» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
38 / 183
»»

RedDrake ::

codeMonkey je izjavil:


Presežki baterij? Kako si prišel do tega? Povsod prebiram o obratnem problemu. Dobavitelji surovin trenutno ne morejo zagotoviti garancij po dobavi, ki bi recimo prepričale velike proizvajalce, da bi ti izdelovali večje serije električnih vozil.
In opažam, da se Tesla od njih razlikuje ravno v tem, da upa iti v proizvodnjo brez teh pogodb. Kar pa se bo lahko maščevalo, ali pa obrestovalo.

Simpl.
Musk računa, da bo prodajal po 500k-1M Tesel 3 letno, kao 2019-2020.
To predpostavlja, da je trg dovolj velik za 1M sedanov po ~$40k.
Če se to ne zgodi, imaš sedaj precej baterij, ki so te stale solidno denarja (oz. dobavitelji zahtevajo plačilo), pa nimaš kam z njimi.
Ok, ni panike, bomo pa baterije prodali VAG-u ali Bavariji po duplo ceni. Jah, ampak Bavarija te lahko odpika in prodaja ICE-je, sploh če ve, da te takšna poteza lahko finančno spravi v bankrot. Neprodana zaloga je slaba iz poslovnega vidika. O tem sem govoril.
Verjetno je tudi zaradi tega Musk šel v to, da je odprtih veliko opcij. Če se recimo izkaže, da lahko proda recimo samo 150k Tesel 3 na leto, ni panike, bo metal celice v battery packe in tovornjake.
Druga opcija je, da je to zgolj naključna posledica njegovega megalomanstva, kar je morda celo bolj verjetno ...

codeMonkey ::

RedDrake je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Presežki baterij? Kako si prišel do tega? Povsod prebiram o obratnem problemu. Dobavitelji surovin trenutno ne morejo zagotoviti garancij po dobavi, ki bi recimo prepričale velike proizvajalce, da bi ti izdelovali večje serije električnih vozil.
In opažam, da se Tesla od njih razlikuje ravno v tem, da upa iti v proizvodnjo brez teh pogodb. Kar pa se bo lahko maščevalo, ali pa obrestovalo.

Simpl.
Musk računa, da bo prodajal po 500k-1M Tesel 3 letno, kao 2019-2020.
To predpostavlja, da je trg dovolj velik za 1M sedanov po ~$40k.
Če se to ne zgodi, imaš sedaj precej baterij, ki so te stale solidno denarja (oz. dobavitelji zahtevajo plačilo), pa nimaš kam z njimi.
Ok, ni panike, bomo pa baterije prodali VAG-u ali Bavariji po duplo ceni. Jah, ampak Bavarija te lahko odpika in prodaja ICE-je, sploh če ve, da te takšna poteza lahko finančno spravi v bankrot. Neprodana zaloga je slaba iz poslovnega vidika. O tem sem govoril.
Verjetno je tudi zaradi tega Musk šel v to, da je odprtih veliko opcij. Če se recimo izkaže, da lahko proda recimo samo 150k Tesel 3 na leto, ni panike, bo metal celice v battery packe in tovornjake.
Druga opcija je, da je to zgolj naključna posledica njegovega megalomanstva, kar je morda celo bolj verjetno ...


Na osnovi česa pa predpostavljaš, da ima baterije na zalogi? Že pri Tesla 3 se je špekuliralo, da zaostaja zaradi Gigafactory projekta. Ti pa trdiš, da baterije so. Nekje.

EDIT: ne Gigafactory, temveč tistega v Avstraliji

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

... skratka iz
WarpedOne je 27. jun 2017 ob 11:56 izjavil:
Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017",
se je ocena spremenila v
WarpedOne je danes ob 14:09:33 izjavil:
Delivery late 2018.
... to je kar velika diskrepanca v načrtih ...


Nobene diskrepance, sam totalna nepismenost/zloba/bebavost pametnjakovičev v tej temi in po celem svetu - izberi sam v kater predal spadaš. b mojem vplačilu je bila splošna napoved za proizvodnjo "Deliveries begin in the end of 2017", kar se je zgodilo in se še dogaja. Za konkretno mojo rezervacijo na sončni strani alp že ves čas piše Late 2018. Nič ne kaže da se to ne bo zgodilo.

