Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Si vsaj dobil kakšen odstotek popusta pri nakupu?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
xxxul ::
ce rpav razumem je tle problem pri Tesli ker ni barvano tam kjer lastnik vidi (sploh ker pritljaznik naceloma clovek uporablja skor vsak dan). ce bi bla tam cez neka plastika verjetno nebi noben opazu, it nebi bili problema.
A tisti neenakomerni razmiki na koreseriji te pa ne motijo. To je takšen polizdelek kot je bil Yugo.
niso mi vsec nikakor; na jetra mi pa gre da ko se pokaze slika Tesle 3 kjer je pokrov prtlaznika nepobarvan in brez lepotnega/protihrupnega pokrova, eni drugi zacnejo kako tud wv-ji niso pobarvani pod oblogo vrat. wtf.
hojnikb ::
điz, takšen build quality pa res nebi pričakoval od VW.... No, mogoče to dobi južni trg, talepši grejo pa za nemce
#brezpodpisa
s1m0n ::
No pri 2 leti rabljenem se lahko marsikaj premakne :)
Čemu pa tista mreža pri M3 (prtljažniku)? Da se bodo še bolj slišali zvoki od zunaj?
Čemu pa tista mreža pri M3 (prtljažniku)? Da se bodo še bolj slišali zvoki od zunaj?
krucymucy ::
điz, takšen build quality pa res nebi pričakoval od VW.... No, mogoče to dobi južni trg, talepši grejo pa za nemce
Nima veze trg. To da se avtomobili delajo razlicno kvalitetno za razlicne trge je en tak BS.
Hotel sem povedati, da ce isces napake, jih bos nasel.
Je pa odlicen avto in dela to kar od njega pricakujem.
Da se usedem v avto in se udobno prepeljem 1000km brez nepotrebnega ustavljanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
krucymucy ::
No pri 2 leti rabljenem se lahko marsikaj premakne :)
razen ce v salonu prodajajo sesute.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
bambam20 ::
Iz slik nisi prepoznal passata, pa si ze nek strokovnjak.
Passta nisem prepoznal, propoznam pa ravne in skladne linije. Za razliko od tebe, ki ti je vseeno.
Osnovne linije, ki so popolnoma zamaknjene. Ne rabiš bit "strokonjak" da vidiš, da je bil avto karamboliran. Takšni debili pa niso v tovarni, d ane bi znali spravit linijo v normalno stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krucymucy ::
Gregor P ::
Nekaj je očitno bilo narobe s tem vozilom?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Karamboliran med prevozom ali ne, takega je dobil od volkswagna, kaj ma veze kaj se je z njim dogajalo. VW ocitno nima nic boljse kontrole kot tesla.
Gregor P ::
Od dizel prevarantov najbrž niti ne moremo pričakovati kaj drugega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
s1m0n ::
Hej strokovnjak!
Avto sem prevzel v salonu, nov.
Dobro, če tega v slonu nisi opazil ali si avto dobro ogledal še nekako gre! Drugače pa se naj napake odpravi preden tak avto prevzameš!
RedDrake ::
Karamboliran med prevozom ali ne, takega je dobil od volkswagna, kaj ma veze kaj se je z njim dogajalo. VW ocitno nima nic boljse kontrole kot tesla.
Ni čisto res.
1. Ni ga dobil od VW, kupil ga je od avtohiše, ki je nek d.o.o, ki ima z VW pogodbo, to je pa tudi vse. Odgovornost za tak fail je na strani prodajalca (če je šlo za poškodbo med prevozom), ne proizvajalca. Pri Tesli je to ena in ista firma, ergo je odgovornost vedno njihova, če bi šlo za poškodbe (pa ne gre, gre samo za šlamparijo na n-to potenco).
2. Kakšna je pogostost šlamparije pri VW in kakšna pri Tesli? Je 5% proti 50% primerljivo (izmišljene cifre, ampak na videno povsem možno realne)?
Pa da ne bo kdo mislu, da zagovarjam naziwagne. Sem bolj na VW hater strani, ampak dejstvo je, da je tak avto kot ta passat gor bolj izjema kot pravilo.
s1m0n ::
Jaz bi rekel kar se tega tiče je Model 3 na boljšem nivoju kot S in X.
Poravnave, napake niso tako slabe. So se kar izboljšali.
