Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi

Utk ::
Omejitev se dobi ze iz navigacije, prometni znaki so samo dodatna informacija. In ta stvar dela v nulo pri drugih firmah, ni razloga da pri tesli ne bi. Ce imas na navadni cesti tempomat na 130, in zavestno skenslas omejitev, bos pa pac vn zletel. A bi blo pod rocno komando kaj dost drugace?
Kaj bi ti sploh rad povedal?
In tvoja maksimalna zeljena hitrost se ves cas spreminja? In ljudje med voznjo ves cas stiskajo gumbe na volanu? Nekako ne verjamem.
Kaj bi ti sploh rad povedal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

kow ::
Da je navaden cruise control itak neuporabna zadeva. In da je vseeno ali ga upravljas preko touchscreena ali gumbov na volanu. Rabis adaptiven sistem. Ki ga REDKO nastavljas med voznjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Mavrik ::
Omejitev se dobi ze iz navigacije, prometni znaki so samo dodatna informacija. In ta stvar dela v nulo pri drugih firmah, ni razloga da pri tesli ne bi. Ce imas na navadni cesti tempomat na 130, in zavestno skenslas omejitev, bos pa pac vn zletel. A bi blo pod rocno komando kaj dost drugace?
Ta stvar ne dela "v nulo" pri nobeni firmi, tudi pri Tesli ne. Če boš kaj takega probal boš hitro končal v kakem jarku ali pa z debelo kaznijo. Namreč nobena firma (niti Google Maps, ki jih uporablja Tesla) nima v navigaciji točno vseh omejitev (večinoma niti vseh cest!) in ti podatki precejkrat manjkajo ali pa niso točno določeni. Da o kakšnih delih na cesti (kjer so znaki postavljeni kr nekam) niti ne začnem. Še več, GMaps trenutno v EU recimo niti nima omejitev, tako da ti Teslin avtopilot ne bo znal teh pogruntati.
Da je navaden cruise control itak neuporabna zadeva. In da je vseeno ali ga upravljas preko touchscreena ali gumbov na volanu. Rabis adaptiven sistem. Ki ga REDKO nastavljas med voznjo.
Nič od tega ni res. Če boš kdaj vozil avto z adaptivnim sistemom boš pogruntal da moraš periodično kar spreminjati nastavitve. Zato pa imajo vse znamke te kontrole direkt pri roki na volanu. Tudi Tesla Model S ima te kontrole na palčki ob volanu.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()

Sgt. Lipnikar ::
Ze navaden tempomat veliko pomaga, magari da drzi avto hitrost 130 in da si lahk mal pretegnes in potelovadis z desno nogo. Seveda to velja za voznjo na AC.
Aktiven tempomat je pa se boljsi! :) nastavis razdaljo in max histrost in spremljas promet.
Touchscreen v avtu se mi ne dopade...ga imam in moras vedno gledati na ekrat kaj pritiskas, zaradi tega trpi varnost. Pri VW in Skodi (verjetno tudi Seat) so zaceli vgrajevati radio kjer je vse touch... potem pa ne ves a si prestavil na FM radio ali pa si vklopil bluetooth.
Kontrole za klimo so na sreco se vedno analogne.
Aktiven tempomat je pa se boljsi! :) nastavis razdaljo in max histrost in spremljas promet.
Touchscreen v avtu se mi ne dopade...ga imam in moras vedno gledati na ekrat kaj pritiskas, zaradi tega trpi varnost. Pri VW in Skodi (verjetno tudi Seat) so zaceli vgrajevati radio kjer je vse touch... potem pa ne ves a si prestavil na FM radio ali pa si vklopil bluetooth.
Kontrole za klimo so na sreco se vedno analogne.

bambam20 ::
Meni ni všeč, da avto ima vse to vgrajeno, a bodo kasneje z updejti zadevo urejali. LOl. Avto ni računalnik, da ga boš vsake toliko nadgrajeval. Vemo, kakšni problemi so lahko pri updejtih.

