and memory management to the GPU. Its High Bandwidth Cache Controller and heterogenous memory system will automatically handle it for them (see 17:19).
-The memory architectural advantages of AMD Vega will initially have little impact on gaming performance (due to the current conservative approach of game developers). This will change when developers hand over data and memory management to the GPU. (see 24:42).
-The improved memory architecture in AMD Vega will mainly benefit AI applications (e.g. deep machine learning) with their large datasets (see 24:52).
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Predator X ::

To sem že jst postal. No je pa vsaj update.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

In za vse to je kriva Nvidia, Cuda in Gameworks. Tozit jih vse po vrsti v zelenem taboru.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Predator X ::

m0LN4r je izjavil:

In za vse to je kriva Nvidia, Cuda in Gameworks. Tozit jih vse po vrsti v zelenem taboru.


Kaj?
Grey lahko govori karkoli, kriv ni noben ali pa so vsi. Gameworks, cuda je samo ena odlična ideja NVIDIJE (kakorkoli pogledaš še "the way its meant to be played" odlična zadeva, ki je NVIDIJO popeljala zelo visoko, zdej pa vsi kritizirate tega človeka, ker je pri AMDju), kakor je LOW LVL API, GPU OPEN AMDja.

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

meho7 ::

A to so od Hwlux rezultati?




gmajna84 ::

nvidia gre s porabo vedno navzdol ali pa vsaj nekako stagnirajo...amd gre pa s porabo v višave...kot včasih gtx400 serija...amd = potrebujem domačo elektrarno
i7 8700K @ 5GHz|Intel UHD Graphics 630|16GB DDR4 3000MHz|
Asus Prime Z370 - A|NZXT Hale 90 v2 1000W 80+ Gold|
Corsair Carbide Air 540 White|Logitech G105 / G500 / Z623|

D3m ::

Ne pretiravaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Ja zanimivo je kako AMD porabi za 16-20FPS manj, konkretno vec elektrike.
 Racunska moc gre v topel zrak ne pa FPS, neki racuna na veliko samo ni efekta

Racunska moc gre v topel zrak ne pa FPS, neki racuna na veliko samo ni efekta



https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Ne pretiravaj.

Res je, ampak kot lahko vidiš, manjši proces in višja poraba. Kar slabo, ne?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

tikitoki ::

gmajna84 je izjavil:

nvidia gre s porabo vedno navzdol ali pa vsaj nekako stagnirajo...amd gre pa s porabo v višave...kot včasih gtx400 serija...amd = potrebujem domačo elektrarno


TI mas spomin zlate ribice?=

meho7 ::

Vega 64 vs Fury x clock for clock

https://www.hardocp.com/article/2017/09...

Predator X ::

meho7 je izjavil:

Vega 64 vs Fury x clock for clock

https://www.hardocp.com/article/2017/09...


Serpravi korak nazaj @ polaris? Al morjo še driverje poštimat? Ali pa se morjo developerji prilagodit? :)):))

D3m0r4l1z3d ::

Predator X je izjavil:

meho7 je izjavil:

Vega 64 vs Fury x clock for clock

https://www.hardocp.com/article/2017/09...


Serpravi korak nazaj @ polaris? Al morjo še driverje poštimat? Ali pa se morjo developerji prilagodit? :)):))

Rabijo Magic Wand.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Joze_K ::

AMD Head Of Graphics Raja Koduri Takes Temporary Leave, CEO Lisa Su In Charge Of RTG Into 2018

It would be somewhat of an understatement to say that RTG is Raja's baby and his sudden leave of absence just after the company had introduced its latest generation of graphics products based on the Vega architecture leaves many questions unanswered.

Jst ::

Pomoje so ga imeli intravenusno priklopljenega na kofein in ostale, bolj "žleht" stimulanse, recimo amfetamin. Sedaj morajo svoje opraviti Radeon Driver Team, Game Developerji in tovarna, da jih sploh kaj več kot 25.000 sproducirajo.

