» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
66 / 177
»»

D3m ::

Wow. Pravi kinder surprise.
|HP EliteBook|R5 6650U|

shotalick ::

Unknown_001 je izjavil:

borisk je izjavil:

Juan je vzel plastiko iz napačne škatle.
poglej spodnjo sliko, kdorkoli je kdaj bil v avtoindustriji ve, da je "tent to world domination" joke
 joke

joke



Bogpomagaj... tako dejansko izgleda proizvodna linija, ki jo imajo?

This is a mess...


Se ne čudim, če kaj manjka v teh avtomobilih.

louser ::

Vsaj rolka izgleda boljša kot pri VW koncernu.

Unknown_001 ::

louser je izjavil:

Vsaj rolka izgleda boljša kot pri VW koncernu.


Če je pa praktično nerabljena...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

s1m0n ::

Pri VW imajo to "rolko" optimizirano. Zakaj bi potreboval kompleksno impozantno kompozicijo, če gre z manj ceneje in enako zanesljivo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Vazelin ::

V šotoru ni robotov?

BigWhale ::

Naslednji post bo o necem novem, relevantnem in ne bo one-liner. :)

joze67 ::

roCkY je izjavil:

...in je hitrost na panelu na sredi. Upam da EU to mal prereže. V stran gledat mi je katastrofa.
Renault Twingo Mk1 na sredi
Citroemn Xsara Picasso na sredi
Mislim, da EU tu ne bo kaj dosti rezala.

borisk ::

Vazelin je izjavil:

V šotoru ni robotov?


Zakaj ni robotov v šotorski hali je v tem, da so tla iz asvalta. Roboti pa potrebujejo zelo dober temelj, če želijo delati z hitrimi pospeški in natančno. Asfalt zgleda sicer zgleda kompakten, ampak na njega ne moreš nič resnega montirat.

mikhaair ::

Osebno raje na sredini. Ker je višje, medtem ko pogled dol postane nadležnejši ko se navadiš sredine. Peugeot s števci nad volanom je malo bolje....ampak raje na sredini.

mikhaair ::

Osebno raje na sredini. Ker je višje, medtem ko pogled dol postane nadležnejši ko se navadiš sredine. Peugeot s števci nad volanom je malo bolje....ampak raje na sredini.

Magic1 ::

Raptor goji svoj težko pridobljeni naziv;)

Sej je lahko velik display na sredini, vendar je pomembno, da en manjši zaslon prikazuje najpomembnejše podatke pred voznikom. Seveda je težko upravičit več zaslonov v nižjem klasu vozil, vendar pri avtu za 50k ne bi smelo bit debate.
Magic

Gregor P ::

Direkt INFO v glavo ... to bi bilo najboljše :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

feryz ::

A to je tisti hud display, ki seka direkt v glavo? Baje tudi predrago za rajo.

Strošek več zaslonov v avtu!? Resno? Koliko pa je en zaslon? 10 centov? Ker ni treba, da je touch. Ali pa če.

Zheegec ::

Magic1 je izjavil:

Raptor goji svoj težko pridobljeni naziv;)

Sej je lahko velik display na sredini, vendar je pomembno, da en manjši zaslon prikazuje najpomembnejše podatke pred voznikom. Seveda je težko upravičit več zaslonov v nižjem klasu vozil, vendar pri avtu za 50k ne bi smelo bit debate.

Govori se, da je to razlog, zakaj Model 3 še ni homologiran za prodajo v EU. Kar se mi zdi sicer pravilna odločitev, ampak vem da obstaja še vsaj par dosti starejših avtomobilov, ki nimajo števca za hitrost pred voznikom, pa jih je EU brez težav homologirala. Zelo čudno.

Vsekakor bi Model 3 lahko imel čisto osnovni HUD.

Anyway, medtem ko delnica Tesle danes ni bistveno padla (kar se mi zdi noro), pa so lastniki obveznic drugačnega mnenja. Obveznice so šle že $5 dol, bomo videli če jih malenkost pomiri to, da se vsaj cena delnice drži na konstantni ravni in ni videti neke "panike".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Pa so ze sploh zaceli s postopkom homologacije?