>> Me res zanima koliko modelov 3 se bo dejansko vozilo po cesti konec decembra 2018.
Med 150.000 in 300.000.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

hiba je reku kekec ... Prius 2018:



Design je kakršen je. Ljudje si avta želijo tazga kakršen je. Izdelava pospešuje, dostave se dogajajo.
Preostane vam, da se greste cmerit na drevo.


Bližje nečemu, kar bi želel, ampak ni še to to.

Še vedno trdim, da so pri M# malce preveč šparali na nekaterih detajlih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

roCkY ::

Ne vem čemu ti megalomanski zasloni v vozilih? V začetku mi je ta Tesla izvedba še nekam zgledala in se mi zdela smiselna. Bi se sicer komot navadil na to a neke potrebe in funkcionalnosti ne vidim.

Zaslon rabiš toliko, da si nastaviš potrebno. Med vožnjo itak nimaš kaj buljit vanj in nimaš kaj več razen nujnih zadev nastavljat med premikanjem. Absolutno podpiram odločitev nekaterih proizvajalcev, ki zaklenejo zaslon za dotik med vožnjo in se funkcije lahko upravlja le prek gumbov na sredinski konzoli.

Podatke, ki jih rabiš med vožnjo gledaš na projekciji na steklu (HUD); malo pred vozilom vizualno. Praktično jih vidiš brez, da bi omaknil pogled s ceste (hitrost, omejitev, nastavitve tempomata, navigacija, nevarnostna sporočila). Za backup je pa itak še klasičen instrumentarij in ne nek flat 32"TV sredi vozila, ki ga niti obrniti ne moreš vsaj za nekaj stopinj proti sebi.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

... skratka iz
WarpedOne je 27. jun 2017 ob 11:56 izjavil:
Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017",
se je ocena spremenila v
WarpedOne je danes ob 14:09:33 izjavil:
Delivery late 2018.
... to je kar velika diskrepanca v načrtih ...


Nobene diskrepance, sam totalna nepismenost/zloba/bebavost pametnjakovičev v tej temi in po celem svetu

Glede na slo-techov iskalnik, si 27. junija 2017 zapisal:

WarpedGone je izjavil:

Tudi če bo julija še 0, ne bo nobene panike sploh. Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017", karkoli pred tem i.e. tja do septembra, pomeni hitrejši začetek proizvodnje kot je bil prvotni javni plan.

... in šele 9. septembra 2017 zapisal

WarpedGone je izjavil:

Nevermind... delivery: late 2018.


.... ter tudi danes:

WarpedGone je izjavil:

Vocena je že 'od začetka' nespremenjena: Delivery late 2018 ... Tut če bo januar '19 ...



Vmes si pa 21. februarja 2017 še zapisal:

WarpedGone je izjavil:

Nove rezervacije za Tesla Model 3 imajo delivery target v 2018.

... pa 10. julija 2017 tudi

WarpedGone je izjavil:


Prepisano iz predstavitvene strani:
Delivery estimate for new reservations is mid 2018 or later

... Trenutne rezervacije bodo izpolnjene do konca '18.

Nato si 11. avgusta 2017 začel pobirati stave:

WarpedGone je izjavil:

Upaš stavit kolk?
Z veseljem ti bom vzel 5 jurjev, če ga dobim pred 31.12.2018.
... in

WarpedGone je izjavil:


15 jurjev vam dam na mizo, če 31.12.2018 nimam avta doma.


Torej "od začetka" pravzaprav pomeni od 9. septembra 2017, ob sami rezervaciji pa ta informacija od Tesle še ni bila podana; sem sedaj razumel prav?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Kdo bi vedel...

Nekaj so prve dostave - javna ocena je bila End 2017 in to se sedaj dogaja. Tako kot je blo tut napovedano - najprej zaposleni, nato lastniki v kaliforniji, nato zahodna obala, nato center ipd.

Nekaj je drugega je dostava primerkov sm v evropo (i.e. tudi slovenijo).
To je že ves čas Late 2018, kar lahko garantiram prvoosebno. In okrog tega je bila tut stava, ko so pametnjakoviči ustrašl svoja pametovanja podkrepit s svojim denarjem. Opletat z jezikom je zastonj...
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

roCkY je izjavil:

Ne vem čemu ti megalomanski zasloni v vozilih? V začetku mi je ta Tesla izvedba še nekam zgledala in se mi zdela smiselna. Bi se sicer komot navadil na to a neke potrebe in funkcionalnosti ne vidim.

