Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Jaz sem vceraj v enem Zoe (prva generacija) od Avan2Go naredil screenshot za porabo trenutnega potovanja. Prevozenih je bilo 478.9km, povprecna poraba 26.5kWh/100km in povprecna hitrost 21.4 km/h. Skupna poraba je bila pa 127kWh.
Bom ob naslednji priliki naredil test po obvoznici, da vidim kako se obnese. Vceraj ob sestih zjutraj, ko je bilo nekaj stopinj pod niclo je baterija opazno padala na obvoznici pri 110km/h. Za 24kWh baterijo to niti ni presenetljivo. Na koncu je doseg kazal 30km, baterija je bila pa na 49%. IMO z baterijami pod 60kWh nimamo kaj poceti, sploh pozimi.
Bom ob naslednji priliki naredil test po obvoznici, da vidim kako se obnese. Vceraj ob sestih zjutraj, ko je bilo nekaj stopinj pod niclo je baterija opazno padala na obvoznici pri 110km/h. Za 24kWh baterijo to niti ni presenetljivo. Na koncu je doseg kazal 30km, baterija je bila pa na 49%. IMO z baterijami pod 60kWh nimamo kaj poceti, sploh pozimi.
kow ::
Se strinjam glede 60kwh. Za povprecnega uporabnika se to zdi minimum. Kot drugi avto ali za upokojence, pa je dovolj tudi 40kwh.
127kWh == cirka 13 evrov. Ni slabo za 479km.
127kWh == cirka 13 evrov. Ni slabo za 479km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BigWhale ::
Men je 60kWh verjetno komaj dovolj, ce bi rad prisel do Lj in nazaj. Za vsa daljsa potovanja si bom pa ze vzel tistih 15min vmes za polnjenje.
koyotee ::
Sam zakaj bi leta 2017 naročil avto, ki ga boš dobil leta 2019?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
WarpedGone ::
Se strinjam glede 60kwh. Za povprecnega uporabnika se to zdi minimum. Kot drugi avto ali za upokojence, pa je dovolj tudi 40kwh.
Not enough data for a meaningful answer.
Med 40 in 60 je razlike polovica. Sliši se veliko ampak polovica je razlika med 80kmh in 65 kmh pri isti aerodinamiki in vsemu ostalmu. It's the physics stupid!
Men je 60kWh verjetno komaj dovolj, ce bi rad prisel do Lj in nazaj. Za vsa daljsa potovanja si bom pa ze vzel tistih 15min vmes za polnjenje.
Te stvari žal niso črno bele ampak so precej kosmati odtenki sivine.
60kWh baterija ima 60kWh samo ko je na 100% nafilana. Ob zmernih temperaturah. Nova.
Baterija bo na 100% nafilana bistveno redkeje kot na 80%, ergo tipično na razpolago nimaš 60kWh ampak kakih 50kWh.
Avto ne pelješ dokler baterija ne crkne ampak dokler ne prideš do željenega cilja. Ki mora nujno bit predno pade zaloga energije na 0. V praksi to pomeni da ne planiraš poti, kjer si obetaš da boš porabu komplet ampak si moraš puščat nekaj rezerve, 10% je že celo tanka rezerva, raje 20%. Ergo je tvoj uporabni brezskbni vsakodnevni doseg nekje med 80% in 20% oz 60% baterije. 60kWh x 0,6 = 36 kWh. Pri 5km/kWh je to 180 km 'brezskrbnega' dosega oz. kakih 100km oddaljen cilj, kjer ne veš če boš lahko al pa ne želiš filat.
V trojki je uporabne kapacitete 78kWh. Enak izračun navrže 230 km brezskbnega vsakodnevnega dosega. Ni luksus, je pa že normalno uporabno.
Ne imejujem 22kWh EVje mizerija za brezveze. Zoe s 40kWh je prvi 'pogojno' uporaben avto, še vedno mal oddaljen od želje.
Sam zakaj bi leta 2017 naročil avto, ki ga boš dobil leta 2019?
