» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
86 / 180
»»

MrNighthawk ::

Truga je izjavil:

Teslina prava vrednost je v infrastrukturi, predvsem superchargerjih:
https://np.reddit.com/r/teslamotors/com...


Emmm...8 avtomobilov x cca 30min polnjenja = way to fucking long? Zdej bom spet označen kot hater.

Heh. You should have been at the charging station near vandenburg for the first RTLS... the line was 50+ cars long and people were waiting for hours. Took us about 2 hours to charge but it was one hell of a party.


Nekateri temu rečejo samo ovira na poti a ne? :))

Eno uro ne čakaš na Petrolu v ponedeljek zvečer, ko napovejo zvišanje cen bencina.

P.s. A obstaja kakšen "rule of conduct" glede polnjenja? Če ga polniš na polnilnici trgovskega centra si tam lahko parkiran tri ure.

Truga ::

Obstaja rules of conduct, samo se ga noben ne drzi. Se slabse:
https://twitter.com/OttawaCitizen/statu...

lmao

Zheegec ::

Wau, kako neumno. To je pa že težko preseči.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

'murika pac.

louser ::

Zheegec je izjavil:

Wau, kako neumno. To je pa že težko preseči.

Sam unga lublanskega redarja rabiš.
Petstotka v občinsko blagajno v roku enega redarjevega sprehoda.

WarpedGone ::

Truga je izjavil:

Teslina prava vrednost je v infrastrukturi, predvsem superchargerjih:
https://np.reddit.com/r/teslamotors/com...


Počas bo to postalo jasno tut najbol počasnim. Kako ogromna prednost je to bo še bolj jasno, ko se folk nekajkrat opeče pri konkurenci.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Glede na "horror stories", ki jih beremo o kvaliteti Teslinih izdelkov, le glej, da ne boš ravno ti tisti, ki nam bo čez npr. pol leta razlagal, kako si se opekel...

Ne privoščim sicer nobenemu, da se nategne pri nakupu, tudi tebi ne; ampak - madona si naješen s to "kult mentaliteto".
- Hoc est qui sumus -

korenje3 ::

Unknown_001 je izjavil:

roCkY je izjavil:

Debata o dlaki v jajcu? So to malenkosti o katerih, ki jih ni vredno omeniti ali je nedopustna "šlamparija"?

Mene razmiki ne motijo. Nad praskami pa na novem avtu nisem ravno navdušen.



Tale očitno prvič drži šubler v rokah.


lol. Pravkar odprl video na youtube pa vidim da je nekdo že isto našel.
Brez da bi pogledal cel video se vidi kvaliteta.

i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Vazelin ::

pejt ti mal pogledat stike med kromiranimi obrobami vrat pri kakem Passatu v salon, da ne boš negativno presenečen.

s1m0n ::

Pa saj so pri vseh te napake z razmiki!
Ni to tak problematično, da je potrebno iskat vsako malenkost kjer razmik ne ustreza.

WarpedGone ::

Ti je BW lepo povedal: whatoboutizem ne šteje.
Da so vsi drugi enako/še bol šlampasti ni nikakršno opravičilo, da razmiki na teslah niso na mikrometer enakomerni.
To je pač nesprejemljivo za resen avto, kaže kako so nesposobni in brezvezni in XY.

Imago, kaj je zdaj to? Ne verjameš več v imminent bankruptcy? What happened?
Kdo te je sedaj napumpal, da sedaj razlagaš da bom celo avto dobil? Ne verjameš več v ogromno zgubo naslednje četrtletje?
Sej ti frudi lapo riše znova in znova kako hiša iz kart stoji na kroglicah, pa veter je napovedan.

Nihče nima tako slabga spomina kot lažni pridigarji.
Zbogom in hvala za vse ribe

svit ::

Preroki sodnega dne
- frudi (poniknil za nekaj tednov, ko je Tesla objavila rezultate v Q3-18),
- Zheegec (Tesla bo potrebovala novo financiranje do konca leta 2018 in bo bankrotirala v marcu 2019),
- Imagodei (bankrot na vidiku) in BigWhale (jaz nisem Tesla hater in sem objektiven moderator).

