» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
12 / 180
»»

s1m0n ::

Čudno, da se ne primerja z Jaguarjem je skoraj istih mer! :)
Ne moreš ti tega primerjat niti z BMW 3 serije niti z MB C serijo.

Je v svojem razredu električnih vozil. Če bi želel vozilo na el. pogon bi vzel M3, če pa kvaliteto pa BMW ali MB.

WarpedGone ::

Ti.
Pol milijona drugih oseb se nas je odločilo drugače.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ne moreš ti tega primerjat niti z BMW 3 serije niti z MB C serijo.

A to so tisti "premium" avti, ki ropotajo kot stari zetor?

s1m0n ::

WarpedOne, pol milijona vas bo 2 leti čakalo avto jaz pa bom svojega jutri odpeljal iz trgovine!
A je kdo od vas "ta pametnih", ki Tesle primerjate z kvalitetnimi nemci (BMW in MB tukaj) kdaj že sedel in se peljal z Model S ali X?
No jaz sem se z obema! Peljeta se oba super pospešek je razred zase pa tudi tišina, malo trdo proti nemcem pa tudi notranjost je ista kot v Škodi za 12kEUR.

Nihče pa ne zanika, da je M3 prav električni avto. No bom kar rekel bosta le dva M3 in Bolt (ki se jim ga ne, da prodajat).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

WarpedOne, pol milijona vas bo 2 leti čakalo avto jaz pa bom svojega jutri odpeljal iz trgovine!

Katere besede v Production started ne razumeš?
Al si samo tako bebav, da ne razumeš koncepta FIFO čakalne vrste?
30 avtomobilov je že na cesti, čez en mesec jih bo 300, čez dva 3000. Čez eno leto že 300.000.
Če jamraš zaradi kislega grozdja, pa se poglej v ogledalo. Za svojo nesrečo si si kriv sam.

No jaz sem se z obema!

Js mam pa doma dva esa in dva ixa, in ti si poln dreka.

kvalitetnimi nemci

U rit pejt, spet sm popljuval monitor ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gambino ::

s1m0n je izjavil:

WarpedOne, pol milijona vas bo 2 leti čakalo avto jaz pa bom svojega jutri odpeljal iz trgovine!
A je kdo od vas "ta pametnih", ki Tesle primerjate z kvalitetnimi nemci (BMW in MB tukaj) kdaj že sedel in se peljal z Model S ali X?
No jaz sem se z obema! Peljeta se oba super pospešek je razred zase pa tudi tišina, malo trdo proti nemcem pa tudi notranjost je ista kot v Škodi za 12kEUR.

Nihče pa ne zanika, da je M3 prav električni avto. No bom kar rekel bosta le dva M3 in Bolt (ki se jim ga ne, da prodajat).


Aja enako kot v škodi. Kolega je rekel, da so gumbi od MB. Izgleda da je MB na nivoju škode.

Gambino je izjavil:

s1m0n je izjavil:

WarpedOne, pol milijona vas bo 2 leti čakalo avto jaz pa bom svojega jutri odpeljal iz trgovine!
A je kdo od vas "ta pametnih", ki Tesle primerjate z kvalitetnimi nemci (BMW in MB tukaj) kdaj že sedel in se peljal z Model S ali X?
No jaz sem se z obema! Peljeta se oba super pospešek je razred zase pa tudi tišina, malo trdo proti nemcem pa tudi notranjost je ista kot v Škodi za 12kEUR.

Nihče pa ne zanika, da je M3 prav električni avto. No bom kar rekel bosta le dva M3 in Bolt (ki se jim ga ne, da prodajat).


Aja enako kot v škodi. Kolega je rekel, da so gumbi od MB. Izgleda da je MB na nivoju škode.


In tudi nemca po naročilu boš čakal kar nekaj mesecev!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

TribesMan ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla svoj Model 3 postavlja kot konkurenco BMW seriji 3 in Audiju A4.
Primerjava številk:



Kdo laže?

