» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
9 / 180
»»

Mare2 ::

Evo, je že. :)

Jaz bom naročil, da naj ima kamero zadaj za vzvratno vožnjo, sistem za samodejno bočno parkiranje in parkirne senzorje. Tako ima sedaj moj GOLF.

http://www.avto-fokus.si/Novice/Tesla_3...
http://www.avto-fokus.si/Novice/Tesla_3...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

bambam20 ::

Tukaj bo zanimivo videt koliko bodo iztržili preprodajalci. Sam mislim, da bo nekdo lahko brez problema prodal Teslo 3 za 60k usd.

Machete ::

Od kje pa ti to mišljenje? A jo bo požegnal in bo kar takoj vredna krat dva?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Matevz96 ::

Ne požegnal, ključe boš dobil takoj in ne čez 2 leti.
#hooldthedoor

Machete ::

Mogoče se najde kak tako butnjen, generalno pa to pač ni Nintendo mini retro konzola. Razred kupcev ni tapravi, da bodo metali 30 jurjev več za dve leti prednosti. Sploh pa, biti beta tester v teh jajcih.. ah sveti gral.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BigWhale ::

Men je pa M3 lep avto zato sem pobrisal vse, ki mislijo, da je grd.

No, v bistvu nisem naredil tega. Vseeno se dajte vsaj priblizno drzati teme in se izogibajte 'men je grd' one-linerjem, ce jih vsaj priblizno ne argumentirate. +1 in -1 posti niso debata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

msjr ::

Matevz96 je izjavil:

Ne požegnal, ključe boš dobil takoj in ne čez 2 leti.

Old skul, tako so se prodajali Yugoti v 80. Nekateri so celo dobro prodali samo plac v vrsti.

Bellzmet ::

Eh sploh ni bistveno grd, lep, velik, majhen...bistveno je, da trenutno kaže, da Tesla ogromno pripomore k (r)evoluciji predvsem glede pogona osebnih vozil in avtonomni vožnji. Zato super, da imajo toliko naročil in da ljudje v veliki meri zaradi njih sploh razmišljajo o e-avtomobilih. Bencin in diesel imata svojo ero, ki je seveda še zdaleč ni konec, je pa zelo dobro, da se pripravlja teren za druge pogone.

s1m0n ::

Niti ne! Če so kaj so bili edini in prvi z vozili sprejemljivega dometa na električni pogon to je pa tudi vse!
Ampak to je bil glavni manjkajoč faktor, da se je električna vozila "splačalo" imeti!

Z Model 3 pa še odkljukajo faktor cene pa smo tam.

Okapi ::

Z Model 3 pa še odkljukajo faktor cene pa smo tam.
Faktor cene bo odkljukan, ko bo spodoben električni avto mogoče dobiti za 15 jurjev, čisto nič prej.

Machete ::

Okapi je izjavil:

Z Model 3 pa še odkljukajo faktor cene pa smo tam.
Faktor cene bo odkljukan, ko bo spodoben električni avto mogoče dobiti za 15 jurjev, čisto nič prej.


Izvolite ljubitelji EVjev. Zakaj ni vsak drugi avto na cesti ZOE, če je edini faktor pri EVju zgolj še cena?
https://www.renault.si/vozila/elektricn...

Ne pa pričakovat križarko ranga bmw 5ice za 15 jurjev. To je seveda janso.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Cena ni več faktor. Nekdo samo mora naredit spodoben avto v vsakem razredu. V zgornjem razredu ga je naredila tesla, v srednjem ga bo tesla, če ga ne bo nihče prej, ga bo tesla tudi v spodnjem. Ne more pa vse sama, lahko bi še kdo drug kaj pomagal.
Sej zoe je tudi kar blizu, samo je pač predrag za cliota in preslab za srednji razred. Nekdo bo moral naredit boljšega. Ne rabi bit niti cenejši, samo boljši.

s1m0n ::

Saj Bolt (Ampera-e) je zelo blizu a malo predrag.
Verjetno bo med edinimi konkurenti T3.

Zoe je na ravni Leafa, too much plastic!

Utk ::

Večji problem Bolta je, da ga ne morejo prodajat, ker ga nočejo prodajat niti ga nikoli niso hoteli zares prodajat.

J.McLane ::

Zoe je že dovolj dober avto, problem je cena, očitno še eden, ki ga nočejo prodajat v velikih količinah.

Leaf je bolj konkurenčen klasiki v C segmentu kot Zoe v B segmentu, pri obeh je pa trn v peti "resale value".

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Zoe je že dovolj dober avto, problem je cena, očitno še eden, ki ga nočejo prodajat v velikih količinah.