Zadnji je tako konsistenten kot moderator, da pridno briše slabe novice o težavah ICE izdelovalcev avtomobilov. Že dvakrat je to storil, ker...reasons.

Tema je "zakaj so električni avtomobili prava stvar" in novica o tem, kako VW ponovno goljufa z izpusti, pač ni argument, ki dodatno utrjuje tezo, "da so električni avtomobili prava stvar". Glede na to, kako dovoljuje off-topike, ki s samo temo nimajo kaj dosti veze pa...reasons.
Ni ideje

BigWhale ::

Za tezave ICE avtomobilov si lahko odpres svojo temo. Tukaj je povsem dovolj, ce se zadevo omeni. Debatiralo se pa o tem ne bo. Tako kot se ne debatira o vsaki 'poceni gumi' Tesle. Tistih pobrisanih postov pac ne vidis.

Kar se pa sodnega dne tice, ga pa jaz nisem prav nikjer napovedoval. :)

Zheegec ::

Tesla Welcomes Larry Ellison and Kathleen Wilson-Thompson as New Independent Directors To Its Board


Independent Tesla board director Larry Ellison: "I am not sure people know I am very close friends to Elon Musk and I am a very big investor in Tesla"

Oba nova člana sta znana po svoji entuziastični investiciji v Theranos :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Želiš povedat ... kaj točno?
Da Je Lerry Ellison le še en bluzator?

As Executive Chairman, Chief Technology Officer and founder of Oracle, Larry's background as an entrepreneur and philanthropist needs no introduction. Larry is also a big believer in Tesla's mission, having purchased 3 million shares earlier this year.


Bankwuptcy imminent!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Da težko ustrezata definiciji "independent", sploh Ellison, ki je javno priznal, da je Elonov osebni prijatelj.

In pa, da oba očitno kult osebnosti pritegne in posledično povzroči slabe investicije :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Kaj se mora zgoditi, da boš nehal prodajat teslo kot "slabo investicijo"?

Kakšna letna proizvodnja?
Koliko redno zaposlenih?
Kolk četrtletij profita?
Kakšen tržen delež?
Bo vključitev v SP500 mela kej teže?

To odgovori sam sebi in se tega drži, ko se zgodi. Sej veš... najprej pride iskrenost do samega sebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Ali misliš, da Ellison ustreza definiciji "independant Tesla board member", če upoštevamo da sam pravi da je Elonov bližnji osebni prijatelj?

Sem že odgovoril kakšnih 20 strani nazaj. Tesla je lahko v prihodnosti dobra investicija, če ima soliden p/e ratio. Trenutno bi bila dobra investicija pri ceni delnice nekje ~$75, če se rezultati Q3 ponovijo v prihajajočih kvartalih. Seveda je problem Q3 rezultatov to, da je Tesla namenila okoli $0 za investicije, če odštejemo stroške amortizacije in pa to, da je okoli $200 miljonov dobička od državnih subvencij. Ampak če ostanejo pri trenutnih Q3 rezultatih v neskončnost, so še vedno vredni okoli $75 na delnico. Vprašanje je, če bo to šlo. $0 za investicije v neskončnost je zelo tvegan biznis, prav tako je pa problem, da se v 2019 razpolovijo subvencije za nakup Tesle, medtem ko večina konkurence šele vstopa na US EV trg in bodo njihove subvencije še vedno polnih $7500. Prav tako bodo morali praktično ves dobiček nameniti za poplačilo dolgov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Ali misliš,

Hu da fuk cares, kaj js mislim?

, če ima soliden p/e ratio.

p/e je številka, ne ma mehka vodta tipa 'soliden'. Ne seri in napiši konkretno številko.

