» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
48 / 180
»»

bambam20 ::

M-XXXX je izjavil:



Holy fuck, iz tega kota je armaturka še grša :'(



Tudi tip je brez okusa za oblačenje. Takšni gredo skupaj, da se lepo zlijejo.

Da morš kosz oči dobesedno metat na zaslon in stem nisi pozoren na cesto je res dosežek.

Polizdelek. Ko bodo američani znali naredit kvaliteten avto me zbudite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

mikhaair ::

W1, mene pa zanima, kakšna je prednost Tesle v tehnologiji pogona. Zdi se mi, da je še največ znanege glede baterij in motorjev, medtem, ko se tehnologija periferije na poudarja kaj dosti. Sprašujem zato, ker se tudi tukaj v linkanih člankih pojavlja navdušenje oz. pohvale, da je Tesla odlična v tem pogledu. Koliko so zadaj ostali?
Obstaja kakšen estimate stroška, ki ga Tesla nameni razvoju? Koliko ostali v e-pogone?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

WarpedGone ::

W1, mene pa zanima, kakšna je prednost Tesle v tehnologiji pogona.
Zdi se mi, da je še največ znanege glede baterij in motorjev, medtem, ko se tehnologija periferije na poudarja kaj dosti. Sprašujem zato, ker se tudi tukaj v linkanih člankih pojavlja navdušenje oz. pohvale, da je Tesla odlična v tem pogledu. Koliko so zadaj ostali? Obstaja kakšen estimate stroška, ki ga Tesla nameni razvoju? Koliko ostali v e-pogone?

Ne razumem, kaj točno maš v mislih? Inverter? Mehanske dele?

Glavne Teslina prednost so:
1. make it or break it - i.e. prisiljeni so se stvar it 100% resno in nimajo prekletstva uspeha ICE linij - ni jim treba skrbet, da bi prodan EV pomenil neprodan ICE in s tem manj profita nasednji kvartal
2. jasna vizija prihodnosti - baterije, "sustainable transport", AI
3. uzdaj se u se' i u svoje kljuse - vertikalna integracija

Ostalo so manjši detajli.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Zanimivo ... o Tesli 3 izpod peresa BMW fana:
https://insideevs.com/bmw-m3-owner-test...

otago ::

Tesla v slovenski pop kulturi. Kaj bos renault kadjar, bmw i3. Ce gres elektro, je lahko samo tesla. https://val202.rtvslo.si/2018/03/pot-v-...

Zheegec ::

Tesla Gets Slammed by Tesla

Tesla has a lot of debt. Among the $23 billion in liabilities are: $10.2 billion in long-term debt and $854 million in customer deposits, according to its annual report. Tesla also had considerable liquidity at the end of December, including $3.4 billion in cash and securities, and a "moderate availability" under its $1.9 billion asset-based loan facility (some of which has been burned up in Q1). But Moody's says that this is "not adequate to cover:"



Once this powerful cash-burn machine can no longer fuel itself by selling new shares and new debt, it's a scenario for default. Moody's would then slap a "D" rating on the company and its debt, by which time most investors have already watched their capital go up in smoke.



Tesla ima dve opciji za preživetje:

- dosega tarč proizvodnje Model 3 in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

GM je ze okoli trikrat bankrotiral pa se zmeraj dela avte. Nikomur ni v interesu, da se gigafactory razreze v staro zelezo. Celo Musk lahko ostane v kaksni funkciji. Ce to prinese profit je vse mogoce.

Tody ::

Kolikor sem jaz slišal je WV kupil vse kapacitete za izdelavo baterij za 15 let vnaparej in dal ene 5 miljard eurov za to. Edini preostali igralec je Tesla v navezi z Panasonicom, če bodo rabil denar se bodo magar znebili modela 3 in začeli proizvodnjo baterij, če se procesa križata ampak mislim da se ne.