BigWhale ::
In tvoja maksimalna zeljena hitrost se ves cas spreminja? In ljudje med voznjo ves cas stiskajo gumbe na volanu? Nekako ne verjamem.
Jaz vsaj 70% casa na avtocesti prevozim z vklopljenim cruise control. Nogo rahlo drzim na zavori, da lahko hitro odreagiram, ce je potrebno, drugace pa hitrost uravnavam s tempomatom in z zavoro, ce je potrebno kdaj hitreje zmanjsati hitrost.
Je pa res, da vecinoma ne vozim v prometnih konicah in ni tako veliko prometa.
Omejitev se dobi ze iz navigacije, prometni znaki so samo dodatna informacija.
Emm, ne. Prometni znaki so glavna informacija. Omejitve na zemljevidih pa so samo informativne narave in precejkrat odstopajo od realnih omejitev na cestah, ki so dolocene s prometnim znakom.
Vemo, kakšni problemi so lahko pri updejtih.
Vemo. Pri Tesli ni problemov. Nobenih. Sploh ne z update-i. In nikol jih ne bo in ce se ti bo avto pokvaril, ti ga bo Tesla popravla kr OTA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

Utk ::
Glavna informacija je 50/90/130, prometni znaki samo to malo popravljajo.
In stvar dela: http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/vo...
In stvar dela: http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/vo...

bambam20 ::
Iiii Tesla 3
Me veseli, da tip pošteno prizna, da je spredaj avto močno podoben Poršeju.
Me veseli, da tip pošteno prizna, da je spredaj avto močno podoben Poršeju.

Gregor P ::
Iz te perspektive je podoben tudi francoski žabi

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Unknown_001 ::
Sem vedel, da so okrasni pokrovi koristni. Zaradi aerodinamike in manjše porabe. Evo.![]()
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

MH0 ::

MH0 ::
A ker so zelezna platisca tolk bolj aerodinamicna in ne rabjo tega?
Če nekdo na alu platišča tišči plastiko, da jih naredi bolj aerodinamična, potem na jeklena platišča, kot jih poznamo nima smisla karkoli natikati v ta namen. Ali misliš, da ne? Smiselnost samega aluminija pa je tukaj tudi omejena.

WarpedGone ::
V Model S in Model X oba zaslona poganja nVidin Tegra SoC.
Postaja potrjeno, da zaslon v Model 3 poganja intelov čip:
Postaja potrjeno, da zaslon v Model 3 poganja intelov čip:
On one side, there's the infotainment Electronic Control Unit (ECU) or MCU now powered by the Intel Gordon Peak BMP and Intel Apollo Lake system-on-chip instead of Nvidia's Tegra chip in Model S and Model X. And on the other side, there's the Autopilot ECU still powered by the Nvidia GPGPUs.
Tesla developed a fairly impressive custom liquid-cooled dual computing platform with both its Autopilot and infotainment computers built onto two different boards in the same module.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::
A se Tesla odmika od Nvidie? Glede na zgornjo informacijo ter informacijo, da z AMDjem razvija čip za AP.

WarpedGone ::
Čip za AP razvijajo sami.
Uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::
Ko avtomobil naredijo računalničarji
Že ob prevzemu enega prvih primerkov tesle 3 so se pokazale nekatere pomanjkljivosti, ki si jih pri avtomobilih drugih znamk ne moremo niti predstavljati.
Prav gotovo najbolj izstopa to, da je treba za nastavljanje hitrosti delovanja brisalcev vetrobranskega stekla uporabiti meni na osrednjem zaslonu. Vsak, ki je kdaj avtomobil vozil v dežju ve, da mora biti nastavitev hitrosti brisalcev čim bolj pri roki.
https://streamable.com/hb68a
Že ob prevzemu enega prvih primerkov tesle 3 so se pokazale nekatere pomanjkljivosti, ki si jih pri avtomobilih drugih znamk ne moremo niti predstavljati.
Prav gotovo najbolj izstopa to, da je treba za nastavljanje hitrosti delovanja brisalcev vetrobranskega stekla uporabiti meni na osrednjem zaslonu. Vsak, ki je kdaj avtomobil vozil v dežju ve, da mora biti nastavitev hitrosti brisalcev čim bolj pri roki.
https://streamable.com/hb68a
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BigWhale ::
Ko avtomobil naredijo računalničarji
Že ob prevzemu enega prvih primerkov tesle 3 so se pokazale nekatere pomanjkljivosti, ki si jih pri avtomobilih drugih znamk ne moremo niti predstavljati.
Kje si pa to neumnost prebral, da so avto delali racunalnicarji?! Ne bluzi.
Celotna svetovna avto industrija ima UI in UX tako zanic, da gre vecini racunalnicarjev na bruhanje. Evo, samo menjalniki:
http://bestride.com/news/industry-news/...
Tesla se vsaj trudi v neki UX/UI smeri, ceprav jim mogoce mal manjka kilometrine. Hehe.

