» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
100 / 176
»»

WildChild ::

Pa saj bodo cez 3 leta postavli fabrko v EU in bodo cez 4 leta 1:1 cene :P
in da mood

vahid ::

WildChild je izjavil:

Pa saj bodo cez 3 leta postavli fabrko v EU in bodo cez 4 leta 1:1 cene :P


Ali pa, bolj verjetno, cez 3 leta Tesle ne bo vec :)

Kebo ::

Če preračunamo ceno LR AWD v Nemčiji brez 20% davka (57K $) in jo primerjamo s tisto v Ameriki (48K $) sm pršu do zaključka, da bi bila cena za standardno verzijo v Nemčiji okoli 44K € po 20% DDV in brez subvencij.

Vazelin ::

Se pravi bo cena nekjev rangu med 35-40k eur. Toliko kot stane C klasa s 123KM dizelskim mlinčkom in avtomatiko
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Ganon ::

C klasa je edini avto na trgu, očitno. Ponavljate se kot lajna.

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

Se pravi bo cena nekjev rangu med 35-40k eur. Toliko kot stane C klasa s 123KM dizelskim mlinčkom in avtomatiko


Mislu si 55.000€. Tvoje sanj, da boš kupil model 3 za 40k€ bodo samo sanje. 35k€ bo 5-6 let rabljen brez garancije na baterijo. Me zanima kateri heroj bo to kupil.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Klasični saloni, kjer je avto samo na ogled, ne upravičujejo več svojega stroška, tesel bo dovolj na cesti, če boš hotu si jo pogledat.


To je sicer neumnost. Avta si na cesti ne mores ogledati tako kot v salonu, ne mores povprasati osebja stvari, ki te utegnejo zanimati, ne mores iti na testno voznjo. Ce grem kupit avto za 35 jurjev pricakujem, da mi se kaksno kavo ponudijo v salonu. Saj ne kupujem pralnega stroja za 300 EUR.


kot kaže ne bo kej dost izbire
https://www.theverge.com/2019/2/28/1824...

WarpedGone je izjavil:

Klasični saloni, kjer je avto samo na ogled, ne upravičujejo več svojega stroška, tesel bo dovolj na cesti, če boš hotu si jo pogledat.


Če si ti tako spran, da naročiš avto, ki ga še videl nisi v živo in naredil testne vožnje smo ostali malo manj naivni.

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

Truga je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.

figures



Tesla niža cene.

Standard Range: 220mi, $35k
Standard Range Plus: 240mi, $37k
Mid Range: 264mi, $40k
Long Range: 325mi, $43k
Long Range AWD: 310mi, $47k
Performance AWD: 310mi, $58k, 0-60 mph in 3.2s!

Osnovni model je bil okol 40k$ + ameriške subvencije.
Ko so ukinl subvencije so prvič znižal ceno za 2-3k$. (okol 2 mesca nazaj)
Sedaj še druga pocenitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

vahid ::

jb_j je izjavil:

Tesla niža cene.

Standard Range: 220mi, $35k
Standard Range Plus: 240mi, $37k
Mid Range: 264mi, $40k
Long Range: 325mi, $43k
Long Range AWD: 310mi, $47k
Performance AWD: 310mi, $58k, 0-60 mph in 3.2s!

Osnovni model je bil okol 40k$ + ameriške subvencije.
Ko so ukinl subvencije so prvič znižal ceno za 2-3k$. (okol 2 mesca nazaj)
Sedaj še druga pocenitev.


Super, hitro denar na plan :D :D :D

borisk ::

jb_j je izjavil:



Tesla niža cene.


Verjetno zato ker imajo preveč povpraševanja, al bodo preveč davka plačal zarad dvomestne marže...

bambam20 ::

jb_j je izjavil:




Tesla niža cene.

Standard Range: 220mi, $35k
Standard Range Plus: 240mi, $37k
Mid Range: 264mi, $40k
Long Range: 325mi, $43k
Long Range AWD: 310mi, $47k
Performance AWD: 310mi, $58k, 0-60 mph in 3.2s!

Osnovni model je bil okol 40k$ + ameriške subvencije.
Ko so ukinl subvencije so prvič znižal ceno za 2-3k$. (okol 2 mesca nazaj)
Sedaj še druga pocenitev.


ko pogledaš cene modelov 2019! na nemški mobile. de ni videt nič pod 56.999€. NIč.

jb_j ::

bambam20 je izjavil:

jb_j je izjavil:




Tesla niža cene.

Standard Range: 220mi, $35k
Standard Range Plus: 240mi, $37k
Mid Range: 264mi, $40k
Long Range: 325mi, $43k
Long Range AWD: 310mi, $47k
Performance AWD: 310mi, $58k, 0-60 mph in 3.2s!

Osnovni model je bil okol 40k$ + ameriške subvencije.
Ko so ukinl subvencije so prvič znižal ceno za 2-3k$. (okol 2 mesca nazaj)
Sedaj še druga pocenitev.


ko pogledaš cene modelov 2019! na nemški mobile. de ni videt nič pod 56.999EUR. NIč.


Kaj pa, da sam uvoziš iz zda? The cost of transporting cars to Europe from the USA usually begins around EUR650 for a compact and can get up to around EUR1,800 for a full-sized SUV. (to navaja Carfax EU)
Tesla te pride 32.6kEUR v tem primeru.