Sem prav včeraj gledal, ko je meril razmake med paneli pa je bilo minimalno odstopanje. Tudi kromiran trim okoli oken se je lepo ujemal.
Edino kar je imel za pripomnit je notranja obloga na A stebričku, ki ni enakomerno (ravno) po celotni višini stekla.
Za tiste, ki jim nemščina leži!
Poravnave, napake niso tako slabe. So se kar izboljšali.
Sem prav včeraj gledal, ko je meril razmake med paneli pa je bilo minimalno odstopanje. Tudi kromiran trim okoli oken se je lepo ujemal.
Edino kar je imel za pripomnit je notranja obloga na A stebričku, ki ni enakomerno (ravno) po celotni višini stekla.
Za tiste, ki jim nemščina leži!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Utk ::
Kakšna je pogostost šlamparije pri VW in kakšna pri Tesli? Je 5% proti 50% primerljivo (izmišljene cifre, ampak na videno povsem možno realne)?
Jaz bi rekel da je boljse 50 ali 80 kot 5. Ce si ti med 5, se pocutis nategnjenega, ce si med 80 je pac tako pri vseh.
RedDrake ::
Jaz bi rekel da je boljse 50 ali 80 kot 5. Ce si ti med 5, se pocutis nategnjenega, ce si med 80 je pac tako pri vseh.
Lep citat.
Miljonske svetovalne pogodbe z velikimi igralci v industriji ti ne uidejo, ko jim razložiš, da lahko prišparajo miljarde na QA ...
pod industrijo mislim _VSO_ industrijo, ne samo vozila.
Ker, zakaj bi kupil gradbeno jeklo, kjer je verjetnost da je 5% slabše kakovosti, če pa lahko za pol cene kupiš jeklo, ki je 99% slabe kakovosti! Logika FTW!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Utk ::
Ne, ni taka logika. Slabe komade je treba popravit. Tistega passata bi treba popravit, ce ni to na nivoju vw. 80 procentov tesel ni treba popravit, so pac take. Je pa sigurno tudi kaksna ekstra slaba, tisto tudi treba popravit.
RedDrake ::
Z drugimi besedami, ko je Kragujevac začel s prodajo v ZDA, je bil prispevek na TV - med drugim intervju z nekim delavcem v kombinezonu v fabrki.
Ja, vedu si točno, kaj boš dobil.
Akvarij v prtljažniku, nedelujoč mehanizem za odpiranje oken, slabo sestavljena mašina, z nujnim ORNK servisnim pregledom, drugače avto ni zmogel prvih 500km iz Beograda do Ljubljane brez da ostane na cesti, ipd ...
Tesla se podaja na pota uspehov socializma, vidim. Oziroma, vsaj feni gredo v to smer.
Če vsi dobimo slab produkt ni panike, itak je vse slabo, why bother.
Pa še ena anektoda, oče je pred ~10 let kupil skuter, nek kitajski xinling klon enega od uveljavljenih skuterjev (en suzuki se mi zdi) za manj kot 1/4 cene originala. Pred vožnjo je motor dvignil na mizo, ga podrl in nazaj sestavil. Stvar je bila sestavljena tako, da bi brez njegove ponovne sestave verjetno odpovedala prej kot v 100km.
Ampak pri premium nekako ne pričakuješ takih failov. In Tesla bojda tekmuje z mečkami S in podobnimi vozili.
Kako se spremate na pričetak prodaje Yuga u SAD?
- E, pa sada ćemo svaki šravf zategnuti do kraja, kvaliteta biće mnogo bolja ...
Ja, vedu si točno, kaj boš dobil.
Akvarij v prtljažniku, nedelujoč mehanizem za odpiranje oken, slabo sestavljena mašina, z nujnim ORNK servisnim pregledom, drugače avto ni zmogel prvih 500km iz Beograda do Ljubljane brez da ostane na cesti, ipd ...
Tesla se podaja na pota uspehov socializma, vidim. Oziroma, vsaj feni gredo v to smer.
Če vsi dobimo slab produkt ni panike, itak je vse slabo, why bother.
Pa še ena anektoda, oče je pred ~10 let kupil skuter, nek kitajski xinling klon enega od uveljavljenih skuterjev (en suzuki se mi zdi) za manj kot 1/4 cene originala. Pred vožnjo je motor dvignil na mizo, ga podrl in nazaj sestavil. Stvar je bila sestavljena tako, da bi brez njegove ponovne sestave verjetno odpovedala prej kot v 100km.
