» »

Mazda CX3 ali BMW X1

Mazda CX3 ali BMW X1

Temo vidijo: vsi
«
1
2

kiFni ::

Kaj je bolje oziroma se bolj splača kupit?

PALOMINO ::

Cenovno ne gre ravno za primerljiv razred. BMW je hitro okoli 40k, Mazda CX-3 pa s top opremo 150 konjskim bencinarjem 4x4 in avtomatskim menjalnikom s popusti okoli 25k.
Če pa že ciljaš na avto ranga 35k+ potem nedvomno Mazda CX-5 (spet top oprema pod 35k) ki je primerljiv če ne boljši od bavarskega X3.

Osebno bi vzel Mazdo, toliko več denarja za BMW, ne vem če je vredno. Si za razliko raje privoščim kakšno potovanje ali gadget.

          ::

Probaj enega in drugega. Poznavalci sicer pravijo, da se pravi BMW začne šele s petko. Pri nas je stara lani zamenjala X1 za Mazdo 6. Sam sem najprej mislil, da se ji je skisalo, za gre menjavati BMWejca za japonca. Ampak na koncu tudi M6 ne izpade tako slabo, sploh če pomisliš da je za cca. 35k dobila vso možno opremo. Poznam pa oba samo iz sovoznikovega sedeža, saj še nisem zadosti star da bi sam vozil.

iKst ::

BMW je boljši.

Mazdo se ti bolj splača kupiti ker ni toliko slabša, kot je cenejša.

          ::

Predvsem je X1 večji od CX3.

matobeli ::

iKst je izjavil:

BMW je boljši.


A je sploh lahko kako drugače? ;)

Splača se bolj Mazda, dovolj kvalitetna sta oba avta, pri enem ekstra plačaš znamko, to je pa vsa razlika.

iKst ::

A je sploh lahko kako drugače? ;)


Težko. BMW je veliko večji od Mazde, veliko več vlagajo v R&D, pozicionirani so v premium razred itd. Ensotavno delajo odlične avtomobile in za njih zaračunajo zasoljeno ceno.

          ::

iKst je izjavil:

A je sploh lahko kako drugače? ;)


Težko. BMW je veliko večji od Mazde, veliko več vlagajo v R&D, pozicionirani so v premium razred itd. Ensotavno delajo odlične avtomobile in za njih zaračunajo zasoljeno ceno.


Torej so tudi po številu okvar proti vrhu lestvice? Sprašujem, ker ne poznam statistike.

bambam20 ::

Xi lastniki hvalijo. Samo mora biti Facelift model.

Mavrik ::

Kot so ti že rekli, to sploh nista avta v istem razredu. Primerljiva Mazda je CX5, ki bo za isto ceno prišla z bistveno več udobja in opreme kot pa slečena BMW gajba. Če pa želiš plačati 40k+ bo pa BMW jasno boljši.
The truth is rarely pure and never simple.

bambam20 ::

Mavrik je izjavil:

Kot so ti že rekli, to sploh nista avta v istem razredu. Primerljiva Mazda je CX5, ki bo za isto ceno prišla z bistveno več udobja in opreme kot pa slečena BMW gajba. Če pa želiš plačati 40k+ bo pa BMW jasno boljši.



Ni napisal, da kupuje novo vozilo, tako, da so večinoma rabljene x1 zelo dobro opremljene .

jero_no1 ::

Če boš menjal avto na 3-5 let, potem je useen. Na dolgi rok pa so Japonci še vedno precej bolj zanesljivi.

BMW precej vlaga v razvoj, ampak ko mu kaj ne uspe to skopira od VW :)

Mavrik ::

bambam20 je izjavil:



Ni napisal, da kupuje novo vozilo, tako, da so večinoma rabljene x1 zelo dobro opremljene .


Res je, Mazd je načeloma precej manj na trgu in če kupuješ CX5 potem res hočeš met novo verzijo z novim infotainmentom (2015+).
The truth is rarely pure and never simple.

iKst ::

          je izjavil:

iKst je izjavil:

A je sploh lahko kako drugače? ;)


Težko. BMW je veliko večji od Mazde, veliko več vlagajo v R&D, pozicionirani so v premium razred itd. Ensotavno delajo odlične avtomobile in za njih zaračunajo zasoljeno ceno.


