Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Si malo žalosten, ker TSLA ni na poti proti petim jurjem, ampak je tam, kjer je bila že pred dvema letoma, pa moraš malo kompenzirati?
Kdo premore tolk integritete, da bo sam seb v ogledalu razložil, da je poslušal in ponavljal za napačnimi preroki?
Ne pričakujem niti enega, pričakujem še več kozlanja čez mojo persono non grata.
Ja, resnica smrdi.
Pa ker še nimaš trojke, čeprav si bil sveto prepričan, da jo boš že nekaj mesecev vozil?
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
- kdo je ne/prijetno presenečen, da so trgu dali 35k verzijo Modela 3, ki je BOLJŠI kot prvotno opisano (steklena streha ...)
"boljši" samo, če se ti zdi steklena streha vredu. meni se zaradi tega zdi slabši.
BigWhale ::
MrNighthawk je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
- kdo je ne/prijetno presenečen, da so trgu dali 35k verzijo Modela 3, ki je BOLJŠI kot prvotno opisano (steklena streha ...)
"boljši" samo, če se ti zdi steklena streha vredu. meni se zaradi tega zdi slabši.
Verjetno je hotel povedati, da bodo ljudje dobili vec za svoj denar, ker to je pac dodatna oprema in Tesla je tko awsm, da bo vsem to rec kar podarila.
Povsem mozno je pa to, da nimajo postavljene proizvodne linije za avte s klasicno streho in jih pride ceneje, ce dajo vsem stekleno, kot pa izvajat retooling za klasicno streho.
Utk ::
Če bi bilo zares ceneje montirat trdno streho, bi brez skrbi to naredili, če ni, je pa pametneje tako.
Ne tako kot nekateri, ki jih jaz več ne smem omenjat, ki v ICE avtu ponujajo po 10-14 "različnih" motorjev, za vsakih 10 konjev več je treba plačat vsaj 500-700 evrov, vsem je pa jasno, da če bi imeli 3 motorje, bi lahko ti 3 bili najmočnejši in nič kaj dosti dražji od najšibkejših.
2 bencinarja in še dva dizla (če sploh morta bit), je dovolj, ne pa da imaš 1,0 v treh izvedbah, 1,5 v parih variantah, pa še 2,0 v kakšni, in ista zgodba pri dizlih.
Ne tako kot nekateri, ki jih jaz več ne smem omenjat, ki v ICE avtu ponujajo po 10-14 "različnih" motorjev, za vsakih 10 konjev več je treba plačat vsaj 500-700 evrov, vsem je pa jasno, da če bi imeli 3 motorje, bi lahko ti 3 bili najmočnejši in nič kaj dosti dražji od najšibkejših.
2 bencinarja in še dva dizla (če sploh morta bit), je dovolj, ne pa da imaš 1,0 v treh izvedbah, 1,5 v parih variantah, pa še 2,0 v kakšni, in ista zgodba pri dizlih.
TheBlueOne ::
Za klasicno streho nimas nobenega retoolinga ali karkoli ze to je. Klasicna pride od proizvajalca, kakor tudi taksna z lukno(sam pleh), ki je praviloma zunanji brez tezav taksne ali drugacne oblike. Pri stekleni je kar nekaj korakov vec pri izdelavi in je na vsak nacin drazja razlicica. Naceloma se lahko poskusim spomnit, koliko korakov je dodatnih, sem delal na konceptu linije za Mini R63, ki je imel vse razlicice (morda je bila platnena).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
MrNighthawk ::
Machete ::
Sploh ni neke hude izbire ICE motorjev. Sem malo brskal enkrat škoda ima 2, 3 motorje na model, Toyota landruiser ima samo enega, ostalo je boštvo. Edino sveta trojica ima malo širšo izbiro.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Gregor P ::
Dejansko si dokaj omejen pri izbiri; še posebej, če hočeš imeti karkoli na 4-kolesni pogon.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Sploh ni neke hude izbire ICE motorjev. Sem malo brskal enkrat škoda ima 2, 3 motorje na model, Toyota landruiser ima samo enega, ostalo je boštvo. Edino sveta trojica ima malo širšo izbiro.
Jaz jih naštejem 11:
The Polo Mk5 is available with a wide range of petrol and diesel engines:
1.2L straight-3 12-valve petrol, 51 kW (70 PS) and 55 kW (75 PS)
1.2L turbocharged straight-4 8-valve petrol, 66 kW (90 PS) and 77 kW (105 PS)
1.4L straight-4 16-valve petrol, 63 kW (85 PS)
1.4L turbocharged straight-4 16-valve petrol, 100 kW (140 PS)
1.4L twincharger straight-4 16-valve petrol, 130 kW (180 PS)
1.6L straight-4 16-valve petrol, 77 kW (105 PS)
1.2L turbocharged straight-3 12-valve diesel, 55 kW (75 PS)
1.6L turbocharged straight-4 16-valve diesel, 66 kW (90 PS) and 77 kW (105 PS)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
TheBlueOne je izjavil:
Za klasicno streho nimas nobenega retoolinga ali karkoli ze to je. Klasicna pride od proizvajalca, kakor tudi taksna z lukno(sam pleh), ki je praviloma zunanji brez tezav taksne ali drugacne oblike. Pri stekleni je kar nekaj korakov vec pri izdelavi in je na vsak nacin drazja razlicica. Naceloma se lahko poskusim spomnit, koliko korakov je dodatnih, sem delal na konceptu linije za Mini R63, ki je imel vse razlicice (morda je bila platnena).
A pol lahk Tesla sam pleh strehe zlozi v skladisce namest steklenih in ne rab nic spreminjat proizvodne linije? Ne vem no... :)
Point je v temu, da imajo zdej proizvodnjo postavljeno za steklene strehe in podret linijo sam zato, da bodo delal se navadne se jim verjetno zaenkrat ne splaca, vsaj za tiste najcenejse avtomobile, ne.
