» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
118 / 175
»»

IL_DIAVOLO ::

Volvo: Hold my beer

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

Evo, pocas in vztrajno tud avtomobili odvzemajo kontrolo soferjem. Je bil ze cas. :>

https://www.theverge.com/2019/5/3/18527...

Lane departure warning system ima tudi moj avto za 15k.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

lufthammer ::

BigWhale je izjavil:

Evo, pocas in vztrajno tud avtomobili odvzemajo kontrolo soferjem. Je bil ze cas. :>

https://www.theverge.com/2019/5/3/18527...

Ah, noben "warning system" še ni "odvzemajo kontrolo soferjem", je le pomagalo tistim, ki radi zadremajo za volanom in bi bilo bolje, da ostanejo v postelji. Takle LKAS imam v avtu, ki bo letos star 11 let.

lufthammer ::

Še to, LKAS je luksuz na dokaj prazni avtocesti - vključiš tempomat in dela namesto tebe. Je pa neuporaben, če moraš pogosto menjavati pasove ali pa, če je centimeter snega na cesti.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

Evo, pocas in vztrajno tud avtomobili odvzemajo kontrolo soferjem. Je bil ze cas. :>

https://www.theverge.com/2019/5/3/18527...


Samo, da ne bodo preprečili nastanka reševalnega pasova :P

BigWhale ::

Sej tle ne gre sam za lane departure warning. Gre tud za to, da avto neki nardi, ce pride do lane departure in sofer ne reagira.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Sej tle ne gre sam za lane departure warning. Gre tud za to, da avto neki nardi, ce pride do lane departure in sofer ne reagira.

Za ostale proizvajalce ne vem, ampak Mercedes ima to že več kot pet let.

Active Lane Keeping Assist can warn the driver when they unintentionally leave their lane and can use one-sided braking intervention to help manoeuvre the vehicle back into its lane

WildChild ::

Kdor ima opravka z ML in NN mu bo tole vsec:

Building the Software 2 0 Stack (Andrej Karpathy)
Autonomy Day - Karpathy

Trenutno na trgu ni nobenga proizvajalca razen Tesle, kater ima real data za ucenje NN. Dobro razlozi zakaj je njihov pristop edini pravi in kdor se ukvarja z AI bo hitro dojel, da se nam obeta full autonomy zelo kmalu. Me pa cudi, da nobeno drugo podjetje ne dela na autonomnosti? Vsaj ne tapravo tako z dvema uckoma (Tesla ima 8). Tist primer, k pove da Lidar ne more dojet kaj je namen cloveka k hodi ob cesti oz bo preckal cesto pa ima telefon pr seb mi je bil zlo kul, ker ravno tu AI in NN pokosi lidar in je tudi tisti pravi pristop za lovlenje edge caseov, ki again se noben razen Tesle trenutno ne ukvarja s tem s floto > 0,5 milijona vozili na cestah?
in da mood

Okapi ::

Star si koliko? 15 let? Potem je opravičljivo, da verjameš pravljicam o "full autonomy zelo kmalu". In da ne veš, da cel kup podjetij dela na "autonomnosti". In da nobeno od teh podjetij ne uporablja samo lidarja, ampak imajo čisto vsa avte opremljene tudi s kamerami. Lidar je samo dodatno orodje.

nevone ::

Potem je opravičljivo, da verjameš pravljicam o "full autonomy zelo kmalu".


Ma vi ste šele otroc, k sploh ne veste, kako razvoj poteka in da je pogosto treba obljubiti več kot je TRENUTNO relano, da se stvari premikajo. Mislm ... otroc na kvadrat.

Povsem jasno je, da nekateri izdelki rabijo več časa, da zasijejo v vsem svojem sijaju, in da večino ljudi sploh ne zanima, na kakšen način se do takšnih izdelkov pride. Večina jih sanja o znanstvenikih, ki bodo v svoji garaži ob kruhu in vodi naredili "časovni stroj" in ga dali na trg ali še bolje podarili vsem, pri čemer bodo mnogi izdatno itak razlagali, da stvar ni mogoča in da je znanstvenik v resnici nor.

Otroc.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Gavran ::

nevone je izjavil:


Ma vi ste šele otroc, k sploh ne veste, kako razvoj poteka in da je pogosto treba obljubiti več kot je TRENUTNO relano, da se stvari premikajo. Mislm ... otroc na kvadrat.



