» »

Mazda CX3 ali BMW X1

Mazda CX3 ali BMW X1

Temo vidijo: vsi
1
2
»

krneki0001 ::

Zakaj ne podaš linka, kjer bo dokazano, da je mercedesov največ na cestah? Ker dokler tega ne dokažeš, je tudi tvoje besedičenje ravno tako gostilniška debata za na 24kur.

Sam nisem mehanik, pa naredim vsaj 70 servisov na leto na avtomobilih familje, kolegov in znancev. In vem kaj od tega se vozi po cestah in kaj od tega je doma za pred bajto, "da sosedje gledajo".

In ja imamo tudi par novejših mb-jev (najmlajši je CLA 2015 letnik) v familji in tisti starejši od 4ih let gnijejo lih tako kot 20let stari japonci.

iKst ::

Drgač sem pa že navajen, da slovenceljni hvalite ta jetra. Pač zeljarsko šiptarsko turški avto.


Firma, ki dela ta jetra je na leto zapravi 5,4 milijard € za R&D, kar je več kot cela japonska avto industrija. Zaradi tega lahko v ta jetra montirajo sisteme, ki čez 5, 10 let najdejo mesto v ostalih avtomobilih srednjega razreda.

Če bi bili vsaj tako pametni, da bi najeli par pametnih slo-techovcev. Bi jim za 8€ na uro lahko pokazali kako se dela dobre avtomobile.

krneki0001 ::

iKst je izjavil:



Firma, ki dela ta jetra je na leto zapravi 5,4 milijard € za R&D, kar je več kot cela japonska avto industrija.


Če smo že pri tem, je Toyota tista, ki v R&D daje več kot vsi ostali proizvajalci avtomobilov na svetu in ne mercedes. Mogoče Mercedes v evropi, v svetovnem merilu pa caplja daleč zadaj za toyoto.

iKst je izjavil:


Zaradi tega lahko v ta jetra montirajo sisteme, ki čez 5, 10 let najdejo mesto v ostalih avtomobilih srednjega razreda.

Seveda tudi Mercedes šele čez 10 let začne to vgrajevati v svoje modele srednjega razreda.

krneki0001 ::

Are German Cars Reliable? The Myth of "German Engineering"

http://www.autoguide.com/auto-news/2012...
Tok o nemški kvaliteti. Ja, bila je nekoč to prava nemška kvaliteta, ko so res delal avtomobile kot se spodobi. Danes so pa daleč od tiste kvalitete in zanesljivosti, oziroma so jih ostali že dohiteli in večina tudi prehitela.

Ampak kot pravim, slovenceljni tega še niso dojeli in avto pa pes morata biti nemška, drugače pač ne gre.

korenje3 ::

sej se ve katerih avtov je največ, ki so danes certificirani oldtimerji. pa čez 30 let bo isto. me zanima koliko mazd in toyot je oldtimerjev.

pa še ena zanimiva reč. išči vse avte na avto.net, ki imajo nad 250000km. potem deli število avtov s številom registriranih avtov pri nas dotične znamke, da dobiš nek faktor. potem pa na forum s temi faktorji. no vam že zdej povem kere 3 znamke so na vrhu: mercedes, audi, bmw.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

JC Denton ::

krneki0001 je izjavil:

Are German Cars Reliable? The Myth of "German Engineering"

http://www.autoguide.com/auto-news/2012...
Tok o nemški kvaliteti. Ja, bila je nekoč to prava nemška kvaliteta, ko so res delal avtomobile kot se spodobi. Danes so pa daleč od tiste kvalitete in zanesljivosti, oziroma so jih ostali že dohiteli in večina tudi prehitela.

Ampak kot pravim, slovenceljni tega še niso dojeli in avto pa pes morata biti nemška, drugače pač ne gre.


+1

Večkrat sem že gledal razne razpredelnice najbolj zanesljivih avtov, tako po modelih in po znamka in so Japonci daleč spredaj. Od Evropejcev so visoko še Volvo, Jaguar pa tudi Fiat se kdaj znajde je pred Nemci.

Je pa pri nas res veliko ljudi, ki morajo zaradi omejitev lastnega ega imeti nemške avte. Kvaliteta nima pri tem nobene veze.

Martin Krpan ::

korenje3 je izjavil:

sej se ve katerih avtov je največ, ki so danes certificirani oldtimerji. pa čez 30 let bo isto. me zanima koliko mazd in toyot je oldtimerjev.

pa še ena zanimiva reč. išči vse avte na avto.net, ki imajo nad 250000km. potem deli število avtov s številom registriranih avtov pri nas dotične znamke, da dobiš nek faktor. potem pa na forum s temi faktorji. no vam že zdej povem kere 3 znamke so na vrhu: mercedes, audi, bmw.


Zdaj pa primarjaj ta jetra še po ceni !
Sigurno boš prej fuknu na odpad eno 80% zgonjeno mazdo , ki je nova koštala 15k kot pa 80% zgonjenga BMW ki je nov koštal 40k.

iKst ::

Večkrat sem že gledal razne razpredelnice najbolj zanesljivih avtov, tako po modelih in po znamka in so Japonci daleč spredaj. Od Evropejcev so visoko še Volvo, Jaguar pa tudi Fiat se kdaj znajde je pred Nemci.


