Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
hammock ::
@Utk, si izgleda še en izmed sledilcev ki misli da je Musk božanstvo in mu verjame v vse kar reče ;)). Zakaj zaboga so pa sedaj Xu in Su sedaj konkretno znižali ceno če pa cena ni pomembna saj nimata konkurence. Pa še Tesla drastično potrebuje vsak cent - kratkoročne obveznosti že za 2krat presegajo cash. Idini razlog je seveda da prodaja ne gre, ne pa laži da se dobro prodajata. Pocčasi bo čas za nov short delnice...
Prodaja ne gre? Resno ti to?
Tako jim ne gre da moras 2 leti cakat avto. Luzerji, res.
Utk ::
5 jurjev popusta dobis pri meganu, zakaj bi bilo cudno pri tesli za 70. Najvecja konkurenca Su je pa 3. Sicer sem jaz ze lani tu pisal, da so s S-om verjetno dosegli maksimum prodaje, tolk pa tolk jih pac lahko tesla proda na leto za ta denar, vec ne. Ali jih vec noce elektrike, ali jim tesla enostavno ni vsec. Marsikdo bi bil vesel, ce bi lahko prodal blizu tolk avtov za 100 jurjev. Renault jih ne bo nikoli, pa je velik in lahko naredi kar hoce, cez noc, a ne da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
s1m0n ::
WarpedGone je izjavil:
Pogon tega pokrova gre preko 12v akumulatorja, enako kot vse drugo v avtu razen gĺavnega pogona.
Vemo a tudi ta se lahko izprazni, pokvari je dotrajan...
Tody ::
Fantje kr ficota kupit, vse boste lahko sami popravil! Glede na to da so podvojili prihodke vrjetno jim ne gre slabo, ce bi se kdo kej naucil na faksu bi vrjetno vedl tud kaj je tocka preloma, kaj so produktivne zmogljivosti, verige dobaviteljev itd, tko ste pa vse preplonkal in trosite buce nakol
bambam20 ::
Fantje kr ficota kupit, vse boste lahko sami popravil! Glede na to da so podvojili prihodke vrjetno jim ne gre slabo, ce bi se kdo kej naucil na faksu bi vrjetno vedl tud kaj je tocka preloma, kaj so produktivne zmogljivosti, verige dobaviteljev itd, tko ste pa vse preplonkal in trosite buce nakol
če še vedno delajo izgube. Koliko milijonov vozil bodo morali proizvedit, da bodo imeli dobiček mi povej.
Tako jim ne gre da moras 2 leti cakat avto. Luzerji, res.
To ni nič. Na novo serijo BMW serije 3 recimo čakaš 7 let. Kaj pa to
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Tody ::
Ko bodo nehali gradit tovarne. Ko bo prisla tesla 4 recimor bo uporabljala iste kapacitete kot jih zdaj 3, stem da ne bodo vec strosek za firmo, ker so jih ze prejsni modeli placal ergo bo to dobicek
Goody ::
Problem je ta ker Musk glede ekonomike dokazljivo vseskozi laže oz. napoveduje biiiiistveno boljše rezultate kot pa se potem dejansko zgodilo. Zadnja takšna je o 25% marži, o tempu proizvodnje in o tem kako bo enostavno servisiral dolg ko bo rampal proizvodnjo 3. Sami avti so dobri ampak Musk kot veliko vizionarjer nima pojma o ekonomiki, tole vse laufa na sentimentu. Best case scenario je imo da se pred bankrotom proda kakšni Toyoti recimo. Glede novega šorta pa bo najboljši čas nekje septembra ko bodo pričele prihajati info da proizvodnja ne poteka tako kot sedaj pravi Musk.
WarpedGone ::
Nekaj špekulacije:
The Model S/X have a modular charger design that features 24A modules. This enables 3-phase charging in Europe (3x 24A modules), and in the US it supports 48A charging (2x 24A modules in parallel) or with an upgrade (now standard) it supports 72A charging (3x 24A modules in parallel).