Machete ::

Zaradi arheologov iz prihodnosti, je boljše da opustijo model 3. Kaj si bodo mislili o našem oblikovanju in se nam posmehovali.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Leta 2012:
Tesla ima dve opciji za preživetje:
- dosega tarč proizvodnje Model S in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja

Tarča dosežena in večkratno presežena.
Investitorji v Teslo zmetali še ohohoho dodatnega denarja.

Leta 2015:
Tesla ima dve opciji za preživetje:
- dosega tarč proizvodnje Model X in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja

Tarča dosežena in večkratno presežena.
Investitorji v Teslo zmetali še ohohoho dodatnega denarja.

Leta 2018:
Tesla ima dve opciji za preživetje:
- dosega tarč proizvodnje Model 3 in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja

Tarča bo dosežena in večkratno presežena.
Investitorji v Teslo bodo zmetali še ohohoho dodatnega denarja.

Leta 2021:
Tesla ima dve opciji za preživetje:
- dosega tarč proizvodnje Model Y in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja

Tarča bo dosežena in večkratno presežena.
Investitorji bodo v Teslo zmetali še ohohoho dodatnega denarja.

Leta 2024:
Tesla ima dve opciji za preživetje:
- dosega tarč proizvodnje NN čipa in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja

Tarča bo dosežena in večkratno presežena.
Investitorji bodo v Teslo zmetali še ohohoho dodatnega denarja.

Ste prepričani, da razumete kaj se dogaja?
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Če bil bi vedež (ali w1), ne bil bi revež.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DamijanD ::

Eni osli gredo samo enkrat na led, nekateri parkrat, le redki pa vedno...

WarpedGone ::

On Topic:
The 2018 Automotive Excellence Awards
Zmagal je Tesla Model 3

@Bebotech: Moje sožalje

Če bil bi vedež (ali w1), ne bil bi revež.

Na konc pride do tega, ja.
Je vaše bajanje tolk vodotesno da vam nese profit al zgubo?
En mesec +10% ni noben pokazatelj, zgodnja finančna osamosvojitev to je.

Še nekaj, kar si SloTech inteligenca ne bo privoščila:
Saw a Performance Dual Motor Model 3 today at the track!

Ja, je D varinta:



Ne utrujat kako to nič ne dokazuje. Če vam ni jasno, da dokazuje, samo slabo poznate zadevo.

DamijanD je izjavil:

Eni osli gredo samo enkrat na led, nekateri parkrat, le redki pa vedno...


In zakaj se potem še vedno prebračaš po istem ledu?
Še ne boli dovolj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

On Topic:
The 2018 Automotive Excellence Awards
Zmagal je Tesla Model 3

@Bebotech: Moje sožalje


Ja in? Ena ameriska revija je Model 3 proglasila za najboljsi avto. Evropski avto leta je pa Volvo XC40, slovenski VW Polo, indijski pa Hyundai Verna. Car and Driver, neka druga ameriska revija, pa Tesle sploh ni imela na seznamu. Motor Trend, se ena ameriska revija o avtomobilih, pa je za najboljsi avto razglasila neko Alfo.

A lahko razlozis, kaj si zelel povedati? :)

frudi ::

Utk je izjavil:

Nikomur ni v interesu, da se gigafactory razreze v staro zelezo.

Ne se sekirat za Gigatovarno, velik del le-te je že od samega začetka praktično zagarantiran Panasonicu še za kar nekaj časa, tudi če gre Tesla pod rušo. Preostanek se bo pač razdelil upnikom, tem pa tudi ni v interesu odpisat in zavrečt tovarne in opreme v njej, če jo pa lahko prodajo naprej.

WarpedGone je izjavil:

On Topic:
The 2018 Automotive Excellence Awards
Zmagal je Tesla Model 3

@Bebotech: Moje sožalje

A lepimo naključne lestvice tule? Super, dajmo še eno od IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) - 2018 Top Safety Picks. Nikjer navedene nobene Tesle. Vidim pa kar nekaj Korejcev, med drugim tudi Kio ali dve... ali pet.