Pro_moted ::
Ko avtomobil naredijo računalničarji
Že ob prevzemu enega prvih primerkov tesle 3 so se pokazale nekatere pomanjkljivosti, ki si jih pri avtomobilih drugih znamk ne moremo niti predstavljati.
Prav gotovo najbolj izstopa to, da je treba za nastavljanje hitrosti delovanja brisalcev vetrobranskega stekla uporabiti meni na osrednjem zaslonu. Vsak, ki je kdaj avtomobil vozil v dežju ve, da mora biti nastavitev hitrosti brisalcev čim bolj pri roki.
https://streamable.com/hb68a
Prav gotovo izstopa tudi to da se pri tem tehnološkem " biseru" telefon poveže za klice, za multimedio pa ne. Ali pa najboljša cvetka, ni FM radia. Ja ja ja.... saj bo update ...... rubish. A si zamislite da take cvetke na trg plasira Mercedes ?
Sploh pa na videu je lepo videt to suuper "odzivnost" ekrana. Res ergonomski čudež ta televizija na armaturki. No saj tak polizdelek od notranjosti je eden od razlogov, da so lahko avto na trg plasirali tako na hitro.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Mare2 ::
Kje si pa to neumnost prebral, da so avto delali racunalnicarji?! Ne bluzi.
Celotna svetovna avto industrija ima UI in UX tako zanic, da gre vecini racunalnicarjev na bruhanje. Evo, samo menjalniki:
http://bestride.com/news/industry-news/...
Tesla se vsaj trudi v neki UX/UI smeri, ceprav jim mogoce mal manjka kilometrine. Hehe.
http://www.avto-fokus.si/Novice/Tesla_m...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

vostok_1 ::
Da je treba hitrost brisalcev spreminjati prek majhnih gumbov na touchpadu, je blazno nepraktično.
Predvidevam, da bodo sicer eventuelno upgrejdali na autosensing, ampak for now.
Še vedno ne vem, kaj bi bilo tok drago nekje na armaturko prilimat par customizable touch sensitive gumbov z reliefom. Rešiš marsikaj.
Ali pa nujno big fat gumbe na padu.
Predvidevam, da bodo sicer eventuelno upgrejdali na autosensing, ampak for now.
Še vedno ne vem, kaj bi bilo tok drago nekje na armaturko prilimat par customizable touch sensitive gumbov z reliefom. Rešiš marsikaj.
Ali pa nujno big fat gumbe na padu.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bambam20 ::
Relax. Ko bodo čez nekaj let naredili prenovo, bodo te moteče stvari popravili in jih oglaševali kot novost.
Glej mami, zdaj imam obvolansko ročico za nastavljanje hitrosti brisalcev.
Vsega pač ne moreš upravljat preko zaslona.
Glej mami, zdaj imam obvolansko ročico za nastavljanje hitrosti brisalcev.
Vsega pač ne moreš upravljat preko zaslona.

Mavrik ::
Kje si pa to neumnost prebral, da so avto delali racunalnicarji?! Ne bluzi.
Celotna svetovna avto industrija ima UI in UX tako zanic, da gre vecini racunalnicarjev na bruhanje. Evo, samo menjalniki:
http://bestride.com/news/industry-news/...
Tesla se vsaj trudi v neki UX/UI smeri, ceprav jim mogoce mal manjka kilometrine. Hehe.
Tesla 3 menjalnik je na tvojem seznamu :P
The truth is rarely pure and never simple.

bambam20 ::
Kje si pa to neumnost prebral, da so avto delali racunalnicarji?! Ne bluzi.
Celotna svetovna avto industrija ima UI in UX tako zanic, da gre vecini racunalnicarjev na bruhanje. Evo, samo menjalniki:
http://bestride.com/news/industry-news/...
Tesla se vsaj trudi v neki UX/UI smeri, ceprav jim mogoce mal manjka kilometrine. Hehe.
Tesla 3 menjalnik je na tvojem seznamu :P
Kje pa je Teslin v članku.

vostok_1 ::
Relax. Ko bodo čez nekaj let naredili prenovo, bodo te moteče stvari popravili in jih oglaševali kot novost.
Glej mami, zdaj imam obvolansko ročico za nastavljanje hitrosti brisalcev.
Vsega pač ne moreš upravljat preko zaslona.
Šalo na stran. Res ne razumem, čeku je taka težava na volanu postavit par touch gumbov, za najbolj popularne funkcije. Dokaj poceni za naredit, ker je praktično lahko del že kalupa pokrova. Povlečt tistih par žičk pa spet ne more bit tak problem.
So res zmetali vse vn. Skoraj tako, kot, da je avto mišljen za komplet avtonomnost.
...wait a minute...
but in either case. Model 3 bodo še kar nekaj časa vozili ljudje, zato se mi zdi prav, da bi ga temu primerno tudi priredili.
Res nevem čemu taka škrtost.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mavrik ::
Kje pa je Teslin v članku.
Isti je kot Mercedezev - palčka na desni z R na zgornji strani :)
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::
Tesla 3 menjalnik je na tvojem seznamu :P
Sej pravim, da se trudijo, ne da so perfektni. :> Dejansko so eni izmed redkih, ki so sli predelovat cockpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