Prav tako bodo morali praktično ves dobiček nameniti za poplačilo dolgov.

garbage in, garabage out.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Hu da fuk cares, kaj js mislim?

Zakaj potem sploh pišeš v tej temi, če je to potem tvoj izgovor?

p/e je številka, ne ma mehka vodta tipa 'soliden'. Ne seri in napiši konkretno številko.


Teslin trenuten P/E je 0, Povprečen P/E indeksa S&P 500 je okoli 20, indeksa Nasdaq pa okoli 25. A je tako težko ugotoviti, kje se "soliden" P/E ratio nahaja iz teh številk? Nihče ne pogleda teh številk in si reče "p/e je številka, torej je soliden p/e lahko tudi miljon". Ker je Tesla proizvajalec avtomobilov, bi p/e okoli 5 bil čisto zadovoljiv.

garbage in, garabage out.

Trdiš, da Tesla nima dolgov ali pa da imajo dolgove, ampak jim jih ne bo treba poplačati?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mikhaair ::

Kdo pa nima dolgov?
Ocitno Tesla nekaj dela prav, ce ne, ne bi imela taksne vrednosti. Oz. kaksen je izgovor, da je precenjena?
Kaj pa ce je precenjen BMW, ki je ravno vrgel novo 3jko ven, katera ni pripravljena na elektriko?

WarpedGone ::

Trdiš, da Tesla nima dolgov ali pa da imajo dolgove, ampak jim jih ne bo treba poplačati?


Tesla's "Impossible" Task #9: Paying Off Debt In 2018 & 2019

Bi bilo lepo, če bi si končno kdaj svoja blebetanja pretvoril v številke. In jih pogledal v razmerju do koga drugega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Tesla's "Impossible" Task #9: Paying Off Debt In 2018 & 2019


Očitno sploh ne razumeš, kaj sem napisal. Napisal sem, da lahko Tesla odplača svoje dolgove, če ima v neskončnost dobiček na ravni dobička Q3 in pa če še naprej reže investicije (~$0 v Q3 recimo) in to bi upravičilo Teslino delnico na nivoju ~$75. Tvoj članek dejansko tudi govori o tem, kako lahko Tesla poplača dolgove iz dobička, če se Q3 dobiček nadaljuje. Vprašanje je, koliko je vredna Tesla, če daje $0 v investicije in uporablja tekoče prihodke za poplačilo dolgov. Jaz bi rekel okoli $75, seveda pod pogojem, da odplačuje svojih ~$9 miljard dolga. Kar je bilo tudi tvoje vprašanje (Kaj se mora zgoditi, da boš nehal prodajat teslo kot "slabo investicijo"?). Ko sem ti odgovoril, pa si mi citiral članek, kako lahko Tesla (ob določenih ugodnih pogojih v prihodnosti) poplača svoje dolgove. To sploh ni bila debata. Moja valuacija Tesle na ~$75 je osnovana na predpostavki, da bodo odplačevali svoje dolgove.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Zheegec je izjavil:


Teslin trenuten P/E je 0, Povprečen P/E indeksa S&P 500 je okoli 20, indeksa Nasdaq pa okoli 25. A je tako težko ugotoviti, kje se "soliden" P/E ratio nahaja iz teh številk? Nihče ne pogleda teh številk in si reče "p/e je številka, torej je soliden p/e lahko tudi miljon". Ker je Tesla proizvajalec avtomobilov, bi p/e okoli 5 bil čisto zadovoljiv.


P/E nič, bravo :))

Tesla ni samo proizvajalec avtomobilov, ko bo enkrat to glomazna firma, ki bo samo še stagnirala bo pa lahko tudi P/E pri 5, dokler bo pa v exponentni rasti bo pa tudi P/E 200 ali pa neskončno kot je danes čista realnost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Očitno sploh ne razumeš, kaj sem napisal.


