» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
25 / 180
»»

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Zakaj točno bi nekdo hotel imet BMW-ja? Da se z njim pripelješ na koncert Cece? Nekako je to edino mesto, na katerega se spomnim, kjer bi BMW še "palil".

Tesla je dražja in manj udobna. Zakaj bi nekdo želel imeti Teslo?

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Zakaj točno bi nekdo hotel imet BMW-ja? Da se z njim pripelješ na koncert Cece? Nekako je to edino mesto, na katerega se spomnim, kjer bi BMW še "palil".


Z BMW jem lahk vsaj sponzorično za eno noč dobiš :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Reddit: The new Model 3 motor. Its history and what it is likely to be. Long + References

Tl;dr:

- It's all about motor efficiency.
- There are 3 different basic motor types: Induction (used by Model S/X), permanent magnet, reluctance.
- You can combine permanent magnet + reluctance in one motor, which is what Toyota, Nissan, BMW does, and Tesla probably/ maybe will do for Model 3.
- Permanent magnet + reluctance is definitely more efficient than Induction. Probably lower maximum power, though. So: More range, less acceleration (still very good).
- All motors already have a VERY GOOD efficiency (>90% peak). When comparing the different approaches, we're talking about squeezing out the last bit.
- To squeeze out the last bit engineers have to know i) fleet data showing how fast people actually drive/accelerate/brake in real life, ii) motor data showing the motor efficiency of every possible motor at all RPMs and torques. Then you "just" have to match i) and ii). To then choose a motor, maybe you also want to consider production costs, since permanent magnets aren't that cheap. However, it's not that the production costs of the different motors are in complete different ballparks.
- From a user's point of view, there won't be much difference (except range and maybe maximum acceleration). All motors make the same noise, require the same maintenance (none) and will be good for far more than 1,000,000 kilometers.
- You don't like the trade-off between "maximum range" and "maximum acceleration"? Just wait for Tesla's new dual motor designs! I expect them to choose different motors for the front and the rear, probably also geared differently, which will give you the best of both worlds.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

No o tem sem že govoril, da se bo verjetno zgodilo:

You don't like the trade-off between "maximum range" and "maximum acceleration"? Just wait for Tesla's new dual motor designs! I expect them to choose different motors for the front and the rear, probably also geared differently, which will give you the best of both worlds.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::


Dacia
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

ginekk ::

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Podobna sta si v tem, da si vecina potrosnikov zeli njunih izdelkov. Poznam kar nekaj ljudi, ki bi kupili Teslo (in ne BMW) , ce bi imeli 50k evrov za avto. Pa ga nimajo.

Ni res. Večina ljudi o Tesli sploh nima pojma, kaj šele, da bi si želeli njenih izdelkov.



Se strinjam s slednjim. Tista "večina potrošnikov" bolj pomeni večina takih, ki jim mamica plačuje elektriko. Stavim, da če bi vzel nek povprečen vzorec voznikov, bi večina ne prepoznala avta ali zgolj logo.

Jaz osebno Tesle 3 ne bi imel, Teslo S pa zgolj za igračkat. Oba sta itak premajhna za glavno vozilo zaradi družinskih potreb. Hobi avto za igrat pa že imam in za tako ceno bi raje vozil rabljenega Ferrarija, kot Teslo. Tesla niti ni zasnovana kot športni avto. Pravzaprav, če mi kdo danes podari Teslo bi jo najraje naprej prodal.

Recimo da EV domet že zdaj zadostuje večini voženj in se da ostalo narest za enako znosno.
Zaenkrat so še predragi, recimo da bo masovna proizvodnja optimizirala tudi ceno.

Pravi pravi preizkus za EVje ko bo elektro-omrežje prvič počepnilo ali pa se dva blokarja stepla na smrt, ker ne bo dosti podaljškov za napeljat.
Drugi pa ko bo država prelila zdajšnjih 50% trošarin iz fosilnih goriv na EV porabljeno elektriko.

