» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
26 / 180
»»

RedDrake ::

nevone je izjavil:


Zakaj in čemu se jim bo pa smejalo? Vsem, ki imajo službe pri njih ali delajo zanje?

Težko ste bolj kratkovidni.

Aja, sem pozabila, kdo je sedaj na vrsti za world domination.

o+ nevone

Figure of speech, nevone.
Smejalo se bo šefom, ker bodo imeli večje profite in bodo "končno" ugnali nemško konkurecno.
Nima veze kdo je na vrsti za kaj.
Samo špekuliram(o), kako se stvari lahko odvijejo v prihodnosti, če se ne bo kaj drastično spremenilo.
Tu se dostikrat dela račune brez krčmarja, ker je avtoindustrija povsod zelo velik gospodarski faktor, in nobeni državi ni v interesu, da njihova propade. Tako, da tudi če recimo nemška podjetja povsem zaostanejo pri EV-jih, jih še vedno lahko iz dreka potegne država, ki sprejme kakšen zakon ali dva, da se troširana za bencin/dizel prepolovi, za elektriko pa dvigne za 300%. Pa so "rešeni" še za kako desetletje ...

thramos ::

Po mojem je zavedanje javnosti o negativnih učinkih ICEjev na okolico že dovolj visoko, da je verjetnost za to zelo majhna.

jernejl ::

Tody je izjavil:

Ta izgovor z 1000 km (ki jih naredijo samo nekateri dizli) in 5 minut tankanja (ki je mimogrede 15) pa ponavljate kot pokvarjena plošča,

Teh "mimogrede 15" minut je v resnici manj kot dve minuti.

Vsak dan tako kot mobitel lahko polnite svoj avto in bo vedno pripravljen na vožnjo.

Bolje je 1x na mesec pozdraviti delavca na bencinski črpalki, kot vsak dan v avto vtikati električni kabel.

To so tvoje osebne preference :) Ampak vozit se 300 km in ne ustavit za pol ure je pa tudi nevarno za zdravje in koncentracijo

Za zdravje in koncentracijo se ustaviš takrat, ko je to potrebno... ne takrat, ko je baterija prazna.

Dejanska izguba je pa kar prisotna v Teslinih knjigah, in nikakor ni v celoti pojasniva z vlaganji.

Nekateri pač ne vejo, da obstaja amortizacija. In da ni vsaka naložba kar naenkrat gromozanska računovodska izguba.

Od teh dejansko samo VAG bolj resno "zaostaja" kar se tiče EV-jev. Ostali imajo že vsi super hibride in solidne/dobre (GM) EV-je.
Ne rečem, morda bo BMW šel pod rušo in ga bo kupil kak kitajc, tako za sol v rane, ampak ostali veliki imho nimajo kaj skrbet.

BMW je letos prodal že preko 50.000 avtomobilov z električnim pogonom. Torej nič bistveno manj od Tesle.
S tem, da imajo neprimerno več izkušenj in znanja tudi z vsem ostalim, kar se tiče proizvodnje avtomobilov in ni neposredno električni pogon.

Sploh korejci in japonci tu znajo imeti solidno prednost, ker če bodo baterije res postale tako iskane, bodo oni v veliki prednosti ker so praktično vsi večji proizvajalci ali japonski ali pa korejski, in če mama država reče, da je treba zaščitit domačo avtoindustrijo, potem bodo samo švabi tenko piskal, ostalim se bo pa smejalo ...

Take zaščite lahko vsem povzročijo samo škodo. Če bi potem mama EU rekla, da je treba zaščititi domačo avtoindustrijo, se bo japonskim in korejskim proizvajalcem še naprej smejalo?

Magic1 ::

Kako nas vidim čez deset let tukaj govorit še vedno isto, imel bo pa 1 na 10 oseb EV. Future is here, v realnosti pa zelo počas. Nihče ni proti, razlika je samo v tem, da so eni prepričani da je to to že zdaj, drugi pa trdimo, da bo še dolgo časa preteklo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Tody ::

Par 10.000 v EU ne misli da bo zdaj ampak se že vozi z njimi

 EU EV

EU EV



Še par 10.0000 pa v ZDA

 ZDA EV

ZDA EV

jernejl ::

Jernej, rad bi te videl tankat v 2 minutah...

Točenje bencina traja ~ 1min 45s. Za praktično polni rezervoar.