TheBlueOne ::
Ne, praviloma je pri linijah tako, da imajo neobicajne strehe se nekaj vmesnih korakov in se jih zakljuci posebej in pripelje na linijo.
Realnost ni prvo, kar tebi pade na pamet. Sam govorim iz izkusenj.
Tudi ce bi bilo v liniji tudi koncanje strehe, kar bi bila bolj izjema, pac preskocis nekaj korakov. To je se najlazji del in kar pogosto pri razlicnih modelih avtov.
Realnost ni prvo, kar tebi pade na pamet. Sam govorim iz izkusenj.
Tudi ce bi bilo v liniji tudi koncanje strehe, kar bi bila bolj izjema, pac preskocis nekaj korakov. To je se najlazji del in kar pogosto pri razlicnih modelih avtov.
BigWhale ::
Sploh ni neke hude izbire ICE motorjev. Sem malo brskal enkrat škoda ima 2, 3 motorje na model, Toyota landruiser ima samo enega, ostalo je boštvo. Edino sveta trojica ima malo širšo izbiro.
Jaz jih naštejem 11:
The Polo Mk5 is available with a wide range of petrol and diesel engines
Ne vem, kako je v VW ampak Mercedes ima te reci narejene tako, da lahko ena linija dela vec razlicnih konfiguracij. Do traku se pripelje tisti motor, ki ga morajo vgraditi v avto in ga pac vgradijo. Ce je kaksna razlika pri vijakih, se robotom ze prej pove kaj morajo posraufat/posvasat in kje.
msjr ::
Coast to coast in six months, tops.
Ampak samo, ce je sonce dovolj visoko na nebu. :)
Torej, menjava pasov, ki je za cloveka dokaj trivialna, tudi s soncem v oceh, dela racunalnikom se nekaj tezav.
Uh, to nizko sonce dela tudi Volvotu problem, men je ruknil collision warning na prazni cesti.
BigWhale ::
TheBlueOne je izjavil:
Ne, praviloma je pri linijah tako, da imajo neobicajne strehe se nekaj vmesnih korakov in se jih zakljuci posebej in pripelje na linijo.
Realnost ni prvo, kar tebi pade na pamet. Sam govorim iz izkusenj.
Tudi ce bi bilo v liniji tudi koncanje strehe, kar bi bila bolj izjema, pac preskocis nekaj korakov. To je se najlazji del in kar pogosto pri razlicnih modelih avtov.
No, kakorkoli, men se zdi cist logicno, da ce imajo zdaj proizvodnjo optimizirano in postavljeno za taksno konfiguracijo avtomobila, bi jih spreminjanje za drugo konfiguracijo nekaj stalo.
Mogoce proizvodnje linije sploh se nimajo predvidene za klasicno streho? Pa ce mora kdo strehe prej narest, mogoce sploh se nimajo ne supply chain-a?
Utk ::
Ne vem, kako je v VW ampak Mercedes ima te reci narejene tako, da lahko ena linija dela vec razlicnih konfiguracij. Do traku se pripelje tisti motor, ki ga morajo vgraditi v avto in ga pac vgradijo. Ce je kaksna razlika pri vijakih, se robotom ze prej pove kaj morajo posraufat/posvasat in kje.
Ja, to je najmanjši problem. Pravi problem pa je (očitno) v razvoju in testiranju vseh teh motorjev in kombinacij. Zato ima VW malo jermen, malo verigo, pa spet nazaj jermen, pa kubiki malo gor, pa malo dol...ker pol motorjev ne dela.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Ne, praviloma je pri linijah tako, da imajo neobicajne strehe se nekaj vmesnih korakov in se jih zakljuci posebej in pripelje na linijo.
Realnost ni prvo, kar tebi pade na pamet. Sam govorim iz izkusenj.
Tudi ce bi bilo v liniji tudi koncanje strehe, kar bi bila bolj izjema, pac preskocis nekaj korakov. To je se najlazji del in kar pogosto pri razlicnih modelih avtov.
No, kakorkoli, men se zdi cist logicno, da ce imajo zdaj proizvodnjo optimizirano in postavljeno za taksno konfiguracijo avtomobila, bi jih spreminjanje za drugo konfiguracijo nekaj stalo.
Mogoce proizvodnje linije sploh se nimajo predvidene za klasicno streho? Pa ce mora kdo strehe prej narest, mogoce sploh se nimajo ne supply chain-a?
Samo pravim, da je karkoli kar ni obicajna streha nekoliko drazje. To gotovo ni edini luksuz, ki so si ga privoscili.
Naceloma lahko naredis navadno streho, kjer imas posebene, obratno ne. Oziroma je lahko b.p. koncepirano za oboje, ce je za stekleno. Pomanjkanje izbire je verjetno prej rezultat hitenja, kot cene.
VaeVictis ::
TheBlueOne je izjavil:
Ne, praviloma je pri linijah tako, da imajo neobicajne strehe se nekaj vmesnih korakov in se jih zakljuci posebej in pripelje na linijo.
Realnost ni prvo, kar tebi pade na pamet. Sam govorim iz izkusenj.
Tudi ce bi bilo v liniji tudi koncanje strehe, kar bi bila bolj izjema, pac preskocis nekaj korakov. To je se najlazji del in kar pogosto pri razlicnih modelih avtov.
No, kakorkoli, men se zdi cist logicno, da ce imajo zdaj proizvodnjo optimizirano in postavljeno za taksno konfiguracijo avtomobila, bi jih spreminjanje za drugo konfiguracijo nekaj stalo.
