Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.
P+R, v teh mestih to ni nikakršen bavbav.
Tle v bistvu ne gre za to kakšen bavbab je, ampak gre za to, da je treba v samo pot vkljucit extra planiranje o katerem do sedaj nismo niti priblizno razmisljali, ker ni bilo treba. Sedaj je pa potrebno vedeti kaksen P+R imajo, bos lahko kupil karto za bus, kje in s cim, kdaj bos sel na pot, da bos zraven se vkalkuliral nujen postanek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.
Se pravi namesto, da bi odgovoril na vprasanje in pomisleke si rajs ubral osnovnosolsko "to si ti, kaj sem pa jest" taktiko. Dober whataboutism. Cestitke. :)
V Minhnu in in Berlinu pa se bomo, tako kot do sedaj, vozili z javnim prevozom. Tako kot se ze kar nekaj let v Londonu, v katerega ne smemo z avtomobili.
MrNighthawk ::
Vazelin ::
Če se subvencija na tej ravni ohrani in tisti cheap kredit za elektro vozila, zna biti Tesla M3 precej konkurenčna pri nas. Ampak verjetno je težko računati da bi po subvenciji bila M3 pod 45 jurjev.
Tody ::
Bigwhale ce ti je elektrika tak big deal bos rekel elektru da ti da malce večjo pipco, ce ne drugega imas en powerpack doma, ki ti lahko avto napolni v pol ure in se potem on polni ko tebe ni doma... Ampak dejmo iskat probleme tam kjer jih ni
Gregor P ::
Ker to kar si zdaj omenil, je tako poceni, da si lahko vsak privošči
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.
Se pravi namesto, da bi odgovoril na vprasanje in pomisleke si rajs ubral osnovnosolsko "to si ti, kaj sem pa jest" taktiko. Dober whataboutism. Cestitke. :)
V Minhnu in in Berlinu pa se bomo, tako kot do sedaj, vozili z javnim prevozom. Tako kot se ze kar nekaj let v Londonu, v katerega ne smemo z avtomobili.
Kaj je narobe z whataboutizmom. Namesto da bi se z dizlom pripeljal nekam, tam parkiral, cakal bus in sel dalje, se bos z elektricnim avtom prej na poti ustavil za pol ure in pripeljal direkt pred vrata. Ker itak ne bo guzve, ker elektricni avti sux.
koyotee ::
Prakticne tezave in planiranje boste kmalu spoznali ko boste hoteli s svojim dizlom na sestanek v center Munchna, Berlina ali kam ze hodite.
Se pravi namesto, da bi odgovoril na vprasanje in pomisleke si rajs ubral osnovnosolsko "to si ti, kaj sem pa jest" taktiko. Dober whataboutism. Cestitke. :)
V Minhnu in in Berlinu pa se bomo, tako kot do sedaj, vozili z javnim prevozom. Tako kot se ze kar nekaj let v Londonu, v katerega ne smemo z avtomobili.
Kaj je narobe z whataboutizmom. Namesto da bi se z dizlom pripeljal nekam, tam parkiral, cakal bus in sel dalje, se bos z elektricnim avtom prej na poti ustavil za pol ure in pripeljal direkt pred vrata. Ker itak ne bo guzve, ker elektricni avti sux.
Če ni gužve ne boš z avtom nič prej, ker v mestu je omejitev 50 ali še manj.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
LuiIII ::
Ob trenutni tehnologiji baterij in hitrosti polnenja le teh, je EV resnično dober samo za dnevno vožnjo v službo in podobne vožnje do tam max. 100km v eno smer. To predstavlja verjetno okoli 80% vseh voženj, a kaj ko za ostalo rabiš praktično še en avto in še dovolj močan priključek na "juice" moraš imeti doma. Ker "juice" nekako ni tak problem lahko rečem da čakam na ugoden EV, ki bo s svojo ceno konkurenčen ICE avtomobilu in bo imel normalno upravljanje in ne samo en futurističen ekran. Kona je že en tak model, upam, da pride še kakšen in da bodo dobavljivi.
