» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
13 / 180
»»

WarpedGone ::

Tesla Model 3 Warranty
- Vehicle: 4 year, 50.000 mile limited warranty
- Battery warranty: 8 year, 100.000 mile (120.000 mile with Long Range Battery)
Zbogom in hvala za vse ribe

dottor ::

Za EU velja milje=km kot je to navada pri €=$?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Vazelin ::

Če prevoziš malo je OK garancija. Drugače ne.

Me pa zanima zakaj je na vozilo tako malo garancije? Ali ne zaupajo v avto, da dajo samo 50k milj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

RedDrake ::

Vazelin je izjavil:

Če prevoziš malo je OK garancija. Drugače ne.

Me pa zanima zakaj je na vozilo tako malo garancije? Ali ne zaupajo v avto, da dajo samo 50k milj?

To je 80kkm.
Z EV avtom z dosegom cca 300km po AC pri ~100km/h bo redkokdo naredil vec kot 80kkm v 4-ih letih.
Good enough, se rece temu.

Vazelin ::

Koliko stane nova baterija? Da ni potem pol avta samo baterija.

J.McLane ::

Ta garancija velja za US, za EU je lahko drugače, ne trdim pa da bi drugače. 8 let in 100.000 milj zahteva CARB.

dottor ::

V 8ih letih prej menjaš avto. Kolko subvencije lahko pričakuješ na M3?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

WarpedGone ::

Za EU velja milje=km kot je to navada pri €=$?

Za EU velja preračunana in zaokrožena cifra.
Avto: 4 leta 50.000 mile => 80.000 km
Baterija: 8 let, 100.000 milj => 160.000 km, 120.000 milj => 200.000 km

Garancija za proizvajalca pomeni računovodsko breme - večja kot je, več rezervacij mora dela kar poslabšuje poslovni izid. Posledično se ponudi garancija ki v kumulativi firmi prinese največ. Če je mal zaupanja, mora bit garancija večja, če ga je več, je lahko nižja. V nasprotju s splošnim mnenjem, garancija nima močne povezave s kvaliteto.

Kolko subvencije lahko pričakuješ na M3?


Stvar trenutne državne politike. Trenutno je 7500 EUR, velja do preklica (i.e. dokler ne zmanjka predvidenega denarja).

Edit: razpisna dokumentacija
Izrecno je omenjeno, da je možen tudi nakup v tujini.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Pa mislite ta avto kupiti/naročiti brez da bi se sploh vsedli noter, otipali materiale...?

Okapi ::

Kaj boš tipal materiale, če je tesla in ima osem kamer in radar.>:D

WarpedGone ::

Testne vožnje z Modelom S in Modelom X so na programu nonstop, res pa da ne tu v Sloveniji, je treba čez mejo. Čez 2 tedna bo v Beljaku možno S preizkusiti v živo, akcija naj bi trajala teden ali dva.

Testne vožnje z Modelom 3 bodo v EU možne spomladi '18.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

dottor ::

Trenutno nimam namena kupovat avta, ampak ko bom bo Tesla vsekakor kar visoko na listi.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BigWhale ::

TribesMan je izjavil:


- UV filtered glass roof, - osebno ne bi vzel tega stekla, ker kakor sem do sedaj zasledil nima nobene opcije senčenja, precej neprijetna stvar poleti ko je sonce, neglede kako "izolativno" je steklo in koliko žarkov blokira


Res je. Steklo precej toplote izseva v notranjost vozila, hkrati pa se prepusca dolocen del svetlobe, ki spet segrevajo notranjost. Vse te steklene strehe so velik turn off. Nekajkrat sem se vozil s panoramskim steklom in je rec grozna. :>

TribesMan je izjavil:


- power adjustable, folding and heated side mirrors, - brezvezna krama


Eh, to bi morala bit standardna oprema. Res je, da stekel ne nastavljas tolikokrat, je pa ogrevanje precej fina zadeva. :)

TribesMan je izjavil:


- Homelink for garage door with auto open/close, - zelo uporabno, če imaš dvižna garažna vrata


Ce imas garazna vrata, ki imajo identifiable manufacturer. Moja, recimo, ga nimajo. :/ Plus mora bit ta proizvajalec podprt s strani homelinka.

bambam20 ::

RedDrake je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Če prevoziš malo je OK garancija. Drugače ne.

