Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Če gre električni avto dlje kot ICE brez dovajanja energije, je to dobro in ne slabo.
Ali se mrtev in razbit ustaviš čez 300 ali 500 metrov je pa čisto vseeno. V tistem kritičnem trenutku dokler se nesreča dogaja, ti tudi zaviranje ICE motorja ne bo pomagalo.
Ali se mrtev in razbit ustaviš čez 300 ali 500 metrov je pa čisto vseeno. V tistem kritičnem trenutku dokler se nesreča dogaja, ti tudi zaviranje ICE motorja ne bo pomagalo.
MrNighthawk ::
Ali se mrtev in razbit ustaviš čez 300 ali 500 metrov je pa čisto vseeno.
Malo ozkogledno ali pa neumno razmišljanje.
Če se avto lahko ustavi prej, npr pred prehodom za pešce, ko gre čez 15 otrok, se mi zdi to boljša opcija. Če je voznik mrtev in sta dva živa na zadnji sedežih je tudi fino, če se prej ustaviš.
Utk ::
Dej si izmisli še kak butast scenarij, resno. Potem naredimo, da vsak odmik noge s pedalov avtomatsko zavre avto do blokade, ker nikoli ne veš kaj je s šoferjem in ali je trop otrok ravno na cesti.
No, ampak kaj če je mrtev in drži nogo na gasu, najbolje, da mora z roko in nogo gas pritiskat, drugače se avto takoj ustavi. In jasno, prepovedat vse tempomate takoj.
No, ampak kaj če je mrtev in drži nogo na gasu, najbolje, da mora z roko in nogo gas pritiskat, drugače se avto takoj ustavi. In jasno, prepovedat vse tempomate takoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
VaeVictis ::
Mi zna kdo povedati koliko EV-jev so prodali pri Tesli leta 2018? Gledam podatke in se številke neprestano spreminjajo. Ali so prodali 240K ali 190K vozil? Vem da si letos želijo to številko povišati na 500K (ambiciozno s strani Muska). Bral sem da je glavni problem Muska prav ta, da nima dovolj velike kapacitete za proizvodnjo EV-jev.
Povpraševanja so v milijonih vendar je problem Tesle prav pri proizvodnji.
Zakaj potem nižanje cene večine vozil?
Zakaj potem predstavitev model Y, ki bo skoraj 100% ugriznil v prodajo Model 3 (v primeru, če je sploh še kaj povpraševanja po tem modelu).
Zakaj lahko dobiš Model 3 dokaj hitro, v 2-4 tednih, če je milijonsko povpraševanje.
Še to, če je res taka velika rast podjetja kakor določeni trdijo, zakaj potem zapirajo vse prodajalne, je to normalno za rastoče podjetje?
Kar me še posebej zanima pa je število prodanih EV-jev naslednjih največjih konkurentov. Nekaj sem gledal vendar je vse skupaj dokaj površno. Bi mi znal kdo povedati recimo top 5 najbolj prodajanih EV znamk in letna prodaja le teh, da bom lahko primerjal...hvala. Poleg tega me zanima, kako hitro povečujejo svoje kapacitete, ali ima tu Musk prednost in je njegova prodaja veliko bolj robustna kljub temu, da nima želene proizvodne kapacitete?
Ven pa eno stvar in sicer da nima niti ena država tako velike tovarne kot jo ima Musk v Nevadi, ki je kljub svoji velikosti zgolj 30% končana. Če bi Musk trenutno kapaciteto imel recimo že 2 leti nazaj, bi danes dominiral področje EV-jev.
Wolfsburg Volkswagen Plant je cca. 5x večja od Tesla Factory (glede na polno kapaciteto le-te).
Tudi Hyundai Motor Company Ulsan Factory, South Korea je večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
TheBlueOne ::
Kolikor sledim Tesla sama priznava da bo tezka. Niso samo zaprli trgovin, tudi odpuscajo.
https://www.businessinsider.com/tesla-i...
To bi moralo biti vsem jasno, da cudezev v Automotive ni. Brez konkurence ni nemogoce s konkurenco tavelikih pa vprasanje, ce je mogoce kje drugje kot v ultra dragem segmentu.
https://www.businessinsider.com/tesla-i...
