» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
28 / 175
»»

Mavrik ::

WarpedGone je izjavil:

Ker prodaja avtov s "povprečno" ceno 15 jurjev je povsem in direkt primerljiva s prodajo avtov s povprečno ceno 45 jurjev.

Če lahko dam za avto 15 jurjev, seveda lahko dam tudi 45.

A dobiš kaj plačano za te svoje idiotizme?


Tesla 3 targetira najbolj prodajan segment avtov od vseh (35.000 mi je g. Elon obljubil - cena večine opremljenih družinskih avtomobilov na cesti). Meni se zdi to popolnoma primerljivo.

Saj to je razlog zakaj Tesla tako veselo meče opremo ven s tega avta da bo čim cenejši.

PS: z videa "There's no auto sensing wipers?" - nekaj kar imajo najcenejši avti :D
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

WarpedGone ::

Jaz:
Ker prodaja avtov s "povprečno" ceno 15 jurjev je povsem in direkt primerljiva s prodajo avtov s povprečno ceno 45 jurjev.

Če lahko dam za avto 15 jurjev, seveda lahko dam tudi 45.


Ti:
Meni se zdi to popolnoma primerljivo.


Od bisera ST moderatorjev... konec debate.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::

Iz videa:
- A nima navadnega radija(FM/DAB)?
- Pri 7:20 se mi zdi, da je pri sprednjem sovoznikovem žarometu malo čudno sestavljeno?
- Avtomatski brisalci, če nima direktno senzorja, bi lahko to realizirali preko kamer


Kako je drugače z APjem v dežju/snegu, ko so kamere prekrite z vodo/snegom. Imajo to kaj rešeno (gretje,...)?

WarpedGone ::

- A nima navadnega radija(FM/DAB)?

So we already know AM radio is not available. On the 3 specs page it says "FM/Internet radio" but on the Model S specs it specifically mentions HD Radio.

- Pri 7:20 se mi zdi, da je pri sprednjem sovoznikovem žarometu malo čudno sestavljeno?

Ni nemogoče. Poanta počasnega ramp-upa je ravno fixanje takšnih detajlov, ki se pokažejo šele, ko produkcijsko orodje dejansko poženeš. Kosi na prvih RC so bili še bistveno bolj štrleči.

- Avtomatski brisalci, če nima direktno senzorja, bi lahko to realizirali preko kamer

Ima senzor za dež, vse ostalo je stvar softvera, ki bo doživel še nekaj let dopolnjevanja.
Problem uporabe kamer je, da niso fokusirane za "gledanje" 3 cm pred sabo, posledično vodo na steklu vidijo precej drugače kot ti.

Kako je drugače z APjem v dežju/snegu, ko so kamere prekrite z vodo/snegom. Imajo to kaj rešeno (gretje,...)?

Gretje je, če je dreka preveč ti napiše "unavailable".

 Desno zgoraj

Desno zgoraj

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Gretje je, če je dreka preveč ti napiše "unavailable".


In kaj se zgodi, ko tvoj avto sam pelje tvojega 8 let starega otroka iz šole in gre AP v "unavailable"?
Samovozeči avtomobili brez voznikov in 2020 FTW!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Manj groze, kot ko tebe rukne kap in v krču zasukneš volan.

Avto kljub takojšnji izgubi žive slike še vedno točno ve kje je bil, kako hitro in v kateri smeri se je premikal, kakšna je bila cesta pred njim in ma super dobre možnosti varno ustavit.
Poleg tega nima samo enega ampak tri kamere ki gledajo naprej, 1,5m stran oddaljen radar in še po dve kameri na obeh straneh vozila. Scenarij, kjer vsi ti senzorji hkrati totalno izgubijo sliko je nerealen.

Na drugi strani je kap voznika povsem vsakodnevna stvar in se konča z zapisom v črni kroniki .. iz neznanega razloga zavil na nasprotni pas in čelno trčil v nasproti vozeči avtobus.