Moje sožalje, da (če) se boš čez leto ali dve vozil okoli v avtu, ki je manj varen od Kie :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

A lahko razlozis, kaj si zelel povedati? :)

Točno to.

BeboTech onanira nad eno smrtno žrtvijo v Tesli in lima linke nanjo.
BeboTech onanira nad posti v katerem je izključno en link na še eno predikcijo propada, brez komentarja.

Nad čemurkoli pozitivnem pa zamahne z roko "to ni nič", "je irrelevantno", "drugi so boljši", "kaj si želel povedat"?

To je modus operandi zblojenih in s sovraštvom zastrupljenih bebotov na bebotech.com.

Frudi:
Moje sožalje, da (če) se boš čez leto ali dve vozil okoli v avtu, ki je manj varen od Kie :P


Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

s1m0n ::


Tesla ima dve opciji za preživetje:

- dosega tarč proizvodnje Model 3 in hkrati znižanje stroškov (veliko naj bi šlo za investicije trenutno)
- Elon mora prepričati investitorje, naj mu dajo še več denarja


Ta opcija bo jih še nekaj let držala po koncu. Brez tega jih tako ali tako ne bi bilo.

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Nad čemurkoli pozitivnem pa zamahne z roko "to ni nič", "je irrelevantno", "drugi so boljši", "kaj si želel povedat"?
Dobrodošel v sloveniji. Kaj si pričakoval? ;)

Gregor P ::

Ne vem ... jaz bi recimo za ta denar pričakoval boljše vozilo?!?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Najprej najdite strinjajte o definiciji "dobro" in "boljše", potem lahko šele začnete razpravljat o pričakovanjih.

frudi ::

Za začetek je 'boljše' nekaj, kar ne rabiš v prvih treh mesecih pet krat voziti na servis, da porihtajo ducate napak, s katerimi je avto prišel iz tovarne.

Warpi, še enkrat, moje sožalje. Pač so Kie varnejše in boljše skupaj sestavljene. Sej s tem ni nič narobe, Kie so dobri avti. Je čisto tvoj problem, če si tak snob, da ti primerjave Tesle s Kio gredo v nos.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Po isti logiki je kia tudi boljsa od vw.

Sicer pa, kaj tocno so do zdaj ustvarili tisti strasni analitiki? Musk ima par stvari za napisat v cv, kaj imajo oni?

frudi ::

Utk je izjavil:

Po isti logiki je kia tudi boljsa od vw.

V kakih aspektih zagotovo, ja. Pa vidiš kake VW fane, da se začnejo peniti v ustih in doživljati živčne izpade, če kdo to omeni, tako kot to prizadane nekatere Tesla fanboye?

Utk je izjavil:

Sicer pa, kaj tocno so do zdaj ustvarili tisti strasni analitiki? Musk ima par stvari za napisat v cv, kaj imajo oni?

Kaj si pa ti do zdaj ustvaril v primerjavi s temi analitiki? Pa vendarle te to ne ustavi, da ne bi tule pametoval in zganjal predvsem ad homineme in logične zmote.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Vazelin ::

na prvi strani bloomberga se "tesla" pojavi 8x.

s1m0n ::

Težko je zanikat, da je proizvodnja enega Model S tako umazana (izpusti CO2) kot proizvodnja dveh ICE vozil.
Že proizvodnja same baterije je 9,4t CO2 (model z 100kWh) pa še skoraj enkrat toliko proizvede proizvodnja vozila.
Je potrebno z njim naredit kakšnih 100kkm preden se ta razlika izniči.

J.McLane ::

Ker CO2 je pa edini pravi pokazatelj kaj je umazano in kaj ne
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

Saj tudi pri proizvodnji baterij ne nastaja samo CO2.

Ker gre za kemično industrijo, je svinjarija tam velika...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

J.McLane ::

Kaj pa nastane pri črpanju, transportu, rafineriji 10.000 litrov nafte kolikor najmanj jo en avto skuri v življenjski dobi?
In če je kemična industrija je to avtomatsko svinjarija za okolje?

