» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
133 / 175
»»

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Relevantnost pomeni, da obstaja vpliva.
Če si avta ne moreš privoščit, kaj si o njem misliš, na končen nakup torej ne vpliva.
Ergo je tvoje mnenje nerelevantno.

Po tej tvoji (zgrešeni) logiki imaš lahko mnenje/vpliv samo iz prve roke.

Ne vem, pridi mi pokazat kaj so nardili tolk slabo

Očitno res ne razumeš. Možnost za izboljšavo ne pomeni, da je nekaj slabo. Po tvoji logiki ni več možnosti za razvoj in bo M3 večen model.

Ampak, če te reees zanima... to je ZEEELOO slabo

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

>> Kako se v preksi obnese odsotnot knofov oz. "veliki dras skreen"?
Če napišem, da je zadeva ....
Če napišem, da je zadeva .....


Al pa ce bi nehal delat dramo in se nehal obnasat kot uzaljena princeska, in napisal, kar te je nekdo povsem korektno in brez kakrnsnih koli predispozicij vprasal?

WarpedGone je izjavil:


Na srečo je vaše osebno mnenje brez vrednosti, tipično si avta niti privoščit ne morete tko da kaj si mislite o njemu nima teže.


Uzaljena princeska, ki se poverhu vsega ima se za bolj pomembno, ker si lahko privosci drazji avto od povprecnega so-forumasa.

In ti se cudis zakaj te nekateri tle na forumu ne marajo? :)))

s1m0n ::

@MrNighthawk, tole s prtljažnimi vrati ni več problem.
Smo v nalivu odpiral prtljažnik pa nič ne steče not. Je tesnilo drugačno.
Vsaj pri tem kar smo si ga mi ogledali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

MrNighthawk ::

s1m0n je izjavil:

@MrNighthawk, tole s prtljažnimi vrati ni več problem.
Smo v nalivu odpiral prtljažnik pa nič ne steče not. Je tesnilo drugačno.
Vsaj pri tem kar smo si ga mi ogledali.

To je sicer (bil) hud fail iz vidika praktičnega designa. Baterija in el.motor sta lahko ne vem kako superiorna, ampak pri takšnih (ključnih) malenkostih mislim, da imajo stareši proizvajalci prednost.

Utk ::

Lahko misliš, ker se ni prepovedano motit.
https://www.carcomplaints.com/news/2019...

Jaz vem za 3 bmwje, ki so zgoreli v zadnjem letu v okolici. Pa niti ne poznam dost več ljudi z bmwji...no, ostali imajo starejše. Samo da pri nas se o tem ne govori, ni zanimivo, ker na leto se pri nas proda in uvozi 6000 bmwjev, zato so tesle veliko bolj zanimive, ker si jih uvozi 6.

WarpedGone ::

fikus_ je izjavil:

W1, ali nisi prav ti zavrnil prvi ponujeno Teslo?!


Ne.

s1m0n je izjavil:

Mogoče si ti pač zadovoljen z manj...


Mogoče res, pa me zanima kaj je na stvari ... tule vas je ful, ki pišete kot da stvar res poznate.
Še vedno čakam nekoga, ki se bo opogumli mi pokazat zakaj točno je moj avto polizdelek itd.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::


Al pa ce bi nehal delat dramo in se nehal obnasat kot uzaljena princeska, in napisal, kar te je nekdo povsem korektno in brez kakrnsnih koli predispozicij vprasal?


Vosu gre enkrat le na led, žal sem vam nasedel čist prevečkrat.

Kogar kaj resno zanima, je vljudno vabljen na prvoosebni ogled, testna vožnja ni izključena.
Zaenkrat sm od ST občestva prejel točno 0 takšnih vprašanj in hkrati od tega istega občestva še vedno berem predavanja o polizdelkih ... Ko želim vedet kaj točno pa črički in izbegavanje, smeti od ljudi...


UZzaljena princeska, ki se poverhu vsega ima se za bolj pomembno, ker si lahko privosci drazji avto od povprecnega so-forumasa.
In ti se cudis zakaj te nekateri tle na forumu ne marajo? :)))


Z nekom si me zamenjal.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

In ti se cudis zakaj te nekateri tle na forumu ne marajo?
Saj ni nikogar, ki ga ne bi maral. Samo nekaj nas je, ki se nam smili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Raptor F16 ::

WarpedGone je izjavil:

A se bo najdu kdo dost pogumen, da mi pokaže kaj je slabo narejeno al boste ostali pri varnem forumskem nabijanju?

Ful vas je, ki se ful spoznate.
Noben pa ne upa s prostom pokazat na defekt na konkretnem avtu pred mojo hišo?