Sicer ga boš dobil šele 2020. Naroči danes AmperoE in poročaj kdaj jo dobiš.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Ja, saj zato pravim, da je 60kWh nekaj kar bi bilo pogojno uporabno za tiste, ki se malenkost dalj vozimo. Jaz ne bi imel problemov s 60kWh, ce bi vedel, da bom na cilju v Lj lahko vedno polnil. Ce bi zivel v Lj in imel moznost svojega polnjenja, potem bi mi bilo tudi 60kWh dovolj za vse potrebe.
Tale racunica z brezskrbnim dosegom je kr ok, ce hoces bit res safe safe.
Tale racunica z brezskrbnim dosegom je kr ok, ce hoces bit res safe safe.
RedDrake ::
Drgac mam pa tud jaz gretje vklopljeno in obleceno bundo v mrzlem avto. Nevem, zakaj bi blo to cudn, sej se ne segreje v treh sekundah.
Je Warpi reku, da je pri Tesli to preteklost, ker te avto pričaka ogret, da so tudi greti zici neuporabni zatorej in povsem odveč (ampak naduporabnost osvetljenih ogledal v senčnikih je pa pozabil omeniti, šment!)
Sicer moj ICE z gretimi in hlajenimi leder zici se kar dobro obnese pozimi, topel zrak v cca 2h minutah, sedeži so vroči po 30s.
Bundo lahko slečem na prvi avtobusni potem ko štartam ...
Mogoče povezano z neučinkovitosjo motorja, ampak CO2 je za drevesa zdrav, denarja za gorivo pa itak porabim manj kot 1% dohodka ...
J.McLane ::
Za 20 min vožnjo na šiht se mi ne da ustavljat in bunde slačit in potem isto na cilju spet oblačit, sem lepo oblečen, klima pa nastavljena na 19° Auto. Najbolj bi znal cenit gretje volana, ostalo me ne gane kaj dosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
RedDrake ::
hojnikb ::
3k plače pač ni nekaj hudo nenavadnega, sploh če nisi pri nas.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Unknown_001 ::
3k plače pač ni nekaj hudo nenavadnega, sploh če nisi pri nas.
Inženirsko povprečje čez mejo. Nekaj normalnega. Dokler bodo pri nas furali socializem in prek davka "izenačevali" po plačah inženirski kader s snažilkami, se bom Slovenija soočala z "begom možganov". Mačehovski odnos se vedno maščuje.
RedDrake ::
Sorry za OT, ampak sem v SLO, delam za manj kot 2k bruto, ampak hkrati tudi freelance-am.
Dolgoletno mesečno povprečje je solidno nad 3k po davkih.
Kot so pa že rekli, za mednarodne razmere je to kusur drugače. Začetnik v skoraj kateremkoli področju pobere od $30/h naprej.
Jasno, moj dohodek ni ziher, ampak sem samo v zadnjem letu zavrnil tri šihte za od 40k/letno naprej (enega celo v SLO!).
Zakaj bi se naprezal, če ni potrebe
Dolgoletno mesečno povprečje je solidno nad 3k po davkih.
Kot so pa že rekli, za mednarodne razmere je to kusur drugače. Začetnik v skoraj kateremkoli področju pobere od $30/h naprej.
Jasno, moj dohodek ni ziher, ampak sem samo v zadnjem letu zavrnil tri šihte za od 40k/letno naprej (enega celo v SLO!).
Zakaj bi se naprezal, če ni potrebe
Unknown_001 ::
Odnos do strank level: Pi*da
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
https://www.autoblog.com/2018/01/11/mod...
NIč alcantare. Grozno.
