Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
…. Če pa kamera prepozna vrečko, lahko naredi karkoli hoče. In ne rabi več radarja.… kamera oz. sistem za njo prepozna vrečko le zato, ker jo je najprej prepoznal človek in to ustrezno označil oz. vnesel v sistem. Kamera sama v resnici ne prepozna nič.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Definicija je stalno ista. Sistem, ki ne zna vozit po neznani cesti, ni avtonomen. Ni L2, L3, L4, kako zaboga bi bil potem L5.
Druga definicija je tudi fix. V slovarju pod bedak je tvoja slika.
Mater si pameten.
Druga definicija je tudi fix. V slovarju pod bedak je tvoja slika.
…. Če pa kamera prepozna vrečko, lahko naredi karkoli hoče. In ne rabi več radarja.… kamera oz. sistem za njo prepozna vrečko le zato, ker jo je najprej prepoznal človek in to ustrezno označil oz. vnesel v sistem. Kamera sama v resnici ne prepozna nič.
Mater si pameten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Gregor P ::
…. Če pa kamera prepozna vrečko, lahko naredi karkoli hoče. In ne rabi več radarja.… kamera oz. sistem za njo prepozna vrečko le zato, ker jo je najprej prepoznal človek in to ustrezno označil oz. vnesel v sistem. Kamera sama v resnici ne prepozna nič.
Mater si pameten.
BBC: Why Big Tech pays poor Kenyans to teach self-driving cars
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ti bi rad "prodal" avtonomen sistem, ki te zna odpeljat od točke A do B. S tem, da bi te točke dejansko bile A in B, fiksne. Srečno...
To pa res ni neka novica.
…. Če pa kamera prepozna vrečko, lahko naredi karkoli hoče. In ne rabi več radarja.… kamera oz. sistem za njo prepozna vrečko le zato, ker jo je najprej prepoznal človek in to ustrezno označil oz. vnesel v sistem. Kamera sama v resnici ne prepozna nič.
Mater si pameten.
BBC: Why Big Tech pays poor Kenyans to teach self-driving cars
To pa res ni neka novica.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Seveda ne, saj sem jo že večkrat tu na forumu objavil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Ti bi rad "prodal" avtonomen sistem, ki te zna odpeljat od točke A do B. S tem, da bi te točke dejansko bile A in B, fiksne. Srečno...Tesle tega ne znajo, zato tam ne moremo govoriti o avtonomni vožnji, temveč zgolj o asistenčnem sistemu (SAE level 2).
Waymo to zna, še več, zna peljati tudi med poljubno določenimi točkami znotraj določenih omejitev. Zato tam lahko govorimo o avtonomni vožnji (SAE level 4).
Verniki boste pač zmeraj iskali neke neargumente, zakaj resnica ne drži in zakaj so vaše laži resnične. Zakaj ne poveste po resnici, da je v vaših blodnjah avtonomen tisti sistem, ki ga izdeluje točno določena firma? Se res morate smešiti z izjavami o tem, da sistem ni avtonomen, če pozna cesto?
Tako kot (človek) šofer, ki vozi po cesti, katero pozna, tudi ne vozi avtonomno, mar ne !!!111
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Tebi osnove logike niso jasne. Ne da sistem ni avtonomen, če pozna cesto, avtonomen ni, če ne zna vozit po cesti, ki je ne pozna. To logiko lahko razložiš 5 letniku pa bo razumel. Zate je 3 nivoje prehuda.
Nihče ni napisal, da ima tesla L5 sistem. Napisal sem, da ima sistem, ki to lahko postane. Waymo in ostali, ki MORAJO poznat cesto, nimajo tega potenciala. Če si prezabit za to razumet, ti ne morem pomagat. Over&out.
Nihče ni napisal, da ima tesla L5 sistem. Napisal sem, da ima sistem, ki to lahko postane. Waymo in ostali, ki MORAJO poznat cesto, nimajo tega potenciala. Če si prezabit za to razumet, ti ne morem pomagat. Over&out.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Hehe.. spet o nekih vernikih. In to od osebe, ki trdi, da je waymo avtonomen - na spletu pa polno posnetkov z vozniki. Kako nam bos razlozil te posnetke?
DamijanD ::
Sicer ne podpiram žaljenja, ampak Utk ima tukaj prav (sploh v zadnjem postu lepo razloži). Če cestarji po čudežu naredijo neko novo cesto, ki je še ni v nobenih zemljevidih, se bo človek in res avtonomno vozilo brez težav vozil(o) po njej zgolj na podlagi senzoričnih(vizualnih) informacij.
Utk ::
Ne gre se samo za zemljevide pri waymu (in mercedesu). Gre se za to, da ima njihov sistem poskenirano cesto do cm natančno. Tesla rabi samo google maps, garmin zemljevide (pa še to ne za vožnjo, ampak za to da ve kam mora it), waymo ima pa svoje v katerih je zabeležen vsak grmiček ob cesti. Mercedesov sistem upošteva letno premikanje kontinentov, da avto točno ve kje je postavljen. To je brez veze, ker na ta način se celega sveta pač ne da zmapirat. Če ne drugo, se svet spreminja. Ne samo zarad premikanja kontinentov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Lahko bi sicer pogledal z druge strani in avtomatiziral mapiranje. Vsak sprememba je takoj opazena in uploadana v cloud. Bi pa to bil neverjetno kompleksen sistem. Pade internet in se vse podre.