Trditve da je proizvodnja Model S tako "umazana" kot proizvodnja dveh klasičnih vozil, na podlagi CO2 izpusta je enostavno butasta. Ker enostavno umazanost in CO2 nimata nič skupnega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Nad čemurkoli pozitivnem pa zamahne z roko "to ni nič", "je irrelevantno", "drugi so boljši", "kaj si želel povedat"?
Dobrodošel v sloveniji. Kaj si pričakoval? ;)


S samo Slovenijo tole nima nobene veze. Najprej objavi nek link, kjer model tri pobere eno nagrado in potem cel forum zmerja z bebci.

A ti resno sprasujes kaj je pricakoval? Odrasla oseba, ki komunicira na ravni jeznega petosolca, ker mu je fotr vzel najljubso igraco, lahko pricakuje predvsem to, da se mu bodo ljudje rezali in ga niti v sanjah ne bodo jemali resno.

Ko, se bo pa naucil komunicirati in se pogovarjati, ga bo pa mogoce kdo zacel jemati resno. Ampak sele takrat, ko bodo ugotovili, da se je resnicno naucil komunicirati.

WarpedGone je izjavil:

Nad čemurkoli pozitivnem pa zamahne z roko "to ni nič", "je irrelevantno", "drugi so boljši", "kaj si želel povedat"?


Vidis, ce bi ti objavil pozitiven link, brez svojih otrocjih dodatkov in brez zmerjanja celotnega foruma, bi te mogoce kdo resno vzel. Ker pa tega zgleda, da nisi sposoben, te nihce ne jemlje resno.

Nauciti se moras komunicirati in se bo s tabo dalo pogovarjati, trenutno pa se ne da, ker se obnasas kot razvajen in cmerav petosolec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Nauciti se moras komunicirati in se bo s tabo dalo pogovarjati, trenutno pa se ne da, ker se obnasas kot razvajen in cmerav petosolec.


Bodi svetal zgled in upoštevaj svojo lastno pridigo. Bo šlo?


Ko js objavim 'pozitivn' link in dam tut zraven opis, kaj je na njem, se ti usjaš da:
Ja in? Ena ameriska revija je Model 3 proglasila za najboljsi avto. Evropski avto leta je pa Volvo XC40, slovenski VW Polo, indijski pa Hyundai Verna. Car and Driver, neka druga ameriska revija, pa Tesle sploh ni imela na seznamu. Motor Trend, se ena ameriska revija o avtomobilih, pa je za najboljsi avto razglasila neko Alfo.

A lahko razlozis, kaj si zelel povedati? :)


Ko nekdo drug objavi link na še en bebav FUD, nimaš pritožb, niti vprašanj, pustiš da ostane.

Osnova komunikacije je trohica integirtete. Ti, BigWhale je nimaš sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Tole te še vedno ne moti sploh


Ne preberem oziroma opazim cisto vseh postov. Ce kaj taksnega zgresim, se me lahko komot opozori.

s1m0n ::

Aha dobro nisem opazil, se lahko izbriše!

Drugače pa kako gre Model 3? Koliko jih je bilo dostavljenih v US? (torej koliko strank ga je dobilo)

Vazelin ::

Cela debata o modelu 3 je samo še zato, da se triggera W1

Nikec3 ::

s1m0n je izjavil:

Aha dobro nisem opazil, se lahko izbriše!

Drugače pa kako gre Model 3? Koliko jih je bilo dostavljenih v US? (torej koliko strank ga je dobilo)

Za marec bodo številke okrog 4000 Model 3.

https://insideevs.com/monthly-plug-in-s...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Okoli 1000 na teden jih uspejo narediti (200 na dan). Zdaj bi radi na hitro udarniško zvišali proizvodnjo na 300 na dan (s kakovostjo sestavljanja se bodo pa kasneje ukvarjali>:D ).

imagodei ::

Hm, zakaj pri nas ne moremo recimo na ta način delat drugega tira, ali pa druge cevi za predor skozi Karavanke proti Avstriji?