Primer dobro zasnovane kontrolne plošče, kjer ti nudi vse informacije. Zadeva mora biti enostavno dosegljiva, da jo imaš v vidnem polju , ko gledaš na cesto in ne močno v desno, saj potem nisi osredotočen na vožnjo. zato so tudi merilniki v 99% za volanom.

vostok_1 ::

Ni mi pretirano všeč.

Imeti volanski in nadzorni zaslon ločen je arhaično in niti ni preveč uporabno.

Gledati dol med vožnjo je nevarno.

Kontrole bi moral imeti takoj ob desni strani na višini toliko, da ne pokriva stekla.
M3 je šel v pravo smer.

Moral bi edino imeti par fizičnih "gumbov", ki so customizable in definitivno bi morala plošča bit premična s tem, da ima voznik prioriteto, ne sovoznik.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

kow ::

@rocky
Megalomanski zaslon mora biti ze zaradi navigacije. Pa da gledas film, ko cakas na zeno ko nakupuje.

@rupsi
Najbolj debilno je imeti navigacijo med volanom kot jo ima e-golf, ki sem ga vozil. In potem sklanjas glavo ali pa si moras ponastavljati visino volana.

jernejl ::

Gledati dol med vožnjo je nevarno.

V desno in navzdol še bolj.

Kontrole bi moral imeti takoj ob desni strani na višini toliko, da ne pokriva stekla.

Ne, avti višjega cenovnega razreda imajo (vsaj za doplačilo) na voljo HUD, ki podatke prikazuje na steklu in tako, da ni treba kaj veliko spreminjati fokusne razdalje.

M3 je šel v pravo smer.

Čisto v napačno smer, saj HUD sploh ne ponujajo, za razliko od konkurence v istem cenovnem razredu.

vostok_1 ::

Desno navzdol ja. Desno navzgor, ne.

HUD pa itak zmaga, logično. Sam tega nimajo vsi. Ne vem sicer zakaj, ker to je tehnologija že 50 let stara, ampak ok. Stari dinozavri najbrž.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

Desno navzdol ja. Desno navzgor, ne.

Medtem ko te (delno) zaslepi sončna svetloba, zaradi smeri pogleda podzavestno obračaš volan v stran. Lahko predlagaš še kaj slabšega?

HUD pa itak zmaga, logično. Sam tega nimajo vsi

Ja, Tesla ga nima, za razliko od Audija, BMW-ja, Mercedesa, VW-ja...

bambam20 ::

Mercedes-Benz ima to še bolje urejeno pri novih modeli. To je fukncionalnost.



kow je izjavil:



@rupsi
Najbolj debilno je imeti navigacijo med volanom kot jo ima e-golf, ki sem ga vozil. In potem sklanjas glavo ali pa si moras ponastavljati visino volana.


Takšen display za doplačilo imajo vsi novi vw-ji. Na posnetku je od Tiguana.

vostok_1 je izjavil:

Ni mi pretirano všeč.

Imeti volanski in nadzorni zaslon ločen je arhaično in niti ni preveč uporabno.

Gledati dol med vožnjo je nevarno.


Kam gledaš pa sedaj? Kje imaš merilnike in ostale fukcnije glede avtomobila? Zaslon ne sme biti tako pomaknjen stran ker jemlje pozornost stran od vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

vostok_1 ::

Sta vidva vozila kdaj avto, ki je imel merilec na vrhu sred armature?
Je bistveno, bistveno bolj pregleden, kot pa za volanom, ki odvisno od konstitucije telesa, ti lahko včasih celo obstruira pogled.

Ne morate me prepričat, ker sem preizkusil oboje.
Če mi ne vrjamete, napišite nekaj na veliko v telefon. Enkrat ga postavite za volan, enkrat pa ga prilepite na sredo armature čim dlje od oči.
Garantiram, da v drugem primeru boste delno videli tudi cesto in menjava fokusa ne bo tako dramatična.

Nimate prav. Vztrajate zgolj zaradi arhaičnosti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

mikhaair ::

Z Modusom naredim kar nekaj km in ko ga uporabljam več dni, je zelo moteče nazaj gledat skozi volan. In tudi izpis hitrosti s številko mi je super. Bolje kot klasičen merilnik.

