» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
27 / 180
»»

BigWhale ::

Ce bi vsaj neki konkretnega pokazal. :/

Gregor P ::

Dokler lahko vsaj še desetletje prodajajo po "starem", zakaj bi? Najbrž bodo EV dozirali sproti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

bmwjev tesla S killer bo najprej pofental bmwjeve bencinske in dizlske petke, šestke in sedmice.
tega se bmw zaveda in to je glavi razlog klovnovstva i3.
in to je glavni razlog da bo do nesmešnega bmw ev preteklo še mnogo vode

@Warpy, kakšno politiko glede prenov avtomobilov bo imela Tesla? Bodo postopoma delali facelifte, ali lahko čez nekaj let pričakujemo "nov" Model S?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Nimam kristalne kugle da bi lahk napovedal letnice ali datume. Nič ni večnega, tut zasnova Modela S iz 2010 ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Kje so model 3 (user) rivjuji? Mislm kodiaqa se res caka 12 mesecev ampak grem lahko v salon in ga vozim, ter pogledam xy jutub videov. A se grejo res tak antiselling da se S pa X prodajajo.., pa kk to regulator sploh dopušča da je neki za na cesto certified, tist k pa kup more pa podpisat xy NDAjev da ne slika snema rivjuja.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Magic1 ::

Je bilo že povedano, da m3 še ne dobavljajo normalnim kupcem (seveda ne od Tesle). Interni so dobili testne primerke. Ko bodo odpravljene napake, bodo začeli štancant prodajne izdelke.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Okapi ::

Poleg tega nima preveč smisla zapravljati denar za testna vozila po salonih, dokler imaš vso proizvodnjo prodano do konca 2019. Čez kakšno leto se boš pa že lahko vsedel v kakšnega in ga preizkusil.

Tody ::

2017
Production begins in the US, with the Long Range Battery

Customer deliveries begin in late October

WarpedGone ::

a) Good things come to those who wait.
b) Sky is falling, tesla is doomed

Choose your camp
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

c) middle ground

Machete ::

Good thing my ass. Kapitalistično prekomerno preseravanje, ki ne bo rešilo planeta. Isto sranje, drugo pakovanje. EV je samo druga stran rezila na naših vratovih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Nikec3 ::

Machete je izjavil:

Good thing my ass. Kapitalistično prekomerno preseravanje, ki ne bo rešilo planeta. Isto sranje, drugo pakovanje. EV je samo druga stran rezila na naših vratovih.

A tvoja rešitev je pa ukinitev transporta?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

Ne. Samo ne nas/se slepit in prodajat mesijo. Malo bolj zmerno hlastanje po dreku pa bi tudi pomagalo. Kašno tono plastičnih brezveznih igrač dojenčkom manj, kako plastenko manj v deželi pitne vode, pa bo :] Domača solata in Musk nas bosta rešila samo v kompletu mindshifta.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Machete je izjavil:

Good thing my ass. Kapitalistično prekomerno preseravanje, ki ne bo rešilo planeta. Isto sranje, drugo pakovanje. EV je samo druga stran rezila na naših vratovih.

A tvoja rešitev je pa ukinitev transporta?


Moja rešitev je vrnit jebeni tramvaj ljubljani in posodobit celotno infrastrukturo. Bo mann potrebe po individualnem prevozu. Ko to potrebo zmanjšaš si rešil skoraj cel problem in se ni treba zajebavat z "prepakiranjem" problema.

Elektrika NE bo rešila sveta ! In nehajte nategovat in zavajat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Tako, boljša (pametnejša!) infrastruktura precej bolj zmanjša izpuste kot kak ducat električnih avtov ali dva. Računica je preprosta: manj časa kot smo na cesti, manj svinjarije spustimo v zrak.

OrkAA ::

Unknown_001 je izjavil:

Moja rešitev je vrnit jebeni tramvaj ljubljani in posodobit celotno infrastrukturo. Bo mann potrebe po individualnem prevozu. Ko to potrebo zmanjšaš si rešil skoraj cel problem in se ni treba zajebavat z "prepakiranjem" problema.

Elektrika NE bo rešila sveta ! In nehajte nategovat in zavajat.


Zakaj pa tramvaj?