MrNighthawk ::
Bigwhale ce ti je elektrika tak big deal bos rekel elektru da ti da malce večjo pipco, ce ne drugega imas en powerpack doma, ki ti lahko avto napolni v pol ure in se potem on polni ko tebe ni doma... Ampak dejmo iskat probleme tam kjer jih ni
Se pravi poleg avta za 45k si moraś še bajto opremit, z izdelki istega proizvajalca seveda.
2:15
Utk ::
tomaz- ::
Zanimivo, kako se v tej temi tako z lahkoto opleta z zneski 20000€, 30000€, pa z raznimi "domačimi" powerpacki, pa elektro povezavami, pa sončnimi celicami, v sosednji temi pa potem osebki sprašujejo za pomoč pri nabavi rabljenih jajc DO 3000 - 5000 € - po možnosti "premium" dizel... Ja, v TEORIJI je vse super, praksa se pa najde v sosednjih temah..
Utk ::
Nekateri kupujejo avte za 4 jurje, drugi za 40, tretji za 80, problem teh tem je pa samo v tem, da tisti, ki kupujejo za 4 jurje, pravijo, da je tist za 40 zanič. Tist za 80 pa še bolj. Ker ga nimaš kje polnit, malo prevozi, slaba izdelava in ne vem kaj vse. Medtem ko tisti, ki ga res kupijo, nimajo velikih problemov z njim.
Tody ::
Električni avti TRENUTNO niso za vse. To je to sprijaznite se, vključno z mano... Če nimaš ekstra velike plače si ga trenutno ne boš privoščil, lahko si oskubljenega zoeta za 17.000 eur ampak to ni to.
Teslin power pack pač stane 10.000 z montažo in ga v EU vrjetno ne boš mogel dobiti ampak rešitev je če te pač skrbi. Vrjetno se najdejo tudi alternative, katerim nisem posvečal pozornosti ker pač nimam tega problema :)
Teslin power pack pač stane 10.000 z montažo in ga v EU vrjetno ne boš mogel dobiti ampak rešitev je če te pač skrbi. Vrjetno se najdejo tudi alternative, katerim nisem posvečal pozornosti ker pač nimam tega problema :)
Utk ::
Golf nikoli ni bil in nikoli ne bo za vse. Kaj pol?
Dizel nikoli ni bil za vse, in kmalu ne bo več za nikogar, pa kaj pol?
Letalo ni za vse, niti vlak, niti avtobus. Pa kaj?
Ne razumem te logike sploh.
Dizel nikoli ni bil za vse, in kmalu ne bo več za nikogar, pa kaj pol?
Letalo ni za vse, niti vlak, niti avtobus. Pa kaj?
Ne razumem te logike sploh.
MrNighthawk ::
Seveda boš. Parkiranje, hoja do postaja, čakanje busa ali vlaka, ti vzame vsaj 15 minut, plus na cilju malo hoje, in še za nazaj isti postopek.
Hoja je bolj zdrava kot stanje na polnilnici.
Nekateri kupujejo avte za 4 jurje, drugi za 40, tretji za 80, problem teh tem je pa samo v tem, da tisti, ki kupujejo za 4 jurje, pravijo, da je tist za 40 zanič. Tist za 80 pa še bolj. Ker ga nimaš kje polnit, malo prevozi, slaba izdelava in ne vem kaj vse. Medtem ko tisti, ki ga res kupijo, nimajo velikih problemov z njim.
Več kot pol manjši doseg (še) ni problem, ki ga lahko rešiš z višjo ceno.
Stojiš na polnilnici medtem, ko te prehiti clio za 5k al pa hybrid za 20k... jaz pa v avtu za 50k,... ma bi si počutil kot iditot.
Še enkrat. Ne gre se zato, da so EV slabi. So eko, imajo super pospeške, tihi, mirni...itd.
Ampak, za višjo ceno so manj praktični. Ne moreš rečt, da dolgotrajno polnjene, (trenutno) pomanjkanje polnilnic in pol manjši (ali več) doseg niso hendikapi.