Leaf je bolj konkurenčen klasiki v C segmentu kot Zoe v B segmentu, pri obeh je pa trn v peti "resale value".

Ta resale value bo problem pri vseh EV-jih z baterijami pod 50 kWh. Po možnosti še brez hlajenja le-teh.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Zoe je že dovolj dober avto, problem je cena,

Lažje je naredit dražji avto boljši, kot pa enako dobrega (bistveno) cenejše. Naj stane 25 jurjev, ampak naj bo dober. Ne v rangu modela 3, samo malo več dometa.

jernejl ::

Ta resale value bo problem pri vseh EV-jih z baterijami pod 50 kWh. Po možnosti še brez hlajenja le-teh.

Dokler se bo tehnologija relativno hitro razvijala (v primerjavi z ICE), bodo vsi EV relativno hitro zastareli, tudi tisti s 100kWh baterijami ne bodo nobena izjema. Nobenega razloga ni, da bi obstajala neka meja pri kapaciteti, pri kateri bi se kupci naenkrat začeli obnašati drugače.

Rabljeni EV z manjšimi baterijami imajo svojo tržno nišo. Ljudje jih radi kupujejo kot drugi avto pri hiši, kjer doseg ni tako pomemben, je pa bolj pomembna cena.

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Ta resale value bo problem pri vseh EV-jih z baterijami pod 50 kWh. Po možnosti še brez hlajenja le-teh.

Dokler se bo tehnologija relativno hitro razvijala (v primerjavi z ICE), bodo vsi EV relativno hitro zastareli, tudi tisti s 100kWh baterijami ne bodo nobena izjema. Nobenega razloga ni, da bi obstajala neka meja pri kapaciteti, pri kateri bi se kupci naenkrat začeli obnašati drugače.

Rabljeni EV z manjšimi baterijami imajo svojo tržno nišo. Ljudje jih radi kupujejo kot drugi avto pri hiši, kjer doseg ni tako pomemben, je pa bolj pomembna cena.

Problem te tržne niše je, da male baterije hitro postanejo zanič. Pri velikih take degradacije ni in zato avtomobili lažje držijo svojo ceno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

dottor ::

ZOE ima zato najem baterije, ko je baterija fuč ti jo zamenjajo. Je pa cana okoli 59-79€/mesec.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

J.McLane ::

Pri Zoe je predrag že sam avto brez baterije, če pomisliš da ima ves hardware (poleg bencinskega motorja) že en navaden Toyotin Yaris hibrid za 15k €, oni pa prodajajo en 68 kW motor za 50% višjo ceno.

Najem baterije za 15.000 km letno je 99 €/mesec, skupaj z elektriko torej več kot pride bencin za zgoraj omenjenega Yarisa.

Če zaključimo, cena je tam kolikor prenese trg za to omejeno proizvodno količino.

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ta resale value bo problem pri vseh EV-jih z baterijami pod 50 kWh. Po možnosti še brez hlajenja le-teh.

Dokler se bo tehnologija relativno hitro razvijala (v primerjavi z ICE), bodo vsi EV relativno hitro zastareli, tudi tisti s 100kWh baterijami ne bodo nobena izjema. Nobenega razloga ni, da bi obstajala neka meja pri kapaciteti, pri kateri bi se kupci naenkrat začeli obnašati drugače.

Rabljeni EV z manjšimi baterijami imajo svojo tržno nišo. Ljudje jih radi kupujejo kot drugi avto pri hiši, kjer doseg ni tako pomemben, je pa bolj pomembna cena.

Problem te tržne niše je, da male baterije hitro postanejo zanič. Pri velikih take degradacije ni in zato avtomobili lažje držijo svojo ceno.

Pričakovati je, da se bo do takrat razvil trg prodaje (za prihodnost) majhnih in ugodnih baterij za rabljene avtomobile.
Torej boš kupil novo, ki bo poceni, ali pa jo najel.
Vprašanje je tudi, ali bo hitrejše padanje kapacitete res toliko bolj negativno vplivalo na ceno, kot višja poraba v primeru, da deset let v avtu tovoriš težjo baterijo iz razloga, da bo ta dalj časa držala kapaciteto.

Zato ne vidim kakega posebnega razloga, da bi kupil rabljeno Teslo S, da bi se z njo vozil samo po mestu. Razen, če ne bo bistveno dražja od Zoe, i3 ...

bambam20 ::

Koliko EV-jev imamo trenutno registiranih v SLoveniji?

dottor ::

Jaz jih zadnje čase videvam kar nekaj na obali. Tesle, i3, i8, Zoe in neko azijsko čudo.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

WarpedGone ::

Tesla Model S iz leta 2012 je danes star že 5 let. Noben normalen temu avtu ne more rečt zastarel.
Konkurenca napoveduje podobne avtomobile s podobnimi lastnostmi za leto 2020. Morda. Če.