Avtomatika bo to stvar shendlala bistveno bolje.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Jaz:
Ker prodaja avtov s "povprečno" ceno 15 jurjev je povsem in direkt primerljiva s prodajo avtov s povprečno ceno 45 jurjev.

Če lahko dam za avto 15 jurjev, seveda lahko dam tudi 45.


Ti:
Meni se zdi to popolnoma primerljivo.


Od bisera ST moderatorjev... konec debate.


Zakaj si prebral in citiral samo en stavek in ne celotnega odstavka. Pa tolk mas za povedat o inteligenzzi in funkcionalni pismenosti drugih. No, saj vemo, svinja gleda s svinjskimi ocmi.

Tesla pa prodaja avto za 50 jurjev in prodajalec ne ve a avto avtomatske brisalce al ne. :)

WarpedGone ::

No, saj vemo, svinja gleda s svinjskimi ocmi.

Zakaj govoriš o sebi?

Zakaj si prebral in citiral samo en stavek in ne celotnega odstavka.

Evo, cel odstavek za svinje:
Tesla 3 targetira najbolj prodajan segment avtov od vseh (35.000 mi je g. Elon obljubil - cena večine opremljenih družinskih avtomobilov na cesti). Meni se zdi to popolnoma primerljivo.


Kar je svinjski bulšit. Model 3 targetira razred BMW 3, A4, Mercedes C.
Renault v tem razredu praktično nima svoje ponudbe razen če sem notr porineš Talismana.
Ki se niti pod razno ne prodaja v pol milijona kosih.

Ja, svinja gleda s svinjskimi ocmi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tesla pa prodaja avto za 50 jurjev in prodajalec ne ve a avto avtomatske brisalce al ne. :)

Imaš raje, da ti Nissanov prodajalec za Leaf ponuja brezplačno menjavo olja?

Ustrezna izobrazba dovolj velikega števila ljudi terja svoj čas in energijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mavrik ::


Ima senzor za dež, vse ostalo je stvar softvera, ki bo doživel še nekaj let dopolnjevanja.
Problem uporabe kamer je, da niso fokusirane za "gledanje" 3 cm pred sabo, posledično vodo na steklu vidijo precej drugače kot ti.


Link? Ker uradni prodajalec od Tesle ni bil prepričan da ga ima pa med gumbi v UXu ga tudi ni bilo videt. :)
The truth is rarely pure and never simple.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Manj groze, kot ko tebe rukne kap in v krču zasukneš volan.

Avto kljub takojšnji izgubi žive slike še vedno točno ve kje je bil, kako hitro in v kateri smeri se je premikal, kakšna je bila cesta pred njim in ma super dobre možnosti varno ustavit.
Poleg tega nima samo enega ampak tri kamere ki gledajo naprej, 1,5m stran oddaljen radar in še po dve kameri na obeh straneh vozila. Scenarij, kjer vsi ti senzorji hkrati totalno izgubijo sliko je nerealen.

Na drugi strani je kap voznika povsem vsakodnevna stvar in se konča z zapisom v črni kroniki .. iz neznanega razloga zavil na nasprotni pas in čelno trčil v nasproti vozeči avtobus.

Avtomatika bo to stvar shendlala bistveno bolje.


Se strinjam, da je avtomatika v boljšem položaju shendlat stvar. Samo tvoj otrok bo nekje obtičal, avto se ne bo premaknil, ti pa ne boš mogel tja, ker (očitno) ne boš imel vozila pri sebi.
Potem bodo pa pripeljali Kio RIO kot nadomestno vozilo, tvoj otrok bo pa kaj? vozil avto?

Hkrati imej v mislih, da je v zimskih pogojih šipa zelo hitro zasvinjana z mešanico soli,vode in saj, skozi katero se en drek vidi, in za katero bo grelec pomagal točno nič (bi pa pomagal mehanski brisalec, ampak aerodinamika, veliko mehanskih stvari, ki gladko crknejo, ipd ...)
Hkrati tudi mislim, da je kap voznika za nekaj velikostnih razredov manjša verjetnost kot pa imeti pozimi usrano šipo.