J.McLane ::

Kaj pa maš ti za družinske potrebe? Kombi? Koliko otrok?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RoccoC ::

http://siol.net/avtomoto/novice/mercede...

Ko se tale dva resno odločita za vstop v elektriko je samo še by by Tesla...

hammock ::

RoccoC je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/mercede...

Ko se tale dva resno odločita za vstop v elektriko je samo še by by Tesla...

Baterije pa bosta na alibabi nabavla?

RoccoC ::

hammock je izjavil:

RoccoC je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/mercede...

Ko se tale dva resno odločita za vstop v elektriko je samo še by by Tesla...

Baterije pa bosta na alibabi nabavla?


Ljolz, ti pa vsako nebulozo od Muska kupiš. Tesla ima po tvoje že kar monopol nad proizvodnjo le-teh la kaj : http://fortune.com/2017/06/28/elon-musk...
https://cleantechnica.com/2017/05/24/la...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Alec999 ()

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

Kaj pa maš ti za družinske potrebe? Kombi? Koliko otrok?


Zih 5 komadov otrok pa VW multivan :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hammock ::

RoccoC je izjavil:

hammock je izjavil:

RoccoC je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/mercede...

Ko se tale dva resno odločita za vstop v elektriko je samo še by by Tesla...

Baterije pa bosta na alibabi nabavla?


Ljolz, ti pa vsako nebulozo od Muska kupiš. Tesla ima po tvoje že kar monopol nad proizvodnjo le-teh la kaj : http://fortune.com/2017/06/28/elon-musk...
https://cleantechnica.com/2017/05/24/la...


Seveda, to bo resilo nemsko avtoindustrijo. Vzemi malo kalkulator v roke poba, pa zracunaj koliko avtov lahko naredis z 100GWh letne proizvodnje. Saj ne da jo lahko v recenem roku magicno dosezejo.

Nikec3 ::

Oba sta itak premajhna za glavno vozilo zaradi družinskih potreb.

Tesla Model S je premajhen kot glavno vozilo? 8-O
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hammock ::

Nikec3 je izjavil:

Oba sta itak premajhna za glavno vozilo zaradi družinskih potreb.

Tesla Model S je premajhen kot glavno vozilo? 8-O

Tudi sam sem fasciniran nad tem kaksna vozila ljudje potrebujejo. Kot motorist lahko z 50 litri prtljage grem komot na enotedensko potovanje, zato tocno ne razumem zakaj je nujno potrebno imeti prtljaznik z dvema kubikoma prostora. Vsaj karavana, ce ze ne SUVa. Ni avto premajhen, prevec sranja vlacis s sabo.

Ali kot bi rekel foter, vcasih smo stirje sli z ficotom na morje.

Gregor P ::

Jah danes pa tudi tvoj foter ne bi več šel s fičom 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:

Oba sta itak premajhna za glavno vozilo zaradi družinskih potreb.

Tesla Model S je premajhen kot glavno vozilo? 8-O



Predrag.

Unknown_001 ::

Gregor P je izjavil:

Jah danes pa tudi tvoj foter ne bi več šel s fičom 8-)


Standard je zrasel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

hammock je izjavil:

Ni avto premajhen, prevec sranja vlacis s sabo.
Ali kot bi rekel foter, vcasih smo stirje sli z ficotom na morje.


Dedek bi pa rekel, da so sli vcasih s konjem in kocijo. Your point? In ne, ne vlacimo prevec sranja na dopust ali kamorkoli ze gremo. Jaz si na dopustu ne perem cunj. Zato za celo familijo vzamem toliko cunj s sabo, da zdrzijo ves cas dopusta. Recimo. Sicer pa ima Model S dovolj velik prtljaznik.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Ni avto premajhen, prevec sranja vlacis s sabo.
Ali kot bi rekel foter, vcasih smo stirje sli z ficotom na morje.


