» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
132 / 175
»»

WarpedGone ::

>> a ne uporablja tesla googlove navigacije?
Da, čez njo pa custom layer integracije.
V Lj me je zanimala najbližja pot do SC pri 4Points hotelu ... sredi poti sm dobil obvestilo, da bo baterijo pripravil na filanje na SC. Nism mu reku ga drem filat, samo v navigacij sm izbral pot do tja, ostalo je skapiral sam.

Prirava baterije pomeni ogretje/ohladitev na ustrezno temp. s tem je možna večja moč filanja, ki je od včeraj max 150kW.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

:: >> a ne uporablja tesla googlove navigacije?
:: Da, čez njo pa custom layer integracije.

Popravek, prikazuje googlove zemljevide, ne uporablja pa google navigacije kot je v Google maps.
Tesla uporabla Valhallo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

Kakšen je nasploh vibe okoli sestave in kvalitete materialov notranjost?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

:: >> a ne uporablja tesla googlove navigacije?
:: Da, čez njo pa custom layer integracije.

Popravek, prikazuje googlove zemljevide, ne uporablja pa google navigacije kot je v Google maps.
Tesla uporabla Valhallo.


Se mal pa se bo splacal pogledat ce Tesla kej prispeva nazaj v community al sam jemljejo. :>

2dark ::

WarpedGone je izjavil:

>> a ne uporablja tesla googlove navigacije?
Da, čez njo pa custom layer integracije.
V Lj me je zanimala najbližja pot do SC pri 4Points hotelu ... sredi poti sm dobil obvestilo, da bo baterijo pripravil na filanje na SC. Nism mu reku ga drem filat, samo v navigacij sm izbral pot do tja, ostalo je skapiral sam.

Prirava baterije pomeni ogretje/ohladitev na ustrezno temp. s tem je možna večja moč filanja, ki je od včeraj max 150kW.



V kakšnem času potem napolniš avto?

In, kolio pride minuta polnjenja?

WarpedGone ::

Pred pohitritvijo je šlo iz ~30% na 80% v ~20 minutah.

Pri nas je obračun po kWh, trenutno je 0,26/kWh. Klik za cenik po Evropi
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

M3 je trenutno nedvomno zmaga kar se polnenja in učinkovitosti tiče. Amak zadeva je limuzina z neuporabnim kufrom, prenizek za vzstop in iztop in kolker gledam precej premajhno razdaljo med sedežem in stropom, da bi lahko sedel pokonci.

Byorn je včeraj dobil vsega 132 KW iz Tesline polnilnice. Na Ioniti pa je šlo malo pod 200KW kolikor se spomnim. Tam do 1200 km/h po BC. To so zelo lepe številke, če recimo primerjamo s par 10k€ cenejšim Nisam Leavom 62KWH, ki nima klimatizacije baterije in se zadeva polni z vsega 19 KW, ko je baterija prevroča. Res pa ima slednji tudi kar soliden doseg, in marsikdo ne bo praktično nikoli prišel v to stanje.

W1 kakšen je dejasnko položaj za volanom glede na tvoj prejšnji avto sedaj, ko si prepeljal malo daljšo razdaljo.

hojnikb ::

pocakaj na Y model.
#brezpodpisa

roCkY ::

Me je zamudil. Sem na dizlu po planu še celo naslednjo dekado...

hojnikb ::

same here. Ceprav je m3 (teslin, ceprav se tut bmwjovskega nebi branu) precej mikaven, ampak bo treba pocakat na second hand market. Ce bo vse posrec, bo trenutn bavarc ravno za reciklazo, ko bo m3 dovolj ugodn
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

>> W1 kakšen je dejasnko položaj za volanom glede na tvoj prejšnji avto sedaj, ko si prepeljal malo daljšo razdaljo.

Drugaćen, več pametnega ne znam povedat. Mogoče potem, ko FURS odrodi svoje.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Hmm, a se zdaj nesmeš vozit z AT tablicami?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

>> Hmm, a se zdaj nesmeš vozit z AT tablicami?