Utk ::
So pomanjkljivosti, samo da z razliko od nekaterih, se jaz ne postavljam v središče vesolja. Mi imamo 2 avta pri hiši, 1 bi bil danes komot električni. Čez 5-10 let verjetno oba. Ko se bo menjalo, se bo menjalo za elektriko. In ne poznam družine, ki ne bi imela (vsaj) 2 avta. Ko bo 50 procentov avtov na cesti električnih, se bomo lahko pogovarjali kolk je ovira polnjenje, doseg in podobno. Pa se bo do takrat, in še veliko prej, to vse izboljšalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
Bigwhale ce ti je elektrika tak big deal bos rekel elektru da ti da malce večjo pipco, ce ne drugega imas en powerpack doma, ki ti lahko avto napolni v pol ure in se potem on polni ko tebe ni doma... Ampak dejmo iskat probleme tam kjer jih ni
Se pravi me bo moj EV se ene 10 jurjev vec kostal, ker moram 'powerbank' kupit? :)
To kar sem opisal, dejansko so problemi. Niso blazno veliki problemi, so po nadloga. Zvecer pozabis vklopit avto in zjutraj ne mores v sluzbo. Ja, sam bos kriv za lastno nepazljivost ampak to je nekaj o cemer prej nisi rabil razmisljati.
Kaj je narobe z whataboutizmom.
Diskvalificiral si se in pokazal, da nisi dorasel debati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
S tabo o avtih debatirat...To je kot da bi šel jaz debatirat na temo o novem iphonu zakaj to kupujejo, če je pa kitajc za 200 evrov enako dober. Samo da v tem primeru bi me iz tam (upravičeno) hitro ven vrgli, tebe se pa iz tu ne da.
BigWhale ::
To je spet tist, k si mors neki izmislit, da se ti pol zdi, da imas prav. Jaz nikjer ne razlagam, da so EVji zanic in da je Clio za 4k enako dober. Ampak zgleda, da si mors ustvarit enga demona po katerem lahko potem udrihas. :)
MrNighthawk ::
S tabo o avtih debatirat...To je kot da bi šel jaz debatirat na temo o novem iphonu zakaj to kupujejo, če je pa kitajc za 200 evrov enako dober. Samo da v tem primeru bi me iz tam (upravičeno) hitro ven vrgli, tebe se pa iz tu ne da.
Če se kitajc napolni enkrat hitreje in mu baterija zdrži enkrat dlje...ima na tem področju prednost
Gregor P ::
Dejansko je podobno kot pri teh novih varčnih žarnicah v primerjavi s klasičnimi je bilo ravno danes oddaja na radiu. Kar naenkrat se od potrošnika zahteva, da bo posvetil malo več časa pri sami izbiri, se bo dodatno izobrazil, pri tem pa sploh nima (na embalaži) vseh podatkov na voljo. Ob tem pa so ta nove žarnice še za 10x dražje od klasičnih (kupovati cenejše različice pa se strokovno odsvetuje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
Mislim da so LED žarnice zakon, enkrat jo zamenjaš in imaš več let mir, klasične so pa crkovale. Seveda če kupiš nekaj poceni kitajskega, kar sem tudi sam že storil potem je to velika nadloga.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
To je spet tist, k si mors neki izmislit, da se ti pol zdi, da imas prav. Jaz nikjer ne razlagam, da so EVji zanic in da je Clio za 4k enako dober. Ampak zgleda, da si mors ustvarit enga demona po katerem lahko potem udrihas. :)
Ne, samo če je ti vseeno za pospeške, mirnost, strošek za 95% voženj, tišino pri počasnejši vožnji, opremo, ki pride zraven teh avtov serijsko (nekaj zarad same elektrike, nekaj pa ker so že itak dragi in pač "morajo" imet), potem pač električni avto zaenkrat ni še zate. Če ti je to vsaj malo pomembno, ga boš pa parkrat na leto pač nekje na superchargerju napolnil, ko boš šibal čez Evropo.
