Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Nikec3 ::
Zakaj nakladanje? 60 kWh bo zadoščalo za krepko več kot 215 milj po EPA.
Če se boš vozil 50 km/H in boš ovira na cesti.
EPA cikel je EPA cikel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
bambam20 ::
Magic1 ::
Če je treba šparat, je pač treba počas vozit. Maš komade na avtocesti s fancy avtomobili in vozijo 80km/h. Kreda in servisi stanejo, potem pa ni za bencin.
Magic
BigWhale ::
Zakaj nakladanje? 60 kWh bo zadoščalo za krepko več kot 215 milj po EPA.
Če se boš vozil 50 km/H in boš ovira na cesti.
EPA cikel je EPA cikel.
Takšna razdalja je zgolj ob določeni povprečni hitrosti. IN ta je nizka, da si ovira na cesti.
Zame je vsak, k ne vozi vsaj 130km/h po regionalkah in vsaj 170km/h na hitrih cestah nepremicnicna. Se vid, da so elektricni avti neumnost!
Unknown_001 ::
Ce bi bil grafitno siv, karavan in 4 kroge spredaj, bi bil orgazmicen. :)
not ?
Đabasto zgleda tole. Prej bi se kdo vprašal, če so Audija korejcem prodal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
Fajn zgleda. Edini problem pri Tesli bo naslednji, da ne bodo zmogli dovolj hitro zadovoljiti vseh naročil. Samo v praksi bo pa tole koliko dometa z enim polnjenjem , glede, da
bo imel precej manjšo kapiciteto baterije.
Že s Teslo S narediš ob normlani vožnji zgolj kakšnih 300-350 km, kar je seveda za nekoga, ki dnevno dela 20-30 km povsem ok.
bo imel precej manjšo kapiciteto baterije.
Že s Teslo S narediš ob normlani vožnji zgolj kakšnih 300-350 km, kar je seveda za nekoga, ki dnevno dela 20-30 km povsem ok.
Tezaab ::
Karkoli vec bi porabilo prevec stroma.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
s1m0n ::
Ne, da imajo BEV istega cenovnega razreda podobno ceneno notranjost.
Kje pa imajo namen prikazovat hitrost vozila?
Kje pa imajo namen prikazovat hitrost vozila?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
>> Kje pa imajo namen prikazovat hitrost vozila?
Številka levo zgoraj, kjer je trenutno prikazana velika črka P (park).
Številka levo zgoraj, kjer je trenutno prikazana velika črka P (park).
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Svetlost ekrana se samodejno prilagaja jakosti ambientne svetlobe, plus preklaplja med dnevnim in nočnim načinom.
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Tudi na telefonu se mi samodejno prilagaja, pa na direktnem soncu ne vidim praktično nič. Razen če ima Tesla notri nek hud backlight..
Utk ::
Dober avto te bo že drugače opozoril, da si prehiter. Drugače pa škoda da nima HUD-a. Nerazumljivo.
avtek ::
s1m0n ::
A ni sam Musk rekel, da HUD-a v trojki ne bo?
Drugače pa tudi moj telefon na močnem odsevu z AMOLED ni kaj preveč uporaben.
Drugače pa tudi moj telefon na močnem odsevu z AMOLED ni kaj preveč uporaben.
WarpedGone ::
"No new driver-facing technologies in Model 3".
"Model S will get new tech first".
Live with it.
"Model S will get new tech first".
Live with it.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
From the street:
My source, who's been very reliable in the past, has told me to "hold onto your hats" as things are about to start happening very soon and and fast.
First, the source has indeed confirmed that the initial Model 3 configurator choices are colour and wheels. No details on what those consist of but we can assume the 5 colours we've seen so far and the 2-3 wheel styles. Those choices are slated to be in place for about "3 months" while production is ramped up.
Secondly, the interior colour is to be black only during the initial phase. The wood trim found on the dash is real wood but species is unknown. The alcantara liner in the door panels is indeed making it to production. Was told the interior is very good, people are going to be happy with it. Think: fixing Model S deficiencies like door pockets, cup holder placements, arm rests, storage etc...
The best bit: July is going to surprise a lot of people and especially Wall Street, as the production line is just about ready and will start production ASAP so that several THOUSAND Model 3s are produced and stockpiled for deliveries at the end of July. This confirms what the source relayed to me back in February, namely keeping configs simple so they could make preconfigured cars instead of relying on custom configs. Later on when production ramps up in the 4th quarter more options could be added to the mix.
