» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
99 / 178
»»

RedDrake ::

koyotee je izjavil:


Aprila letos?

Ja itak.
Saj če naroči M3P jo dobi v roku nekaj tednov.
Kakor razumem je stvar samo v EUR EUR EUR.
Ko bo šla delnica štirimestno zaradi delujočega AP-ja, bo to najmanjši problem.

svit ::

Zheegec je izjavil:

Danes zvečer bodo neke "big news" menda. Bomo videli, kaj si bodo izmislili.

Marec 2019 je prišel, Zheegec (lahko skupaj s Frudijem) boš mogoče opravil revizijo tvojih napovedi iz lanskega leta? Saj veš.. tvoje napovedi o bankrotu, o nujnosti jemanja novih posojilih ter o izgubi v Q3-18, Q4-18?
Ni ideje

PrimoZ_ ::

Kdaj jim zapade posojilo, ki ga bodo morali vračati v $$$, v kolikor delnica ne bo dovolj visoko?

Aha, jutri je to.

On Friday, close to $1 billion in debt comes due for Tesla, an obligation that will wipe out about a quarter of the company's cash.

According to regulatory filings, Tesla has $920 million in convertible senior notes set to expire on March 1, at a conversion price of $359.87 per share. Tesla's stock hasn't traded above $359 for weeks, and closed Tuesday at $297.86.


Zdej vem zakaj je W1 tako živčen.

Mogoč pa je velika novica danes kaj okoli tega dolga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

Zheegec ::

Marec 2019 je prišel, Zheegec (lahko skupaj s Frudijem) boš mogoče opravil revizijo tvojih napovedi iz lanskega leta? Saj veš.. tvoje napovedi o bankrotu, o nujnosti jemanja novih posojilih ter o izgubi v Q3-18, Q4-18?

O izgubi v Q3 in Q4 2018? Kolikor vem, sem rekel da bo najbrž Tesla imela dobiček v vsaj Q3, če ne Q4.

Mogoč pa je velika novica danes kaj okoli tega dolga.

Dvomim. Ta denar so že januarja morali dati v "escrow" račun, tako da ta dolg bi moral biti odplačan, ker če denar ne bi obstajal, bi to vedeli že januarja.

Po mojem bodo naredili neko hitro predstavitev neke "nove" zadeve, da se govori o tem in ne o Elonovih težavah z SEC. Pa mogoče Model 3 leasing, da pospešijo prodajo. Ponavadi so taki dogodki napovedani tedne vnaprej, zato da se lahko obiskovalci in novinarji prijavijo in pridejo na event.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

pegasus ::

Y lahko počasi pokažejo ...

Truga ::

Machete ::

koyotee je izjavil:

Nekaj dobrih novic, ampak ne za teslo ;((
https://avto.finance.si/8945248?cctest&...


Za tole dejansko bi dal 40. Moti me sicer cenenost tlačenja teh velikih panelov na sredino. Naj se učijo od Mercedesa in (z novo 3er in x5) BMWja kako se dela dashboarde. Tole fopanje zaslonov izpade res prekleto ceneno, prvak v nagravžnosti pa je seveda Tesla. Apak tole je na zunaj zelo vredu, notranjost zgleda razumno ok, če bo servis mreža in support baziral v EU pa sploh win. Za 40k bo tole prodano prej kot karte za foofighterse.

---
Give me evenings comedy!

Truga je izjavil:

https://threadreaderapp.com/thread/1100...
zabaven post :D

Thanks.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

BigWhale ::

Truga je izjavil:

https://threadreaderapp.com/thread/1100...
zabaven post :D


Zastava, Kragujevac, 1986. :>

Tak customer service in odnos do strank je porazen.

Ne bi jih dosti stalo, ce bi naredili waiting listo in bi si lahko nekje na webu lahko prebral kdaj je predviden cas dostave tvojega avtomobila. Avto bi lahko povezali s stevilko kupca ze takoj, ko pride iz tovarne. Oziroma, tako kot pocnejo to tisti z uteceno proizvodnjo, ob zacetku sestavljanja. Glede na to, da izdelujejo samo dve razlicici avtomobila je to se toliko bolj trivialno. Tako bi lahko spremljal avto od izdelave, do dobave in bi tocno vedel kje tvoj avto je, ali je ze sel v proizvodnjo in kdaj okvirno ga dobis.

