» »

Delovne ure v Excelu

Delovne ure v Excelu

BorutO ::

Zanima me, če se da v Excellu pisati delovne ure v stolpcih oz. v takem smislu - dnevi v enem stolpcu / datum v drugem stolpcu / ura zacetka - ura konca šihta v tretjem stolpcu / število delovnih ur pa v četrtem stolpcu. Da bo bolj objasneno ... Na primer ... Petek / 15.7. / 7:00 - 17:30 / 10. Ampak bi rad v stolpcih. Vsak stolpec bi bil svoje barve za lazjo preglednost, pa ne preveč skupaj.

Vem, da se to da delat, da ti excell tudi sam izracune dela ipd, ampak tega ne znam, ker nikoli nisem delal v Excellu.

Če obstaja kak download te datoteke, bi bil več kot vesel. Trenutno uporabljam net preko telefona, ker nam je modem tu pregorel, tak da ne morem iskati preko telefona po internetu, ker imam 2G povezavo.

MadMicka ::

Tretji stolpec razdeliš na dva, v prvega vpišeš uro prihoda, v drugega uro odhoda, zgoraj, kjer so označene kolone, recimo D, daš desni klik in format cells, tam izbereš time. Nato pa v naslednji stolpec vneseš formulo npr. stolpec E - stolpec D. Ostalo pa tut ni težko. Recimo za datum, ga vpišeš v prvo kolono, naslednji datum v drugo kolono, oba označiš z miško in nato vlečeš datume dol po stolpcu. Za dneve pa jih napišeš od ponedeljka do nedelje, označiš z miško in zopet vlečeš dol po stolpcu. To je tko za prvo silo.

kihc ::

Nekateri res malo pretiravate. Poglej tukaj: https://uploadfiles.io/7ebc204

To sem pred časom za nekoga skupaj zmetal, v prvi zavihek moraš kar je v boldanih poljih vnesti, ostalo pustiš, v druge zavihku samo osvežiš podatke in ti sešteva po mesecih.

Če rabiš inštrukcije/kostumizacijo pa piši na privat (=
x

frtusnk ::

Lol @ 2G izgovor.:)

Na googlu je tega pouno.calculatehours.com

BorutO ::

Ne gre se za racunanje ur, ampak, da na koncu v digitalni obliki posljem to delodajalcu. Odlicen primer sem zdaj nasel v excelu 2016. Datoteki se rece Časovna kartica oz po anglesko Time card. Tu notri je tocno to kar rabim, samo jaz rabim samo te stvari, zdaj ko vidim, da se to tudi da ... Dan posebej, datum posebej, cas prihoda posebej, cas odhoda posebej, skupno stevilo ur posebej, pa da na koncu avtomatsko preracuna skupaj stevilo ur od skupno stevila ur, da je mozno imeti notri se urno postavko in skupaj placilo. Sem naredil par slik kakor bi rad imel, pa s to jebeno 2G povezavo preko telefona noce niti nic prav odpreti, kaj se le naloziti kako sliko.

BorutO ::

Našel sem način, kako si beležiti ure itd.
Na listi je, vsaj zame, vse to, kar rabita vedeti vi in vaš delodajalec, ko/če bo zahteval ure, mu jih izročite,s točnim pregledom dneva, datuma, časa začetka in konca dela ter ure na dan in na teden, ter skupno število ur.
Urna postavka, ki se lahko vnese notri, avtomatsko računa v neto plači.
Notri si lahko kopiraš in prilepiš za naslednji teden.

To sem naredil bolj za take smrtnike, kot smo mi, ki delamo po tujini.

Datoteko excel si lahko prenesete tu:
http://www.megafileupload.com/fzJQ/Delo...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Excel pomoč

Oddelek: Pomoč in nasveti
5596 (518) joze67
»

pomoč v excelu-tabela

Oddelek: Pomoč in nasveti
71796 (1611) free_k_shot
»

Excel-pomoč s časi in datumi

Oddelek: Programiranje
93090 (2752) prtenjam
»

[Excel] Izpis v tabeli

Oddelek: Programiranje
6938 (859) smetko
»

SQL vprašanje

Oddelek: Izdelava spletišč
302555 (2118) jerneju

Več podobnih tem