Some suppositions:
- Tesla wants to support 3-phase charging when the Model 3 is brought to Europe
- Like the S/X, Tesla wants to use the same basic charger in the US and European Model 3
- The Model 3 is cost-down and likely has a smaller/less powerful charger than the Model S
- The base Model 3 has a lower cost charger than the extended range Model 3
My guess is that Tesla has the same basic architecture for the Model 3 charger (up to 3 modules to support 3 phase charging, paralleled for the US). However, it seems reasonable that they would use a smaller, lower cost charger with 16A modules instead of 32A modules.
This would result in:
- 32A charging on the base Model 3 (2x 16A modules)
- 48A charging on the extended range Model 3 (3x 16A modules)
- 16A 3-phase charging on the European Model 3
Zbogom in hvala za vse ribe
DamijanD ::
A ni bedno, da je treba take stvari špekulirat? Jaz bi pričakoval, da ko je avto zunaj, da imaš vse tehnične podatke na voljo. Za ICE ni potrebno špekulirat a je 1.6 motor 1511 ali 1598 cm3. Dejansko da proizvajalec vse podatke na voljo. Tesla pa pri 3ki (imho) kar preveč skriva tehnične podrobnosti...
cesnja ::
A ni bedno, da je treba take stvari špekulirat? Jaz bi pričakoval, da ko je avto zunaj, da imaš vse tehnične podatke na voljo. Za ICE ni potrebno špekulirat a je 1.6 motor 1511 ali 1598 cm3. Dejansko da proizvajalec vse podatke na voljo. Tesla pa pri 3ki (imho) kar preveč skriva tehnične podrobnosti...
Hehe, pri Volkswagnu je bilo tudi treba nekaj let po zacetku prodaje dolocenih modelov spekulirat, kaj se dogaja z izpusnimi plini.
s1m0n ::
Podatkov o porabi in izpustih tako ali tako nihče ne jemlje resno, če je izvor podatkov od proizvajalca samega!
Kar se pa tiče M3 podrobnosti je treba skrivat, da je hype večji!
Kar se pa tiče M3 podrobnosti je treba skrivat, da je hype večji!
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
126 MPGe.
Odrto vprašanje je če je to z 19" ali 18" kolesi.
Jao, toliko placa bi se tudi našlo okoli mašine v mojem avtu.
Magic
Unknown_001 ::
Tok placa kot pri poršu... za eno nakupovalno košarico in dva flaškona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
alkor ::
Tesla ne bo nikol propadla, niti jo Musk-u ne bo treba prodajat. Res je v minusu in se nekaj casa bo....
Dejstvo pa je, da je Musk vizionar z veliko karizme. Folke ne kupuje avte samo zaradi "stroma", ampak tudi zato ker verjamejo v Muska, v njegovo vizijo....preprica jih s svojim nastopi, s svojimi govori...
Dela na temu, da bo gospodinjstvo energetsko cisto neodvisno....kar mu je deloma ze uspelo;
Kalifornija---stresniki iz soncnih celic, Teslina baterija v bajti in avto Tesla. Drugega ne rabis....pri nas bomo mel pa lahko zraven se vetrnico :)
SpaceX....za 10 kratnik je znizal cene poletov in prevoz tovora v orbito, vesolje, kasneje Mars....
Tukaj je se Hyper loop in njegova "Boring" company.....
Vsi avtomobilski proizvajalci ga skusajo ujeti in prehiteti, sam ne verjamem da bo komu uspelo....sem preprican, da bo par danes najvecjih slo kmal v maloro (ala Nokia)...
V Nemciji gradijo konkurenco Gigafactory-ju....cena baterij se vsako leto niza...
Edini, ki se mu bo priblizal bo Apple. Verjamem, da mocno delajo na razvoju elek. avtomobila. Po mojem se bo okol 2020 pojavil na cesti. Denarja imajo neomejeno, razvijalcev in inzenirjev si lahko tudi privoscijo celo goro. Zaenkrat mislim, da bo to edina konkurenca....
disclosure: nisem noben fanatik; verjamem pa v ljudi kot so Musk, Jobs, Tesla itd....skoda, le ker se na vsakih 20-30 let pojavi le en....si predstavljate, kje bi ze bili.....;)
lp
Dejstvo pa je, da je Musk vizionar z veliko karizme. Folke ne kupuje avte samo zaradi "stroma", ampak tudi zato ker verjamejo v Muska, v njegovo vizijo....preprica jih s svojim nastopi, s svojimi govori...