Če ga lahk pridem v živo pogledat, bom lahko presodil. :D


Na slepo ti nihče ne more mnenja podajat.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WarpedGone ::

>> Če ga lahk pridem v živo pogledat, bom lahko presodil.

Če sm te spregledal v množici, se ti opravičujem.

>> Na slepo ti nihče ne more mnenja podajat.

Jup, kar pa ne ustavi 99% posterjev v tej temi, da na slepo kritizirajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

@WarpedOne, imas kaj tezav z Avtom? Jaz sem malo gledal tale avto, ampak berem, da je kakovost ponovno padla:

https://www.cnbc.com/2018/10/24/tesla-r...

Recimo to gledam v prvi vrsti:

https://www.autoscout24.at/angebote/lex...

Je praviloma st. 1 po zanesljivosti. Ali v recimo petih letih kaj profitiras s Teslo glede na ceno novega IS hibrida? Gre racunica v prid Tesli? Je Tesla bolj kamot kot Lexusi? Si morda testiral oba?

Bi me zanimalo, ce si kaj poracunal...

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Ne vem no, ta dva avta sta čisto nasprotje v vsem mogočem. Če še sam ne veš kaj bi potem ti bodo drugi težko svetovali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Zakaj sta nasprotje? En je hibrid, drug EV. Oba naj bi imela nekoliko nizje stroske pri porabi, EV bolj, kjer je EV drazji za nakup.

Meni je dosti vseeno, kaj mi avto poganja, mora pa biti kamot in zanesljiv.

J.McLane ::

Ne gre samo za pogon, infotainment v Lexusu je predpotopen v primerjavi s Teslo, morda ta kozervativnost komu paše. Lexus ima veliko pikolovskih detajlov, za katere bi marsikdo rekel, da je to prestiž, ki ga plačaš, drugi spet da je nepotreben kič. Lexus ima večino tehnike iz generičnih Toyotinih izdelkov, tako da za popravila naj nebi bilo nekih težav.

Lexus konzervativen (IS kot tak je že zelo star model - 2013) s predvidljivo zanesljivostjo
Tesla latest and greatest, ampak gamble kar se zanesljivosti tiče
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Se mi je zdelo, da je nekako tako. Kako se vozijo v priemrjavi? Vem, da so pospeski na vsak nacin pri Tesli, bolj ostalo. Za koliko se sploh realno dobi M3? Cene na netu mi delujejo malo navite...

s1m0n ::

Standard range ti je 39.500€, dobiš pa ga enkrat naslednje leto Q1/Q2.

TheBlueOne ::

Niti ni slab deal. Ce prav gledam ima 8 let oz. 160k km garancije, se pravi za ca. 20k km/leto. Morda ve kdo, kako je z nadomestnimi avti itn., ce obstoji v garanciji oz. ce je kaj za postimati? Komplicirajo?

In se nekaj, kako je s servisi. Ne vem, ce gledam kaj narobe, ampak ali je morda samo na Dunaju? Da ne slucajno potrebujes dopust za iti na servis ali uveljavljati kaksne reklamacije. :)

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Če kupuješ Teslo, potem si itak že sam gospodar svojega časa in greš lahko kadarkoli želiš na servis v tujino>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

@WarpedOne, imas kaj tezav z Avtom? Jaz sem malo gledal tale avto, ampak berem, da je kakovost ponovno padla:


Prevoženih ~1600km v dobrih 10 dneh, nobenih težav.
V prejšnjem kupeju se mi je v vratih v močnem dežju nabirala voda. M3 ima 4 vrata brez okvirjev šip. Parkiran na točno istem mestu kot prejšnji in nobene vode v vratih.

Tudi bajeslovna voda v odprt prtljažnik se mi še ni zgodila. Ob dnu šipe je gumijasto tesnilo ki se ob odprtju havbe postavi pokonci in ujame vodo iz zadnjega stekla. Ne bo pa ujelo vse vode ki pride iz cevi za zalivanje vrta ...
Danes zjutraj sm prvič slišal, da so mal zacvilile zavore. Nujna posledica skoraj nične uporabe.

Je praviloma st. 1 po zanesljivosti. Ali v recimo petih letih kaj profitiras s Teslo glede na ceno novega IS hibrida? Gre racunica v prid Tesli? Je Tesla bolj kamot kot Lexusi? Si morda testiral oba?