Kakorkoli, ce pogledamo empiricno: waymo nekako ne uspe siriti podrocja, kjer ima "avtonomnost". Tesli pa zaenkrat to uspeva hitreje -> vse vec je podrocij/odsekov, kjer je sistem zelo zanesljiv. Seveda ne moremo vedeti, ce bo Tesla spet prisla v "lokalni maximum", ampak rezultati na terenu kazejo, da njihov pristop veliko hitreje skalira.
Kakorkoli, ce pogledamo empiricno: waymo nekako ne uspe siriti podrocja, kjer ima "avtonomnost". Tesli pa zaenkrat to uspeva hitreje -> vse vec je podrocij/odsekov, kjer je sistem zelo zanesljiv. Seveda ne moremo vedeti, ce bo Tesla spet prisla v "lokalni maximum", ampak rezultati na terenu kazejo, da njihov pristop veliko hitreje skalira.
Utk ::
Se pravi se bi razbil vsak, ki bi prvi prišel tam po spremembi?
Google car se je sam vozil po skenirani cesti že 10 let nazaj. Pa še zmeraj nič od tega ne vidimo v serijskih avtih niti pod L2 sistemom, kaj šele L3.
Google car se je sam vozil po skenirani cesti že 10 let nazaj. Pa še zmeraj nič od tega ne vidimo v serijskih avtih niti pod L2 sistemom, kaj šele L3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Utk ::
To bi bilo tako komplicirano (pa še zmeraj ne bi delovalo), da je lažje naredit sistem, ki res deluje brez tega.
jernejl ::
Tebi osnove logike niso jasne. Ne da sistem ni avtonomen, če pozna cesto, avtonomen ni, če ne zna vozit po cesti, ki je ne pozna.No, Waymo je dokaz za to, da je njihov sistem avtonomen. Kako je sprogramiran, pa očitno ti bolje veš. Čeprav glede na vse neumnosti, ki si jih sposoben sproducirati, je bolj verjetno, da sodeluješ pri razvoju tistega dela Tesline neinteligence, ki Tesle pošilja pod tovornjake in sonce zamenjuje za luč na semaforju (morda zato, ker je sonce predaleč, da bi samo s kamerami lahko določil razdaljo in ugotovil, da ne gre za semafor).
To logiko lahko razložiš 5 letniku pa bo razumel. Zate je 3 nivoje prehuda.Logika bedakov je zame res prehuda, ti se pa z njo odlično razumeš.
Nihče ni napisal, da ima tesla L5 sistem. Napisal sem, da ima sistem, ki to lahko postane.Seveda, tudi sistem, ki ga razvija srednješolec iz Maribora, lahko postane L5. Ni pa to zelo verjetno.
Waymo in ostali, ki MORAJO poznat cesto, nimajo tega potenciala. Če si prezabit za to razumet, ti ne morem pomagat. Over&out.Tesla bo morala najprej napredovati za dve stopnički, da bo sploh na enakem nivoju kot je Waymo, to je, da bo sposobna avtonomne vožnje. Šele takrat se bomo lahko začeli pogovarjati o tem, ali lahko postane še boljša. No, izid je jasen: brez radarjev in lidarjev Tesla nima potenciala, da bi lahko postala podobno dobra kot Waymo, kaj šele, da bi bila še boljša.
Bedaki seveda ne boste razumeli in boste še naprej širili nebuloze tipa "manj je več". Seveda, če si butast, je res bolje, da manj govoriš in delaš, ker boš napravil manj škode. Če bi bil pa inteligenten, bi pa vsako dodatno informacijo lahko izkoristil za to, da bi bil boljši.
Obstoj dodatnih informacij zato nikakor ne pomeni, da nek sistem ni avtonomen, še več - pomeni, da ima potencial, da bo zaradi tega še boljši.
Ne gre se samo za zemljevide pri waymu (in mercedesu). Gre se za to, da ima njihov sistem poskenirano cesto do cm natančno. Tesla rabi samo google maps, garmin zemljevide (pa še to ne za vožnjo, ampak za to da ve kam mora it)Več kot ima sistem informacij, bolje lahko deluje. Potencial imajo ti sistemi mnogo večji kot ga ima nek drug sistem, ki teh podatkov nima ali pa jih trmasto noče imeti.
Tudi ti bi denimo lahko kaj pametnega prebral in posledično pisal manj neumnosti, pa tega nočeš. Tvoj potencial, da bi napisal kaj pametnega, je zaradi tega mnogo manjši od koga drugega, ki se izobražuje.
Hehe.. spet o nekih vernikih. In to od osebe, ki trdi, da je waymo avtonomen - na spletu pa polno posnetkov z vozniki. Kako nam bos razlozil te posnetke?Posnetki z vozniki nimajo popolnoma nobene veze s tem, ali je njihov sistem avtonomen ali ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
jernejl ::
Sicer ne podpiram žaljenja, ampak Utk ima tukaj prav (sploh v zadnjem postu lepo razloži). Če cestarji po čudežu naredijo neko novo cesto, ki je še ni v nobenih zemljevidih, se bo človek in res avtonomno vozilo brez težav vozil(o) po njej zgolj na podlagi senzoričnih(vizualnih) informacij.
