» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 115 116 117 118 119 ... 125

rupsi31 ::

J.McLane je izjavil:

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.



zakaj Mercedez nima s tem probelmov?

roCkY je izjavil:

Manjka le še 3 ali 4 vrstice kode pa bo:



Kajtega bjorna sem lepiš, če vsi vemo, da je teslin plačanec. ta bi pše v drek skočil,če bi mu zastonj teslo dali.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Ne, ne zmerjam pol foruma, ampak 99% foruma dela nepismene debile iz sebe, vključno s tabo

Prva stvar pri trditvi" 99% ljudi (na forumu)" se moraš vprašat ali si mogoče ti tisti debil in so ostali normalni.
Še enkrat. Ne znaš in ne veš kaj je objektivnost, ne znaš objektivnost presojat, edino kar si sposoben je požirat besede od Muska in jih ponavljat za njemu.
Mogoče bo Tesli vse uspel, mogoče ne bo. S pristopom "vi ste vsi neumni debili" si pač troll in nisi sposoben nekega smiselnega pogovora

roCkY ::

rupsi31 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.



zakaj Mercedez nima s tem probelmov?

roCkY je izjavil:

Manjka le še 3 ali 4 vrstice kode pa bo:



Kajtega bjorna sem lepiš, če vsi vemo, da je teslin plačanec. ta bi pše v drek skočil,če bi mu zastonj teslo dali.

Kaj mu pa fali??? Pokazal je kako avtopilot NE DELA in še marsikaj drugega. Bolj je realen kot vsi ostali predvsem Ameriški vlogerji na temo Tesle. Kar se mene tiče, mi je skozi svoje izvajanje kmalu po tistem ko je dobil X-a povedal da EV še ni zame.

namesto citiraj sem pomotoma pohodil predlagaj izbris

J.McLane ::

rupsi31 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.



zakaj Mercedez nima s tem probelmov?


Zato ker vozniku ne daje toliko potuhe, da bi med vožnjo spal. Asistenčni sistemi so daleč od avtonomne vožnje in se tudi med "dinozavri" zmogljivosti močno razlikujejo, na nivoju Tesle pa v produkciji ni nihče, bodisi zardi rizika potuhe, bodisi ker preprosto ne znajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

MrNighthawk je izjavil:

"99% ljudi (na forumu)" se moraš vprašat ali si mogoče ti tisti debil in so ostali normalni
To je tisti lakmusov test, ki ti pove, da je ponujena tehnološka rešitev revolucija in ne evolucija. Iz tega izhaja tudi večinsko nedojemanje pomena te revolucije.

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.



zakaj Mercedez nima s tem probelmov?


Zato ker vozniku ne daje toliko potuhe, da bi med vožnjo spal. Asistenčni sistemi so daleč od avtonomne vožnje in se tudi med "dinozavri" zmogljivosti močno razlikujejo, na nivoju Tesle pa v produkciji ni nihče, bodisi zardi rizika potuhe, bodisi ker preprosto ne znajo.


Ce ne bi znali, ne bi spravili na trg prvo level 3 vozilo. Seveda to vozilo striktno skrbi, da deluje le v svojem ODD-ju. Ampak tako tudi mora biti po vseh priporocilih in standardih za funkcionalno varnost, ki jih seveda "dinozavri" dosledno spostujejo.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Pri Tesli pa res dogaja ta teden:
Tesla Announces Departure of 4 Board Members Ahead of a Really Big Week

The timing is…odd. The announcement comes right before an investor day focused on autonomous driving (Monday), a crucial quarterly earnings report (Wednesday), an SEC contempt case (Thursday), and the long-awaited closing of its Maxwell supercapacitor acquisition.

MrNighthawk ::

pegasus je izjavil:

ponujena tehnološka rešitev revolucija in ne evolucija. Iz tega izhaja tudi večinsko nedojemanje pomena te revolucije.

Vsi se zavedamo o potencialu FSD. Kar je bilo "prikazano" so trditve proizvajalca. In tudi, če bo revolucija, se ne bo zgodila čez noč. To bi moralo biti jasno vsakemu razumnemu človeku.