Samo ne vem kolk je potem davka in dajatev. In če si še vedno upravičen do subvencije za električni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

bambam20 je izjavil:

jb_j je izjavil:




Tesla niža cene.

Standard Range: 220mi, $35k
Standard Range Plus: 240mi, $37k
Mid Range: 264mi, $40k
Long Range: 325mi, $43k
Long Range AWD: 310mi, $47k
Performance AWD: 310mi, $58k, 0-60 mph in 3.2s!

Osnovni model je bil okol 40k$ + ameriške subvencije.
Ko so ukinl subvencije so prvič znižal ceno za 2-3k$. (okol 2 mesca nazaj)
Sedaj še druga pocenitev.


ko pogledaš cene modelov 2019! na nemški mobile. de ni videt nič pod 56.999EUR. NIč.


Kaj pa, da sam uvoziš iz zda? The cost of transporting cars to Europe from the USA usually begins around EUR650 for a compact and can get up to around EUR1,800 for a full-sized SUV. (to navaja Carfax EU)
Tesla te pride 32.6kEUR v tem primeru.

Samo ne vem kolk je potem davka in dajatev. In če si še vedno upravičen do subvencije za električni avto.


DMV (davek na motorna vozila pride 22%)
Upravičenec lahko zahteva vračilo plačanega davka za motorna vozila, za katere je določena oprostitev plačila DMV v primeru izpolnjevanja zakonsko določenih pogojev (npr. vozilo za prevoz invalidov, vozilo za prevoz družine, ki ima tri ali več otrok, starodobniki…).
Če fizična oseba pridobi novo ali rabljeno prevozno sredstvo iz druge države članice EU, ji bo davčni organ odmeril:

DMV,
dodatni DMV (za avtomobile nad 2500 ccm in motornega kolesa nad 1000 ccm).
Ob pridobitvi novega vozila pa bo odmerjen še DDV

In potem še carina.

bambam20 ::

jb_j je izjavil:



In potem še carina.


In doplačilo za opremo, da je avto sploh funkcionalen. V osnovni opremi je zelo gol.

jb_j ::

bambam20 je izjavil:

jb_j je izjavil:



In potem še carina.


In doplačilo za opremo, da je avto sploh funkcionalen. V osnovni opremi je zelo gol.


Zakaj imajo v Nemčiji manj davkov?
A car or other motor vehicle imported to Germany from outside the EU is normally subject to a 10% import duty and a 19% import value added tax. (The value-added tax on imports is called import turnover tax (Einfuhrumsatzsteuer).

bambam20 ::

Avto v Sloveniji nov ne bo nikoli cenejši kot v NEmčiji z enako oz. podobno opremo in velikostjo baterije.

jb_j ::

Pol je najcenejša opcija, da ti nekdo iz Nemčije uvozi avto iz ZDA, in potem ti kupiš vozilo od nekoga iz Nemčije.
32.6kEUR +10%nem import duty + 19%nem value tax + 22% slovenskega davka
https://www.howtogermany.com/pages/impo...

Kar ti nanese 52kEUR. (s tem, da potem lahko podaš vlogo za povrnitev nemškega davka)
-6813EUR
In pride dobrih 45kEUR.

Zdj me pa zanima sledeče:
Vozilo v prodaji v EU se šteje za novo, če:
- ga kupite v manj kot šest mesecih od datuma prve registracije
ALI
- ima manj kot 6 000 prevoženih km.
Za ta ALI nisem siguren, da mogoče ni IN. Ampak tako piše na https://europa.eu/youreurope/citizens/v...


Ali si potem upravičen do nadomestila za električni avto v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

jb_j je izjavil:

Pol je najcenejša opcija, da ti nekdo iz Nemčije uvozi avto iz ZDA, in potem ti kupiš vozilo od nekoga iz Nemčije.
32.6kEUR +10%nem import duty + 19%nem value tax + 22% slovenskega davka
https://www.howtogermany.com/pages/impo...


Nekdo bi se moral pozanimat če so v Nemčiji res tolk nizke dajatve za uvoz.

WallSreet ::

Mene pa zanimajo določene stvari glede Tesle in njihovih delnic in predvsem prihodnosti. Včeraj sem gledal poročanje o Tesli in novem modelu S3 na CNBC-ju in Bloombergu, kjer so poleg tega govorili tudi o delnicah in prodaji itd. Najprej me zanima koliko modelov bodo lahko prodali po vašem mnenju? Sicer napovedujejo za letos vsaj 400k vozil medtem ko je Musk ambiciozno napovedal do 500K vozil. Novi model stane 35K in z ostalimi dodatki tudi do 60K.

Če rečemo da bodo vsi modeli stali natanko 35K bi v primeru da bi prodali 400K vozil to zneslo 14 milijard dolarjev (upam da sem pravilno izračunal) ter v primeru 500k vozil, 17.5 milijard dolarjev. Seveda bo cena vozila narasla in bi lahko bila ta številka še bistveno večja. Če vse to prenesemo na delnice me zanima, po kakšni logiki bi bil vložek v Tesline delnice slab? Tesla je trenutno glavna znamka EV-jev in ima neverjetno veliko potenciala. Recimo včeraj so povedali da trenutno EV-ju predstavljajo zgolj 1% vozil na svetu, kar pomeni da je potenciala brutalno veliko. Nemci naj bi bili glavni konkurenti Tesli vendar so Američani zaenkrat v prednosti. Če poleg tega upoštevamo da se pri Tesli še sploh niso dotaknili raznih Suv-ov in večjih kombijev ter predvsem kamionov in avtobusov me resnično zanima zakaj nebi nekdo vlagal v Tesline delnice in na dolgi rok močno profitiral?

