Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
1
...
134 135
136
137 138 139

roCkY ::

WarpedOne je izjavil:

zelel. preteklik.


Jp, preteklik. Jokice, ki niso izkoristile možnost, ko je ta bila na mizi, lahko le še naprej jokajo.

A danes manj kot standard+ nemors kupit.


Pa roadsterja tut ne, pa novega fičalnika tudi ne.
Pa vsak večer druga blond devica me tut več ne čaka v postli... življenje gre naprej.

Ali nisi ti nekje jokcal, ker se je tvoja duda nekaj pocenila po tistem, ko si jo vplačal? Tle pa na vse pretege braniš svojega "polboga" ker je zato, da ga "verniki" lahko branite celo omogočil nakup nekaj primerkov po ceni, ki jo je nekoč omenil kot vstopno. Musk je tle povsem isti kot Erjavec in njegovih 1000€ minimalne penzije. Kredibilnost 0 na lestvici do 100. .
Če bi bila zadeva dejansko v ponudbi vsaj leto se v to nebi nihče vtikal.

WarpedOne ::

Z nekom si me zamenjal... cena moje je bila na koncu točno taka kot sem jo pričakoval.
Al pa servisiraš lasten spomin, da lahko neki otresaš...
Do you know what you don't know?

SebyDiamant ::

Meni so brez problema vrnili avans, ko se je izkazalo da v Eu nebo nič z tem 35000€ avtom. Pohvalno, pa kdaj kasneje pride na vrsto tudi to.
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

Gregor P ::

SebyDiamant je izjavil:

Meni so brez problema vrnili avans, ko se je izkazalo da v Eu nebo nič z tem 35000EUR avtom. Pohvalno, pa kdaj kasneje pride na vrsto tudi to.
... misliš reči tvoj brezobrestni kredit Tesli>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Sem že napisal na tem forumu, da edini pošten in dobronameren nasvet potrošnikom je, da Tesl ne kupujejo. Vsaj ne še zdaj; razen če imajo preveč denarja in kupujejo iz nek radovednosti, kot neko tahneloško igračo, da malo testirajo itd. - v tem primeru, zakaj pa ne8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nevone ::

Gregor P je izjavil:

Sem že napisal na tem forumu, da edini pošten in dobronameren nasvet potrošnikom je, da Tesl ne kupujejo. Vsaj ne še zdaj; razen če imajo preveč denarja in kupujejo iz nek radovednosti, kot neko tahneloško igračo, da malo testirajo itd. - v tem primeru, zakaj pa ne8-)


Seveda, če nima sredstev, je to dobronameren nasvet. Ampak tistim, ki pa sredstva imajo, pa tudi ni treba odrekati nakupa. Nenazanje bodo oni potegnili voz naprej in pripeljali zadevo tako daleč, da bo dostopna širšemu občestvu.

Da bi dal zadnje fičnike za avto, ki si ga ne moreš privoščiti je seveda brezglavo, če pa ima kdo tako veselje do tega, da bo dal celo zadnje fičnike za to, pa tudi nič narobe, da le ima neko računico zadaj in ne zgolj zato, ker je to moderno.

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

roCkY ::

Kot je razumet se eni zakreditirajo ob tem pa upajo, da bo delnica firme narasla toliko, da bodo odplačali...

hojnikb ::

#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

BigWhale ::

nevone je izjavil:

Saj vem, pojma nimaš, kaj pomeni štartati en projekt, ki je nekaj novega. V glavnem to, da capljaš zadaj in samo kritično opazuješ, ni višek kreativnosti.


Eh? A zato, ker sam nimam podjetja, ki bi izdelovalo avtomobile, ne smem kritizirati ostalih, ki to pocnejo? Po tej logiki vsi tukaj capljamo zadaj, a zdej mormo bit pa vsi happy happy in mormo navduseno ploskat ne glede na to kaj nekdo, ki dela nekaj novega, pocne? Dej no... Zresn se.

nevone je izjavil:

Ne prodajat tega mambo jambota o karakterju in integriteti, ker to lahko pomeni, da je nekdo tak karakter in ima tako integriteto, da zapre dol štacuno zato, ker mu eni na glavo serjejo, namesto da vztraja in nazadnje nemara celo nekaj doseže.


