» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
79 / 183
»»

s1m0n ::

Če bi bili pošteni, notranjosti ne bi primerjali z BMW serijo 3.

Utk ::

Kolk je kaj vredno se bo pa videlo po prodaji. Hvala bogu za novo serijo bmw 3, da ne bo vec izgovorov.
To kaj nekemu kitu nic ne pomeni, pa nikomur ni nic ne pomeni, ker on ni niti potencialni kupec bmw 3 xdrive niti modela 3, zanj se naj sekirajo dacia in opel. Ki niti v Evropi ne pomenita dost, kaj sele v svetu.

WarpedGone ::

V EU je kakih 150k rezervacij, ki se bodo naslednje leto začele futrat.
Za pričakovat je da bo temu namenjena kaka tretjina proizvodnje oz. okrog 2,5k tedensko, kakih 120k v 2019.
Konec 2019 bo mogoče do zadeve že pridit v roku nekaj mesecev od naročila.

Al pa tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Insignij prodajo v Evropi kakih 70,000, passatov 170, model 3 bi zlahka prehitel oba. Tolk o tem kaj se splaca in kolk je kaj vredno. Ampak glavni problem bo imel bmw.

roCkY ::

Nima šans s tem "kufrom". Če bi bil tudi karavan pa bi bil dostojen tekmec.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Insignij prodajo v Evropi kakih 70,000, passatov 170, model 3 bi zlahka prehitel oba. Tolk o tem kaj se splaca in kolk je kaj vredno. Ampak glavni problem bo imel bmw.


Če ne bodo škatel v fabrki zamenjal in narobe montiral.

J.McLane ::

A pa je kdo dal v primerjavo zmogljivosti? Upam da ne primerjate Tesle s 320d.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Noben še ni dal niti konkretnega modela BMWjeve trojka, ki naj bi bi bil primerljiva z 3D.
330ix to ni, je prešvoh/prepočasna.
Bliže pride 340i xDrive, z 4.6s 0-60 je le desetinko počasnejši od M3D. V slovenskem ceniku ga ni, v Ameriki je začetna cena $50,950.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Iščeš hruško podobno japki.
Elektro motorji in ICE niso primerljivi. Po tem kriteriju vozil kratkomalo nima smisla primerjat. Ena velika prednost EV je moč in zvezen pospešek.

Najbolj bistveno pa je kako se sedi, kakšna je sama izkušnja vožnje,... TV sredi vozila večini verjetno ne bo povzročal težav. Ampak verjetno se je treba kar navadit nanj. Sam bi kar nekaj časa iskal fizične gumbe...
Navadil sem se, da sploh ne gledam s ceste. Na HUD-u je vse kar rabim. Tega pa Tesla zaenkrat nima. Na tem področju pričakujem od Tesle neko dobro inovativno rešitev. Morda že v Y.

Vazelin ::

WarpedGone je izjavil:

Noben še ni dal niti konkretnega modela BMWjeve trojka, ki naj bi bi bil primerljiva z 3D.
330ix to ni, je prešvoh/prepočasna.
Bliže pride 340i xDrive, z 4.6s 0-60 je le desetinko počasnejši od M3D. V slovenskem ceniku ga ni, v Ameriki je začetna cena $50,950.

Desetinko počasnejši z 2x daljšim dometom.

Utk ::

roCkY je izjavil:

Iščeš hruško podobno japki.
Elektro motorji in ICE niso primerljivi. Po tem kriteriju vozil kratkomalo nima smisla primerjat. Ena velika prednost EV je moč in zvezen pospešek.

Najbolj bistveno pa je kako se sedi, kakšna je sama izkušnja vožnje,... TV sredi vozila večini verjetno ne bo povzročal težav. Ampak verjetno se je treba kar navadit nanj. Sam bi kar nekaj časa iskal fizične gumbe...
Navadil sem se, da sploh ne gledam s ceste. Na HUD-u je vse kar rabim. Tega pa Tesla zaenkrat nima. Na tem področju pričakujem od Tesle neko dobro inovativno rešitev. Morda že v Y.