Plačaš lahko s kartico na avtomatu.
Čas za priklop cevi/kabla pa ti tudi pri EV ne uide. S to razliko, da pri EV moraš to početi bistveno večkrat kot pri avtu na tekoče gorivo.

Par 10.000 v EU ne misli da bo zdaj ampak se že vozi z njimi

Ostalih dvesto milijonov v EU pa se ne.

Gregor P ::

Da, s kartico je dejansko najhitreje. Vse skupaj max 3 minute.

Gregor P je izjavil:

Sam dejansko uporabim rajši to možnost, razen seveda, če res ni nujno kaj kupiti še v trgovini bencinske postaje.

 Petromat

Petromat




In pa klasična bencinska postaja je že danes prostorna tudi za večja vozila, ki prav tako potrebujejo hitro napolniti gorivo8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

RedDrake ::

thramos je izjavil:

Po mojem je zavedanje javnosti o negativnih učinkih ICEjev na okolico že dovolj visoko, da je verjetnost za to zelo majhna.

Kaj pa zavedanje javnosti o par miljonih brezposelnih v EU?
Ko drek prileti ne samo v ventilator ampak v turbojet, potem se stvari odvijajo drugače, kot lahko kdorkoli pričakuje ...

Magic1 ::

V Grčiji dvomim, da jih zanimajo EV-ji, oziroma se sekirajo zaradi osnaževanja klasike. Polna rit se pa lahko preserava (kar ni nič narobe, dokler si to večina lahko privošči).
Če bo pa EU zahtevala, da morajo Grki nabavlat Nemške in Ameriške EV-je pa zna kej počit. (samo primer)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Gregor P ::

Naši državi gre zadnje čase vedno boljše; in ko je blagostanje večje, bo seveda tudi povpraševanje po EV pri nas v Sloveniji večje; ker si bodo ljudje lahko dejansko privoščili takšna vozila&co v prepričanju, da vozijo bolj zeleno, manj škodujejo okolju in s tem tudi sebi itd. (kar tudi zahteva svoj čas).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ginekk ::

Nikec3 je izjavil:

Oba sta itak premajhna za glavno vozilo zaradi družinskih potreb.

Tesla Model S je premajhen kot glavno vozilo? 8-O


Itak da je.
Jaz imam v tem trenutku štiri mladoletne otroke, še večina današnjih enoprostorcev je neuporabnih.
Od treh otroških sedežev dalje je večina limuzin neuporabnih že za vožnjo do trgovine, ker ne moreš niti sedežev normalno pripenjat (če že slučajno pašejo vštric).

thramos ::

RedDrake je izjavil:

Kaj pa zavedanje javnosti o par miljonih brezposelnih v EU?
Ko drek prileti ne samo v ventilator ampak v turbojet, potem se stvari odvijajo drugače, kot lahko kdorkoli pričakuje ...


Če bo drek letel kamorkoli ja, ampak če bo scenarij res umiranje ICE mastodontov, bo to zelo verjetno na obroke in ne čez noč.

Poleg tega je ljudi, ki imajo neposredno korist od posla z ICE motorji, bistveno manj kot ljudi, ki imajo od njih (resda le) posredno škodo.

nevone ::

Poleg tega je ljudi, ki imajo neposredno korist od posla z ICE motorji, bistveno manj kot ljudi, ki imajo od njih (resda le) posredno škodo.


Ti ne veš, kaj govoriš. To so samo zguljene fraze.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

thramos ::

Mirno priznam, da ugibam. A izpuhi ICE motorjev pravzaprav popolnoma neposredno škodujejo praktično vsem Evropejcem, neposredno korist pa ima le omejen krog ljudi. In ne govorimo o dilemi ICE vs. kolo/javni promet ampak ICE vs. elektrika.

Poleg tega je elektrika kot energent bistveno težji za obremenjevanje s trošarinami, kot je energent, ki se uporablja praktično le kot pogonsko gorivo.

J.McLane ::

Težje je če hočeš da je pravičen glede na uporabo vozila, ampak v Sloveniji znamo take zadeve močno poenostavit, tako kot smo cestninjenje z vinjetami. Poleg tega bo v voznem parku še dolgo na voljo dosti smrdljivcev katere se bo enostavno otrošarinilo bolj, tako da se bo kompenziralo primanjkljaj iz naslova EV.