Resnica je bistveno bolj splošna. Avtonomno vozilo zna peljati v okoliščinah, ki niso enake tistim, na katerih se je sistem (na)učil voziti. Ampak to je odkrivanje tople vode.
Logika, ki nam jo Utk tu poskuša prodati in je popolnoma zgrešena, je ta, da če nek sistem bolje pozna ceste, potem ne bo znal peljati v spremenjenih okoliščinah. Recimo, Waymo se bo po tej zblojeni logiki ustavil, ko bo nek kamen ob cesti napačno postavljen ali ko bo avto, ki pripelje nasproti, neustrezne barve.
Resnica je seveda popolnoma drugačna. Waymo je sposoben peljati bolje od Tesle, prvič zato, ker ima bistveno več informacij o cestah, po katerih vozi, hkrati pa zaradi več senzorjev tudi bolje zaznava okoliščine, v katerih se nahaja. Z več informacijami sistem razpolaga, bolj je lahko učinkovit.
Jasno njegovo superiornost sporočajo tudi statistični podatki.
Če nekdo na podlagi tega, da ima nek sistem več informacij in več senzorjev, sklene, da tak sistem ni sposoben avtonomno voziti v neznanih okoliščinah, je s takim človekom nekaj zelo hudo narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Tesla zna enako dobro vozit kjerkoli. Waymo ne. Če bi bil waymo res boljši, bi znal vozit enako dobro kjerkoli. Ne samo tam kjer je naučen. Ne more nek sistem vozit nekje dobro, drugje pa rečt, jebiga, tu pa ne poznam ceste pa bomo malo šajkali in se cijazli. Če zna vozit tam kjer ne pozna ceste, ni razloga, da bi jo nekje pa poznal do cm natančno. Škoda denarja in računske moči za podatke, ki jih ne rabiš. Raje daš računsko moč v tisto, kar bo zmeraj na voljo. Da je več senzorjev in informacij zmeraj bolje, enostavno ni res. Ker so te informacije komot napačne ali manj natančne od kamer, vseeno pa stanejo. Denarja in računske moči. Če imaš 5 slabih senzorjev za isto stvar, ni rešitev, da dodaš še 5 novih enako slabih.
kow ::
fikus_ ::
Bistvena razlika med Teslo in Waymom je v tem, da Tesla ima ja*ca, Waymo manj ja*c. Tesla je prodajala avtonomno vožnjo (besede Muska, ki jih je kasneje preobrnil), Waymo se pa bolje zaveda odgovornosti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
jernejl ::
Tesla zna enako dobro vozit kjerkoli.Ne. Tesla zna v določenih razmerah in na določenih cestah voziti mnogo bolje kot drugje.
Če bi bil waymo res boljši, bi znal vozit enako dobro kjerkoli.Waymo JE boljši; zmore voziti avtonomno, medtem ko Tesla tega ne zmore.
Ne more nek sistem vozit nekje dobro, drugje pa rečt, jebiga, tu pa ne poznam ceste pa bomo malo šajkali in se cijazli.Seveda lahko. Tudi Tesle to počno, le za nekaj velikostnih razredov bolj pogosto. Jasno pa je, da noben sistem ni popoln. Tudi Waymo ne.
Če zna vozit tam kjer ne pozna ceste, ni razloga, da bi jo nekje pa poznal do cm natančno.Ni res. Z dodatnimi informacijami lahko vsaj tam, kjer te informacije veljajo, vozi bolje.
Če imaš 5 slabih senzorjev za isto stvar, ni rešitev, da dodaš še 5 novih enako slabih.10 slabih senzorjev komot da boljše informacije kot 5 slabih senzorjev.
Očitno se strinjava. Waymo vozi avtonomno, voznik mu pa lahko to avtonomijo odvzame.Posnetki z vozniki nimajo popolnoma nobene veze s tem, ali je njihov sistem avtonomen ali ni.
Bi pricakoval, da je funkcija voznika, odvzem avtonomije avtomobilu. Kakorkoli, ocitno se ne strinjava.
Utk ::
Ne. Tesla zna v določenih razmerah in na določenih cestah voziti mnogo bolje kot drugje.
Samo da to ni odvisno od tega ali so tam že izmerili cesto do mm natančno.
Waymo JE boljši; zmore voziti avtonomno, medtem ko Tesla tega ne zmore.
Še nisem videl waymota, da bi sam vozil po Sloveniji. Potem je tesla boljša.
Seveda lahko. Tudi Tesle to počno, le za nekaj velikostnih razredov bolj pogosto. Jasno pa je, da noben sistem ni popoln. Tudi Waymo ne.
Ne. Če je nekje enako dobro označena cesta kot drugje, bo Tesla vozila enako.
Ni res. Z dodatnimi informacijami lahko vsaj tam, kjer te informacije veljajo, vozi bolje.
Waymo brez dodatnih informacij NE vozi.
10 slabih senzorjev komot da boljše informacije kot 5 slabih senzorjev.
Komot tudi slabše. V vsakem primeru se pa bolj splača najprej izboljšah originalnih 5 senzorjev.
jernejl ::
Aha, me veseli da si spoznal svojo zmoto. Od česa je to odvisno, sploh ni pomembno.Ne. Tesla zna v določenih razmerah in na določenih cestah voziti mnogo bolje kot drugje.