Glede na to, da so vedeli vnaprej, da bo veliko povprasevanje in tocno so vedeli koliko avtomobilov morajo narediti in kam jih morajo dobaviti.

Obnasajo se k slovenski cestarji, ki jih pozimi preseneti sneg. :>

WarpedGone ::

Customers are going to be to order the $35,000 Model 3 with a standard interior and 220-mile battery pack today
Tesla is also making a new “Partial Premium Interior” with better seats than the standard interior available with the standard battery pack for a $2,500 premium
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

New options:
- Standard range, $35k, 220mi range, 130 mph, 5.6s 0-60
- Standard range plus, $37k 240mi range, 140 mph, 5.3s 0-60
- Long range RWD, $43k, 325mi range, 140 mph, 5s 0-60

Modified option:
- Mid Range, 0-60 changed from 5.6s to 5.2s

Lowered prices:
- Mid Range premium now $40k.
- Long Range Dual now $47k
- Long Range Performance now $58k.
- Autopilot lowered to $3000 ($4000 after delivery) from $5000 ($7000 after)
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Zelo klasično Elon :) Objavi "velika novica čez 2 dneva", kar povzroči ~10% skok cene delnice. Ko je velika novica objavljena (in ni ravno dobra) pa cena delnice izgubi samo ~4% (sedaj samo še ~3% dol).

Na kratko: cenejši Model 3, znižanje cene obstoječih modelov, nov val odpuščanj, Elon pravi da Q1 ne bo dobičkonosna (doh), noče odgovoriti na vprašanje kakšna bo marža na najcenješo verzijo Model 3 (še nekaj mesecev nazaj je rekel, da bi jo prodajali z izgubo).

To achieve these prices while remaining financially sustainable, Tesla is shifting sales worldwide to online only.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Seveda žigec, seveda... še mal nazaj je blo to "bankrot letos", pa "zapor", pa "35k ne bo nikol"... še noben bluzator ni nikol nehal blodit, le ene blodnjo je zamenjal z drugo.

Uradno: $35,000 Tesla Model 3 Available Now
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Tesla en mesec nazaj v uradni izjavi: Umaknili bomo prodajo Solarcity proizvodov preko partnerjev in namesto tega uporabljali Tesla trgovine za prodajo SCTY produktov. Tranzicija in trening prodajalcev sta že v teku. Tesla danes: zapiramo vse fizične Tesla trgovine in odpuščamo vse prodajalce. Making it up as they go along :)

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

V Avstriji je sedaj LRD skor 4 jurje cenej ... iz 59.800 na 56.100.
Trenutno še ni možno naročit LRRWD,MR ali SR.
Je pa EAP sedaj iz dveh delov: AP za 3400 in dodatnih 5800 za "Volles Potenzial für autonomes Fahren".

Glede zapiranja trgovin ... kolk fizičnih trgovin ma amazon, ebay?

Kdor se misli usajat kako so avti čist neki druzga... seveda so, bili.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Teh Tesel Model 3 za 35 jurjev bo IMO pri nas precej.:)
Če ima realnega dometa tam čez 300 je to to.
Razne BMWje s svojimi 3er za 40 jurjev dizelcami je lahko krepko strah.;)

Vsaj jaz vem, kaj bi nabavil, če bi kupoval v tem rangu. M3ko ;) Poglejte kako smeče prodajajo za 32 jurjev od C klase. 130 konj z ročnim menjalnikom:)) Upam, da jih Tesla porejpa :D

Upam da jim rata.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

hammock ::

Vazelin je izjavil:

Teh Tesel Model 3 za 35 jurjev bo IMO pri nas precej.:)
Če ima realnega dometa tam čez 300 je to to.
Razne BMWje s svojimi 3er za 40 jurjev dizelcami je lahko krepko strah.;)

Vsaj jaz vem, kaj bi nabavil, če bi kupoval v tem rangu. M3ko ;) Poglejte kako smeče prodajajo za 32 jurjev od C klase. 130 konj z ročnim menjalnikom:)) Upam, da jih Tesla porejpa :D

Upam da jim rata.