Včas se je na ta način naredilo veliko cest, zdaj se pa za vsakih 5 kilometrov ceste čaka leta... Na Bledu že menda 3 leta pacajo tisto obvoznico proti Pokljuki, stalno ena dela na cesti. Če bi tkole, na stil Brčko-Banovići delovnih brigad šli ljudje krampe vihtet, bi se Drugi tir naredil za 1/3 denarja, pa nobenega referenduma ne bi bilo treba.

(OK, sej bom nehal mešat aktualno politiko sem not, sem že priden).
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

BigWhale ::

Pozabil si se dodati, da so na tisti progi takrat vozili parni vlaki in da je veliko ljudi med tisto delovno akcijo zbolelo. Nekje sem zasledil, da naj bi imeli tudi epidemijo tifusa.

imagodei ::

No, ampak proga je v uporabi še danes, elaborat za 88km dolgo progo je bil pripravljen v slabem mesecu, dela so se začela 1. maja 1946, 7. novembra istega leta je pa po progi že vozil prvi vlak.

Resda je delalo 60.000 ljudi, ampak 88 kilometrov? Če bi Slovenija na trasi za 2 tir dobila samo 6.000 prostovoljcev... Pomisli!

Nezanemarljivo, kaj lahko doseže Tesla, če privabi kakih 10.000 prostovoljcev iz celega sveta.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Zanic sestavljene avtomobile. :)

K0l1br1 ::

Jaz bi teslo 3 imel, zgleda lepo, folk jo kar pohvali v youtubetih. Tisto tablico bi tudi prebavil. Drugo pa me ne moti. Autopilota ne bi imel. Predrag. Na ta način jih bodo nemci/švedi z dizli prehiteli po levi in po desni z manjšimi nadgradnjami obstoječih asistenc.

imagodei ::

BigWhale je izjavil:

Zanic sestavljene avtomobile. :)

S kvaliteto se ubadaš kasneje. >:D
- Hoc est qui sumus -

koyotee ::

K0l1br1 je izjavil:

Jaz bi teslo 3 imel, zgleda lepo, folk jo kar pohvali v youtubetih. Tisto tablico bi tudi prebavil. Drugo pa me ne moti. Autopilota ne bi imel. Predrag. Na ta način jih bodo nemci/švedi z dizli prehiteli po levi in po desni z manjšimi nadgradnjami obstoječih asistenc.


Armatura ti zgleda lepa?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

vander ::

Jaz pa Tesle 3 ne bi imel, ker se mi zdi grd.

K0l1br1 ::

koyotee je izjavil:

[Armatura ti zgleda lepa?
Ja, ampak izključno zato, ker jo nima.

hammock ::

K0l1br1 je izjavil:

koyotee je izjavil:

[Armatura ti zgleda lepa?
Ja, ampak izključno zato, ker jo nima.

Meni na slikah zgleda vsaj 'meh' ce ne celo cudno. Ko sem zadevo videl v zivo pa mi ni bila napacna. Ok, vozil nisem, tako da uporabnosti ne morem komentirat. Mislim pa da bi se zadeve komot navadil.

Nisem pristas 745 knofov, kolikor jih je v povprecnem Oplu.

WarpedGone ::

Nekaj glede imbecilnega 'propadl-bojo-zdej-pa-zares' FUDa:

As of January 2018 Tesla still has $3.4 billion in cash. 50% of that capital is expected to be spent on expanding the GF, while much of the other 50% will be spent on rolling out Supercharger networks, new service/ sales centers, Semi truck/ Model Y R&D, Tile roof/ solar, etc. If Tesla spends every dime they have without raising further capital, then the $3.4 Billion they started with this year will take them into 3rd Q 2018, right about the time where M3 ramp hits a steady rate of 5,000/ week to make them cash flow positive. So no, Tesla isn't going to run out of cash anytime soon. Their cash position remains to be healthy, and my assumption is that they will raise capital between 2nd and 3rd Q to be comfortable (so they won't be cutting it too close).