Tesla products "are still too expensive for most people," he added, also saying competition was fierce from more established rivals.
To bi moralo biti vsem jasno, da cudezev v Automotive ni. Brez konkurence ni nemogoce s konkurenco tavelikih pa vprasanje, ce je mogoce kje drugje kot v ultra dragem segmentu.
BigWhale ::
Če gre električni avto dlje kot ICE brez dovajanja energije, je to dobro in ne slabo.
Zakaj to razlagas? A je kdo rekel, da je to slabo?
Ali se mrtev in razbit ustaviš čez 300 ali 500 metrov je pa čisto vseeno.
No, to ni res. Avto se mora po nesreci cimprej ustaviti. Na cestah nocemo ene tone pleha, ki se pelje naprej brez nadzora.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
WarpedGone ::
The FUD is strong with you.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: thramos ()
Utk ::
Zakaj to razlagas? A je kdo rekel, da je to slabo?
No, to ni res. Avto se mora po nesreci cimprej ustaviti. Na cestah nocemo ene tone pleha, ki se pelje naprej brez nadzora.
BigWhale ::
A se zanalsc delas neumnega? Govora je o tem kaj se zgodi po nesreci. Po nesreci je slabo, ce se avto pelje naprej. Cesa tocno tle ne razumes?
fikus_ ::
Zaviranje EV z EM in s tem regeneracijo se lahko nastavlja preko SW praktično po želji voznika. Pri ICE je odvisno samo od prestave in tega načina smo navajeni.
V konkretnem primeru je težko reči, kaj se je dogajalo po nesreči, lahko da je voznik imel nogo še vedno na pedalu?!
V konkretnem primeru je težko reči, kaj se je dogajalo po nesreči, lahko da je voznik imel nogo še vedno na pedalu?!
TheBlueOne ::
Zakaj bi se razbit elektricni avto peljal dlje? Pri dobre karambolu se potrga prakticno vse od zavornih sistemov, koles itn. Iluzornje je predvidevati karambol z visoko hitrostjo, kjer podvozje ostane sposobno, da se avto kotali dalje. Kolesa so prakticno pri vsakem, kjer nimas zavor mehansko blokirana.
Zakaj bi pri EVju zavore nehale delovati kasneje kot pri normalnem avtu? Menda je ne misli kdo, da pri karambolu, ko se 1,5t ustavlja v nekaj m zaviranje motorja kaj dosti doda.
Zakaj bi pri EVju zavore nehale delovati kasneje kot pri normalnem avtu? Menda je ne misli kdo, da pri karambolu, ko se 1,5t ustavlja v nekaj m zaviranje motorja kaj dosti doda.
Utk ::
A se zanalsc delas neumnega? Govora je o tem kaj se zgodi po nesreci. Po nesreci je slabo, ce se avto pelje naprej. Cesa tocno tle ne razumes?
Sej pravim, prepovedat tempomate in gas samo na nogi, ker se lahko po nesreči, v kateri ostaneš brez strehe, avto pa lahko normalno vozi naprej in to sam še kilometre. Končno se to res dogaja vsak dan in je zelo pomembno, da se takoj nekaj naredi na tem.
Take nesreče so skoraj tako pogoste kot tiste, ko med prevračanjem ICE avta motor zleti ven in prileti komu na glavo, pa vseeno velja, da je bolje, da motor odtrga ven kot da ti ga zabije v kabino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Po moji logiki imajo EVji dosti boljsi potencial za varnost zaradi v prvi vrsti nizkega tezisca, ki lahko v teoriji omogoci bolj ucinkovito zaviranje in zaradi manj omejitev pri konstrukciji, ker pogonski sklop ne vzame toliko prostora.
Ce bi zelel ICE avto na hitro ustavit z motorjem, bi moral pri trku z visoko hitrostjo dati v nizko prestavo preden vse skupaj razbijes. Kak je pojemek v visoki prestavi vemo. Bi pa verjetno enostavno potrgalo sklopko prej, kot pa da bi kaj pomagalo.
