Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Tesla je v bistvu zahrbtno izdala svojega voznika in ga predala policiji
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Truga ::
feryz ::
Truga ::
feryz ::
Lahko je, lahko ni. Najbolj neumno je trditi, da se meni kaj takega ne more zgoditi.
Nikoli ne veš, zato ne zaklepaj vrat za seboj.
Nikoli ne veš, zato ne zaklepaj vrat za seboj.
RedDrake ::
No ampak lahko pa bi imel srčni napad, možgansko kap ....
Offtopic, ampak če imaš tako silovito možgansko kap, da si v "komi" za volanom, potem je bolje če ne preživiš. Verjemi.
Sem imel žal veliko sorodstva, ki je šlo čez to, tega si _NOBEN_ ne želi.
Če grem nazaj na topic.
Ok, srčni infarkt, tale Lvl2 Tesla fura naprej po AC, potem je tam neko zožanje in omejitev na polovico hitrosti, preusmeritev na drugo stran, in zgodi se kaj ... ? V najboljšem primeru gre Lvl2 voz v gradbeno jamo, v najslabšem pomete še nekaj delavcev na delovišču.
Zato je bolje, da se taki sistemi (ki niso Lvl4), izklopijo instant, ko zaznajo, da človek ni več "prisoten" v duhu in telesu.
Lvl4 bo pa kdaj?
"3 months maybe, 6 definitely", al' kako že?
BigWhale ::
Ce taksnega sistema ne bi bilo, bi pa clovek, ki ima infarkt za volanom ubil mlado druzino na poti na dopust. Al kako?
Ne glede na to kaj se zgodi, tak sistem podaljsa cas, do nezgode, ce pride do nje. V tem primeru smo videli, da so zaradi tega sistema nezgodo preprecili. Brez sistema stvar skoraj zagotovo ne bi bila bolje resena. :)
Ne glede na to kaj se zgodi, tak sistem podaljsa cas, do nezgode, ce pride do nje. V tem primeru smo videli, da so zaradi tega sistema nezgodo preprecili. Brez sistema stvar skoraj zagotovo ne bi bila bolje resena. :)
VaeVictis ::
Ce taksnega sistema ne bi bilo, bi pa clovek, ki ima infarkt za volanom ubil mlado druzino na poti na dopust. Al kako?
Ne glede na to kaj se zgodi, tak sistem podaljsa cas, do nezgode, ce pride do nje. V tem primeru smo videli, da so zaradi tega sistema nezgodo preprecili. Brez sistema stvar skoraj zagotovo ne bi bila bolje resena. :)
Mrbit ja, mrbit pa ne.
Mrbit bi tak človek "trezno" razmisil, bi ugotovil, da dela bedarijo in se ne bi usedel v svojo t.i. avtonomno vozilo!
RedDrake ::
Točno tako.
Ampak zaenkrat ti sistemi niso (v splošnem) uporabni izven avtocest. Tam je pa bolje, da se sistem izklopi, vklopi utripalke in se avto počasi ustavi. Tako se čas do prihoda organov skrajša na minimum.
Ne pa da komiranca nek "avtopilot" fura potencialno na stotine kilometrov.
Vse kar ni L4 ni noben avtopilot, ampak zgolj pomoč pri vožnji. Tretirati ga kakorkoli drugače - tudi na način, da se ne izklaplja pravilno - je neumno.
Pa še to.
Odprta ponudba vsem bodočim Tesla M3 lastnikom.
V vaš avtek poknemo enega GoProja (da ne bi kdo goljufal).
Potem se odpeljemo do odcepa za Trento malo naprej od Bovca.
Od tam gremo do izvira Soče.
Vi hands-off, jaz z mojim smrduhom za vami.
Če pridete brez dotikanja volana vam dam 1k EUR.
Če poleg tega pridete še prej kot jaz, dobite še 1k EUR dodatno.
Če pridem jaz prej, mi častite benz in kosilo.
Stava je reda 20:1 (ali 40, če ste hitrejši).
Je kdo za?
Easy money, saj AP vozi sam po regionalkah, a ne Tody?