Torej so tudi po številu okvar proti vrhu lestvice? Sprašujem, ker ne poznam statistike.


Ne poznam trenutnih statistik. Nečeloma so vsi novi avti precej zanesljivi, tudi tisti na repu lestvice imajo v resnici zelo malo okvar, razlike med prvim in zadnjim niso ogromne, garancijske dobe so pa tudi vedno daljše.

Je pa zanesljivost le en od kriterijev pri izbiri avtomobila.

          ::

Sure. Mazda ima prav gotovo dober P/P. Sem videl pri domači. Enako velik BMW z isto opremo bi bil več kot 2x dražji.

bambam20 ::

          je izjavil:

Sure. Mazda ima prav gotovo dober P/P. Sem videl pri domači. Enako velik BMW z isto opremo bi bil več kot 2x dražji.


Rabljen ne.

harmony ::

Bmw 5 zvezdic, mazda 4 na kres testu.

          ::

bambam20 je izjavil:

          je izjavil:

Sure. Mazda ima prav gotovo dober P/P. Sem videl pri domači. Enako velik BMW z isto opremo bi bil več kot 2x dražji.


Rabljen ne.


Torej še en plus za japonca.

krneki0001 ::

Osebno imam rad voznikov del prostoren in ne utesnjen. Torej bo tole čisto osebno mnenje:
X1 je premajhen da bi bil resen avto (čeprav ga je kr nekaj skupaj če ga odzunaj gledaš), je utesnjen in ima premalo placa za voznika. Mazda CX3 je pa mazda 2 na stereoidih, torej tudi ni nek presežek prostora pri vozniku.

Resnično se ne splača ne en in ne drug, ker sta oba orenk predraga zato kar nudita.

kiFni ::

avto je mišljen nov in za daljši čas, kolikor bo pač zdržal. Če bo vsaj pol toliko kot zdajšnja Honda civic hachback 1.5 ils vtec 1997, bo ok. Če koga zanima bo pa naprodaj (zelo ohranjena, črne barve), ko nabavim novo vozilo.

Smurf ::

Kot so pred mano rekli.

X1 > CX3 (samo ni isti rang)

CX5 > X1 ce gledas price/performance.

Ce denar ni problem, je seda BMW boljsi, ampak potem ne vzames X1.

kiFni ::

glede na to kaj se po vašem mnenju dobi za cca 30k... je pa najboljš da vzamem tega tega merdžota :)

matobeli ::

BMW je "boljši", pa še ta boljši je precej debatilen. Je malo večji, ima močnejši motor, notranjost je bolj dodelana, morda je celo kaj več tehnologije na voljo.
Od teh dveh stvari je samo kvalitetnejša notranjost res "boljša", oprema pa samo v primeru da se jo potrebuje, prav tako motor in prostor.

Pa še to ima Mazda kar lepo notranjost, je treba primerjat v salonu.
Da bi pa rekel da je X1 lepši, manj pokvarljiv... ni tako enostavno.

Tale merđo pa poje oba :))

iKst ::

Odvisno za kaj rabiš avto. Peljal se boš definitivno boljše kot v BMWju in Mazdi. Prostora je tudi več, opreme je dovolj. To je dejansko resen avto za razliko od BMW šminke in Mazdinega mestnega malčka :)

Po drugi strani Mazdo dobiš za kakšnih 8 jurjev manj, pa na dolgi rok bo verjetno malenkost cenejša za vzdrževanje in verjetno malo bolj kamot za vožnjo in parkiranje po mestu.

matobeli ::

Hja, tud tale MB ni ravno "ladja":

Renault Clio 4,062 mm, Mazda CX-3 4,275 mm, BMW X1 4,457 mm, MB C 4,686 mm, Mazda 6 4,865 mm, BMW 7 (G11) 5,098 mm

Unknown_001 ::

Eh spet neko devanje čez z raznimi laičnimi teorijami. OP move on pojdi na forum ki je namenski za ta vprašanja. Tu je dobro vprašat le za alternative če se ne spomniš iz glave kaj se še da kupit čim preidemo na debate kaj je bolje dobimo filozofiranje kateremu bi se še FF klanjal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matobeli ::

Ker na namenskih forumih se kar tare lastnikov CX3 in X1 in so tam zgolj bivši dirkači, princeske na zrnu graha in zaposleni v razvojnem oddelku poršeja?