Dedek bi pa rekel, da so sli vcasih s konjem in kocijo. Your point? In ne, ne vlacimo prevec sranja na dopust ali kamorkoli ze gremo. Jaz si na dopustu ne perem cunj. Zato za celo familijo vzamem toliko cunj s sabo, da zdrzijo ves cas dopusta. Recimo. Sicer pa ima Model S dovolj velik prtljaznik.


Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mavrik ::

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Ni avto premajhen, prevec sranja vlacis s sabo.
Ali kot bi rekel foter, vcasih smo stirje sli z ficotom na morje.


Dedek bi pa rekel, da so sli vcasih s konjem in kocijo. Your point? In ne, ne vlacimo prevec sranja na dopust ali kamorkoli ze gremo. Jaz si na dopustu ne perem cunj. Zato za celo familijo vzamem toliko cunj s sabo, da zdrzijo ves cas dopusta. Recimo. Sicer pa ima Model S dovolj velik prtljaznik.


Tesla model S pa res nima dovolj placa za družino z enim otrokom, karkoli je manjše od Q7 je nevarno in premajhno. Ne boj neodgovoren do svojih otrok!
The truth is rarely pure and never simple.

Unknown_001 ::

Mavrik je izjavil:

BigWhale je izjavil:

hammock je izjavil:

Ni avto premajhen, prevec sranja vlacis s sabo.
Ali kot bi rekel foter, vcasih smo stirje sli z ficotom na morje.


Dedek bi pa rekel, da so sli vcasih s konjem in kocijo. Your point? In ne, ne vlacimo prevec sranja na dopust ali kamorkoli ze gremo. Jaz si na dopustu ne perem cunj. Zato za celo familijo vzamem toliko cunj s sabo, da zdrzijo ves cas dopusta. Recimo. Sicer pa ima Model S dovolj velik prtljaznik.


Tesla model S pa res nima dovolj placa za družino z enim otrokom, karkoli je manjše od Q7 je nevarno in premajhno. Ne boj neodgovoren do svojih otrok!


Kako ste skromni. Mi se na morje odpravimo kar s polpriklopnikom. /s
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

pegasus ::

Ah dej v Q7 niti svojih igrač ne spravim, kje so šele od mulcev igrače ... Morš met tavelik avtodom, ni druge. Sodelavc recimo si je 20tonski šleper kupil, predelan v mobilno hišico .. to je to ;)

hammock ::

Kar kupujte to saro, vam bom pomahal z mojega Kawasakija, ko se bom peljal mimo vas, medtem ko boste stali v koloni :))

Ko smo ze pri tem... tudi motorji se elektrificirajo. Edino samovoznosti si nekako ne morem predstavljati.

Unknown_001 ::

hammock je izjavil:

Kar kupujte to saro, vam bom pomahal z mojega Kawasakija, ko se bom peljal mimo vas, medtem ko boste stali v koloni :))

Ko smo ze pri tem... tudi motorji se elektrificirajo. Edino samovoznosti si nekako ne morem predstavljati.


Honda je mislim da že naredila korak v smeri, da se motor sam balansira.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

BMW tudi.

RoccoC ::

hammock je izjavil:

RoccoC je izjavil:

hammock je izjavil:

RoccoC je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/mercede...

Ko se tale dva resno odločita za vstop v elektriko je samo še by by Tesla...

Baterije pa bosta na alibabi nabavla?


Ljolz, ti pa vsako nebulozo od Muska kupiš. Tesla ima po tvoje že kar monopol nad proizvodnjo le-teh la kaj : http://fortune.com/2017/06/28/elon-musk...
https://cleantechnica.com/2017/05/24/la...


Seveda, to bo resilo nemsko avtoindustrijo. Vzemi malo kalkulator v roke poba, pa zracunaj koliko avtov lahko naredis z 100GWh letne proizvodnje. Saj ne da jo lahko v recenem roku magicno dosezejo.