Pa ravno otroci so tisti, katere najlazje zavedes z nerealnimi obljubami, da so tiho in pridni ves dan... odrasli pa naj bi vedeli, kako stvari zares stojijo... in avtonomna voznja je ena od stvari, ki se obljubljajo "malim otrokom" da poslusajo "preroka" z odprtimi usti...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

roCkY ::

Ja babi smo otroc saj verjamemo v Muskova pravljice in njegove palčke.
Ampak do kdaj? Če bi še vedno verjel v to kar govori bi rezerviral Y. Ampak bom počakal na super izdelke konec naslednje dekade, ki niti v sanjah pravličarja preroka še niso prikazali. Do tkrat pa bom državi plačeval trošarino za nafto.

nevone ::

Gavran je izjavil:

nevone je izjavil:


Ma vi ste šele otroc, k sploh ne veste, kako razvoj poteka in da je pogosto treba obljubiti več kot je TRENUTNO relano, da se stvari premikajo. Mislm ... otroc na kvadrat.



Pa ravno otroci so tisti, katere najlazje zavedes z nerealnimi obljubami, da so tiho in pridni ves dan... odrasli pa naj bi vedeli, kako stvari zares stojijo... in avtonomna voznja je ena od stvari, ki se obljubljajo "malim otrokom" da poslusajo "preroka" z odprtimi usti...


BS. Otroci so naše upanje, ker niso tako prekleto zadrti, in pustijo drugim dihati, kar se izkaže potem v dobro vseh.

Seveda so anomalije, kot so povsod, a to da Okapi teži in druge označuje za otroke, se mi pač ne zdi ravno produktivno. Bolj je produktivno to, da ti je nekaj všeč in potem poizkušaš iskati pozitivne stvari v tem, kot pa Okapijevo napovedovanje, kdaj nekaj bo ali ne bo. Od tega nihče nič nima. Oziroma, imajo tisti, ki stalno mečejo kamenje v kolesje, ko pa stvar ugleda luč sveta, so pa spet najbolj pametni, ker so kao vedeli, kdaj bo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

Gregor P ::

Bi prosil, da se ne išče opravičila za načrtna zavajanja ljudi:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nevone ::

Do takrat pa bom državi plačeval trošarino za nafto.


Govorili smo o avtonomnih vozilih. Teh tudi naftarji še nimajo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

J.McLane ::

Ne vem zakaj naj bi bil avtonomno vozilo taka znanstvena fantastika? Meni je bolj znastvena fantastika da so na cesti dedki s trdimi vratovi, ki se bojijo samega sebe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Ne vem zakaj naj bi bil avtonomno vozilo taka znanstvena fantastika?


Saj ni znanstvena fantastika. Samo neprimerno bolj zahtevno je, kot si marsikdo predstavlja. Priti od 0 - 90 procentov ni tak hud problem, priti od 90 - 95 procentov je pa mnogo vecji problem. Priti od 95 do 100 procentov je pa se nekajkrat vecji problem.

Trenutno zgleda, da se na 50% nismo oziroma niso.

A bodo nevronska mreza, pol milijona vozil s kupom operaterjev, ki risejo crte po video posnetkih cest in oznacujejo kolesa, ki se drzijo avtomobilov, temu kos, bomo pa se videli.

nevone ::

Dajte mi prosim povedati, kako nastanejo nove zadeve, če jih nihče ni pripravljen financirati dokler niso 100%.

Aja, "nori" znanstvenik jih izdela v svoji garaži.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Ne vem zakaj naj bi bil avtonomno vozilo taka znanstvena fantastika?


Saj ni znanstvena fantastika. Samo neprimerno bolj zahtevno je, kot si marsikdo predstavlja. Priti od 0 - 90 procentov ni tak hud problem, priti od 90 - 95 procentov je pa mnogo vecji problem. Priti od 95 do 100 procentov je pa se nekajkrat vecji problem.

Trenutno zgleda, da se na 50% nismo oziroma niso.

A bodo nevronska mreza, pol milijona vozil s kupom operaterjev, ki risejo crte po video posnetkih cest in oznacujejo kolesa, ki se drzijo avtomobilov, temu kos, bomo pa se videli.

Tako nekako gre ta napredek, kot pri strojnem prevajanju. Google Translate, ali recimo naš Presis, znajo prevesti vse tako, da je načeloma razumljivo. Ampak prevajalcev (voznikov) še ne morejo nadomestiti pri nobenem količkaj resnem prevajalskem opravilu. In to, kar znajo, znajo narediti z besedilo, ki je v računalniški obliki. Če k temu dodaš še OCR za rokopis, in prepoznavo govora za govorjeno besedo (slabo vreme, sneg, dež, megla, slabo označene ceste ...), se kakovost prevodov zmanjša za najmanj velikostni razred.