Sploh problematični so lahko subjektivno idealistilčni komentarji o posameznih znamkah.

kixs ::

1. neki kar si lahko privoscis (vsekakor najbolj pomembna tocka, ker je avto prakticno najdrazja, a hkrati najmanj pomembna rec)
2. tistega, ki ti je bolj vsec (z leti so problemi pri vseh)
3. neki z dobrim avtomatskim menjalnikom (to seveda ni nujno, meni je pa vsec)

V zivljenju se nisem vozil niti Mazde niti BMW-ja, tako da drugega ne morem rect ;)

Unknown_001 ::

matobeli je izjavil:

Ker na namenskih forumih se kar tare lastnikov CX3 in X1 in so tam zgolj bivši dirkači, princeske na zrnu graha in zaposleni v razvojnem oddelku poršeja?

Sploh problematični so lahko subjektivno idealistilčni komentarji o posameznih znamkah.


Kakšnga strojnika - inženirja ki je kje resno delal v industriji ali mehanika se komot vpraša. Bi vam bilo po teoriji dimenzioniranja na cikle, stroških razvoja, marketinga in prodajnega načrta bolj jasno od kje razlike pri ceni za začetni nakup. Dosti proizvajalcev se vleče tako da služi s servisi kar že veste in lahko bi kdo že pogruntal da noben proizvajalec ni dobrodelna ustanova. Magari so za nek avto deli uber pocen pa se dokaj pogosto kvari oz so dimenzionirani na toliko manj ciklov, pa zaslužijo še lep denar s prodajo delov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

R1710 ::

iKst je izjavil:

A je sploh lahko kako drugače? ;)


Težko. BMW je veliko večji od Mazde, veliko več vlagajo v R&D, pozicionirani so v premium razred itd. Ensotavno delajo odlične avtomobile in za njih zaračunajo zasoljeno ceno.

Mazda ima butaste ameriške avtomatske menjalnike (kick down je nepoznan), BMW pa za en drek N47 dizel motorje (problemi z verigo).

Oboje faljen nakup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: R1710 ()

Unknown_001 ::

Plot twist, nabavi vw tiguana z nekim spodobnim paketom opreme.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mavrik ::

kiFni je izjavil:

glede na to kaj se po vašem mnenju dobi za cca 30k... je pa najboljš da vzamem tega tega merdžota :)


Ta nima niti adaptivnega tempomata. Mazda CX5 za to ceno se bo po avtocesti peljala sama. To pa je zastarela kanta, ki niti ne zna slediti koloni.

Tako se bo lastnik mazde v poletni vročini lepo sproščeno poslušal radijske pesmice, v tem merdžotu pa bo voznik popizdeval in se tresel od tega ker pred njim nekdo nihal med 110 in 120. No vsaj dokler mu ne bo crknil na vrhu hriba in bo pogruntal da ma v resnici 120000km in ni bil narejen nujni servis ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

MacGyver141 ::

R1710 je izjavil:

iKst je izjavil:

A je sploh lahko kako drugače? ;)


Težko. BMW je veliko večji od Mazde, veliko več vlagajo v R&D, pozicionirani so v premium razred itd. Ensotavno delajo odlične avtomobile in za njih zaračunajo zasoljeno ceno.

Mazda ima butaste ameriške avtomatske menjalnike (kick down je nepoznan), BMW pa za en drek N47 dizel motorje (problemi z verigo).

Oboje faljen nakup.


Ne vem kaj fali tok mazdinemu menjalniku, lahko si pogledaš v spodnjem videju. Novi N47 motorji pa gotovo niso več problematični.

loveJDM ::

kiFni je izjavil:

avto je mišljen nov in za daljši čas, kolikor bo pač zdržal. Če bo vsaj pol toliko kot zdajšnja Honda civic hachback 1.5 ils vtec 1997, bo ok. Če koga zanima bo pa naprodaj (zelo ohranjena, črne barve), ko nabavim novo vozilo.


Po kakšni ceni okvirno?

Mavrik ::

R1710 je izjavil:


Mazda ima butaste ameriške avtomatske menjalnike (kick down je nepoznan),

Oboje faljen nakup.


