» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
160 / 180
»»

codeMonkey ::

Video bi bil edino zanimiv, ce bi voznik Tesle sedel na zadnji klopi. Vse drugo nima smisla.

BTW: a zdaj ze smejo testerji pokazati faile FSD-ja, ali je to se vedno prepovedno po NDA?

Zgodovina sprememb…

kow ::

Teh failov je na YT kolikor hoces. Ne vem o cem govoris.

feryz ::

kow je izjavil:

Primerjava obeh na waymo domacem terenu:
Saj mora biti na domačem terenu. A ti misliš, da je tole za na cesto spustiti brez šoferja?
Ko evropejci naročijo kamionarju, da mora na Balkan, kamionar kar takoj da odpoved. Avto jo seveda ne more. Ampak tudi zvozil ne bo teh cest.
Pol avtov trenutno ne zna prediktivno voziti po Balkanu. Čim pridejo čez slovensko mejo, je tema.

Matevz96 ::

feryz je izjavil:

kow je izjavil:

Primerjava obeh na waymo domacem terenu:
Saj mora biti na domačem terenu. A ti misliš, da je tole za na cesto spustiti brez šoferja?
Ko evropejci naročijo kamionarju, da mora na Balkan, kamionar kar takoj da odpoved. Avto jo seveda ne more. Ampak tudi zvozil ne bo teh cest.
Pol avtov trenutno ne zna prediktivno voziti po Balkanu. Čim pridejo čez slovensko mejo, je tema.


Nekateri še znake prenehajo brati na sredini Karavank...
#hooldthedoor

Gregor P ::

Alternativna rešitev okvare Tesle oz. teslinega baterijskega sklopa8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

meho7 ::

Gregor P ::

Za vsak slučaj poglejte, če imate res zavore montirane :D



Their response: the brakes sound normal and that if I think the car isn't safe to drive that I should have it towed to the service center where they will inspect it.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

Ker se je zgodilo ravno pri nas ...
Po trku se je avto znamke Tesla vžgal in v celoti zgorel
Zaradi neprilagojene hitrosti je voznik osebnega vozila znamke Tesla na pomurski avtocesti trčil v prometno signalizacijo, ob trku je vozilo zagorelo in v celoti zgorelo. Nastala je ogromna materialna škoda.



The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

s1m0n ::

1 down few more to go :)
To pa ni kar tak priletel v prometno signalizacijo... A je preveč zaupal "avtopilotu"?

fikus_ ::

Ta je pa hitro peljal, da ga je vrglo s hitre cest med drevje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kow ::

"Voznik se je v nesreči na srečo le lažje poškodoval."

Dobra reklama za Teslo.

Slika je, domnevam, simbolicna, hehe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

kow je izjavil:

"

Slika je, domnevam, simbolicna, hehe.


Bo kar prava: "Uničena Tesla FOTO: PU Murska Sobota"
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

s1m0n ::

E to je to... "Kjer potekajo dela". Teslin avtopilot, če ga je v tem primeru uporabljal nima rad teh označb za dela na cesti ali na splošno signalizacije :) Ga rad na takšnih mestih malo potegne po napačni poti in brez, da sam reagiraš ne bo dober konec.

kow ::

Mozno, da imas prav, ampak zakaj bi rad delal hitre zakljucke? Si zaradi medijev tako "programiran"? Pred avtopilotom, ni bilo takih nesrec?

Gregor P ::

kow je izjavil:

"Voznik se je v nesreči na srečo le lažje poškodoval."

Dobra reklama za Teslo.

Slika je, domnevam, simbolicna, hehe.

Močno upam, da je tako napreden sistem vsaj malo zaviral pred trčenjem:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Moram reci, da niti ne poznam seznama featurjev. Naj bi v teoriji zaviral?

s1m0n ::

kow je izjavil:

Mozno, da imas prav, ampak zakaj bi rad delal hitre zakljucke? Si zaradi medijev tako "programiran"? Pred avtopilotom, ni bilo takih nesrec?


Because M3 LR DM... Pa vemo kako reagira, ne rečem, da gre tukaj za tak primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Gregor P ::

kow je izjavil:

Moram reci, da niti ne poznam seznama featurjev. Naj bi v teoriji zaviral?
… razen če to izklopiš kot je to naredil Uber zaradi boljše uporabniške izkušnje njihove samodejne vožnje>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ne razumem kaj ima Uber z Avtopilotom. Domnevam, da domnevava, da je bil vklopljen?