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Ne, ne zmerjam pol foruma, ampak 99% foruma dela nepismene debile iz sebe, vključno s tabo, in your face:
.. however Tesla have also said those that wanted FSD would be upgraded if they couldn't get full self-driving capability on HW2 hardware. Those that have purchased FSD will have their HW2 board swapped out for presumably HW2.5 or HW3 at some point for no extra cost, ...

Izvoli še ne naprej blejat svojo bebavost. Imaš kup bebave vojske na svoji strani.


Se pravi spet citiras nek random blog enga Tesla entuziasta in ne verjames temu kar pise na tesla.com? Jest res ne vem, kdo je tle bebav. Nivo tvoje komunikacije pove dosti.

Torej, se enkrat: Tesla je v svoji izjavi za javnost, ki je se vedno objavljena na njihovem blogu, rekla, da so vsi avtomobili FSD capable (vsi od 19. oktobra 2016 naprej).

Potem so pa ocitno doumeli, da so se mal zaklali v svoji napovedi in so naknadno obljubili se free upgrade.

Ampak ja, najprej so rekli, da HW upgrade ne bo potreben. Al je tista objava na njihovi spletni strani tko ma za foro?

J.McLane ::

codeMonkey je izjavil:

J.McLane je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.



zakaj Mercedez nima s tem probelmov?


Zato ker vozniku ne daje toliko potuhe, da bi med vožnjo spal. Asistenčni sistemi so daleč od avtonomne vožnje in se tudi med "dinozavri" zmogljivosti močno razlikujejo, na nivoju Tesle pa v produkciji ni nihče, bodisi zardi rizika potuhe, bodisi ker preprosto ne znajo.


Ce ne bi znali, ne bi spravili na trg prvo level 3 vozilo. Seveda to vozilo striktno skrbi, da deluje le v svojem ODD-ju. Ampak tako tudi mora biti po vseh priporocilih in standardih za funkcionalno varnost, ki jih seveda "dinozavri" dosledno spostujejo.


A to misliš tisti Level 3, ki je napovedan za 2020 v MB S? A misliš Audijev sistem, ki deluje samo v zastojih do 60 kmh? To je pa res impresiven Level 3. :))

Jaz ne trdim, da je to kar dela Tesla varno, trdim samo da je impresivno kaj zmorejo samo s kamerami in radarjem, brez $$$ opreme na strehi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

BiGwhale:
Se pravi spet citiras nek random blog enga Tesla entuziasta in ne verjames temu kar pise na tesla.com? Jest res ne vem, kdo je tle bebav. Nivo tvoje komunikacije pove dosti.

Torej, se enkrat: Tesla je v svoji izjavi za javnost, ki je se vedno objavljena na njihovem blogu, rekla, da so vsi avtomobili FSD capable (vsi od 19. oktobra 2016 naprej).

Potem so pa ocitno doumeli, da so se mal zaklali v svoji napovedi in so naknadno obljubili se free upgrade.

Ampak ja, najprej so rekli, da HW upgrade ne bo potreben. Al je tista objava na njihovi spletni strani tko ma za foro?

To je domet tvoje inteligence?
Od firme, ki prodaja nov kompjuter pričakuješ (in sedaj jo pljuvaš), da v glavni objavi niso rekl "tole mamo zdej, čez par leto bo pa neki bolšga"?

Na tem forumu smo se preklal al bo kompjuter dost/al ne bo in že takrat se je
Mavrik delal opico iz sebe, kako bo nov kompjuter kar preko OTA updatan.

To se mi je samo sanjalo? Ker zdele tistega debilizma niti google ne najde več, je kdo poskrbel da ni sledu več?

Zgoraj maš citat 3 mesece po objavi, ki potrjuje trditev: že takrat je blo jasno da 40x hiterje čist mogoče ne bo dovolj, in če ne bo, bodo vsi kupci FSD dobili brezplačno zamenjavo. Kar pomeni da je točno vseeno ali je nvidin čip dost hiter al ne. Kdor je stvar plačal, bo stvar dobil.
In ker jim je bilo to že takrat jasn, so nVidin čip vgradili na način, ki omogoča zamenjavo. To je vedno dražje kot če je stvar izvedena brez misli na menjavo.

To bi od svetlih primerkov članov tehnološkega foruma pričakoval, da razumejo.
Seveda to razumejo, kadar jim paše. Ko jim ne paše so pa nenadoma nepismeni, brez spomina in vedno hinavski.