We may still get the token 5-6 on stage hand overs at the delivery event ceremony but Tesla is looking to really show the naysayers up this time. That's it for now
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
Moram povedat, da na tej tvoji zadnji sliki, mi je zadek precej grd. Generično ameriški.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
St753 ::
jype ::
Moram povedat, da na tej tvoji zadnji sliki, mi je zadek precej grd. Generično ameriški.Ironično, da so največji zagovorniki teorije o "poženščenih moških" največje princeske, ko se je treba odločiti, kateri modni dodatek je najlepši v deželi tej.
Armstrong: Yeah, but the descent module looks, well, a little bit too Italian to me. I'm not flying around the Moon in that, sorry.
Aldrin: Also, the landing struts aren't chromed. The Russians will say we have no taste in rockets, and they'll be right.
Collins: It would be so much better if it had two black stripes down the length of the craft. Make it sexy, you know?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Tezaab ()
WarpedGone ::
Tega zadka se boste fejst nagledal, najpogosteje na speljevanjih na semaforjih.
Moje sožalje.
Moje sožalje.
Zbogom in hvala za vse ribe
VaeVictis ::
WarpedGone je izjavil:
Tega zadka se boste fejst nagledal, najpogosteje na speljevanjih na semaforjih.
Moje sožalje.
Unih 5 Tesl, ki bodo v Sloveniji bomo pa že preživel...
WarpedGone ::
Stages of grief:
Do sprijaznenja vas čaka še kar nekaj duševnih bolečin.
Moje sožalje.
1. stage: Denial – The first reaction is denial. In this stage individuals believe the diagnosis is somehow mistaken, and cling to a false, preferable reality.
Do sprijaznenja vas čaka še kar nekaj duševnih bolečin.
Moje sožalje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Hehe... ljudje, ki so avto videli v živo, pravijo, da zadeva ni višek fotogeničnosti, v živo deluje bolje kot na slikah. Velja za zunanjost in notranjost. Ampak to je manj pomembno.
Nekdo s preveč časa je šel modelirat doseg bolta pri konstantni hitrosti, nekdo drug s preveč časa pa je enačbe apliciral na znane zadeve o M3.
Ciljni Cd za M3 je bil 0.21, recimo da jim ni uspelo in so končali na 0.23. Istih 60kWh bi tako zadostovalo za 20% več dosega pri konstantnih 115 kph oz. M3 pri 115 ima tolk dosega kot bolt pri 100kmh.
Nekdo s preveč časa je šel modelirat doseg bolta pri konstantni hitrosti, nekdo drug s preveč časa pa je enačbe apliciral na znane zadeve o M3.
Ciljni Cd za M3 je bil 0.21, recimo da jim ni uspelo in so končali na 0.23. Istih 60kWh bi tako zadostovalo za 20% več dosega pri konstantnih 115 kph oz. M3 pri 115 ima tolk dosega kot bolt pri 100kmh.
Zbogom in hvala za vse ribe
Dosan ::
WarpedGone je izjavil:
Tega zadka se boste fejst nagledal, najpogosteje na speljevanjih na semaforjih.
Moje sožalje.
Unih 5 Tesl, ki bodo v Sloveniji bomo pa že preživel...
Trenutno pa res že težko najdeš dan v LJ, ko ne vidiš niti ene Tesle tbh.
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Hehe... ljudje, ki so avto videli v živo, pravijo, da zadeva ni višek fotogeničnosti, v živo deluje bolje kot na slikah. Velja za zunanjost in notranjost. Ampak to je manj pomembno.
Nekdo s preveč časa je šel modelirat doseg bolta pri konstantni hitrosti, nekdo drug s preveč časa pa je enačbe apliciral na znane zadeve o M3.
Ciljni Cd za M3 je bil 0.21, recimo da jim ni uspelo in so končali na 0.23. Istih 60kWh bi tako zadostovalo za 20% več dosega pri konstantnih 115 kph oz. M3 pri 115 ima tolk dosega kot bolt pri 100kmh.
Ma zadnji konec bi se moral podaljšat pa bi jim uspelo ampak avto bi izgledal malo drugače plus daljši bi bil in bolj nepraktičen. Rešitev bi bila da bi med vožnjo imel možnost teleskopsko podaljšat linijo da bi bil čim bolj podoben aeroprofilu krila. Problem je, ker je treba žrtvovat originalni dizajn. Potem pa trenutek odločitve kaj je više na prioriteti.
Največ upora se ne ustvari spredaj ampak zadaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
gus5 ::
Avtomobili Tesla - eko-bluf? Samo proizvodnja (ob zdaj obstoječi tehnologiji) Teslinih električnih baterij dodatno prispeva izpustu 17,5t CO2; za primerjavo: avtomobili, ki jih poganjajo naftni derivati, proizvedejo takšno količino CO2 v dobrih 8 letih (ob predpostavki, da vozilo opravi 12000 km/leto).
krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Tega zadka se boste fejst nagledal, najpogosteje na speljevanjih na semaforjih.