Ali bodo prej robotski avti nadomestili voznike, ali strojni prevajalniki prevajalce, je vprašanje, ampak v vsakem primeru se to še lep čas ne bo zgodilo.

nevone je izjavil:

Dajte mi prosim povedati, kako nastanejo nove zadeve, če jih nihče ni pripravljen financirati dokler niso 100%.

Aja, "nori" znanstvenik jih izdela v svoji garaži.
Ti si verjetno tudi Elizabeth Holmes in njen Theranos podpirala, do bridkega konca.

Podpiranje znanosti & napredka nima nič skupnega s podpiranjem zidanja gradov v oblakih. Kvečjemu je zagovarjanje neuresničljivih obljub kontraproduktivno. Ker ko se bo čez par let izkazalo, da pri Tesli še vedno ne znajo narediti samovoznega avta, jim bo podpora usahnila, in mogoče bo to slabo vplivalo tudi na financiranje drugih, ki razvijajo samodejne avte, ker bodo ljudje razočarani nad napredkom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jernejl ::

nevone je izjavil:

Dajte mi prosim povedati, kako nastanejo nove zadeve, če jih nihče ni pripravljen financirati dokler niso 100%.
Zagotovo ne tako, da poskušaš od ljudi s prevaro dobiti denar, tako da jim obljubljaš nemogoče. To je prevarantstvo.

nevone je izjavil:

Aja, "nori" znanstvenik jih izdela v svoji garaži.
Ja, tako kot to počno recimo pri googlu in marsikaterem drugem proizvajalcu avtomobilov ali avtomobilskih prevozov. Brez prebite pare in v svoji garaži.

nevone ::

Podpiranje znanosti & napredka nima nič skupnega s podpiranjem zidanja gradov v oblakih. Kvečjemu je zagovarjanje neuresničljivih obljub kontraproduktivno. Ker ko se bo čez par let izkazalo, da pri Tesli še vedno ne znajo narediti samovoznega avta, jim bo podpora usahnila, in mogoče bo to slabo vplivalo tudi na financiranje drugih, ki razvijajo samodejne avte, ker bodo ljudje razočarani nad napredkom.


Tebe predlagam za univerzalnega investitorja in proizvajalca, ker očitno že vnaprej veš, kje bo denar izkoriščen 100% v korist vsakemu posamezniku na tem planetu.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

hojnikb ::

nevone je izjavil:

Dajte mi prosim povedati, kako nastanejo nove zadeve, če jih nihče ni pripravljen financirati dokler niso 100%.

Aja, "nori" znanstvenik jih izdela v svoji garaži.

o+ nevone

tesla pac ni vec startup, ki more it cez series A investiranje. Ampak kr lepo full fledged firma, ki si grajenja gradov v oblakih ne more vec privoscit.

nategovanje investitorjev ima tudi svoj strop.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nevone ::

nategovanje investitorjev ima tudi svoj strop.


Zakaj misliš, da veš, kako razmišljajo investitorji?

Nekaj kapitala je vedno rizičnega, ker nimamo vsi kristalne kugle kot ti, da samo vanjo pogledamo in vemo, kaj se splača in kaj ne, in koliko časa je smiselno vztrajati.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

Rizičnega kapitala ni treba zavajati z lažnimi obljubami. Musk ni "od obale do obale brez volana do konca 2017" obljubljal zaradi rizičnega kapitala, temveč zaradi "navadnih" delničarjev, takih, ki si tveganih naložb ne morejo privoščit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

nevone ::

temveč zaradi "navadnih" delničarjev, takih, ki si tveganih naložb ne morejo privoščit.


Torej če bodo vlagali samo "navadni delničarji" bodo pa projekti postali 100% zanesljivi, ker si oni ne morejo privoščiti tveganih naložb. Kje jih ti pobiraš?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Okapi ::

A ti povem, kako se reče logični napaki, ko rečeš, da obstajata samo "tvegana naložba" in "100% zanesljiva"?

nevone ::

Okapi je izjavil:

A ti povem, kako se reče logični napaki, ko rečeš, da obstajata samo "tvegana naložba" in "100% zanesljiva"?


A ti povem, kaj pomeni tvegana naložba?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

hojnikb ::

again, tesla ni vec startup, ki bi pobiral venture capital.
#brezpodpisa

Gavran ::

nevone je izjavil:

Dajte mi prosim povedati, kako nastanejo nove zadeve, če jih nihče ni pripravljen financirati dokler niso 100%.

Aja, "nori" znanstvenik jih izdela v svoji garaži.

o+ nevone


Ne govorimo o financiranju razvoja, govorimo o zavajanju investitorjev...