Brez težave se bebavo zapletate kdo je kaj oblublu, da je čip 'zastarel' ker je v 14nm, da ma nvidia 3x hitrejšo reč (za 7x več porabe ampak to nobenga ne moti) ipd.

Klasično bebavo SloTech pljuvanje. Na cvetu slovenskega tehnološkega občestva.
Kao.

Žal modus operandi idiokracije leta 2019.
How do you know what you don't know?

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

To je domet tvoje inteligence?
Od firme, ki prodaja nov kompjuter pričakuješ (in sedaj jo pljuvaš), da v glavni objavi niso rekl "tole mamo zdej, čez par leto bo pa neki bolšga"?


A res ne razumes? Ni fora v tem, da imajo zdaj nekaj boljsega in da je to slabo. Njihove trditve so, da je tisto kar so imeli 2016 DOVOLJ za FSD. Nekateri smo pa v to podvomili. Sedaj, ko se je pa izkazalo, da smo imeli prav, pa ti pizdakas, da itak niso nikol rekli, da je dovolj.

WarpedOne je izjavil:


Zgoraj maš citat 3 mesece po objavi, ki potrjuje trditev: že takrat je blo jasno da 40x hiterje čist mogoče ne bo dovolj, in če ne bo, bodo vsi kupci FSD dobili brezplačno zamenjavo. Kar pomeni da je točno vseeno ali je nvidin čip dost hiter al ne. Kdor je stvar plačal, bo stvar dobil.
In ker jim je bilo to že takrat jasn, so nVidin čip vgradili na način, ki omogoča zamenjavo. To je vedno dražje kot če je stvar izvedena brez misli na menjavo.


Zgoraj je citat od enga bloggerja. Ni citat od Tesle. In ce jim je blo ze takrat jasno, da tisto kar imajo ni dovolj, zakaj so potem objavili, da je dovolj? Tesla je rekla: 'dovolj je'.

WarpedOne je izjavil:


To bi od svetlih primerkov članov tehnološkega foruma pričakoval, da razumejo.
Seveda to razumejo, kadar jim paše. Ko jim ne paše so pa nenadoma nepismeni, brez spomina in vedno hinavski.


Ne. Ce kdo cesa ne razume, si to ti. Ti ne razumes, da je Tesla rekla, da je njihov HW bil ze leta 2016 dovolj za FSD. Mi smo takrat rekli, da verjetno ne bo dovolj. In res ni bilo dovolj. Sedaj pa ti trdis, da takrat niso rekli, da je dovolj. So rekli, si dobil link na tesla.com, kjer pise, da so rekli, da je dovolj. Zdaj se pa delas neumnega in linkas neke blog poste, ki so jih ljudje (ne Tesla) pisali nekaj mesecev kasneje. Pri Tesli so startali z izjavo, da je 2016 HW dovolj za FSD.

Pozrli so svoje besede.

WarpedOne je izjavil:

Žal modus operandi idiokracije leta 2019.

Skoda, ker je tvoj MO to, da takrat, ko se ti zdi, da imas prav zacnes sogovornike zmerjati in ponizevati, ne znas pa pokazati argumentov. Trenutno vztrajas pri: "jaz sem pokazal citat nekega bloggerja iz leta 2017, ki je napisal, da je Tesla rekla, da mogoce njihov HW ne bo dovolj dober za FSD in to je tehtnejsi argument, kot objava Tesle na njihovi spletni strani, kjer so napisali da je njihov HW dovolj dober za FSD"

Uredu je!

WarpedOne ::

A res ne razumes? Ni fora v tem, da imajo zdaj nekaj boljsega in da je to slabo. Njihove trditve so, da je tisto kar so imeli 2016 DOVOLJ za FSD. Nekateri smo pa v to podvomili. Sedaj, ko se je pa izkazalo, da smo imeli prav, pa ti pizdakas, da itak niso nikol rekli, da je dovolj.


Razumem, da namenoma nočeš razumet. Njihove trditve iz 2016 držijo
Kdor je prpravlen razumet, razume.
Kdor pa že X let meče drek, bo pa enako počel še naprej.