Očitni si bolj slabo gledal razpredelnice. Nemcem gre kar dobro. Celo tako dobro, da so v kategoriji avtomobilov starih od 2 do 3 leta na prvih 5 mestih samo nemci.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news...

Evo, pa še celotni reporti: http://www.anusedcar.com/


Pa nekateri spet pozabljate, da zanesljivost ni edini (niti za mnoge najpomembnejši) kriterij. Na teh reportih se dobro vidi, da so razlike precej majhne.

sandmat ::

korenje3 je izjavil:

sej se ve katerih avtov je največ, ki so danes certificirani oldtimerji. pa čez 30 let bo isto. me zanima koliko mazd in toyot je oldtimerjev.

pa še ena zanimiva reč. išči vse avte na avto.net, ki imajo nad 250000km. potem deli število avtov s številom registriranih avtov pri nas dotične znamke, da dobiš nek faktor. potem pa na forum s temi faktorji. no vam že zdej povem kere 3 znamke so na vrhu: mercedes, audi, bmw.


sej veš, da so to javno dostopni (odprti) podatki?

http://nio.gov.si/nio/data/evidenca+reg...
http://nio.gov.si/nio/data/rezultati+te...

Ne rabiš avto.net gledat, lahko mdb datoteke dol potegneš za vse preseke registracij od leta 1992 dalje. Tudi tehnični pregledi (skupaj s kilometri) so gor za zadnji dve leti. BTW, zmotil si se glede vrha :)

korenje3 ::

sandmat je izjavil:

korenje3 je izjavil:

sej se ve katerih avtov je največ, ki so danes certificirani oldtimerji. pa čez 30 let bo isto. me zanima koliko mazd in toyot je oldtimerjev.

pa še ena zanimiva reč. išči vse avte na avto.net, ki imajo nad 250000km. potem deli število avtov s številom registriranih avtov pri nas dotične znamke, da dobiš nek faktor. potem pa na forum s temi faktorji. no vam že zdej povem kere 3 znamke so na vrhu: mercedes, audi, bmw.


sej veš, da so to javno dostopni (odprti) podatki?

http://nio.gov.si/nio/data/evidenca+reg...
http://nio.gov.si/nio/data/rezultati+te...

Ne rabiš avto.net gledat, lahko mdb datoteke dol potegneš za vse preseke registracij od leta 1992 dalje. Tudi tehnični pregledi (skupaj s kilometri) so gor za zadnji dve leti. BTW, zmotil si se glede vrha :)


sej ne veš o čem sem pisal...
gre se za razmerje števila avtov, ki se še prodajajo in ki imajo prevoženih nad 250000km ter številom trenutno registriranih avtov.

normalno je, da uporabnik vrže mazdo stran, ko prevozi nad 200k km, zato ker je preprosto tako zanič, da ni več vozna. no ne bom rekel da vse, ampak večino avtov. medtem ko pri mercedesih to ne velja.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

toSMpaJS ::

Ne kompliciraj, vzemi opelico pa si zmagal :)
Life is a series of choices between bad and worse.

Utk ::

Itak, vse kar je narobe v nemskem avtu je normalno in tako mora bit. 98 letnik sploh ni neka starost. Ne tak da bi moralo kaj razpadat. Da vam je uspelo 8 let staro corso unicit pa vec pove o njenih uporabnikih kot o avtu.

loveJDM ::

Utk je izjavil:

Itak, vse kar je narobe v nemskem avtu je normalno in tako mora bit. 98 letnik sploh ni neka starost. Ne tak da bi moralo kaj razpadat. Da vam je uspelo 8 let staro corso unicit pa vec pove o njenih uporabnikih kot o avtu.



+1

Pa glede starih vozil na cesti...japoncev bi blo ogromno samo jih je rja zjebala ne pa masine,te so vecne.

VelkBla ::

Ko berem določene komentarje posameznikov, zgleda tako, da ne glede kako komentiraš in predložiš vire, še zmeraj nimaš prav.


OP-u priporočam, da naj pove oz. si postavi en budget (bodisi za nov/rabljen) ter +/- 1000 EUR za registracijo, zavarovanje in podobne stvari. Naj se odloči kakšen avto želi, naj bo to SUV, limuzina, C klasa, GLA klasa. Potem naj si izbere najožje kandidate in naredi tudi testne vožnje in si k temu pripomore lažjo odločitev.

Superboyy ::

Boljši? Če en avto stane 18k pa je ok opremljen, drug pa s primerljivo opremo stane 40k, kater misliš da je "boljši"? Price-performance je pa drugo vprašanje.

Če te pa zanimajo križanci na sploh je bil nedolgo narejen primerjalni test desetih. Vmes tudi CX3, X1 pač ne ker je višji razred, tako prostorsko, kot cenovno:
http://www.volan.si/novosti/novice/5913...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9510544 (6089) bluefish
»

Kratki karavani ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
889751 (7324) Cruz
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325246 (16496) Superboyy
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822882 (17307) KAVINSKY
»

Predlogi za avto

Oddelek: Na cesti
484577 (3168) mailer

Več podobnih tem