A tram is a rail vehicle which runs on tracks along public urban streets, and also sometimes on a segregated right of way. (wikipedia)


Torej, tramvaj je nekaj kar vozi po cesti skupaj z vozili, vcasih pa se mu dodeli prednost. Ko bodo avtobusi elektricni bomo torej imeli identicno resitev, s tem da avtobusom lahko po mili volji spremenis pot, ko se zahteve spremenijo, tramvaj je pa "zacementiran" za "vecno". Trenutno imajo busi skoraj na vseh vpadnicah loceno traso. Mislim, da to ni prava resitev.

Najbolj ucinkovita resitev bi bila mesanica nadzemnih/podzemnih vlakov, ki bi vozili na popolnoma loceni trasi in ne bi bili odvisni od semaforiziranih krizisc. Se pa sprasujem, ce je Ljubljana ze dovolj veliko mesto za tak projekt.

En dober primer je francoski Lille (Lille) @ Wikipedia, ki ima podobno stevilo prebivalcev kot ljubljana in popolnoma avtomatiziran sistem vlakov brez strojevodij.

Unknown_001 ::

OrkAA je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Moja rešitev je vrnit jebeni tramvaj ljubljani in posodobit celotno infrastrukturo. Bo mann potrebe po individualnem prevozu. Ko to potrebo zmanjšaš si rešil skoraj cel problem in se ni treba zajebavat z "prepakiranjem" problema.

Elektrika NE bo rešila sveta ! In nehajte nategovat in zavajat.


Zakaj pa tramvaj?

A tram is a rail vehicle which runs on tracks along public urban streets, and also sometimes on a segregated right of way. (wikipedia)


Torej, tramvaj je nekaj kar vozi po cesti skupaj z vozili, vcasih pa se mu dodeli prednost. Ko bodo avtobusi elektricni bomo torej imeli identicno resitev, s tem da avtobusom lahko po mili volji spremenis pot, ko se zahteve spremenijo, tramvaj je pa "zacementiran" za "vecno". Trenutno imajo busi skoraj na vseh vpadnicah loceno traso. Mislim, da to ni prava resitev.

Najbolj ucinkovita resitev bi bila mesanica nadzemnih/podzemnih vlakov, ki bi vozili na popolnoma loceni trasi in ne bi bili odvisni od semaforiziranih krizisc. Se pa sprasujem, ce je Ljubljana ze dovolj veliko mesto za tak projekt.

En dober primer je francoski Lille (Lille) @ Wikipedia, ki ima podobno stevilo prebivalcev kot ljubljana in popolnoma avtomatiziran sistem vlakov brez strojevodij.


Iz enostavnega razloga, ker bi naredil tako da bi v Lj lahko šel z avtomobilom le tist ki ima kartico, torej lokalc in pa dostava pa intervencijske službe. Ves ostali prevoz bi opravljali tramvaji. Tihi, hitri, neodvisni od gužve z ločeno progo in veliko manj prometa plus dokaj zanesljivi...

Zunanji obiskovalci pa imajo z nakupom UGODNE karte za LPP zastonj varovan parking na obrobju Ljubljane. V Ljubljano gredo z tramvajem / biciklom / ...

Ne pa ta komedija da se je ceneje zapeljat z avfom do centra plačat parking za 4 ure da opraviš kar maš in se direkt odpelješ, kot pa se za isti denar 2.40 EUR (vožnja gor dol) jajcaš s trolo ki mal zamuja, je obupno počasna in si zapovrh še odvisen od trase. Seriously izgubiš še eno uro po nepotrebnem. Komu na čast? Dokler bo ta ZANIČ prevoz tako drag še kar uživajte v gužvi in smradu. Ah ne... eni brihtneži bi imeli električne avte. BRAVO SMARTASSES, glej kaj ste naredil. Še več gužve plus obremenil omrežje. S to razliko da je zrak mogoče za odtenek boljši. In koliko denarja je šlo za to pederajsanje z elektro avti in kokiko bi šlo za nek pošten javni prevoz? Dolgoročno si ga tako usral da ga bokj ne bi mogel. Električni individualni prevoz je navadna slepa ulica. Ko boš prišel do konca in videl da vse skup nima smisla boš v vsakem primeru ubral drugo pot.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

OrkAA ::

Unknown_001 je izjavil:

Tihi, hitri, neodvisni od gužve z ločeno progo


Torej vlaki? :)

Tody ::

Ja, ker elek avti so sam za ljubljano. Lokalci naj uporabljajo kolesa pa bo prec boljs. Ampak ne se je treba iz siske v center zapelat.