Samo da to ni odvisno od tega ali so tam že izmerili cesto do mm natančno.
Še nisem videl waymota, da bi sam vozil po Sloveniji. Potem je tesla boljša.Ne, zgolj ti si zaplankan bedak, čigar svet se konča pri sosednji gostilni.
DoleH2 ::
Waymo je sposoben peljati bolje od Tesle, prvič zato, ker ima bistveno več informacij o cestah, po katerih vozi, hkrati pa zaradi več senzorjev tudi bolje zaznava okoliščine, v katerih se nahaja. Z več informacijami sistem razpolaga, bolj je lahko učinkovit. Če nekdo na podlagi tega, da ima nek sistem več informacij in več senzorjev, sklene, da tak sistem ni sposoben avtonomno voziti v neznanih okoliščinah, je s takim človekom nekaj zelo hudo narobe.
Ta tvoja teza bi držala če bi bilo procesiranje teh inforamcij enako pri Tesli in pri Waymu. Pa ni. Iz prakse je očitno da so Teslini algoritmi mnogo boljši, Tesla vozi precej bolje, poglej posnetke in boš videl.
Waymo:
Tesla FSD beta:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
jernejl ::
Ravno nasprotno, Waymo vozi precej bolje (kar potrjujejo tudi statistični podatki). Waymo zmore L4, Tesla L2. Pravzaprav Waymo zmore voziti avtonomno, Tesla pa ne.Waymo je sposoben peljati bolje od Tesle, prvič zato, ker ima bistveno več informacij o cestah, po katerih vozi, hkrati pa zaradi več senzorjev tudi bolje zaznava okoliščine, v katerih se nahaja. Z več informacijami sistem razpolaga, bolj je lahko učinkovit. Če nekdo na podlagi tega, da ima nek sistem več informacij in več senzorjev, sklene, da tak sistem ni sposoben avtonomno voziti v neznanih okoliščinah, je s takim človekom nekaj zelo hudo narobe.
Ta tvoja teza bi držala če bi bilo procesiranje teh inforamcij enako pri Tesli in pri Waymu. Pa ni. Iz prakse je očitno da so Teslini algoritmi mnogo boljši, Tesla vozi precej bolje, poglej posnetke in boš videl.
Lepljenje naključnih videoposnetkov in sklepanje na podlagi le teh je vredno popolnoma nič.
Če sklepam na podlagi posnetka, kako Tesla vozi po parkirišču, je nekje na nivoju petletnega otroka, ki je pred vožnjo popil liter vina.
In če pogledam posnetek, kako Waymo potnike brez težav pripelje do cilja, lahko sklepam, da je Waymo sinonim za popolno vožnjo.
kow ::
Ker so vse te voznje "skriptirane". Si samo izredno naiven. Tesla vozi na nivoju 5 letnega otroka, waymo pa na nivoju 2 letnega otroka. Ker mu ne pustijo iz peskovnika, nekaterim ni ocitno, da je kot 2 letni otrok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
jernejl ::
Ravno nasprotno, Waymo vozi precej bolj varno od povprečnega voznika in zahteva za nekaj velikostnih razredov manj človekovih intervencij od Tesle.
Naivneži ste tisti, ki verjamete besedam svojega vsemogočnega vodje, ki vas že nekaj let nateguje s samodejno vožnjo od obale do obale in vam že nekaj let prodaja popolno sposobnost samodejne vožnje, ki je v resnici ni.
Naivneži ste tisti, ki verjamete besedam svojega vsemogočnega vodje, ki vas že nekaj let nateguje s samodejno vožnjo od obale do obale in vam že nekaj let prodaja popolno sposobnost samodejne vožnje, ki je v resnici ni.
lejko0 ::
V zadnjem času sem testiral teslo model 3 LR, kio Ev6 in vw id4.
Vrstni red glede na moja opažanja: kia ev6, vw id4, tesla model 3.
Kia ev6 je najbolje zaokrožen paket. VW id4 najbolj primeren za družinsko rabo, medtem ko je bila tesla kar veliko razočaranje razen pospeška, ki pa me je nehal zabavat po 20 min. Predvsem razočaranje v smislu neintuitivnega upravljanja... ok mogoče bi se čez čas navadil. Nikoli pa se ne bi navadil na AC wind noise (ta je na ravni clia prve generacije) in pa plastike v kabini (jao bože, in to ti želijo prodat kot premium vozilo).
Če povzamem, vsaka čast vsakemu, ki se je za 50-70k pripravljen voziti v takem avtu.
Vrstni red glede na moja opažanja: kia ev6, vw id4, tesla model 3.
Kia ev6 je najbolje zaokrožen paket. VW id4 najbolj primeren za družinsko rabo, medtem ko je bila tesla kar veliko razočaranje razen pospeška, ki pa me je nehal zabavat po 20 min. Predvsem razočaranje v smislu neintuitivnega upravljanja... ok mogoče bi se čez čas navadil. Nikoli pa se ne bi navadil na AC wind noise (ta je na ravni clia prve generacije) in pa plastike v kabini (jao bože, in to ti želijo prodat kot premium vozilo).