Mogoce proizvodnje linije sploh se nimajo predvidene za klasicno streho? Pa ce mora kdo strehe prej narest, mogoce sploh se nimajo ne supply chain-a?
Glede na to, da je "Felon" Musk ali po domače "fraud-boy" dodal za ta osnovni model še tole:
"Base Model 3 available in Europe in ~6 months, Asia 6 to 8 months. Latter contingent on Shanghai Gigafactory. "
Verjetno še nimajo niti supply chaina za tale model in se jim niti še sanja ne kako ga bodo naredili z vsaj malo marže (prej verjetno je celo negativna marža na ta model danes), kakor danes izgleda je cel model SR, enak kot Model 3 MR samo, da je računališko omejena baterija in brez parih bonbnočkov, ki jih MR vsebuje.
IMHO so ga dali ven samo zato, da dobijo še malce denarja predenj morajo predstaviti naslednje poročilo dobička in da preživijo še ta in naslednji kvartal.
Vsaj delničarji razmišljajo v tej smeri glede na strašen porast delnice, ko je "fraud boy" predstavil tale Model 3 SR in Model Y.
V sorodni temi se omenja kako počasi so kočije izginile iz cest, enako velja tudi za bankrot podjetja, tudi Kodak, Blockbuster, Radio Shack, Polaroid ali DeLorean niso čez noč umrli, ampak so umirali na obroke in počasi.
Dokaj velika verjetnost je, da se nam enako počasen bankrot Tesle odvija pred našimi očmi v resničnem času in sedaj "fraud boy" izvaja "hail mary pass poteze praktično eno za drugo (zapiranje trgovin, predstavitev Model Y, predstavitev Model 3 SR, ...).
Dobra novica zanj je, da včasih kak hail mary pass celo uspe, sam je verjetnost relativno nizka.
Utk ::
Tudi če še danes Tesla crkne, je naredila več za industrijo in nas kot katerikoli izmed 10ih največjih proizvajalcev avtov v 100 letih. Brez vsakega od njih bi bili približno tam kjer smo danes, brez Tesle pa čez 10 let ne bi bili tam kjer bomo.
VaeVictis ::
Tudi če še danes Tesla crkne, je naredila več za industrijo in nas kot katerikoli izmed 10ih največjih proizvajalcev avtov v 100 letih. Brez vsakega od njih bi bili približno tam kjer smo danes, brez Tesle pa čez 10 let ne bi bili tam kjer bomo.
Total BS.
Ko tehnologija enkrat dozori in postane profitabilna se jo začne uporabljati, veliko proizvajalcev je eksprerimentiralo in testiralo alternativne pogone, od vodika, zraka, do elektrike.
Za samo industrijo in za naša življenja je recimo dokazano veliko naredil Volvo, ko je izumil pas za pripetje in ga je dal v prosto uporabo brez patentov.
Volvo Gave Away Their Most Important Invention To Save Lives
Okapi ::
Vsaj delničarji razmišljajo v tej smeri glede na strašen porast delnice, ko je "fraud boy" predstavil tale Model 3 SR in Model Y.Danes je bila delnica vredna natanko toliko, kot 5. septembra 2014, se pravi pred 4 leti in pol. Pot do svetovne dominacije in delnice po pet jurjev je malo težja, kot so si nekateri predstavljali.
PrimozR ::
MrNighthawk je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Tesla je uspešno prodala poceni (in manj varno) rešitev kot nekaj oh in sploh, folk je pa to brezglavo pograbil kot nekaj najboljšega. Se opazi profil Tesla fanatikov in kje brand najbolj kraljuje...
Se popolnoma strinjam. Pri Tesli ni samo to, vidi se tudi kaj vse so morali skriti v nek minimalizem. Meni je I Pace interier neprimerno boljsi kot karkoli, kar po nuja Tesla in se prav veselim, kaj bodo ponudili ustaljeni.
https://www.jaguar.com/jaguar-range/i-p...
Je pa morda stvar okusa.
Meni se vsekakor zdi bolj praktična.
Mogoče se motim ampak proizvajalci pogosto uporabijo enake ali podobne gumbe v različnih modelih in jim tako ni potrebno vedno odkrivat tople vode in proizvodnja je cenejša.
Seveda se ne motiš. Ampak to se večinoma dogaja v cenejših avtomobilih (vem, da je FIAT cluster za avtomatsko klimo uporabil v par avtomobilih). Tesla pa ni brand, ki bi isti button cluster uporabil v S, X, 3, verjetno pa tudi v Y. Ali pač? A so tačke za brisalce in smernike v S in X enaki?
PrimozR ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI.
tesla teži v čimvečji vertikalni integraciji (vse delajo sami) kar je včasih dobro, včasih slabo. Ta veliki delajo veliko odzuni, Hela na primer dela osvetlitev od dizajna do orodja za brizganje do same proizvodnje...
V automotive se greš težko vertikalno integracijo, ker te bo preveč stvari pokopalo pri validaciji. Če pogledaš normalen stack se vsaka komponenta tekom razvoja efektivno stestira čez palec trikrat - pri Tier 2 dobavitelju, pri Tier 1 dobavitelju, ki proda večji sistem, nato pa proizvajalec avta cel kup teh komponent sestavi v svojo šasijo s svojim motorjem in zvalidira še ta 'nov avto' (v bistvu pa itak samo malo spremenijo platformo, ki so jo preverili že ali v prejšnji generaciji ali pa pri drugih modelih znotraj znamke oz. pri sestrskih znamkah). Odkrivanje tople vode te opeče. Preverjeno.
Utk ::
Tudi če še danes Tesla crkne, je naredila več za industrijo in nas kot katerikoli izmed 10ih največjih proizvajalcev avtov v 100 letih. Brez vsakega od njih bi bili približno tam kjer smo danes, brez Tesle pa čez 10 let ne bi bili tam kjer bomo.