Ce bi zelel ICE avto na hitro ustavit z motorjem, bi moral pri trku z visoko hitrostjo dati v nizko prestavo preden vse skupaj razbijes. Kak je pojemek v visoki prestavi vemo. Bi pa verjetno enostavno potrgalo sklopko prej, kot pa da bi kaj pomagalo.
MrNighthawk ::
TheBlueOne je izjavil:
Po moji logiki imajo EVji dosti boljsi potencial za varnost zaradi v prvi vrsti nizkega tezisca, ki lahko v teoriji omogoci bolj ucinkovito zaviranje in zaradi manj omejitev pri konstrukciji, ker pogonski sklop ne vzame toliko prostora.
Ce bi zelel ICE avto na hitro ustavit z motorjem, bi moral pri trku z visoko hitrostjo dati v nizko prestavo preden vse skupaj razbijes. Kak je pojemek v visoki prestavi vemo. Bi pa verjetno enostavno potrgalo sklopko prej, kot pa da bi kaj pomagalo.
Določene karakteristike lahko vplivajo pozitivno npr težišče, spet druge pa lahko vplivajo negativno. V osnovni avto ščiti voznika in potnike. Zadnja desetletja delajo teste kako "zaščiti" oz manj poškoduje pešce, itd. Varnost se povečuje in nova tehnologija naj bi to samo še povečala in ne zmanjšala.
J.McLane ::
Bluzite, če avto "ve" da mora ustaviti potem ni važno ali je EV ali ICE, ker če to "ve" bo uporabil zavore, na polno. Ne pa neko regeneracijo ali zaviranje z motorjem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
@MrNighthawk Jaz pri EVjih vidim dosti vec pozitivnih tock pri varnosti, kot negativnih. Sploh to, da imas vec svobode pri konstrukciji, posebej tam, kjer je ponavadi motor.
Pomislek, da karamboliran avto odpelje naprej mi je malo smesen. In kakor pravi J.McLane zaviranje v sili bi gotovo bilo 100%. Kaksnega resnega varnostnega pomisleka, razen morda teoretiziranja okoli baterij pri EVjih ne poznam.
Pomislek, da karamboliran avto odpelje naprej mi je malo smesen. In kakor pravi J.McLane zaviranje v sili bi gotovo bilo 100%. Kaksnega resnega varnostnega pomisleka, razen morda teoretiziranja okoli baterij pri EVjih ne poznam.
Gregor P ::
Ja te motorje nonstop ven meče ... praktično se dogaja vsak dan
Take nesreče so skoraj tako pogoste kot tiste, ko med prevračanjem ICE avta motor zleti ven in prileti komu na glavo, pa vseeno velja, da je bolje, da motor odtrga ven kot da ti ga zabije v kabino.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Bluzite, če avto "ve" da mora ustaviti potem ni važno ali je EV ali ICE, ker če to "ve" bo uporabil zavore, na polno. Ne pa neko regeneracijo ali zaviranje z motorjem.
No, saj to je tisto kar mene zanima, kaj se zgodi, ko avto zazna nesreco, pri kateri ostane avto vozen. A zacne zavirati na polno? A se pelje v 'coasting mode' naprej? In dejstvo je, da se bo EV v takem primeru peljal dalj casa naprej kot ICE. So taksne nesrece redke? Seveda, ampak zakaj ne bi avto vseeno nekaj naredil, ce lahko in ce je jasno, da voznik ne bo naredil nicesar vec?
if (roof_flies_off) { apply_breaks(); }
WarpedGone ::
In dejstvo je, da se bo EV v takem primeru peljal dalj casa naprej kot ICE.
Dejstvo je to mogoče v tvoji glavi. Praksa je polna sivin in detajlov.
Seveda, ampak zakaj ne bi avto vseeno nekaj naredil, ce lahko in ce je jasno, da voznik ne bo naredil nicesar vec?
Avto naredi kar lahko s podsistemi, ki še zanesljivo delajo.
Komot je bit na suho pameten kaj bi moralo bit, neki druzga je to v praksi dosečt v karamboliranem avtu ko nek najljučen nabor njegovih kosov ne dela več (pravilno).