Ne, res ne razumem ..
Napisal sem, da lahko Tesla odplača svoje dolgove, če ima v neskončnost dobiček na ravni dobička Q3


To je možno samo, če:
- je trenuten dolg neskončno velik
ALI
- se vsak Q posebej dodatno zadolžijo (plus obresti) za cifro 'tekočega' dobička

Obe predpostavki sta beyond absurd.
Ampak še noben bean counter nikoli ni uspel štartat nove firme, tko da ... moje sožalje.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Imago, kaj je zdaj to? Ne verjameš več v imminent bankruptcy? What happened?

Kdaj pa sem jaz prerokoval skorajšnji bankrot Tesle? Bi te prosil za link na sporočilo, kjer sem to izrekel.

WarpedGone je izjavil:

Kdo te je sedaj napumpal, da sedaj razlagaš da bom celo avto dobil?

Kdaj pa sem jaz prerokoval, da ti ne boš avta dobil? Mi lahko daš link na sporočilo, v katerem to razlagam?

WarpedGone je izjavil:

Ne verjameš več v ogromno zgubo naslednje četrtletje?

Kdaj pa sem jaz napovedoval bodoče izgube za Teslo? Lahko, ko si že pri tem, še link na sporočilo, kjer izrekam takšne izjave?

Odkrito rečeno, se ne spomnim, da bi kdaj pisal takšne stvari. Se ne zdi podobno mojim nastopom na S-T. Da bi te "zmerjal" s privržencem kulta Elona Muska, to ja. Pa zagotovo sem zapisal, da se mi zdi bebavo, da nekateri mislite, da se še skret papir, s katerim si Musk briše rit, spremeni v zlato. In ja, skoraj zagotovo sem kritiziral Muskovo zavajanje, če že ne kar laganje, v zvezi s projeciranimi datumi nekaterih mejnikov. Zagotovo so se mi nekatere njegove poteze zdele sporne in zagotovo sem zapisal, da to nategovanje ne more iti v nedogled in da slej ko prej ne bo dobil nove finančne injekcije ali surovin. Ter da če ne bi jezdil na hypu električnih vozil, da bi v kaki drugi industriji že zdavnaj propadel.

Da bi pa kdaj prerokoval, kako blizu bankrota je Tesla, kako ti nikoli ne boš dobil avta ali kakšno izgubo bo imela Tesla v prihodnjem četrtletju...? To mi je pa uganka. Moj spomin ni več tisto, kar je bil nekoč, verjamem, da mi boš rade volje pokazal, kako zelo se motim in podal linke na vse očitane izjave. Ane?

WarpedGone je izjavil:

Nihče nima tako slabga spomina kot lažni pridigarji.

Jah, precej zoprno je, da v zvezi z Muskom uporabljaš religiozno terminologijo; morda je to celo simptomatično. Ampak - kar se tiče slabega spomina - remains to be seen. Takoj ko boš izbrskal moje izjave.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

svit je izjavil:

Preroki sodnega dne
- frudi (poniknil za nekaj tednov, ko je Tesla objavila rezultate v Q3-18),
- Zheegec (Tesla bo potrebovala novo financiranje do konca leta 2018 in bo bankrotirala v marcu 2019),
- Imagodei (bankrot na vidiku) in BigWhale (jaz nisem Tesla hater in sem objektiven moderator).

Enako velja zate - izbrskaj mi post, kjer trdim, da je bankrot na vidiku. Pa ne nekih medlih namigovanj z moje strani - ker, če bi se kateri koli drugi CEO katerega koli drugega podjetja obnašal kot Musk in če bi katero koli drugo podjetje tako kreativno objavljalo napovedi in tweakalo številke (tako finančne kot številke dejanskih proizvedenih enot), bi jih trg že zdavnaj poslal v bankrot. Musk pač jaha na hypu prestižnih električnih vozil; podjetje drži pokonci balon - in dejansko samo ciganka v tem trenutku ve, ali bo Tesla čez 10 let še pomemben igralec ali pa bo "zgolj" material za učbenike. In če ne bi bili vi pristaši kulta Elona Muska, bi tudi sami vedeli, da je tako in da so njegove prakse morda uspešne ravno zato, ker so toliko "outrageous", da ljudje ne vedo, a človek dejansko vidi nekaj, kar drugi ne, ali pa je zgolj tako prepoln samega sebe, da se bo vsak čas razpočil.