AT zavarovanje je bilo za 3 dni, predno lahko tu zavarujen in registriram, mora FURS odmerit DMV in DDV. Je reku 3 tedne pred 1,5 tedna.

@spem:
Ja, slo tech je tole ...
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

AT zavarovanje je bilo za 3 dni, predno lahko tu zavarujen in registriram, mora FURS odmerit DMV in DDV. Je reku 3 tedne pred 1,5 tedna.

that makes sense, najbrz ceneje kot avtovleka do slo?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

>> Hmm, a se zdaj nesmeš vozit z AT tablicami?

AT zavarovanje je bilo za 3 dni, predno lahko tu zavarujen in registriram, mora FURS odmerit DMV in DDV. Je reku 3 tedne pred 1,5 tedna.

@spem:
Ja, slo tech je tole ...

Kot bi na elektriko za polnenje iz veterne elektrarne čakal v času brezveterja.
To bi moralo biti narejeno v 2 delovnih dneh! Res lepo funkcionira kokoška...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

WarpedGone ::

>> that makes sense, najbrz ceneje kot avtovleka do slo?

Za avtovleko ne vem cene, začasna registracija in zavarovanje za 3 dni plus AT in naša ta kratka vinjeta je pršlo skup IIRC okrog 350 EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:


@spem:
Ja, slo tech je tole ...


Sam post je bil bolj v smislu heca, tako da ne biti preveč jezen...

Čestitke za vozilo, meni osebno bi se mešalo, da bi imel novo vozilo doma, ki ga ne morem voziti!

Drugače pa sam ne morem verjeti, da sta Tesla in FURS tako nesposobna.

Tesla glede na vse tvoje poste na ev forumu in Tesla forumu in da FURS tega ne more hitreje narediti!

Ne bi ravno človek tega pričakoval pri podjetju v vrednosti 40 milijard USD in eni najbolj pomembnih slovenskih institucij!

WarpedGone ::

Tesla je ujetnik lastnega uspeha, so poddimenzionirani za obseg posla.
Tako bo še lep čas.

Kaj rečt o FURSu ... ful majo dela ... mende ...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Če imajo na FURSu 30 dnevni rok bodo čakali na zadnji dan :) Tako pač je!

WarpedGone ::

Bomo se tega spomnili, ko bojo naslednjič fehtal za podporo zahteve po višjih plačah.
Zbogom in hvala za vse ribe

neo5468 ::

Kakšno imaš pa mnenje o avtopilotu? Si testiral na avtocesti ali pa kakšni regionalki, če deluje ok v sloveniji.

WarpedGone ::

Avtopilot ni ena stvar ampak paket fičerjev, ki jih uporabljaš skupaj al pa ločeno.

Adaptiven tempomat je uporaben predvsem na regionalkah in v mestih, na AC komot 'nasedeš' za šleperjem. Zaradi zelo nežne regeneracije komot spregledaš da je hitrost padla. Zanimiv občutek tudi, ko samodejno upočasni pred ovinkom na sicer prazni cesti. Še bol zanimiv pa ko zabremza ko pred sabo na voznem pasu vidi stoječe vozilo.
Na AC dobro loči ali je šlepar pred tabo na tvojem ali sosednjem pasu, tako da če kampiraš na levem pasu, šiba mimo brez upočasnitev.

LA i.e. sledenje voznemu pasu sm probal le za okus, nimam mnjenja o koristnosti. Je pa 'zanimiv' občutek ko se ti volan vrti pod rokami. Močno si želi peljat po sredini voznega pasu, kar mu tudi zelo dobro uspeva.

Več koristi je od aktivne varnosti, ko so vsi ti sistemi konstantno pozorni v ozadju in ko so prepričani v visoko nevarnost tudi urgirajo. Si kaj plačal, si jih vklopu al pa ne, vseeno.

Summon, avtopark, Navigate on Autopilot je trenutno stvar doplačila ~5 jurjev. Nimam.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

Summon, avtopark, Navigate on Autopilot je trenutno stvar doplačila ~5 jurjev. Nimam.
Načeloma programske funkcije in bi jih lahko doplačal v prihodnje?