Si odprl oba linka (glede na odgovor očitno ne...) ? Ste mi res zanimivi ljudje, ki verjamete vse kar reče Musk, čeprav je dokazljivo, da se je že velikokrat direktno zlagal ali pa vsaj močno precenjeval, dvomite pa v vse kar reče morebitna konkurenca...

WarpedGone ::

... morebitna konkurenca obljube katerih poslušamo že +10 let in gledamo njihove slikce. Na cesti je pa nič od nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

RoccoC ::

WarpedGone je izjavil:

... morebitna konkurenca obljube katerih poslušamo že +10 let in gledamo njihove slikce. Na cesti je pa nič od nič.


Tebi osnove posla niso jasne, seveda stari proizvajalci zaradi marketinga in politike razvijajo, razstavljajo in prodajajo micene serije el. avtomobilov in se tudi pripravljajo za čas ko/če bodo baterije takšne da boš lahko prevozil 1000km in jo napolnil v 5 minutah. Nimajo pa prav nobenega razloga da bi z izgubo (kot to počne Tesla) prodajali sedanje kompromisne el. avtomobile. Nimajo delničarjev, ki padajo na vsak hype in so zadovoljni tudi če nikoli ne pokasirajo dividende in četudi še ne vem koliko let ne bodo videli nobenega dobička podjetja...

DamijanD ::

Če gre verjeti Musku, glavni motiv pri Tesli ni zavladati avtomobilskemu svetu, postati največji proizvajalec, ... ampak nekako premakniti svet korak naprej proti EV - zaradi ekologije. In dejansko mu je to uspelo, saj se vidi, da so v zadnjem letu tudi ostali začeli malo korakati proti tej smeri; mesta se počasi zapirajo za ICE...

Se je pa potrebno zavedati, da če hočemo boljši zrak, da bomo morali nekaj žrtvovati in to je 5 minut tankanja za 1000+km dosega.

RoccoC ::

Je to res uspelo Musku oziroma bi bilo danes dosti drugače brez Tesle? Drugače se pa strinjam, Tesla poslovne prihodnosti nima, ker ne deluje poslovno - bo propadla, se bo prodala ali pa bo životarila kot nišni proizvajalec. IMO seveda, sam ji sicer iskreno želim da uspe, takše zgodbe kot jo prodaja Musk so sicer tudi meni všeč.

Gregor P ::

Se kdo še spomni zgodbe VW Sharana, kako so vsi konkurenti čakali ...8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

Ne. Pripoveduj nam jo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RoccoC ::

Gregor P je izjavil:

Se kdo še spomni zgodbe VW Sharana, kako so vsi konkurenti čakali ...8-)


Ja in kaj, prodaja Sharana je bila za kratek čas uspeh v nišni kategoriji in nič več kot to...

Tody ::

In zakaj točno rabiš 1000 km doseg? Mislim vsak dan delaš 1000 km? Dejte malce spremenit miselnost in ugotovit da se vam ni treba vstavljat na bencinskih črpalkah in vohat hlape in smrdet po bencinu, ter čakat v vrsti za plačevanje in odgovarjat ne nimam petrol kartice itd itd.

Vsak dan tako kot mobitel lahko polnite svoj avto in bo vedno pripravljen na vožnjo. Medtem ko vi spite se avto "tanka"... Seveda naftni lobiji niso lih srečni ampak jebi ga. Ta izgovor z 1000 km (ki jih naredijo samo nekateri dizli) in 5 minut tankanja (ki je mimogrede 15) pa ponavljate kot pokvarjena plošča, kot da ne zabušavate na kosilu vsaj pol ure...

Tisti ki so 24 ur v avtomobilu pa trenutno niso kandidati za EV, prav tako ne tisti ki živijo v bloku,... Vrjetno pa je zadosti ljudi ki niso množica teh dveh skupin.