Elon has had around 40 rounds of capital raises between his venture at X.com/ PayPal, SpaceX and Tesla. He is 40 out of 40 for those capital raises which converts to an impressive 100% success rate in capital raises. He has mentioned to shorts before that you don't want to bet against those odds, and yet the shorts ignore his warning every time (to their detriment). They are here again to spread FUD because they understand that their fortunes are ONE capital raise away from being decimated (talk about playing Russian Roulette), arguably that ONE capital raise isn't even necessary for Tesla to sustain operations.

If Tesla would just stop expanding, then their cash position will be in a much healthier place; however, Tesla is a beast and Elon understands he has leverage over the capital market. He can raise capital at will and has determined that he wants his company to grow in ludicrous mode. Which is why so many members here are citing the 50% YOY revenue in the billions. Right now no other company grows like this, it's indeed profoundly breathtaking. Take for example the 500,000 reservation holders that deposited for the M3, at an ASP of $42,000 would mean $21 billion in revenues.


That $3.4 billion in cash provides a very nice cushion when you don't expand. And again, if Tesla stops expanding, then they would already have been profitable, so in the end, it's a catch 22 for shorts. It's checkmate both ways regardless whether Tesla expands or not. The M3 line at 2,500/ week without further expansion would be enough to keep profits rolling in. The 5,000/ week number enables them to expand at 50% YOY. Make no mistake about it.


I think you're missing my point. The cash burn is high but you're are discounting the revenue and the multiple levers Tesla has to control their spending in an event that would call for fiscal conservativeness. Deepak was able to bring in certain revenues that aren't repeatable during 4th Q 2017, but he has also mentioned that with the increase in M3 ramp, it will also be a good source of revenue for Tesla. So in the end, it becomes a balancing act that the CFO is very capable of doing. But do they need to be ultra conservative? No, bc the capital market will give them what they need. Production from M3 is worth $21 billion in revenues. I don't see banks turning them down should Tesla decides to tap into it. So far, they have proven to be able to ramp, albeit not as vertical as predicted.




31.3.2018:
Got my VIN today. Just about a week after configuration. 152xx.


Ne, na cesti še ni 15k Modelov 3. Trenutno bajanje je da so jih v zadnjem mesecu sestavili okrog 5k, skupaj ~12k. Kar šteje, je 'povprečen' run-rate zadnjih nekaj dni, potem ko se je urihtal zadnji ugotovljen bottleneck.

Tesla Model 3 Market Dominance May Be Imminent

Dober komentar:
They are already building them and selling them. The Model 3 just outsold the Audi A4 in the United States last month. It is the best selling EV in the United States by a substantial margin.

Some people are so dogmatically fixated on the target numbers that the Model 3 hasn't achieved yet, that they have become absolutely BLIND to the massive sales achievements that the Model 3 HAS ALREADY achieved.

FACTS:

After just barely getting past half a year of production, the Model 3 has gone from near the bottom of the US EV sales list to firmly on top. That is quite an achievement. In fact, most EV companies have failed to get any car on the top of the list in all the years insideev's has tracked sales, much less after only 6 months of production: ttps://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard

The Model 3 has beat Audi A4 sales much faster than the Model S took to beat Audi A8 sales. This despite only one single variant is available for sale at a single price point, versus a variety of trim levels and price points available for the Audi A4.

Sorry haters, it's already happening. You are suffering huge denial.


Seveda boste razlagal, da vi pa niste hejtrji, da samo postavljate vprašanja ipd... nisi to kar se imenuješ, si to kar počneš.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Frudi, najdi si drugo temo za nesreco Modela X.

Kebo ::

Če bi mel Elon dost jajc, bi danes objavi novico, da so dosegli proizvodnjo 2500 model trojk na teden :D

bambam20 ::

Kebo je izjavil:

Če bi mel Elon dost jajc, bi danes objavi novico, da so dosegli proizvodnjo 2500 model trojk na teden :D



A so?

Kebo ::

Pomoje ne, ampak ker je 1. april bi blo zabavno.
««
48 / 180
»»