... pa o zrtvah, ki jih povzroca "testiranje"... med pesci in vozniki... ki niso bili obvesceni, se manj placani za "testiranje"...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

nevone ::

Ne govorimo o financiranju razvoja, govorimo o zavajanju investitorjev...


Če investitorji pogledajo samo Slo-Tech forum, jim bo takoj jasno, da Musk blefira. Le zakaj ne storijo tega in umaknejo ves kapital?

Preveč se sekirate zaradi investitorjev, oni imajo dovolj informacij, da se lahko odločijo brez vas. In tudi se. Investicija v neko novo, še posebej tehnološko zahtevno stvar je vedno tvegana. To vedo vsi investitorji, vsaj večji.

Tukaj v bistvu največ tvega le Musk. On se je izpostavil in če ne uspe, bo edino on črna ovca, investitorji ne bodo. Niti propadlo večina njih ne bo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zheegec ::

Veliki skladi in banke so dovolj pametne, da se zavarujejo in tudi ne tvegajo preveč.

Skladi se umikajo iz Tesle, potem pa mali vlagatelji te delnice kupujejo, ker verjamejo Elonu. Pa vsaka neumnost, ki jo izjavi pride takoj v medije in je nekritično objavljena kot "Elon Musk said that X"
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mikhaair ::

Ce se vse te ovce tolk blesave, kao, da vlagajo, pol so tud tolk blesave, da kupujejo.

Zheegec ::

$40k Tesla ni ravno isto, kot kupiti 5 delnic po $250. Sploh pa, če pričakuješ da bo vrednost teh delnic šla gor.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

Saj cena starih tesel bo sla tud gor, je elon povedal!

BigWhale ::

Truga je izjavil:

Saj cena starih tesel bo sla tud gor, je elon povedal!


Lej, Fordov Model T je zdej tud ful drazji kot je bil.

Zheegec ::

Ubistvu je kriminalno, da Tesla prodaja Model 3 za $50k, če bo pa ta isti Model 3 čez eno leto vreden $250k. Delničarji bi ga morali tožiti!

Musk confidently told investors on the call that autonomous driving will transform Tesla into a company with a $500 billion market cap, these people said. Its current market cap stands around $42 billion. He also said that existing Teslas will increase in value as self-driving capabilities are added via software, and will be worth up to $250,000 within three years.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Tako nekako, ja. Stvar, za katero "veš", da bo v kratkem vrednoa 5x toliko, je norost prodajati po nizki ceni. Avte bi morali prodajati brez avtopilota, ki bi ga potem, ko bi deloval, zaračunali vsaj po 100 jurjev, pa bi bilo še vedno poceni.

Po svoje se mi prav smilijo vsi, ki resno upajo, da se bo njihova tesla že kmalu sama vozila naokoli, prevažala potnike in služila denar.

Nikec3 ::

Zakaj misliš, da veš, kako razmišljajo investitorji?

Nekaj kapitala je vedno rizičnega, ker nimamo vsi kristalne kugle kot ti, da samo vanjo pogledamo in vemo, kaj se splača in kaj ne, in koliko časa je smiselno vztrajati.

Kaj točno je tvoj argument razen "ničesar ne vemo, ničesar ne moremo napovedati"?

Če investitorji pogledajo samo Slo-Tech forum, jim bo takoj jasno, da Musk blefira. Le zakaj ne storijo tega in umaknejo ves kapital?

Še enkrat, kaj točno je tvoj argument? Da je potrebno forume ukinit, ker itak nimamo pojma in bi bilo bolje, da nebi nič pisali?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Avte bi morali prodajati brez avtopilota, ki bi ga potem, ko bi deloval, zaračunali vsaj po 100 jurjev, pa bi bilo še vedno poceni.

Če smo realni lahko oni teoretično še vedno zaračunajo 200 000 $, da ti čez 3 leta na tvoji Tesli aktivirajo FSD.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Glede na to, da so ti ga že prodali, bolj težko. Kvečjemu bi lahko "izumili" novo stopnjo "tokrat pa res čisto prave samovoznosti", ki bi jo dodatno zaračunali, "full self driving" bi bila pa neka okrnjena različica brez "vozniškega dovoljenja". Ampak pravno bi šlo to težko skozi, sigurno bi sledila skupinska tožba vseh, ki so FSD že plačali.

nevone ::

Kaj točno je tvoj argument razen "ničesar ne vemo, ničesar ne moremo napovedati"?


Še enkrat, kaj točno je tvoj argument? Da je potrebno forume ukinit, ker itak nimamo pojma in bi bilo bolje, da nebi nič pisali?