RoccoC ::

Jaz ga rabim, ko grem kam daleč se nimam volje ustavljat vmes za par ur. Pa ni samo doseg in nezmožnost polnjenja (blokovski ljudje) problem pri sedanjih el. avtomobilih. Je tudi cena, možnost izbire itd. Zakaj bi delal kompromise če mi jih ni treba? Tudi tako opevana ekološka nota je bolj tako tako, izpusti v celotni življenski dobi današnjih el. avtomobiloh (od proizvodnje, proizvodnje elektrike, do razgradnje baterije) po številnih študijah niso nič manjši kot pri klasičnih avtomobilih.

Aja, pa sam že tudi razmišljam o nakupu EV, ampak izključno kot drugi avto. BMWjev i3 mi je prav všeč...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RoccoC ()

Tody ::

To so tvoje osebne preference :) Ampak vozit se 300 km in ne ustavit za pol ure je pa tudi nevarno za zdravje in koncentracijo

, giving the 90 kWh Model S an additional 170 miles (270 km) of range in about 30 minutes charge and a full charge in around 75 minutes.


Kar se pa tiče cene, zato vsi navijamo da bodo začel tudi drugi migat, več konkurence manjše cene večja dostopnost več denarja za raziskave...

Gregor P ::

Tody je izjavil:

ter čakat v vrsti za plačevanje in odgovarjat ne nimam petrol kartice itd itd.
Ne razumem, zakaj čakaš v vrsti, ko pa lahko plačaš direktno na sami črpalki/agregatu s kartico? Na splošno rad čakaš v vrstah?!?8-O

Machete je izjavil:

Ne. Pripoveduj nam jo.
... to je tista zgodba, ko je konkurenca leta čakala, da je lahko nato tudi sama začela s proizvodnjo takšnih enoprostorcev, namesto da bi kaj plačala VW in bi jih lahko izdelovali že prej. Morda bi se dalo najti kakšni primerjavo tudi v tej zgodbi tu.;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tody ::

Ne povsod, pa dostkrat ne dela...

RedDrake ::

Gregor P je izjavil:

... to je tista zgodba, ko je konkurenca leta čakala, da je lahko nato tudi sama začela s proizvodnjo takšnih enoprostorcev, namesto da bi kaj plačala VW in bi jih lahko izdelovali že prej. Morda bi se dalo najti kakšni primerjavo tudi v tej zgodbi tu.;)

Sorry za OT, ampak katera konkurenca?
Renault in PSA so imeli enoprostorce že dlje časa na tržišču ko je prišel Sharan.
Ford in Seat sta prodajala Sharana pod drugim imenom. Kdo pa je čakal?

Utk ::

wtf, ko je sharan prišel ven, je bil espace že skoraj v tretji generaciji.

Gregor P ::

Se opravičujem morda sem zamešal z Renaultovim enoprostorcem; poanta zgodbe (po očitno slabem spominu) je, da ga je nekdo izmed teh proizvajalcev imel prvi in je konkurenca nato več let čakala, preden je začela z lastnimi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RoccoC ::

Utk je izjavil:

wtf, ko je sharan prišel ven, je bil espace že skoraj v tretji generaciji.


Sej po moje je mislil espace, lapsus.

WarpedGone ::

Nimajo pa prav nobenega razloga da bi z izgubo (kot to počne Tesla) prodajali sedanje kompromisne el. avtomobile.

Dokler si ne razčistiš te zgodbe okrog izgube, si v črni luknji razumevanja dogajanja.
Lahko samo debelo gledaš kaj se dogaja in se čudiš zakva hudiča že ne propadejo.

"Hype", "zgodba" niso pojasnila.

Začni brati to temo na strani 1.
Zbogom in hvala za vse ribe

RoccoC ::

WarpedGone je izjavil:

Nimajo pa prav nobenega razloga da bi z izgubo (kot to počne Tesla) prodajali sedanje kompromisne el. avtomobile.