Ampak zaenkrat ti sistemi niso (v splošnem) uporabni izven avtocest. Tam je pa bolje, da se sistem izklopi, vklopi utripalke in se avto počasi ustavi. Tako se čas do prihoda organov skrajša na minimum.
Ne pa da komiranca nek "avtopilot" fura potencialno na stotine kilometrov.
Vse kar ni L4 ni noben avtopilot, ampak zgolj pomoč pri vožnji. Tretirati ga kakorkoli drugače - tudi na način, da se ne izklaplja pravilno - je neumno.
Pa še to.
Odprta ponudba vsem bodočim Tesla M3 lastnikom.
V vaš avtek poknemo enega GoProja (da ne bi kdo goljufal).
Potem se odpeljemo do odcepa za Trento malo naprej od Bovca.
Od tam gremo do izvira Soče.
Vi hands-off, jaz z mojim smrduhom za vami.
Če pridete brez dotikanja volana vam dam 1k EUR.
Če poleg tega pridete še prej kot jaz, dobite še 1k EUR dodatno.
Če pridem jaz prej, mi častite benz in kosilo.
Stava je reda 20:1 (ali 40, če ste hitrejši).
Je kdo za?
Easy money, saj AP vozi sam po regionalkah, a ne Tody?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Tody ::
Ah dej no zdej spet drek mešaš...
V Sloveniji imaš v kroniki vsak dan ljudi, ki vedo da nimajo avtonomnega sistema pa sedejo za volan pijani kot čep.
Veš ko si bom lahko privoščil avto za 100.000 eur mi tvojih 1000 eur ne bo čisto nič dišalo, sploh za prirejeno igro kot se jo ti hočeš it.
V Sloveniji imaš v kroniki vsak dan ljudi, ki vedo da nimajo avtonomnega sistema pa sedejo za volan pijani kot čep.
Veš ko si bom lahko privoščil avto za 100.000 eur mi tvojih 1000 eur ne bo čisto nič dišalo, sploh za prirejeno igro kot se jo ti hočeš it.
bambam20 ::
MrNighthawk ::
Dajmo to dejstvo predelati. Avto se je sam varno ustavil, ko je zaznal policaje, medtem ko je Samek spal spanje pravičnega...
A lahko še predelamo "dejstvo", da je bil tip full of shit in si si vse skupaj izmislil? Tip je bil prbit kot mina je opazil modre lučke pa vklopil avtopilota?
p.s. a ni tko, da moraš imet roke na volanu med avtopilotom?
In še pri Tesli "ne vedo" kako je prišlo do tega
https://electrek.co/2018/12/01/tesla-pu...
Na žalost je pa zgodba predstavljena na tak način, da bodo spet ljudje mislili, da je to avtopilot in lahko vozijo prbiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrNighthawk ()
dmok ::
Pijan sedeš na zadnjo klop Tesle in nastaviš avtopilota, da te pelje domov. Avto ustavi policija. A si lahko kaznovan (tudi) zaradi vožnje pod vplivom alkohola ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dmok ()
RedDrake ::
Ah dej no zdej spet drek mešaš...
V Sloveniji imaš v kroniki vsak dan ljudi, ki vedo da nimajo avtonomnega sistema pa sedejo za volan pijani kot čep.
Veš ko si bom lahko privoščil avto za 100.000 eur mi tvojih 1000 eur ne bo čisto nič dišalo, sploh za prirejeno igro kot se jo ti hočeš it.
Samo izpostavljam scenarije, kjer stvari ne delujejo.
Ti si sam izjavil, da Tesla AP deluje po zavitih regionalkah (in res, obstajajo videoposnetki tega, sicer resda z lepih ameriških cest).
Pa M3 bojda stane $33k, piše tko na njihovi strani. Tolk' pa val'da maš, saj si na IT forumu. Vsak, k' ma tle pod 1.5k neto je lolek. Z 1.5k neto v Sloveniji je pa 33k za avto "standard".
Pač, nehajte idealistično pisati, pa bom nehal obračati gnoj, da vam bo manj smrdelo.