To še zdaleč ni moj pogled niti namen. Vi kar napovedujte, jaz bom pa pač povedala svoje.



o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Glede na to, da so ti ga že prodali, bolj težko. Kvečjemu bi lahko "izumili" novo stopnjo "tokrat pa res čisto prave samovoznosti", ki bi jo dodatno zaračunali, "full self driving" bi bila pa neka okrnjena različica brez "vozniškega dovoljenja". Ampak pravno bi šlo to težko skozi, sigurno bi sledila skupinska tožba vseh, ki so FSD že plačali.


Tle je ze nekdo tko al tko napisal, da "Full Self Driving" ni ena tocka v casu ampak je gradual improvement. Moram priznat, ce bi imel podjetje, ki prodaja kak izdelek, bi hotel tak marketing in hype.

Sem preprican, da bi cist slo skozi, ce bi cez X let dodali moznost "totally autonomous mode" za avto, ki bi imel dovoljenje, da sam vozi po cestah, brez vsega. FSD bi bil pa v bistvu Level 4, kjer je voznik se vedno prisoten in bi se na koncu izgovorili na pravne zaplete.

TheBlueOne ::

nevone je izjavil:

Ne govorimo o financiranju razvoja, govorimo o zavajanju investitorjev...


Če investitorji pogledajo samo Slo-Tech forum, jim bo takoj jasno, da Musk blefira. Le zakaj ne storijo tega in umaknejo ves kapital?

Preveč se sekirate zaradi investitorjev, oni imajo dovolj informacij, da se lahko odločijo brez vas. In tudi se. Investicija v neko novo, še posebej tehnološko zahtevno stvar je vedno tvegana. To vedo vsi investitorji, vsaj večji.

Tukaj v bistvu največ tvega le Musk. On se je izpostavil in če ne uspe, bo edino on črna ovca, investitorji ne bodo. Niti propadlo večina njih ne bo.

o+ nevone


Naceloma imamo vsi podobne informacije, kot investitorji, glede na to, da je podjetje na trgu. So pa taveliki gotovo imeli se kaksno predstavitev na sedezu.

Musk se je tveganja, da bo nacet njegov ugled pri tem projektu resil ze na zacetku. Kakor je povedal ze nevem kolikokrat njegov cilj ni uspeh Tesle ampak elektrifikacija prometa.

Je pa gotovo res, da investitorji o investiranju vedo vec kot mi, posebej taveliki.

Je pa moj pomislek okoli TSLA nekaj v tem smislu bazirano na umiku Deimlerja. Mimogrede od takrat TSLA bolj kot ne niha in blago raste.

Daimler je na zacetku prave rasti Tesle kupil ca. 10% podjetja (ca 50mio USD) in ga prodal za tricert miliarde pred ca. petimi leti. Predvidevam, da so bili konkurencni pomisleki, iz tega naslova se mi zdi, da bo konkurenca zanimiva, drugace si tezko pojasnim umik, ki je skoraj gotovo bolj strateski, kot pa v smislu profita od investiranja.

Tako da jaz bi bil skepticen okoli Tesle dokler ne bo prava konkurenca kaksno leto na marketu.

Vazelin ::

Prišel v Evropo in v treh mesecih razbil nemške tekmece



kdor ne verjame bo moral verjeti;)

borisk ::

v nemčiji se je prodaja M3 obrnila navzdol...

Magic1 ::

Že tri leta se hypa in naročuje model 3 in Musk je usekan na številke, potem se pa čudite če je avto "najbolj" prodajani ob začetku. Katera firma ima v repertuarju le tri modele vozil in en od teh je že desetljetje star...
Magic

fikus_ ::

Jp, prej se je na M3 nekaj let čakalo. In ko so jih končno uspeli pripeljati v EU 15k kosov so jih logično takoj prodali. Pač še ena napihnjena novica, iz konteksta vzeto, kar avtorju novice ustreza. Tipično novinarsko nabijanje. Relevantni bodo podatki na koncu leta za celo leto.

MrNighthawk ::

Utk ::

Zakaj je potem čudno, da je prodaja naslednji mesec nekaj padla? Zakaj je potem čudno, da Musk ne rad objavlja statistike prodaje vsak mesec? Bodite dosledni. Če je mesečna prodaja pomembna, je pomembna vsak mesec, če ni, ni noben.

TheBlueOne ::

Vazelin je izjavil:



kdor ne verjame bo moral verjeti;)


Podobno je bilo pri I-Pacu ampak se trend menda ni vlekel naprej. Na zacetku pri takem izdelku je pricakovano, da bo prodaja visoka. Jaz svojega denarja ne bi stavil na podlagi teh prvih stevilk.

Zgodovina sprememb…

««
118 / 175
»»