Če zaključimo, cena je tam kolikor prenese trg za to omejeno proizvodno količino.

Therein lies the cause.
Celoten problem cene EV je v skromni proizvodni kapaciteti.
ICE avto dobiš za 15 jurjev ne ker je tolk simpl in enostavn ampak ker se ga štanca v milijonih kosov (reuse komponent med različnimi modeli).

Knec leta pričakujte novinarske analize kakšno ogromno izgubo ima Tesla z Modelom 3. V proizvodnjo so investiral tolk pa tolk milijard, nardil pa samo tolk pa tolk taužent kosov. Izguba!!!!

Kislo vprašanje: Zakaj Renault ne vzpostavi proizovdnje Zoe v rangu x00.000 letno, tolk kot naštanca Cliotov? Zakaj proizvodnja i3 ni na nivoju proizvodnje serije 3?
ST-inteligenzza: ni trga, kupcev.
Seveda da ne: 400.000 vplačil za 40k avto eno do dve leti pred začetkom dobave, je jasen znak da trga ni.
Aja,seveda, verniki, bla, bla, bla

It's the batteries stupid!

Koliko EV-jev imamo trenutno registiranih v SLoveniji?

Podrobni podatki dostopni na drobtinice.si
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

Zoe pa res nikogar ne prepriča. Avte načeloma prodaja oblika.

vostok_1 ::

Razen Tesle, ni EVja, ki bi mi zgledal vreden nakupa. Tudi bolj je neka ameriška žalost.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

dottor ::

Če bi Zoe stal 6-7k in bi bil najem baterije 10-15€/mesec bi bil precej bolj privlačen, sploh za tiste ki rabijo avte le za po mestu.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jype ::

Zoe je super zato, ker je efektivno električni Clio, ki je v praksi "najboljši avto na planetu", tako kot katrca in hrošč. Ne zato, ker bi bil na kakršenkoli način izjemen, ampak zato, ker je poceni in učinkovito orodje za v vsako slovensko vas.

WarpedGone ::

Razen detajla da je Zoe z malo baterijo še vedno 29,5k €.
z veliko pa nekaj manj absurdnih 32k € EUR.
Z odšteto subvencijo se stvar spusti na 23k - 25k EUR.
Če bi pod havbo bilo 100 konjev več za kazga jurja več, bi bla stvar še manj absurdna.

Za 10 jurjev zraven bom dobil povsem drugačen avto, daleč od absurda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blazz ::

dottor je izjavil:

Če bi Zoe stal 6-7k in bi bil najem baterije 10-15€/mesec bi bil precej bolj privlačen, sploh za tiste ki rabijo avte le za po mestu.


lol.....res utopične ideje... baterije same stanejo nažalost 6-7k ... tko da... good luck chuck

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Razen detajla da je Zoe z malo baterijo še vedno 29,5k €.
z veliko pa nekaj manj absurdnih 32k € EUR.
Z odšteto subvencijo se stvar spusti na 23k - 25k EUR.
Če bi pod havbo bilo 100 konjev več za kazga jurja več, bi bla stvar še manj absurdna.

Za 10 jurjev zraven bom dobil povsem drugačen avto, daleč od absurda.



Če so na Avto netu po 15.000 € novi in 7.000 € 3 leta star.

s1m0n ::

Vendar pri večini novih piše
V ceni je že upoštevana predvidena državna subvencija v višini 7.500 EUR.
Cena ne vsebuje najema/nakupa baterije.


Torej po 20-25k za ZOE + najem baterije. Totalno predrago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

pegasus ::

TCO v primerjavi z bencinom je še vedno zelo podoben, le da daš na začetku več denarja.

Ker so glavna atraktivnost električnega pogona nižji stroški, se strinjam, da taka ponudba ni dovolj dobra.

bambam20 ::

Nisem vedel, da delajo ZOE-ja tudi v hibridnem načinu. Sem mislil, da izključno kot EV.

s1m0n ::

Torej koliko pride ZOE (41kW, nakup baterije)?

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Model S iz leta 2012 je danes star že 5 let. Noben normalen temu avtu ne more rečt zastarel.
Konkurenca napoveduje podobne avtomobile s podobnimi lastnostmi za leto 2020. Morda. Če.

Če zaključimo, cena je tam kolikor prenese trg za to omejeno proizvodno količino.