Me pa zanima zakaj je na vozilo tako malo garancije? Ali ne zaupajo v avto, da dajo samo 50k milj?

To je 80kkm.
Z EV avtom z dosegom cca 300km po AC pri ~100km/h bo redkokdo naredil vec kot 80kkm v 4-ih letih.
Good enough, se rece temu.



V teoriji. V praksi pa ne.

Kaj ti rabi številka na papirju.

WarpedGone ::

Če si nepismen, pol itak. Če si pismen pa zadostuje.

In other news:
"Since the handover event last week, we are averaging over 1,800 net Model 3 reservations per day"


To je čez 50 tisoč novih rezervacij na mesec ...
Produkcija 10k na teden enkrat leta 2018 zgleda vse manjša...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

80% of the journalists who test drove Model 3 said they wanted the car for themselves with most of the remaining 20% saying probably.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Rumeni trač
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

s1m0n ::

80% of the journalists who tried out sitting in the Model 3 said they wanted the car for a test drive with most of the remaining 20% saying never.

Tody ::

Dejstvo da tesla rabi prvi servis pri 500.000 km ostane :) Koliko date za servis svojih kant? :D

hojnikb ::

in kaksen je ta servis pri 500k ?
#brezpodpisa

BigWhale ::

Tody je izjavil:

Dejstvo da tesla rabi prvi servis pri 500.000 km ostane :) Koliko date za servis svojih kant? :D


Prvi servisni interval je pri 500.000km? Se prav vecina kupcev ne gre _nikol_ na servis?

jernejl ::

Tody je izjavil:

Dejstvo da tesla rabi prvi servis pri 500.000 km ostane :) Koliko date za servis svojih kant? :D

Tesla recommends an annual service inspection every year or 20,000 km, whichever occurs first, to maintain your vehicle to top performance standards.

4-Year Maintenance Plan: EUR2,500 - EUR2,975
vir: https://www.tesla.com/en_EU/support/mai...

Pa tudi vpoklici so že bili.

Tu in tam pa je treba tudi prej na servis.

Koliko date za servis svojih kant? :D

Bistveno manj kot piše zgoraj. In servis je 5 minut stran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

starboi ::

WarpedGone je izjavil:

Testne vožnje z Modelom S in Modelom X so na programu nonstop, res pa da ne tu v Sloveniji, je treba čez mejo. Čez 2 tedna bo v Beljaku možno S preizkusiti v živo, akcija naj bi trajala teden ali dva.

Testne vožnje z Modelom 3 bodo v EU možne spomladi '18.


Lahko kakšen link do tega dogodka prosim ? Bi kar skočil preverit zadevo. Hvala :)

WarpedGone ::

Popravek, ni direkt Beljak ampak sosednji kraj ob Vrbskem jezeru - Velden: Erleben Sie das Model S und Model X im Casino Velden


August 16 -- August 26
Mittwoch bis Samstag 10:00 Uhr bis 20:00 Uhr




Ja, testne vožnje so brezplačne. Običajno je potreben vnaprejšnji dogovor za termin.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tody ::

Eh če prdneš 150.000 eur za avto ti vrjetno in težko dat 500 eur na servis.

Za teslo 3 bodo stroški šli ful dol. Poleg tega če si prebral, ti zamenjajo brisalce in dolijejo tekočino za brisanje šipe ter zamenjajo baterijo v ključu. Kar sicer znaš vse sam narest...

Kar se tiče motorja pa baje 500.000. Če seveda si kreten in ne paziš na avto moreš menjat tudi roke od avta ja :)

</head> ::

Eni mislijo, da je Tesla magični avto, ki je brezplačen za vozit in vzdrževat. Pa mislijo, da bodo za komplet zimskih gum dali 200eur.

Pa da ga bo sosedov Franci mal pošravfal, in namontiral neoriginal dele za male pare.

Tody: To da avto zdrži 500k km nekaj pomeni samo obsedenim golf 2 bedakom.

"Eh če prdneš 150.000 eur za avto... " vrjetn ne misliš iste gajbe vozit 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

Tody ::

Head pojma nimam kakšne frustracije imaš.

Ali bom jaz vozil svojo gajbo 20 let ali ne, ne igra vloge, saj jaz ne plačam servisa, če ga bo moral tisti ki bo za mano po 10 letih dobil avto to sploh ni moj problem.