Zheegec ::

Uradno: Nihče ne ve, Tesla je seveda obljubljala dostavo v Evropo v "second half of 2018". Ne vem, zakaj čakajo. Tesla ima cel kup neprodanih Model 3 na katerih se nabira prah. Dosti bi jih lahko prodali v Evropo. Očitno so logistične težave prehude. Nekdo, ki ima ponavadi zanesljive "inside info" o Tesli je napisal, da proces homologacije traja že 1 leto+.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

J.McLane ::

A ni fora spet v tisti ameriški subvenciji? V naslednjih 6 mesecih bodo skušali maksimizirati prodajo in do konca zadovoljiti povpraševanje v Ameriki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Ja, ampak jim avtomobili na veliko stojijo po parkiriščih, kar se pri vnaprej prodanih avtomobilih ne bi smelo dogajati. Izgleda, da je Tesla proizvajala cel kup vozil z neko točno določeno konfiguracijo (da so pospešili proizvodnjo), sedaj pa čaka na ljudi, da naročijo točno takšno konfiguracijo.

Cel kup ljudi na Tesla forumih se pritožuje, da imajo obljubljen prevzem avtomobila na določen datum, potem pa se ta datum nenadoma zamakne, včasih to izvejo šele tisti trenutek, ko gredo po svoj avto. Potem morajo pa razočarani s taksijem domov. Tesla ima očitno tudi logistične težave.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vazelin ::

Audi je pokazal kako se naredi estetsko notranjost, če želiš imeti vse funkcije na LCDjih>:D

jarre ::

Hm...pojavili so se twiti nekaterih nezadovoljnih lastnikov novih Tesel 3, ki jim je med vožnjo po velikih lužah odpadel zadnji odbijač:
https://www.zerohedge.com/news/2018-08-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jarre ()

MrNighthawk ::

Zheegec je izjavil:

Tesla ima cel kup neprodanih Model 3 na katerih se nabira prah. Dosti bi jih lahko prodali v Evropo.


Emmm.... kako imajo lahko neprodane avtomobile, če so jih pa vnaprej prodali za koliko 150k? Je takšna razlika med U.S. in EU modeli ali kaj?

Okapi ::

Prodajajo veliko različic (barva, oprema ...). Da bi dosegli tistih mitskih 5000 na teden, so udarniško delali samo eno različico, da je šlo hitreje, in teh zdaj ne morejo na hitro vseh prodati.

Druga možnost je, da so pri končni kontroli opazili napake in ti avti sedaj čakajo, da jih spravijo v red.

Tretja možnost je, da imajo samo hude logistične težave, kako 5000 avtov na teden spraviti do kupcev na različnih koncih ZDA.

Četrta možnost je, da je vzrok kombinacija prvih treh možnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Zheegec ::

Četrta možnost je, da je vzrok kombinacija prvih treh možnosti.


Zelo verjetno. Na Twitterju je cel kup ljudi z raznoraznimi težavami. Nekdo je zavrnil že tri avtomobile zapored, ker so vsi imeli večje napake na barvi. Cel kup ljudi mora na servis že v prvem tednu lastništva. Cel kup jih je že plačalo avto vnaprej, pa Tesla rok dostave stalno zamika (ker najbrž ne najdejo pravega avtomobila na tistih neorganiziranih parkiriščih, ali pa ima avto napake in se ga popravlja nekje). Spisek težav je izjemno dolg.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Poleg tega največjih zanesenjakov počasi zmanjkuje in zdaj prihajajo na vrsto tisti, za katere je tesla za 50 jurjev najdražji avto, kar so ga kdaj kupili, in pričakujejo brezhibnost kakšnega mercedeza. Pa se število pritožb hitro veča.

Zheegec ::

Okapi je izjavil:

Poleg tega največjih zanesenjakov počasi zmanjkuje in zdaj prihajajo na vrsto tisti, za katere je tesla za 50 jurjev najdražji avto, kar so ga kdaj kupili, in pričakujejo brezhibnost kakšnega mercedeza. Pa se število pritožb hitro veča.

Yes! Točno to sem napisal na Tesla forumih par tednov nazaj. Odziv ni bil dober :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

So te banali?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Protestiram, da je Vazelinov A8 ostal, moja kitajska fabrika bmwja pa je brisana.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Vazelin ::

Tisto je A6;) In da. Ima veliko veze s to temo. Hotel sem pokazati, da je tudi uporaba LCDjev lahko lična

Machete ::

MrNighthawk je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Tesla ima cel kup neprodanih Model 3 na katerih se nabira prah. Dosti bi jih lahko prodali v Evropo.


Emmm.... kako imajo lahko neprodane avtomobile, če so jih pa vnaprej prodali za koliko 150k? Je takšna razlika med U.S. in EU modeli ali kaj?