Lahko je bit pameten, mam velik prakse, sicer pa neka oseba si je zmislna fajn nacrt sam ne za lj... Imenuje se boring

Unknown_001 ::

OrkAA je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Tihi, hitri, neodvisni od gužve z ločeno progo


Torej vlaki? :)


Lokalen vlakec manjše moči primeren za urbani potniški promet. Nadzemni vlak ne pride v poštev zaradi tega ker bi skazil vse, podzemni pa je vprašanje zaradi podtalne vode saj je del ljubljane samo močvirje.

Tody je izjavil:

Ja, ker elek avti so sam za ljubljano. Lokalci naj uporabljajo kolesa pa bo prec boljs. Ampak ne se je treba iz siske v center zapelat.

Lahko je bit pameten, mam velik prakse, sicer pa neka oseba si je zmislna fajn nacrt sam ne za lj... Imenuje se boring


Prakse iz česa? Zakaj si skop z informacijami? Daj na mizo boljši predlog, da ga prežvečimo. To nerganje brez osnove je pa res krneki. Ja saj vem da ti javni prevoz ni kul ker se ne morš mim diskača zapeljat s svojo ločeno kočijo iz katere nabijaš Kitića.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

alkor ::

elektrika ne bo resila sveta, seveda ne...vsaj ne v taksni obliki....obneslo bi se kot si je zamisli Nikola Tesla....bo pa to, kar je storil Musk in kateremu sledijo vsi ostali proizvajalci elec avt. trenutno, kasneje v vecini, pripomoglo k cistejsemu ozracju. (kitajci so ze napovedali popolno prepoved ICE avtomobilov, veliko evropskih mest pa diesel pogon)

tesla je start in usmeritev v pravo smer....naslednji korak je car sharing, oziroma even better....driverless car-taxi..narocis, se pripelje in te odpelje na zeljeno destinacijo...ni potrebe po lastniskem avtu...seveda mora biti cenovno primerljivo s ceno lastnistva avtomobila
(ce se prav spomnim, je avto cca 90% svoje dobe neuporabljen...se pravi, na voljo drugim)

Glede LJ:
Ko bo v Ljubljani urejena infrastruktura, upam in verjamem da nekoc bo, jo bo tudi vec ljudi uporabljalo...

Poleg tega:
primer Estonija...v Talinu imajo vsi rezidenti zastonj javni prevoz...da ne govorim o drugih mestih aka Copenhagen, Berlin, Dunaj, London, new york etc....ok placas, ampak ves kaj placas...vse je organizirano in urejeno...potrebe po lastniskem avtu v mestu prakticno ni.

V lj tega se dolgo ne bo....in zato bodo dnevne migracije se vedno obstajale...ce ti rabis da prides, ne vem...iz Polhovga Gradca do LJ 45 min in da vozijo busi 5x na dan, ob nedeljah pa sploh ne, seveda da bos uporabljal lastni prevoz.
Da ne govorim o slo zeleznici.....

Ne vem zakaj, naj bi bilo imeti elektro avto pederajsanje (glede na induvidum)...

1. subvencija...zaenkrat se (super! drzava mi da 7500 eur)
2. ce delas cca ne vem...(recimo danes -nissan leaf) 100 km na dan in lahko avto polnis na elec omrezju! zakaj ne?....
3. nobenih extra stroskov pri servisu, gorivu itd....
4. Ce zamenjas ice za elektro, ostane gneca enaka, zrak je pa cistejsi! (glede na izvor, recimo ;))

Dejstvo je, da dokler cold fusion ne zalaufa je strom...pa najsi bo preko obnovljivih virov ali pa jedrskih elek., se vedno trenutno best option.

btw ...parking LJ Kapitelj...cca 4 ure - 10 eur - disaster.....in to je (med drugim) point tega car sharinga....on demand..ali karkoli se bo ze imenovalo....placaj glede na uporabo..namesto da stoji 4 ure v parking hisi, bi se nekdo lahko peljal do Benetk in nazaj ;)

Skratka...mislim, da gremo pocasi v pravo smer.....pocasi pocasi ;)
LP, a

vostok_1 ::

Machete je izjavil:

Ne. Samo ne nas/se slepit in prodajat mesijo. Malo bolj zmerno hlastanje po dreku pa bi tudi pomagalo. Kašno tono plastičnih brezveznih igrač dojenčkom manj, kako plastenko manj v deželi pitne vode, pa bo :] Domača solata in Musk nas bosta rešila samo v kompletu mindshifta.