Trenutno vztrajas pri: "jaz sem pokazal citat nekega bloggerja iz leta 2017, ki je napisal, da je Tesla rekla, da mogoce njihov HW ne bo dovolj dober za FSD in to je tehtnejsi argument, kot objava Tesle na njihovi spletni strani, kjer so napisali da je njihov HW dovolj dober za FSD"


Ko uspem zgooglat citat iz konca 2016, ga dobiš.
Do takrat bo zgornji 'bloger' iz začekta 2017, cca 3 mesece po splavitvi AP2, zadostoval.

OT ... včeraj Waymo napovedal proizvodnjo lastnih avtomobilov:
Waymo picks Detroit factory to build self-driving cars

Pričakujete Walk in the park, Lako ćemo, "vsaj 500k kosov letno tko kot navadn revoz"?
Pričakujem kup zapletov in finančno polomijo.
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Kdor je prpravlen razumet, razume.

To je na stopnji razumevanja in verovanja v vero. Pa čeprav je (lahko) skregano z logiko.
Če so rekli leta 2016 da imajo hardware ta FSD pa ga niso imeli. FFS kaj ti tukaj ni jasno?
In kaj je narobe s tem, če so se "mal uštel" pri svojih napovedih? Pač shit happens, nihče ni ne zmotljiv, tudi Musk ne.
Ne vem zakaj se moraš raztrgat, da bi dokazal nekaj kar ni res.

VaeVictis ::

WarpedOne je 19. nov 2016 ob 15:00 izjavil:

"Moja napoved je bila enostavna: HW v M3 bo zadstoval za samostojno vožnjo."

WarpedOne :: 20. nov 2016, 21:12

Okapi "Tvoja trditev je BS. Ker smo že ugotovili, da strojna oprema je pri vsem skupaj še najmanj pomembna (da ne rečem nepomembna)"

Bulšit je tvoje stališče - seveda je praktično vse v SW ampak ker se gre tesla OTA update, bodo vsi avtomobili ta SW tudi dobili, tudi tisti kupljeni že letos. Dilema po predstavtivi M3 je bila, ali bo trojka vsebovala potreben HW ali ne. (moja) napoved je bila da ga bo, za kar sem bil označevan za ######. Sedaj ko je to javno napovedano dejstvo, ST inteligenza pa bulšita naprej, kako HW ni pomemben, da je vse v SW.

WarpedOne :: 20. nov 2016, 21:57
Gregor P "...vse ostalo bo (logično) treba zamenjati..."

Očito je najbol skrito.... prosim poduči me kaj v naboru HW za AP2, ki se trenutno vgrajuje v avtomobile, ne bo zadostovalo.


Tole so tvoji direkt citati, ko smo ti razlagali, da HW že za AP2 ne bo dovolj, sedaj pa razlagaš, kako tega niti ti, niti Tesla ni govorila za FSD.


Pa tole sploh ni poanta vsega, poanta je, da nihče še danes ne ve, ali je novi čip, ki ga bodo vgradili v Model 3 oz. t.i. HW3 paket dovolj za FSD.

IMHO ne in tudi naslednji še ne bo dovolj, da sploh ne omenjam programske opreme, ki niti blizu še temu ni.

Okapi ::

WarpedOne je izjavil:


Pričakujete Walk in the park, Lako ćemo, "vsaj 500k kosov letno tko kot navadn revoz"?
Pričakujem kup zapletov in finančno polomijo.

Po pričakovanju sploh nisi razumel tistega, kar piše.

Avtov ne bo delal Waymo, ampak jih bo zanj delalal Magna, ki preverjeno zna delati avte. In ne bodo "delali" avtov, ampak bodo samo nadgrajevali serijske avte (Jaguar iPace, Chryslerjev minikombi in še kaj). In nimajo namena narediti pol milijona avtov letno, za prodajo na trgu, temveč "robotaksije" za Waymo, kolikor jih bodo pač rabili.

VaeVictis ::

Aja še tole, tudi sam sem kar nekajkrat "zaj****" pri svojih napovedih in tudi kdaj še bom.

Tudi za SpaceX in Tesla-o lahko rečem, da sem kar impresioniran, za obe podjetji, kar sta naredili in kako daleč sta prišli.

Verjetno, če bi šel iskati svoje "napovedi", bi našel, da sem bil občutno bolj pesmističen pri obeh podjetjih, pa še pri kaki drugi zadevi...