Total BS.
Ko tehnologija enkrat dozori in postane profitabilna se jo začne uporabljati, veliko proizvajalcev je eksprerimentiralo in testiralo alternativne pogone, od vodika, zraka, do elektrike.
Za samo industrijo in za naša življenja je recimo dokazano veliko naredil Volvo, ko je izumil pas za pripetje in ga je dal v prosto uporabo brez patentov.
Volvo Gave Away Their Most Important Invention To Save Lives
Total B.S. Nihče drug se ni lotil tovarne baterij na tak način, še zdaj se temu upirajo, ampak za res nizke cene baterij je to nujno. Kaj so drugi delali ko je bila tehnologija zrela, smo videli, citroen c-zero in podobni, in to za denar skoraj kot tesla. Ja, na nivoju vodika, v bmwju 7 za par 100 jurjev. To ne bi bilo zrelo nikoli, na tak način že ne.
PrimozR ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI.
tesla teži v čimvečji vertikalni integraciji (vse delajo sami) kar je včasih dobro, včasih slabo. Ta veliki delajo veliko odzuni, Hela na primer dela osvetlitev od dizajna do orodja za brizganje do same proizvodnje...
Kaksna orodja za brizganje naj bi delali sami? To bi pomoje podrazilo vse skupaj, ker orodjarji so se komaj prisotni v Sloveniji zaradi poceni konkurence. Morda kaksno malenkost ampak vse pa dvomim. Kot drugo je orodje potrosni material in niti ni tako drago, ceprav se cene med recimo 100.000EUR do 1mio zdijo visoke pride prihranek sele pri brizganju in kolicinah. Morda delajo sami deloma design, kar ga tudi ostali ampak dvomim, da naredijo orodje, brizgajo dele itn. Ne bi nikoli uspeli tako hitro. Ko se dela nov model avta dela orodje stotine orodjarn, ce tega ne outsoursas moras imeti na rezervi stotine orodjarn, kar je norost.
Za nas trenutno dela zunanji sodelavec, njihovo podjetje se specilizira za lakirnice, bo verjetno tudi kaj v Mariboru. Delajo tudi za Teslo.
Čez palec bi rekel, da Hella naredi vsja analize zalivanja orodja s plastiko, ker verjetno pravilen tok vpliva tudi na optične lastnosti luči. To pa ni kar tako, da ti en lokalni orodjar lahko zdizajnira. Če definiraš samo jedro orodja, definiraš še hladilne kanale (ker to spada v proces brizganja kosa), torej si orodje že precej definirial. Mogoče lahko v tem koraku pustiš orodjarju, da sfinišira po svoje. Ampak kot pravim, ne poznam Helle.
TheBlueOne je izjavil:
Za Hello delajo tudi manjse orodjarne, dve poznam, ena je delala kljucna orodja (reflektorji). Koliko delajo sami ne vem.
Morda pri Tesli sami delajo za kaksno orodje ali dva, sigurno pa ne za vse stotine orodij, ki jih potrebujejo. Pri orodjih delajo zunanji, ker je cenejse. Eno orodje se dela tudi vec mesecev na x super dragih csc strojih, vojsko inzenirjev, ki jih nikjer ni itn.
Ce ima tesla recimo 1000 plasticnih delov, bi samo za izdelavo orodij potrebovali nekaj tisoc visoko kvalificiranih ljudi, enako za brizganje itn. Meni se zdi nor koncept, imas kaksen link, da si preberem?
Pri enem orodju za X mesece je lep delež čakalna doba, da prideš na vrsto (ker je za orodjarje trenutno dela preveč), potem nekaj časa konstrukcija orodja (ker klasično njim vržeš STEP model kosa, ki ga želiš), nekaj časa (podobno konstrukciji) pa še izdelava. Potem pa testi, loopi, popravki, itd. Pa za mesece mora biti REEEEEES kompleksno orodje, za simpl zadeve so časi šli, če se ne motim, s 4 na 6 tednov. Pa verjetno misliš CNC stroje ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Okapi ::
V sorodni temi se omenja kako počasi so kočije izginile iz cest, enako velja tudi za bankrot podjetja, tudi Kodak, Blockbuster, Radio Shack, Polaroid ali DeLorean niso čez noč umrli, ampak so umirali na obroke in počasi.Samo je velika razlika, ali podjetje propade, ker je propadla celotna panoga, s katero se je podjetje ukvarjalo, ali pa propade zaradi česa drugega.
Kodak recimo praktično ni imel možnosti za preživetje, ker bi moral postati nekaj čisto drugega. Bil je kemična industrija (izdelava filmov in kemikalij za razvijanje) in storitvena dejavnost (razvijanje filmov) - obojega je bilo z digitalizacijo konec. Ne moreš od kemične tovarne pričakovati, da bo začela izdelovati procesorje. Je bolj ekonomično, da lastniki kemično tovarno zaprejo in denar vložijo v nekaj čisto drugega. Kar so načeloma tudi storili.
Tesla nima problemov s panogo, v kateri je, ampak s svojim megalomanskim vodjem, in če se bo znašla v težavah, se bo zaradi posojil, ki jih ne bodo mogli odplačevati.
VaeVictis ::
Total B.S. Nihče drug se ni lotil tovarne baterij na tak način, še zdaj se temu upirajo, ampak za res nizke cene baterij je to nujno. Kaj so drugi delali ko je bila tehnologija zrela, smo videli, citroen c-zero in podobni, in to za denar skoraj kot tesla. Ja, na nivoju vodika, v bmwju 7 za par 100 jurjev. To ne bi bilo zrelo nikoli, na tak način že ne.