WarpedGone ::

Link? Ker uradni prodajalec od Tesle ni bil prepričan da ga ima pa med gumbi v UXu ga tudi ni bilo videt. :)

Slika vgrajenih senzorjev ST moderatorju ne zadostuje.
Gumbi v UXu se lahko spremenijo vsako noč posebej.
Ja, preko tega OTA updata s katerim bodo v avto namestili nov kompjuter, Mavrik.
Color me not surprised ...

@RedDrake:
Ti si prepameten, da bi svojega otroka zaupal avtomatiki, ga boš pač še naprej okrog vozil sam.
No biggie.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mavrik ::

Ne slika ene naključne kamerice mi res ne zadošča :) Moj avto ima nekih 5 takih kamerc pa niso vse za brisalce, ne verjamem pa v tvoje sposobnosti šloganja. ;)

Še posebej ko opcije v vmesniku zgledajo takole in prodajalec sam ne potrdi:



(V primerjavi z opcijami za luči desno zgoraj)

Pa prosim da se zmiriš z žaljenjem.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

WarpedGone ::

Ne slika ene naključne kamerice mi res ne zadošča :

Ne ločiš kamer od senzorja za dež?
Color me not surprised.

Pa prosim da se zmiriš z žaljenjem.

Prosim začni trenirat svojo možganovino.

Sicer pa:
Od bisera ST moderatorjev... konec debate.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Tezaab ()

J.McLane ::

RedDrake je izjavil:


Hkrati imej v mislih, da je v zimskih pogojih šipa zelo hitro zasvinjana z mešanico soli,vode in saj, skozi katero se en drek vidi, in za katero bo grelec pomagal točno nič (bi pa pomagal mehanski brisalec, ampak aerodinamika, veliko mehanskih stvari, ki gladko crknejo, ipd ...)
Hkrati tudi mislim, da je kap voznika za nekaj velikostnih razredov manjša verjetnost kot pa imeti pozimi usrano šipo.


Pa saj kamera ima brisalec, točno istega kot voznik.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


@RedDrake:
Ti si prepameten, da bi svojega otroka zaupal avtomatiki, ga boš pač še naprej okrog vozil sam.
No biggie.

Ciljam na to, da zakon ne bo dopuščal avtomatske vožnje brez usposobljenega voznika za volanom.
Do 2020 sem v to 100%.
Do 2025 sem v to 90%.
Do 2030 sem v to 50%.
ipd ...
Jasno, odvisno od "lokacije".
"Always sunny" SoCal bo to verjetno dopuščal prej kot pa alpske države.

J.McLane je izjavil:


Pa saj kamera ima brisalec, točno istega kot voznik.

Res je.
Grelec je v tem primeru precej odveč, ker je šipa itak od znotraj greta preko zraka.
Sploh pri Tesli, ki bo imela pri -20 zunaj +25 ko se boš notri vsedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

BigWhale ::

Ce je to edini user interface, potem je grozen. Majhni gumbi, komplicirane nastavitve in menuji. Za zamenjat radijsko postajo moras trikrat pritisniti. Dvakrat na skrajni desni del ekrana. Predvidevam, da je nekaj teh reci na volanskih 4way switchih. Avtomatski brisalcev trenutno ni. Bomo drzal pesti za OTA update, al neki.

Spodnja vrstica z gumbi je miniaturna, range indikator je ena 12px ikona. Vse skupaj zgleda zelo preprosto in na zalost ceneno. Nekak tko, kot bi se danes hvalil s HTML2 spletno stranjo: zgleda zlo clean, pa animirane gife mamo!