Če govoriš o 2014+ platformah pri Mazdi je to popolna laž. Avtomatiki so kar športni in nekoliko udobnejši od DSGjev.
The truth is rarely pure and never simple.

Unknown_001 ::

Mavrik je izjavil:



Tako se bo lastnik mazde v poletni vročini lepo sproščeno poslušal radijske pesmice, v tem merdžotu pa bo voznik popizdeval in se tresel od tega ker pred njim nekdo nihal med 110 in 120. No vsaj dokler mu ne bo crknil na vrhu hriba in bo pogruntal da ma v resnici 120000km in ni bil narejen nujni servis ;)



Avto je za vozit ne pa za spat. In ne vem zakaj bi se tresel zarad nihanja hitrosti nekoga ki ne drži tempa najbolje? Potegneš pred njega naštimaš tempo 130 in čao.

Govoriš pa tudi tako, kot da je mazda nepokvarljiva.

Sami nakladači ko otroc v vrtcu. Ne ne moje je boljše, neeeeee neeee moje najboljše ueeeeeee

Mislm, za posrat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mavrik ::

Niti enkrat nisem rekel prav nič o pokvarljivosti Mazde. Beri no :)
The truth is rarely pure and never simple.

iKst ::

Mavrik je izjavil:

kiFni je izjavil:

glede na to kaj se po vašem mnenju dobi za cca 30k... je pa najboljš da vzamem tega tega merdžota :)


Ta nima niti adaptivnega tempomata. Mazda CX5 za to ceno se bo po avtocesti peljala sama. To pa je zastarela kanta, ki niti ne zna slediti koloni.

Tako se bo lastnik mazde v poletni vročini lepo sproščeno poslušal radijske pesmice, v tem merdžotu pa bo voznik popizdeval in se tresel od tega ker pred njim nekdo nihal med 110 in 120. No vsaj dokler mu ne bo crknil na vrhu hriba in bo pogruntal da ma v resnici 120000km in ni bil narejen nujni servis ;)


Fanboy much? Zanimivo, kako hitro lahko en kos opreme postane center vesolja, takoj, ko nekdo kupi avto s tem kosom opreme.

Btw, merđo je v tovarniški garanciji z možnostjo podaljšanja. Možnost, da ima avto v resnici 120000km je podobna kot pri novi mazdi.

Mavrik ::

iKst je izjavil:

Fanboy much? Zanimivo, kako hitro lahko en kos opreme postane center vesolja, takoj, ko nekdo kupi avto s tem kosom opreme.


V bistvu je bilo obratno in sem iskal avte s tem kosom opreme kjer so nemci močno razočarali. BMW je recimo ustrezno moderno izkušnjo ponujal samo pri 40.000 EUR (kar za tega X1 tudi velja). Zdaj če sem fanboy če rečem da X1 ni slab avto ampak da razlike za 15 jurjev evrov (en cel avto) pač ni... sem pa pač fanboy :)

Če boš pa čudežno dobil rabljenega z ekvivalentno opremo pa jasno takoj kupi BMW. Ampak že bežni pogled po avto.net hitro pokaže da so ekvivalentno opremljeni BMWji z malo prevoženimi km dokaj redki.

Je pa res da sem tele avteke dejansko vozil in ne govorim čisto na pamet :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

R1710 ::

MacGyver141 je izjavil:

Ne vem kaj fali tok mazdinemu menjalniku, lahko si pogledaš v spodnjem videju. Novi N47 motorji pa gotovo niso več problematični.

Mavrik je izjavil:

Če govoriš o 2014+ platformah pri Mazdi je to popolna laž. Avtomatiki so kar športni in nekoliko udobnejši od DSGjev.

Pri 100+km/h vztraja v 6. prestavi in je nemogoče prehitevat. DSG pri enakem režimu vrže 2 prestavi nižje in maksimalno pospeši.

Do 2012 (uradno), pa tudi novejših in bulletproof šestakih so bile/so še vedno poddimnzionirane verige in so se trgale, od 2012 naprej pa so zanič vodila (vpoklici in menjave, ki ne rešijo težave). Zaželjeno branje BMW foruma.