V primeru, da Tesla propade, je Tesla samo dokazala, da tehnologija še ni zrela in da se še vedno dela izguba z EV vozili.
Utk ::
Ne, industrijo je porinila tolk naprej, da ne more več nihče rečt, da se ne da naredit dobrega EV za normalen denar. Razen če je nesposoben.
VaeVictis ::
V sorodni temi se omenja kako počasi so kočije izginile iz cest, enako velja tudi za bankrot podjetja, tudi Kodak, Blockbuster, Radio Shack, Polaroid ali DeLorean niso čez noč umrli, ampak so umirali na obroke in počasi.Samo je velika razlika, ali podjetje propade, ker je propadla celotna panoga, s katero se je podjetje ukvarjalo, ali pa propade zaradi česa drugega.
Kodak recimo praktično ni imel možnosti za preživetje, ker bi moral postati nekaj čisto drugega. Bil je kemična industrija (izdelava filmov in kemikalij za razvijanje) in storitvena dejavnost (razvijanje filmov) - obojega je bilo z digitalizacijo konec. Ne moreš od kemične tovarne pričakovati, da bo začela izdelovati procesorje. Je bolj ekonomično, da lastniki kemično tovarno zaprejo in denar vložijo v nekaj čisto drugega. Kar so načeloma tudi storili.
Tesla nima problemov s panogo, v kateri je, ampak s svojim megalomanskim vodjem, in če se bo znašla v težavah, se bo zaradi posojil, ki jih ne bodo mogli odplačevati.
V osnovi vsako podjetje propade zaradi nevzdržnega denarnega toka.
Sedaj ali je za ta tok, kriv megalomanski voditelj, izvajanje prevar, nekonomična tovarna, predrago vozilo, premajhno povpraševanje, zanič izdelek, je na koncu čisto vseeno.
PrimozR ::
TheBlueOne je izjavil:
Za klasicno streho nimas nobenega retoolinga ali karkoli ze to je. Klasicna pride od proizvajalca, kakor tudi taksna z lukno(sam pleh), ki je praviloma zunanji brez tezav taksne ali drugacne oblike. Pri stekleni je kar nekaj korakov vec pri izdelavi in je na vsak nacin drazja razlicica. Naceloma se lahko poskusim spomnit, koliko korakov je dodatnih, sem delal na konceptu linije za Mini R63, ki je imel vse razlicice (morda je bila platnena).
Če sploh nimaš pleha na strehi ampak samo steklen panel, niti nimaš orodja za zgornji del pleha. Niti ni nujno, da imajo ostali deli šasije že pripravljena mesta za varjenje/lepljenje tega pleha (ker ga moraš zatesniti oz. montirati drugače, kot steklo). Pa v vsakem primeri, tudi če že imaš pleh z luknjo, potrebuješ novo orodje. To orodje moraš dati na štanco in odbiti X kosov. Če jih stane 100 € več po avtu, da se izognejo vsem tem logističnim problemom (glede na startupovstvo verjetno to SO problemi), potem verjetno res ni nek hud strošek...
VaeVictis ::
Ne, industrijo je porinila tolk naprej, da ne more več nihče rečt, da se ne da naredit dobrega EV za normalen denar. Razen če je nesposoben.
Če na vsakemu vozilu izgubljaš denar, to komot rečeš.
Sedaj, če izgubljaš denar, ker ima vozilo negativno maržo, premajhen delež prihodka daš za razvoj ali za servis, garancije, še vseeno lahko rečeš, da tehnologija ni zrela in da se ne da narediti profitabilnega EV vozila za normalen denar.
PrimozR ::
Ne vem, kako je v VW ampak Mercedes ima te reci narejene tako, da lahko ena linija dela vec razlicnih konfiguracij. Do traku se pripelje tisti motor, ki ga morajo vgraditi v avto in ga pac vgradijo. Ce je kaksna razlika pri vijakih, se robotom ze prej pove kaj morajo posraufat/posvasat in kje.
Ja, to je najmanjši problem. Pravi problem pa je (očitno) v razvoju in testiranju vseh teh motorjev in kombinacij. Zato ima VW malo jermen, malo verigo, pa spet nazaj jermen, pa kubiki malo gor, pa malo dol...ker pol motorjev ne dela.
Lahko je pa malo jermen malo ketna zaradi različnih arhitektur in različnih predhodnikov teh motorjev. Pri nekem so pač rekli 'gremo na ketno', drug je pa iz linije, ki je stara 20 let in je samo počasi nadgrajevan, ima pa jermen.
svit ::
@VaeVictis: bi mogoče delil link (ali pa celo lastne izračune), po katerih bo Tesla bankrotirala? In kdaj se bo po tvojem to zgodilo? Zgleda, da imaš boljšo kristalno kroglo od frudija in Zheegeca, ki sta propad Tesle napovedovala lani (frudi) oziroma najkasneje marca letos (Zheegec).
Mogoče bi lahko še razširil tvoj sestavek "Verjetno še nimajo niti supply chaina za tale model in se jim niti še sanja ne kako ga bodo naredili z vsaj malo marže (prej verjetno je celo negativna marža na ta model danes), kakor danes izgleda je cel model SR, enak kot Model 3 MR samo, da je računališko omejena baterija in brez parih bonbnočkov, ki jih MR vsebuje. "? Bi delil izračune marže za Model 3 in kako veš da je le-ta negativen?
Mogoče bo Warpi spoznal zmoto in hitro prodal njegove Tesline delnice in ga boš na ta način obvaroval izgube.
Glede tvoje trditve o Muskovih "hail mary" potezah, pa nisi pošten. Letošnji dogodek 15.3.2019 je namreč napovedal že lani 23.5.2018. Dokaz: https://twitter.com/elonmusk/status/110...