Okapi ::

VaeVictis je izjavil:

Pa tole sploh ni poanta vsega, poanta je, da nihče še danes ne ve, ali je novi čip, ki ga bodo vgradili v Model 3 oz. t.i. HW3 paket dovolj za FSD.

IMHO ne in tudi naslednji še ne bo dovolj, da sploh ne omenjam programske opreme, ki niti blizu še temu ni.
Točno tako. Procesor, s katerim se sedaj hvalijo, ni dovolj dober za "level 5", in njegov naslednik, ki ga pri Tesli že razvijajo (3x močnejši, pravi Musk), in bo recimo nared čez 3-5 let, tudi še ne bo dovolj.

S tem, da glavni problem je še vedno v programski opremi. Ker ne znamo narediti dovolj pametnega programa, se napredek gradi na čedalje zmogljivejši strojni opremi. Mogoče se bo čez desetletja izkazalo, da bi bil že tisti procesor is 2016 dovolj, če bi takrat znali narediti dovolj pameten program. Kot sem enkrat že omenil - žuželke s svojimi miniturnimi "možgani" se znajo čudovito orientirati v prostoru, kar pomeni, da za to ne potrebuješ zelo zmogljive strojne opreme, temveč predvsem dovolj dober program.

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:


Razumem, da namenoma nočeš razumet. Njihove trditve iz 2016 držijo
Kdor je prpravlen razumet, razume.
Kdor pa že X let meče drek, bo pa enako počel še naprej.


Lej, se enkrat.

Tesla, Oktober 2016:
"We are excited to announce that, as of today, all Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver."

https://www.tesla.com/blog/all-tesla-ca...

Tale trditev na njihovi spletni strani ne drzi. Pa se lahk se desetkrat na glavo postavis in najdes se milijon bloggerjev, ki so po tem povedali kaj drugega. Tole je PR od Tesle. Possible HW upgrade ni omenjen.

LuiIII ::

Glede na to da je Tesla po avtonomnosti zaostajala lansko leto za velikimi kar precej, bi morali doseči res velik preboj na tem področju, ali pa so znižali standarde. Glede na zgodovino bi rekel, da je slednje.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

žuželke s svojimi miniturnimi "možgani" se znajo čudovito orientirati v prostoru, kar pomeni, da za to ne potrebuješ zelo zmogljive strojne opreme, temveč predvsem dovolj dober program.
No, posebej bistre tudi niso. Očitno ne znajo dovolj hitro procesirati okolice, da jih ne bi imel na avtu nalepljenih cel kup, ko se peljem po avtocesti :)

Okapi ::

Poskusi muho v letu ujeti z roko.;)
Program v žuželčjih možganih pač ni narejen za izogibanje avtom, nisem rekel, da je vsemogočen.

BigWhale ::

Kljub vsej ne-bistrostri muh imajo Tesle vec prometnih nesrec, kot muhe. Ce gledamo po prevozenih/preletenih kilometrih in po stevilu 'vozil' na cestah. :>

louser ::

rupsi31 je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Hitre polnilnice so pa seveda druga zgodba.



Brez hitrih polnilnic je EV neuporaben, ker rabiš vsaj 10 ur, da ga spodobno napolniš.

Aha. Če se voziš iz enega konca Slovenije delat v Ljubljano, je čisto dovolj, da ga doma priklopiš. Lahko pa si naredite hitro polnilnico tudi doma.

BigWhale je izjavil:

WarpedOne je izjavil:


Razumem, da namenoma nočeš razumet. Njihove trditve iz 2016 držijo
Kdor je prpravlen razumet, razume.
Kdor pa že X let meče drek, bo pa enako počel še naprej.


Lej, se enkrat.

Tesla, Oktober 2016:
"We are excited to announce that, as of today, all Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver."

https://www.tesla.com/blog/all-tesla-ca...

Tale trditev na njihovi spletni strani ne drzi. Pa se lahk se desetkrat na glavo postavis in najdes se milijon bloggerjev, ki so po tem povedali kaj drugega. Tole je PR od Tesle. Possible HW upgrade ni omenjen.

GeoHot @PS3 hacker.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Ferdo66 ::

Tole je taprav self driving ne pa Tesla:

BigWhale ::

Za debato o ESP si odprite drugo temo.

_Tom_ ::

_Tom_ je izjavil:

Meni je prekipelo in sem zahteval REFUND brezobrestnega kreditiranja....