@Mavrik: teden dni sem imel namostnega CX5 (najmočnejši dizel), letnik je bil menda okrog 2012/2013, če so spremenili, OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: R1710 ()

Mavrik ::

R1710 je izjavil:


Pri 100+km/h vztraja v 6. prestavi in je nemogoče prehitevat. DSG pri enakem režimu vrže 2 prestavi nižje in maksimalno pospeši.

Do 2012 so bile poddimnzionirane verige in so se trgale, od 2012 naprej pa so zanič vodila (poleg ostalih serijskih napak - nova alfa). Zaželjeno branje BMW foruma.

@Mavrik: teden dni sem imel namostnega CX5 (najmočnejši dizel), letnik je bil menda okrog 2012/2013, če so spremenili, OK.


Na SkyAktiv platformi to pač več ne drži - če kaj bi kritiziral da morda gre celo prehitro s 6. v 4. ko malo na avtocesti pritisneš gas. Je pa res da noben od modernih avtomatskih menjalnikov ki sem jih probal ni bil slab (z izjemo morda Peugeotovega) in da izbirati nov avto na osnovi tega ni smiselno. DSG pač malo počasneje dol menja, slushboxi so nekoliko bolj mehki, CVVTjev pa veliko tudi več ni. Razlike se navadiš takoj.

Jaz bi bolj priporočal da se gleda udobje v notranjosti in varnostna oprema, kjer so ogromne razlike.

----

Pa še za manj brezveznega prepucavanja, pri Volan.si so naredili primerjalni test praktično celega tega segmenta in so prvo mesto podelili Škodi.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

iKst ::

Mavrik je izjavil:

iKst je izjavil:

Fanboy much? Zanimivo, kako hitro lahko en kos opreme postane center vesolja, takoj, ko nekdo kupi avto s tem kosom opreme.


V bistvu je bilo obratno in sem iskal avte s tem kosom opreme kjer so nemci močno razočarali. BMW je recimo ustrezno moderno izkušnjo ponujal samo pri 40.000 EUR (kar za tega X1 tudi velja). Zdaj če sem fanboy če rečem da X1 ni slab avto ampak da razlike za 15 jurjev evrov (en cel avto) pač ni... sem pa pač fanboy :)

Če boš pa čudežno dobil rabljenega z ekvivalentno opremo pa jasno takoj kupi BMW. Ampak že bežni pogled po avto.net hitro pokaže da so ekvivalentno opremljeni BMWji z malo prevoženimi km dokaj redki.

Je pa res da sem tele avteke dejansko vozil in ne govorim čisto na pamet :)


Fanboy si zato, ker tanovi C klasi praviš zastarela kanta, ker nima enega kosa opreme, ki se tebi slučajno zdi pomemben.

korenje3 ::

jaz sem pred kratkim delal analizo avtov in sem ugotovil da je škoda > mazda. obe firmi imata iste razrede avtov. s tem da pri škodi dobiš več elektronike za isti denar, je večja in bolj zanesljiva. lastniki mazd pravijo da se jim kvari elektronika in pa da so v notranjosti premajhni, sploh na zadnjih sedežih.

če pa že primerjamo mercedese in bmwje z mazdo, potem sploh ni debate kateri avto je boljši. mercedes je vodilni na svetu v zvezi z zanesljivostjo in kakovostjo. je pa res da bmwjem in mercedesom pade cena veliko bolj kot mazdam po cca 3-5 letih.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Mavrik ::

iKst je izjavil:


Fanboy si zato, ker tanovi C klasi praviš zastarela kanta, ker nima enega kosa opreme, ki se tebi slučajno zdi pomemben.


Za nov moderni avto se pač spodobi da ima ustrezno varnostno opremo (zaviranje v sili, blind spot monitoring, ustrezne kamere) ter se zna omejeno peljati sam. To je pač oprema ko jo najdeš že tudi v enem Peugeotu 308 in bistveno prispeva k udobju vožnje. Vsaj toliko kot avtomatski menjalnik ali dobri sedeži in podvozje.

korenje3 je izjavil:

jaz sem pred kratkim delal analizo avtov in sem ugotovil da je škoda > mazda. obe firmi imata iste razrede avtov. s tem da pri škodi dobiš več elektronike za isti denar, je večja in bolj zanesljiva. lastniki mazd pravijo da se jim kvari elektronika in pa da so v notranjosti premajhni, sploh na zadnjih sedežih.