Mogoče bi lahko še razširil tvoj sestavek "Verjetno še nimajo niti supply chaina za tale model in se jim niti še sanja ne kako ga bodo naredili z vsaj malo marže (prej verjetno je celo negativna marža na ta model danes), kakor danes izgleda je cel model SR, enak kot Model 3 MR samo, da je računališko omejena baterija in brez parih bonbnočkov, ki jih MR vsebuje. "? Bi delil izračune marže za Model 3 in kako veš da je le-ta negativen?
Mogoče bo Warpi spoznal zmoto in hitro prodal njegove Tesline delnice in ga boš na ta način obvaroval izgube.
Glede tvoje trditve o Muskovih "hail mary" potezah, pa nisi pošten. Letošnji dogodek 15.3.2019 je namreč napovedal že lani 23.5.2018. Dokaz: https://twitter.com/elonmusk/status/110...
Ni ideje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svit ()
Utk ::
Ne, industrijo je porinila tolk naprej, da ne more več nihče rečt, da se ne da naredit dobrega EV za normalen denar. Razen če je nesposoben.
Če na vsakemu vozilu izgubljaš denar, to komot rečeš.
Sedaj, če izgubljaš denar, ker ima vozilo negativno maržo, premajhen delež prihodka daš za razvoj ali za servis, garancije, še vseeno lahko rečeš, da tehnologija ni zrela in da se ne da narediti profitabilnega EV vozila za normalen denar.
Ja, lahko, če hočeš izpast nesposoben.
Lahko je pa malo jermen malo ketna zaradi različnih arhitektur in različnih predhodnikov teh motorjev.
Lahko bi bilo. Pa ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
VaeVictis ::
@VaeVictis: bi mogoče delil link (ali pa celo lastne izračune), po katerih bo Tesla bankrotirala? In kdaj se bo po tvojem to zgodilo? Zgleda, da imaš boljšo kristalno kroglo od frudija in Zheegeca, ki sta propad Tesle napovedovala lani (frudi) oziroma najkasneje marca letos (Zheegec).
Počakajmo na naslednje poročilo pa bo veliko bolj jasno, zakaj to napovedujem.
Mogoče bi lahko še razširil tvoj sestavek "Verjetno še nimajo niti supply chaina za tale model in se jim niti še sanja ne kako ga bodo naredili z vsaj malo marže (prej verjetno je celo negativna marža na ta model danes), kakor danes izgleda je cel model SR, enak kot Model 3 MR samo, da je računališko omejena baterija in brez parih bonbnočkov, ki jih MR vsebuje. "? Bi delil izračune marže za Model 3 in kako veš da je le-ta negativen?
Glede marže Model 3 SR je že sam Musk napovedal tole.
"It’s excruciatingly difficult to make this car for $35,000 and still be financially sustainable."
Mogoče bo Warpi spoznal zmoto in hitro prodal njegove Tesline delnice in ga boš na ta način obvaroval izgube.
Warpy ne bo tega spoznal, ker je vernik v Teslo, no ja, morda pa on kaj ven, kar jaz ne in bo Tesla večja od Amazona še letos.
Glede tvoje trditve o Muskovih "hail mary" potezah, pa nisi pošten. Letošnji dogodek 15.3.2019 je namreč napovedal že lani 23.5.2018. Dokaz: https://twitter.com/elonmusk/status/110...
Musk sicer veliko napoveduje, malo se pa le-teh v napovedanem času uresniči.
Pa vseeno se je Tesla trudila, da bi odprla določene trgovine še par tednov nazaj, sedaj jih pa hočejo vse zapreti.
Musk je rekel, da bo Tesla profitabilna od konca lanskega leta naprej, za naslednji kvartal napoveduje izgubo.
Musk je rekel, da čez 6-9 mesecov bo Tesla sama vozila čez Ameriko, koliko časa je že od tega?
Musk je rekel, da boš s Tesla Model 3 za 35k USD služil denar, kaj je s tem?
Musk je sedaj rekel, da ne ve kakšno je povpraševanje po njegovem paradnem izdelku...
Pa še najboljša njegova cvetka: "Demand for Tesla cars is high, but people can not afford them!"
"The demand for — the demand for Model 3 is insanely high. The inhibitor is affordability. It’s just like people literally don’t have the money to buy the car. It’s got nothing to do with desire. They just don’t have enough money in their bank account. If the car can be made more affordable, the demand is extraordinary."
Človek sicer meša desirebility and demand, ni prvi niti edini, ki dela to napako.
louser ::
Ali lahko Tesla danes sploh še pridobi denar na trgu, v primeru da ga rabi, ali pa je kakšna SEC preiskava v ozadju?
Nekje sem prebral naslov Why Tesla is worth infinite amount.
Že zna biti res, ko pa zmerom najde način financiranja.
Okapi ::
Machete ::
Tudi Maserati uporablja ročke od pontiaca, če se ne motim :D
Drugače pa se znotraj hiše seveda posoja kose med modeli.
Drugače pa se znotraj hiše seveda posoja kose med modeli.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
WarpedGone ::
Talk to any normal person about Tesla, and see what they say. See what they know about Tesla. Often, from my experience, they've heard Tesla's in a financial crisis, Tesla's controversial and risky, Tesla's CEO Elon Musk may even be a fraudster or a druggie!
They generally don't know that:
- The Tesla Model 3 tests from the NHTSA showed it had the lowest probability of any car the agency has ever tested, and the Model S and Model X are #2 and #3.
- The Tesla Model 3 was the top selling luxury vehicle of any type in the US in 2018.
- The Tesla Model 3 has the most satisfied owners of any car in the United States, according to Consumer Reports.