Če povzamem, vsaka čast vsakemu, ki se je za 50-70k pripravljen voziti v takem avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lejko0 ()
DoleH2 ::
Ravno nasprotno, Waymo vozi precej bolje (kar potrjujejo tudi statistični podatki). Waymo zmore L4, Tesla L2. Pravzaprav Waymo zmore voziti avtonomno, Tesla pa ne.Waymo je sposoben peljati bolje od Tesle, prvič zato, ker ima bistveno več informacij o cestah, po katerih vozi, hkrati pa zaradi več senzorjev tudi bolje zaznava okoliščine, v katerih se nahaja. Z več informacijami sistem razpolaga, bolj je lahko učinkovit. Če nekdo na podlagi tega, da ima nek sistem več informacij in več senzorjev, sklene, da tak sistem ni sposoben avtonomno voziti v neznanih okoliščinah, je s takim človekom nekaj zelo hudo narobe.
Ta tvoja teza bi držala če bi bilo procesiranje teh inforamcij enako pri Tesli in pri Waymu. Pa ni. Iz prakse je očitno da so Teslini algoritmi mnogo boljši, Tesla vozi precej bolje, poglej posnetke in boš videl.
Lepljenje naključnih videoposnetkov in sklepanje na podlagi le teh je vredno popolnoma nič.
Če sklepam na podlagi posnetka, kako Tesla vozi po parkirišču, je nekje na nivoju petletnega otroka, ki je pred vožnjo popil liter vina.
In če pogledam posnetek, kako Waymo potnike brez težav pripelje do cilja, lahko sklepam, da je Waymo sinonim za popolno vožnjo.
Tvoji podatki za Teslo so iz leta 2016 kar je vredno natančno nič, kajti Tesla znatno izboljša svojo avtonomno vožnjo skoraj vsak mesec. Če bi pogledal podatke za 2021 bi bili ti bistveno bistveno bistveno boljši kot tisti iz leta 2016. Malo nefer se je hvaliti z tem kako dobro voziš, če si pa predtem vse poskeniral do vsakega centimetra (fer bi bilo dedino če bi poskeniral cel svet, kar pa ne boš, plus pol imaš problem ker se okolje/ceste spreminjajo). Če bi pogledal posnetke bi na lastne oči videl da Tesla vozi precej bolje, Waymota je že nekaj stožcev na cesti tako zmedlo da ni bil več sposoben nadaljevati vožnje. Tesli take zadeve ne predstavljajo nobenih težav in nasploh vozi bolje. Waymo ima uradno L4 samo v enem mestu in še to samo zato ker so predhodno po potankosti poskenirali vse ceste, grmičke in ovire na cesti. Če greš z Waymotom izven tega mesta, potem avta sploh ne moreš pripraviti do tega da bi samodejno peljal. Tesla pa vse zaznava in sprocesira sproti in lahko vozi tudi na področjih kjer še nikdar ni bila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
DoleH2 ::
Waymo vozi precej bolj varno od povprečnega voznika
Tesla tudi:
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
"In the 2nd quarter, we recorded one crash for every 4.41 million miles driven in which drivers were using Autopilot technology (Autosteer and active safety features). For drivers who were not using Autopilot technology (no Autosteer and active safety features), we recorded one crash for every 1.2 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles."
zahteva za nekaj velikostnih razredov manj človekovih intervencij od Tesle.
Dokler ne dostaviš podatkov, torej primerjaš jabolk z jabolki (torej leto 2021 z letom 2021) tega ne moreš trditi. Tesla je bila 2016 iz koder si ti vzel podatke v svojih začetkih glede avtonomne vožnje in vsi vemo da je takrat vozila slabo. Vsi vemo da danes leta 2021 vozi zelo dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
DoleH2 ::
V zadnjem času sem testiral teslo model 3 LR, kio Ev6 in vw id4.
Vrstni red glede na moja opažanja: kia ev6, vw id4, tesla model 3.
Kia ev6 je najbolje zaokrožen paket. VW id4 najbolj primeren za družinsko rabo, medtem ko je bila tesla kar veliko razočaranje razen pospeška, ki pa me je nehal zabavat po 20 min. Predvsem razočaranje v smislu neintuitivnega upravljanja... ok mogoče bi se čez čas navadil. Nikoli pa se ne bi navadil na AC wind noise (ta je na ravni clia prve generacije) in pa plastike v kabini (jao bože, in to ti želijo prodat kot premium vozilo).
Če povzamem, vsaka čast vsakemu, ki se je za 50-70k pripravljen voziti v takem avtu.
Si eden redkih z takim mnenjem, Tesla proda dobesedno vse avtomobile kar jih naredi in to brez oglaševanja, je najbolj prodajan električni avto na svetu, večina ljudi Teslo ko jo sproba zelo pohvali. Tukaj je posnetek oddaje Avtomobilnost kjer so na Teslo pogledali ne z tehnološkimi očmi, ampak z "avtomobilskimi očmi", torej z očmi klasičnega avtomobilskega navdušenca. Z avtom so bili zelo zadovoljni.
Tesla ni le Muskova provokacija, ampak "dober avto"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
DoleH2 ::
Evo sem malo pobrskal za podatki o prometnih nesrečah za Waymo in za Teslo:
Tesla je naredila 4.68 milijonov kilometrov na eno nesrečo.