13 cubic feet = 368l

https://www.google.si/search?q=13+cubic...

BMW 3 series boot capacity = 480l =~ 17 cubic feet

https://www.carwow.co.uk/blog/bmw-3-ser...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Also... so kje kakšne slike notranjosti Modela 3 brez "premium paketa"?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

s1m0n ::

80% Folka tu še Model X ni videlo v živo kaj šele, da bi se kdo od vas usedel not.
Sedeži so super, prav tako armatura ampak to je avto za 150kEUR. Nisem pa še sedel v 150kEUR dragem Ferrariju ali kaj podobnem, da bi lahko primerjal izdelavo notranjosti. Lahko pa jo primerjam z 60kEUR vrednim A6 in X ni vreden denarja, ČE ne bi bil na baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

_Tom_ ::

EU estimated delivery - EARLY 2019 :P

alkor ::

LP, a

J.McLane ::

TribesMan je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Tesla svoj Model 3 postavlja kot konkurenco BMW seriji 3 in Audiju A4.
Primerjava številk:



Kdo laže?

13 cubic feet = 368l

https://www.google.si/search?q=13+cubic...

BMW 3 series boot capacity = 480l =~ 17 cubic feet

https://www.carwow.co.uk/blog/bmw-3-ser...


Obstaja več standardov merjenja volumna prtljažnika in če primerjaš moraš primerjat ameriške številke, ne pa UK

Tezaab ::

J.McLane je izjavil:

Obstaja več standardov merjenja volumna prtljažnika in če primerjaš moraš primerjat ameriške številke, ne pa UK

Ameriške in Britanske številke bodo enake, ko govorimo o cubic feet. Se pa strinjam, da je treba primerjat jabolka z jabolki, torej, cubic feet s cm^3 (merjenje v litrih je druga metrika).
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Magic1 ::

_Tom_ je izjavil:

EU estimated delivery - EARLY 2019 :P

Uff, če največji optimisti napovedujejo na začetku 2019, potem bomo strečni če bo tega leta sploh...
Magic

J.McLane ::

Tezaab je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Obstaja več standardov merjenja volumna prtljažnika in če primerjaš moraš primerjat ameriške številke, ne pa UK

Ameriške in Britanske številke bodo enake, ko govorimo o cubic feet. Se pa strinjam, da je treba primerjat jabolka z jabolki, torej, cubic feet s cm^3 (merjenje v litrih je druga metrika).


Ne kapiraš, ne gre za merske enote temveč za to kaj sr sploh meri (do police ali do stekla) in na kakšen način (po zapolnjenih kockah ali preračunano)

Tezaab ::

Kapiram, kapiram, točno na to sem ciljal. Čeprav sem se očitno preslabo izrazil.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

BigWhale ::

Ponavadi se meri tako, da dobis cim vecjo stevilko. Vsaj v USA. :>

TribesMan ::

Nemci in večina normalnega sveta meri tako, da v prtljažnik "zlagajo kvadre" velike 20x10x5cm (1 liter). VDA.

Američani imajo očitno svoje metode.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

s1m0n ::

Kdaj se lahko pričakujejo prvi testi Modela 3?
Pa ne mislim od teh par min nočnih krogov po parkirnem placu pri Tesli!

Od teh prvih za zaposlene verjetno ne bo nič kaj testov, videov... So 100% podpisali kak NDA :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Unknown_001 ::

TribesMan je izjavil:


Američani imajo očitno svoje metode.


Super se sliši ko lahko daš na papir večjo prostornino kot konkurent.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

TribesMan je izjavil:


Američani imajo očitno svoje metode.


Super se sliši ko lahko daš na papir večjo prostornino kot konkurent.

Dajte mi vi logični in matematični geniji razložit, kako Američani delajo to tako, da je na papirju večja cifra, v nasprotju s poštenimi Nemci, če pa Nemci namerijo 17, Američani pa 13. No, prosim za razlago.

s1m0n ::

Preprosto! Uporabljajo manjše škatle! (istega volumna)

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

TribesMan je izjavil:


Američani imajo očitno svoje metode.