Jaz celo verjamem, da bo Tesla nekega dne lahko konkuriral Applu in Amazonu, saj bodo svoj potencial razširili še na vlake in celo letala ter razne jahte in tudi večje trajekte. Tesla gre lahko samo navzgor. Potenciala na dolgi rok je ogromno. Če se motim naj me nekdo popravi. Včeraj so delnice sicer zdrsnile za 3%, ampak to sploh ni pomembno saj se bo verjetno naslednji teden že vse stabiliziralo. Elon Musk je naslednji izbranec elit, tako kot so Jeff Bezos, Mark Zuckenberg, Tim Cook, Bill Gates in ostali pomembnejši milijarderji, ki bodo zaznamovali naslednjih nekaj desetletij. Musk bo igral pomembno vlogo v eri AI-ja in ni pogojev da bodo ZDA kot država dopustile propad Tesle. Določena podjetja so enostavno preveč pomembna za globalni svet. Mislim da bo pri Tesli še največji problem prav proizvodnja avtomobilov in ne povpraševanje. Zato tudi odpirajo novo tovarno na Kitajskem. Mislim da bodo morali konkretno povečati proizvodnjo predvsem v Ameriki.

Torej kakšno je vaše mnenje? Sicer se nisem dotaknil novega modela in razmišljam bolj izven okvirja, saj se mi zdi da ima Tesla neverjetno veliko potenciala. Ali sem popolnoma zgrešil in je Elon največji prevarant tega stoletja ali je dejansko kaj na tem? Namreč na Slo-Techu se mu posmehujete že od samega začetka, medtem ko on dejansko dela in proizvaja ter njegova podjetja neprestano rastejo. Torej...

jb_j ::

WallSreet je izjavil:

Mene pa zanimajo določene stvari glede Tesle in njihovih delnic in predvsem prihodnosti. Včeraj sem gledal poročanje o Tesli in novem modelu S3 na CNBC-ju in Bloombergu, kjer so poleg tega govorili tudi o delnicah in prodaji itd. Najprej me zanima koliko modelov bodo lahko prodali po vašem mnenju? Sicer napovedujejo za letos vsaj 400k vozil medtem ko je Musk ambiciozno napovedal do 500K vozil. Novi model stane 35K in z ostalimi dodatki tudi do 60K.

Če rečemo da bodo vsi modeli stali natanko 35K bi v primeru da bi prodali 400K vozil to zneslo 14 milijard dolarjev (upam da sem pravilno izračunal) ter v primeru 500k vozil, 17.5 milijard dolarjev. Seveda bo cena vozila narasla in bi lahko bila ta številka še bistveno večja. Če vse to prenesemo na delnice me zanima, po kakšni logiki bi bil vložek v Tesline delnice slab? Tesla je trenutno glavna znamka EV-jev in ima neverjetno veliko potenciala. Recimo včeraj so povedali da trenutno EV-ju predstavljajo zgolj 1% vozil na svetu, kar pomeni da je potenciala brutalno veliko. Nemci naj bi bili glavni konkurenti Tesli vendar so Američani zaenkrat v prednosti. Če poleg tega upoštevamo da se pri Tesli še sploh niso dotaknili raznih Suv-ov in večjih kombijev ter predvsem kamionov in avtobusov me resnično zanima zakaj nebi nekdo vlagal v Tesline delnice in na dolgi rok močno profitiral?

Jaz celo verjamem, da bo Tesla nekega dne lahko konkuriral Applu in Amazonu, saj bodo svoj potencial razširili še na vlake in celo letala ter razne jahte in tudi večje trajekte. Tesla gre lahko samo navzgor. Potenciala na dolgi rok je ogromno. Če se motim naj me nekdo popravi. Včeraj so delnice sicer zdrsnile za 3%, ampak to sploh ni pomembno saj se bo verjetno naslednji teden že vse stabiliziralo. Elon Musk je naslednji izbranec elit, tako kot so Jeff Bezos, Mark Zuckenberg, Tim Cook, Bill Gates in ostali pomembnejši milijarderji, ki bodo zaznamovali naslednjih nekaj desetletij. Musk bo igral pomembno vlogo v eri AI-ja in ni pogojev da bodo ZDA kot država dopustile propad Tesle. Določena podjetja so enostavno preveč pomembna za globalni svet. Mislim da bo pri Tesli še največji problem prav proizvodnja avtomobilov in ne povpraševanje. Zato tudi odpirajo novo tovarno na Kitajskem. Mislim da bodo morali konkretno povečati proizvodnjo predvsem v Ameriki.

Torej kakšno je vaše mnenje? Sicer se nisem dotaknil novega modela in razmišljam bolj izven okvirja, saj se mi zdi da ima Tesla neverjetno veliko potenciala. Ali sem popolnoma zgrešil in je Elon največji prevarant tega stoletja ali je dejansko kaj na tem? Namreč na Slo-Techu se mu posmehujete že od samega začetka, medtem ko on dejansko dela in proizvaja ter njegova podjetja neprestano rastejo. Torej...