Prva obdavčitev za EV bo sigurno letna dajatev, ki je sedaj ni, pričakujem v roku 5 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

thramos ::

Mogoče, ampak da bi se javno mnenje drastično obrnilo zgolj zaradi nesposobnosti proizvajalcev "smrdljivcev", je malo verjetno. Bodo pa v smrtnih krčih sposobni sproducirati smrad še na kakšnem drugem področju.

RedDrake ::

thramos je izjavil:

Mirno priznam, da ugibam. A izpuhi ICE motorjev pravzaprav popolnoma neposredno škodujejo praktično vsem Evropejcem, neposredno korist pa ima le omejen krog ljudi. In ne govorimo o dilemi ICE vs. kolo/javni promet ampak ICE vs. elektrika.

Poleg tega je elektrika kot energent bistveno težji za obremenjevanje s trošarinami, kot je energent, ki se uporablja praktično le kot pogonsko gorivo.

Kolaps EU ekonomije zaradi recimo stečaja VAGa in BMWja bi neposredno škodoval celemu svetu, ne samo Evropejcem.
V današnji totalno prepleteni ekonomiji, preprosto ne moreš reči v roku deset let bomo zmanjšali število prodanih vozil za faktor 10, ker bodo itak vsa vozila avtonomna in jih itak znajo delat samo ne-evropejci.
Če se to zgodi, gre kupna moč v EU v tri pisane marjetice, rezultat (brez bailoutov in raznoraznih "prehodnih" zakonov, ki bi favorizirali ICE) pa so gladko revolucije.
Kdor to podcenjuje, je imho bedak.
Ko je bila zadnja kriza, je četrt slovenije dihalo na škrge samo zato, ker je DE avto industrija zmanjšala svoj output.
Zdaj pa si zamisli, da se stvar izklopi za par let.
Naš dolg gre krat 5-10x v roku leta dveh, potem pa ... ?

nevone ::

Bodo pa v smrtnih krčih sposobni sproducirati smrad še na kakšnem drugem področju.


Upam, da nikoli nisi sedel v kakšnem od teh "smrdljivcev".

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

thramos ::

RedDrake je izjavil:

Če se to zgodi, gre kupna moč v EU v tri pisane marjetice, rezultat (brez bailoutov in raznoraznih "prehodnih" zakonov, ki bi favorizirali ICE) pa so gladko revolucije.
Kdor to podcenjuje, je imho bedak.
Ko je bila zadnja kriza, je četrt slovenije dihalo na škrge samo zato, ker je DE avto industrija zmanjšala svoj output.


Saj pravim, da ne govorim o stečaju čez noč ampak umiranju na obroke. Če zgodi revolucija na področju ICE vs. elektrike, se povsem strinjam s tabo. Ampak v to verjame oz. bolje rečeno zato navija le W1.

In ne pravim, da niti postopen zaton ICE mastodontov ne bo imel vpliva na Evropejce, ampak da, vsaj kolikor kaže trenutna klima, ljudje ne bomo čez noč pripravljeni obrniti plošče.

RedDrake ::

No, saj se strinjamo (oz sem to že vsaj dve leti nazaj napisal) - avtomoto industrija je močno dušen sistem. Hitrih sprememb ni. Potop firme ne traja eno leto, ampak 10 do 20. Že samo zaradi tega sanjati o 10% tržnem deležu enega proizvajalca v roku "par let" ni smotorno (no razen če si TSLA delničar, čigar premoženje je odvisno od tega, da bodo drugi verjeli v ta tržni delež in časovni okvir).
Stvar bo šla počasi, in ker bo šla počasi, sploh ni nujno da se "mastodonti" potopijo.
Zmanjšajo delež, morda in verjetno - nekateri.
Kot sem napisal, so tu še Toyota, Hyundai in Nissan/Renault, ki vsi že konkretno brcajo na ne-smrdljivskem področju.
Samo TSLA delničar pač _ne sme_ verjeti v katerokoli drugo firmo, da bo izdelovala EV-je, ker to pomeni manjšo TSLA vrednost.
Saj to vsi razumemo, ampak imenovati druge bedake in slabše, na ta račun, je pa malo ...

Machete ::

Zelo razumen komentar, tudi nekaj tvojih prejšnjih. Upam, da nisi v prostem času nazi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

RoccoC je izjavil:

Je to res uspelo Musku oziroma bi bilo danes dosti drugače brez Tesle?