V takšni situaciji minimiziraš morebitno škodo i.e. čimprej odkuplaš pogonsko baterijo in ugasneš aktivne sisteme, ki lahko stvar bistveno poslabšajo.
Kaj je slabše od poškodovanega vozila?
Poškodovano vozilo v katerem so ujeti ljudje in lahko vsak čas zagori. Možnost ognja pač minimiziraš.
Zakaj ne na max zavirat?
Kaj je slabše od poškodovanega vozila ki gre naravnost naprej in se 'počasi' ustavlja?
Poškodovano vozilo, kateremu zavore ne delujejo ok in bo zato neenakomerno zaviralo, se zavrtelo, mogoče še prevračalo zarad tega.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Ampak regeneracija se ne vkljuci kar avtomatsko, sama od sebe. Nekdo, oziroma nekaj, mora motor preklopiti v tak nacin. In to se ne zgodi samo od sebe. Torej, kaj se dogaja z EVji v primerih nesrec?
A so tko narjeni, da se vklopi max regen? V zgoraj omenjenem primeru ne zgleda, da bi se to zgodilo.
Ne, regeneracija se dogaja vsakič, ko daš nogo dol iz pedala za pospeševanje. Razen, če si jo prej izklopil, ampak tudi potem se ne bo avto peljal 500m dalje. Vsak ICE avto mlajši od ~25 let ima narejeno tako, da se v primeru vsake solidne nesreče fizično zapre dovod goriva, potem pa je nekje stikalo (pod sovoznikovim sedežem ali pa v prtljažniku ponavadi), da se spret odpre gorivo po nesreči. Teh 500m je prevozil Autopilot.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Vazelin ::
Si predstavljate naslednji scenarij:
- narediš high school, se udeležuješ dobrodelnih organizacija
- greš na Stanford
- poiščeš job v Sillicon Valeyu
- za prvo letno plačo kupiš Teslo Model 3 z avtopilotom
- preveč zaupaš "avtopilotu"
- narediš high school, se udeležuješ dobrodelnih organizacija
- greš na Stanford
- poiščeš job v Sillicon Valeyu
- za prvo letno plačo kupiš Teslo Model 3 z avtopilotom
- preveč zaupaš "avtopilotu"
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Gregor P ::
Sicer še nisem imel take nesreče, kjer bi avto dejansko ostal cel, da bi se lahko kdorkoli peljal naprej , mi je pa vozilo že crknilo med vožnjo na avtocesti (pregorel nek električni del) in vozilo se je v celoti izključilo (tudi vsa servo pomagala) in bi se pač ustavilo, ko bi se; sem pa seveda močno moral sam pritiskati na zavoro in je zavorna pot bila daljša, kot če bi delovali vsi asistenčni sistemi (vsaj po mojem osebnem mnenju).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
TheBlueOne ::
Od vsega me najbolj fascinira, da si nekdo vzame 10min casa, da na suho presodi, da regeneracija ima karkoli z zaviranjem v sili in predstavi se svoje resitve na neobstojec problem. Seveda pa mora izhajat, da armada inzenirjev tega problema prej ni predvidela. To me spominja na mojo staro mamo, ki bolj ve kako deluje pomivalni stroj kot Gorenje.
J.McLane ::
ICE avto na klasičnem tempomatu se bo tudi peljal dalje, edina razlika je da je pri klasičnem tempomatu človek bolj pozoren kje vozi, ker pač mora sam zavijat.
Problem je da skozi prakso in izkušnje folk začne preveč zaupat asistenčnem sistemu, kljub jasnim opozorilom, da to ni samodejna vožnja in da moraš biti na vožnjo 100% pozoren in imeti roke na volanu. To je podobno kot ljudje uporabljajo telefon med vožnjo v čisto navdanih avtih kljub prepovedim, samo da tam nesreče pač niso tako bizarne kot pri Tesli, ker se ponavadi pač končajo v grabnu.