Potencial je visok zaradi lastne proizvodnje baterij, kupili so maxell, na kitajskem gradijo podobno veliko tovarno baterij kot v zda. Podjetje SolarCity v lasti Tesle ima tudi visoke potenciale za proizvodnjo solarnih panelov.

Vprašanje je pa kaj se bo zgodilo 2020, ko bo veliko evropskih EV prišlo na trg.
Takojšnje dobave sigurno ne bodo mogl izvrševat še nekaj let. Ker 35k$ v ZDA ni ravno velik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pegasus ::

To da imajo ogromno potenciala, ne pomeni, da bo delnica letela v nebo. Če kaj, pomeni kvečjem da bo imela stabilno ceno, ko se dovolj diverzificirajo, čez kakih 20 let. Glej npr. Westinghouse in njegovo pot od zavor za vlake do kuhinjskih električnih naprav.

bambam20 ::

jb_j je izjavil:


Vprašanje je pa kaj se bo zgodilo 2020, ko bo veliko evropskih EV prišlo na trg.


Avtomobilski del Tesle bo prodan. Samo vprašanje je, kdo od velikih si ga bo lahko privoščil.

jb_j ::

bambam20 je izjavil:

jb_j je izjavil:


Vprašanje je pa kaj se bo zgodilo 2020, ko bo veliko evropskih EV prišlo na trg.


Avtomobilski del Tesle bo prodan. Samo vprašanje je, kdo od velikih si ga bo lahko privoščil.


Ali pa tudi ne, Musk se je bal, da bi podjetje prevzela neka družba. (če bodo pa imeli zelo močno in poceni proizvodnjo baterij, možno.
Zaenkrat pa najbrž ne, ker zagotavljajo baterije samo za Tesle.)
Zato je takrat rekel, da bo Teslo umaknil iz delniškega trga. In kasneje, da bo kupil velik delež v podjetju. (ravno takrat, ko so delnice močno padle)
Ko je z viskijem in đointom bil na neki oddaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

WallSreet ::

Sem pričakoval bolj podrobne odgovore. Kako se vam kaj zdi z prodajo? Je ambiciozna številka 500K dosegljiva za letos? @pegasus verjetno je naložba v Tesline delnice varna izbira, saj jaz ne vidim po kakšni logiki bi lahko to podjetje propadlo.

Mi zna kdo povedati kako je kaj z nemškimi modeli in kakšna je njihova trenutna prodajna kapaciteta? Če bi lahko nekdo vsaj približno povedal za kakšno konkurenco gre na pram Tesli ter kdo so konkurenti? Verjetno so v igri tudi Japonci ter Južni Korejci? In zanima me kakšno prednost ima trenutno Tesla pred ostalo konkurenco?

Zgodovina sprememb…

WallSreet ::

Sicer nisem nek oboževalec globalizacije in mi ni všeč da Tesla odpira proizvodnjo na Kitajskem (čeprav mi je jasno da drugače nebi bili konkurenčni saj bi jo potem zgradili Nemci ali pa kdo drug) vendar bi lahko na Kitajskem konkretno zaslužili glede nato da imajo gromozanski trg. Če ne drugega je Musk storil pametno potezo ko se je odločil da na Kitajskem nebo prodajal najnovejših modelov. Naj služi s starimi modeli in potem ta denar investira doma v nove proizvodnje. Tako bo kapaciteto še povečal in na koncu začel delati tudi profit.

PrimozR ::

DamijanD je izjavil:

Večina ljudi nima dovolj visokega pokritega (da ne rečem zaprtega) prostora, kjer bi serviser lahko normalno delal pod avtom. Niso vsi dnevi vremensko primerni za popravila na prostem (vsaj ne brez slabe volje serviserja)

Ma avta sploh ne moreš servisirat zunaj no. Kaj, da ti bodo mimoidoči kradli šravfe? Pa gledali pod prste?

Za servis avta rabiš tono orodja, dvigalo, primerno svetlobo, itd. Vsega orodja nimaš s seboj, kaj narediš takrat? Avto spustiš na klocne in se odpelješ v center po tisti del? Pelješ avto s sabo? Kakšen tovornjak bo to, da boš lahko to servisiral? Kje bo parkiral, ker se bo moral razširiti kot avtodom?

Stvar X ponavadi servisiraš v/s stvarjo Y, ki je za velikostni red večja od stvari X.

Vazelin je izjavil:

Še dobro da si nalepil prevzem avta za 150 jurjev kot stane M5:))

V resnici greš v salon, ti dajo ključ v roke, en krog okol avta in čao miki, čimprej spizdi iz parkir placa, da nardiš plac za drug avto ;)

V BMW Worldu lahko prevzameš prav vsak avto. Precej američanov si tako prevzame navadno trojko, naredijo eurotrip z začasnimi tablicami, potem pa avto dajo nazaj, na ladjo, še enkrat ga pa prevzamejo v ZDA (oz. pač kjerkoli že).

MrNighthawk je izjavil:

Če si ti tako spran, da naročiš avto, ki ga še videl nisi v živo in naredil testne vožnje smo ostali malo manj naivni.