Prav imas v bistvu. Tudi pri kocijah in prvih avtih ni imelo smisla primerjat pospeskov, hitrosti, udobja, niti cene, nekaj je bilo na strani kocije, nekaj na avtu, kako se je koncalo pa tudi vemo.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

330ix to ni, je prešvoh/prepočasna.

330i(x) je hitrejši od Tesle 3, košta 46.000 eur (pa še nekaj popusta se običajno dobi), armaturna plošča je vključena v ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Vazelin ::

Model 3 Road Noise Evaluation
Driver's Ear:
Model 3 - 67 dBA
Model S - 65 dBA
MB S-550 - 61 dBA
test these cars on a moderately coarse surface at *45 MPH (to minimize wind and engine noise)

:'(

* 72kmh

Utk ::

Si pogledal na cenik kolk stane s550?

Vazelin ::

Utk je izjavil:

Si pogledal na cenik kolk stane s550?

Ok vzemi
S450 $91,250* MSRP
100D $83k

Ni neke hude razlike. Izolacije pa pri Merci 2x več sigurno.
ICE so trenutno daleč od tega, da so obsolete

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Utk ::

Zanimivo. Folk bi lahko kupil s klaso, pa raje kupi ta kup plastike. A ni to zalostno za mercedes? Kaj naj se naredijo in vtaknejo v avto za 100 jurjev, da dobijo nazaj kupce tesel? Ti namignem, fuknejo naj ven ice in vtaknejo not elektriko.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Prav imas v bistvu. Tudi pri kocijah in prvih avtih ni imelo smisla primerjat pospeskov, hitrosti, udobja, niti cene, nekaj je bilo na strani kocije, nekaj na avtu, kako se je koncalo pa tudi vemo.


Of FFS ... stop talking out of your ass in nehaj z debilnimi analogijami s kocijami. Zaradi pospeskov ne pridobis prav nicesar. Mal manj te nabija na sedez, to je prednost slabsega pospesevanja. Zarad hitrosti tudi ne pridobis prav nicesar, razen, ce si debil, ki vozi 180km/h po avtocestah. Ce pa gremo s primerjavo v extreme, bo pa vsak ICE na 1200km dolgi poti _VEDNO_ prej na cilju kot katerikoli EV, ki ga danes lahko kupis. In ce oba vozita 180km/h bo ICE se toliko prej na cilju, ker EV ostal se veliko prej brez baterije. In voznja bo v povprecju skozi teh 1200km prav enako udobna.

"Ja, noben se ne vozi 1200km v enem kosu." - Ja vemo, tud noben ne rabi 4.5s od 0-100, pa se vedno opletate s to neumnostjo.
"Mam pa super clean dashboard!" - Pa kaj? Ce mene preseneti mugger na kriziscu lahko pistolo iz glove compartmenta takoj vzamem, preden ti un gumbek za opdpiranje najdes na super clean touchscreenu, si ze mrtev.
"Zastonj 'gorivo'!1!11" - Fajn! Men pa spodnji sosed kabl precvika, ce ga skoz okn napeljem do parkirisca.
"Skrb za okolje!!!!" - Oh lepo te prosm, ce bi te RES skrbel za okolje, bi se vozil s kolesom in vlaki in sadil drevesa po braziliji.

Dejte se ze sprijaznit, da so EVji avtomobili, ki so v nekaterih stvareh boljsi od ICEjev, v nekaterih pa slabsi. In tiste boljse stvari ni nujno, da odtehtajo tiste slabse stvari. Nikakro ne za vsakogar in nikakor ne v vseh primerih.

Kristus ... od kar obstaja Avant2Go se vozil z elektricnimi avtomobili ampak tolk k znate pa fanatiki zagnojiti sceno, je pa noben ne zna.