Primerjas hruske in motike. Jaz nikjer ne pravim, da mora kdorkoli zapret stacuno. Pravim pa, da bi bilo od ostalih opazovalcev posteno, da recejo bobu bob, ne pa da se pretvarjajo in gledajo na svet skozi roznata ocala in si v svojem fanaticnem obozevanju raje dajo scipalko na nos in se naprej zatrjujejo, da v stacuni ne smrdi po gnilih jajcih. Hkrati pa vsakogar, ki samo omeni, da se mu zdi, da neki smrdi, oznacijo za neumnega debila.

pegasus je izjavil:

kow je izjavil:

Ne, samo tezko razumljivo je, da gre vsem ravno Tesla toliko v nos.
Zelo enostavno. Je nekaj novega, drugačnega, predstavlja drugačne vrednote, torej ni za naše pleme, ampak za neko drugo, neznano, torej sovražno, ergo moramo to tepst. V monokulturo vnaša multikulti, če hočeš moderno terminologijo. Strah pred neznanim pa je v nas vcepila evolucija ...


Joj, dej ne pretiravej in ne isci nekega skritega in globljega pomena. Vsa avtomobilska industrija je sranje. Vsa. Od evropske, preko vzhodnjaske in do ameriske. Tesla se dejansko trudi spreminjati nekatere reci ampak zaradi tega niso kar imuni na vse kritike in zaradi tega ni treba, da se pretvarjamo, da ne naredijo kaksne neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

nevone ::

BigWhale je izjavil:

nevone je izjavil:

Saj vem, pojma nimaš, kaj pomeni štartati en projekt, ki je nekaj novega. V glavnem to, da capljaš zadaj in samo kritično opazuješ, ni višek kreativnosti.


Eh? A zato, ker sam nimam podjetja, ki bi izdelovalo avtomobile, ne smem kritizirati ostalih, ki to pocnejo? Po tej logiki vsi tukaj capljamo zadaj, a zdej mormo bit pa vsi happy happy in mormo navduseno ploskat ne glede na to kaj nekdo, ki dela nekaj novega, pocne? Dej no... Zresn se.

nevone je izjavil:

Ne prodajat tega mambo jambota o karakterju in integriteti, ker to lahko pomeni, da je nekdo tak karakter in ima tako integriteto, da zapre dol štacuno zato, ker mu eni na glavo serjejo, namesto da vztraja in nazadnje nemara celo nekaj doseže.


Primerjas hruske in motike. Jaz nikjer ne pravim, da mora kdorkoli zapret stacuno. Pravim pa, da bi bilo od ostalih opazovalcev posteno, da recejo bobu bob, ne pa da se pretvarjajo in gledajo na svet skozi roznata ocala in si v svojem fanaticnem obozevanju raje dajo scipalko na nos in se naprej zatrjujejo, da v stacuni ne smrdi po gnilih jajcih. Hkrati pa vsakogar, ki samo omeni, da se mu zdi, da neki smrdi, oznacijo za neumnega debila.

pegasus je izjavil:

kow je izjavil:

Ne, samo tezko razumljivo je, da gre vsem ravno Tesla toliko v nos.
Zelo enostavno. Je nekaj novega, drugačnega, predstavlja drugačne vrednote, torej ni za naše pleme, ampak za neko drugo, neznano, torej sovražno, ergo moramo to tepst. V monokulturo vnaša multikulti, če hočeš moderno terminologijo. Strah pred neznanim pa je v nas vcepila evolucija ...


Joj, dej ne pretiravej in ne isci nekega skritega in globljega pomena. Vsa avtomobilska industrija je sranje. Vsa. Od evropske, preko vzhodnjaske in do ameriske. Tesla se dejansko trudi spreminjati nekatere reci ampak zaradi tega niso kar imuni na vse kritike in zaradi tega ni treba, da se pretvarjamo, da ne naredijo kaksne neumnosti.


Sej si spreten v izmikanju, ampak mene ne boš prepričal. Nič nimam proti kritiki, ampak, a si že odprl kšno temo, ki bi toliko časa trajala. Če si prijazno nesramen, še ne pomeni, da nisi nesramen in ne napadaš tistih, ki to niso, ampak samo vztrajajo v neki niši, da vi lahko potem kritizirate in se naslajate nad tem, kako ste najbolj objektivni.