Problem je da skozi prakso in izkušnje folk začne preveč zaupat asistenčnem sistemu, kljub jasnim opozorilom, da to ni samodejna vožnja in da moraš biti na vožnjo 100% pozoren in imeti roke na volanu. To je podobno kot ljudje uporabljajo telefon med vožnjo v čisto navdanih avtih kljub prepovedim, samo da tam nesreče pač niso tako bizarne kot pri Tesli, ker se ponavadi pač končajo v grabnu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
V takšni situaciji minimiziraš morebitno škodo i.e. čimprej odkuplaš pogonsko baterijo in ugasneš aktivne sisteme, ki lahko stvar bistveno poslabšajo.
Kaj je slabše od poškodovanega vozila?
Poškodovano vozilo v katerem so ujeti ljudje in lahko vsak čas zagori. Možnost ognja pač minimiziraš.
Zakaj ne na max zavirat?
Kaj je slabše od poškodovanega vozila ki gre naravnost naprej in se 'počasi' ustavlja?
Poškodovano vozilo, kateremu zavore ne delujejo ok in bo zato neenakomerno zaviralo, se zavrtelo, mogoče še prevračalo zarad tega.
Možnost ognja lahko minimiziraš, ne moreš je pa izključit. Verjameš ali ne, ogenj pri EVjih je še bolj problematičen kot pri ICE.
Kaj je slabšega od... vsega naštetega? Tvoje ugibanje. Dokler nimaš konkretnih podatkov koliko vozil udeleženih v nesrečah se je vozilo naprej, koliko bi se jih prevračalo itd, imaš res samo ugibanja.
Mislim pa, da je (in samo ugibam) pomembno, da se avto čimprej varnost ustavi, odklene in čim kasneje zagori, kar ima Tesla vsake toliko probleme
BigWhale ::
TheBlueOne je izjavil:
Od vsega me najbolj fascinira, da si nekdo vzame 10min casa, da na suho presodi, da regeneracija ima karkoli z zaviranjem v sili in predstavi se svoje resitve na neobstojec problem. Seveda pa mora izhajat, da armada inzenirjev tega problema prej ni predvidela. To me spominja na mojo staro mamo, ki bolj ve kako deluje pomivalni stroj kot Gorenje.
Ti ful prevec predvidevas. :> Mene sam zanima kako se vozilo obnasa v taksni neobicajni situaciji. Vse ostalo je pa plod tvoje domisljije. :)
WarpedGone ::
Verjameš ali ne, ogenj pri EVjih je še bolj problematičen kot pri ICE.
Praviš ti, statistika da temu ni tako.
Komu verjet?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
ICE avto na klasičnem tempomatu se bo tudi peljal dalje, edina razlika je da je pri klasičnem tempomatu človek bolj pozoren kje vozi, ker pač mora sam zavijat.
Tudi približno ne. Tempomat se izključi v primeru nesreče. Izključi se tudi že samo, če se traction control vključi za trenutek (zapelješ prehitro v lužo na avtocesti na primer).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Verjameš ali ne, ogenj pri EVjih je še bolj problematičen kot pri ICE.
Praviš ti, statistika da temu ni tako.
Komu verjet?
Kakšna statistika? Kdo je omenil število nesreč/vžigov/,...? Napisal sem problematično.
O normalni statistiki boš pa lahko govoril takrat, ko bodo EVji imeli kakšnih 30 let zgodovine za seboj in nekaj 10 milijonov različnih tipov, velikosti EVjev.
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BigWhale ::
Tole zapiranje stacun ni nic groznega. Problematicno bi lahk blo edino v primeru, da jih morajo zapirati.
feryz ::
Tole zapiranje stacun ni nic groznega. Problematicno bi lahk blo edino v primeru, da jih morajo zapirati.Zakaj pa misliš, da jih zapirajo ? Ker jim je všeč metanje ljudi na cesto?
Ne, ampak zato, ker jih morajo.
Firma s tem ne bo nič na boljšem ampak veliko na slabšem.
Razen denarno. Ampak tudi denarno le na kratki rok.
PrimozR ::
TBH bi tudi meni šlo na živce, če bi na touchscreenu čutil gumbe. Ampak bistveno, BISTVENO manj, kot da na touchscreenu ne bi čutil gumbov. V avtu pač morajo biti gumbi. Fizični jasno.
neo5468 ::
Ko se avto sam vozi ne rabiš gumbov, to je pa cela poanta tesle in zakaj pushajo z tem minimalističnem dizajnom in touchscreenom.