Therein lies the cause.
Celoten problem cene EV je v skromni proizvodni kapaciteti.
ICE avto dobiš za 15 jurjev ne ker je tolk simpl in enostavn ampak ker se ga štanca v milijonih kosov (reuse komponent med različnimi modeli).

Knec leta pričakujte novinarske analize kakšno ogromno izgubo ima Tesla z Modelom 3. V proizvodnjo so investiral tolk pa tolk milijard, nardil pa samo tolk pa tolk taužent kosov. Izguba!!!!

Kislo vprašanje: Zakaj Renault ne vzpostavi proizovdnje Zoe v rangu x00.000 letno, tolk kot naštanca Cliotov? Zakaj proizvodnja i3 ni na nivoju proizvodnje serije 3?
ST-inteligenzza: ni trga, kupcev.
Seveda da ne: 400.000 vplačil za 40k avto eno do dve leti pred začetkom dobave, je jasen znak da trga ni.
Aja,seveda, verniki, bla, bla, bla

It's the batteries stupid!

Koliko EV-jev imamo trenutno registiranih v SLoveniji?

Podrobni podatki dostopni na drobtinice.si


BTW koliko teh 400.000 vplačilo bo na koncu tudi res plačalo avtomobil!?

Je verjetno kar nekaj ljudi, ki je dalo 1k, ki bodo na koncu preklicali zaradi takih ali drugačnih razlogov to naročilo in dobili 1k nazaj.

Ali je Tesla že povedala točno številko prednaročil za recimo do konca junija 2017 ali pa do konca maja 2017?

Nikec3 ::

VaeVictis je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Tesla Model S iz leta 2012 je danes star že 5 let. Noben normalen temu avtu ne more rečt zastarel.
Konkurenca napoveduje podobne avtomobile s podobnimi lastnostmi za leto 2020. Morda. Če.

Če zaključimo, cena je tam kolikor prenese trg za to omejeno proizvodno količino.

Therein lies the cause.
Celoten problem cene EV je v skromni proizvodni kapaciteti.
ICE avto dobiš za 15 jurjev ne ker je tolk simpl in enostavn ampak ker se ga štanca v milijonih kosov (reuse komponent med različnimi modeli).

Knec leta pričakujte novinarske analize kakšno ogromno izgubo ima Tesla z Modelom 3. V proizvodnjo so investiral tolk pa tolk milijard, nardil pa samo tolk pa tolk taužent kosov. Izguba!!!!

Kislo vprašanje: Zakaj Renault ne vzpostavi proizovdnje Zoe v rangu x00.000 letno, tolk kot naštanca Cliotov? Zakaj proizvodnja i3 ni na nivoju proizvodnje serije 3?
ST-inteligenzza: ni trga, kupcev.
Seveda da ne: 400.000 vplačil za 40k avto eno do dve leti pred začetkom dobave, je jasen znak da trga ni.
Aja,seveda, verniki, bla, bla, bla

It's the batteries stupid!

Koliko EV-jev imamo trenutno registiranih v SLoveniji?

Podrobni podatki dostopni na drobtinice.si


BTW koliko teh 400.000 vplačilo bo na koncu tudi res plačalo avtomobil!?

Je verjetno kar nekaj ljudi, ki je dalo 1k, ki bodo na koncu preklicali zaradi takih ali drugačnih razlogov to naročilo in dobili 1k nazaj.

Ali je Tesla že povedala točno številko prednaročil za recimo do konca junija 2017 ali pa do konca maja 2017?

Česa te je strah? Proizvodnjo za naslednji dve leti imajo zagotovo razprodano, s čemer se ostali proizvajalci težko pohvalijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

vae-victis:
Je verjetno kar nekaj ljudi, ki je dalo 1k, ki bodo na koncu preklicali zaradi takih ali drugačnih razlogov to naročilo in dobili 1k nazaj.

Še več ljudi avta ni plačalo, ker se nočejo postavit v vrsto dolgo pol milijona duš.
Še več ljudi avta ni vplačalo, ker ga želijo najprej vidit na cesti in prebrat kakšne realne teste.
Še več ljudi je za avto samo bežno slišalo
Še več ljudi za avto še slišalo ni.
Še več ljudi za Teslo še slišalo ni.
Še več ljudi živi na trgih, kjer Tesla še ne prodaja/dostavlja vozil.

Je verjetno kar nekaj ljudi, ki še ni dalo 1k, ki bodo na koncu vplačali in plačali Model 3.
Kolikokrat več kot "tvojih kar nekaj"?
100x, 1000x, milijon krat?