P.S.: Super bi bilo, da se delničarji (in shorterji, če je kak tu na S-T) javno deklarirajo. Tisti ljudje imajo zadaj potencialni dobiček/izgubo in _ne_ morejo biti nepristranski.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
WarpedGone ::
"We expect to start producing a significant volume for Europe in January, and obviously take some time to ship. So deliveries, probably if we finish the deliveries in Europe kind of in the late February, March timeframe."
>> Tesla said that it would open orders for Model 3 reservation holders in Europe by the end of the year.
Ne, to ne bo revež-varianta za 35k sitnih ampak P3d za +70k EUR, kakih prvih 15k dobavljenih kosov.
Zbogom in hvala za vse ribe
RedDrake ::
Zakaj ne boš šel v p3d, če lahko vprašam? (legit resno vprašanje, lahko na ZS če nočeš futrat trolov tle)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Truga ::
pirat ::
V bistvu so (in tudi bodo) takšni vpoklici pričakovani.
Ne samo pri Tesli, tudi pri drugih proizvajalcih. Bolj ko bo elektrificirano in digitalizirano vozilo, več je možnosti, da se "bug" odkrije šele po mesecih/letih uporabe.
Ne samo pri Tesli, tudi pri drugih proizvajalcih. Bolj ko bo elektrificirano in digitalizirano vozilo, več je možnosti, da se "bug" odkrije šele po mesecih/letih uporabe.
Gregor P ::
Ampak, če bi bil samo nek "bug" bi ga lahko popravili na daljavo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Friend from The Netherlands messaged me saying that invites are out (he himself is not a reservation holder), but I can't find confirmation from another source.
But Dutch FAQ page for Model 3 was updated: Bestelling en levering - Model 3
The friend also quoted some prices (which again, I can't find anywhere, but I haven't had coffee yet... :D) and they all include 21% VAT and no incentives:
- 58,800 EUR for Long Range AWD
- 69,700 EUR for Performance AWD
- 5,300 EUR for EAP
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Se pravi je LR verzija vec kot 10 jurjev drazja od BMW 3 podobnih zmogljivosti. Brez eko olajsav. Skupaj z olajsavami in avtopilotom pa verjetno pride nekje pod 10 jurjev razlike?
WarpedGone ::
Se pravi je LR verzija vec kot 10 jurjev drazja od BMW 3 podobnih zmogljivost
To bi bil kater model BMW točno?
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Se pravi je LR verzija vec kot 10 jurjev drazja od BMW 3 podobnih zmogljivosti.
Tudi če bi bilo to res, pa ni, 10 jurjev v tem razredu ne pomeni dost. Če hočeš šparat, si itak kupiš opla.
jernejl ::
MrNighthawk ::
Utk ::
Če hočeš šparat, si itak kupiš opla.
Če nočeš šparat, si itak kupiš model S.
Naj prodaja trojk na Nizozemskem, oz. kjerkoli že bo prvi trg v Evropi, pove kdo ima prav. In ja, sploh se ne bi čudil, če bi na Nizozemskem prodali več S-ov kot insignij, proti trojki pa itak nima šans.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Se pravi je LR verzija vec kot 10 jurjev drazja od BMW 3 podobnih zmogljivost
To bi bil kater model BMW točno?
BMW 3, xDrive z avtomatskim menjalnikom je nov 46.500 EUR. Ce vzames dizla z rocnim menjalnikom in samo zadnjim pogonom, je pa 41.000 EUR. Pa verjetno lahko se kaj dodatne opreme zbarantas v ti dve ceni.
WarpedGone ::
BMW 3, xDrive z avtomatskim menjalnikom je nov 46.500 EUR.
V grobem temu BMW manjka vsaj:
- ogrevanje na mestu z daljinskim upravljanjem +1600 EUR
- Steklena panoramska streha +1200 EUR
- električna nastavitev prednjih sedežev +1300 EUR
- LED žarometi +1060 EUR
- ogrevana prednja in zadnji sedeži: +800 EUR
- avtomatska klima: +700 EUR
- komfortni sistem dostopa +600 EUR
- osnovni leder +500 EUR
- telefonija: +400 EUR
- nadzor razdalje pri park: +470 EUR
- radio in navigacija +340 EUR
- meglenke +220 EUR
- asisten za dolgo luč +140
Skupaj: 9330 EUR
Pa se vrednosti centralnega zaslona nism niti dotaknil. BMW za bistveno slabšo stvar hoče še dodatnih 2900 EUR.