Ne vemo. Ampak Tesla je zasluzna za to, da so naredili elektricne avtomobile popularne in so jih priblizali mnozici. In, da so to naredili so morali narediti avto ob katerem bodo ljudje ostali brez besed. Teslin Roadster je bil dejansko prvi vsaj priblizno uporaben EV. In se danes vecina ostane brez besed, ko vidi Model S in kaj avto zmore. Ima svoje omejitve ampak to jih imajo vsi avtomobili. A so te stvari, ki jih zmore avto nekaj nujnega in nekaj kar vsak potrebuje? Ne, ampak to so reci, ki avto prodajajo.

Ljudje se ne bodo _nikoli_ kolektivno odlocili za precej drazje elektricno vozilo, ki ima po vrhu vsega se nekaj neprijetnih omejitev, stvar mora imeti nek wow efekt. Zal.

Utk ::

Sej ga ima ze itak. Zoe je neskoncno bolj kul od vsakega cliota, kljub omejitvam, ceni in manj dodelani obliki. O elektricnih govorijo ze tajnice in starcki, ki niso nikoli vozili avta. Pomeni da se nekaj dogaja.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Zoe je neskoncno bolj kul od vsakega cliota, kljub omejitvam, ceni in manj dodelani obliki.


Daj nehaj no. To je taka grdoba, da noben pri zdravi pameti ne bo kupil.

Machete ::

BigWhale je izjavil:

RoccoC je izjavil:

Je to res uspelo Musku oziroma bi bilo danes dosti drugače brez Tesle?


Ne vemo. Ampak Tesla je zasluzna za to, da so naredili elektricne avtomobile popularne in so jih priblizali mnozici. In, da so to naredili so morali narediti avto ob katerem bodo ljudje ostali brez besed. Teslin Roadster je bil dejansko prvi vsaj priblizno uporaben EV. In se danes vecina ostane brez besed, ko vidi Model S in kaj avto zmore.


A res. Koliko jih poznaš, ki si lasti ta avtomobil za množice? Jaz čisto po naključju poznam modela z S. Pa zadnjič sem videl dva rentana iz avstrije za namen enep poroke. Such wow. Drugače jih sploh še ne bi videl nikoli. Ni lih neki Hrošč pri ceni enega stanovanja. :D Potemtakem je tudi i8 ljudski voz.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

bambam20 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zoe je neskoncno bolj kul od vsakega cliota, kljub omejitvam, ceni in manj dodelani obliki.


Daj nehaj no. To je taka grdoba, da noben pri zdravi pameti ne bo kupil.

Pripelji se nekam s cliotom, ušmekanim do konca, pa te ne bo nihče niti povohal. Pridi z zoem, ali pa tudi če s tistim i-miev, ki je še hujši, pa boš glavna faca.

hojnikb ::

Mogoče na meetingu grinpisovcov .)
#brezpodpisa

Tody ::

O okusih se ne razpravlja, meni sta ta novi mercedes in BMW koncepta ful grda. Pa itak sta koncepta, ko pridejo do njih ekonomisti potem to postanje čisto drugi avti :)

jernejl ::

Pridi z zoem

Večina bi opazila, da si prišel s Cliom.

Gregor P ::

Edino kar jaz opazim je, da je po mestu vedno več parkirnih mest po novem rezerviranih samo za "specifična EV"* ...



*Avant2GO
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Večina bi opazila, da si prišel s Cliom.

Pomeni da je Zoe normalen avto, ni klovnovsko spakovanje.

OT:
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

hojnikb je izjavil:

Mogoče na meetingu grinpisovcov .)

Ne, čisto navaden folk, ki se niti ne briga kaj dost za avte.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Večina bi opazila, da si prišel s Cliom.

Pomeni da je Zoe normalen avto, ni klovnovsko spakovanje.

Tisti, ki se ukvarjajo z dizajnom (in podeljujejo nagrade), so že davno ugotovili, da nimaš okusa.
http://www.bmw-sailracingacademy.com/co...

pegasus ::

Tisti, ki se ukvarjajo z dizajnom, se pretežno ukvarajo sami s sabo in so tako zame popolnoma irelevantni.

Moje mnenje je, da se da trenutne avte razdeliti med grde in nagravžne. Še posebej bmw sodi med slednje. Izraz "lep avto" je danes oksimoron.