Super se sliši ko lahko daš na papir večjo prostornino kot konkurent.

Dajte mi vi logični in matematični geniji razložit, kako Američani delajo to tako, da je na papirju večja cifra, v nasprotju s poštenimi Nemci, če pa Nemci namerijo 17, Američani pa 13. No, prosim za razlago.


Saj nisem na nikogar pokazal s prstom :>

s1m0n je izjavil:

Preprosto! Uporabljajo manjše škatle! (istega volumna)


Does not compute
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

s1m0n je izjavil:

Preprosto! Uporabljajo manjše škatle! (istega volumna)

Ampak če namerijo oni manj, potem niso oni tisti, ki hočejo čim večje cifre na papirju. Samo to me zanima, zakaj so američani avtomatsko slabi (BigWhale), Nemci pa dobri. Kot da so nekateri zadnje dve leti ostali pod kamnom...

s1m0n ::

Zato ker američani postavijo svoj standard, ki ga imajo za internacionalnega in se ga samo oni držijo. Vsi ostali pa uporabljajo VDA.
Za 3-jko pravijo 13 Cubic feet (ca 370l) BMW pravi 480l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Utk ::

Zakaj nemci to smejo, oni pa ne? In ne vem če je nemški kaj bolj realen. Če pogledam prtljažnike novih kombilimuzin, imajo vsi kar dobre cifre, ko pa odpreš prtljažnik, se bi najraje zjokal, niti blizu mojega, ki je po cifrah skoraj enak.

Kakorkoli, dokler ne primerjaš po različnih standardih, je vseeno katerega uporabljaš.

s1m0n ::

Zato ker se VDA-ja držijo skoraj vsi razen Američani zato nemci to smejo!

330i ima globok prtljažnik verjamem, da gre več not kot pa navajajo oni! Če v našega hatchbacka gre čez 320l (preverjenih).

pegasus ::

TribesMan je izjavil:

Nemci in večina normalnega sveta meri tako, da v prtljažnik "zlagajo kvadre" velike 20x10x5cm (1 liter). VDA.

A zato moram it osebno v Frankfurt, da lahko izmerim mere prtljažnih prostorov, ki me zanimajo? Litri so mi popolnoma nekoristni, dolžine od prtljažnih vrat do sprednjega sedeža ali do dashboarda in opcije preklopljivega sedeža pa ne najdeš niti v prospektih.

WarpedGone ::

The Standard Interior has:
- a solid roof,
- 7 speaker audio system,
- fabric seating,
- heated manually adjustable 6-way front seats,
- center console with open storage.


The Premium interior has:
- UV filtered glass roof,
- 15 speaker audio system,
- premium seating materials with a seat heater and USB for every passenger,
- 12 way power adjustable front seats with customer driver profiles,
- center console with covered storage,
- twin phone docks,
- power adjustable, folding and heated side mirrors,
- rear fold down arm rest,
- ambient interior lighting,
- Homelink for garage door with auto open/close,
- two years of free data connectivity...


Tehtam med Premium (+5000) in LongRange (+$9000) opcijo. Oboje ($49.000) odpade.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Hehe. Prebral sem "a solid roof", pa sem mislu, da gre morda za parodijo.

Anyway. Jah, bom reku, ni poceni bit tehnološki pionir. V ICE avtu, dobiš vse te zadeve 2x čez, pri taki ceni.

Vzemi osnovni model and be happy.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

The Standard Interior has:
- a solid roof,
- 7 speaker audio system,
- fabric seating,
- heated manually adjustable 6-way front seats,
- center console with open storage.


The Premium interior has:
- UV filtered glass roof,
- 15 speaker audio system,
- premium seating materials with a seat heater and USB for every passenger,
- 12 way power adjustable front seats with customer driver profiles,
- center console with covered storage,
- twin phone docks,
- power adjustable, folding and heated side mirrors,
- rear fold down arm rest,
- ambient interior lighting,
- Homelink for garage door with auto open/close,
- two years of free data connectivity...