Dokler si ne razčistiš te zgodbe okrog izgube, si v črni luknji razumevanja dogajanja.
Lahko samo debelo gledaš kaj se dogaja in se čudiš zakva hudiča že ne propadejo.

"Hype", "zgodba" niso pojasnila.

Začni brati to temo na strani 1.


LOL, nima nobenega smisla WO, ker je vsaj pol postov tvojih. Ti mi pa nisi ravno kredibilen vir (fanboye vedno spremljam z veliko skepso). Dejanska izguba je pa kar prisotna v Teslinih knjigah, in nikakor ni v celoti pojasniva z vlaganji. Glede dejanske marže imamo pa samo pravljične zgodbe Muska kako bo le-ta enkrat v prihodnosti 25%....

Gregor P ::

Bojda so opazili T3 v Sloveniji; W1 je to tvoj?:P




The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Se opravičujem morda sem zamešal z Renaultovim enoprostorcem; poanta zgodbe (po očitno slabem spominu) je, da ga je nekdo izmed teh proizvajalcev imel prvi in je konkurenca nato več let čakala, preden je začela z lastnimi.

Niti to ni res, američani so jih imeli že prej, japonci v ameriki tudi, espace je bil prvi v evropi, in takoj za njim so prišli tudi japonski kombiji. Ampak nekateri ne vidijo drugega kot nemških avtov, in potem pridejo ven take stvari, da konkurenca čaka...če švabi čakajo, ne pomeni, da vsi čakajo. Kitajci delajo, renault se tudi nekaj matra, korejci bojo itak kopirali in to hitro, to je pa že pol svetovne proizvodnje.

Gregor P ::

Ni treba sedaj pretiravati Espace je očitno iz leta 1984 (razvijati pa so očitno ga začeli že v 70-ih). Gre pa za njegov specifičen enoprostorni dizajn; logično da so bili razni multivani ipd. že prej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

RedDrake ::

Utk je izjavil:


Niti to ni res, američani so jih imeli že prej, japonci v ameriki tudi, espace je bil prvi v evropi, in takoj za njim so prišli tudi japonski kombiji. Ampak nekateri ne vidijo drugega kot nemških avtov, in potem pridejo ven take stvari, da konkurenca čaka...če švabi čakajo, ne pomeni, da vsi čakajo. Kitajci delajo, renault se tudi nekaj matra, korejci bojo itak kopirali in to hitro, to je pa že pol svetovne proizvodnje.

Točno to.

Samo tu je en manjši problem.
Recimo W1 je dostikrat namignil kako bodo "veliki" dinozavri propadli zaradi Tesle.
Pod veliki bi jaz recimo štel Toyoto, VAG, Renault/Nissan, Hyundai/KIA in recimo GM.
Od teh dejansko samo VAG bolj resno "zaostaja" kar se tiče EV-jev. Ostali imajo že vsi super hibride in solidne/dobre (GM) EV-je.
Ne rečem, morda bo BMW šel pod rušo in ga bo kupil kak kitajc, tako za sol v rane, ampak ostali veliki imho nimajo kaj skrbet.
Tudi W1 je morda malce preveč omejen na Nemčijo, ko gleda ostale.
Sploh korejci in japonci tu znajo imeti solidno prednost, ker če bodo baterije res postale tako iskane, bodo oni v veliki prednosti ker so praktično vsi večji proizvajalci ali japonski ali pa korejski, in če mama država reče, da je treba zaščitit domačo avtoindustrijo, potem bodo samo švabi tenko piskal, ostalim se bo pa smejalo ...

nevone ::

potem bodo samo švabi tenko piskal, ostalim se bo pa smejalo ...


Zakaj in čemu se jim bo pa smejalo? Vsem, ki imajo službe pri njih ali delajo zanje?

Težko ste bolj kratkovidni.

Aja, sem pozabila, kdo je sedaj na vrsti za world domination.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
««
25 / 180
»»