J.McLane ::

Joj pa kaj je s temi radkpami cela znanost, to ima moj Prius na alu platiščih že 8 let in ne ni mi jih še bilo treba pritrjevati z vezicami :))



Takole rešitev bo pa Tesla predstavila čez 5 let bo pa spet cela revolucija (Beli deli so plastika):

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Unknown_001 ::

Kot apple. Delajo hype iz bedarij.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

VaeVictis ::

No dej bodimo pošteni, da je večina teh organizacij iz EU in so pristranski.

Enako kakor so pristranski pri TopGear (GrandTour) do angleških avtomobilov, nemški novinarji do nemških avtomobilov in ameriški novinarji do ameriških avtomobilov.

Beauty is in the eye of the beholder!

Meni osebno sta mi i3 in i8 všeč, tudi Ioniq, Leaf in novi Prius.

Zoe mi izgleda, kot malo bolj fancy Clio.

Star Prius mi je bil ogaben.

Model S mi je vizualno všeč, ni mi pa nek presežek, boli me pa glava, ko prideš bližje avtomobilu in vidiš, da je narejen "površno", sploh pri gapih med ploščami.

Model 3 in Model X nisem še videl v živo in ju zato ne bom komentiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

bambam20 ::

Utk je izjavil:


Pripelji se nekam s cliotom, ušmekanim do konca, pa te ne bo nihče niti povohal. Pridi z zoem, ali pa tudi če s tistim i-miev, ki je še hujši, pa boš glavna faca.



VOhat me pa res ne rabijo, ker ne oddajam neprijetnih vonjav. Ne vem, kje si ti dobil iddejo, da bo takšna nezanimiva grdoba, samo zato, ker je na štrom zbujala pozornosT? A mogoče razni hyundaiji i20, i30, škode, seat ibice in wv up vzbujajo pozornost? Neopazni..

Avto mora imeti razen elektor pogona še lepo obliko. Na splošno mora biti avto lepe oblike, da privablja poglede.

Če se pripeljaš nekam s CLiotom RS boš vzbudil zanimanje, ker je lep, ker večina, ki se malce spoznajo na avtomobile vedo, da je to eden najboljših hatchbackov.

Toliko o tem, da ne razumeš zakaj je Tesla s svojim modelom S in Modelom m3 zanimiva. Zaradi všečne oblike, ki je nekakšne mešanica Aston Martina, Jaguarja, Porscheja ).

Utk ::

Škoda govorit. Pejd na kak žur na katerega bo prišel še kdo z zoejem, ali pa celo i3, ki je res grd, pa se bo v njegov avto vseeno zapikalo sigurno 10x več ljudi kot v novega cliota, megana, ali kater ti že je lep.
Jaz sploh ne zanikam, da je clio lepši, i3 je pa itak res grd, ampak to nima veze. Elektrika je postala kul. Tesla je v drugi ligi, je pa prispevala k temu. Tudi grda tesla bi bila zanimiva, samo prodali jih bi manj.

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:


Pomeni da je Zoe normalen avto, ni klovnovsko spakovanje.



Mislu si tega a ne. Prenovljenega i3s.




Ko je človek živčen je raztreščen. Te popolnoma razumem.

Utk je izjavil:

Škoda govorit. Pejd na kak žur na katerega bo prišel še kdo z zoejem, ali pa celo i3, ki je res grd, pa se bo v njegov avto vseeno zapikalo sigurno 10x več ljudi kot v novega cliota, megana, ali kater ti že je lep.
Jaz sploh ne zanikam, da je clio lepši, i3 je pa itak res grd, ampak to nima veze. Elektrika je postala kul. Tesla je v drugi ligi, je pa prispevala k temu. Tudi grda tesla bi bila zanimiva, samo prodali jih bi manj.


Zoe je tako neprepoznaven in izgleda kot kakšna Opel Corsa. Ne bo šlo. Napačno razmišljanje imaš, da smao zato, ker je vozilo na električen pogon, da je zanimivo širši množici.

Grda Tesla ne bi bila zanimiva. Tudi grdi Iphone ne bi bil množično zanimiv. Mnoćično zaželjene so stvari, ki so lepe na oko. Prefinjen Design je tisti, ki prodaja, če imaš seveda denar.Če si omejen s sredstvi pač kupiš nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Res si opazen v tej lepoti. Z vrečko na glavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

RoccoC ::

Od vseh EV ki so na cesti je meni najlepši i3. Tesle so kot športni vzhodnjaški avtomobili (meni pač ne sedejo ne športni japonci, korejci), Zoe je pač še ne majhen avtek (nič posebnega), stari leaf je vzhodnjaško grd, novi je pač kot micra. Edino i3 je nekaj posebnega, drugačnega.