Naiven pogled, ampak v grobem je pravilen.

EV ne bo rešil pol kurca nič. Človekove potrebe so neskončne. Takoj ko se bo ena optimizacija pojavila, se bo neto višek potrošilo za neko drugo "neumnost".

To je vse lepo in prav, dokler je konec še tako zelo daleč.
Za dolgo življenje, pa moramo postati bolj konzervativni.

Smešno je ker mislite, da bo fuzija karkoli rešila.

Tkoj ko se bo fuzija pojavila, bo postalo družbena norma, klimatiziranje terase.
Kdor tega ne bo počel, bo izobčenec, nazadnjaški, itd.

bambam20 je izjavil:

Dejmo vsi .. "u kako je grd"





U kako je grd.

Res je grd. Jz ne vem če bi zapravljal denarja za vozit tisto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

Ni nevarnosti, da bi ti BMW želel prodati kaj temu podobnega v tem desetletju.
Če boš mel velik sreče, boš čez par let morda imel šanso pri kakšnem (ednina) pooblaščencu kupt in servisirat (ednina) električni Mini.

Morda.

OT:
Bliža se otvoritev Design Studia za trojko, heckerji so v kodi odkrili nove slike:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Vzdrzite se enovrsticnih komentarjev, ki k debati ne prinesejo prav nicesar.

Machete ::

Potem pa vsaj pravilno napiši, odkrili nove računalniške izrise in ne slike.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

Vzdrzite se enovrsticnih komentarjev, ki k debati ne prinesejo prav nicesar.



V čem je problem? Usnje na slikah izgleda izjemno ceneno. V avtu za 55 jurjev bi človek pričakoval premium usnje.

Machete je izjavil:

Potem pa vsaj pravilno napiši, odkrili nove računalniške izrise in ne slike.



za njega je vse enako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Nikec3 ::

Kaka je sploh prednost usnja? Ni mi ravno jasno, zakaj je premium to, da ti poleti spraži rit. (ja, vem da ima Tesla na voljo oddaljeno kontrolo klime).
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:

Kaka je sploh prednost usnja? Ni mi ravno jasno, zakaj je premium to, da ti poleti spraži rit.



Premium usnje ti jo ne. Pa svetlo mora biti. Črno vzamejo mazohisti. Poceni usnje je pa takšno, da ti poleti opeče kožo, pozimi te zebe kot cucka. To večina ne vedo, ker še niso sedeli na kvalitetno obdelanem usnju :).

PARTyZAN ::

Svetlo usnje ja. Pa obvezna oprema so še copatki za v avto na vseh vratih, pa pripravljene bele bombažne rokavičke na volanu.

Nikec3 ::

bambam20 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Kaka je sploh prednost usnja? Ni mi ravno jasno, zakaj je premium to, da ti poleti spraži rit.



Premium usnje ti jo ne. Pa svetlo mora biti. Črno vzamejo mazohisti. Poceni usnje je pa takšno, da ti poleti opeče kožo, pozimi te zebe kot cucka. To večina ne vedo, ker še niso sedeli na kvalitetno obdelanem usnju :).

Predvidevam, da moraš imeti najeto še osebo, ki ti to usnje čisti?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:


Predvidevam, da moraš imeti najeto še osebo, ki ti to usnje čisti?


Zakaj? Od kje tebi iddeja, da je usnje občutljivo :).

Skratka kvalitetno usnje v avtu je fajn, tisto poceni je pa zanič.

WarpedGone ::

V teslah ni več kemično obdelane posušene mrhovine.
Vegans rejoice: Tesla quietly goes leather-free

Hires walkaround
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Množice vzklikajo še en hura za planet(?), tokrat iz hipster steak housa 8-).
To da morš kartico položit na pravo mesto je dokaj polovičarsko. Čemu niso naredili 'kontakta' na določen radij okoli avta?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

s1m0n ::

Kartica je totalen FAIL. Pri S imajo tak super, lep ključek tu pa dajo to spako :)

WarpedGone ::

Telefon v žepu povsem zadostuje, kartica je backup.