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:

Sta vidva vozila kdaj avto, ki je imel merilec na vrhu sred armature?
Je bistveno, bistveno bolj pregleden, kot pa za volanom, ki odvisno od konstitucije telesa, ti lahko včasih celo obstruira pogled.

Ne morate me prepričat, ker sem preizkusil oboje.
Če mi ne vrjamete, napišite nekaj na veliko v telefon. Enkrat ga postavite za volan, enkrat pa ga prilepite na sredo armature čim dlje od oči.
Garantiram, da v drugem primeru boste delno videli tudi cesto in menjava fokusa ne bo tako dramatična.

Nimate prav. Vztrajate zgolj zaradi arhaičnosti.

Sredinska postavitev tudi ni idealna.
Optimalno bi bilo pred voznikom, čim dlje od njega in tako, da volan nikoli ne more zakriti merilcev.
To kar je v Tesli M3 pa ni nič od tega.
Je bližje kot merilci v kateremkoli drugem vozilu in dodatno je potreben pogled desno in navzdol.
Vse druge opcije zahtevajo manj spreminjanja fokusa in premikanja oči.



Kdorkoli trdi da stvar ni očitno šparanje je pač na nivoju "Our Lord and Saviour Elon Musk has spoken from the EV heavens".
Dodaten zaslon (bohnedaj dejanski merilci, ki so še dražji) bi ceno zagotovo dvignil za $500-$1000.
Plus za sestavo armature bi šlo _neprimerno_ več časa, ljudi (ali strojev). Vse to stane $$$ in ker si zaradi slabega PR ne morejo privoščiti da bi bila začetna cena višja, smo pač tu.
Če bi bil to optimum, bi že faceliftali Model S, da bi imel samo en velik zaslon, ampak se to ne bo nikoli zgodilo.
Ergonomsko je to skropucalo v M3 smiselno samo, če zna avto furati absolutno sam (L4 ali L5). Zato pa mene bolj zanima kdaj se bo zgodil napovedan samovozni demo (ki bo sicer še vedno 99% po avtocestah), kot pa to ali bodo zamudili dodaten mesec ali dva ali mogoče celo tri.

vostok_1 ::

Saj sem rekel, da je M3 šel v pravo smer, ni pa naredil prav. Kot vidim je panel fiksen, torej, da ga ni moč prilagodit pilotu. In je tudi malo prenizek kot opažam.

Definitivno pa se strinjam, da je HUD optimalen in da bi avto tega cenovnega razreda ga skoraj moral imet. Ne vem sicer koliko stane mehanizem, ampak spet en bogi projektor ne more bit toliko.
Vprašanje edino, kako je z njim v močnem soncu.



50$

lol
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

jernejl ::

Če bi bil to optimum, bi že faceliftali Model S, da bi imel samo en velik zaslon, ampak se to ne bo nikoli zgodilo.

Enostavno bi izklopili zaslon, ki je postavljen izza volana, saj lahko to naredijo na daljavo.

Saj sem rekel, da je M3 šel v pravo smer

Zakaj potem v modelu S ne izklopijo ekrana, ki je postavljen izza volana, če je to prava smer?

Smer je taka zgolj zaradi šparanja in nikakor zato, ker bi to bilo kaj bolje, bolj pregledno ali bolj optimalno.

50$

Če prav vem, Tesla niti nima uporabnega OBD, tako da niti ni možno nanj priključiti aftermarket HUD.

Je bistveno, bistveno bolj pregleden, kot pa za volanom, ki odvisno od konstitucije telesa, ti lahko včasih celo obstruira pogled.

Za pritlikavce, ki gledajo na cesto skozi volan, lahko armaturna plošča res ovira pogled na cesto. Taki bi morali za varno vožnjo uporabljati prilagojene avtomobile.

SimplyMiha ::

Na cesto se ne gleda skozi volan. Zato imamo prilagodljive sedeže in volane.

Sem ravno enega tipa videl, ki je v bmw-ju sedel res nizko, da sem se vprašal če sploh kaj vidi. Imam občutek, da se bo o njem še pisalo v črni kroniki.