Unknown_001 je izjavil:
Odnos do strank level: Pi*da
Apple je isti. Obema je skupno, da imajo veliko bazo vernikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
DamijanD ::
Ma ne vem, če je povsem isto - pri Applu (imho) so točni speci za naprave poznane (če ne prej pa kakšen iFixit in podobni stvari razstavijo in vse je znano). Pri Tesli se mi pa zdi, da so speci potisnjeni nekam v ozadje, v ospredju je pa marketinška/hype predstavitev, kjer pa veljajo druge zakonitosti, kot je 100% točnost.
koyotee ::
Good for him
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
roCkY ::
Seveda, kar je na CES-u predstavljeno bo jutri v trgovini po ceni za množice. Tako glede pogona kot funkcionalnosti.
Usmeritev gre v smer v katero gre tudi Tesla.
Sem ravno nabavil traktor za naslednjo dekado. Do takrat pa mi lahko kaj pripravijo.
Usmeritev gre v smer v katero gre tudi Tesla.
Sem ravno nabavil traktor za naslednjo dekado. Do takrat pa mi lahko kaj pripravijo.
Nikec3 ::
Apple je isti. Obema je skupno, da imajo veliko bazo vernikov.
Več vernikov ima firma, lažje se gre te zadeve.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
IL_DIAVOLO ::
Tesla narekuje samo dolocene smernosti. Seveda pa je taka proizvodnja avtomobilov prevec draga in zamudna.
Musk ima dosti pod palcem, da si to lahko privosci. Ceprav so ze zaceli sparat pri interiorju :)
Musk ima dosti pod palcem, da si to lahko privosci. Ceprav so ze zaceli sparat pri interiorju :)
vostok_1 ::
Dashboard je precejšen fail. To omeni tudi tisti v videju.
Za vklop avtomatskih brisalcev je potrebno gledat na ekran in tap-at gumbe.
Kako enostavno bi se tega rešili, če bi zgolj naredili nek dedicated touch gumb, za te reči.
Za vklop avtomatskih brisalcev je potrebno gledat na ekran in tap-at gumbe.
Kako enostavno bi se tega rešili, če bi zgolj naredili nek dedicated touch gumb, za te reči.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
WarpedGone ::
Dashboard je precejšen fail. To omeni tudi tisti v videju.
Tako precejšen, da si bo avto s tem dashboardom kupu.
Ja, je mal drugačno in zato polarizajoče. Ljudje novosti pogosto na prvo žogo zavračajo. Mal kasneje bo pa to dodaten plus, ki bo avtu še povečal zaželjenost. Kot da je še nima dost...
Sanje, da bo po prvih pol milijona kosih zaželjenost padla, pa kr lepo sanjajte dalje. Čez par let jih bo konec.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
s1m0n ::
Kolko M3 je trenutno sploh na cesti? Da se lahko iz tega podatka oceni ali je ta dashboard fail ali slabša alternativa.
vostok_1 ::
Folk kupuje lahko tudi zgolj iz hype-a in fanboy-isma. Še posebej, če je ta fanboy premožen.
Point je, da dashboard bi lahko zlahka naredili manj fail, pa niso.
Koliko bi stalo par dedicated, customizable gumbov pod ekranom? Skoraj nič.
Koliko bi bili uporabni...enormno.
Point je, da dashboard bi lahko zlahka naredili manj fail, pa niso.
Koliko bi stalo par dedicated, customizable gumbov pod ekranom? Skoraj nič.
Koliko bi bili uporabni...enormno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
hojnikb ::
But but but but touchscreen! Nebroj možnosti programable gumbov Ergonomika ni važna, hipsterji pojejo vse :)
#brezpodpisa
Magic1 ::
Včeraj so po televiziji razlagal, da se bo dvignila kazen za uporabo telefona med vožnjo. Kako bodo pa uredili zakonsko to z touch sceenom? Jaz ne vidim razlike med sms-anjem med vožnjo in nastavljanjem vsega preko zaslona.
Magic
roCkY ::
Gumb oz. nekaj njih na sredinski konzoli pa prek njih delaš. Meni precej manj moteče kot po ekranu drajslat in lovit ikonce.
kow ::
@Magic1
Tudi pogovarjanje s sopotnikom ali spreminjanje jakosti radia zmanjsuje tvojo sposobnost voznje. IMO je stvar relativna.