Gregor P ::

Ne, pri Uberju so na Volvu namenoma izklopili ta sistem zaradi samodejne vožnje in potem ubili kolesarko, ker je avto sicer prepoznal oviro na cesti, a ni več zaviral, ker je bil ta sistem izklopljen (kot rečeno zaradi njihove tehnologije avtonomne vožnje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ce te prav razumem, namigujes da je Tesla preko posodobitve ukinila (sem sedaj pogledal dokumentacijo) t.i. "Automatic Emergency Braking"?

Gregor P ::

Ne, tudi sicer me nikoli ne razumeš prav; jaz sem komentiral ...

Gregor P je izjavil:

Močno upam, da je tako napreden sistem vsaj malo zaviral pred trčenjem:|

Kar pomeni, da je moralo biti zaradi zaviranja - ali temu podobnega dogodka (npr. dolga pot do drevesa po pesku ipd.) - trčenje manj silovito kot bi bilo sicer in jo je zato lahko odnesel voznik z manjšimi posledicami. Ker če bi s prvotno hitrostjo trčil v drevo, bi najbrž bile posledice hujše.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Drzi. "Tako napreden" sem bral kot sarkazem. V glavnem, nisem preprican, ce naj bi sploh sistem, po dokumentaciji, bremzal. Ker pise:

Automatic Emergency Braking does not apply the brakes, or stops applying the brakes, when:
The vehicle, motorcycle, bicycle, or pedestrian is no longer detected ahead.

Najbolj verjetno se mi zdi, da je bil voznik nepozoren, avtomatika ni pravilno peljala zaradi gradbenih del in avto je trcil v prometno signalizacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Realovc10 ::

Pozdravljeni,

Sem čisto nov uporabnik evozila tako da se še učim in raziskujem kako Tesla deluje in kaj vse potrebujem za polnjenje vozila. Imam vprašanje, kako rešiti doma polnjenje vozila. V bližnji prihodnosti imam namen doma zgraditi Polnilnico, trenutno pa me zanima kaj potrebujem, da bi lahko Teslo polnil na 3 fazni vtičnici. Zraven avta sem dobil polnilec, ki je za navadno vtičnico in je polnjenje res počasno, tako da bi začasno rad avto polnil na 3 fazni vtičnici (varovalke imam 3x25 A, nazivna moč pa je 10).

Hvala za odgovore že vnaprej.

Apple ::

Hello,

Na kratko:

Imas dve opciji: Tesla polnilnico in Etrelovo polnilnico. Prva je cenejsa, a ima manj opcij za nastavljanje kot druga.

V obeh primerih pa rabis imeti speljane 3 faze do garaze oz mesta, kjer bo polnilnica.
LP, Apple

J.McLane ::

Zakaj bi imel samo dve opciji? 3 faznih 11 kW polnilnic je kolikor hočeš, če nisi štromar je bolj vprašanje kdo ti bo montiral.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

deco16 ::

Opcij maš več, ena je tudi prenosna polnilnca če boš še kje nucal drugje kot doma, primer:

https://www.aliexpress.com/item/1005003...

Apple ::

Res je, opcij je seveda mnogo več... Jaz sem napisal te dve, ki jih imam sam in sem happy z njima. Ostalih nisem probal...
LP, Apple

kow ::

Bolj zanimivo bi bilo izvedeti kaksni so "pametni" featureji.
Imata polnilnici scheduler preko appa? Lahko nastavis polnenje samo ob nizji tarifi? itd.

Apple ::

Pr Tesli naštimaš v njihovi mobilni aplikaciji, kdaj želiš polnjenje.

Ko sem uporabljal Etrelovo, sem tam naštimal moč toka... Drugače pa je BMW vedel na podlagi napolnjenosti baterije, kdaj mora začeti filati in ogrevati/hladiti avto, če je bil planiran odhod npr ob 06.00h.

Bom zalaufal Etrelovo polnilnico, tako da preverim, kaj vse se da še nastaviti :)
LP, Apple

kow ::

Meh.. tehnologija vedno znova razocara. Pricakoval bi, da polnilec dobi informacije od elektra. Vse ostalo je bolj zalost, ki zahteva menedzeriranje.
Pac v smislu: polni, ko je nizka tarifa. Ce bodo v prihodnjosti vec kot 2 tarife, polni ko bo 3. tarifa oz. najnizja itd. Pricakoval bi, da tudi avto zna skomunicirati katero vrsto baterije ima itd. LFP lahko polni do 100%, ostale pac ne itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Kaj komplicirate sej ma model 3. Vse te featurje maš v avtu. Montiraš lahk najbolj dumb polnilec.

kow ::

Pa imajo vsi avti te featurje? Gospodinjstva imajo v lasti 2-3 avtomobile.

deco16 ::

trenutno ma enega, najbol simpl zadeva dokler ne si zrihta tapravega je da kupi 16A priključek za tesla polnilec. in si zrihta ustrezno napeljavo za ta kamp(16A) priključek.