Okapi ::

Sploh bodo navdušeni malo starejši vozniki, ki potrebujejo očala za na blizu (ki jih sicer med vožno ne uporabljajo, ali pa imajo očala za na daleč).

krucymucy ::

Ne samo starejsi, tudi mlajsi imajo nekateri tezave s telefoni.
Bodo pac vozili na default nastavitvah.

Mavrik ::

Pa brez brisalcev in luči? ;)
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Sploh bodo navdušeni malo starejši vozniki, ki potrebujejo očala za na blizu (ki jih sicer med vožno ne uporabljajo, ali pa imajo očala za na daleč).


Sej ta panel je dost delc, da ne bos rabil ocal za na blizu. :>

Okapi ::

Ja, saj. Od daleč ne vidiš, ker so črke premajhne, ko se skloniš bližje pa ugotoviš, da nimaš pravih očal na nosu. Mladina ne ve, zakaj je 32" monitor s fullHD ločljivostjo dober.>:D

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Ja, saj. Od daleč ne vidiš, ker so črke premajhne, ko se skloniš bližje pa ugotoviš, da nimaš pravih očal na nosu.


A ni to nevarno, če ne spremljaš prometa, ko voziš?

hammock ::

Danes sem imel priliko prvic v zivo (v divjini) videti Teslo 3, temno modre barve, in avto izgleda fantasticno. Izdelava izgleda kakovostna, nikjer neenakomernih razmakov med plehi/deli, vse deluje solidno. Display na sredini je po feelingu ravno prave velikosti, ce bi bil vecji bi kazil podobo sicer ciste armaturke. Felge odkrite, brez pokrovov, crne, zgledajo bolje kot z pokrovi.

V glavnem, like it!

WarpedGone ::

Kviz dneva ... kaj hudiča je tole v 'stropu' prtljažnika?
Mal preveliko za 'navadno' luč:

Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Meni izgleda kot mrežica za zrak. Tist "strop" je po mojem polica pod šipo da se notri ne vid kaj vse trogaš s seboj. Sicer ne vem kje bi to koristilo, mogoče če psa zadaj v kletki voziš ali pa da se ti prtljažnik lahko zlufta. Tok da niso stvari na "sparjenem".

Lahko je pa enostavno ogromna luč, kot si predvidel :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Mogoče luč za gojenje konoplje?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

TribesMan ::

Ni luč... lučka je na desni strani v boku.

To je verjetno prezračevalna reža. Večina limuzin ima v zadnji polici prezračevalne reže.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Okapi ::

Ko te mafija ugrabi in zbaše v prtljažnik, da se ne zadušiš. Pametno.;)

Nikec3 ::

2. Tudi če bi to bili dejansko prodani avti (kar niso), številka ki je manjša od enomesečne prodaje avtov Renault koncerna pač ni impresivna.

Hočeš povedati, da najdaljša čakalna vrsta na avtomobil v zgodovini ni impresivna?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DamijanD ::

Vrsta je impresivna. Ampak bolj zaradi omejene proizvodnje, kot pa zaradi ogromnega povpraševanja (če gledamo s stališča navadnih vozil, kot za EV pa je tudi povpraševanje spoštovanja vredno).

jernejl ::

Hočeš povedati, da najdaljša čakalna vrsta na avtomobil v zgodovini ni impresivna?

Ne. Na novega BMW 3 čaka več ljudi, ampak se niso pofočkali v čakalno vrsto, da bi se proizvajalec s tem lahko hvalil.

Tody ::

Čaka jih več ampak niso v čakalni vrsti? Torej ne čakajo ampak samo sanjajo o njem? Pa nehajte primerjat velike koncerne z bogo teslo...

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Hočeš povedati, da najdaljša čakalna vrsta na avtomobil v zgodovini ni impresivna?


Za tiste, ki smo ziveli v Jugoslaviji? Sploh ne. ;>

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Hočeš povedati, da najdaljša čakalna vrsta na avtomobil v zgodovini ni impresivna?