Utk je izjavil:

Zanimivo. Folk bi lahko kupil s klaso, pa raje kupi ta kup plastike. A ni to zalostno za mercedes? Kaj naj se naredijo in vtaknejo v avto za 100 jurjev, da dobijo nazaj kupce tesel? Ti namignem, fuknejo naj ven ice in vtaknejo not elektriko.


Folk bi lahk tud kupil Vivaldija pa raje kupi Frajkinclare. In kaj pol?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

Ne vem zakaj se sploh pojavljas na temi o avtih, ki te ocitno ne zanima kaj dost. Po tvoji zblojeni in zahojeni kretenski logiki, ni med dacijo in bmwjem za 100 jurjev cist nobene razlike. Kolk ima do 100, je vseeno, 130 gresta oba, enako sta udobna. Ker se vseeno proda en kup bmwjev, mercedesov, pa tudi volkswagnov, ki so se manj boljsi od dacij, to pomeni, da ti cel svet govori, da si bedak, ki nima pojma.

Za malo boljsi avto so ljudje pripravljeni placat par jurjev in par 10 jurjev. Vsaka sekunda manj do 100 stane tudi kar nekaj jurjev, in to ljudje placujejo. Ce tebe to nic ne briga, se vozi se naprej s tistim svojim sekretom ali vlakom, nisi pa s tem dokazal, da je svet tak kot v tvoji zblojeni glavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ker se vseeno proda en kup bmwjev, mercedesov, pa tudi volkswagnov, ki so se manj boljsi od dacij, to pomeni, da ti cel svet govori, da si bedak, ki nima pojma.

Če bi bile Tesle tako superiorne, kot se tebi napačno zdi, bi cene rabljenih šle v nebo, novih v inventory-ju ne bi bilo in na avto po naročilu bi se čakalo precej dlje kot en mesec. No vidiš, cel svet ti govori, da nimaš pojma.

Utk ::

Sej cene rabljenih so v nebesih. Poglej si kolk stane rabljen mercedes, ki je bil nov 100 jurjev.
Poglej si prodajo mercedesovih limuzin proti tesli.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Sej cene rabljenih so v nebesih.
Cene rabljenih Tesel so nižje od cene novih.

Utk je izjavil:

Poglej si prodajo mercedesovih limuzin proti tesli.

Ja, Mercedes jih proda neprimerno več. Lani je Mercedes povečal prodajo glede na leto poprej za dvakrat toliko, kot so pri Tesli naredili avtomobilov.

Utk ::

Haha, slotech inteligenzza. Kje spite, da vas ne ukradejo.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Ce tebe to nic ne briga, se vozi se naprej s tistim svojim sekretom ali vlakom, nisi pa s tem dokazal, da je svet tak kot v tvoji zblojeni glavi.


Pa še zmerej bo "en sekret" prej na cilju, ker ne bo zablodil ene ure na pumpi. Če so ti pomembne desetinke pri pospeških, ne vem zakaj ne omeniš ur preždetih na pumpi. Razen, če je tvoja maksimalna sposobnost dolge vožnje Lj-Portorož. Probaj bit malo objektiven...ni težko.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Haha, slotech inteligenzza. Kje spite, da vas ne ukradejo.


Ta pametni so/smo že nagruntal, da se bolj splača kupit rabljen Model S, ki se ga da dobit za 50k kot pa nov Model 3.

Pa še en malo bolj objektiven review

Utk ::

Ta pametni so/smo že nagruntal, da se bolj splača kupit rabljen Model S, ki se ga da dobit za 50k kot pa nov Model 3.

Možno. Ker dobri EV se dobro starajo.

Pa še zmerej bo "en sekret" prej na cilju, ker ne bo zablodil ene ure na pumpi. Če so ti pomembne desetinke pri pospeških, ne vem zakaj ne omeniš ur preždetih na pumpi. Razen, če je tvoja maksimalna sposobnost dolge vožnje Lj-Portorož.