Machete ::

i5 bo verjetno tisto kar čakamo.

http://www.express.co.uk/life-style/car...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

jernejl ::

No dej bodimo pošteni, da je večina teh organizacij iz EU in so pristranski.

Tiste, ki so iz EU, so pristranske, one ki niso, pa so se zmotile?
Še zmeraj so vse te organizacije bistveno bolj merodajne od nekaj forumskih nakladačev. Še posebej pa tistih, ki si lastijo delnice konkurektov. Tisti bodo kritizirali konkurenco, četudi jim je všeč.

Logično pa je, da so povprečne evropske oči drugačne od ameriških in te od japonskih. In da bo evropski dizajn v evropi bolje sprejet. Japonski pa na japonskem.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mogoče na meetingu grinpisovcov .)

Ne, čisto navaden folk, ki se niti ne briga kaj dost za avte.


Tisti, ki se ne birgajo za avte ne bodo opazili Nissan Micre mislim;(( Zoeja.

Machete je izjavil:

i5 bo verjetno tisto kar čakamo.

http://www.express.co.uk/life-style/car...



Čez 4 leta, če sem pravilno zasledil.

Samo leta 2021 bo imela "TESLA popolni monopol" na trgu EV-jev, če gre verjeti forumaškim "poznavalcem" . ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Dejmo vsi .. "u kako je grd"



Je pa res, da je Tesla oz. Elon musk vizionar, ki je močno brcnil okorelo avtomobilsko industrijo v rit, da se se zmigali malce.

RoccoC je izjavil:

Od vseh EV ki so na cesti je meni najlepši i3. Tesle so kot športni vzhodnjaški avtomobili (meni pač ne sedejo ne športni japonci, korejci), Zoe je pač še ne majhen avtek (nič posebnega), stari leaf je vzhodnjaško grd, novi je pač kot micra. Edino i3 je nekaj posebnega, drugačnega.


Novi BOlt je lep. Samo predrag za cneo 37 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

WarpedGone ::

Samo leta 2021 bo imela "TESLA popolni monopol" na trgu EV-jev, če gre verjeti forumaškim "poznavalcem" .

Le dve vprašanji:
- kakšna bo cena i5
- kakšna bo proizvodnja i5

Dva odgovora:
- visoka (glede na teslino ponudbo)
- nizka (glede na teslino ponudbo)

5000 EV letno je bilo 'zanimivo leta 2015.
Leta 2020 bo zanimiva cifra okrog 500.000 letno - če bo bog dal, bo takrat na cesti že več kot milijon teslinih trojk.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Samo leta 2021 bo imela "TESLA popolni monopol" na trgu EV-jev, če gre verjeti forumaškim "poznavalcem" .

Le dve vprašanji:
- kakšna bo cena i5
- kakšna bo proizvodnja i5

Dva odgovora:
- visoka (glede na teslino ponudbo)
- nizka (glede na teslino ponudbo)

5000 EV letno je bilo 'zanimivo leta 2015.
Leta 2020 bo zanimiva cifra okrog 500.000 letno - če bo bog dal, bo takrat na cesti že več kot milijon teslinih trojk.



Se strinam. i5 bo zagotovo 70-90 tisoč EUR ? i5 želi biti v segmentu Tesle S.

Niso pa pri BMWju še vedno predstavili nič v segmentu, kjer je sedaj model 3. Tudi prenovljeni i3s to ni.


Sem napisal, da Tesla močno pritiska na okorele dinozavre. Tukaj ne moremo oporekati. Sam imam edino zamero, da je M3 precej dražji, ko doplačaš vse tiste uporabne bombončke, ki ta avto naredijo močno izstopajočega.

Zamera seveda leti, ker nimam 50 jurjev :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

mikhaair ::

Tesla S killer pravijo pri BMW. :) Model S bo takrat zivahno brcajoc starcek, mogoce facelift, izboljsane baterije itd. Manjka se napoved model3 killer, SUV killer....:)

WarpedGone ::

bmwjev tesla S killer bo najprej pofental bmwjeve bencinske in dizlske petke, šestke in sedmice.
tega se bmw zaveda in to je glavi razlog klovnovstva i3.
in to je glavni razlog da bo do nesmešnega bmw ev preteklo še mnogo vode
Zbogom in hvala za vse ribe
««
26 / 180
»»