Da tiste stvari spljoh niso pomembne, pa pač ni res, ker to ljudje drago plačujejo tudi pri ICE avtih. Že nek Audi A1 je 10 jurjev dražji od cliota, pa realno res ni strašne razlike, niti v opremi, niti zmogljivostih, samo audi je malo bolje skup zložen..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Okapi ::
Mislim da so LED žarnice zakon, enkrat jo zamenjaš in imaš več let mir, klasične so pa crkovale. Seveda če kupiš nekaj poceni kitajskega, kar sem tudi sam že storil potem je to velika nadloga.Ja, če je dobra LED 10x dražja, zdrži pa samo 5x dlje od klasike, potem nisi nič prihranil. Oziroma nekaj elektrike, ki je pa lahko precej poceni in kljub vsemu varčevanju nisi nič pridobil.
Kot recimo pralni stroji, ki se hvalijo, da porabijo malo vode. Kar je pri nas, kjer je voda poceni, povsem nesmiselno. Veliko raje bi imel pralni stroj, ki porabi 3x vode, da je perilo dobro oprano in predvsem dobro splaknjeno, tistih 5 evrov na leto, kolikor več vode bi porabil, me pa popolnoma nič ne zanima.
Tako je to s tem "šparanjem, naj stane, kar hoče".
J.McLane ::
Ko je cena sitnica, torej tiste 2 eur, je čist vseeno kakšni so prihranki, pomembno je samo to da žarnica čim dlje gori in ne crkne po enem letu.
Pa ena 60W žarnica, ki sveti 3h na dan ti na leto vseeno pokuri za 8 eur štroma, tako da tudi ta varčevalni efekt vsekakor je.
Pa ena 60W žarnica, ki sveti 3h na dan ti na leto vseeno pokuri za 8 eur štroma, tako da tudi ta varčevalni efekt vsekakor je.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Kebo ::
Led žarnice so od 2€ do 10€. Niso bistveno dražje v primerjavi z klasičnimi. Višja nakupna cena se ti povrne v enem letu, če imaš kaki 2 uri dnevno prižgano žarnico, pa še dlje gorijo.
J.McLane ::
Saj je z EVji podobno, folk ima takoj odpor, češ da nas silijo šparat, potem se pa počasi izkaže, da tehnologija obeta veliko več kot samo šparanje. Pač pri avtu bo to šlo še malo počasneje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Using the US BMW Build-a-Vehicle configurator Build Your Own Car: Luxury Car Customizer by BMW USA I configured a 2018 BMW M3 with mostly comparable options to a Tesla Model 3 Performance and wound up with a $77,480 price which converts to €68,080. This almost perfectly matches the article mentioned "€68,600 euro is the base price for the range-topping, Tesla Model 3 Performance."
Zbogom in hvala za vse ribe
Tody ::
BigWhale ja, greš pač na polnilnico za pol ure na kavo in en zajtrk pa se ti zadeva napolni tko kod da bi imel powerbank doma. Ne mi rečt da si hud poslovnež z 0 časa in 1001 obveznostjo. Isto je kot ko smo dobil GSM se je zgodil da ga nisi dal zvečer polnit al pa dva dni pač jeba ane :) Vzameš ženi bencinarja pa naj se ona jebe z elektriko če se že s tabo noče.
MrNighthawk ::
BigWhale ja, greš pač na polnilnico za pol ure na kavo in en zajtrk pa se ti zadeva napolni tko kod da bi imel powerbank doma.
To je idealen scenarij. Kaj pa takrat, ko se ti mudi? Seveda obstajajo rešitve, za probleme, ki si jih narediš ker kupiš EV, ampak to ne pomeni, da so idealne.
koyotee ::
Plebejskih trojk se en cas ne bo v eu, bo treba nakazat tistih 60000€ ce jo hoces.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
feryz ::
Kako mora biti življenje mučno, za ljudi, kot so warpi in utk?
Slinijo se za nečem, kar mislijo, da je dobro in uporabno, jim je pa nedosegljivo. Tako zaradi dobavljivosti, kot tudi zaradi cene. Zagovarjajo pa na polno. Čeprav ni vredno nič. Beda od lajfa.