Rabili so sicer 10 dni...pa vendar:

Račun plačnika:NL55 CITI 0266 0456 18
Naziv plačnika:TESLA MOTORS NETHERLANDS BV- EUR
Namen:Refund
Datum prejema naloga:26.04.2019
Znesek:1.000,00 EUR

hator ::

https://avto.finance.si/8947644/Times-S...

Kako je že bilo,električni avtomobili imajo manj delov. Ne rabijo izpušnega sistema, ne rabijo injektorjev,.. Pa električni motor je bistveno lažji od motorja z notranjim izgorevanjem in je bolj vzdržljiv.
Pred leti so s podobnimi traparijami propagirali električne avtomobile.
Resnica je, da so električnim avtomobili bistveno težji(sama baterija tehta 1000kg) od konvencionalnih vozil, motorji v Teslah so pa bolj pokvarljiv kot Fičijevi.8-O
Mislim, da so Tesle zelo napredne, odlično opremljeni in zelo varni avtomobili. Niso pa primerni za normalno rajo. Nakupna cena je zgolj vrh ledene gore.

Spock83 ::

No no ni tako slabo. Lahko pa kupiš KIO pa imaš zanesljiv e-avto.

s1m0n ::

Tak je to, ko si nov pri proizvodnji avtomobilov...
Se še učijo!

Drugače pa verjetno je bolj trn problema, da za odpravo/popravila rabijo dlje časa v primerjavi s konkurenco, ostalo avtomobilsko industrijo. Tudi odnos verjetno ni na primerni ravni kaj še-le komunikacija.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zheegec ::

hator je izjavil:

https://avto.finance.si/8947644/Times-S...

Kako je že bilo,električni avtomobili imajo manj delov. Ne rabijo izpušnega sistema, ne rabijo injektorjev,.. Pa električni motor je bistveno lažji od motorja z notranjim izgorevanjem in je bolj vzdržljiv.
Pred leti so s podobnimi traparijami propagirali električne avtomobile.
Resnica je, da so električnim avtomobili bistveno težji(sama baterija tehta 1000kg) od konvencionalnih vozil, motorji v Teslah so pa bolj pokvarljiv kot Fičijevi.8-O
Mislim, da so Tesle zelo napredne, odlično opremljeni in zelo varni avtomobili. Niso pa primerni za normalno rajo. Nakupna cena je zgolj vrh ledene gore.


Pa še švedsko taxi podjetje, ki je propadlo iz podobnih razlogov - https://www.mestmotor.se/recharge/artik...

Pa nizozemsko rent podjetje, ki je propadlo iz podobnih razlogov - https://www.ec-rent.nl/

Moja teorija: Dokler je bila povprečna prodajna cena Tesle na nivoju ~$80k in več, slab/počasen servis ni bil takšen problem. Če se je nekaj na Model S ali Model X pokvarilo, je pač lastnik odpeljal avto do Tesle (ali pa ga je Tesla prišla iskat) in vmes vozil svoj drugi, tretji ali pa četrti avto. Ko pa nekdo kupuje Teslo za taxi ali pa rent-a-car, pa vsako čakanje na servis pomeni izgubo. Ko dodaš k temu še Model 3, imaš pa cel kup "sitnih" strank, ki imajo samo en avto (veliko jih je kupilo dosti dražji avto, kot bi ga sicer, ker je pač Tesla trenutno "cool") in ne morejo voziti svojega drugega avtomobila, ker le-tega nimajo.

Če upoštevamo amortizacijo in izgubo vrednosti trenutnega inventarja, so bile v Q1 2019 investicije Tesle pod $0. Več Tesel bo na cesti, hujši bodo ti problemi.

P.s.: najbolj pokvarljiva stvar v Teslah trenutno je najbrž podvozje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

BigWhale ::

Tale tema ni zbiralisce videov od ljudi, ki imajo prevec casa ni snemajo 'zakaj ne smes kupit Tesle' videe.