Da v avtu ni nekih jermenov, batov, eksploziji, olja in podobnih zadev pomeni da jih ni treba menjat. To da je avto sestavljen iz kakovostnih materijalov pa je vrjetno tudi odraz cene.

Kako bo z T3 pa bomo videli. Glede na to da je dala Tesla na voljo vse patente se lahko tudi vsak indijic in kitajc sprav delat elektro avto.

dottor ::

Nekaj tekočin v avtu še vedno je (olje za podmazovanje elektro motorjev, zavorna tekočina, čistilo za šipe, ...). Je pa res da nimaš na 100k km za menjat jermene, natezalce, redno spremljat nivoje tekočin. Na 100k km je največji strošek na tesli verjetno menjava kakšnega od ležajev.

Pa kdo daje 200€ za gume (ok jaz dam 150€ za vse 4 za Renault 5 ampak ker je majhna dimenzija, me pa pride tolko skoraj ena za Alfo kot za petko vse 4).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

VaeVictis ::

2017 Tesla Model S P100D with Sport Package Tires

Front Size: 245/35ZR21 Rear Size: 265/35ZR21

Pirelli 245/35 YR21 TL 96Y PI P-ZERO (VOL) NCS XL 258,26 EUR

Continental Sport Contact 5P AO FR 265 / 35 R21 101Y 293,36 EUR

Torej približno 1.100,00 EUR za gume.

2017 Tesla Model S 60 Tires

245/45R19

Continental Sport Contact 5 XL FR 245 / 45 R19 98W 209,12 EUR

Približno 800,00 EUR za gume.

ps: Pa cca. kakibh 30-40k kilometrov boš naredil z enim kompletom.


Za Telsa Model 3 sicer nisem najdu podatka, a se govori, da naj bi bila dimenzija osnovnih 235/45-18.

Torej najcenejše pri Španu so Nexen N'Fera 235 / 45 R18 98Y 93,27 EUR

Sam jih sicer ne bi dal gor, ampak vseeno pride to 400,00 EUR.

ps2: Tole so najcenejše gume pri Španu za te navedene dimenzije, kakovst gum je vprašljiva, cena pa je samo okvirna, ker bi se jih verjetno pri kakem drugem prodajalcu dalo dobiti ceneje.

Zgodovina sprememb…

dottor ::

Se pravi cca. 150€ za kontinentalko. A nima M3 2 različni dimenziji, ker imaš 18 in 19 feltne.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

SambaShare ::

Pa zakaj tišijo gor te velike gume? Samo trpi kvaliteta vožnje in še denarnica. Skrajni čas da gre tole iz mode.

Lahko izbiraš posamezne opcije iz premium paketa? Ker notri imaš recimo ogrevane sedeže in ogledala, ki bi jih dal pod nujno. Tiste steklene strehe pa ne vzamem če mi plačajo.

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

Edit: vidim da ima že standard ogrevana prednja sedeža. Torej je premium precej brezveze.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

SambaShare je izjavil:

Pa zakaj tišijo gor te velike gume?


Zato ker je to še vedno "premium" avto.

Unknown_001 ::

J.McLane je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Pa zakaj tišijo gor te velike gume?


Zato ker je to še vedno "premium" avto.


35 jurjev NI premium. Šišajo vas kot ovce če to verjamete.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

J.McLane ::

BMW3 se začne pri 30k €, Model 3 se začne pri 40k € (ja ko pretvoriš 35k $ dejansko pride 40k € v EU, davki, davki, davki). Povprečna cena prodanega modela pa jasno ni enaka osnovni pri nobenem avtu.

OrkAA ::

A kaj takega se vedno velja? - https://subvencije.finance.si/8841896

V tem primeru je pri nas cena tesle -7500

TribesMan ::

Velja, ampak mislim da so za letos že porabili sredstva...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Magic1 ::

Hehe, boš čakal teslo 2-3 leta, potem pa ti naši rečejo, da so porabil sredstva:)) byby 7500€.
Magic

WarpedGone ::

Now that is a surprise ... pokrov polnilnega priključka je motoriziran:

Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

J.McLane je izjavil:

BMW3 se začne pri 30k €, Model 3 se začne pri 40k € (ja ko pretvoriš 35k $ dejansko pride 40k € v EU, davki, davki, davki). Povprečna cena prodanega modela pa jasno ni enaka osnovni pri nobenem avtu.