Dela na temu, da bo gospodinjstvo energetsko cisto neodvisno....kar mu je deloma ze uspelo;
Kalifornija---stresniki iz soncnih celic, Teslina baterija v bajti in avto Tesla. Drugega ne rabis....pri nas bomo mel pa lahko zraven se vetrnico :)
SpaceX....za 10 kratnik je znizal cene poletov in prevoz tovora v orbito, vesolje, kasneje Mars....
Tukaj je se Hyper loop in njegova "Boring" company.....
Vsi avtomobilski proizvajalci ga skusajo ujeti in prehiteti, sam ne verjamem da bo komu uspelo....sem preprican, da bo par danes najvecjih slo kmal v maloro (ala Nokia)...
V Nemciji gradijo konkurenco Gigafactory-ju....cena baterij se vsako leto niza...
Edini, ki se mu bo priblizal bo Apple. Verjamem, da mocno delajo na razvoju elek. avtomobila. Po mojem se bo okol 2020 pojavil na cesti. Denarja imajo neomejeno, razvijalcev in inzenirjev si lahko tudi privoscijo celo goro. Zaenkrat mislim, da bo to edina konkurenca....
disclosure: nisem noben fanatik; verjamem pa v ljudi kot so Musk, Jobs, Tesla itd....skoda, le ker se na vsakih 20-30 let pojavi le en....si predstavljate, kje bi ze bili.....;)
lp
LP,
a
Unknown_001 ::
Emmm Apple ne bo resen proizvajalec avtomobilov.
Treba bo gledat tako, da dokler bodo obstajali kupci za Teslo in ostale, nikomur direktno ne grozi propad. Mogoče bo kdo dobil manjši del pogače, drugi večjega... na koncu se itak vsi taglavni za rokce držijo pod sejno mizo. Ni vrag da tudo tu ne bi prišlo do kartelnih dogovarjanj. Začelo se je z žarnicami, pri avtomobilih je to tudi prisotno in se bo nadaljevalo.
Treba bo gledat tako, da dokler bodo obstajali kupci za Teslo in ostale, nikomur direktno ne grozi propad. Mogoče bo kdo dobil manjši del pogače, drugi večjega... na koncu se itak vsi taglavni za rokce držijo pod sejno mizo. Ni vrag da tudo tu ne bi prišlo do kartelnih dogovarjanj. Začelo se je z žarnicami, pri avtomobilih je to tudi prisotno in se bo nadaljevalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
s1m0n ::
Vsi avtomobilski proizvajalci ga skusajo ujeti in prehiteti, sam ne verjamem da bo komu uspelo....sem preprican, da bo par danes najvecjih slo kmal v maloro (ala Nokia)...
Mislim, da je vsakemu večjemu proizvajalcu avtomobilov popolnoma vseeno za Teslo! Bolj jih skrbi kako bodo oni ugodili zakonom za izpuste fosilnih in kako bodo svoj izbor vozil "popestrili" s hibridi ali EV, da ja ne bo potrebno zmanjšat proizvodenj ICE.
WarpedGone ::
Ven kapljajo specifikacije ... uradna prijava:
Rated power: 192kW / 258 HP
78.2kWh useable / 80.5kWh rated baterija
Curb weight: 3837 lbs
Rated power: 192kW / 258 HP
78.2kWh useable / 80.5kWh rated baterija
Curb weight: 3837 lbs
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
pegasus ::
Mislim, da je vsakemu večjemu proizvajalcu avtomobilov popolnoma vseeno za Teslo! Bolj jih skrbi kako bodo oni ugodili zakonom za izpuste fosilnih in kako bodo svoj izbor vozil "popestrili" s hibridi ali EV, da ja ne bo potrebno zmanjšat proizvodenj ICE.In natančno zato navijamo za Teslo. Pa še mal zato ker je bil Nikola naš čovjek in imel taprave antikapitalistične ideje ;)
WarpedGone ::
Aerodinamika ima nekaj smisla:
Graf izračunan iz uradnih podatkov predanih EPA na podlagi katerih se nato naredi EPA ocena dosega.