Ampak pri premium nekako ne pričakuješ takih failov. In Tesla bojda tekmuje z mečkami S in podobnimi vozili.
Utk ::
VW temu rece stanje tehnike. Kaj se ti zdi v resnici bolj motece, glasno premikanje ali pa stanje dizla iz garaze, na parkingu, ali nepopolni razmaki na karoseriji. Kaj je v resnici bolj motece? Zakaj ne gledat na avto kot cel avto? In stanje tehnike je pac taksno da danes ne dobis elektricnega avta za 50 jurjev s 350 konji in popolnimi razmaki.
Zakaj audi za 50 jurjev ropota? Ne bi rabil. Ce ze mora it na dizel, bi ga pac bolje izolirali.
Zakaj audi za 50 jurjev ropota? Ne bi rabil. Ce ze mora it na dizel, bi ga pac bolje izolirali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krucymucy ::
Nekaj je očitno bilo narobe s tem vozilom?!?
Nic ni bilo narobe. Ce isces napake jih najdes.
Karamboliran med prevozom ali ne, takega je dobil od volkswagna, kaj ma veze kaj se je z njim dogajalo. VW ocitno nima nic boljse kontrole kot tesla.
VW in celoten koncern imajo eno boljsih koncnih kontrol v industriji.
Ni čisto res.
1. Ni ga dobil od VW, kupil ga je od avtohiše, ki je nek d.o.o, ki ima z VW pogodbo, to je pa tudi vse. Odgovornost za tak fail je na strani prodajalca (če je šlo za poškodbo med prevozom), ne proizvajalca. Pri Tesli je to ena in ista firma, ergo je odgovornost vedno njihova, če bi šlo za poškodbe (pa ne gre, gre samo za šlamparijo na n-to potenco).
2. Kakšna je pogostost šlamparije pri VW in kakšna pri Tesli? Je 5% proti 50% primerljivo (izmišljene cifre, ampak na videno povsem možno realne)?
Pa da ne bo kdo mislu, da zagovarjam naziwagne. Sem bolj na VW hater strani, ampak dejstvo je, da je tak avto kot ta passat gor bolj izjema kot pravilo.
Ok, nisem dobil od VW, dobil sem ga od Porsche Slovenija.
Avto ni bil poskodovan med prevozom, ker bi sicer bila zamuda pri dobavi, tako pa je bil dostavljen v dogovorjenem roku po narociliu.
Poglejte ostale passate zadnje generacije. Vsi so taki.
Imejte v mislih, da sem te napake slikal in priblizal, sicer niso tako opazne. Razen neujemanja pri prednjih luceh, to je pri vseh tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Utk ::
Ja sej vidim na tvojih slikah kontrolo. No tudi ce je kontrola dobra in je to slo cez, je to pac ocitno stanje tehnike, kot pravi vw.
hojnikb ::
Đžiz, moj 20 let star anglež (vsi vemo kakšen QC so meli takrat) nima takšnih panelov. Tudi po tem, ko sem mogu enga zamenjat.
#brezpodpisa
krucymucy ::
Jest takih napak sploh ne opazim. Ne na Tesli, ne kje drugje. :D
Vecina jih ne, niti niso pomembne.
Namen je bil pokazati, da ce isces napake, jih bos tudi nasel.
Mene take malenkosti ne motijo, avto imam, kot sem ze napisal, za vozit in pomembno mi je udobje, varnost, ter ne pretirana poraba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
pegasus ::
Tako je. Kdor na avtu gleda kozmetiko, ima napačno zastavljene prioritete (to je najnežnejši možni izraz). Špranje ne vplivajo na vozne lastnosti in so zato nepomembne.
Poznam neko osebo, ki je prav tako prevzel nov nissan iz salona in šele po nekaj tednih opazil, da je avto skupaj zložen nesimetrično. Nazadnje kar sem slišal, je tožil avtohišo, da so mu prodali karamboliran avto. Moram ob priložnosti povprašat, če je kaj dosegel :D
Poznam neko osebo, ki je prav tako prevzel nov nissan iz salona in šele po nekaj tednih opazil, da je avto skupaj zložen nesimetrično. Nazadnje kar sem slišal, je tožil avtohišo, da so mu prodali karamboliran avto. Moram ob priložnosti povprašat, če je kaj dosegel :D
hojnikb ::
če je taka šlamparija že na zunaj, kaj je šele potem znotraj motorja, menjalnika itd.....