TBH, na tak način sem dobil/kupil v zadnjih 17 letih 3 od 6 koles, s katerimi sem dirkal oz. se vozil in se še vozim) kar resno. S tem da je bil zadnji skorajda 5 jurjev pa s tem, da je fit na kolesu verjetno precej bolj važen oz. delikaten, kot pri avtu. Navsezadnje, roko na srce, danes je težko kupiti res slab avto. Večino stvari, ki te motijo, itak težko opaziš na eni kratki testni vožnji.

Torej, da se :) Navsezadnje, vsi kupci hypercarov jih kupijo brez da bi sploh videli avto, dobijo mogoče render približnega končnega stanja.

bambam20 je izjavil:

jb_j je izjavil:


Vprašanje je pa kaj se bo zgodilo 2020, ko bo veliko evropskih EV prišlo na trg.


Avtomobilski del Tesle bo prodan. Samo vprašanje je, kdo od velikih si ga bo lahko privoščil.

Pomojem ne bo kdo si ga bo lahko prvoščil, bolj bo kdo bo najmanj časa čakal, da zadeva doseže rock bottom in kdo vidi prednost, da ima v lasti takšno znamko :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WallSreet ::

Online prodaja je izjemno pametna poteza s strani Muska. Poleg tega imaš na razpolago tudi 7 dni oziroma 1000 milj testne vožnje pred nakupom vozila. 7 dni je več kot dovolj in veliko boljša izbira kot recimo nakup vozila na mestu, kjer ti dovolijo 3 kroge in je to to.

jb_j ::

WallSreet je izjavil:

Online prodaja je izjemno pametna poteza s strani Muska. Poleg tega imaš na razpolago tudi 7 dni oziroma 1000 milj testne vožnje pred nakupom vozila. 7 dni je več kot dovolj in veliko boljša izbira kot recimo nakup vozila na mestu, kjer ti dovolijo 3 kroge in je to to.


Najbrž boš moral plačat neko konkretno varščino (da ne bo vsak testiral, samo zaradi tega, ker bi se vozil s Teslo) in seveda zavarovanje za vozilo. za 7dni oz. 1000milj testne vožnje. Njihova proizvodnja je še vedno "butična".

Sigurno je pa zelo zanimiva poteza z online prodajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

svit ::

@jb_j: kar se tiče varščine... Da bi lahko "testno" vozil Teslo, boš moral pljuniti najmanj 35k$...
Ni ideje

jb_j ::

svit je izjavil:

@jb_j: kar se tiče varščine... Da bi lahko "testno" vozil Teslo, boš moral pljuniti najmanj 35k$...


Najbrž ne, ker tudi v avtohiši nič ne plačaš, da testno voziš avto.
Najbrž boš moral plačat nek depozit (da pokažeš, da si resen kupec). In zavarovanje. Depozit ti povrnejo (zavarovanje za en dan ali več, pač ne).

In bo tesla postavla ene 100 ali več avt po evropi ali kje drugje. Za testne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

s1m0n ::

Ti zaljubljenci v Teslo tako ali tako ne potrebujejo testnih voženj... In to je Tesla tudi dojela.

jb_j ::

s1m0n je izjavil:

Ti zaljubljenci v Teslo tako ali tako ne potrebujejo testnih voženj... In to je Tesla tudi dojela.


Samo na nek način morajo avto predstavt tut splošni javnosti.

Jaz si ne morem predstavljat, da si od blizu in znotraj ne bi ogledal avta. In da bi ga kupil.
To Tesli niti ne manjka, ker je povpraševanje še vedno zelo visoko. Če se pa hoče utrdit na avto trgu, bo to sigurno rabila.

Zheegec ::

s1m0n je izjavil:

Ti zaljubljenci v Teslo tako ali tako ne potrebujejo testnih voženj... In to je Tesla tudi dojela.

Zaljubljenci v Teslo so večinoma že kupili svoj avto. Prej ali slej bo treba prodajati avtomobile normalnim ljudem.

Pa delnica Tesle je danes padla samo ~7%, lol.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Musk stavi na nekakšen "mrežni marketing", kjer bodo obstoječi kupci tesel skrbeli za nove kupce - jim kazali avto, ga hvalili, šli z njimi na poskusno vožnjo... Kot se pač za kult spodobi.;)

VaeVictis ::

WallSreet je izjavil:

Mene pa zanimajo določene stvari glede Tesle in njihovih delnic in predvsem prihodnosti. Včeraj sem gledal poročanje o Tesli in novem modelu S3 na CNBC-ju in Bloombergu, kjer so poleg tega govorili tudi o delnicah in prodaji itd. Najprej me zanima koliko modelov bodo lahko prodali po vašem mnenju? Sicer napovedujejo za letos vsaj 400k vozil medtem ko je Musk ambiciozno napovedal do 500K vozil. Novi model stane 35K in z ostalimi dodatki tudi do 60K.