Graf izračunan iz uradnih podatkov predanih EPA na podlagi katerih se nato naredi EPA ocena dosega.
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Jasno da ima smisel, ampak za nekatere ima tudi smisel višje sedenje in posledično boljši pogled za volanom.
Utk ::
A resno česa ne vidiš v recimo cliotu, če imaš sedež prav nastavljen? Večji problem je malo večji avto, 170 centi in sedež čisto dol in nazaj, ker je to kul. Tako pa res nič ne vidiš.
RedDrake ::
A resno česa ne vidiš v recimo cliotu, če imaš sedež prav nastavljen? Večji problem je malo večji avto, 170 centi in sedež čisto dol in nazaj, ker je to kul. Tako pa res nič ne vidiš.
Nisi še nikoli peljal kakega enporostorca, terenca, kombija ali tovornjaka, a ne?
No, jaz sem vse. Višje == mnogo boljše.
Pa ne zato, ker ne bi videl konca pokrova motorja, ampak zato, ker v avtu ki je višji vidiš dlje naprej in nazaj od sebe.
Jasno, če bi vsi vozili polpriklopnike, potem se ta prednost izniči, ampak ker jih ne, prednost ostaja.
Utk ::
To ni vprašanje, vprašanje je, če v cliotu ne vidiš dovolj, da bi se normalno vozil. Vsi voznikov cliotov vozijo na slepo, obstaja kaka statistika, da je SUV bolj varen zaradi višjega sedenja, statistika, ne "občutek"?
Utk ::
Morda bi bilo pa boljše, če bi gledali malo manj, pa tam res gledali...sploh starejši, ki so jim SUV-i tako strašno všeč.
WarpedGone ::
Zgleda da Tesla navaja mal "konzervativne" ocene dosega za Model 3... samo 310 milj (505 km).
Vsaj če številke v dokumentih predanih EPA držijo vodo. V njih ima namreč M3 LR na avtocesti (HW cikel) enako dosega kot Model S 100D in cca 10% več dosega v mestu (UDDS cikel)
S100D ima po EPA kombiniranem režimu 335 milj (547 km) dosega.
M3 LR bi moral po teh uradnih cifrah okrog 340 milj (555 km) dosega.
Vsaj če številke v dokumentih predanih EPA držijo vodo. V njih ima namreč M3 LR na avtocesti (HW cikel) enako dosega kot Model S 100D in cca 10% več dosega v mestu (UDDS cikel)
S100D ima po EPA kombiniranem režimu 335 milj (547 km) dosega.
M3 LR bi moral po teh uradnih cifrah okrog 340 milj (555 km) dosega.
Zbogom in hvala za vse ribe
MisterR ::
Kakšen je pa doseg, če se danes pelješ iz LJ v MB z zadnjo verzijo tesle? Torej, klima na 22 stopinj, vroč asfalt...
Tody ::
Doseg je da te pripelje iz LJ v MB in nazaj :) Tudi če ga boš ganjal po avtocesti. Stem da boš ganjal 150.000 eur in ne 35.000 oz 41.000
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tody ()
dj_uro ::
Si ziher, da ce se peljes 150kmh da te pripelje iz Lj do Mb in nazaj? + malo po Lj in Mb...
Ker je to drugače super!
Ker je to drugače super!
vw-klub.si
WarpedGone ::
z zadnjo verzijo tesle?
Zadnja verzija tesle je Model 3 LR, o katerem je govora v tej temi.
Si ziher, da ce se peljes 150kmh
Zakaj pa ne 250?
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Zato ker se od avta za 40k€ pričakuje, da te bo udobno pripeljal 150km/h od A do B. 250km/h je pa za določene omejence.
Magic
WarpedGone ::
Zate torej.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Tezaab ()
WarpedGone ::
Ti si izražal željo po 250km/h...
Sveta nepismenost, še dobro da ne boli.
Tip sanja o 150, če že pretirava, zakaj ne pretirava kot se zagre in postavi očitno nemogoč cilj, ne sam tak hinavsko problematičen?
Če mu rečem da lahko gre tut 150, bo takoj nazaj da ne more SKOZ 150, da zmanjka. Da je it SKOZ 150 nemogoče zarad omejitve ceste, bo izgubljeno v prevodu.