Se strinjam, v kolikor bo cena 45k€ in za silo porihtajo servisno mrezo pri nas bom tudi sam resno razmislil o nakupu pri naslednji menjavi voza.

C klasa je res joke, sploh za to ceno, zanesljivost je vprasljiva, servisi pa dragi. Ce gledas poleg performans se na TCO (tudi to mi igra doloceno vlogo, ker skurim za 3k€+ bencina) pa je jasno kaj je prava izbira. Dnevnih vozenj v Hamburg z avtom naceloma nimam (zahvaljujoc Lufthansi), tako da je 400km range polna kapa.

Good times ahead.

Ganon ::

Če imajo njihovi dvakrat dražji avtomobili velike težave s kvaliteto izdelave in vgrajenimi materiali, kako bo šele pri tem modelu. Za 35 tisočakov na trgu dobiš res dober, kvaliteten avtomobil.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

V Avstriji je sedaj LRD skor 4 jurje cenej ... iz 59.800 na 56.100.
Trenutno še ni možno naročit LRRWD,MR ali SR.
Je pa EAP sedaj iz dveh delov: AP za 3400 in dodatnih 5800 za "Volles Potenzial für autonomes Fahren".

Glede zapiranja trgovin ... kolk fizičnih trgovin ma amazon, ebay?

Kdor se misli usajat kako so avti čist neki druzga... seveda so, bili.

Izdelkov z Amazona in eBaya ponavadi ni problem pošiljati po pošti pa ni jih treba servisirati, ker ga vržeš stran in kupiš novega. No, slednje je očitno načrt za Teslo.

Ampak resno, podoben premik se dogaja pri kolesih, kjer je vedno vedno več znamk mailorder, da zmanjšajo marže (pa kolesa se da pošiljati po pošti). Razen redkih pacientov, ki imajo voljo in čas kolesa servisirati doma, je treba ta kolesa peljati nekam na servis. Posledično pa še vedno kup ljudi kolesa kupuje v fizičnih trgovinah, mailorder principu in njegovemu uspehu navkljub.

Kje prevzameš avto, če nimaš fizične trgovine? No, razen na travniku, kar smo že videli, da je realnost.

Sicer pa, "še noben bluzator ni nikol nehal blodit, le ene blodnjo je zamenjal z drugo." QFT.

Ganon je izjavil:

Če imajo njihovi dvakrat dražji avtomobili velike težave s kvaliteto izdelave in vgrajenimi materiali, kako bo šele pri tem modelu. Za 35 tisočakov na trgu dobiš res dober, kvaliteten avtomobil.

Ja, ampak niso Tesle ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Utk ::

Za 35 tisočakov na trgu dobiš res dober, kvaliteten avtomobil.

Izračunaj TCO tega avta na 10 let in piši ta znesek. Na 10 let je nakupna cena največ pol stroška. Ne ponavljat kot papiga "35 jurjev" "35 jurjev".

MrNighthawk ::

Ganon je izjavil:

Za 35 tisočakov na trgu dobiš res dober, kvaliteten avtomobil.


Glede na njihov domet, dobiš za 35k, 3 solidne avtomobile :))

WarpedGone ::

Izdelkov z Amazona in eBaya ponavadi ni problem pošiljati po pošti pa ni jih treba servisirati, ker ga vržeš stran in kupiš novega. No, slednje je očitno načrt za Teslo.

Galerija != Servis
Galerija je plac kjer stojijo trije avti, okrog katerih lahko hodiš, se vanje usedeš. Zraven je še par luštnih deklic v minikah, ki se ti prikupno nasmihajo.

Servis je mal drugačna reč ... online naročilo, se določi kje in kdaj, pride serviser in porihta kar je za porihtat. Medtem ti delaš svoje reči.

Kje prevzameš avto, če nimaš fizične trgovine?

Pred mojo hišo je dost placa, da se zadevo zapelje dol iz prikolice.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ok, ze zdej majo tezave z logistiko in dostavo. A se ti zdi, da bo dostava k tebi na dom te tezave omilila? :) Serviser na dom je pa joke, razen, ce ga ne klices za menjavo tekocine za brisalce. Servisnih centrov si ne morejo privosciti zapirati in jih verjetno tudi ne bodo.

hojnikb ::

končno budget model. Za 37k$ pri plus modelu zna bit znanimiv za marsikoga. Kolk bi to kej nanesl pr nas oz. v AT?
#brezpodpisa

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

pride serviser in porihta kar je za porihtat. Medtem ti delaš svoje reči.