Velika večina ljudi ne vozi hitro oz. hitreje zato, da bo prej na cilju, še manj da zato hitro pospešujejo. Tisti, ki zato hitro pospešujejo, pa pač ne znajo kaj dost računat. Torej sploh ni stvar v tem. Dolge vožnje so redke, nekateri jih ne delajo tudi nikoli, na dopust grejo z letalom, v zahodnem svetu pa ima praktično vsako gospodinjstvo vsaj 2 avta. Tudi tista, ki nimajo nobenega električnega.

WarpedGone ::

The European pricing doesn't even reflect the 10% EU car import duty.

Al je tolk profita, da bo teh 10% požrla Tesla al pa sestavljanje v Tilburgu zadostuje, da ni 10% carine.

Noben ni opazu uraden doseg: 544 km po novem WLTP.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

The European pricing doesn't even reflect the 10% EU car import duty.

Al je tolk profita, da bo teh 10% požrla Tesla al pa sestavljanje v Tilburgu zadostuje, da ni 10% carine.

Drugo je.

WarpedGone je izjavil:


Noben ni opazu uraden doseg: 544 km po novem WLTP.

Če primerjamo EPA doseg, in sklepamo na WLTP doseg, bo mid-range M3 imel ~2% boljši doseg, pri ~3% manjši kapaciteti od Hyundai Kone 64kWh.
A to je teh mitičnih "pet let tehnološke prednosti" pred dinozavri, ki povzroči, da imaš ~5% boljši izkoristek pri avtu, ki ima mnogo nižji profil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Utk ::

https://www.google.si/amp/s/insideevs.c...

Razlika je vecja. Kolk ima veliko baterijo pa vprasanje. Niti ni pomembno, ve se kaksna je cena in kolk prostora ostane not. Ostalo bomo vidli ko izmerijo porabo v wattih.

RedDrake ::

Ta popravek sem že upošteval. S tem popravkom, in če ima M3 MR res 62kWh, je razlika teh bajnih 5%.
Že zaradi profila bi pričakoval toliko. Možno pa, da nekateri dinozavri dejansko imajo desetletja izkušenj v gradnji vozil, ah ne, to so samo sanje. Vsi ICE dinozavri znajo itak delat samo motorje. Ostalo je outsourceano, al' kako že ...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Po tvoji zblojeni in zahojeni kretenski logiki, ni med dacijo in bmwjem za 100 jurjev cist nobene razlike.


A to si zanalasc izmisljujes stvari, zato da lahko shitpostas al res verjames v te neumnosti, ki jih napises? Lahk me pa citiras kje sem primerjal Dacio in BMWje. Al model 3 smatras kot enakovrednega Dacii, potem bi tvoja trditev se imela nek bizaren smisel.

Utk ::

RedDrake je izjavil:

Ta popravek sem že upošteval. S tem popravkom, in če ima M3 MR res 62kWh, je razlika teh bajnih 5%.
Že zaradi profila bi pričakoval toliko. Možno pa, da nekateri dinozavri dejansko imajo desetletja izkušenj v gradnji vozil, ah ne, to so samo sanje. Vsi ICE dinozavri znajo itak delat samo motorje. Ostalo je outsourceano, al' kako že ...

Bomo videli ko bojo res testirali. Teh 5% se zlahka spremeni v 7-8. Tudi tistih 62 je vprašljivih, koliko od tega se res napolne. Drugače pa kona tudi ni nek tovornjak, je pa manjša od trojke.

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Po tvoji zblojeni in zahojeni kretenski logiki, ni med dacijo in bmwjem za 100 jurjev cist nobene razlike.


A to si zanalasc izmisljujes stvari, zato da lahko shitpostas al res verjames v te neumnosti, ki jih napises? Lahk me pa citiras kje sem primerjal Dacio in BMWje. Al model 3 smatras kot enakovrednega Dacii, potem bi tvoja trditev se imela nek bizaren smisel.

Za razliko od tebe, sem sposoben logičnega sklepanja. Če je pri avtu nepomemben pospešek, nekatera oprema, hitrost nad 130, zvok, cel občutek v njem, in sploh nobene razlike v korist modela 3 proti bmw-ju 3, potem ni niti nobene razlike niti med dacio in passatom. Sej si ti napisal, da se v obeh pripelješ na cilj enako udobno. Niti v daciji si ne boš zlomil hrbta v par 100 km.