Pisanje SMS-a se zdi veliko nevarnejse kot spreminjanje jakosti zvoka na radiu ali tipkanje po Tesla touchscreenu.
Tudi pogovarjanje s sopotnikom ali spreminjanje jakosti radia zmanjsuje tvojo sposobnost voznje. IMO je stvar relativna.
Pisanje SMS-a se zdi veliko nevarnejse kot spreminjanje jakosti zvoka na radiu ali tipkanje po Tesla touchscreenu.
Magic1 ::
Problem je ravno lokacija zaslona, ki zahteva od uporabnika, da preveč spremeni fokus. Za nekoga, ki bo vajen tesle, bo malo lažje. Za nekoga, ki se redko vozi z takšnim avtom, bo pa katastrofa. Da ne omenjamo starejšo populacijo...
Magic
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Vrsta za rezervacijo, vrsta za ogled v živo:
Zopet bodo krizni sestanki v minhnu ...
V minhnu medtem slavijo rekordno prodajo že sedmo leto zapovrstjo, in (za razliko od Tesle) preseganje načrtov za leto 2017. Med drugim so prodali čez 100.000 EV-jev, torej toliko kot Tesla.
https://www.press.bmwgroup.com/global/a...
kow ::
@jernejl
Ne razumem kaj je tvoja poanta? Da je BMW equal Tesli? Ce to drzi, je Teslina vrednost na borzi primerna.
Ne razumem kaj je tvoja poanta? Da je BMW equal Tesli? Ce to drzi, je Teslina vrednost na borzi primerna.
bambam20 ::
Dashboard je precejšen fail. To omeni tudi tisti v videju.
Za vklop avtomatskih brisalcev je potrebno gledat na ekran in tap-at gumbe.
Kako enostavno bi se tega rešili, če bi zgolj naredili nek dedicated touch gumb, za te reči.
za vsako zadevo moraš gledat v desno in to močno. Važno. Da ima velik zaslon za internet. To bodo padale kazni, ko ne bo pravočasno speljevanje. V Sloveniji se obeta kazen 240EUR in 3 kazenske pike, če bulimo na telefon v času ko vozimo, stojimo na križišču.
Enostavna je rešitev, ki jo uporabljamo že dolgo. Obvolanska ročica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Sanje, da bo po prvih pol milijona kosih zaželjenost padla, pa kr lepo sanjajte dalje. Čez par let jih bo konec.
najprej naj izdelajo vsaj 50.000 modelov. Jim bo uspelo letos? Bo teh pol milijona leta 2025?
IL_DIAVOLO ::
Koliko vem, ima tesla avtopilota, torej ko spustiš volan, se bi ta moral vključiti. Ali se motim?
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koliko vem, ima tesla avtopilota, torej ko spustiš volan, se bi ta moral vključiti. Ali se motim?
Seveda se motiš. Avtopilot je potrebno ročno vklopit. Pri nobenem proizvajalcu se avtopilot oz. temu se reče aktivni tempomat ne vključi sam.
BigWhale ::
Unknown_001 ::
A smo leta 2010? Brisalce bi moral prižigati s "car, engage wipers".
To ne dela, ce si slovan. ;>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
2018 Design of the Year: Tesla Model 3
For several years now I've said the Tesla Model S is the best sedan I've ever driven. That's no longer true. It's not that I found recent Mercedes-Benz S-Class or Rolls-Royce sedans superior. Rather, I've done a few miles in the Model 3, which now holds the title of best four-door I've ever driven. Whatever the price point, heritage, styling, reputation, or prestige of its rivals, the Model 3 is quieter and quicker, and it rides better than anything else we might have considered for our Design of the Year award. And as a plus, it's a much handier size than the Model S, far more practical for daily use in cities and suburbs.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
To je sedaj neka mednarodna oblikovalska nagrada, ali zgolj "nagrada" neke Murdochove X ameriške "lifestyle" revije?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).