Škode so tudi v redu ja, sam jih tepe nekoliko dolgočasna vožnja in to da v zgornjem koncu opreme hitro postanejo dražje od konkurence.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

iKst ::

Za nov moderni avto se pač spodobi da ima ustrezno varnostno opremo (zaviranje v sili, blind spot monitoring, ustrezne kamere) ter se zna omejeno peljati sam. To je pač oprema ko jo najdeš že tudi v enem Peugeotu 308 in bistveno prispeva k udobju vožnje. Vsaj toliko kot avtomatski menjalnik ali dobri sedeži in podvozje.


Vse to je v C klasi možno dobiti, če se ti zdi to pomembno. Nekaterim se ne zdi, oz. mogoče niti nočejo vsega tega. Avtomatski menjalnik je recimo taka stvar, ki je tebi očitno sveta, jaz bi si pa raje nogo odrezal, kot imel avtomatika.

Je pa že sama osnova pri C klasi nekaj razredov nad avtomobili o katerih govorimo, zato je seveda ustrezno dražja.

R1710 ::

Prav vidim, da pri tistem mercedesu kot dodatno opremo naštevajo večji rezervoar goriva? Jebenti je premium 8-)

Me res zanima, kdo bo dal 32 jurjev za ta renault gokart. Ali je 2.2d še mercedesov? Potem je daimler gokart.

krneki0001 ::

korenje3 je izjavil:

jaz sem pred kratkim delal analizo avtov in sem ugotovil da je škoda > mazda. obe firmi imata iste razrede avtov. s tem da pri škodi dobiš več elektronike za isti denar, je večja in bolj zanesljiva. lastniki mazd pravijo da se jim kvari elektronika in pa da so v notranjosti premajhni, sploh na zadnjih sedežih.

če pa že primerjamo mercedese in bmwje z mazdo, potem sploh ni debate kateri avto je boljši. mercedes je vodilni na svetu v zvezi z zanesljivostjo in kakovostjo. je pa res da bmwjem in mercedesom pade cena veliko bolj kot mazdam po cca 3-5 letih.


Je vodilni, po crkovanju, gnitju in na splošno poslabem delovanju. Da je pa najboljši, pa samo še zaslepljeni slovenceljni, ki so 30 let za kamnito žlico mislijo.

Dej nehaj hvalit nekaj, kar že 20 let spi na lovorikah nečesa, kar je bilo pred 40 leti narejeno.

Če hočeš nekaj kar bo delovalo pošteno in bo imelo mb značko, boš dal 3x tok kot op misli dat za avto.

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

sej ne da je moj fotr avtomehanik, da dela privat in obrne 500 osebnih avtov na leto... sam statistično po starosti avtomobilov je največ mercedesov na cestah. verjetno z razlogom. statistično zaradi okvar motorja je prav tako najmanj mercedesov. številke govorijo eno, "nebivedu" pa s svojimi gostilniškimi debatami kdo je "največji poznavalec"
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

R1710 ::

Misliš, največ je uvoženih mercedesov, ker denarja za nov avto, takšen folk, ki se kurči, nima?

Drugače pa prejšnja generacija MB, ja, pošteno rjavi.

krneki0001 ::

korenje3 je izjavil:

sej ne da je moj fotr avtomehanik, da dela privat in obrne 500 osebnih avtov na leto... sam statistično po starosti avtomobilov je največ mercedesov na cestah. verjetno z razlogom. statistično zaradi okvar motorja je prav tako najmanj mercedesov. številke govorijo eno, "nebivedu" pa s svojimi gostilniškimi debatami kdo je "največji poznavalec"



Boš seveda z linki dokazal, ane? Razen, če misliš maroko, albanijo in turčijo? Ker tam je pa res ogromno mercedesov.

Drgač sem pa že navajen, da slovenceljni hvalite ta jetra. Pač zeljarsko šiptarsko turški avto.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9510536 (6081) bluefish
»

Kratki karavani ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
889743 (7316) Cruz
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325213 (16463) Superboyy
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822861 (17286) KAVINSKY
»

Predlogi za avto

Oddelek: Na cesti
484573 (3164) mailer

Več podobnih tem