Avto ni pralni stroj

Machete ::

Tesla serviser rabi samo laptop.. si pozabil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

stjan ::

Mogoče pa kje v drobnem tisku na pogodbi piše, da avto ni last kupca, temveč ga ima samo v najemu.
Ko se avto pokvari, se pripelje drug avto, starega pa se pelje na servis.
Tako bi potrebovali manj servisov, oziroma bi nek center pokrival veliko področje.

Ko bodo Tesle avtomatizirane (vozile bodo samostojno, AI robotki) bo menjava preprosta, avto bo javil napako in najbližji tovornjak z nadomestnim vozilom bo pripeljal drug avto.
Pač imaš na več parkiriščih postavljene tovornjake (robote) z rezervnimi avtomobili:)

WarpedGone ::

Ok, ze zdej majo tezave z logistiko in dostavo. A se ti zdi, da bo dostava k tebi na dom te tezave omilila? :) Serviser na dom je pa joke, razen, ce ga ne klices za menjavo tekocine za brisalce. Servisnih centrov si ne morejo privosciti zapirati in jih verjetno tudi ne bodo.


Serviser na dom bi rešil nad 80% vseh stvari, zarad katerih sem do sedaj moral peljat na servis.
Servisni centri bodo večji in množičnejši. Prvi korak bo pretvorba galerij, ki so sedaj v sklopu servisnih centrov v dodaten plac z namenom servisiranja/skladiščenja.
Klasični saloni, kjer je avto samo na ogled, ne upravičujejo več svojega stroška, tesel bo dovolj na cesti, če boš hotu si jo pogledat.

Ko se avto pokvari, se pripelje drug avto, starega pa se pelje na servis.

To je že široka praksa... tesla loaner

Tako bi potrebovali manj servisov, oziroma bi nek center pokrival veliko področje.

To je ideja, ki bo v praksi še širša.

Pač imaš na več parkiriščih postavljene tovornjake (robote) z rezervnimi avtomobili:)


Smajl je odveč.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Servis na domu bi moral biti že privzeto dražji kot če ti sam pelješ avto na servis; vsaj pri klasičnih vozilih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vazelin ::

V Ljubljani bo slej ali prej kakšen Tesla salon oz. galerija kot oni rečejo.
Do takrat bo pač nakup za bolj zagrizene. Meni ni cilj sedaj se vozit v Gradec.
Model 3 bi izpolnjeval 95% mojih potreb perfektno, za tiste 3 daljše vožnje letno bi si pač malo bolj organiziral.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Kebo ::

Vazelin je izjavil:

V Ljubljani bo slej ali prej kakšen Tesla salon oz. galerija kot oni rečejo.
Do takrat bo pač nakup za bolj zagrizene. Meni ni cilj sedaj se vozit v Gradec.
Model 3 bi izpolnjeval 95% mojih potreb perfektno, za tiste 3 daljše vožnje letno bi si pač malo bolj organiziral.

Za 100 avtov na leto ne bodo odpirali centra, bodo pa verjetno postavili kakšen svoj servis oz. najeli kakega lokalca kot uradnega serviserja.

WarpedGone ::

Servis na domu bi moral biti že privzeto dražji kot če ti sam pelješ avto na servis; vsaj pri klasičnih vozilih.

Bi držalo, če bi bila parcela, zgradba in vzdrževanje tega brezplačno, pa ni.
Tudi mobile servis nuca svojo bazo, ki pa ima nižje stroške. Na koncu je lahko servisna storitev morda celo cenejša, je pa sigurno boljša kot da se vse vedno zgrinja na fiksne lokacije.

V Ljubljani bo slej ali prej kakšen Tesla salon oz. galerija kot oni rečejo.