#brezpodpisa
Utk ::
če je taka šlamparija že na zunaj, kaj je šele potem znotraj motorja, menjalnika itd.....
To je to, to logiko so skapirali nemci v nulo. Kvaliteta v bistvu ni pomembna, pomemben je obcutek kvalitete. Zato se nemci lahko kvarijo bolj kot japonci, korejci ali dacie, nepomembno, dokler je plastika mehka je nemski avto bolj kvaliteten. Kao.
S tem da avto, ki se ne kvari, je drago naredit. Mazde in honde niso poceni. Mehka armatura je pa morda 50 evrov drazja od trde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mesar ::
Zakaj ne? No dobro sej če si skromen je tudi ok tudi revni morajo biti...
Drugače imaš pa pri Kii potem prodajo ceno v pm ker je nihče noče pa če misliš, da bo 300kkm bp šla z rednim vzdrževajem moreš imeti prekleto srečo
Drugače imaš pa pri Kii potem prodajo ceno v pm ker je nihče noče pa če misliš, da bo 300kkm bp šla z rednim vzdrževajem moreš imeti prekleto srečo
Your turn to burn!
Utk ::
Sej niti lambo ne bo sel 300kkm z rednim vzdrzevanjem. Ampak ne vem zakaj o tem pisat, ker ti nimas lambota, jaz pa ne kije.
Mesar ::
Lambo mogoče ne Audi pa bo, 500kkm
PS: zakaj potem drugim vsiljuješ korejce? itak so vsi korejci poceni nemška tehnologija ki so jo nemci ven metali pri 10 LETI
Pa če misliš, da so nadoknadili s kvaliteto materialov se motiš
PS: zakaj potem drugim vsiljuješ korejce? itak so vsi korejci poceni nemška tehnologija ki so jo nemci ven metali pri 10 LETI
Pa če misliš, da so nadoknadili s kvaliteto materialov se motiš
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Utk ::
Nikomur ne vsilujem korejce. Odkar jih delajo v evropi pa se manj. Naslednji bo najbrz japonc. Original ali nic.
Utk ::
Dacia je prispodoba za poceni avto s preverjeno tehniko. Lahko vzames tudi osnovnega megana 1,6 bencinarja, 1,4 corso, vitaro namesto dusterja, vse to so poceni in ziher avti.
Mesar ::
po kvaliteti so svetlobna leta pred korejci
Ja ker smo mi smeti od EU to kar drugje ne morajo prodat pride lepo smetarski kamion in skipa v slovenski trgovini... pa se vse proda, naši celi mastni kupujejo, kak je poceni pa dobro!
Ja ker smo mi smeti od EU to kar drugje ne morajo prodat pride lepo smetarski kamion in skipa v slovenski trgovini... pa se vse proda, naši celi mastni kupujejo, kak je poceni pa dobro!
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
Utk ::
Aha, tist passat na nivoju tesle tudi, a? Kolk je pol treba placat za dober nemski avto? 80 jurjev? Pol si ga kar mej.
Utk ::
Poglej si svojih zadnjih 10 postov v tej temi. Dost napisanega in nic povedanega. Samo pizdakanje. Naziv upravicen.
Utk ::
Ko zagrabis roco na vratih audija glih tako zaskripa kot v kakem renoju, ce ne bolj. Danes je vse plastik fantastik. Poglejte si 40 let stare fickote. Tapecerung kot ga danes ni niti v A6.
krucymucy ::
BigWhale ::
Razmik v karoseriji ni tak hud problem, ene moti, druge ne, tretji ga sploh ne opazimo, ce nam nekdo res ne pokaze tega. Je sicer slamparija, ki bi se ji lahko izognili. So pa bolj pomembne reci, ki so problematicne. Tole je sicer en sam primer ampak je nekaj kar se pri QC ne bi smelo dogajati, niti enkrat.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
Se mi pa zdi, da Tesla ni osamljena pri teh zadevah in se taksne napake dogajajo povsod.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...
Se mi pa zdi, da Tesla ni osamljena pri teh zadevah in se taksne napake dogajajo povsod.