Razlika je prej med kupci, kot pa med samimi avtomobili :)

Vazelin je izjavil:

Tisto je A6;) In da. Ima veliko veze s to temo. Hotel sem pokazati, da je tudi uporaba LCDjev lahko lična


Da razumem, jaz pa kaj pomeni 100 let temeljev in kaj pionirstvo projecirano na samo sestavljalno linijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

s1m0n ::

Tesla Factory Tour

Je malo bolj tak po domače to narejeno :) Tudi linija gre počasneje kot drugod v avtomobilski industriji.

D3m ::

Vidim ja. Po domače bi k nam Nemc prišel na presojo bi fasali finančne penale in zavezo, da se modernizira linija in ostalo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

frudi ::

Internal documents reveal the grueling way Tesla hit its 5,000 Model 3 target

Internal documents show that Tesla had to rework more than 4,300 of the 5,000 Model 3 vehicles it built during the last week of June when it hit its critical production target.

Disruption secured.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zheegec ::

Zato je Elon uporabil izraz "Factory gated". Kar seveda pomeni... whatever :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

LuiIII ::

Za Teslo je ena sama ređitev in sicer, da se reši Muska, kar pa je seveda dvorezen meč.

Zheegec ::

LuiIII je izjavil:

Za Teslo je ena sama ređitev in sicer, da se reši Muska, kar pa je seveda dvorezen meč.

Bankrot je po mojem edina rešitev. Kaj bo nek drug CEO naredil s tem podjetjem v nekaj mesecih, za kolikor ima Tesla še denarja?

Anyway, po tem ko so Bil Oil Saudijci izpadli iz igre za prevzem Tesle, so se delničarji Tesle tolažili s tem, da bo pa Teslo prevzel Norveški Big Oil sklad.

Žal so Norvežani danes odgovorili: "World’s Biggest Wealth Fund on Tesla: We Like Companies That Make Money"
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

janig ::

Apple je tudi imel denarja samo se za kaksen mesec, ko so Jobsa poklicali nazaj. Problem je edino da Musk je viden kot Jobs 2.0 :8)

svit ::

frudi je izjavil:

Internal documents reveal the grueling way Tesla hit its 5,000 Model 3 target

Internal documents show that Tesla had to rework more than 4,300 of the 5,000 Model 3 vehicles it built during the last week of June when it hit its critical production target.

Disruption secured.


O glej Linette Lopez, ena glavnih FUD-sterk. Nasprotna stran pravi drugače: https://cleantechnica.com/2018/08/22/te...

Glede na to, da se ena stran (Linette) non-stop moti in da se trditve te strani na koncu vedno izkažejo za lažne, je jasno kdo je bolj kredibilen v tej zgodbi.
Ni ideje

RedDrake ::

A si ti sploh prebral tale članek iz Komuni Cleantechnice ?
Sploh ne zanika tega, kar je objavljeno v drugem članku.
Samo spina to dejstvo.
Naj si vsak razlaga to kot hoče ...

Okapi ::

Točno tako. Tam še kar verjamejo/nasedajo/upajo v Muskovo prepričanje, da dinozavri ne znajo delati avtov za 21. stoletje, in da bo Tesla delala avte hitreje, ceneje in bolje od tekmecev. Ampak prvi poskus z robotizacijo je že klavrno propadel, trenutno avte delajo počasneje, dražje in slabše od tekmecev. Ampak jasno, niso še obupali, ker serijski izdelovalec čudežev bo zdaj zdaj rešil te probleme, in potem svetovna dominacija.

It is not adequate to pull in some quotes about how manufacturing has historically been done -- Tesla is changing up the process, and that means extreme manufacturing, scrum sprints, and jumping into production of a new model years quicker than is normal.

RedDrake ::

Pa še to, Electrek, Teslerati in Cleantechnica, bi tudi v primeru, da bi razneslo pol tovarne v Nevadi, pisali, da je to samo rezultat SCRUM-a, in da bo že jutri hitrost dvojna, ker sedaj vedo katere napake ne smejo ponoviti.
Samo što nije ...
Vem, Strawman po definiciji, ampak če bereš "electrek's take", pa članke iz ostalih dveh, res dobiš tak občutek ...

Utk ::

Hja, kot pravi Musk, ne veš česar ne veš. On je mislil, da bo naredil nekaj bolje, pa ni vedel, česa vse ne ve, zdaj ve nekaj več. Za ostale bo veljalo podobno, ko se bojo resno spravili delat električne avte. VW mora že vpoklicat vse svoje električne, pa jih prav dosti ni naredil. Če mu ne bo zmanjkalo denarja, se bo Musk že naučil do konca, in čisto možno, da še kaj več od ostalih. Vseeno so v 5 letih naredili pot, ki je drugi delajo 50-80 let.