WarpedGone ::

Lahko, trenutno 6.800 €

Angleži o Modelu 3
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Angleži o modelu 3

Zbogom in hvala za vse ribe

bluefish ::

Mimogrede, Tesla zaposluje pri nas: https://www.tesla.com/careers/job/field...

Vazelin ::

bluefish je izjavil:

Mimogrede, Tesla zaposluje pri nas: https://www.tesla.com/careers/job/field...


LocationPalo Alto, Slovenia:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zheegec ::

Konec quarterja se približuje. Q3 2019 bo najbrž imel manjši revenue in zaslužek kot Q3 2018. Tesla je izdala novo verzijo softwera z (izredno slabo delujočim) Advanced Summonom, ki je sicer brezvezna pogruntavščina, ampak bo najbrž "omogočila" Tesli, da prepozna nekaj/ves FSD revenue (kljub temu da Advanced Summon ni niti blizu obljubljenem FSD), da bodo Q3 2019 rezultati izgledali dosti bolje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Čudno. Jaz sem mislil, da je lani že bankrotirala. Pa vseeno še naprej napovedujete...jaz bi se pogreznil v zemljo na mestu nekaterih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Zheegec ::

Težko bankrotiraš, če ti investitorji stalno dajejo nov denar. Skoraj $3 miljarde.

Tesla Inc on Friday was set to raise up to $2.7 billion in a record-setting capital raising for the electric carmaker, as investors scooped up a mix of new stock and convertible notes that will recharge the company’s cash-depleted balance sheet.


https://www.reuters.com/article/us-tesl...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Utk ::

Ampak a ni zanimivo, da so bedaki z denarjem pripravljeni dajat denar tesli, v nasprotju z pametnjakoviči brez denarja? To mora bolet...

WarpedGone ::

Prihaja V10:
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Utk je izjavil:

Ampak a ni zanimivo, da so bedaki z denarjem pripravljeni dajat denar tesli, v nasprotju z pametnjakoviči brez denarja? To mora bolet...

Ne razumem argumenta.

Prihaja V10:

Tole bo zanimivo. Kakšni so disclaimerji za zavarovalnice in s strani Tesla garancije glede uporabe Advanced Summon?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mikhaair ::

A tudi vstran in nazaj Tesla gleda le s kamero?
W1 argumenti o odsotnosti knofov so zamrli. Kako je v praksi?

WarpedGone ::

Kakšni knofi?
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Na to temo res nisi rekel še nič.
Kako se v preksi obnese odsotnot knofov oz. "veliki dras skreen"?

Zheegec ::

A tudi vstran in nazaj Tesla gleda le s kamero?

Ni nobenega LiDAR, če to misliš. Je že cel kup posnetkov Advanced Summon v praksi na youtube in že par popraskanih/udarjenih avtomobilov. In to pri premikanju po parkiriščih z omejitvijo 5km/h najvišje hitrosti in z disclaimerji da je treba vedno gledati avtomobil ko se premika (kar čisto izniči oglaševano prednost Advanced Summon, da lahko pokličeš avto do izhoda parkinga če ne veš kje točno ga imaš na parkingu). In čez eno leto naj bi to isto podjetje imelo miljon "robo-taxijev" na cesti...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

>> Kako se v preksi obnese odsotnot knofov oz. "veliki dras skreen"?

Če napišem, da je zadeva b.p. bom popoljuvan kot zaljubljenec, ki nima pojma, ker vi itak veste da je stvar obupno smrtno nevarna.

Če napišem, da je zadeva skrajno enostavna za uporabo, nemoteča, pregledna in intuitivna, vas bo pa 99% itak dobilo božjastni napad.

Na srečo je vaše osebno mnenje brez vrednosti, tipično si avta niti privoščit ne morete tko da kaj si mislite o njemu nima teže.