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

off topic sicer, ker pa je tale "EV tema" ravno pri vrhu lepim sem

vostok_1 ::

jernejl je izjavil:

Če bi bil to optimum, bi že faceliftali Model S, da bi imel samo en velik zaslon, ampak se to ne bo nikoli zgodilo.

Enostavno bi izklopili zaslon, ki je postavljen izza volana, saj lahko to naredijo na daljavo.

Saj sem rekel, da je M3 šel v pravo smer

Zakaj potem v modelu S ne izklopijo ekrana, ki je postavljen izza volana, če je to prava smer?

Smer je taka zgolj zaradi šparanja in nikakor zato, ker bi to bilo kaj bolje, bolj pregledno ali bolj optimalno.

50$

Če prav vem, Tesla niti nima uporabnega OBD, tako da niti ni možno nanj priključiti aftermarket HUD.

Je bistveno, bistveno bolj pregleden, kot pa za volanom, ki odvisno od konstitucije telesa, ti lahko včasih celo obstruira pogled.

Za pritlikavce, ki gledajo na cesto skozi volan, lahko armaturna plošča res ovira pogled na cesto. Taki bi morali za varno vožnjo uporabljati prilagojene avtomobile.


Ker S model ima ekran precej nizko dol. M3 je višji. Premalo sicer, ampak vseeno boljše.

Smer je win-win. Prišparaš pa še bolj ergonomično je.
Sam trba res preštudirat optimum.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Pro_moted ::

Tale pozicija centralnega števca mi je do sedaj najboljša :

 1

1



Tole pa je najboljša implementacije velikega sredinskega zaslona:

 2

2




Kombinacija tega bi bila za mene optimalna. Števec, osnovni podatki in navigacija po Peugeotovo in sredinska multimedija z LOČENO klimatsko enoto po Volvotovo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

DamijanD ::

WarpedGone je izjavil:

A self-drive coast to coast je že bil?

Ne, in ne bo.


A je tudi kakšen uradni razlog/pojasnilo oz. nov rok?

WarpedGone ::

Not ready
Zbogom in hvala za vse ribe

msjr ::

vostok_1 je izjavil:

Definitivno pa se strinjam, da je HUD optimalen in da bi avto tega cenovnega razreda ga skoraj moral imet. Ne vem sicer koliko stane mehanizem, ampak spet en bogi projektor ne more bit toliko.
Vprašanje edino, kako je z njim v močnem soncu.
lol


Kolega ma eno tako stvar v svojem avtu, neverjetno ampak vidi se odlično, edino hec je da se ga vidi samo z voznikovega sedeža, sovoznik vidi kakor da je cel prižgan (recimo celo osmico lcd displaya). Design je bolj bogi, ampak za 50$ ni kaj več za pričakovat. Aja, ni potrebno nič modifikacij, priklopiš, postaviš na dash in to je to.

vostok_1 ::

Saj zato mi je mal čudno, da kako nima to že vsak serijski avto.

Predvidevam, da nekaj mora ostat za visoke klase.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:

Saj zato mi je mal čudno, da kako nima to že vsak serijski avto.

Predvidevam, da nekaj mora ostat za visoke klase.


Vse obstoječe firme služijo velike denarje pravzaprav samo še na "dodatni opremi".
Realno gledano je proizvodni strošek med osnovnim modelom in "full option" tam cca 10-20% več, cena je pa ponavadi med 60% in 100% višja.
Kot si ugotovil, bi HUD bil skrajno poceni za masovno uporabo, pa še veliko takih stvari je. Navigacija za jurja, ki nudi slabšo funkcionalnost, UX in odzivnost kot kitajski tablet za 100 EUR? Štirje park senzorji za 200 EUR, ko en posamezen modul stane 2 EUR? Rikverc kamera spet par sto EUR, realni strošek pa gravitira tja k nuli ...
In tako dalje.

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Saj zato mi je mal čudno, da kako nima to že vsak serijski avto.

Predvidevam, da nekaj mora ostat za visoke klase.


Zato, ker so take reci nekaj kar se prodaja kot 1000 EUR plus dodatek. V avtoindustriji delajo geniji, ki so sposobni leta 2015 prodati LCD display z locljivostjo 800x600 kot feature. HUD tehnologija je pravzaprav iz leta 1900. V letalih jo srecujemo ze od 60ih let naprej.