Za tiste, ki smo ziveli v Jugoslaviji? Sploh ne. ;>



Kaj prida vrste v drugi polovici 80-ih ni bilo. Največji problem je bil denar,ker ga je inflacija ves čas "jedla". Še večji problem je bilo zamenjat marke na črnem trgu v dinarje. To je bil problem.

Machete ::

Pa 100% davek tudi ni bil od muh :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gregor P ::

To so bili časi, cele potovalke denarja, ko si šel kupiti avto8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

Machete je izjavil:

Pa 100% davek tudi ni bil od muh :)


A ni bil 100% davek zgolj na vozila, ki si jih uvozil v SFRJ?

Machete ::

Da. Torej (vsa) - (zastava jajca). Stari vem da je rekel, ko je golfa 1ko pripeljal iz njemačke, da je zraven še enega kupil yugoslaviji.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mavrik ::

Prve dostave so se začele, samo to ne zgleda niti približno podobno končanemu izdelku.

For instance, the windshield wipers are turned on and off by a stalk like just about every other car on the market, but changing the speed (slow/fast/intermittent) is handled by a menu on the touchscreen. The stalk also does double duty turning on the headlights, and there are no rain sensors for the wipers.


Rear seat passengers also won't get seat heaters from what we gather--unless Tesla plans to activate them in a later software update--and the steering wheel is not heated either.



The two buttons on the steering wheel do not appear to be user-configurable. Instead, the left button primarily deals with audio functions (scroll up and down for volume, left and right to change track) while the other one is for adjusting the mirrors and steering wheel position while in those menus in the UI. Additionally it appears that as of now, there's no way to tab through a different part of the UI without taking your hands off the steering wheel.


The problem is compounded in this case due to the fact that one needs to interact with a touchscreen that may preclude building up muscle memory, and as of now even changing cruise control speed requires the touchscreen.


Vir: https://arstechnica.com/cars/2017/09/te...
The truth is rarely pure and never simple.

kow ::

Prva tocka se zdi velik problem. Druge pritozbe so imo bolj iz trte izvite.

Mavrik ::

Predvsem kaže da imajo še ogromno dela - če bodo rabili firmware update samo za to da jim bo FM in senzor za brisalce delal, potem so HUDO zadaj.

Meni se sicer zdi nastavljanje hitrosti tempomata na touchscreenu hudo nevarno, ne pa s trte zvito.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

kow ::

A cruise control folk res uporablja? A ni mal neuporabno pri vsem tem prometu?

Mavrik ::

kow je izjavil:

A cruise control folk res uporablja? A ni mal neuporabno pri vsem tem prometu?


Zato pa imaš že zdaj radarski tempomat, ki avtomatično zna držati razdaljo do vozila pred tabo (in ti prihrani ogromno živcev v prometu).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

kow ::

Zakaj potem rabis manualno nastavljati hitrost? Torej, ce prav razumem, je to problem, ce ne kupis "autopilota".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Če ni avta pred tabo, gre radarski tempomat na nastavljeno hitrost, a ni logično.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Ja. Kako bos pa vnaprej vedel kaksna je hitrost? Ne mores.

Utk ::

Ja madona, das jo na maksimum kolk se zelis vozit. 200 magari.

kow ::

In tvoja maksimalna zeljena hitrost se ves cas spreminja? In ljudje med voznjo ves cas stiskajo gumbe na volanu? Nekako ne verjamem.

Mavrik ::

kow je izjavil:

Zakaj potem rabis manualno nastavljati hitrost? Torej, ce prav razumem, je to problem, ce ne kupis "autopilota".

Ker trenutni Teslin autopilot ni dovolj pameten da ne bi ti z avtom zletel s ceste če ga imaš nastavljenega na 130 km/h in je pred tabo ovinek. Prav tako ne zna vedno pravilno prepoznati prometnega znaka in se posledično držati omejitve.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()
««
28 / 175
»»