In btw, koliko je vreden Daimler?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Zakaj bi ugibal po WLTP testnem ciklu, če imaš pa za Kono in M3 EPA podatke?

Kona: 258 miles in 28 kWh/100 mi
M3 mid-range: 260 miles in 27 kWh/100 mi
M3 long-range: 310 miles in 26 kWh/100 mi

Razlike ni niti tistih 5%

Zanimivo, da ima long range kljub verjetno dodatni teži baterij boljšo učinkovitost (kWh/100 km).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

RedDrake je izjavil:

A to je teh mitičnih "pet let tehnološke prednosti" pred dinozavri, ki povzroči, da imaš ~5% boljši izkoristek pri avtu, ki ima mnogo nižji profil?


Sej je logicno. Za vsako leto prednosti je en procent :>

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Zakaj bi ugibal po WLTP testnem ciklu, če imaš pa za Kono in M3 EPA podatke?

Kona: 258 miles in 28 kWh/100 mi
M3 mid-range: 260 miles in 27 kWh/100 mi
M3 long-range: 310 miles in 26 kWh/100 mi

Razlike ni niti tistih 5%

Zanimivo, da ima long range kljub verjetno dodatni teži baterij boljšo učinkovitost (kWh/100 km).

Kje si našel porabo na 100 mi?

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

No, najboljše od tesle je nekje 8% boljše. In to v avtu, ki je pol metra daljši in 300 kil težji. Cenejši model je pa pač cenejši.

WarpedGone ::

Zanimivo, da ima long range kljub verjetno dodatni teži baterij boljšo učinkovitost (kWh/100 km).

Ja, to je 'zanimivo' ...
Dimenzijsko enak avto z nižjo maso ima nižjo učikovitost ... does not compute.

Če bi stavil, bi stavil na še dodatno politično znižanje dosega glede na LR

EPA po neki svoji logiki dovoljuje proizvajalcem, da znižajo izmerjeno/izračunano cifro. Nimajo pravice cifre dvignit, majo pa pravico rezultat znižat.

EPA test Modela 3 LR je navrgel 334 milj dosega (razvidno iz uradnih papirjev), Tesla je to politično znižal na končno objavljenih 310 milj. Komot so enako nardil tudi pri MR s to razliko, da so cifro znižal še bol.

Zakaj bi to počel?
Politika ... dobra reklama je, če objavljeno cifro komot doseže več ljudi.
Zraven so še drugi modeli, ki morajo zgledat dovolj seksi .. če je premal razlike v objavljenih sposobnosti, bo manj interesa za dražjo reč oz. več interesa za cenejšo.
Slabo zgleda če ima dražji model (3D) manj dosega kot cenejši (3RWD).
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

Pri Koni so zmanjšali uradni doseg po WLTP. http://www.carsuk.net/now-its-the-hyund...

Pa glede long in mid range. https://electrek.co/2018/12/03/tesla-mo...

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Dolge vožnje so redke, nekateri jih ne delajo tudi nikoli, na dopust grejo z letalom, v zahodnem svetu pa ima praktično vsako gospodinjstvo vsaj 2 avta. Tudi tista, ki nimajo nobenega električnega.


Dalmacija je 600km, Letališče Munich je 450km pa ni neki baš dolga pot.

Če ne delamo dolgih poti... potem je pa Renault Zoe čist dovolj ;)

Utk ::

Pa je tak problem se ustavit za pol ure do Munchna? Ja, če se voziš gor pa dol dnevno, si kupi enga dizla, kein problem. Samo ne me jebat, da to dela prav veliko ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Tle v bistvu ne gre za to kolk ljudi to dela ampak gre za to, da je treba v samo pot vkljucit extra planiranje o katerem do sedaj nismo niti priblizno razmisljali, ker ni bilo treba. Sedaj je pa potrebno vedeti kaksen elektricni prikljucek imas doma, bos lahko doma polnil, kdaj bos sel na pot, da bos zraven se vkalkuliral nujne postanke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

Zato pa rabiš dober električni avto, ki mu v navigacijo vneseš cilj, on pa poskrbi za čim več ostalega, pa da se ne zanaša ne občinske polnilnice...

roCkY ::

Zanaša se na kaj? Na vrste pred komercialnimi polnilnicami? Javne pa kot praviš mora preskočit? Zakaj?