DamijanD ::

Se spomnim, ko je bil "potovalni računalnik" (trenutna poraba, doseg, povprečje - pač te ta osnovne fore) za doplačilo 2500DEM :D

Gregor P ::

To je v bistvu že naloga za regulatorje oz. vsaj razne organizacije za zaščito potrošnikov, ker takšna dodatna oprema (ki praktično še osnovnim funkcijam ne zadosti) je čisto odiranje kupcev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Saj zato mi je mal čudno, da kako nima to že vsak serijski avto.

Predvidevam, da nekaj mora ostat za visoke klase.


Zato, ker so take reci nekaj kar se prodaja kot 1000 EUR plus dodatek. V avtoindustriji delajo geniji, ki so sposobni leta 2015 prodati LCD display z locljivostjo 800x600 kot feature. HUD tehnologija je pravzaprav iz leta 1900. V letalih jo srecujemo ze od 60ih let naprej.


Glede kritike LCD-ja

Kaj pa voznik rabi FullHD filme gledat med vožnjo? Meni se zdi čisto korektno, da se da večji poudarek na elementih upravljanja/delovanja kot elementih odžiranja pozornosti.
Zarad mene če imam Seven Segment Display pred seboj. Če mi jasno pokaže informacijo, ki jo potrebujem, I am fine with it.

Ampak za HUD bi se pa res vsaj do danes dalo serijsko izpeljat. Prej (until mid 90s) le ni bilo povsod samoumevno, da imaš digitalni prikaz. Verjetno je konservativnost tudi stvar navade - počasi navajajmo kupce, čeprav kakšni francozi so že dostikrat presenetili z relativno (napram konkurenci) futurističnimi idejami armaturne plošče, Japonci tudi. Vse ostalo so bili eksperimenti za crem de la crem.

WarpedGone ::

We took delivery Thursday the 28th in Fremont at the new delivery center. We both really like the car a lot. It is unexpectedly different than our Model S 75D (which we love). This is not necessarily a bad thing.

First thing is the delivery process. It was pretty streamlined. We were in and out in an hour. They knew we already had a model S and the only available option was the cliff notes version. That was fine. The paperwork was painless and in order. The representative was polite and well spoken. There is a Barrista. So that was nice. PRO TIP- trade up whichever cell phone charging wire with the people taking delivery next to you. They give you one android usb cord and one Apple one. Most likely you need two of one type.

Build quality was really good. I'm particularly impressed with the interior. Its just so original and well thought out, and just... different. I got in and said wow, "I feel like I'm in a space ship." Then when my friend got in later he said the same thing, then the father in law- same thing. So I don't think its just me. The seats are wonderful, I love them. The single screen is growing on me. There is a perplexingly large amount of head room for a car of its size. It feels like even more than it is with the glass roof.

The exterior quality was also really good. I couldn't find a single flaw in the paint. The panels fit together well with the exception of the hood. I think it is sunken in a little more than it should be. So there its a bit lower than the surrounding fenders. Hopefully they can adjust it. I couldn't find any other flaws with the panel alignment.

Some of the details aren't quite as refined as the Model S. for instance the charging port is strangely large and awkward looking when extended. The light for the charger port are also located over a T symbol off to the side. The lines of the car are generally a little more utilitarian. The steering wheel is smaller. There are less stalks surrounding it. For instance you have to dig into the screen menus in order to change your follow distance on autopilot. It doesn't seem to have auto high beams like the model S. I would describe the car as minimalist. There really isn't anything there that doesn't need to be there. It has a lot of open space. I would also say the car is a bit less pretentious than the model S. Everyone reading this knows what it is, and that its rare at the moment. But it it doesn't quite garner the attention the S does.

On the other hand some things are a straight up improvement over the Model S. It has hangars for your dry cleaning! They even retract into the headliner. It has lighted vanity mirrors (nice ones too). It has hooks (also retractable) in the frunk to hold your grocery bags. The charger bag has velcro on the bottom to keep it from moving around in the trunk! There are cup holders in the door panels. Small details but improvements.

The stereo is hands down better than the upgraded Model S one. One of my hobbies is high end home stereo equipment. Trust me- it sounds really great. The soundstage is middle center. The highs are crisp and clear, and the bass is adequate to impressive. They put some work into it. Sound quality is all about personal taste, but I'm really happy with it.