Waymo je naredil 0.339 milijonov kilometrov na eno nesrečo.
Tesla naredi precej manj nesreč na premoženih milijon kilometrov.
Vir:
WAYMO PULLS BACK THE CURTAIN ON 6.1 MILLION MILES OF SELF-DRIVING CAR DATA IN PHOENIX
https://www.theverge.com/2020/10/30/215...
Torej 6,1 milijona kilometrov in 18 nesreč, zdelimo in dobimo 0,339 miljona kilometrov na eno nesrečo. Skorajšnje nesreče (near misses) sem zanemaril.
Vi2:https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
Tesla je naredila 4.68 milijonov kilometrov na eno nesrečo.
Waymo je naredil 0.339 milijonov kilometrov na eno nesrečo.
Tesla naredi precej manj nesreč na premoženih milijon kilometrov.
Vir:
WAYMO PULLS BACK THE CURTAIN ON 6.1 MILLION MILES OF SELF-DRIVING CAR DATA IN PHOENIX
https://www.theverge.com/2020/10/30/215...
Torej 6,1 milijona kilometrov in 18 nesreč, zdelimo in dobimo 0,339 miljona kilometrov na eno nesrečo. Skorajšnje nesreče (near misses) sem zanemaril.
Vi2:https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
jernejl ::
Tvoji podatki za Teslo so iz leta 2016 kar je vredno natančno nič, kajti Tesla znatno izboljša svojo avtonomno vožnjo skoraj vsak mesec. Če bi pogledal podatke za 2021 bi bili ti bistveno bistveno bistveno boljši kot tisti iz leta 2016.Komot predstaviš statistiko za leto 2021 in se bomo pogovarjali naprej. Dokler je ne, bomo sklepali, da blodiš.
Malo nefer se je hvaliti z tem kako dobro voziš, če si pa predtem vse poskeniral do vsakega centimetraNasprotno. Razveseljujoče je, da se uporabi dodatno znanje za boljšo vožnjo.
A je nefer, če nekdo bolje vozi, zato ker je šel denimo na tečaj varne vožnje in se tam kaj koristnega naučil?
Tvoji linki pritrjujejo temu, kar že ves čas trdim. Waymo zna voziti, Tesla pa ne. Teslo vozijo vozniki.Waymo vozi precej bolj varno od povprečnega voznika
Tesla tudi:
https://www.tesla.com/VehicleSafetyRepo...
"In the 2nd quarter, we recorded one crash for every 4.41 million miles driven in which drivers were using Autopilot technology (Autosteer and active safety features). For drivers who were not using Autopilot technology (no Autosteer and active safety features), we recorded one crash for every 1.2 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles."
Dokler ne dostaviš podatkov, torej primerjaš jabolk z jabolki (torej leto 2021 z letom 2021) tega ne moreš trditi.
Tule so rezultati za leto 2020. Leto 2021, kolikor mi je znano, še ni zaključeno, zato za to leto podatkov še ni. Razlika med Waymo in Teslo je tako velika, da ne more biti večja.
DoleH2 ::
Komot predstaviš statistiko za leto 2021 in se bomo pogovarjali naprej. Dokler je ne, bomo sklepali, da blodiš.
Ne, ti si trdil da je Waymo na podlagi statističnih podatkov boljši, torej dokazno breme je na tebi. Primerjava številk nesreč iz 2020 leta pa jasno kaže da je Tesla boljša.
Nasprotno. Razveseljujoče je, da se uporabi dodatno znanje za boljšo vožnjo.A je nefer, če nekdo bolje vozi, zato ker je šel denimo na tečaj varne vožnje in se tam kaj koristnega naučil
Vsekakor je to razveseljujoče, vse dokler se ne zaveš dejstva da je poskenirano manj kot 0,001 % zemljinega površja in da povsod drugod avtonomna vožnja Waymota sploh ne deluje. Tako da lahko da je na 0,001 % Waymo boljši (podatki sicer kažejo da še to ne), ampak na 99,999 % površja pa je Tesla boljša, kajti Waymotova samodejna vožnja tam sploh ne dela.
Tvoji linki pritrjujejo temu, kar že ves čas trdim. Waymo zna voziti, Tesla pa ne. Teslo vozijo vozniki.
Nikakor ne. Ni mi jasno kako lahko prideš do takih zgrešenih zaključkov.
Tule so rezultati za leto 2020. Leto 2021, kolikor mi je znano, še ni zaključeno, zato za to leto podatkov še ni. Razlika med Waymo in Teslo je tako velika, da ne more biti večja.
Jasno je da lažeš, kajti v tej tvoji tabeli Tesle sploh ni, kako lahko potem trdiš da je Waymo boljši? Za leto 2020 pa sem ti že dostavil podatke tukaj in tesla naredi več kot 10x manj nesreč na milijon kilometrov.
https://slo-tech.com/forum/t670459/p736...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
Gregor P ::
Mislim da tale komentar lepo povzame vse
(vir: ArsTechnica)
Waymo: Tons of research and development, closed course testing, professional safety drivers, Limited service area in ideal conditions.
Tesla: Preorder today! Full Self Driving early access beta available now!