Da je stvar 20 nad dovoljeno hitrostjo, ne bo pombembno.
Postavlanje takšnih konkretnih cifer kot pogoj za uporabnost je bedarija.
Stvar pride gor in dol z normalno vožnjo, z več ali manj rezerve v odvisnosti od N detajlov.
Ampak zakaj zopet debatiram s tabo?
Upam da mi kdaj uspe se tega odvadit...
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Ker hočeš upravičit na vse pretege svoje blodnje. S svojimi ekstremi pač povzročaš, da se ostali postavijo še bolj ektremno na nasprotno stran. Pa nimam nič proti EV-jem, vsaka stvar ima svoj plac pod soncem. Samo proti blodnjam in vsiljevanju pa se je treba postaviti, sploh če bolj trpi denarnica večine, kot pa kakšna pretirana prednost.
Magic
Tody ::
"Zadnje" tesle ni še na spregled, neki testi sicer so ampak šele čez par mesecev bodo ljudje zadevo popljuval ali pa ne. Do zdaj so se vozili razni novinarji, ki so ali pa niso bili pod raznimi vplivi.
"Zadnje" tesle ne bo v Slo še nekaj časa. Če zmore pridit iz LJ v MB in nazaj je odgovor da.
Za foro in informacijo avatcar ki sposoja tudi Teslo S hoče imeti 3400 eur pologa + rento da ti ga posodijo za en dan. Baje pa da bodo teslo 3 potem ko pride vključili tudi v svoj car sharing avant2go program.
"Zadnje" tesle ne bo v Slo še nekaj časa. Če zmore pridit iz LJ v MB in nazaj je odgovor da.
Za foro in informacijo avatcar ki sposoja tudi Teslo S hoče imeti 3400 eur pologa + rento da ti ga posodijo za en dan. Baje pa da bodo teslo 3 potem ko pride vključili tudi v svoj car sharing avant2go program.
Nikec3 ::
S100D ima po EPA kombiniranem režimu 335 milj (547 km) dosega.
M3 LR bi moral po teh uradnih cifrah okrog 340 milj (555 km) dosega.
Hmmm, to da ima cenejši model večji doseg (na tej stopnji razvoja) kot veliko dražji, se mi nekako ne zdi logično.
Zato ker se od avta za 40k€ pričakuje, da te bo udobno pripeljal 150km/h od A do B. 250km/h je pa za določene omejence.
Peljati se s povprečno hitrostjo 150 km/h od Maribora do Ljubljane je preprosto nemogoče. Imaš polno radarjev, pa gužvo na cesti, na desnem pasu samo tovornjake, kar pomeni da se tudi počasnejši veliko časa vozijo na levi strani, potem imaš tunele kjer se kaj več kot 120 km/h nihče ne pelje, pa 5 km radarsko cono v Trojanah, pa ko prideš v bližino Ljubljane se vse skupaj precej upočasni, potem imaš vedno neko delo na cesti.
Enkrat sem se v Ljubljano pripeljal s povprečno hitrostjo 120 km/h, pa me je na celi poti prehitel samo en avto.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
Hmmm, to da ima cenejši model večji doseg (na tej stopnji razvoja) kot veliko dražji, se mi nekako ne zdi logično.
Kurioziteta razvojne stopnje.
Ko boš dal M3 poleg MS boš razumel, zakaj je nekdo tolk dražji.
Je BMW serije 5 klump, ker je serija 7 tolk držaja? Ni, vsak je produkt določenega 'nivoja'.
Danes je hit ugibanje, kako ima lahko Model 3 regeneracijo na obeh oseh, če ima pa pogon le na zadnji?
V tistih uradnih papirji namreč piše "Both".
Ena varianta je napaka v uradnih papirjih, druga varianta pa ???
Kakšnih polosi na prednji osi na slikah zaenkrat ni opazit, drugih vodotesnih idej pa zaenkrat še ni.
Folk se zeza da bo AWD software upgrade...
Zbogom in hvala za vse ribe
borisk ::
no, pa za foro pokličite v avantcar, bodite zelo prijazni in povprašajte, kolikokrat so so bili kaj v Gradcu na servisu (hint:redno,mesečno)...