Ali je Tesla že povedala točno številko prednaročil za recimo do konca junija 2017 ali pa do konca maja 2017?

Tesla je delniška družba in je zakonsko zavezana objaviti finančno poročilo vsake tri mesece.
V poročilu za 2017q1 so objavili da imajo na računu z vplačili nekaj nad 600 milijonov USD.
Račun je skupen za M3, S in X zato je zanesljivo samo eno: rezervacij M3 ni več kot 600 tisoč.

Vse to sem v tej in drugi temi o EV napisal že več kot enkrat.
Še vedno palamudite isti FUD in sprašujete ista vprašanja.
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

Najvecji problem sodelujocih, vecine domnevam, in kupcev v SI na splosno je, da nimamo denarja za si m3 privoscit. Ali Zoe ali Bolta ali xzy. Bi se pa dalo nabavit prvo ampero rabljeno, sam je pa spet vecino ljudi strah.

s1m0n ::

Večji problem je, da ljudje ne mislijo za manj udoben/kvaliteten avto dati več samo zato ker je njegov pogon na baterije!
Za recimo 25k€ dobiš kar dober avto na fosilna na baterijo pa je notranjost na ravni 10k dacie.

Utk ::

Tako je. Ce je ze itak drag, naj stane se 2 jurja vec in bo imel dobro notranjost.
Tesla je glede tega pac ameriska.

pegasus ::

Ne razumem koncepta, da kupuješ avto zaradi notranjosti ... Ta je za funkcijo avta popolnoma nepomembna in večinoma celo odvečna. Itak jo v pol leta poserješ, polomiš, popraskaš in fentaš na sto načinov, tako da bi bilo najbolje, če je sploh ne bi bilo. Če mi kdo ponudi goli pleh z nekaj izolacije, za ustrezno nižjo ceno, takoj vzamem.

VaeVictis ::

mikhaair je izjavil:

Najvecji problem sodelujocih, vecine domnevam, in kupcev v SI na splosno je, da nimamo denarja za si m3 privoscit. Ali Zoe ali Bolta ali xzy. Bi se pa dalo nabavit prvo ampero rabljeno, sam je pa spet vecino ljudi strah.


Tole je defintivno res za večino Slovencev.

Veliko ljudi gleda rabljen avtomobil, a se boji kupiti EV vozilo, ker so cene nove baterije relativno drage in je premalo izkušenj kolegov in znancev glede teh vozil.

s1m0n je izjavil:

Večji problem je, da ljudje ne mislijo za manj udoben/kvaliteten avto dati več samo zato ker je njegov pogon na baterije!
Za recimo 25kEUR dobiš kar dober avto na fosilna na baterijo pa je notranjost na ravni 10k dacie.


Vsi avtomobili glede na primerljiv ICE avtomobil, če se pozabi na sam pospešek in eko privlačnost, so relativno zanič.

Pa to velja in za Teslo Model 3, Model S, Model X, BMW i3, i8, Renault Zoe, Chevrolet Bolt in za vsa ostala EV vozila.

pegasus je izjavil:

Ne razumem koncepta, da kupuješ avto zaradi notranjosti ... Ta je za funkcijo avta popolnoma nepomembna in večinoma celo odvečna. Itak jo v pol leta poserješ, polomiš, popraskaš in fentaš na sto načinov, tako da bi bilo najbolje, če je sploh ne bi bilo. Če mi kdo ponudi goli pleh z nekaj izolacije, za ustrezno nižjo ceno, takoj vzamem.


Bedarija prve vrste!

Večina ljudi je kar nekaj časa v avtomobilu in je notranjost praktično en najpomembnejših delov vozila.

Sam pogon jih še najmanj zanima, če je ICE ali EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

pegasus ::

VaeVictis je izjavil:

Bedarija prve vrste!
Ne, samo logično razmišljanje. Koliko časa vsak dan preživiš na sekretu? Mora zato biti zlat?

VaeVictis ::

pegasus je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Bedarija prve vrste!
Ne, samo logično razmišljanje. Koliko časa vsak dan preživiš na sekretu? Mora zato biti zlat?


Zakaj pa pol nimaš naslednjega sekreta doma, če ti to nič ne pomeni?

 WC

WC

pegasus ::

Tak je najboljši, si ga še ne morem privoščit ;)

DamijanD ::

Volvo je načrtuje da bo 2019 večinoma EV. Medtem, ko ostali še kar bremzajo zadevo

pegasus ::

Jah itak, če so pa kitajci lastniki Volvota... zakaj misliš da take novice :)

Machete ::

2019 je čez dobro leto. Ne se hecat ali padat na vsako internetno raco.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()
««
9 / 180
»»