Skratka, pokaži mi, prosim, kje nisem zgolj špekuliral o možnih (niti ne verjetnih) izidih, ampak sem jasno, nemara sarkastično, prerokoval skorajšnji bankrot podjetja.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

WarpedGone ::

Imago, petkrat več si povedat vsakič ko si ostal tiho.
Povsem zadostuje že to, da nisi niti enkrat kontriral vsem debilizmom, ki so se pisali tu.
Nisi pa zamudil skoraj nobene priložnosti, da bi kontriral meni.
Enako BW.
Enako Okapi.

Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

imagodei ::

Enako, dragi Warpi, enako. Tudi zate bi bilo marsikdaj bolje, če bi ostal tiho. Zdajle je recimo tak trenutek.

Kar lahko Q.E.D-jamo je to, da sem te dobil na pavšalnih obtožbah, ki pa jih nimaš s čim podkrepit. Pač, lajaš, grizeš in se peniš kot stekel pes vsakokrat, ko kdo podvomi o delu in liku Elona Presvitlega Muska.

Pa lep dan še naprej.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

ki pa jih nimaš s čim podkrepit.


Random sample aprila letos:
Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
Link 6
Link 7
Link 8

Klasičen profet of doom ... lažejo barabe nepsobne!
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Povsem zadostuje že to, da nisi niti enkrat kontriral vsem debilizmom, ki so se pisali tu.

Ja, pa Lučka Kajfež Bogataj tudi ni nikol kontrirala vsem debilizmom, ki so se tu pisali. Tudi Violeta Bulc ne, pa Sandi Čolnik tudi ne. Pa Gregory House tudi ne. Očitno so tudi oni proti tebi (proti Elonu?) ker se niso javno opredelili tako, kot se tebi zdi edino zveličavno?

Skratka, očitno je lažje vztrajat na svojem in iz riti vleči neke lažne razloge, kot pa priznat zmoto in reči O, fak, oprosti, moja napaka, ker sem te tlačil v isti koš kot druge.

Ampak ravno to je simptomatično: ti in ostali častilci kulta Elona Muska ne ločite med različnimi kritikami in različnimi ljudmi, ki jih izrekamo. Pristaši ste na eni strani, vsi ostali, ki izrekamo takšne in drugačne pomisleke pa smo skupaj v eni vreči. Prosto po maksimi, kdor ni z nami...

WarpedGone je izjavil:

Nisi pa zamudil skoraj nobene priložnosti, da bi kontriral meni.


Tebi več kot očitno ni jasno, čemu sem jaz kontriral. Kar ne preseneča.

Moj osnovni pomislek ostaja, da EV vozila niso prava stvar kar brezpogojno. So, za ozek krog ljudi, ki se postopoma širi, ko cene EV postajajo bolj dostopne. V tem ti očitno kontriram. Kot ti kontriram ko trdim, da bo še najmanj desetletje tako. In ja, kontriram ti pri fantazijah o Hyperloopu.

Razlika med mano in tabo pa je v tem, da si ti popolnoma penast, če ti kdo kontrira, meni pa bi bilo še najbolj všeč, če bi me Musk (in celotna EV industrija) že jutri postavila na laž in na trg dala uporaben, cenovno dostopen izdelek. Ali pa če bi že naslednji mesec začel kjer koli na svetu vozit varen, cenovno dostopen Hyperloop.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

ki pa jih nimaš s čim podkrepit.