Če rečemo da bodo vsi modeli stali natanko 35K bi v primeru da bi prodali 400K vozil to zneslo 14 milijard dolarjev (upam da sem pravilno izračunal) ter v primeru 500k vozil, 17.5 milijard dolarjev. Seveda bo cena vozila narasla in bi lahko bila ta številka še bistveno večja. Če vse to prenesemo na delnice me zanima, po kakšni logiki bi bil vložek v Tesline delnice slab? Tesla je trenutno glavna znamka EV-jev in ima neverjetno veliko potenciala. Recimo včeraj so povedali da trenutno EV-ju predstavljajo zgolj 1% vozil na svetu, kar pomeni da je potenciala brutalno veliko. Nemci naj bi bili glavni konkurenti Tesli vendar so Američani zaenkrat v prednosti. Če poleg tega upoštevamo da se pri Tesli še sploh niso dotaknili raznih Suv-ov in večjih kombijev ter predvsem kamionov in avtobusov me resnično zanima zakaj nebi nekdo vlagal v Tesline delnice in na dolgi rok močno profitiral?

Jaz celo verjamem, da bo Tesla nekega dne lahko konkuriral Applu in Amazonu, saj bodo svoj potencial razširili še na vlake in celo letala ter razne jahte in tudi večje trajekte. Tesla gre lahko samo navzgor. Potenciala na dolgi rok je ogromno. Če se motim naj me nekdo popravi. Včeraj so delnice sicer zdrsnile za 3%, ampak to sploh ni pomembno saj se bo verjetno naslednji teden že vse stabiliziralo. Elon Musk je naslednji izbranec elit, tako kot so Jeff Bezos, Mark Zuckenberg, Tim Cook, Bill Gates in ostali pomembnejši milijarderji, ki bodo zaznamovali naslednjih nekaj desetletij. Musk bo igral pomembno vlogo v eri AI-ja in ni pogojev da bodo ZDA kot država dopustile propad Tesle. Določena podjetja so enostavno preveč pomembna za globalni svet. Mislim da bo pri Tesli še največji problem prav proizvodnja avtomobilov in ne povpraševanje. Zato tudi odpirajo novo tovarno na Kitajskem. Mislim da bodo morali konkretno povečati proizvodnjo predvsem v Ameriki.

Torej kakšno je vaše mnenje? Sicer se nisem dotaknil novega modela in razmišljam bolj izven okvirja, saj se mi zdi da ima Tesla neverjetno veliko potenciala. Ali sem popolnoma zgrešil in je Elon največji prevarant tega stoletja ali je dejansko kaj na tem? Namreč na Slo-Techu se mu posmehujete že od samega začetka, medtem ko on dejansko dela in proizvaja ter njegova podjetja neprestano rastejo. Torej...


Vprašati se moraš še nekaj drugih zadev.

Koliko je marža na 35k model?

Musk je že napovedal, da naslednji kvartal bo izguba.

Sedaj čez en dan morajo plačati 920 mio USD, koliko denarja jim še ostane po tem?

Dovolj za operacije?

Ali lahko Tesla danes sploh še pridobi denar na trgu, v primeru da ga rabi, ali pa je kakšna SEC preiskava v ozadju?

S čim se bo financirala kitajska tovarna?

S čim se bo financiral Model Y?

Glede rasti delnice in podjetja, delnica Tesla trenutno je okoli 294 USD, to je približno enaka cena dve leti nazaj, pa smo sedaj v konjukturi, kaj se zgodi, če/ko pride do recesije.

Kaj se zgodi, ko pridejo evropski EV in še posebaj kitajski EV avtomobili na EU in ZDA trg?

Zakaj je bila cena model S, X in 3 znižana, pri določenih primeih tudi za več 10k USD, v primeru, da je povpraševanje večje od prodaje oz. zakaj bi zniževal ceno izdelku, ki se odlično prodaja?

Panasonic, solastnik Gigafactory je znižal napovedi dobičkov, direktor Yoshio Ito, ki je podpisal pogodbo s Teslo je šel v pokoj (je to zaradi pogodbe s Tesla ali pa je bil toliko že star)?

Ljudje so zelo nezadovoljni s kakovostjo Tesel, Cosumer Reports je celo odpriporočil nakup Model 3 zaradi nezanesljivosti.

Tesla servis naj bi bil ponekod obupen, ljudje po več mesecev čakajo na dele.

Če sedaj entuzijasti to nekako še požrejo, bodo to požirali tudi ljudje, ki niso entuzijasti.

Dodatno vprašanje, bodo to požirali ljudje, ki so sedaj imeli Toyoto, BMW, Audi, VW in to požirali, predvsem v EU?

Vodstveni ljudje Tesle uveljavljajo opcije pri današnji ceni delnice in se odpovedujeje bodočim dobičkom (imaš celo primer ene direktorice, ki bi zaslužila več mio USD, če bi držala delnice več let, pa je izkoristila opcijo in zaslužila nekaj 10k USD).

Vodstevni ljudje Tesle se menjajo kot po tekočem traku.

Zakaj, ali morda vidijo sliko v ozadju in nočejo biti na Titanicu, ki drvi v ledeno goro?

Morda nočejo biti soudeležni, ko/če je kaka preiskava SEC ali morda celo DOJ?

Musk je pod pregledom SEC zaradi svojih tweetov, trenutno naj bi celo kršil dogovor in je v razžalitvi sodišča.

Tesla je zaprla praktično vse prodajalne in sedaj kupuješ avto samo preko interneta, boš kupil avto, ki je 35k ali več preko interneta, ki ga ne moreš sproabti ali videti?