Gregor P ::

Pa saj si ni on izmislil EV:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ni, je pa najdlje zabredel z njimi.

Gregor P ::

Kaj pa vem, EV so se serijsko prodajala tudi že prej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ganon ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem, EV so se serijsko prodajala tudi že prej.


Utk vidi samo Teslo, ne jemlji ga resno. Sploh ne ve, kaj ponuja konkurenca.

svit ::

RedDrake je izjavil:

A si ti sploh prebral tale članek iz Komuni Cleantechnice ?
Sploh ne zanika tega, kar je objavljeno v drugem članku.
Samo spina to dejstvo.
Naj si vsak razlaga to kot hoče ...


Ženska izpostavlja naslednje:
The public and the shareholders were probably very happy with the 5,000 cars produced in that last week of June. The 4,300 errors, costing 2,652 extra hours (less than $100,000), were far more valuable to Tesla. They enabled Tesla to identify weak spots, places where the assembly line could be improved. They enabled Tesla to move forward another step, helping to reduce the number of hours needed to make a car by 30%. That is worth $200–300 million per quarter, or $1 billion per year. It was perhaps one of the most valuable scrum sprints in history.


Torej... pri vrednosti 200-300 M$, ona izpostavlja 100.000$ stroškov za dodatna popravila. Gre za zaokrožitveno napako pri tako veliki količini in kot tak primer FUD-a, kjer se iz muhe dela slona.
Ni ideje

Zheegec ::

RedDrake je izjavil:

Pa še to, Electrek, Teslerati in Cleantechnica, bi tudi v primeru, da bi razneslo pol tovarne v Nevadi, pisali, da je to samo rezultat SCRUM-a, in da bo že jutri hitrost dvojna, ker sedaj vedo katere napake ne smejo ponoviti.
Samo što nije ...
Vem, Strawman po definiciji, ampak če bereš "electrek's take", pa članke iz ostalih dveh, res dobiš tak občutek ...

Šefi vseh teh treh spletnih strani imajo obljubljenega zastonj Tesla Roadster 2 preko "Tesla referral program", če bi ti imel obljubljen zastonj avto za ~$250k bi bil tudi ti bolj "prijazen" do Tesle :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

svit ::

Medtem pa Zheegec objavlja samo slabe novice o Tesli pro bono :). Mimogrede, kako kaže z bankrotom Tesle v bližnji prihodnosti, je še napovedan?
Ni ideje

RedDrake ::

svit je izjavil:

RedDrake je izjavil:

A si ti sploh prebral tale članek iz Komuni Cleantechnice ?
Sploh ne zanika tega, kar je objavljeno v drugem članku.
Samo spina to dejstvo.
Naj si vsak razlaga to kot hoče ...


Ženska izpostavlja naslednje:
The public and the shareholders were probably very happy with the 5,000 cars produced in that last week of June. The 4,300 errors, costing 2,652 extra hours (less than $100,000), were far more valuable to Tesla. They enabled Tesla to identify weak spots, places where the assembly line could be improved. They enabled Tesla to move forward another step, helping to reduce the number of hours needed to make a car by 30%. That is worth $200–300 million per quarter, or $1 billion per year. It was perhaps one of the most valuable scrum sprints in history.


Torej... pri vrednosti 200-300 M$, ona izpostavlja 100.000$ stroškov za dodatna popravila. Gre za zaokrožitveno napako pri tako veliki količini in kot tak primer FUD-a, kjer se iz muhe dela slona.

Mhm.

Se pravi oni so takrat prišparali 30% človek-ur pri sestavljanju, kot direktna posledica teh napak.
Če privzamemo, da je proizvodnja konstantna in je teh 30% človek ur 200M na četrtletje, to pomeni prihranek $3000 na vozilo!
In ker vemo, da so delavci tam plačani cca $15 na uro, to pomeni, da sedaj rabijo 200 človek-ur manj na vozilo. Pazi to, s pol človek-ure prišparaš 200 človek-ur.
E, pa i tata bi sine, i tata bi ...
Tole se sliši kot navaden BS.
Bi zelo rad slišal, kaj točno je to bilo, da so lahko prišparali 30% časa pri sestavi, hkrati pa je povzročilo samo pol ure dodatnega dela po sestavi ...
««
66 / 177
»»