Random sample aprila letos:
Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
Link 6
Link 7
Link 8

Klasičen profet of doom ... lažejo barabe nepsobne!

O fak... tebi pa res ni čist nič jasno, ane...;)

Kako sva zdaj prišla iz konkretnih trditev o bankrotu, izgubah in tem, da boš ti ostal brez avta, do nekih posplošenih kritik Muskovih rabot, prelomljenih obljub in kritiziranja tvoje patološke zaslepljenosti z delom in likom Elona Muska?

V resnici hočeš povedat, da ti gre na živce to, da ti očitam popolno nezmožnost kritike Elona Muska. Ker človeka pač malikuješ in si osebno prizadet, če njegove rabote, vizihe in/ali fantazije kritično presojam(o).
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

WarpedGone ::

Kdor je sposoben videt, vidi.
Ti nisi.

Nič novega.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Banwkuptcy!
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nisi pa zamudil skoraj nobene priložnosti, da bi kontriral meni.
Enako BW.
Enako Okapi.


O strah in groza! A teb se res zdi cudno, da kontriramo tebi, ker nas zmerjas in zalis in ignoriramo random trolle, ki trosijo neumnosti o Tesli?

Aja, pa se vedno ne vidis vse 'anti-tesla propagande', ki jo zbrisem in tistih postov kjer me ljudje obtozujejo, da sem ljubitelj Tesle in Muskov privrzenec? :)

WarpedGone ::

Zrbisanega ne vidim (razen svojega), vidim pa vse kar ostaja.
Vidim tudi tvoja izvajanja in stvari, ki jih ignoriraš.
Vidim tudi časovno konsistenco.
Vidim tudi, da se je moja toleranca debilizmov stopila na nulo. Vsega enkrat zmanjka, tough.

Končni profit/izguba bo tako moja kot vaša. Kdor bo slabše uganu prihodnost, se bo slabše imel.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tisti, ki stavi na več stokilske baterije in večurno polnjenje, ni stavil na prihodnost ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

recimo 650 kg svinčene baterije v viličarju in 250kg v UTV ju je super zadeva za določeno rabo s svojimi omejitvami seveda. Enako bo z baterijami na cesti.

Si pa trenutno ne predstavljam kako bo elektrika prišla do cca. 70 potencialnih EV-jev na lokalnem trafu. Že sedaj ne morem dobit niti 10 dodatnih A priključne moči. Kadar rabimo elektriko za ostalo moram viličarja in UTV šihtat na polnenju sicer grejo pancarjke pa-pa.

Bo elektro sposoben postavit za sprejemljivo ceno v prej kot 10 letih nek smat grid??? da bo vsak dobil župco, ko bo rabil. Glede na obnašanje elektra v zadnjih 30 letih krepko dvomim. Oz. bo cena elektrike z vsemi taksami in davki taka, da bo dizel (kljub morebitnim dodatnim finančnim restrikcijam) za na cesto (krepko)cenejši? Morda niti ne potniški pač pa kak "kamionček". Odvisno koliko bo birokracija komplicirala. Načeloma itak naredijo tako, da je najcenejše delat obvoze in ne it z mainstremom.

svit ::

Oz. bo cena elektrike z vsemi taksami in davki taka, da bo dizel (kljub morebitnim dodatnim finančnim restrikcijam) za na cesto (krepko)cenejši? Morda niti ne potniški pač pa kak "kamionček". Odvisno koliko bo birokracija komplicirala. Načeloma itak naredijo tako, da je najcenejše delat obvoze in ne it z mainstremom.

V kakšnem smislu je tukaj "diesel" (ali pa bencin) (krepko) cenejši? V smislu trenutnega stanja v denarnici? Zakaj se pri primerjavi cene vedno gleda parcialno skozi prizmo lastne denarnice?