Jaz se z leksusi fural nism (mogoče kdaj kak taksi, don't remeber). Sem pa dal skozi precej audijev, bemvejev, mercedesev. Moja trojka se pelje bolje. Kolikor je mogoče podvozje "le" enako dobro, je odsotnost hrupa, treslajev in odzivnost na pritisk na pospeševalko tisti plus, ki vožnjo dvigne na povsem drug nivo.
One-pedal-driving ne veš da je sploh možen, dokler ga ne zmontiraš v male možgane. Potem je pritiskanje zavore med normalno vožnjo obup od obupa. Praktično instant pospešek iz 50 na 70, iz 70 na 100 v momentu ko se tako ti zazdi, je tudi nepredstavljiv. Še vsi ki so bli z mano avto so ob temu spuščali smešne zvoke ..
Naenkrat je upočasnjevanje pred rondoji, conami 30, začetki mest ipd mala malca in povsem naravno.

Bi me zanimalo, ce si kaj poracunal...

V življenju pride čas, ko ima več smisla prihranke zagonit, kot zidat še večji kup za potomce.
Noben nov avto za 50jurev se ne splača. Ni mi niti jasno kako se takšne reči splačajo taksistom.
Tak avto si kupiš, ker si ga želiš in ker si ga lahko.
Je pa luštno videt, nizko ceno tekoče uporabe .. življensko povprečje porabe bo okrog 17kWh/100km oz 1,7EUR/100km za energijo.
Kolk bojo zdržale gume bom še vidu, je pa dimenzija zelo popularna 235/45R18 in s tem relativno ne-draga.

Tesla Model 3 je tako zelo drugačen avto, da so primerjave s "starimi" precej brezvezne.
Zelo podobno kot je primerjat prvi iPhone z topShit nokiami iz leta 2006. Po fičerjih je kvečjemu tam tam, česa pa tudi nima.
Hkrati pa je filozofija avtomobila tako zelo drugačna, da številke ne povejo niti opišejo niti polovico zgodbe.

Beseda pospešek je sam beseda, občutenje in uporabnost tega v praksi je potrebno doživet, da jo dojameš.
Tišina je zopet samo beseda, občutenje in uporabnost tega v praksi je potrebno doživet, da jo dojameš.
Neslišni takojšnji pospeški so zopet samo besede, občutenje in uporabnost tega v praksi je potrebno doživet, da jo dojameš.

Centralni zaslon in kaj se tam dogaja je neprimerljivo z vsem ostalim. Ja, se najdejo drugi avti ki imajo mogoče celo 10 colsk zaslon. Ampak poanta ni v zaslonu ampak kaj je na njemu in kako se odziva.

Kronski dragulj ilustracije razlik v filozofiji je Emission testing mode v vseh Teslah.
Kdo si lahko predstavla katerokoli 'staro' firmo, ki v svoje avtomobile serijsko vgradi prdenje-on-demand?
Zakuga-hudiča-pa-to?
Odgovorov oz. pojasnil je lahko mnogo, fakt je, da tega pred teslo ni bil sposoben naredit nihče. In to še vedno drži.

V zadnji verziji softvera v vse tesle (tudi že prodane) prihaja Youtube, Hulu, ... dodatne igrice katere lahko špilaš preko volana al pa Wifi igralne konzole itd.

Zadevi lahk rečem tudi smart-car. Tudi izraz SmartPhone je bil leta 2007 še smešen, brezvezen, kdo pa to nuca, kdo bo pa to plačal.
Nivo integracije vseh sistemov avtomobila je treba doživet... že če preveč natrdo zapreš pokrov centralne konzole, ti avto napiše, da poskusi stvar zapret bol nežno.

Cene veljajo takšne kot so objavljene, za vse enako. Pomeni, da ni individualnega barantanja. Pomeni tudi, da se skozi čas spreminja, in če gredo stvari dost narobe, ti lahko tudi kaj skompenzirajo. Js sm ga zgleda dobil jurja GoodWilla (vrednost vlečne naprave) zaradi dodatnega čakanja ne-po-moji-krivdi.

>> In se nekaj, kako je s servisi. Ne vem, ce gledam kaj narobe, ampak ali je morda samo na Dunaju? Da ne slucajno potrebujes dopust za iti na servis ali uveljavljati kaksne reklamacije. :)

Ljubljani najbližji servis je trenutno v Gradcu.
Tesle nimajo rednega servisnega intervala.
Kar je možno se popravi remote preko LTE povezave, z updati firmwara, nekaj porihtajo mobilni servisi, ki pridejo k tebi (v sloveniji tega zaenkrat še nismo deležni). Za ostalo je zaenkrat Graz.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

MrNighthawk je izjavil:

Možnost za izboljšavo ne pomeni, da je nekaj slabo.
Pesimist. V resnici to pomeni tudi, da narediš nekaj, kar je že itak odlično, vrhunsko.

s1m0n ::

Se še učijo! Tako kot je pri Model S roka privita s strani baterije, da jo je skoraj, da nemogoče menjat brez, da odstraniš baterijo ampak to je verjetno "by design"...