When you start driving you really notice just how exemplary the visibility is. Its kind like driving a bubble. In all directions you just see outside with minimal obstruction. My wife was in the driver's seat initially and immediately floored the accelerator. Its quick! Really quick. It isn't the takes your breath away, startle your passengers quick. But thats okay. Its more acceleration than you need. For such a light car with RWD it may be more than enough at times.

So the thing that becomes quickly evident is that it is a light car compared to the Model S. The rear wheel drive makes it even more obvious. You can break the rear end loose! I'm not talking about drifting here. But if you drive aggressively around a corner the rear will slip out a bit. The model S (AWD version) will go exactly where you point it, its unflappable that way. The rear wheels just don't break loose. The model 3 is very different. Its umm... playful. Like a sports car. The steering is light and sprightly. You feel the bumps in the road. If you goose the accelerator while going around a turn the rear wheels will break loose. Its really different. Its more fun. You could put driving skills to more use than the S, and have a good time doing it. I wasn't expecting this aspect. But I'm not disappointed.

There are a couple of things not implemented yet. The Wifi is disabled. The scheduled charging is not available. The autopilot calibrated in about 50 miles. However it (the autopilot) had an issue where it was umm "reluctant" to start again in traffic on the freeway after coming to a stop in traffic. I'm sure it'll all be corrected in a software update, which is coming "soon." I know the story. With Tesla the software is always improving, and they always release products a little bit unfinished. I'm not quite willing to shell out for "full self driving" before it works. However their history of using somewhat beta software doesn't really bother me. I'm patient with them. I'm really happy to have received mine so early. They have overdelivered with everything they have made in my opinion. The model 3 is no exception.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

TL;DR

A se splača prebrat Warpi?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Če iščeš ideje po čem pljuvat, potem ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

The exterior quality was also really good. I couldn't find a single flaw in the paint. The panels fit together well with the exception of the hood. I think it is sunken in a little more than it should be. So there its a bit lower than the surrounding fenders. Hopefully they can adjust it. I couldn't find any other flaws with the panel alignment.


:)):)):))

Če je za Amerikanca to sprejemljivo... Sam da dela, pa tud če je šlampasto narejeno. Pojmovanje kakovosti po Ameriško.

V evropi bi vsak normalen takoj uveljavljal garancijo na defekt.

Its umm... playful. - You feel the bumps in the road.
:)):)):)) ROFLMAO kok prizadeto

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

You can break the rear end loose! I'm not talking about drifting here. But if you drive aggressively around a corner the rear will slip out a bit.


Nič bat, imamo rešitev za vas ^^

Dve vreči Deluxe cementa v prtljažnik pa bo.

hojnikb ::

Unknown_001 je izjavil:

The exterior quality was also really good. I couldn't find a single flaw in the paint. The panels fit together well with the exception of the hood. I think it is sunken in a little more than it should be. So there its a bit lower than the surrounding fenders. Hopefully they can adjust it. I couldn't find any other flaws with the panel alignment.


:)):)):))

Če je za Amerikanca to sprejemljivo... Sam da dela, pa tud če je šlampasto narejeno. Pojmovanje kakovosti po Ameriško.

V evropi bi vsak normalen takoj uveljavljal garancijo na defekt.

Its umm... playful. - You feel the bumps in the road.
:)):)):)) ROFLMAO kok prizadeto

seveda, amerikanci so še kr navajeni na uber šrot interiora domestic znamk.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Unknown_001 ::

With Tesla the software is always improving, and they always release products a little bit unfinished. I'm not quite willing to shell out for "full self driving" before it works. However their history of using somewhat beta software doesn't really bother me. I'm patient with them.


A je ta dobil še kanto vazelina gratis?

hojnikb ::

Nene, bo Musk retwitno njegov twit pa bo vse ok :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Če iščeš ideje po čem pljuvat, potem ne.


Očitno nism sposobn ocenit kako nizko gredo lahko idioti.
No bottom.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Če iščeš ideje po čem pljuvat, potem ne.


Prebral.
Nimam kaj pljuvat.

Avto je tko kot sem povedal, še vedno za tehnološke pionirje. Which is fine. Nekdo mora pokrit začetni razvoj. Priznam, da jaz nisem eden tistih najbolj pogumnih iz tega vidika.