Zvočno opremo v M3 hvalijo zelo, zato dvomim da je osnovni radio v BMW temu primerljiv. Upgrage na HartmanKardon košta dodatnega jurja.
Vse to in še več je že vključno v ceno M3 "ki je 10 jurjev višja od cene primerljivega BMW".
Ja, če to zgoraj tebi ni nič vredno, potem je "primerljivo". BMW se s tem ne strinja.
Težko verjet ampak Tesla Model 3 je cenejši od primerljivega BMW.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Težko verjet ampak Tesla Model 3 je cenejši od primerljivega BMW.
Sedaj pa odštej še uporabno vrednost aka domet in dolžina povprečnega postanka na "bencinski" črpalki.
celada ::
Iskreno povedano men so led zarometi bl minus k plus. K to enkrat crkne je katastrofa za denarnico.
MrNighthawk ::
Spock83 ::
Iskreno povedano men so led zarometi bl minus k plus. K to enkrat crkne je katastrofa za denarnico.
Koliko je garancija na led?
MrNighthawk je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Težko verjet ampak Tesla Model 3 je cenejši od primerljivega BMW.
Sedaj pa odštej še uporabno vrednost aka domet in dolžina povprečnega postanka na "bencinski" črpalki.
Z veseljem tisti denar, ki ga namenim bencinu porabim za kakšen naravno stisnjen sok in rogljiček.
MrNighthawk je izjavil:
Iskreno povedano men so led zarometi bl minus k plus. K to enkrat crkne je katastrofa za denarnico.
sej tudi armatura in pomanjkanje gumbov na volanu je minus za marsikoga
Jaz ne bom nič rekel, dokler sam ne probam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
celada ::
Iskreno povedano men so led zarometi bl minus k plus. K to enkrat crkne je katastrofa za denarnico.
Koliko je garancija na led?
Toliko kolikor vse ostalo v avtu?
Sej vem da so konstruirane za celo zivljensko dobo toda prvi avtomobili z led zarometi bodo sele sedaj pocasi 15 let stari. Treba kako statistiko najt glede vzdrzljivosti.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Vse to in še več je že vključno v ceno M3 "ki je 10 jurjev višja od cene primerljivega BMW".
Ja, če to zgoraj tebi ni nič vredno, potem je "primerljivo". BMW se s tem ne strinja.
Težko verjet ampak Tesla Model 3 je cenejši od primerljivega BMW.
Stvari, ki si jih nastel, a si preveril, da je BMW resnicno brez njih in moras vse te reci doplacati? Vzames enega izmed paketov dodatkov in dobis ze kar nekaj teh reci zraven. Veliko izmed nastetih stvari je pa nekaj kar marsikomu v resnici ni nic vredno. Panoramska streha? To je nekaj kar bi jaz takoj ven vrgel in je zame res brez vrednosti. Ogrevanje na mestu? Ajd, mogoce. 18" kolesa? Tripple meh. Vrednost centralnega zaslona je tocno 0 EUR.
A si zraven tudi stel, da je za Teslo fino imeti wall connector, ki ga je treba doplacati in placati montazo. A je sploh kdo, ki ti ga pri nas sme zmontirati? Si uposteval, da se bos za vsak servis vozil v Graz? Ce bo avto nepokreten bos moral cakati na avtovleko in jo po moznosti se placati, ce garancija tega ne krije. Kako je z nakupom v avstriji? Gres tja, kupis avto in ga potem brez vseh dodatnih stroskov registriras pri nas al je treba se kaj doplacati?
To, da pri nas ni servisa je ogromen minus.
Spock83 ::
Wall konektor je 300eur. Pri nas ti ga komot vsak električar, ki ima dovoljenje za vlečt žice po stanovanju lahko montira. Če hočeš imeti certifikat za zavarovalnico. Avtovleko tudi rabi BMW v primeru okvar. Ostalo pa so minusi, ki pa jih bodo s časoma odpravili.
WarpedGone ::
Stvari, ki si jih nastel, a si preveril, da je BMW resnicno brez njih in moras vse te reci doplacati?