(vir: ArsTechnica)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Ne, ti si trdil da je Waymo na podlagi statističnih podatkov boljši, torej dokazno breme je na tebi. Primerjava številk nesreč iz 2020 leta pa jasno kaže da je Tesla boljša.Ravno nasprotno, statistični podatki kažejo, da je Waymo nekaj velikostnih razredov boljši, za vsa leta nazaj. Ti si trdil nasprotno, podatki pa jasno in nedvoumno kažejo, da se motiš.
Vsekakor je to razveseljujoče, vse dokler se ne zaveš dejstva da je poskenirano manj kot 0,001 % zemljinega površja in da povsod drugod avtonomna vožnja Waymota sploh ne deluje.Teslina avtonomna vožnja pa ne deluje nikjer, torej je teh 0,001 % še zmeraj neskončnokrat bolje.
Ravno nasprotno, nekdo od naju laže in to si ti. Tesle tukaj ni, ker ni napravila niti metra avtonomne vožnje. Waymo je torej neskončnokrat boljši.Tule so rezultati za leto 2020. Leto 2021, kolikor mi je znano, še ni zaključeno, zato za to leto podatkov še ni. Razlika med Waymo in Teslo je tako velika, da ne more biti večja.
Jasno je da lažeš, kajti v tej tvoji tabeli Tesle sploh ni, kako lahko potem trdiš da je Waymo boljši?
Za leto 2020 pa sem ti že dostavil podatke tukaj in tesla naredi več kot 10x manj nesreč na milijon kilometrov.Gre za voznike, ki vozijo Tesle. Tesla sama ne vozi, zato statistike Tesline avtonomne vožnje nisi dostavil.
DoleH2 ::
Ravno nasprotno, statistični podatki kažejo, da je Waymo nekaj velikostnih razredov boljši, za vsa leta nazaj. Ti si trdil nasprotno, podatki pa jasno in nedvoumno kažejo, da se motiš.
Ne, ne kažejo tega. Vse kar si dostavil je link do Wikipedije, kjer so od Tesle podatki še iz leta 2016 ko je bila še v svojih začetkih. Dal sem ti linke do podatkov iz leta 2020 kjer Tesla povzroči več kot 10x MANJ nesreč na milijon kilometrov od Wayma.
Teslina avtonomna vožnja pa ne deluje nikjer, torej je teh 0,001 % še zmeraj neskončnokrat bolje.
Deluje deluje, seveda deluje, uradno je Tesla L2, vendar neuradno pa Teslin BETA vozi povsem avtonomno, poglej si posnetke ki sem jih pripel malo nazaj.
Ravno nasprotno, nekdo od naju laže in to si ti. Tesle tukaj ni, ker ni napravila niti metra avtonomne vožnje. Waymo je torej neskončnokrat boljši.
Negiraš sam sebe. Ni res, Tesla je opravila precej avtonomne vožnje, celo tvoj link iz leta 2016 pravi da je opravila "metre" avtonomne vožnje. Ti pa si dal link do tvoje tabelce in rekel "Waymo je boljši", ko pa je jasno da si se zlagal, kajti podatkov Tesle na tvojem linku sploh ni (torej boš moral dostaviti link kjer podatki za leto 2020 dejansko bodo, vse kar si dostavil so bili podatki Tesle v letu 2016 ko je bila še v svojih začetkih.
Gre za voznike, ki vozijo Tesle. Tesla sama ne vozi, zato statistike Tesline avtonomne vožnje nisi dostavil.
L2 uradno je kategorija avtonomne vožnje, da pa Teslin "avtopilot" naredi 10x manj nesreč od povprečnega voznika USA pa je zelo dober podatek. Vendar L2 je uradno (ker prinaša tudi kazensko odgovornost in vse ostale zadeve), neuradno glede na zmogljivosti bi lahko bil L4 in čez kakšne 5 let tudi bo.
"In the 2nd quarter, we recorded one crash for every 4.41 million miles driven in which drivers were using Autopilot technology (Autosteer and active safety features). For drivers who were not using Autopilot technology (no Autosteer and active safety features), we recorded one crash for every 1.2 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 484,000 miles."
jernejl ::
Ne, ne kažejo tega. Vse kar si dostavil je link do Wikipedije, kjer so od Tesle podatki še iz leta 2016 ko je bila še v svojih začetkih.Ravno nasprotno, dal sem link, ki prikazuje tudi podatke za leto 2020.
Dal sem ti linke do podatkov iz leta 2020 kjer Tesla povzroči več kot 10x MANJ nesreč na milijon kilometrov od Wayma.Ravno nasprotno, nisi dal linka na podatke o tem, koliko nesreč povzroči Tesla, temveč koliko nesreč povzročijo vozniki, ki vozijo Tesle. Ti primerjaš jabolka z ikebanami, kar je nesmiselno.
Ravno nasprotno, ne deluje. Postrezi statistične podatke o njihovi avtonomni vožnji in primerjavo z ostalimi. Dokler tega ne storiš, bomo privzeli, da pišeš neumnosti.Teslina avtonomna vožnja pa ne deluje nikjer, torej je teh 0,001 % še zmeraj neskončnokrat bolje.
Deluje deluje, seveda deluje, uradno je Tesla L2, vendar neuradno pa Teslin BETA vozi povsem avtonomno, poglej si posnetke ki sem jih pripel malo nazaj.