Da nekateri deli ne pašejo u nulo skupaj je pač znak, da tesla še odrašča.
Sestavljat tako kompleksno zadevo in pričakovat, da bo vse v liniji je nerealno..
Stari proizvajalci imajo že vse stestirano in točno vedo koliko mora bit toleranca, da bo klapalo.

Kot rečeno, jz o EVjih ne bom razmišljal pred 2025. Do takrat bom še naprej bencin fural. Hopefully nekaj kar pije čim manj.
But i salute you, da nam tlakuješ pot.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hojnikb ::

Who knows, mogoče bo kdo od tukaj dobil rabljen M3 od warpya :)
#brezpodpisa

vostok_1 ::

Dvomim.
Če imaš denar, nekaj potrpežljivosti in ti je slovenija pretežni del potovanja, M3 can be a really good experience.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:


Da nekateri deli ne pašejo u nulo skupaj je pač znak, da tesla še odrašča.
Sestavljat tako kompleksno zadevo in pričakovat, da bo vse v liniji je nerealno..
Stari proizvajalci imajo že vse stestirano in točno vedo koliko mora bit toleranca, da bo klapalo.

Kot rečeno, jz o EVjih ne bom razmišljal pred 2025. Do takrat bom še naprej bencin fural. Hopefully nekaj kar pije čim manj.
But i salute you, da nam tlakuješ pot.


Je realno in to še kako.
Six Sigma @ Wikipedia

Le tolerance je treba navit. Japonci so to skopčal že pred amerikanci, ki so se prej iz njih norce bril... v 70ih je pa meriki kuzla v rit skakala, ko je narod pogruntal, da je domestic proizvodnja šit od šita. Obdržal so se samo zarad patriotizma in čustev do svojih znamk.

hojnikb ::

vostok_1 je izjavil:

Dvomim.
Če imaš denar, nekaj potrpežljivosti in ti je slovenija pretežni del potovanja, M3 can be a really good experience.

tut porša je lahko dobr experience, pa ga ni treba čakat
#brezpodpisa

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:


Da nekateri deli ne pašejo u nulo skupaj je pač znak, da tesla še odrašča.
Sestavljat tako kompleksno zadevo in pričakovat, da bo vse v liniji je nerealno..
Stari proizvajalci imajo že vse stestirano in točno vedo koliko mora bit toleranca, da bo klapalo.

Kot rečeno, jz o EVjih ne bom razmišljal pred 2025. Do takrat bom še naprej bencin fural. Hopefully nekaj kar pije čim manj.
But i salute you, da nam tlakuješ pot.


Je realno in to še kako.
Six Sigma @ Wikipedia

Le tolerance je treba navit. Japonci so to skopčal že pred amerikanci, ki so se prej iz njih norce bril... v 70ih je pa meriki kuzla v rit skakala, ko je narod pogruntal, da je domestic proizvodnja šit od šita. Obdržal so se samo zarad patriotizma in čustev do svojih znamk.


Meh. Ok. Morda je res nekaj razlike med kulturami. Ampak spet. Če je samo estetsko i don't care that much.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Če iščeš ideje po čem pljuvat, potem ne.


Očitno nism sposobn ocenit kako nizko gredo lahko idioti.
No bottom.


Kad bi neki ljudi pali sa visine svog ega na visinu svoje inteligencije... pa pogotovo bi se ubili. Pa ne trdim da si neumen. DO figure.

vostok_1 je izjavil:



Meh. Ok. Morda je res nekaj razlike med kulturami. Ampak spet. Če je samo estetsko i don't care that much.


Kolega, estetika je še najmanjši problem. Če zaradi falš dimenzij nekaj ne bo dobro dihtalo skupaj ne boš več tako ravnodušen :))

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

hojnikb je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Dvomim.
Če imaš denar, nekaj potrpežljivosti in ti je slovenija pretežni del potovanja, M3 can be a really good experience.

tut porša je lahko dobr experience, pa ga ni treba čakat


Jz bi vseeno raje mel EVja.
Priznam, da mi je morda M3 za ta denar mal preveč špartanski, ampak sem že povedal zakaj.

Kar bi si želel me drugim, je nek zvok avtomobila. Pa ne iz zvočnikov. Želim nekaj mehanskega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hojnikb ::

Hence porša
#brezpodpisa
««
38 / 183
»»