Tehtam med Premium (+5000) in LongRange (+$9000) opcijo. Oboje ($49.000) odpade.


Sorry, kaj pa avtopilot za $5.000 in future self driving capability za $3.000, kako to da tega ne boš vzel?

WarpedGone ::

To se lahko vklopi kadarkoli kasneje.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Pa še par bonbončkov pa si že lahko vzameš Model S :)

Najbolj se bo splačal le osnoven model.

TribesMan ::

Moje mnenje.



The Standard Interior has:
- a solid roof,
- 7 speaker audio system, - dovolj dobro
- fabric seating, - gre samo za razliko v oblazinjenju, ali je tudi oblika sedeža drugačna?
- heated manually adjustable 6-way front seats, - to verjetno pomeni samo sedež naprej-nazaj, gor-dol in nagib sedalnega dela... to je velik minus
- center console with open storage.


The Premium interior has:
- UV filtered glass roof, - osebno ne bi vzel tega stekla, ker kakor sem do sedaj zasledil nima nobene opcije senčenja, precej neprijetna stvar poleti ko je sonce, neglede kako "izolativno" je steklo in koliko žarkov blokira
- 15 speaker audio system, - če si audiofil ok, drugače brezveze...
- premium seating materials with a seat heater and USB for every passenger,
- 12 way power adjustable front seats with customer driver profiles, recommended
- center console with covered storage,
- twin phone docks, - standard oprema ima samo en phone dock ali je brez? če je brez je tole fajn, drugače pa je 1 dovolj
- power adjustable, folding and heated side mirrors, - brezvezna krama
- rear fold down arm rest, - mnjah...
- ambient interior lighting, - lepo, ampak v resnici nepotrebno
- Homelink for garage door with auto open/close, - zelo uporabno, če imaš dvižna garažna vrata
- two years of free data connectivity... - vprašanje kaka bo situacija s tem v Evropi


Tehtam med Premium (+5000) in LongRange (+$9000) opcijo. Oboje ($49.000) odpade.


Glavni problem okoli "Premiuma" je to da ne vemo kako bo zgledal Standard.
Dokler ne bo kakih slik in dodatnih informacij okoli oblike sedežev mislim da ni kaj dosti razmišljati.

LongRange... precej je zabeljena cena za LongRange... ampak tukaj je vprašanje, ki si ga mora uporabnik sam odgovorit, ali res rabi tistih 150km več ali ne.
Če ti pride to prav enkrat na leto je brezveze, če to rabiš enkrat na mesec pa definitivno ja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Arctander ::

- power adjustable, folding and heated side mirrors,

Čakaj, kaj? Električno nastavljiva in ogrevana ogledala ima že vsaka evropska kripa, ki ni ravno osnovna Dacia. Pri Tesli moraš pa za to vzeti Premium paket opreme? WOW.

RedDrake ::

Arctander je izjavil:

- power adjustable, folding and heated side mirrors,

Čakaj, kaj? Električno nastavljiva in ogrevana ogledala ima že vsaka evropska kripa, ki ni ravno osnovna Dacia. Pri Tesli moraš pa za to vzeti Premium paket opreme? WOW.

Saj verjetno ima ogrevana in nastavljiva ogledala - samo sklopljiva niso električno (sklepam).
Sicer pa "standard" izgleda kar presneto okleščeno, sploh v primerjavi s kakšno bavario za podoben denar.