K0l1br1 ::
Okapi ::
Ko se avto sam vozi ne rabiš gumbov, to je pa cela poanta tesle in zakaj pushajo z tem minimalističnem dizajnom in touchscreenom.
Ja, samo kaj, ko so 3 generacije avtov prezgodaj začeli s tem. Musku se pa nihče v firmi ne upa povedati, da sanja. Oziroma morajo tisti, ki si to upajo, po hitrem postopku iskati novo službo.
BigWhale ::
Tole zapiranje stacun ni nic groznega. Problematicno bi lahk blo edino v primeru, da jih morajo zapirati.Zakaj pa misliš, da jih zapirajo ? Ker jim je všeč metanje ljudi na cesto?
Ne, ampak zato, ker jih morajo.
Firma s tem ne bo nič na boljšem ampak veliko na slabšem.
Razen denarno. Ampak tudi denarno le na kratki rok.
Ni nekih indikacij, da bi MORALI zapreti trgovino. Lahko gre za povsem legitimno poslovno odlocitev v stilu: 'lej ne rabmo reklame in stacun, folk bo avte kupoval na netu in na konc dneva bomo s tem prsparal'.
Ne bi bli prvi, ki bi zaprl offline stacune in bi se usmeril samo v 'katalosko prodajo'.
PrimozR ::
Ma, imeti vse na touchscreenu je poceni, ker ni treba validirati stikal za tistih nekaj tisoč klikov pri vse temperaturah, skrbeti, da je ta klik dovolj kvaliteten, pri spremembi notranjosti narediti novih stikal oz. vsaj pokrovčkov le-teh, startupovsko lahko spreminjaš vse na obstoječih avtih, ker samo spreminjaš kontrolo aktuatorjev pod armaturko, itd.
Tesla je uspešno prodala poceni (in manj varno) rešitev kot nekaj oh in sploh, folk je pa to brezglavo pograbil kot nekaj najboljšega. Se opazi profil Tesla fanatikov in kje brand najbolj kraljuje...
Me zanima kdaj bodo takšni ljudje svoje tipkovnice na računalnikih zamenjali s touchscreeni (na desktopih in laptopih, mi je prekleto jasno, da je marsikdo to že naredil s tem, da je PC zamenjal s telefonom oz. tablico).
Tesla je uspešno prodala poceni (in manj varno) rešitev kot nekaj oh in sploh, folk je pa to brezglavo pograbil kot nekaj najboljšega. Se opazi profil Tesla fanatikov in kje brand najbolj kraljuje...
Me zanima kdaj bodo takšni ljudje svoje tipkovnice na računalnikih zamenjali s touchscreeni (na desktopih in laptopih, mi je prekleto jasno, da je marsikdo to že naredil s tem, da je PC zamenjal s telefonom oz. tablico).
Zheegec ::
Ni nekih indikacij, da bi MORALI zapreti trgovino. Lahko gre za povsem legitimno poslovno odlocitev v stilu: 'lej ne rabmo reklame in stacun, folk bo avte kupoval na netu in na konc dneva bomo s tem prsparal'.
Ni to point. Point je v tem, da je še 10 dni nazaj v njihovi 10K izjavi Tesla rekla, da je razvoj retail trgovin ključnega pomena za njihovo znamko. Sem že dal link prej. Torej se je zadeva spremenila za 180-stopinj v 10 dneh.
Anyway, dejanska proizvodnja $35k Model 3 se začne šele čez 6 mesecev, čeprav spletna stran Tesle obljublja dostavo v 2-4 tednih. Kar pomeni, da si Tesla zelo želi brezobrestna posojila s strani ljudi, ki avto konfigurirajo ($2500 na avto). Ker je 6 mesecev po prvem juniju, to pomeni da se kupcem tega avtomobila tax credit razpolovi (za $1750). Auč. Mislim, da se temu reče securities fraud?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
TheBlueOne ::
Tesla je uspešno prodala poceni (in manj varno) rešitev kot nekaj oh in sploh, folk je pa to brezglavo pograbil kot nekaj najboljšega. Se opazi profil Tesla fanatikov in kje brand najbolj kraljuje...