Resna sem pa zelo, pa spet ne tako zelo. :)

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

BigWhale ::

V izmikanju cesa? O kristus... doma imam EV. :D Model 3 bi kupil, ce bi bil deset jurjev cenejsi in malenkost bolj dobavljiv pri nas, zdej je pa izven mojga budgeta za avto. Hkrati je pa se logisticno prevelika kolobocija in si nobene stvari se nisem tko zelel, da bi se tolk ukvarjal z nakupom. Ze za tega Leafa mi je bil totalen napor.

In ja, tud Leaf je sranje. Sam je bil cenejsi in ful lazji ga je blo kupit. :)

nevone ::

O kristus... doma imam EV. :D


Vem. :) Upam, da ti dobro služi, kljub temu, da si težko prišel do njega. Takšni ki vztrajajo, kljub oviram, držijo to industrijo pri življenju. :)

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

feryz ::

Joj, kakšne klatite!
Zakaj bi pa kakšen norec sploh šel prodajat avto za 35k, če ljudje v vrstah stojijo zanj, tudi 2 leti in več, po ceni 45k!?
Boljše da gre takoj na štrik, preden ga delničarji obesijo.

Vsak podatki so taki. Na tem forumu. Zato đabe pričakujete trojko za male pare.

WallSreet ::

WallSreet je izjavil:

Tesla Is #1 Selling Brand In Europe's Electric Car Race In February
https://insideevs.com/february-2019-tes...

Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel :))


Se moram citirati kajti slo-tech kavč buhtli so ponovno zgrešili s svojimi napovedmi. Berem namreč da so delnice Tesle poskočile in se bližajo novemu rekordu.

Če bi poslušal slo tech mojstre bi pri Tesli že 10 mesecev nazaj zaprli vrata. Vrednost delnice v mesecu marcu je bila 185$, zdaj pa je cena delnice 352$. Največja cena delnice je bila 383$ leta 2017. Ko pravim da na tem portalu na smrt sovražite Muska pa spet lažete in se sprenevedate. Tesla je daleč pred konkurenco in to kljub temu da se spopadajo z velikimi avtomobilskimi giganti, ki so na sceni že več kot 150 let.

kow ::

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

WallSreet ::

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))

WallSreet ::

WallSreet je izjavil:

Sem pričakoval bolj podrobne odgovore. Kako se vam kaj zdi z prodajo? Je ambiciozna številka 500K dosegljiva za letos? @pegasus verjetno je naložba v Tesline delnice varna izbira, saj jaz ne vidim po kakšni logiki bi lahko to podjetje propadlo.

Mi zna kdo povedati kako je kaj z nemškimi modeli in kakšna je njihova trenutna prodajna kapaciteta? Če bi lahko nekdo vsaj približno povedal za kakšno konkurenco gre na pram Tesli ter kdo so konkurenti? Verjetno so v igri tudi Japonci ter Južni Korejci? In zanima me kakšno prednost ima trenutno Tesla pred ostalo konkurenco?


WallSreet je izjavil:

Mene pa zanimajo določene stvari glede Tesle in njihovih delnic in predvsem prihodnosti. Včeraj sem gledal poročanje o Tesli in novem modelu S3 na CNBC-ju in Bloombergu, kjer so poleg tega govorili tudi o delnicah in prodaji itd. Najprej me zanima koliko modelov bodo lahko prodali po vašem mnenju? Sicer napovedujejo za letos vsaj 400k vozil medtem ko je Musk ambiciozno napovedal do 500K vozil. Novi model stane 35K in z ostalimi dodatki tudi do 60K.

Če rečemo da bodo vsi modeli stali natanko 35K bi v primeru da bi prodali 400K vozil to zneslo 14 milijard dolarjev (upam da sem pravilno izračunal) ter v primeru 500k vozil, 17.5 milijard dolarjev. Seveda bo cena vozila narasla in bi lahko bila ta številka še bistveno večja. Če vse to prenesemo na delnice me zanima, po kakšni logiki bi bil vložek v Tesline delnice slab? Tesla je trenutno glavna znamka EV-jev in ima neverjetno veliko potenciala. Recimo včeraj so povedali da trenutno EV-ju predstavljajo zgolj 1% vozil na svetu, kar pomeni da je potenciala brutalno veliko. Nemci naj bi bili glavni konkurenti Tesli vendar so Američani zaenkrat v prednosti. Če poleg tega upoštevamo da se pri Tesli še sploh niso dotaknili raznih Suv-ov in večjih kombijev ter predvsem kamionov in avtobusov me resnično zanima zakaj nebi nekdo vlagal v Tesline delnice in na dolgi rok močno profitiral?