Moje sožalje.
Oprosti, ampak se vsakic ko sem videl teslo, sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.
jype ::
Oprosti, ampak se vsakic ko sem videl teslo, sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.Kar je daleč najbolj smiseln način potovanja po avtocesti. Očitno tesle kupujejo samo pametni ljudje.
Avtomobili Tesla - eko-bluf?Point source pollution @ Wikipedia
::
WarpedGone je izjavil:
Tega zadka se boste fejst nagledal, najpogosteje na speljevanjih na semaforjih.
Moje sožalje.
Oprosti, ampak se vsakic ko sem videl teslo, sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.
Speljevanje pri semaforjih je daleč najpomembnejša lastnost avtomobilov. Za impotentne butlje, seveda, da lahko kompenzirajo svoj deficit.
WarpedGone ::
sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.
Edini način da teh cifer nisi potegnil iz riti je, da si vozil za teslo, ki je vozila za kamionom.
Kar pomeni da:
a) je bila na prehitevalnem pasu gužva in sta oba čakala prostor za prehitevanje
b) sta oba šparala
Obstaja tudi možnost c da si enostavno poln dreka.
Nisi edini, moje sožalje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
flyko ::
Oprosti, ampak se vsakic ko sem videl teslo, sem jo videl na AC voziti 90 za kamionom.Kar je daleč najbolj smiseln način potovanja po avtocesti. Očitno tesle kupujejo samo pametni ljudje.
A to resno??? Vožnja za tovornjakom, predvsem na neprimerni varnostni razdalji? Ni preglednosti naprej. V Avstriji vsak dan vidim nekaj Tesel na cesti in nisem še nikoli opazil kakšnega nenavadnega obnašanja njih voznikov. Vozijo kot vsi ostali udeleženci v prometu, skratka... sam komaj čakam, da prodam mojo zastarelo kišto in nabavim trojko, če bo končni produkt ponujal enako kot sedaj govorice.
WarpedGone ::
Slika zaslona med polnjenjem Model 3:
Extrapolacija:
306 milj = ~500 km "rated" dosega.
Več slik
Extrapolacija:
The gauge fits about 3 of the green section (each measured by a different-colored line of identical length), plus another 25% of the green section.
If x is the current SOC, then 3.25x ~= 100% SOC --> x ~= 31% SOC
95 miles / 31% = 306 miles
The dashed line (target SOC) appears to be set to about 90%, which roughly with fits the calculations above.
306 milj = ~500 km "rated" dosega.
Več slik
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Slika zaslona med polnjenjem Model 3:
Extrapolacija:
The gauge fits about 3 of the green section (each measured by a different-colored line of identical length), plus another 25% of the green section.
If x is the current SOC, then 3.25x ~= 100% SOC --> x ~= 31% SOC
95 miles / 31% = 306 miles
The dashed line (target SOC) appears to be set to about 90%, which roughly with fits the calculations above.
306 milj = ~500 km "rated" dosega.
Več slik
Ni slabo, čeprav ta štrleč ekran iz armaturke je pa ogabna zadeva.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
flyko ::
predvsem na neprimerni varnostni razdalji?Kje pa to piše?
Nikjer, ampak zakaj bi bila vožnja za tovornjakom označena za pametno početje (razen zaradi počasnejše vožnje + zavetrja). Si že vozil kdaj dalj časa za tovornjakom? Gume poberejo ves pesek in kamenje na cesti in ga izstreljujejo nazaj.
dottor ::
500km dosega pri kakšni hitrosti? SE pa strinjam da je ekran full zanič implementiran v armaturko.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
jernejl ::
500km dosega pri kakšni hitrosti?
Če se pelješ na daljši relaciji ~130km/h po avtocesti, zagotovo ne narediš toliko kilometrov.
WarpedGone ::
500km dosega pri kakšni hitrosti?
Spremenljivi: EPA rated range.
jernejl
Če se pelješ na daljši relaciji ~130km/h po avtocesti, zagotovo ne narediš toliko kilometrov.
No shit, Sherlock.
Zbogom in hvala za vse ribe
dottor ::
Tu bi bla zaželena informacija za deseg pri 30-50km/h (kolkr so omejitve po mestih) in 120-130km/h (kolkr ponavadi sam vozim na avtocesti).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
WarpedGone ::
Google is your friend.
Vse to in še več je blo že N-krat prežvečeno.
Vse to in še več je blo že N-krat prežvečeno.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Hehe, base verzja M3 bo mela lite felge in radkape :)
Design felg so patentno zaščitli:
- 18" pokrovi
- 19" felga
Design felg so patentno zaščitli:
- 18" pokrovi
- 19" felga
Zbogom in hvala za vse ribe