Iz teh cen lahko samo zaključiš, da se "ne splača" niti en niti drug, torej je čisto vseeno ali stane 30 ali 40. Če ga hočeš, ga boš kupil. Vsak, ki kupuje v tem rangu, lahko kupi tudi avto za 50, če hoče. Ajde, so določene izjeme tu na balkanu, ampak nismo mi pomembni...

jernejl ::

pokrov polnilnega priključka je motoriziran

En nebodigatreba več, ki se lahko pokvari.
Nekako tako kot motorizirani zračniki v jaguarju.

Raje bi (serijsko) vgradili električno zložljiva ogledala... tisto ima vsaj uporabno vrednost.

torej je čisto vseeno ali stane 30 ali 40.

Ne, ni. Osnove ekonomije.

Vsak, ki kupuje v tem rangu, lahko kupi tudi avto za 50, če hoče.

Ampak če lahko kupi avto za 50k, lahko kupi tudi avto za 70k. In če lahko kupi avto za 70k, lahko kupi tudi takega za 100k. In če...

Če posplošimo, lahko torej vsakdo kupi katerikoli avto, ne glede na ceno.

Utk ::

Ne.

M3 nima konkurence, zarad 40 jurjev namesto 30 jih se lep cas ne bojo manj prodali. Osnove proizvodnje. Kolk stane je pomembno samo glede na druge avte. Drugih pa ni. Lahko sicer vzames bmw 3 za 30 jurjev, lahko pa tudi petko za 50. Tam bo se vec kupcev pobral, po moje.

Ce posplosimo, si najbrz nek ekonomist brez dneva v ekonomiji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Kolk stane je pomembno samo glede na druge avte. Drugih pa ni.

Ne vem na katerem planetu živiš, ampak v sloveniji je avtov preko milijon.
Če jih ne bi bilo, bi tiste tri Tesle3 na dan, kolikor jih proizvedejo, res lahko prodali po skoraj poljubni ceni.

hammock ::

WarpedGone je izjavil:

Now that is a surprise ... pokrov polnilnega priključka je motoriziran:


Nisem presenecen...avto se bo ne samo sam pripeljal na supercharger, ampak ga bo tako lahko tista polnilna roka sama priklopila. Makes sense imo.

Unknown_001 ::

In zakaj ne bi uporabil elektromagnetnega akutatorja v kombinaciji z vzmetjo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

jernejl je izjavil:

Kolk stane je pomembno samo glede na druge avte. Drugih pa ni.

Ne vem na katerem planetu živiš, ampak v sloveniji je avtov preko milijon.
Če jih ne bi bilo, bi tiste tri Tesle3 na dan, kolikor jih proizvedejo, res lahko prodali po skoraj poljubni ceni.

Ne vem na katerem planetu ti zivis, ampak zgleda da so na tvojem planetu glede avtov ljudje racionalni.

s1m0n ::

Upajmo, da ga ne bo komu uspelo tako spraznit, da se pokrovčka ne bo dalo več odpret :)

Unknown_001 ::

s1m0n je izjavil:

Upajmo, da ga ne bo komu uspelo tako spraznit, da se pokrovčka ne bo dalo več odpret :)


Najbolj ziher je met akutator za potegnit not in vzmet da butne ven. Seveda vzmet butne ven če pokrovček pritisneš not ali pa ga povleče akutator. Za nazaj zapret pa spet akutator lahkonaredi polni poteg in spet "zahakla" pokrov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Pogon tega pokrova gre preko 12v akumulatorja, enako kot vse drugo v avtu razen gĺavnega pogona.
Zbogom in hvala za vse ribe

Goody ::

@Utk, si izgleda še en izmed sledilcev ki misli da je Musk božanstvo in mu verjame v vse kar reče ;)). Zakaj zaboga so pa sedaj Xu in Su sedaj konkretno znižali ceno če pa cena ni pomembna saj nimata konkurence. Pa še Tesla drastično potrebuje vsak cent - kratkoročne obveznosti že za 2krat presegajo cash. Idini razlog je seveda da prodaja ne gre, ne pa laži da se dobro prodajata. Pocčasi bo čas za nov short delnice...
««
13 / 180
»»