Kako boš reagiral (dražje, ceneje), ko bo treba zaradi onesnaževanja z izpusti:
- zagotoviti več denarja za zdravstveno oskrbo
- ovrednotiti izgubo prezgodnjih smrti
- ovrednotiti izgubo zaradi "manj inteligentne" populacije
- škode, ki nastane zaradi bolj intenzivnih vremenskih epizod (bolj silovite nevihte, suše, poplave...)
- strošek v preprečevanje "neželjenih" migracij iz področij, neprimernih več za življenje zaradi globalnega segrevanja
- strošek prilagajanja infrastrukture in zdravstvenega sistema (pojav komarjev, ki nosijo mrzlice in ostalih nosilcev patogenov) na spremenjeno klimo

Na to je treba tudi pomisliti, ko se odločamo kaj je dražje in kaj je ceneje.

Definitivno je trenutna cena goriva (diesel/bencin) subvencionirana in mi kot družba, pravo ceno ali bolje rečeno stroške uporabe le-te prestavljamo v prihodnost.
Ni ideje

WarpedGone ::

It took over two decades to achieve the removal of leaded gasoline in this country. This was despite international evidence and original research conducted in New Zealand on the harm to child cognitive function and behaviour from lead exposure.


Mislite, da so intelektualne poškodbe ljudi zaradi izpostavljenosti svincu izginile sočasno s prenehanjem uporabe? Od takrat je cca 25 let, takrat oškodovani ljudje so danes 25 let starejši, poškodbe nosijo s seboj.

Stroški ne bodo le v prihodnosti, trpimo jih že danes. IQ 100 pomeni manj, kot bi pomenil če teh poškod nebi bilo.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Recimo, take blodnje ostajajo neizbrisane ... polne vsebine in on-topic, knede BW?

Drugač pa je v katalogu delov zaslediti zanimiv podatek - osnovna verzija i.e. M3 SR bo imela 50 kWh baterijo, MR je na 62 kWh, LR pa na 75 kWh. To so 'usable' kapacitete. Tavelka ma rezerviranih kakih 5kWh, tamala pa kake 3.

Po tej kalkulaciji to pomeni:
- Model 3 LR: 18k za baterijo = 46k EUR, ~580km dosega po WLTP
- Model 3 MR: 15k za baterijo = 43k EUR, ~425 km dosega po WLTP
- Model 3 SR: 12k za baterijo = 40k EUR, ~380 km dosega po WLTP

Glider 23k eur, rwd pogon 5k eur, standard interior.
Iz cen je možno ugibat, da ko pride SR, bo izginu MR. Nima velik smisla met tistga tam na sred za par jurjev več z vso potrebno podporno logistiko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ce je glider 23 jurjev, je to priblizno tolk ali morda 2 jurja vec kot zoe glider, ostali so pa itak drazji. Tolk o tem da tesla ne zna delati samih avtov. Kaj potem delajo drugi, da so tako dragi. Ali imajo pa res tolk drazje baterije.

WarpedGone ::

Kaj potem delajo drugi, da so tako dragi. Ali imajo pa res tolk drazje baterije.

Predvsem delajo premalo ... tepejo jih pretežno fiksi stroški razvoja, logistike in podpore, katere je treba razdelit na ustrezno manjše število proizvedenih enot.
Več proizvedenih enot pa se ne morejo it, dokler nimajo zagarantirane ustrezno velike dobave baterij.

Dobava baterij je omejena s proizvodnimi kapacitetami proizvajalcev baterij, ki so se kakih 15 let nazaj opekl, ko se je začelo s hibridi in postavl neki fabrik, ki so lepo št. let tolkle minus zaradi prenizkega povpraševanja okrog 2010. Tisto sedaj dela, ni pa zadost, da bi X proizvajalcev lahko svoje EVje štancal v stotinah tisočev letno, dodatne kapacitete pa terjajo svoj čas. En tak lep catch 22.

Še tesla ma problem panasonic prepričat, da dejansko investirajo dovolj v nove kapacitete.
Ko so se končno spravl v to, je poslovni rezultat panasonica takoj padel. Problem, če morš vsake 3 mesece delničarje mazilit z devidendami.