@W1 Premium paket je videti drugače precej neuporaben, jaz bi šel raje na večjo baterijo, ker bo to zagotovo bolj pomembno v prihodnosti, kot pa usnjeni zici, ki te bodo vsak poletni dan eno minuto žgali v rit, ali pa 15 zvočnikov, da boš res slišal vsak herz, tam kjer šteje.
Edini relativno uporabni stvari pri premiumu sta električno pomičen zic z memorijo in pa ti docki za telefone. Ostalo je nebodigatreba luksuz.

hojnikb ::

vecja baterija, itk..
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Glede LongRange ... stvar se zreducira na vprašanje al živiš v SuperCharger puščavi / hribih in snegu / pogosto šlepaš / dnevno tišiš 200+ po AC
Če ja, je max opcija lahko dobrodošla. 5 sekund do 100 se tut luštno sliš.
Če pa ne, pa tistih 300+ km dosega zadostuje da na občasni daljši težko ne-nabašeš na SC. Teh bo v par letih še nekajkrat več, kot jih je že.
Ja, če nimaš lastnega štekarja za nočno filanje, zna večja baterija tut sladko zgledat.

Sicer pa "standard" izgleda kar presneto okleščeno, sploh v primerjavi s kakšno bavario za podoben denar.

Z avtomatikom bavarijo s 15" colskim tačskrinom, 8 kamerami, radarjem in nvidio PX kompjuterjem, ki nonstop skrbi za varnost? In kjer lahko čez tri leta pokličeš in manumobil transformiraš v avtomobil?
Šur. Pri vsakem avtu lahko najdeš manjkajoči fičer, ki ga konkurenca ma. Šteje celota, ki je hudimano konkurenčna.
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

Koliko naj bi imelo to dosega v RL?
Pol manj kot pise?

Pri S je ze tako oz. se manj.

Unknown_001 ::

Zakaj zaboga se pri električnih avtomobilih poudarja "avtomatik" ko pa v bistvu menjalnika ni nikjer v avtomobilu.

Podobno kot bi se šel za motorni čoln hvalit da ima avtomatski menjalnik a nihče pri zdravi pameti tega ne oglašuje. Ker se že v osnovi sliši idiotsko.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Glede LongRange ... stvar se zreducira na vprašanje al živiš v SuperCharger puščavi / hribih in snegu / pogosto šlepaš / dnevno tišiš 200+ po AC
Če ja, je max opcija lahko dobrodošla. 5 sekund do 100 se tut luštno sliš.
Če pa ne, pa tistih 300+ km dosega zadostuje da na občasni daljši težko ne-nabašeš na SC. Teh bo v par letih še nekajkrat več, kot jih je že.
Ja, če nimaš lastnega štekarja za nočno filanje, zna večja baterija tut sladko zgledat.

Z avtomatikom bavarijo s 15" colskim tačskrinom, 8 kamerami, radarjem in nvidio PX kompjuterjem, ki nonstop skrbi za varnost? In kjer lahko čez tri leta pokličeš in manumobil transformiraš v avtomobil?
Šur. Pri vsakem avtu lahko najdeš manjkajoči fičer, ki ga konkurenca ma. Šteje celota, ki je hudimano konkurenčna.


Ja, saj si se očitno že odločil potemtakem.
Sicer, imej v mislih, da pri 140-150 po AC bo doseg realno tam nekje polovica tistih 300+. Enkrat si pisal, da se voziš tako po AC, pa mi je ostalo v glavi. Btw, imam tri avtomobile, dva sta z leder zici, in verjemi, da poleti prekolnem tisto usnje tolikokrat kot se vsedem v avto v kratkih hlačah. Ni luksuz vedno bolj praktičen, imej to v mislih.

Evo, in lepo da tudi ti priznaš, da imajo proizvajalci različen fokus.
Bavaria nudi veliko notranjega udobja, ampak nima nič kaj dosti za ponudit na področju aktivne varnosti.
Tesla pa ravno obratno. Koliko bo prekrivanja pri kupcih se pa lahko samo ugiba. Ti trdiš da zelo veliko, drugi trdijo da skoraj nič, verjetno se pa oboji motite(mo).

Unknown_001 ::

Leder ni luksuz. Pa tudi pravega ledra večina avtomobilov ni videlo niti na blizu razen če je kadj kdo z leder jakno not sedel.