Authenticated smartphone - communicates with Model 3 using Bluetooth. Supports automatic locking and unlocking, driving, as well as multiple other functions using the Model 3 mobile app. An authenticated smart phone is the preferred key because you never need to remove it from your pocket or purse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Sure, da zadostuje ampak, ko imaš na telefonu prazno baterijo pa nimaš kartice pri roki :)

WarpedGone ::

Al pa ko zjutraj pozabiš hlače oblečt...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Še bomo vidli koliko bo problemov s tem :)
Težko se ti zgodi, da pustiš ključ od avta v avtu z lahkoto pa pustiš denarnico s kartico in telefon!

Mavrik ::

s1m0n je izjavil:

Še bomo vidli koliko bo problemov s tem :)
Težko se ti zgodi, da pustiš ključ od avta v avtu z lahkoto pa pustiš denarnico s kartico in telefon!


Ma dobro, verjetno bo avto zapiskal isto kot ti zdaj keyless avto piska če greš ven z njega in ključ pozabiš not. Je pa to spet en primer šparanja Tesle, kjer slabšajo izkušnju za to da jih bo avto stal manj - polne keyless sisteme imajo namreč že zelo poceni avti pod 20.000 eur.
The truth is rarely pure and never simple.

Okapi ::

Pri toliko kamerah bi lahko imeli prepoznavanje obraza.

Machete ::

Ne ima kar s1mon prav, to ni to. Keyless start in lock/unlock ftw. S ključem, ki ni telefon in ni kartica. Telefon se dejansko sprazni, crkne BT kar koli. Jaz ga večkrat tudi pustim v pisarni ali doma, namenoma. Kartica je zelo zoprn format za v hlače in nasplošno. Zakaj izumljajo toplo vodo. Naj pogledajo lepo rešene in oblikovane ključe drugih. Baterije pa zdržijo ca 10 let bp.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

Zakaj izumljajo toplo vodo.

Da so hipster in vegan friendly.
#brezpodpisa

s1m0n ::

Že RFID obesek na ključu je 100x boljša rešitev kot RFID kartica :) Tega vsaj ne bi pozabil!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Mavrik ::

Machete je izjavil:

Ne ima kar s1mon prav, to ni to. Keyless start in lock/unlock ftw. S ključem, ki ni telefon in ni kartica. Telefon se dejansko sprazni, crkne BT kar koli. Jaz ga večkrat tudi pustim v pisarni ali doma, namenoma. Kartica je zelo zoprn format za v hlače in nasplošno. Zakaj izumljajo toplo vodo. Naj pogledajo lepo rešene in oblikovane ključe drugih. Baterije pa zdržijo ca 10 let bp.


Zato ker vgrajevanje anten za keyless sistem stane dnar, oni pa morajo spraviti avto pod ceno Audija A6 da ga bo kdorkoli povohal ;)
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedGone ::

da ga bo kdorkoli povohal

A je kej nafte na globini, kamor si zaril svojo glavo?

Pol milijona ljudi ŽE čaka na ta avto.
Katere črke v tem stavku ne poznaš?
Zbogom in hvala za vse ribe

Mavrik ::

1. Ti ljudje za avto še niso plačali, niti jim ni treba. To niso prodani modeli.
2. Tudi če bi to bili dejansko prodani avti (kar niso), številka ki je manjša od enomesečne prodaje avtov Renault koncerna pač ni impresivna.

A boš dobil kak popust od Tesle za tale butast fanboyizem? :) Od marketinga kaj?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

WarpedGone ::

Ker prodaja avtov s "povprečno" ceno 15 jurjev je povsem in direkt primerljiva s prodajo avtov s povprečno ceno 45 jurjev.

Če lahko dam za avto 15 jurjev, seveda lahko dam tudi 45.

A dobiš kaj plačano za te svoje idiotizme?
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Jaz jim privoščim, da jih prodajo na milijone! Več jih je več bo konkurenca migala...

Machete ::

Somalijska priobalna mafija se že veseli na milijone baterij za 'deponirat' :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

First delivery in Austin, Texas:
Zbogom in hvala za vse ribe
««
27 / 180
»»