Vazelin ::

Tesla za 40k bi precej zagrizla v segment Audijev in BMWjev ranga A4 in 3.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gregor P ::

Bi, če bi dejansko bila na tej stopnji kvalitete ob dobri servisni podpori. Zaenkrat je pa to še butično geekovsko EV, o katerem kot povprečni potrošnik niti razmišljaš ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

In v katerem vesolju prodaja teh avtov ne pada še bolj kot ponavadi? 100,000 m3 pomeni tolk manj teh treh, simpl ko pasul.

mikhaair ::

Pošiljke m3 v Evropo so na istih količinah kot ob začetku evro prodaje?

WarpedGone ::

Odkar jo mam, ne spremnjam več ladij ... https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

- januar: 3 ladje
- februar: 4 ladje
- marec: 1 ladja
- april: 1 ladja
- maj: 4 ladje
- junij: 0 ladij
- julij: 2 ladji
- avgust: 4 ladje
- september: 1 ladja

- q1: 8 ladij
- q2: 5 ladij
- q3: 7 ladij

Št. vozil na ladji varira, ni točnega podatka razen ocene na podlagi št. ur zasidranosti v SF.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Danes zjutraj sm prvič slišal, da so mal zacvilile zavore. Nujna posledica skoraj nične uporabe.

WarpedGone je izjavil:

One-pedal-driving ne veš da je sploh možen, dokler ga ne zmontiraš v male možgane. Potem je pritiskanje zavore med normalno vožnjo obup od obupa.


A si ze probal one-pedal pri katerih drugih avtomobilih? Kak je v primerjavi z Zoe, i3, Leafom?

Pri Leafu je z vklopljenim e-pedalom regen vedno maximalen in se avto res hitro ustavi. Na koncu pa zadnjih nekaj metrov skupaj z regenom uporabi se zavoro. Zaenkrat mi zavore se niso zaskripale. :)

codeMonkey ::

Tesla started the wider release of its V10 software update, which includes the ‘Smart Summon’ feature, and it looks like some owners are putting too much trust on how “smart” it actually is and already doing some dumb things with it.


https://electrek.co/2019/09/30/tesla-ow...

Ne morem verjeti. Ze pri autopilotu so ignorirali dobro prakso in standarde za funkcionalno varnost, ampak to ocitno ni dovolj. Upravljanje avtomobila preko telefona? Eno je Tesla in Musk, ampak kako lahko kot razvojnik stojis za takim produktom. Se na vsakem usposabljanju za funkcionalno varnost, ki sem se ga udelezil, so nas opozorili tudi na lastno odgovornost pri razvoju. Kar se Tesle tice pa upam, da se bodo pri NHTSA kmalu odzvali. Vsaj preden pride do resnih posledic.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

A si ze probal one-pedal pri katerih drugih avtomobilih? Kak je v primerjavi z Zoe, i3, Leafom?


Peljal sem Zoe kako leto (?) nazaj, po spominu sodeč je tam bil regen mal šibkejši ampak bi moral ponovit vajo.


Pri Leafu je z vklopljenim e-pedalom regen vedno maximalen in se avto res hitro ustavi. Na koncu pa zadnjih nekaj metrov skupaj z regenom uporabi se zavoro. Zaenkrat mi zavore se niso zaskripale. :)


Tuki gre za detajle izvedbe in pravilno predstavo prebranih besed.
Regena pri men zmanjka okrog 5km/h, avto sam ne aktivira zavor le zato ker sm spustu gas.
Je smešno pri vožnji po kakšnem klancu navzdol ko je treba mal tiščat gas, da gre avto vsaj kakih 15 kmh, sicer upočasni pod 10kmh.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ja, sej tud Leaf kr ne aktivira bremz kr takoj. Regen dela dokler avto ni prakticno ustavljen, potem pa na koncu pritisne zavoro, ko se ustavi in jo drzi. Kdaj tocno se to zgodi nimam pojma, ker se ne cuti.

A pod 5km/h se potem avto pelje naprej z 'auto-creep' al se ustavi?

WarpedGone ::

Auto-creep mam izklopljen zato se avto ustavi ko/če zmanjka kinetične.