Če je res tako različna arhitektura od GCN, bomo videli ene +10% across the board, popravke za špile, ki trenutno ne delajo relativno na ostale in prihajajoče igre, kjer bo "Vega Code Path" vključen.

Za Ryzen sem imel prav; uresničilo se je čisto vse, kar sem napovedoval. Sedaj je zadeva zglancana in za relativno majhen denar, dobiš tole: 30 Games Average

Vseeno je Vega 64 trenutno slaba izbira.



---

Ko pridejo ven špili, ki so narejeni za polno izkoriščenost Xbox One X, bo spet mali preskok v grafiki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

XBox One X nima FP16. >:D FP16 je edini performance feature, ki rabi developer support.

D3m0r4l1z3d ::

Raja gre na goro po nasvet in ko pride nazaj, bo pametnejši, močnejši in... da bo le Vega 20 malo bolj gaming, če že nosi kultno ime RADEON.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Joze_K je izjavil:

AMD Head Of Graphics Raja Koduri Takes Temporary Leave, CEO Lisa Su In Charge Of RTG Into 2018

It would be somewhat of an understatement to say that RTG is Raja's baby and his sudden leave of absence just after the company had introduced its latest generation of graphics products based on the Vega architecture leaves many questions unanswered.

Keller je tudi zapustil AMD, ko so koncali z Ryzen :))
Vega unleashed - full performance
... coming soon
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gddr85 ::

..bo tak poowwaah, da bo treba 360mm aio gor napopat

FireSnake ::

m0LN4r je izjavil:


Keller je tudi zapustil AMD, ko so koncali z Ryzen :))


Mešaš jabolka in hruške.

Keller je bil najet. Koduri pa zaposlen.

Razlika je očitna.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

m0LN4r ::

Sej je sel samo na dopust, kaj jokate
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

FireSnake ::

Kdo joka?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

D3m0r4l1z3d ::

Papermaster ga je nagnal, ker mu je zmanjkalo marketinškega materiala za to žalost reklamirat.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Jst ::

Senitel je izjavil:

XBox One X nima FP16. >:D FP16 je edini performance feature, ki rabi developer support.


Aja? A zato so xbox 360 špili ob izidu konzole 2005-2006 zgledali kot en drek, ob zaključku življenjskega cikla te konzole, pa so igre imele neprimerljivo boljšo grafiko. Enako z PS3.

Me zanima če bo res FP16 resno kaj naredil dobrega v igrah oz. z drugimi besedami, če bodo developerji Game Engines "pograbili" ta "feature".


---

Kaj ni "special hardware" za checkerboard rendering ravno dodan support za FP16?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

XBox 360 je bil izdan ravno na konkretnem generacijskem prepihu. Unified shaderji na hardware strani in resni pristopi k dinamični osvetlitvi na software strani. Danes smo na software strani že tolk daleč, da rinemo zelo velike količine resourcev v grafične izboljšave, ki so vizualno precej majhne (in potem se folk buni, ker bi I guess raje mel 500FPS? :)).

Ne FP16 ni potreben za checkerboard rendering. Checkerboard bo hitrejši tako ali drugače. Je pa DICE z FP16 prihranil 30% časa v checkerboard resolve koraku... Ki glede na njihovo prezentacijo traja 1.15ms. Torej 1.15ms vs 1.495ms (16ms pa cel frame). :)

Jst ::

Je kje to malo bolj opisano? (Ne da ti ne bi verjel, ampak rad berem takšne tehnične "hacke".)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Tule je prezentacija.
Drgač glede FP16 si je treba zapomnit tudi to, da ti flopsi niso ravno ekvivalentni FP32. To je SIMD znotraj SIMT. Kar pomeni, da moraš imeti znotraj enega threada dve neodvisni MUl/ADD/MAD operaciji, ki delata na istih registrih (zgornja polovica/spodnja polovica). Like in the good old days... Pred GCN in Teslo.
««
75 / 138
»»