Imaš sicer sedaj možnost Teslo in jo preizkusiti ves vikend in jo potem vrniti, se tak avto potem smatra kot nov ali rabljen, koliko ljudi si bo samo sposodilo v tem primeru in nikoli kupilo?

itd.

Veliko teh zgodbic ima sicer čisto nedolžne razloge v ozadju (star človek gre v penzijo, vodstveni delavci se ne ujamejo z Muskom in rabijo denar), samo malce veliko tega je v ozadju.


Čedalje več ljudi pričakuje, da bo Tesla v nekaj mesecih objavila bankrot oz. restrukturiranje dolga ali pa se bo prodala kakemu tehnološkemu velikanu pod ceno...

Imaš pa tudi nekaj ljudi, ki pričakujejo, da bo Tesla večja od Amazona in da ti bo Model 3 preko FSD ponoči služil denar.


Sedaj pa se sam odloči in tvegaj, ali na bankrot ali na ogromen dvig delnice.

MrNighthawk ::

WallSreet je izjavil:

7 dni je več kot dovolj in veliko boljša izbira kot recimo nakup vozila na mestu, kjer ti dovolijo 3 kroge in je to to.


Kupoval sem avto v rangu od 15-20k cel dan sem ga mel na razpolago, ne samo ta tri kroge. Ne vem kdo je tvoj dealer :)

J.McLane ::

jb_j je izjavil:

Pol je najcenejša opcija, da ti nekdo iz Nemčije uvozi avto iz ZDA, in potem ti kupiš vozilo od nekoga iz Nemčije.
32.6kEUR +10%nem import duty + 19%nem value tax + 22% slovenskega davka
https://www.howtogermany.com/pages/impo...

Kar ti nanese 52kEUR. (s tem, da potem lahko podaš vlogo za povrnitev nemškega davka)
-6813EUR
In pride dobrih 45kEUR.

Zdj me pa zanima sledeče:
Vozilo v prodaji v EU se šteje za novo, če:
- ga kupite v manj kot šest mesecih od datuma prve registracije
ALI
- ima manj kot 6 000 prevoženih km.
Za ta ALI nisem siguren, da mogoče ni IN. Ampak tako piše na https://europa.eu/youreurope/citizens/v...


Ali si potem upravičen do nadomestila za električni avto v Sloveniji?


Si kar pobrkljal ene par zadev. DMV na električna vozila je 0,5%, ddv je 22%. Na mobile so sami dragi M3 zato ker so čez ocean najprej pripeljali samo bolje opremljene modele. Na cenejše variante bo treba počakat še nekaj časa, na standard range bodo tudi v US morali še malo počakat da pridejo do prvih kupcev. Če se greš sam uvoz iz US potem moraš menjat najmanj luči če še ne kaj drugega, pa tudi s polnjenjem boš imel probleme ker so tam drugi standardi. V glavnem se ne splača iti z glavo skozi zid.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jb_j ::

J.McLane je izjavil:

jb_j je izjavil:

Pol je najcenejša opcija, da ti nekdo iz Nemčije uvozi avto iz ZDA, in potem ti kupiš vozilo od nekoga iz Nemčije.
32.6kEUR +10%nem import duty + 19%nem value tax + 22% slovenskega davka
https://www.howtogermany.com/pages/impo...

Kar ti nanese 52kEUR. (s tem, da potem lahko podaš vlogo za povrnitev nemškega davka)
-6813EUR
In pride dobrih 45kEUR.

Zdj me pa zanima sledeče:
Vozilo v prodaji v EU se šteje za novo, če:
- ga kupite v manj kot šest mesecih od datuma prve registracije
ALI
- ima manj kot 6 000 prevoženih km.
Za ta ALI nisem siguren, da mogoče ni IN. Ampak tako piše na https://europa.eu/youreurope/citizens/v...


Ali si potem upravičen do nadomestila za električni avto v Sloveniji?


Si kar pobrkljal ene par zadev. DMV na električna vozila je 0,5%, ddv je 22%. Na mobile so sami dragi M3 zato ker so čez ocean najprej pripeljali samo bolje opremljene modele. Na cenejše variante bo treba počakat še nekaj časa, na standard range bodo tudi v US morali še malo počakat da pridejo do prvih kupcev. Če se greš sam uvoz iz US potem moraš menjat najmanj luči če še ne kaj drugega, pa tudi s polnjenjem boš imel probleme ker so tam drugi standardi. V glavnem se ne splača iti z glavo skozi zid.


Upam, da sem pobrkljal zadeve. Ker tisto kar sem računal, je tako drago, da bi označil za nateg.
To je potem razmeroma poceni. (oz. zelo poceni) moj izračun 45kEUR vs. tvoj izračun 40.9kEUR (30.8EUR + DMV 1.54EUR + DDV 6.77kEUR + 1.8kEUR za prevoz z ladjo)
Zakaj potem v Nemčiji M3 v2019 ponujajo za 58kEUR
Ker v2019 sta le Standard Range in Standard Range Plus

Kaj pa carina in uvozne dajatve?
In mogoče homologacija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

Tista nemška stran navaja 10%import duty + 19% value tax (value tax dobiš povrnjen če plačaš davek Sloveniji)

Jst bedak sem pa razumel da v Sloveniji računajo veliko več kot 10% uvoznih dajatev in 22% davek. Europe imposes a 10-percent tariff on U.S.-built cars
In prevoz The cost of transporting cars to Europe from the USA usually begins around EUR650 for a compact and can get up to around EUR1,800 for a full-sized SUV. (to navaja Carfax EU)