Zheegec ::

Aprila prodanih ~10k Model 3 v US, isto kot marca. Čeprav je bil obljubljen "odličen" april zaradi veliko cars in transit. Bomo videli še EU/China številke, ampak zaenkrat izgleda Q2 podoben kot Q1...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

DamijanD ::

Nov cenejši model z 150km* dosega
*IMHO dejansko nevredno Tesle

hojnikb ::

hmm, a kdo heka te racunalnike, da se odklene dodatn range pa fukncije ? ;)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Okapi ::

Bolj je vprašanje, a Tesla sme to narediti, proti doplačilu. Da dobi kupec 5 jurjev subvencije, potem pa za 2 jurja (toliko je okrnjen avto cenejši, da pride na 45 jurjev) dokupi doseg.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Bolj je vprašanje, a Tesla sme to narediti, proti doplačilu. Da dobi kupec 5 jurjev subvencije, potem pa za 2 jurja (toliko je okrnjen avto cenejši, da pride na 45 jurjev) dokupi doseg.

Kako je v Kanadi, ne vem, se mi zdi pa to podobna reč kot delajo nekateri proizvajalci ICE v Evropi.
Recimo Mercedes je zmanjšal velikost rezervoarja za gorivo in tako prihranil na masi vozila ter izpustih CO2 (od česar je denimo odvisen tudi davek - pri nas DMV). Potem pa lahko kupec za par desetakov dokupi bolj običajen, večji rezervoar - kot dodatno opremo :)
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

Pri Tesli 3 se mi zdi zanimivo predvsem, kako se jim da ukvarjati s takimi zadevami, če imajo pa bojda tako veliko povpraševanje.

LuiIII ::

Menim, da bo Tesla 2020 kupljena s strani enega izmed večjih avtomobilskih proizvajalcev. To je optimističen scenarij. Dejstvo je, da niti v 2019 še ne znajo izdelati avtomobila brez izgube in se zatekajo k novim in novim hype produktom, da verniki v njihov "soon to be world dominant" še vedno ohranjajo vrednost delnice na ravni, ki jim še vedno omogoča financiranje z odprodajo delnic. To se bo zgodilo tudi v 2019, ker roko na srce, je zadolževanje po +8% obrestni meri, za kolikor se Tesla lahko danes zadolžuje, popolni nesmisel.

thetilko ::

@LuiIII zakaj bi bili komu zanimivi? Vsi patenti so naceloma javni, proizvodnje linije pa so drugje boljse. Kdo naj bi bil tisti, ki trenutno potrebuje dodatne proizvodne kapacitete v ZDA?

Edino zanimivo je Gigafactory, kjer pa se mi zdi bolj verjetno, da ga bi prevzel kaksen Panasonic, ki se menda ze kar veseli, da bo dokapitaliziral, ce Tesla ne bo zmogla.

Jaz si mislim, da ce bo Tesla propadla bo popolnoma propadla, kar ne bi motilo niti Muska, ki bi ti povedal, da je bil cilj vspodbuditi razvoj EVjev in ne dominanca brenda.

Okapi ::

Blagovna znamka, omrežje polnilnic, verjetno tudi kakšna tehnologija, ki je poslovna skrivnost ...

Za primerno nizko ceno bi to verjetno koga vseeno premamilo. Morda tudi koga, ki malo zamuja pri razvoju električnih avtov, recimo Fiat.

thetilko ::

Okapi je izjavil:

Blagovna znamka, omrežje polnilnic, verjetno tudi kakšna tehnologija, ki je poslovna skrivnost ...

Za primerno nizko ceno bi to verjetno koga vseeno premamilo. Morda tudi koga, ki malo zamuja pri razvoju električnih avtov, recimo Fiat.


Zakaj, ce ne potrebujejo kapacitet v ZDA? Kaj pa bi potem s temi podjetji? Dvomim, da bi si kaj takega lahko privoscil celoten FCA, kaj sele sam FIAT. Tehnologije Tesle so odprte, kjer se govori, da bosta EVje skupaj razvila PSA in FCA. Ce bi kupili Teslo in ohranijo brend, ki dela minus, zakaj menis, da bi FIAT kot lastnik podjetje vodil boljse? Kaj po tvoje profitira s prevzemom Tesle?

Okapi ::

Kot rečeno, določene stvari imajo svojo vrednost - sama blagovna znamka, omrežje polnilnic, določene tehnologije in znanja (recimo asistenčni sistem) ... Za primerno ceno bi se sigurno našel kupec.