Negiraš sam sebe. Ni res, Tesla je opravila precej avtonomne vožnje, celo tvoj link iz leta 2016 pravi da je opravila "metre" avtonomne vožnje.Ravno nasprotno, iz poročila za leto 2020 je razvidno, da Tesla tega leta ni opravila niti metra avtonomne vožnje. Gre torej za to, da si nepismen, saj se je moj komentar nanašal na leto 2020.
Ti pa si dal link do tvoje tabelce in rekel "Waymo je boljši", ko pa je jasno da si se zlagal, kajti podatkov Tesle na tvojem linku sploh ni (torej boš moral dostaviti link kjer podatki za leto 2020 dejansko bodo, vse kar si dostavil so bili podatki Tesle v letu 2016 ko je bila še v svojih začetkih.Ravno nasprotno - podatki za leto 2020 so popolni in kažejo na to, da je Tesla neskončnokrat slabša od Wayma.
Torej je jasno da nekdo od naju laže in da to nisem jaz.
DoleH2 ::
Ravno nasprotno, dal sem link, ki prikazuje tudi podatke za leto 2020.
Za Teslo ne. Vse kar si dal od Tesle si dal podatke iz linka od Wikipedije ki so od leta 2016.
Ravno nasprotno, iz poročila za leto 2020 je razvidno, da Tesla tega leta ni opravila niti metra avtonomne vožnje. Gre torej za to, da si nepismen, saj se je moj komentar nanašal na leto 2020.
Ni res, Tesla Beta je leta 2020 prevozila veliko avtonomno, dokaz so posnetki na Youtubu črno na belem, ter drugi podatki iz drugih virov:
https://lexfridman.com/tesla-autopilot-...
Ravno nasprotno - podatki za leto 2020 so popolni in kažejo na to, da je Tesla neskončnokrat slabša od Wayma.
Torej je jasno da nekdo od naju laže in da to nisem jaz.
Ni res, niso popolni, v tvoji tabeli za leto 2020 ni Tesle, kljub temu da je naredila veliko število avtonomnih kilometrov. Nekdo od naju laže in kristalno jasno je da to nisem jaz.
Tesla je na datum 2018-11-28 dosegla - 1 milijardo milj - tesla twitter: vir:https://twitter.com/Tesla/status/106781...
Tesla je na datum 2020-02-26 - 3 milijarde milj - karpathy talk:
Tvoje natolcevanje da leta 2020 ni prevozila nič ne drži vode:
https://lexfridman.com/tesla-autopilot-...
Kdor je razumel je, napačno prepričanega trola pa nima smisla prepričevati.
Kdor je razumel je, napačno prepričanega trola pa nima smisla prepričevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DoleH2 ()
uvodV?? ::
Zadnje strani dobro povzamejo slotech. Neuporabno picajzlanje, ki nima ne direktne veze s samo temo kot tudi ne kančka uporabne vrednosti.
DoleH2 ::
Prispevek za Teslo 3:
Tesla ni le Muskova provokacija, ampak dober avto
Večina ljudi na Tesline avtomobile gleda kot na računalnike. No, mi pa smo tokrat na priljubljeni model 3 pogledali skozi "avtomobilske oči".
Tesla ni le Muskova provokacija, ampak dober avto
Večina ljudi na Tesline avtomobile gleda kot na računalnike. No, mi pa smo tokrat na priljubljeni model 3 pogledali skozi "avtomobilske oči".
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
kow ::
Ne, ti si trdil da je Waymo na podlagi statističnih podatkov boljši, torej dokazno breme je na tebi. Primerjava številk nesreč iz 2020 leta pa jasno kaže da je Tesla boljša.Ravno nasprotno, statistični podatki kažejo, da je Waymo nekaj velikostnih razredov boljši, za vsa leta nazaj. Ti si trdil nasprotno, podatki pa jasno in nedvoumno kažejo, da se motiš.
Tega seveda statisticni podatki ne kazejo. Ti si samo izmisljujes podatke oz. ne razumes osnovnih konceptov statistike. Waymo ne zna voziti avtonomno, brez interneta ali izven Arizone, oz. (dela) mesteca v tej drzavi. Tudi ne zna voziti, ce Waymo zaposleni strajkajo, pada sneg itd.
TDLR:
- ne razumes statistike
- ne razumes kaj pomeni avtonomno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
jernejl ::
Mene ne moti, če se še stokrat zlažeš, moraš pa razumeti, da tvoje laži ne bodo nič bolj resnične, če jih večkrat ponoviš.
Waymo pač vozi avtonomno, Tesla ne. Če te to boli, je to tvoj problem.
Waymo pač vozi avtonomno, Tesla ne. Če te to boli, je to tvoj problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
kow ::
Ocitno je, da NAMENOMA zamolcis kje vozi (semi)avtonomno. Tudi, ko primerjas statistiko zanesljivosti voznje, primerjas hruske in jabolke. In to namenoma, ker si intelektualno NEPOŠTEN.
kow ::
Primerjava obeh na waymo domacem terenu:
Seveda bi bil video mnogo bolj zanimiv, ce bi se "dirka" ponovila vsaj 10x.
Seveda bi bil video mnogo bolj zanimiv, ce bi se "dirka" ponovila vsaj 10x.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()