Trenutno je proizvodnja M3 omejena s štancanjem baterij v GF1. Ja, panasonic je 'kriv', da trenuitno sestavljajo samo cca 6k vozil tedensko in ne več.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Mal obračaš. Tam v Q2 letos se je precej bralo, da je Panasonic zelo slabe volje ker gigafactori ni izkoriščen.
Ali pa bodo dali več Toyoti kot Tesli. Morda bodo pa kalifornicem za v kleti baterije prodajali namesto za na cesto vkolikor imajo sploh surovine zanje zagotovljene?

Pod čerto bo deficit baterij vsaj naslednjih par dekad, saj kot kaže je tehnologija nekako politično požegnana in ima prihodnost. Surovine pa... Se bo že nekako izšlo iz tretjega sveta večinoma.

WarpedGone ::

Mal obračaš.

Ne obračam ampak to je lep odraz kompleksnosti realnosti ... ja, še mal nazaj je GF1 čakal sestavljalnico, danes sestavljalnica čaka GF1. Da se GF1 premakne naprej terja stotine milijonov USD, planirat je treba za precej naprej, kdaj naj mašine pridejo. Ko pridejo, je treba račune plačat. Če kak drug sistem zalaufa isti teden, krvaviš izgubo. Ta problem imajo točno vsi, tudi znotraj iste firme. Ampak lažje je prepričat en del iste firme da pač tvega, da se stvari ne sestavijo točno na isti dan, kot pa neki čisto ločeni firmi.
Tesla ma vsaj precej močno povezavo s panasonicom, teče rahlo lažje kot kak VW in LG/SDI/xy, ki si danes delajo plane za leto 2025.
Trenutno je v izdelavi druga 'grohman line' - sestavljanje celic v baterije. Ta reč je v originalu kriva za pol leta zamude in omogoča trenutno ~6k vozil tedensko. Ko bo nared še ena, mora bit nared tut dodatna proizvodnja celic in sestavljanje vsega ostalega, enkrat 2019.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Ključ do razumevanja razlike:

Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

"We could see the Model 3 assembled, from an empty body to a fully functional car in a bit more than 40 steps and 90 minutes, on a line about 1,000 feet long," Ferragu said in a note to clients. "Its simplicity is unbelievable."

In contrast, "A comparable car by any traditional automaker could take anywhere from 130 to 200 steps, Ferragu says, easily setting the Model 3 apart. The findings are similar to what UBS' Evidence Lab found when tearing down a Model 3 earlier this year, finding 'next-gen, military grade' tech below the finish."

"Model 3 has a bit more than a kilometer of cable, vs. 3x that for equivalent traditional premium cars. But this still feels half-baked," Ferragu said. "Ultimately, a car with a battery, a motor or two and a screen should have 2 power systems (high and low voltage) and one communication network. For that, about 100m of cabling per car should be necessary."

Ferragu acknowledges Tesla has plenty of room for improvement. A "crowded mess" and "unnecessary complexity" are still evident from Tesla's early ramp phase of the company's Model 3 production process, according to Barron's. However, as production steadily improves, Ferragu says, "The road to 7,000 units per week seems easy, and limited capital expenditures will be required (in the low tens of millions) to get to 10,000."


Ampak ne pričakovat, da se bo končna cena avtomobila kej bistveno znižala, dokler bo kupcev dovolj bo ostala cca ista. Povečal se bo le profit in s tem razpoložljivi kapital za še več modelov in še več proizvodnje.

Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Recimo, take blodnje ostajajo neizbrisane ... polne vsebine in on-topic, knede BW?


Ne, ampak nisem 24/7 tukaj. :)

Spock83 ::

A so odprli narocila za preostali EU?

WarpedGone ::

Če "preostala eu" pomeni "Other Europe" ... js še nimam.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
86 / 180
»»