BTW, s Teslo S sem se vozil leta nazaj.
Lahko to isto tudi kupite, če ste tako željni štroma. Lastnik jo je zamenjal za mečko S, ki jo je plačal manj, se pa, po njegovih besedah, zdaj vsaj z avtom vozi. Tesla S pa stoji v garaži, ker pokloniti jo pa vseeno noče. Vredna ni pa nič dosti.
Slinijo se za nečem, kar mislijo, da je dobro in uporabno, jim je pa nedosegljivo. Tako zaradi dobavljivosti, kot tudi zaradi cene. Zagovarjajo pa na polno. Čeprav ni vredno nič. Beda od lajfa.
BTW, s Teslo S sem se vozil leta nazaj.
Lahko to isto tudi kupite, če ste tako željni štroma. Lastnik jo je zamenjal za mečko S, ki jo je plačal manj, se pa, po njegovih besedah, zdaj vsaj z avtom vozi. Tesla S pa stoji v garaži, ker pokloniti jo pa vseeno noče. Vredna ni pa nič dosti.
feryz ::
Ki naj bi zamenjal! V bodočnosti. Angleščina ne gre najbolje?
Kaj si pravzaprav hotel povedati s tem? Da bo en človek na planetu kupil nov avto?
Sem pa slučajno ujel blebetanje o "a lot of people"! A je ta tip zdrav!? Več je bilo Teslinih ljudi kot firbcev. To ni Zgornja kungota. V tujih velemestih se za vsako pasjo procesijo, če je zanimiva, nabere na tisoče ljudi.
Če pa ni zanimivo, je pa takole. Par firbcev, ki so prišli pogledat, kam so kliknili denar. Podobno število zijal si pri nas ogleduje tisti bitcoin rondo.
Angleži imajo malenkost več upanja, da bo kdaj kaj od tega. Seveda pa bodo prej morali še vložiti penzijo ali dve.
Kaj si pravzaprav hotel povedati s tem? Da bo en človek na planetu kupil nov avto?
Sem pa slučajno ujel blebetanje o "a lot of people"! A je ta tip zdrav!? Več je bilo Teslinih ljudi kot firbcev. To ni Zgornja kungota. V tujih velemestih se za vsako pasjo procesijo, če je zanimiva, nabere na tisoče ljudi.
Če pa ni zanimivo, je pa takole. Par firbcev, ki so prišli pogledat, kam so kliknili denar. Podobno število zijal si pri nas ogleduje tisti bitcoin rondo.
Angleži imajo malenkost več upanja, da bo kdaj kaj od tega. Seveda pa bodo prej morali še vložiti penzijo ali dve.
Zheegec ::
Tesla stores in the US have Model 3 AWD, Model X and Model S inventory available for immediate delivery
https://twitter.com/Tesla/status/107117...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Your point?
a) tesla can't build them
b) they are a POS
c) no one wants them
d) I have no clue
a) tesla can't build them
b) they are a POS
c) no one wants them
d) I have no clue
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
Your point?
a) tesla can't build them
b) they are a POS
c) no one wants them
d) I have no clue
don't sign your posts
feryz ::
Dej chill. Tvoje sovrastvo do Tesle ti je zameglilo razum in sposobnost procesiranja tega kar preberes. :DSpet se motiš. Tesle niti malo ne sovražim.
Le žalostno je, da ne morejo spraviti skupaj avta, ki bi bil vreden nakupa. Niti za 100k evrov. To pa ni tako malo denarja.
In niti pod razno ni sovraštvo, če človek to pove.
Za razliko od slinežev in utopičnih vernikov v tej temi, bi ga jaz lahko celo kupil. Z levo roko. Če bi bilo kaj od avta.
WarpedGone ::
"#Model3 production rate is now ~6K/week. They are working full shifts on weekends. They have only 6 days worth of backlog left in North America. There will be many instant deliveries in the last 10 days. #Tesla #badass"
Zbogom in hvala za vse ribe