So na trgu novi, boljši materiali. Alcantara na primer. Mogoče neopren?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

A ni tako, da trenutno tako ali tako samo LongRange delajo? Drugače bi pa jaz večjo baterijo, ker ti bo bistveno dalj zdržala in bo čez leta še vedno uporabna... Čeprav po drugi strani pa koliko bo menjava standard range baterije čez npr 6 let? Če bodo EV postali že zelo pogosti, bo verjetno manj kot 9k$ in v tem primeru bi se skoraj bolj splačalo čez nekaj let ta denar porabit za novo baterijo.

WarpedGone ::

1. proizvodnja standardne verzije z 350 km dosega po EPA štarta konec leta
2. "je treba platit taj burek" z realnim denarjem
3. standardna baterija je že dovolj velika da ni več opazne razlike v življenski dobi zaradi ciklanja
4. baterije v EV se ne menja, enako kot se v ICE avtomobilu mašine ne menja. Hočeš drugačno? Kupiš avto z drugačno baterijo.
5. Čez nekaj let se zamenja komplet avto in ne le baterijo
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ta točka 5 je še en dejavnik, zaradi katerega se bencinskim avtom konkurence električarjev še kar precej let ne bo treba bati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

dottor ::

Kako kej kaže pri nas in sosedih z izgradnjo hitrih polnilcev? Če jih imaš za vsakim vogalom bi osebno šel raje na standard baterijo, če bodo pa 2-3 v celi državi pa večjo baterijo. Osebno me malo moti da M3 nima displeja oz. merilnikov za volanov ampak je vse na tablici na sredinski konzoli, kar je malo smotano v naši državi kjer moreš pazit da te gospodje inkasanti en dobijo za grmovljem če pelješ prehitro (vem da to ni dovoljeno ampak smo ljudje in včasih imamo težko nogo). Pa tudi stalno spremljanje na tablični med vožnjo se mi zdi nevarno. V svojem avtu točno vem kje se kaj nahaja in ne rabim odmaknit pogleda iz veste če želim klimo poštimat, kej na radiju poštimat, ...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

WarpedGone ::

Odvisno kaj razumeš pod "hitro polnjenje"... če je zate to že skromnih 6 kW, potem je tega precej - par iskalnikov javnih polnilnic:
- www.polni.si
- www.gremonaelektriko.si
Najbolje da mal preklikaš različne možnosti da dobiš občutek kaj obstaja kje. Žal večinoma ni real-time prikaza statusa posamezne polnilnice (zasedenost, okvara, način plačila) in se prepogosto zgodi da ko prideš do polnilnice, greš lahko iskat naslednjo al pa kličeš avtovleko, če je baterija preveč na koncu že.

Tesla ima možnost filanja na 240V priključkih ter javnih AC polnilnih postajah s 7-polno vtičnico.

Poleg tega omogoča polnjenje na lastnih "ultrahitrih polnilnicah" z ~120kW. Te so namenjene "dolgoprogašem" i.e. potovanja več sto kilometrov daleč. V sloveniji so trenutno tri take SC lokacije ob AC (kozina, ljubljana, maribor). Poleg tega nekaj SC postaj takoj čez mejo v avstriji (gradec, beljak) in italiji. Na hrvaški trenutno gradijo tri nove lokacije (Zagreb, ...), tri ob obali pa že delujejo.

Ampak osnova za lastništvo EV je in bo še nekaj časa možnost polnjenja doma z lastnim štromom. Brez te možnosti, si js danes še nebi kupu EV. Tudi zato ker 50.000 EUR vredno zadevo ne mislim parkirat na javnem parkirplacu, garaže pa tut ne bom kupoval.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Potem trg rabljenih avtomobilov sploh ne bo obstajal oz. bo cena tem avtom zeloo padla, ker avta, ki bo imel zelo iztrošeno baterijo, nihče ne bo hotel?

WarpedGone ::

Zelo iztrošeno baterijo se zamenja z manj iztrošeno.
Zbogom in hvala za vse ribe

dottor ::

A nima tesla možnosti dodatne garancije na baterijo?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
««
12 / 180
»»