Potem niti ni tako drag uvoz Tesle 3 iz ZDA. Če računajo šiping 1800evrov. Te pride 35k$ osnovni model3 43,133EUR. (-subvencija države za električna vozila)
Nikoli nisem razumel zakaj so rabljene Tesle v Sloveniji tako drage. Sedaj še slabše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

J.McLane ::

Pa dobro no kaj ti ni jasno? Tista 35k Tesla je bila najavljena komaj pred dvemi dnevi ti pa misliš da se folk v njih okrog voz že mesece. Tesla ni en avto ki stane samo en znesek. Imaš tri modele in še te v veliko različicah, Tesla vedno začne s prodajo najdražjih, potem pa gre vedno nižje. Na svojo žogo pa us spec Tesle nihče ne gre uvažat, ker je problemov več kot pa samo davek, ki ga moraš plačat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Še ena čudaška nesreča modela 3. S polno hitrostjo zapeljal pod priklopnik in se brez strehe in z mrtvim voznikom ustavil pol kilometra dalje. Zaenkrat se ne ve, ali je bil avtopilot vklopljen.
https://arstechnica.com/cars/2019/03/fe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

OracleDev ::

Okapi je izjavil:

Še ena čudaška nesreča modela 3. S polno hitrostjo zapeljal pod priklopnik in se brez strehe in z mrtvim voznikom ustavil pol kilometra dalje. Zaenkrat se ne ve, ali je bil avtopilot vklopljen.
https://arstechnica.com/cars/2019/03/fe...


Slika pa taka k da bi bil spet posnetek nezemljanov :)

Zheegec ::

Don't use autopilot, folks.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

But, but,....
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Še ena čudaška nesreča modela 3. S polno hitrostjo zapeljal pod priklopnik in se brez strehe in z mrtvim voznikom ustavil pol kilometra dalje. Zaenkrat se ne ve, ali je bil avtopilot vklopljen.


To bi bla novica sam, ce bi bil res avtopilot vklopljen. Ce je prisel avto 'skozi' tovornjak brez poskodovanega podvozja, je najbrz trajalo tolk casa, da se je ustavil.

Hmm, zanimivo bi bilo videti kaj nardi EV, ce zazna nesreco. A pomaga kaj bremzat, ker ce ne, potem se tak avto lahko se kr neki casa pelje naprej, elektromotr ne bremza tolk zlo velik kot bremza ICE, ce spustis gas.

Vazelin ::

a ni ravno obratno. Da EVji bremzajo veliko bolj, če spustiš gas?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zheegec ::

Jap, regen.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WallSreet ::

Mi zna kdo povedati koliko EV-jev so prodali pri Tesli leta 2018? Gledam podatke in se številke neprestano spreminjajo. Ali so prodali 240K ali 190K vozil? Vem da si letos želijo to številko povišati na 500K (ambiciozno s strani Muska). Bral sem da je glavni problem Muska prav ta, da nima dovolj velike kapacitete za proizvodnjo EV-jev. Povpraševanja so v milijonih vendar je problem Tesle prav pri proizvodnji.

Kar me še posebej zanima pa je število prodanih EV-jev naslednjih največjih konkurentov. Nekaj sem gledal vendar je vse skupaj dokaj površno. Bi mi znal kdo povedati recimo top 5 najbolj prodajanih EV znamk in letna prodaja le teh, da bom lahko primerjal...hvala. Poleg tega me zanima, kako hitro povečujejo svoje kapacitete, ali ima tu Musk prednost in je njegova prodaja veliko bolj robustna kljub temu, da nima želene proizvodne kapacitete?

Ven pa eno stvar in sicer da nima niti ena država tako velike tovarne kot jo ima Musk v Nevadi, ki je kljub svoji velikosti zgolj 30% končana. Če bi Musk trenutno kapaciteto imel recimo že 2 leti nazaj, bi danes dominiral področje EV-jev.

Machete ::

WallSreet je izjavil:

Mi zna kdo povedati...


Nihče ne ve kam bo šla delnica (ker to sprašuješ med vrsticami) (Razen warpi). Če bi bil pogon utelešena v tem, potem ne bi bilo dvoma, pri Tesli pa so zadeve zelo nekonvencionalno riskantne in željen zamah ter pristop tvegan.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

Zheegec je izjavil:

Jap, regen.


Ampak regeneracija se ne vkljuci kar avtomatsko, sama od sebe. Nekdo, oziroma nekaj, mora motor preklopiti v tak nacin. In to se ne zgodi samo od sebe. Torej, kaj se dogaja z EVji v primerih nesrec?

A so tko narjeni, da se vklopi max regen? V zgoraj omenjenem primeru ne zgleda, da bi se to zgodilo.

WallSreet je izjavil:

Kar me še posebej zanima pa je število prodanih EV-jev naslednjih največjih konkurentov. Nekaj sem gledal vendar je vse skupaj dokaj površno. Bi mi znal kdo povedati recimo top 5 najbolj prodajanih EV znamk in letna prodaja le teh, da bom lahko primerjal...hvala.


Lahk probas zgooglat 'EV worldwide sales' in nekaj podobnih reci. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
««
100 / 176
»»