- The Tesla Model 3 is projected to have the 2nd best value retention (resale value after 5 years) of any vehicle in the US, according to Kelley Blue Book.
- The Tesla Model 3 has the 0-60 mph performance of a BMW 4 Series (better, actually, if you consider the instant torque) but an estimated total cost of ownership of a Honda Accord or Toyota Camry.
- The Tesla Model S is the best selling large luxury car in the US, by far.
- You can now buy a $35,000 Tesla Model 3 with a drive quality that is basically unbeatable.
The smear campaigns work. The short seller tactics work. What's the SEC doing about that?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Mar ni že kar nekaj zgornjih točk ovrženih?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PrimoZ_ ::
- You can now buy a $35,000 Tesla Model 3 with a drive quality that is basically unbeatable.
Šala leta
Seveda ga lahko "kupiš", dostava pa nekoč v prihodnosti.
- The Tesla Model 3 tests from the NHTSA showed it had the lowest probability of any car the agency has ever tested, and the Model S and Model X are #2 and #3.
Tole je bilo pa debunked, če se prav spomim
Glede SEC-a pa Musk sam dira v osje gnezdo in to se mu bo še maščevalo na dolgi rok.
RedDrake ::
Talk to any normal person about Tesla, and see what they say. See what they know about Tesla. Often, from my experience, they've heard Tesla's in a financial crisis,
Ah, saj ni, samo odpušča ljudi in zapira poslovalnice, ker bi Musk rad večji profit.
Tesla's controversial and risky, Tesla's CEO Elon Musk may even be a fraudster or a druggie!
Funding secured.
They generally don't know that:
- The Tesla Model 3 tests from the NHTSA showed it had the lowest probability of injury [sic!] of any car the agency has ever tested, and the Model S and Model X are #2 and #3.
To je res, v testih pasivne varnosti so najboljši. A kljub temu imajo ti modeli vseeno več smrtnih žrtev voznikov in potnikov kot vozila primerljivih razredov. Zakaj?
- The Tesla Model 3 was the top selling luxury vehicle of any type in the US in 2018.
Sicer povsem res, a veliko je pripomoglo dejstvo, da so to bila tudi naročila izpred dveh let.
- The Tesla Model 3 has the most satisfied owners of any car in the United States, according to Consumer Reports.
Spet res, ker "Love the car, but ...". Število ljudi, ki ima tako mentaliteto je koliko % od splošne populacije?
- The Tesla Model 3 is projected to have the 2nd best value retention (resale value after 5 years) of any vehicle in the US, according to Kelley Blue Book.
A to je bilo pred ali po cca $6k spuščenih cenah za nove?
- The Tesla Model 3 has the 0-60 mph performance of a BMW 4 Series (better, actually, if you consider the instant torque) but an estimated total cost of ownership of a Honda Accord or Toyota Camry.
Jep, to je res.
- The Tesla Model S is the best selling large luxury car in the US, by far.
"Luxury", sicer pa trditev, ki je večinoma res (preden se kdo razpoči, poglejte kako izgleda mečka S klase ali Bemfl 7 zadaj in kako izgleda Tesla S).
- You can now buy a $35,000 Tesla Model 3 with a drive quality that is basically unbeatable.
Spet res, ampak če bi štel samo drive quality, potem bi nekatere znamke imeli prodajo tam okoli 0. Ne bom metal nobenih znamk, ampak nekatere prav slovijo po tem, da so slabe za vozti.
The smear campaigns work. The short seller tactics work. What's the SEC doing about that?
Tale članek je predpriprava, da če TSLA slučajno priplava v kak prisilni "reorg" (ajde, da ne bomo uporabljali hujših besed) in da delničarji izgubijo dobesedno miljarde, da se bo vedelo kdo je kriv.
Vsekakor ne mr. "Funding secured".
No, pa če ti dam kontro, ali lahko zanikaš sledeče:
- Da je bila trditev "Funding secured" laž.
- Da je bila trditev "3 months maybe, 6 definitely" laž.
- Da je bila trditev "10k weekly by end of december" laž, ker so takrat že vedeli, da je cel clusterphoque z linijo.
?
svit ::
Bom jaz odgovoril: dve od tvojih treh (66%) trditev sta napačni.
No, pa če ti dam kontro, ali lahko zanikaš sledeče:
1.) Da je bila trditev "Funding secured" laž.
2.) Da je bila trditev "3 months maybe, 6 definitely" laž. ->
3.) Da je bila trditev "10k weekly by end of december" laž, ker so takrat že vedeli, da je cel clusterphoque z linijo.
1.) Tvoja laž.
Vir: https://www.sec.gov/news/press-release/...
Musk and Tesla have agreed to settle the charges against them without admitting or denying the SEC's allegations.
2.) Tvoja laž.
Potek pogovora:
- Tom Randall: "At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features?"
- Elon: "3 months maybe, 6 months definitely"
Vir: https://twitter.com/elonmusk/status/823...
Gre se za Muskovo trditev po katerem se bo FSD featurji močno razlikovali od Enhanced Autopilot featurjev, ne pa da bo FSD možen v treh do šestih mesecih.
3.) Tukaj imaš prav. Musk je optimistično navajal število proizvedenih avtomobilo konec leta 2018.
No, pa če ti dam kontro, ali lahko zanikaš sledeče:
1.) Da je bila trditev "Funding secured" laž.
2.) Da je bila trditev "3 months maybe, 6 definitely" laž. ->
3.) Da je bila trditev "10k weekly by end of december" laž, ker so takrat že vedeli, da je cel clusterphoque z linijo.
1.) Tvoja laž.
Vir: https://www.sec.gov/news/press-release/...
Musk and Tesla have agreed to settle the charges against them without admitting or denying the SEC's allegations.