To moraš na glas vprašat? Na link, pa si računaj. (ta link ?trenutno? ne dela saj BMW pač ful obvlada softver... tale trenutno dela)
>> A si zraven tudi stel, da je za Teslo fino imeti wall connector, ki ga je treba doplacati in placati montazo.
Fino != obvezno
Wall connector omogoča do 40A filanje doma. Men bo doma povsem zadostovalo tut 16A filanje iz random vtičnice. Ena je že zmontirana na zunanjo steno in čaka. Strošek: 0 EUR.
>> A je sploh kdo, ki ti ga pri nas sme zmontirati?
Vsak licenciran štromar.
>> Si uposteval, da se bos za vsak servis vozil v Graz?
Ni rednih servisov + OTA fiksi softera + Mobile service
Danes se za vsak servis furam v Trebnje, kjer sm uspel najt servis kateremu še (naivno) zaupam, da me ne nategujejo ko pras*a.
>> Ce bo avto nepokreten bos moral cakati na avtovleko in jo po moznosti se placati, ce garancija tega ne krije.
Čebula brez če bi bla samo bula.
>> Kako je z nakupom v avstriji? Gres tja, kupis avto in ga potem brez vseh dodatnih stroskov registriras pri nas al je treba se kaj doplacati?
Ena varianta: plačaš, odpelješ z začasnimi tablicami, pri nas prijaviš, doplačaš razliko v davku in ostale cesarjeve upravičnine.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
>> A si zraven tudi stel, da je za Teslo fino imeti wall connector, ki ga je treba doplacati in placati montazo.
Fino != obvezno
Wall connector omogoča do 40A filanje doma. Men bo doma povsem zadostovalo tut 16A filanje iz random vtičnice. Ena je že zmontirana na zunanjo steno in čaka. Strošek: 0 EUR.
Panoramska streha niti ni fina, kaj šele obvezna. Obvezno tudi ni gretje zadnjih sedežev, električni pomik sedežev in še kaj. Strošek: 0 EUR.
Je pa izjemno fina armaturna plošča namesto lesene dile. Pri BMW-ju je treba zanjo doplačati nič. Pri Tesli 3 takisto, ker je sploh ni možno dobiti.
Pa se vrednosti centralnega zaslona nism niti dotaknil. BMW za bistveno slabšo stvar hoče še dodatnih 2900 EUR.
BMW ima že serijsko bistveno boljšo rešitev od navpično postavljenega računalniškega monitorja. Pri Tesli tega ni mogoče naročiti niti z doplačilom.
Vazelin ::
Warped: Teslina 3 interior izgleda dokaj smeti v primerjavi z BMW series 3 2019
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
WarpedGone ::
Panoramska streha niti ni fina, kaj šele obvezna.
Klasičen manever: kar si zmislim, ni nič vredno, ergo je X brez vrednosti.
Kakorkoli obrneš - primerljiv BMW serije tri je cca enake/višje cene.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Mah pustite primerjave za avte, ki sploh niso v istih kategorijah...
Raje M3 primerjajte z ostalimi EVji na trgu pri nas.
Nekdo, ki bo iskal BEV, ne bo gledal BMW serije 3...
Osebno bi pri nas vzel Kono že zaradi višjega sedenja... (nismo vsi mladi).
Če bi iskal nekaj manj Leaf, če bi pa imel 70kEUR pa S. M3 je vseeno kako se pogleda predrag dokler ni tiste "poceni" različice. Je definitivno bolje pogledat po rabljenem S modelu kot pa zgrabit M3 za 60kEUR.
Raje M3 primerjajte z ostalimi EVji na trgu pri nas.
Nekdo, ki bo iskal BEV, ne bo gledal BMW serije 3...
Osebno bi pri nas vzel Kono že zaradi višjega sedenja... (nismo vsi mladi).
Če bi iskal nekaj manj Leaf, če bi pa imel 70kEUR pa S. M3 je vseeno kako se pogleda predrag dokler ni tiste "poceni" različice. Je definitivno bolje pogledat po rabljenem S modelu kot pa zgrabit M3 za 60kEUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()