Utk ::
Menda senzor za dez vseeno ima, in ce je to narejeno apple style, ne rabis stalno sam popravljat.
Isto za luci.
Isto za luci.

Unknown_001 ::
Ko avtomobil naredijo računalničarji
Že ob prevzemu enega prvih primerkov tesle 3 so se pokazale nekatere pomanjkljivosti, ki si jih pri avtomobilih drugih znamk ne moremo niti predstavljati.
Kje si pa to neumnost prebral, da so avto delali racunalnicarji?! Ne bluzi.
Celotna svetovna avto industrija ima UI in UX tako zanic, da gre vecini racunalnicarjev na bruhanje. Evo, samo menjalniki:
http://bestride.com/news/industry-news/...
Tesla se vsaj trudi v neki UX/UI smeri, ceprav jim mogoce mal manjka kilometrine. Hehe.
Your point? Making it out of nothing?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Najdi vsiljivca!
A to si imel v mislih tist oster, nezaščiten rob šine za sedež? Ziher super občutek če zapneš v tist, ko si obut v kakšne japonke ...
Tudi tale plastika izgleda so KIA.
Ne paše avtu za 50k ...
Ampak se bomo z EVji zgleda mogl za kako desetletje spet navadit na stojadinac kakovost.
Point tvoje slike je bil pa ... ?
Da je en v fabrki pozabil pisalo v avtu?
Quality control na vrhuncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Najdi vsiljivca!
Penzl je en pozabu pod levim zicom.
Moja "nestrokovna opažanja"
-površinski finiš plastičnih delov je slab
- tiste sanke so ok narejene. Mnogi avtomobili imajo enostavno zapigano pločevino ki je samo pofarbana in dejansko ostra.
-razočaran ker niso mogli vsaj nekih okrasnih alu dodatkov not dat... vsaj tok za boljši občutek če ne drugega.
-špara se tam kjer so prihranki majhni... ne vem a je to kakšna nova folklora da se pri avtomobilu za 40.000 EUR + škrtari kjer ostali opravičujejo ceno? Saj ni Tesla edina še zdaleč ne, je pa butasto da niso mogl za drobiž celotne cene pošlihtat osnov. Mislim... pol daš 4000EUR za izvenserijsko predelavo pa bom not imel vsaj taprav šivan ledr, alcantaro in nek približno dovršen izgled.
Za ta kozolc jaz ne dam tok. Za 20-30 jurjev bi ga še vzel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

hammock ::
WarpedGone je izjavil:
Najdi vsiljivca!
A to si imel v mislih tist oster, nezaščiten rob šine za sedež? Ziher super občutek če zapneš v tist, ko si obut v kakšne japonke ...
Tudi tale plastika izgleda so KIA.
Ne paše avtu za 50k ...
Ampak se bomo z EVji zgleda mogl za kako desetletje spet navadit na stojadinac kakovost.
Point tvoje slike je bil pa ... ?
Da je en v fabrki pozabil pisalo v avtu?
Quality control na vrhuncu.
Ti iz ene same slabe slike naredis celotno analizo kakovosti materialov, brez da bi dejansko v avtu sedel? Resno? Ali si najvecji mojster QC kar jih poznam, ali pa samo full of shit.
Dajmo se vsest v avto, preden ga popljuvamo.