Je pa možno, da bi potencialni kupci počakali, da gre firma v stečaj in potem na razprodaji pokupijo samo tiste reči, ki jih zanimajo, brez dolgov in nedobičkonosnih delov podjetja.

thetilko ::

Slednje vidim kot dosti bolj verjetno.

Zheegec ::

Tesla Announces Offerings of Common Stock and Convertible Senior Notes


The aggregate gross proceeds of the offerings, assuming full exercise by the underwriters of their option to purchase additional securities, would be approximately $2.3 billion before discounts and expenses. Tesla intends to use the net proceeds from the offerings to further strengthen its balance sheet, as well as for general corporate purposes.


Tesla gre na trg po $2.3 miljarde novega denarja. Nekaj z novimi delnicami, večino pa nov dolgoročni dolg. Po njihovi lastni izjavi bodo ta denar uporabili za splošno poslovanje, ne pa za nove investicije. Zelo logično, ker če bodo še naprej kurili po ~$500 miljonov na četrtletje in pa hkrati odplačali okoli ~$1 miljardo dolga ($200 miljonov odplačila prestavljajo že mesece in ga bodo sedaj lahko odplačali, $800 miljonov pa jih čaka jeseni letos in ga ne morejo prestaviti), bo ta denar zadostoval komaj do konca leta.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Mikrohard ::

thetilko je izjavil:

@LuiIII zakaj bi bili komu zanimivi? Vsi patenti so naceloma javni

Teslini pantenti niso kar tako "free to use". Imajo bistven drobni tisk, zaradi katerega jih praktično nobeno večje podjetje ne koristi. In sicer jih lahko brezplačno uporabiš le ob pogoju, da tudi ti svoje patente brezplačno ponudiš Tesli.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Blagovna znamka, omrežje polnilnic, verjetno tudi kakšna tehnologija, ki je poslovna skrivnost ...

Za primerno nizko ceno bi to verjetno koga vseeno premamilo. Morda tudi koga, ki malo zamuja pri razvoju električnih avtov, recimo Fiat.

Realno ja. Vrednost Tesle je v tem, da bi kak velik iz tega znal pomojem hitro naredit dobičkonosno zgodbo. Znebili bi se Tesla Energyja, furali dalje znamko, polnilnice razširili in združili z ostalim omrežjem, uporabili svojo obstoječo servisno mrežo (največji problem Tesle), hkrati pa bi imeli na voljo "lastno" proizvodnjo baterij, kar trenutno dejansko je problem tavelikih, ker so preveč odvisno od LG Chem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

jernejl je izjavil:

Okapi je izjavil:

Bolj je vprašanje, a Tesla sme to narediti, proti doplačilu. Da dobi kupec 5 jurjev subvencije, potem pa za 2 jurja (toliko je okrnjen avto cenejši, da pride na 45 jurjev) dokupi doseg.

Kako je v Kanadi, ne vem, se mi zdi pa to podobna reč kot delajo nekateri proizvajalci ICE v Evropi.
Recimo Mercedes je zmanjšal velikost rezervoarja za gorivo in tako prihranil na masi vozila ter izpustih CO2 (od česar je denimo odvisen tudi davek - pri nas DMV)..


Dmv se obračunava glede na euro standard motorja/izpuste, na kar velikost rezervarja ne vpliva, ker so izpusti na 100km.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Okapi ::

Teža vozila vpliva na porabo, poraba na izpuste. Manjši rezervoar je lažji (sam po sebi, in ker se pri porabi računa, da je 80% poln).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

BigWhale ::

Evo, pocas in vztrajno tud avtomobili odvzemajo kontrolo soferjem. Je bil ze cas. :>

https://www.theverge.com/2019/5/3/18527...

Jakkob ::

BigWhale je izjavil:

Evo, pocas in vztrajno tud avtomobili odvzemajo kontrolo soferjem. Je bil ze cas. :>

https://www.theverge.com/2019/5/3/18527...


Ne sledim tolko tejle temi ampak tole me je pa malo presenetlo. A vi ste res komaj zdaj začeli spremljat kaj se dogaja v avtomobilizmu al kako?

Iz ISTEGA članka:
Lane departure warning systems aren’t a new safety feature. Initially developed for use in commercial trucks, the feature has been available in consumer cars dating back to at least 2001.
strani: 1 ... 115 116 117 118 119 ... 125