Polovico moje firme je že dobilo testno vožnjo, ostala polovica jo bo deležna v naslednjem tednu. Po vaših kriterijih gre očitno za obupno zblojen folk, ker jim je stvar skrajno všeč. Njihovo glavno vprašanje je, kako se zadevo lahko kupi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

s1m0n ::

Mislim, dobro višek avtomobilske industrije ni, niti ni nič posebnega!
Je pa trenutno najboljši EV za ta denar pa čeprav ni najboljše narejen.
Na zaslon pa se tako navadiš, saj ga ne uporabljaš vsakih par minut, da kaj prestavljaš po njem (no ja mogoče prvih nekaj tednov :) )

WarpedGone ::

>> pa čeprav ni najboljše narejen.

Pridi mi pokazat, kaj bi lahko bilo bolje narejeno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

hammock ::

Renault in Opel tudi recimo nista dobro narejena, pa sta med top prodajanimi znamkami :))

IL_DIAVOLO ::

Tako je, najboljsi prototip/polizdelek za navdušence nad plehom.

Izpopolnjeni avti za množico z malo bolj pltivimi zepi pa šele prihajajo.

WarpedGone ::

A se bo najdu kdo dost pogumen, da mi pokaže kaj je slabo narejeno al boste ostali pri varnem forumskem nabijanju?

Ful vas je, ki se ful spoznate.
Noben pa ne upa s prostom pokazat na defekt na konkretnem avtu pred mojo hišo?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Na srečo je vaše osebno mnenje brez vrednosti, tipično si avta niti privoščit ne morete tko da kaj si mislite o njemu nima teže.

Če si nekdo ne more/noče kupiti avta, ne more imeti mnenja in/ali ni relevantno 8-O ?

WarpedGone je izjavil:

Pridi mi pokazat, kaj bi lahko bilo bolje narejeno.

A ni možnosti za izboljšavo?

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Na treh primerkih M3, ki smo si jih trenutno ogledali na zunanjosti ni bilo pripomb (ne razmaki, ne sama sestava). So pa bile manjše pomanjkljivosti v notranjosti. Nič hudega, plastika pač ne paše vedno lepo skupaj posebej pri Teslinem QCju, ki še ni na ta pravem nivoju.

WarpedGone ::

>> Če si nekdo ne more/noče kupiti avta, ne more imeti mnenja in/ali ni relevantno 8-O ?
Relevantnost pomeni, da obstaja vpliva.
Če si avta ne moreš privoščit, kaj si o njem misliš, na končen nakup torej ne vpliva.
Ergo je tvoje mnenje nerelevantno.

>> A ni možnosti za izboljšavo?
Ne vem, pridi mi pokazat kaj so nardili tolk slabo da se jih obklada z:

IL_DIAVOLO :: danes, 18:02:36
Tako je, najboljsi prototip/polizdelek za navdušence nad plehom.


hammock:
Renault in Opel tudi recimo nista dobro narejena,


s1mon:
pa čeprav ni najboljše narejen.


Trije primerki, ki vejo, da stvar ni dobro narejena.
Mene sam zanima, kako ta "ni dobro" zgleda na mojem primerku.
Rad bi se kaj nauču, ker jaz kakih defektov ne vidim.

Zgoraj so trije, ki VEJO da je stvar slabo narejena, torer prosim da me razsvetlite.

Upam da ja ne nabijate nekaj v prazno brez vsake osnove?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

s1m0n ::

Mogoče si ti pač zadovoljen z manj...
Drugače pa bo tudi del našega voznega parka pa ne zato ker je Tesla ampak zato ker boljšega EVja trenutno ni!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

mikhaair ::

Eles?

fikus_ ::

W1, ali nisi prav ti zavrnil prvi ponujeno Teslo?!

hammock ::

W1, nikoli nisem rekel da je Tesla slabo narejena, samo da sta Renault in Opel za en drek (teh sem vozil precej). Kolikor sem sedel v Teslah so se mi zdele solidne, v bistvu sem tudi sam oko vrgel na trojko (ampak trenutno ne potrebujem novega avta, imam komaj 6 let starega japonca ki mi brezhibno sluzi in ga bom zvozil do vsaj 300kkm).

Cenim pa vsak feedback glede trojke, zanimivo bo videti kako ti bo avto sluzil na dolgi rok.
««
132 / 175
»»