Prašal je za nasvete, vsak ma svoje ;) Če je kupil teslo pa dvomim da bodo drugi avti non tesla.

Realovc10 ::

deco16 je izjavil:

trenutno ma enega, najbol simpl zadeva dokler ne si zrihta tapravega je da kupi 16A priključek za tesla polnilec. in si zrihta ustrezno napeljavo za ta kamp(16A) priključek.

Prašal je za nasvete, vsak ma svoje ;) Če je kupil teslo pa dvomim da bodo drugi avti non tesla.


Z kakšno močjo se pa polni z 16A priključkom?

kow ::

230V imas na fazi. Torej ena faza ti bo dala malo nad 3kw (izgube), ker 230V*16A = 3.68kw. Trifazno bi pa polnil (brez izgub) 11kw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Apple ::

Kdor ima Teslo in možnost probati nekje pri nas :)

LP, Apple

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Apple ()

sekvap ::

spomenik prepozna kot človeka, that's it

codeMonkey ::

Tole bi bila kar lustna posodobitev:
https://twitter.com/CYBRTRK420/status/1...

Buggy ::

Torej. Ce prav razumeme bodo septembra priceli s faceliftom Model 3, ki naj bi glede na spekulacije zgledal nekako takole:
https://www.carscoops.com/2023/04/2024-...

Kaj to pomeni za cene, ker zadnje case cena Model 3 kar pada (glede na visanje cen ICE avtomobilov) in je za AWD long range po ceniku 48KEUR s stroski dostave in ostalim balastom potem 50KEUR, dobava pa v roke dveh mesecev?

Je to cena pred registracijo ali so se kaksne finte zadaj?

https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...

Glede na to, da se za skoraj isti denar prodajajo 2 leti stare je nakup novega-starega 2023 modela nobrainer. Ko/ce pride facelift bodo cene ostale na tem nivoju in ali je smiselno pocakat ali raje vzet staro/preverjen/finisiran model? Kaj pravi vasa kristalna kugla ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Moja kristalna krogla pravi, da če se ti res voziš tako kot praviš da se voziš, kot maniak, pusti teslo lepo pri miru in si kupi kaj drugega.

Buggy ::

Kot vedno zadel zebljico na glavico. Nekoristen kot vedno.

feryz ::

A jo boš kupil?

Buggy ::

...sprasujem za prijatla...bo tako lazje?

Utk ::

Buggy je izjavil:

Kot vedno zadel zebljico na glavico. Nekoristen kot vedno.

Sej, vsak dobronameren nasvet tebi je nekoristen, to je jasno.

Buggy ::

Jasno je predvsem da imas ti resne tezave...ce imas kej za povedat na temo si pa dobrodosel

feryz ::

Aha, klasično trolanje torej.
Zakaj bi bilo sploh važno, kaj se splača, če se nič ne splača?

Če bi si jaz želel teslo, bi danes plačal teslo. Ker drugače lahko čakam v nedogled.
Faceliftingi, novi modeli, padajoče cene... Ni da ni, da ne bi bilo drug mesec nekaj drugače.

Utk ::

Buggy je izjavil:

Jasno je predvsem da imas ti resne tezave...ce imas kej za povedat na temo si pa dobrodosel

Tema je tesla 3. Ki zate ni.

Kaj bo s cenami, ki so zdaj v resnici nizke, je težko rečt. Lahko se Musku vtrga in jih jutri dvigne za 10 jurjev. Ne rabi niti facelifta za to. Da bojo šle še kaj dol je malo verjetno, verjetneje gor za par jurjev. Jaz bi vseeno počakal (zarad ekrančka ali morda celo heads-upa, če bi potrdili enkrat vmes da tega ne bo, potem je vseeno). Neke revolucije v baterijah in pogonu ne bo zarad fejslifta, da bi koga moralo kaj strašno skrbet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

jah po 6-ih letih zgolj rahlih dodelav je facelift kar tehten razlog za premislek se ti ne zdi?

Utk ::

Ja, tesla itak stalno malo spreminja stvari, ni nujno, da bo fejslift kaj veliko drugačen. Tudi če bo malo drugače oblikovan, so what. Edina revolucija bi lahk bil ekranček za volanom. Vse drugo, če bi bilo to vredno, bi dodali tudi v varianto pred faceliftom.
««
160 / 180
»»