Če je vklopljen, se seveda aktivira in puskuša držat tistih nekaj kmh.
Ne vem če to velja tudi za ultra strm hrib kjer nekaj kmh zahteva veliko več navora. Nism probal.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Sumim, da maš težavo si predstavljat kaj pomeni "izklopljen auto-creep"... to je možnost v "splošnih" nastavitvah vozila:



To enkrat nastaviš in tako ostane dokler si morda ne zaželiš stvari met drugač.
Creep je bil prva stvar, ki sm jo izklopil, ko sm se na Dunaju usedu v avto.
IMHO ta reč nima kaj delat v EVjih (nekoč sm nanjo gledal kot na sekjuriti fičer ampak ne več).
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Vem kaj pomeni creep in izklopljen creep. :) Te nastavitve je imel ze i3, Leaf ma po defaultu creep, ce imas v D mode, ce das v B mode potem creepa ni.

Gregor P ::

Ok samo ta "creep" imajo samo avtomatiki, tako da tam v ZDA očitno sploh ne vedo, kako je to pri vozilih z navadnimi menjalniki, kjer tega "creepa" seveda ni, zato je za njih sedaj to nekaj posebnega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

TheBlueOne ::

Machete je izjavil:



Drzi, avti s stirimi prestavami in vzvratno so praviloma prepoceni, da bi jih kradli. Ali pa vsaj prenevarni za bezanje. :) Ampak, ker vem, kako radi imajo starine svoje starine, mi je jasno da si lahko kdo predstavlja kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Jaz tle sicer vidim pet prestav. :>

fikus_ ::

Na rikvec si pa pozabil?

PARTyZAN ::

A rikverc ni prestava?

BigWhale ::

fikus_ je izjavil:

Na rikvec si pa pozabil?

Ne, zakaj? Rikverc je tam kjer je prva. :>

TheBlueOne ::

Rikverc je praviloma vrisan, samo ostevilceno ni v tem primeru. 1,2,3,4, R. Google "4 speed knob" :D Upam, da ne v tem primeru milenijec sola taperfektne generacije....

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

BigWhale je izjavil:

Jaz tle sicer vidim pet prestav. :>


Šesta je Rally :D
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WarpedGone ::

https://electrek.co/2019/10/21/tesla-cr...

Danes grem po 32g USB ključek ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

https://electrek.co/2019/10/21/tesla-cr...

Danes grem po 32g USB ključek ...


Ce se gre za snemanje, potem te morda lahko nepridiprav tozi. Menda snemanje ni dovolejeno, za Avstrijo je baje kazen do 10.000€.

fikus_ ::

V SLO ni prepovedano, je pa vprašljivo, če je takšen posnetek uporaben v sporu. V AT je prepovedano.

no comment ::

This has to be one of the more relieved Tesla owners out there. While the many keying incidents we've seen can result in thousands of dollars worth of damage, this one could have ended up costing hundreds of thousands. Quite the dodged bullet.


No, vidite, da je Tesla vredna (več?) sto tisoč $ in ne samo tisti drobiž, ki ga plačaš zanjo.

Gagarin ::

https://insideevs.com/news/377427/video...

Pa bi radi imeli self-driving... Tole je kar debakl, no še en v nizu...

codeMonkey ::

Gagarin je izjavil:

https://insideevs.com/news/377427/video...

Pa bi radi imeli self-driving... Tole je kar debakl, no še en v nizu...


V tem primeru (se zdalec) niso edini:
https://metro.co.uk/2019/03/07/bmws-ped...

Zgodovina sprememb…

Gagarin ::

codeMonkey je izjavil:

Gagarin je izjavil:

https://insideevs.com/news/377427/video...

Pa bi radi imeli self-driving... Tole je kar debakl, no še en v nizu...


V tem primeru (se zdalec) niso edini:
https://metro.co.uk/2019/03/07/bmws-ped...


Če bi prebral članek, bi videl da to tudi tam piše. Ampak...Tesla 3 se je odrezala najslabše od vseh, pa s selfdriving se daleč najbolj hvali...In to v insideEV ki je ornk fan Tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

codeMonkey ::

Gagarin je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Gagarin je izjavil:

https://insideevs.com/news/377427/video...

Pa bi radi imeli self-driving... Tole je kar debakl, no še en v nizu...


V tem primeru (se zdalec) niso edini:
https://metro.co.uk/2019/03/07/bmws-ped...


Če bi prebral članek, bi videl da to tudi tam piše. Ampak...Tesla 3 se je odrezala najslabše od vseh, pa s selfdriving se daleč najbolj hvali...In to v insideEV ki je ornk fan Tesle.


Temu pravis clanek? Opozoril sem samo na to, da tudi BMW totalno pogrne na teh testih. Bo potrebno priviti proizvajalce na tem podrocju.
««
133 / 175
»»