Včeraj so najavl, da bodo obstoječe salone/galerije zaprli oz. ukinili. Kjer so del servisa, bo servis dobil dodaten plac.
Vse se lahk še spremeni ampak Tesla gre na internet, ne v fizično trgovino.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::

Večina ljudi nima dovolj visokega pokritega (da ne rečem zaprtega) prostora, kjer bi serviser lahko normalno delal pod avtom. Niso vsi dnevi vremensko primerni za popravila na prostem (vsaj ne brez slabe volje serviserja)

Machete ::

Takole se sestavlja in prevzame avto:



Ne pa v šotorih in na travnikih, ko te prestavljajo kot zadnjega klošarja... No očitno je za ene za 70k to sprejemljivo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Vazelin ::

Še dobro da si nalepil prevzem avta za 150 jurjev kot stane M5:))

V resnici greš v salon, ti dajo ključ v roke, en krog okol avta in čao miki, čimprej spizdi iz parkir placa, da nardiš plac za drug avto ;)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Servis na domu bi moral biti že privzeto dražji kot če ti sam pelješ avto na servis; vsaj pri klasičnih vozilih.

Bi držalo, če bi bila parcela, zgradba in vzdrževanje tega brezplačno, pa ni.
Tudi mobile servis nuca svojo bazo, ki pa ima nižje stroške. Na koncu je lahko servisna storitev morda celo cenejša, je pa sigurno boljša kot da se vse vedno zgrinja na fiksne lokacije.

Da pride posebej do tebe, če imaš seveda prostor za popravilo, pa tudi ni zastonj, četudi ni morda nič narobe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

To pomeni da ne bo 35k modela?

WarpedGone ::

To pomeni da si še vedno nepismen...

Tesla Model 3 - Order now
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.

Vazelin ::

bambam20 je izjavil:

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.

S subvencijo bo 35k
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

D3m ::

bambam20 je izjavil:

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.


Pa še DMV davek ne pozabit.
|HP EliteBook|R5 6650U|

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Klasični saloni, kjer je avto samo na ogled, ne upravičujejo več svojega stroška, tesel bo dovolj na cesti, če boš hotu si jo pogledat.


To je sicer neumnost. Avta si na cesti ne mores ogledati tako kot v salonu, ne mores povprasati osebja stvari, ki te utegnejo zanimati, ne mores iti na testno voznjo. Ce grem kupit avto za 35 jurjev pricakujem, da mi se kaksno kavo ponudijo v salonu. Saj ne kupujem pralnega stroja za 300 EUR.

Truga ::

bambam20 je izjavil:

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.

figures

Vazelin ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Klasični saloni, kjer je avto samo na ogled, ne upravičujejo več svojega stroška, tesel bo dovolj na cesti, če boš hotu si jo pogledat.


To je sicer neumnost. Avta si na cesti ne mores ogledati tako kot v salonu, ne mores povprasati osebja stvari, ki te utegnejo zanimati, ne mores iti na testno voznjo. Ce grem kupit avto za 35 jurjev pricakujem, da mi se kaksno kavo ponudijo v salonu. Saj ne kupujem pralnega stroja za 300 EUR.

Mene pri vsem moti samo to, da se ne morem vsesti v avto, ker mi je počutje notri bistveno. Tisto slinasto osebje v avtosalonu rade volje prezrem.
Se pa ne da več cenkat če se preko interneta naroči, kar je itak slovenski nacionalni šport v avtocalonu:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Truga je izjavil:

To pomeni da ne bo 35k modela?


Seveda ga ne bo, ker v to ceno ni všet davek.

S subvencijo bo 35k


Ne. Poglej si nemške cene novih tesel modela 3 z osnovnim motorjem 261 konjev. POd 56jurjev ni nič.

Vazelin ::

Pa naj en preračuna no. Recmo da pretvorimo 35k USD v 35k EUR + vse dajatve - subvencija. KOliko pride?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Gregor P ::

Preveč kakorkoli obrneš>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

Pa naj en preračuna no. Recmo da pretvorimo 35k USD v 35k EUR + vse dajatve - subvencija. KOliko pride?


55-56.000€. Si zdaj srečen.

Utk ::

30,746.13€ plus 10% carine je 33,800 plus 22% ddv je dobrih 41 jurjev. Nikjer pa ne piše, da ne prištejejo še kaj zraven. Prevoz, itd., kot vsi ostali.
««
99 / 178
»»