2.) Tvoja laž.
Potek pogovora:
- Tom Randall: "At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features?"
- Elon: "3 months maybe, 6 months definitely"
Vir: https://twitter.com/elonmusk/status/823...
Gre se za Muskovo trditev po katerem se bo FSD featurji močno razlikovali od Enhanced Autopilot featurjev, ne pa da bo FSD možen v treh do šestih mesecih.
3.) Tukaj imaš prav. Musk je optimistično navajal število proizvedenih avtomobilo konec leta 2018.
Ni ideje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svit ()
WarpedGone ::
1.) Da je bila trditev "Funding secured" laž.
Laž je sprenevedanje, da je jasno, da ni imel osnovo za to izjavo.
Arabski denar mu je že lep čas prej zvonil na vrata, da hoče not. Plus lepe milijarde na drugih računih.
2.) Da je bila trditev "3 months maybe, 6 definitely" laž. ->
Laž je namigovanje, kaj naj bila ta izjava pomenila ... bila je odgovor na konkretno vprašanje:
Q: At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features?
EM: 3 months maybe, 6 months definitely
- Da je bila trditev "10k weekly by end of december" laž, ker so takrat že vedeli, da je cel clusterphoque z linijo.
Veš več kot vejo organi pregona, bravo.
Al pa samo ponavljaš laži. Kaj je bolj verjetno?
Da zadnja izjava v mojem citatu drži kot pribito:
The smear campaigns work. The short seller tactics work. What's the SEC doing about that?
Žal v našem idiotskem svetu pljuvanje in širjenje laži deluje.
Ker je dovolj idiotov, ki se na ta drek limajo kot mesarske muhe in ga brezplačno širijo naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Bom jaz odgovoril: dve od tvojih treh (66%) trditev sta napačni.
1.) Tvoja laž.
Vir: https://www.sec.gov/news/press-release/...
Musk and Tesla have agreed to settle the charges against them without admitting or denying the SEC's allegations.
Funding _NI BIL SECURED_. Dejstvo, ki ga ne moreš zanikati, ker če bi bil, potem bi bila firma trenutno private.
SEC je trdil, da je šlo za manipulacijo/prevaro in o tem se ni bilo potrebno izjasniti. A dejstvo ostaja, da je bila trditev lažna.
2.) Tvoja laž.
Potek pogovora:
- Tom Randall: "At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features?"
- Elon: "3 months maybe, 6 months definitely"
Vir: https://twitter.com/elonmusk/status/823...
Gre se za Muskovo trditev po katerem se bo FSD featurji močno razlikovali od Enhanced Autopilot featurjev, ne pa da bo FSD možen v treh do šestih mesecih.
Mnja, ker ne gre za polno poved, se jo da interpretirati na dva načina.
1) tvoj, ki pravi, če bo EAP končan tam nekje 5.4.2031, potem imajo čas za FSD featurje nekje do 5.10.2031.
2) od praktično vseh drugih, ki pravi, da se je EAP pričakoval v kratkem, in da bodo FSD featurji v roku 3-6 mesecev od _tiste izjave_ že vidni za kupce FSD. Ker to je bil point! Ljudje so lahko že kupili ta vaporware takrat in tam, "novinarja" pa je zanimalo kdaj bo kaj iz tega.
Opcija 1 je še toliko bolj nenavadna, ker je napovedoval Coast to Coast decembra 2017, kar se tudi še ni uresničilo.
3.) Tukaj imaš prav. Musk je optimistično navajal število proizvedenih avtomobilo konec leta 2018.
Spet se motiš. To je napovedoval že za december 2017! Pa potem za 2018. Pa sedaj za 2019. A vidiš kak vzorec?
Saj enkrat bo zadel. Isto kot tisti, ki vsak mesec trdi, da bo ekonomski kolaps. Enkrat trofi. In takrat je _CAR_. Tisto prej? Ah, samo "pretiran optimizem" ...
svit ::
Mnja, ker ne gre za polno poved, se jo da interpretirati na dva načina.
1) tvoj, ki pravi, če bo EAP končan tam nekje 5.4.2031, potem imajo čas za FSD featurje nekje do 5.10.2031.
2) od praktično vseh drugih, ki pravi, da se je EAP pričakoval v kratkem, in da bodo FSD featurji v roku 3-6 mesecev od _tiste izjave_ že vidni za kupce FSD. Ker to je bil point! Ljudje so lahko že kupili ta vaporware takrat in tam, "novinarja" pa je zanimalo kdaj bo kaj iz tega.
Opcija 1 je še toliko bolj nenavadna, ker je napovedoval Coast to Coast decembra 2017, kar se tudi še ni uresničilo.
3.) Tukaj imaš prav. Musk je optimistično navajal število proizvedenih avtomobilo konec leta 2018.
Spet se motiš. To je napovedoval že za december 2017! Pa potem za 2018. Pa sedaj za 2019. A vidiš kak vzorec?
Saj enkrat bo zadel. Isto kot tisti, ki vsak mesec trdi, da bo ekonomski kolaps. Enkrat trofi. In takrat je _CAR_. Tisto prej? Ah, samo "pretiran optimizem" ...
1.) Še enkrat preberi, kaj je Musk v resnici izjavil. Ni govoril o končanem FSD-ju, ampak o tem, da se bodo funckionalnosti EAP in FSD-ja razlikovale.
2.) Link za izjavo o 10k/week do konca leta 2017.
3.) Še glede fund secured. Pred to trditvijo je bil še en stavek v katerem je uporabil "I am considering taking TESLA private". Saj veš kaj pomeni beseda "considering"? To je tudi odgovor na tvojo trditev, o tem, da naj bi bila zdaj Tesla privatna.
Ni ideje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svit ()