WarpedGone ::
Ali si najvecji mojster QC kar jih poznam, ali pa samo full of shit.
Na SloTechu si.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::
Je to tesla 3 ali kak trik?
Kakorkoli že je, priznam, da izgleda prekleto cheap.
Kakorkoli že je, priznam, da izgleda prekleto cheap.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Ali si najvecji mojster QC kar jih poznam, ali pa samo full of shit.
Na SloTechu si.
Shit son, you don't say...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt

codeMonkey ::
WarpedGone je izjavil:
Najdi vsiljivca!
A to si imel v mislih tist oster, nezaščiten rob šine za sedež? Ziher super občutek če zapneš v tist, ko si obut v kakšne japonke ...
Tudi tale plastika izgleda so KIA.
Ne paše avtu za 50k ...
Ampak se bomo z EVji zgleda mogl za kako desetletje spet navadit na stojadinac kakovost.
Point tvoje slike je bil pa ... ?
Da je en v fabrki pozabil pisalo v avtu?
Quality control na vrhuncu.
Ti iz ene same slabe slike naredis celotno analizo kakovosti materialov, brez da bi dejansko v avtu sedel? Resno? Ali si najvecji mojster QC kar jih poznam, ali pa samo full of shit.
Dajmo se vsest v avto, preden ga popljuvamo.
Človek ima point, če je to res Tesla 3 (še vedno ne morem verjeti). Poglej npr. Škodo - za pol manj denarja:

Matevz96 ::
WarpedGone je izjavil:
Najdi vsiljivca!
Vsiljivec je svinčnik, mene bolj moti ročno nastavljanje zračnikov!
#hooldthedoor

RedDrake ::
Ti iz ene same slabe slike naredis celotno analizo kakovosti materialov, brez da bi dejansko v avtu sedel? Resno? Ali si najvecji mojster QC kar jih poznam, ali pa samo full of shit.
Dajmo se vsest v avto, preden ga popljuvamo.
Ja, iz slike in izkušenj z Model S.
Stvar zgleda cheap, že malo meji na kakšno Tata produkcijo.
Plastični pokrovi električnega mehanizma stolov se sploh ne prilegajo. V dvanajst let starem saabu, mi na sopotnikovem zicu ta plastika štrli podobno, ampak samo zato ker je konkretno polomljena. V drugih vozilih, s katerimi sem se imel priliko vozit pa ponavadi tega ne vidiš.
Tudi šin odrezanih na špico ne vidiš ne nikjer, niti ne moreš prit blizu z nogami!
Kar se pa tiče kvalitete izdelave in materialov, dovolj je da se človek vsede v Model S, ki stane 100k+, pa je vse jasno.
Kot sem že velikokrat napisal, v začetku 21. stoletja sem nekaj časa delal kot šofer in sem imel priliko na daljše ture vozit WV Phaeton, MB S klaso in še kakšno bolj luksuzno limuzinico.
Model S je nekje na nivoju kakega golfa ali passata (tako, po slovensko VW-jevsko), v najboljšem primeru.
Pač, 3/4 denarja gre za EV tech, ki je trenutno drag, pri Model S se bolj pozna tipičen USA dizajn (tudi recimo cadilaci so presenetljiv krš, ko se vsedeš v njih), tule pa je videti, da je bila cena primarno gonilo pri razvoju notranjosti. Rezultat je notranjost na nivoju avta za 10k in ne avta za 30k, s katerimi bojda tekmuje ...

bambam20 ::
Izdelava v nulo. Tako na prvi uč izgleda, kot plastika iz Renault Kangooja letnik 2000.
Sram jih je lahko, da bodo dali ven takšen polizdelek za tako visoko ceno. Seveda pa si s tem samo škodujejo. Model S večina ni imela priložnost preizkusit, ker je drag avto. Tale bo ljudski in zelo dostopen, zato si s tem delajo škodo.
Ljudje vseeno ne mečejo denarja skozi okno, če zadeva ne ponuja občutka kvalitete.
Američani pa tako nimajo okusa glede avtomoiblov, glede, kaj proizvaja ameriška indrustrija in kakšne krš plastika imajo njihovi avtomobili.
Sram jih je lahko, da bodo dali ven takšen polizdelek za tako visoko ceno. Seveda pa si s tem samo škodujejo. Model S večina ni imela priložnost preizkusit, ker je drag avto. Tale bo ljudski in zelo dostopen, zato si s tem delajo škodo.
Ljudje vseeno ne mečejo denarja skozi okno, če zadeva ne ponuja občutka kvalitete.
Američani pa tako nimajo okusa glede avtomoiblov, glede, kaj proizvaja ameriška indrustrija in kakšne krš plastika imajo njihovi avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

s1m0n ::
Saj bodo čez čas pri solidni kvaliteti notranjosti in QC... Samo potrebno bo delat na tem. Ne samo na elektroniki in igračkah.

bambam20 ::

bambam20 ::
Draga igrača.
Pri 7:44... Vau...napis Tesla na zavorni čeljusti. Revolucija.
Pri 7:44... Vau...napis Tesla na zavorni čeljusti. Revolucija.

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()