Se popolnoma strinjam. Pri Tesli ni samo to, vidi se tudi kaj vse so morali skriti v nek minimalizem. Meni je I Pace interier neprimerno boljsi kot karkoli, kar po nuja Tesla in se prav veselim, kaj bodo ponudili ustaljeni.
https://www.jaguar.com/jaguar-range/i-p...
Je pa morda stvar okusa.
MrNighthawk ::
TheBlueOne je izjavil:
Tesla je uspešno prodala poceni (in manj varno) rešitev kot nekaj oh in sploh, folk je pa to brezglavo pograbil kot nekaj najboljšega. Se opazi profil Tesla fanatikov in kje brand najbolj kraljuje...
Se popolnoma strinjam. Pri Tesli ni samo to, vidi se tudi kaj vse so morali skriti v nek minimalizem. Meni je I Pace interier neprimerno boljsi kot karkoli, kar po nuja Tesla in se prav veselim, kaj bodo ponudili ustaljeni.
https://www.jaguar.com/jaguar-range/i-p...
Je pa morda stvar okusa.
Meni se vsekakor zdi bolj praktična.
Mogoče se motim ampak proizvajalci pogosto uporabijo enake ali podobne gumbe v različnih modelih in jim tako ni potrebno vedno odkrivat tople vode in proizvodnja je cenejša.
TheBlueOne ::
Vseeno je relativno drago, kar dela Jaguar napram Tesli. Teslin notranji design je narejen tako, da je izjemno poceni za izdelat, kar jim na nek nacin lahko samo cestitam, ker ne izgleda slabo, ampak ko das ob bok kar automotive zna na splosno, pa se cuti razlika v ceni.
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI. Pri Tesli industrializirajo identicna podjetja, kot pri drugih proizvajalcih.
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI. Pri Tesli industrializirajo identicna podjetja, kot pri drugih proizvajalcih.
borisk ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI.
tesla teži v čimvečji vertikalni integraciji (vse delajo sami) kar je včasih dobro, včasih slabo. Ta veliki delajo veliko odzuni, Hela na primer dela osvetlitev od dizajna do orodja za brizganje do same proizvodnje...
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace niti Tesla niti Jaguar teh kontrol ne v razvijata celoti sama, Tesla morda vecino, ker je samo UI.
tesla teži v čimvečji vertikalni integraciji (vse delajo sami) kar je včasih dobro, včasih slabo. Ta veliki delajo veliko odzuni, Hela na primer dela osvetlitev od dizajna do orodja za brizganje do same proizvodnje...
Kaksna orodja za brizganje naj bi delali sami? To bi pomoje podrazilo vse skupaj, ker orodjarji so se komaj prisotni v Sloveniji zaradi poceni konkurence. Morda kaksno malenkost ampak vse pa dvomim. Kot drugo je orodje potrosni material in niti ni tako drago, ceprav se cene med recimo 100.000€ do 1mio zdijo visoke pride prihranek sele pri brizganju in kolicinah. Morda delajo sami deloma design, kar ga tudi ostali ampak dvomim, da naredijo orodje, brizgajo dele itn. Ne bi nikoli uspeli tako hitro. Ko se dela nov model avta dela orodje stotine orodjarn, ce tega ne outsoursas moras imeti na rezervi stotine orodjarn, kar je norost.
Za nas trenutno dela zunanji sodelavec, njihovo podjetje se specilizira za lakirnice, bo verjetno tudi kaj v Mariboru. Delajo tudi za Teslo.
borisk ::
Hela ni samo slovenija, v sloveniji so samo pohaspali saturnus....
https://www.hella.com/hella-si/sl/Lokac...
in ja, delajo od koncepta so končnega izdelak in vse vmes..
https://www.hella.com/hella-si/sl/Lokac...
in ja, delajo od koncepta so končnega izdelak in vse vmes..