Utk ::

Ce je tesla, na superchargerje, super bi bilo, da se ga da rezervirat za nek cas. Za ostale pa ne vem kako imajo reseno, verjetno nikakor.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Zato pa rabiš dober električni avto, ki mu v navigacijo vneseš cilj, on pa poskrbi za čim več ostalega, pa da se ne zanaša ne občinske polnilnice...


To je zgolj obliz na rano. Se vedno je treba pot planirat in se prilagajat. Hkrati moras pa racunati se na to, da mors prit tudi nazaj, oziroma, da imas na cilju moznost polniti.

Ja, pri vsakdanji rabi, 50km na dan in z moznostjo polnjenja doma teh problemov res nimas. Ampak cim prides ven iz tega okvira so pa stvari na katere moras misliti. Parkiras doma in avto _moras_ dat polnit. Saj to ni neko naporno opravilo, je pa nuisance, ce pozabis, se ti lahko zgodi, da naslednji dan ne mores v sluzbo. Ce delas na dan med 200 in 300 sluzbenih kilometrov in taksnih ljudi ni malo, moras to ze bolj resno planirat in pri navadni vticnici precej bolj pazit, ker ce prides pozno zvecer domov, mas lahko naslednji dan probleme, ker se avto se napolnil ne bo do jutra.

Nevem zakaj se enostavno delate butaste in ne vidite tega kot tezavo, ker dejansko je tezava. Ni nepremostljiva, je pa nadlezna in zarad tega imas lahko podrtih kup nacrtov. Eno je klicat poslovnega partnerja in rect, da bos zamudil 10 minut na sestanek, drugo je pa, ce mors sestanek odpovedat, ker mors tri ure cakati, da se ti avto napolni. Jaz recimo nimam superchargerja v blizini.

hojnikb ::

Ce ze dajete v mix BMW 3er, je smiselno upostevat ceno le teh v 2. hand marketu. Novi so res dragi (sploh ce gledas malo naloadan model in kvaliteto materialov v notranjosti) ampak koker vrzes v mix rabljene, si pa takoj na ceni novga kliota za arguably precej bolsi avto. Sicer pac ne bo ganz nov.

Zdaj pa prste v luft, kdaj bo rabljen M3 za ceno novga decent kliota. 10, 15 let?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SimplyMiha ::

Kaj zlahka se zgodi, da se je kak kekec odločil zabiti v koga in zapreti AC za nekaj ur.

Živa navigacija je skoraj obvezna za EV.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Pa je tak problem se ustavit za pol ure do Munchna? Ja, če se voziš gor pa dol dnevno, si kupi enga dizla, kein problem. Samo ne me jebat, da to dela prav veliko ljudi.


Problem? Ja večji problem se mi je ustavit za pol ure, če se mi mudi kot pa za 2 sekundi slabši pospeški ;)

Utk je izjavil:

Zato pa rabiš dober električni avto, ki mu v navigacijo vneseš cilj, on pa poskrbi za čim več ostalega, pa da se ne zanaša ne občinske polnilnice...


Se pravi te odpelje 20km stran na "tapravo" polnilnico in spet zamudiš?

Res ne vidim katere (praktične) izboljšave ponujajo EV proti ICE. Če damo na stran ekološke vidike, ampak zato lahko voziš solidnega hibrida.

Utk ::

Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.

koyotee ::

Utk je izjavil:

Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.


P+R, v teh mestih to ni nikakršen bavbav.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
««
79 / 183
»»