MisterR ::
Čisto normalno sem vprašal če bo T3 zmogla prevoziti razdaljo LJ-MB in MB-LJ. Seveda ob opoštevanju cestnih predpisov, ker ostalo je brezpredmetno sploh se pogovarjati.
Gre se za vožnje po omejitvah, z vklopljeno klimo na cca 22-25 stopinj, če je zunaj 7 ali 10 stopinj več. Ali obratno, če je zunaj 0 stopinj, v avtu pa želiš 20-22. Vse skupaj je cca 260 oz. 300km, da se še zapelješ v obe mesti. Vse ostale primerjave kot so 250km/h, 12 urni zastoji na cesti zaradi vesoljskega potopa in ostale bedarije so brezpredmetne.
Gre se za vožnje po omejitvah, z vklopljeno klimo na cca 22-25 stopinj, če je zunaj 7 ali 10 stopinj več. Ali obratno, če je zunaj 0 stopinj, v avtu pa želiš 20-22. Vse skupaj je cca 260 oz. 300km, da se še zapelješ v obe mesti. Vse ostale primerjave kot so 250km/h, 12 urni zastoji na cesti zaradi vesoljskega potopa in ostale bedarije so brezpredmetne.
Nikec3 ::
Čisto normalno sem vprašal če bo T3 zmogla prevoziti razdaljo LJ-MB in MB-LJ. Seveda ob opoštevanju cestnih predpisov, ker ostalo je brezpredmetno sploh se pogovarjati.
Gre se za vožnje po omejitvah, z vklopljeno klimo na cca 22-25 stopinj, če je zunaj 7 ali 10 stopinj več. Ali obratno, če je zunaj 0 stopinj, v avtu pa želiš 20-22. Vse skupaj je cca 260 oz. 300km, da se še zapelješ v obe mesti. Vse ostale primerjave kot so 250km/h, 12 urni zastoji na cesti zaradi vesoljskega potopa in ostale bedarije so brezpredmetne.
Odgovor je preprost: Da
Glede dosega je pa možno, da Tesla nalašč pusti manevrski prostor za uradne izboljšave. Prvič se govori o "velikem" 310 milj dosegu, ko da EPA ven uradne cifre, se o Tresli govori še enkrat, kupci pa imajo občutek, da je njihov avto sedaj še boljši. Kakšna je verjetnost, da bo EPA doseg osnovne verzije večji kot je Boltov?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
WarpedGone ::
Kakšna je verjetnost, da bo EPA doseg osnovne verzije večji kot je Boltov?
Keine ahnung... javna cifra je 220 milj po EPA.
Druga javna je pa 310, ampak nekak ne gre skup s papirji ki so jih predali EPA, tko da ... feel free to guess.
Ločevanje dosega po HW, UDDS, constant speed je pa sploh svoja zgodba.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
bambam20 ::
Čisto normalno sem vprašal če bo T3 zmogla prevoziti razdaljo LJ-MB in MB-LJ. Seveda ob opoštevanju cestnih predpisov, ker ostalo je brezpredmetno sploh se pogovarjati.
Gre se za vožnje po omejitvah, z vklopljeno klimo na cca 22-25 stopinj, če je zunaj 7 ali 10 stopinj več. Ali obratno, če je zunaj 0 stopinj, v avtu pa želiš 20-22. Vse skupaj je cca 260 oz. 300km, da se še zapelješ v obe mesti. Vse ostale primerjave kot so 250km/h, 12 urni zastoji na cesti zaradi vesoljskega potopa in ostale bedarije so brezpredmetne.
Vprašanje kakšen je doseg tesle molea P85 , ker ta je najbolj razširjen , če se pelješ s povprečno hitrostjo 130 km/H. Če greš na njihovo uradno stran imaš povsem na dnu konfigurator , ki pa gre samo do 70 mphoz 112 km/H. Vklopiš lahko tudi klimo.
Če lahko ob povprečni hitrosti z 112km/H z vklopljeno klimo narediš 380 km naj neko preračuna, koliko km narediš, če se pelješ s povprečno hitrostjo 150 km/H.