TheBlueOne ::
Za Hello delajo tudi manjse orodjarne, dve poznam, ena je delala kljucna orodja (reflektorji). Koliko delajo sami ne vem.
Morda pri Tesli sami delajo za kaksno orodje ali dva, sigurno pa ne za vse stotine orodij, ki jih potrebujejo. Pri orodjih delajo zunanji, ker je cenejse. Eno orodje se dela tudi vec mesecev na x super dragih csc strojih, vojsko inzenirjev, ki jih nikjer ni itn.
Ce ima tesla recimo 1000 plasticnih delov, bi samo za izdelavo orodij potrebovali nekaj tisoc visoko kvalificiranih ljudi, enako za brizganje itn. Meni se zdi nor koncept, imas kaksen link, da si preberem?
Morda pri Tesli sami delajo za kaksno orodje ali dva, sigurno pa ne za vse stotine orodij, ki jih potrebujejo. Pri orodjih delajo zunanji, ker je cenejse. Eno orodje se dela tudi vec mesecev na x super dragih csc strojih, vojsko inzenirjev, ki jih nikjer ni itn.
Ce ima tesla recimo 1000 plasticnih delov, bi samo za izdelavo orodij potrebovali nekaj tisoc visoko kvalificiranih ljudi, enako za brizganje itn. Meni se zdi nor koncept, imas kaksen link, da si preberem?
BigWhale ::
Coast to coast in six months, tops.
Ampak samo, ce je sonce dovolj visoko na nebu. :)
Torej, menjava pasov, ki je za cloveka dokaj trivialna, tudi s soncem v oceh, dela racunalnikom se nekaj tezav.
Ampak samo, ce je sonce dovolj visoko na nebu. :)
Torej, menjava pasov, ki je za cloveka dokaj trivialna, tudi s soncem v oceh, dela racunalnikom se nekaj tezav.
Gregor P ::
To le pove v kateri fazi je šele razvoj in zakaj še nismo tam, da bi to kar redno uporabljali v vsakodnevni vožnji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Torej SloTech Inteligenzza...
- kdo je ne/prijetno presenečen, da je Tesla s kešom odplačala vseh 920 milijonov obveznic?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da tesla še vedno ni izdala nove serije delnic i.e. še vedno ne potrebujejo dodatnega financiranja?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da so trgu dali 35k verzijo Modela 3, ki je BOLJŠI kot prvotno opisano (steklena streha ...)
Kdo premore tolk integritete, da bo sam seb v ogledalu razložil, da je poslušal in ponavljal za napačnimi preroki?
Ne pričakujem niti enega, pričakujem še več kozlanja čez mojo persono non grata.
Ja, resnica smrdi.
- kdo je ne/prijetno presenečen, da je Tesla s kešom odplačala vseh 920 milijonov obveznic?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da tesla še vedno ni izdala nove serije delnic i.e. še vedno ne potrebujejo dodatnega financiranja?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da so trgu dali 35k verzijo Modela 3, ki je BOLJŠI kot prvotno opisano (steklena streha ...)
Kdo premore tolk integritete, da bo sam seb v ogledalu razložil, da je poslušal in ponavljal za napačnimi preroki?
Ne pričakujem niti enega, pričakujem še več kozlanja čez mojo persono non grata.
Ja, resnica smrdi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tomaz- ()
koyotee ::
WarpedGone je izjavil:
Torej SloTech Inteligenzza...
- kdo je ne/prijetno presenečen, da je Tesla s kešom odplačala vseh 920 milijonov obveznic?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da tesla še vedno ni izdala nove serije delnic i.e. še vedno ne potrebujejo dodatnega financiranja?
- kdo je ne/prijetno presenečen, da so trgu dali 35k verzijo Modela 3, ki je BOLJŠI kot prvotno opisano (steklena streha ...)
Kdo premore tolk integritete, da bo sam seb v ogledalu razložil, da je poslušal in ponavljal za napačnimi preroki?
Ne pričakujem niti enega, pričakujem še več kozlanja čez mojo persono non grata.
Ja, resnica smrdi.
35k modela ne bo prej kot v pol leta, kako je potem na trgu?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!