Eno je zagotovo, da s TesloS v vsakem primeru pridemo iz ljubljane v Maribor in nazaj.
dj_uro ::
WarpedGone je izjavil:
Tip sanja o 150, če že pretirava, zakaj ne pretirava kot se zagre in postavi očitno nemogoč cilj, ne sam tak hinavsko problematičen?
Če mu rečem da lahko gre tut 150, bo takoj nazaj da ne more SKOZ 150, da zmanjka. Da je it SKOZ 150 nemogoče zarad omejitve ceste, bo izgubljeno v prevodu.
Da je stvar 20 nad dovoljeno hitrostjo, ne bo pombembno.
Postavlanje takšnih konkretnih cifer kot pogoj za uporabnost je bedarija.
Stvar pride gor in dol z normalno vožnjo, z več ali manj rezerve v odvisnosti od N detajlov.
Ti zapriseženi bodoči lastnik te kurčeve tesle 3 prec skočiš v obrambni mehanizem ko se postavi dotično vprašanje, ki ti ni po godu.
Kdo je napisal oz. vprašal skos 150kmh? - JAZ se (med drugim) vozim 150kmh po tempomatu in me to pač zanima. In tudi JAZ kdaj pa kdaj presežem 200kmh. In me tudi to zanima, koliko časa bi zdržal tak EV pri tej hitrosti. To da sem norec in idiot je brezpredmetno.
Pri normalnem vprašanju če nastavim na tempomat 20kmh + nad omejitvijo ali zdrži tja in nazaj + malo po mestu želim tudi normalen odgovor... ali simpl DA/NE
vw-klub.si
VaeVictis ::
Sicer je že mal staro, ampak iz Teslinega foruma:
"I drove my P85D with 21" wheels at 80mph (130 kmh) with AC on, outside air temp lower 80's (26 C). Max range for me was about 210 miles (330 km). This is with a full charge."
P85D Driving Range at 85-90 mph
Aja po EPA ima Tesla Model S P85D 265 milj (426 km).
"I drove my P85D with 21" wheels at 80mph (130 kmh) with AC on, outside air temp lower 80's (26 C). Max range for me was about 210 miles (330 km). This is with a full charge."
P85D Driving Range at 85-90 mph
Aja po EPA ima Tesla Model S P85D 265 milj (426 km).
WarpedGone ::
Kdo je napisal oz. vprašal skos 150kmh? - JAZ se (med drugim) vozim 150kmh po tempomatu in me to pač zanima.
Se pravi 150km po tempomatu ni "skos 150"?
Pri normalnem vprašanju če nastavim na tempomat 20kmh + nad omejitvijo ali zdrži tja in nazaj + malo po mestu želim tudi normalen odgovor... ali simpl DA/NE
Simptomatično ...
vsaj trikrat je že bilo rečeno da JA, ampak ti še vedno ponavljaš isto vprašanje.
Tolk o iskrenem zanimanju.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Si ziher, da ce se peljes 150kmh da te pripelje iz Lj do Mb in nazaj? + malo po Lj in Mb...
Iz Mb v LJ ima samo solatko povprecno hitrost 150km/h in vemo koliko to velja. ;> Vecino casa lahko po AC vozis med 120kmh in 140kmh z rednim zaviranjam in zmanjsevanjem na 100-110kmh. Kdorkoli pravi, da se vozi hitreje, se verjetno na tej relaciji ne vozi prav dosti. :)
Vzdrzite se trollanja in neumnih one-linerjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Alec999 ::
WarpedGone je izjavil:
The Standard Interior has:
- a solid roof,
- 7 speaker audio system,
- fabric seating,
- heated manually adjustable 6-way front seats,
- center console with open storage.
The Premium interior has:
- UV filtered glass roof,
- 15 speaker audio system,
- premium seating materials with a seat heater and USB for every passenger,
- 12 way power adjustable front seats with customer driver profiles,
- center console with covered storage,
- twin phone docks,
- power adjustable, folding and heated side mirrors,
- rear fold down arm rest,
- ambient interior lighting,
- Homelink for garage door with auto open/close,
- two years of free data connectivity...
Tehtam med Premium (+5000) in LongRange (+$9000) opcijo. Oboje ($49.000) odpade.
V Premium paketu so nepotrebni dodatki, jaz bi raje vzel LongRange.