Jaz celo verjamem, da bo Tesla nekega dne lahko konkuriral Applu in Amazonu, saj bodo svoj potencial razširili še na vlake in celo letala ter razne jahte in tudi večje trajekte. Tesla gre lahko samo navzgor. Potenciala na dolgi rok je ogromno. Včeraj so delnice sicer zdrsnile za 3%, ampak to sploh ni pomembno saj se bo verjetno naslednji teden že vse stabiliziralo. Elon Musk je naslednji izbranec elit, tako kot so Jeff Bezos, Mark Zuckenberg, Tim Cook, Bill Gates in ostali pomembnejši milijarderji, ki bodo zaznamovali naslednjih nekaj desetletij. Musk bo igral pomembno vlogo v eri AI-ja in ni pogojev da bodo ZDA kot država dopustile propad Tesle. Določena podjetja so enostavno preveč pomembna za globalni svet. Mislim da bo pri Tesli še največji problem prav proizvodnja avtomobilov in ne povpraševanje. Zato tudi odpirajo novo tovarno na Kitajskem. Mislim da bodo morali konkretno povečati proizvodnjo predvsem v Ameriki.

Torej kakšno je vaše mnenje? Namreč na Slo-Techu se mu posmehujete že od samega začetka, medtem ko on dejansko dela in proizvaja ter njegova podjetja neprestano rastejo. Torej...


Škoda ker nisem sledil svojemu instinktu. Bi danes skoraj podvojil vložek. No nič hudega kajti potenciala je neskončno. Samo še en lep dokaz da je na slo-techu kup "strokovnjakov" ki o teh stvareh nimajo pojma.

Cruz ::

WallSreet je izjavil:

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)
Mentalno zdrav človek ne more spoštovati Elona Muska. Tesla kot podjetje je pa zanimivo.

WallSreet je izjavil:

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))
Tesla ne bo propadla imo. Še kakšnih 5 let bo top 3, potem pa bo takšno uveljavljeno semi-uspešno nišno podjetje z dobrimi reviewi, ampak povprečno prodajo. Tako da, če hočete zaslužiti z delnicami, hitro na vlak dokler še lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

-valvoline- ::

WallSreet je izjavil:

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))

Davkoplacevalske milijarde. Ja, revscina tudi financira tega bleferja in izkoriscevalca.

Vrednost delic btw nima nic skupnega z dejanskim stanjem v podjetju. Lahko se gre za wash trading taktiko in umetno napihovanje tecajev, ovce in credni nagon. Tudi enronove delnice so vcasih bile med top 100 v zda.

Zgodovina sprememb…

kow ::

WallSreet je izjavil:

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))


Zakaj domnevas, da sem govoril, da bo Tesla propadla. Moja poanta je, da ima vse ceno. In ti ne ponujas nobenega uvida, razen da si pameten "a posteriori".
Poleg tega bomo videli kam bo sla cena po predstaviti tovornjaka in po naslednjih financnih rezultatih.

WallSreet ::

Cruz je izjavil:

WallSreet je izjavil:

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)
Mentalno zdrav človek ne more spoštovati Elona Muska. Tesla kot podjetje je pa zanimivo.

WallSreet je izjavil:

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))
Tesla ne bo propadla imo. Še kakšnih 5 let bo top 3, potem pa bo takšno uveljavljeno semi-uspešno nišno podjetje z dobrimi reviewi, ampak povprečno prodajo. Tako da, če hočete zaslužiti z delnicami, hitro na vlak dokler še lahko.


Blah blah blah. Se pravi bomo morali počakati še 5 let? Se pravi Tesla ki trenutno gradi nove plant-e na Kitajskem, Nemčiji, Mehiki, ZDA bo po tvojem mnenju semi-uspešno podjetje medtem ko bodo pri Wolkswagnu poteptali konkurenco kajne LOOOOOOL. Nekateri res živite v prejšnjem stoletju. Tesla ima nekoliko drugačne ambicije in je v primerjavi z ostali giganti (ki so že popolnoma izmučeni) izredno mlado podjetje. Pri Walkswagnu ne morejo graditi novih tovaren, ker so svojo kapaciteto že izkoristili (podobno velja za ostale znamke). Zato tudi zdaj pri Marcedezu sledijo Tesli in želijo preklopiti na EV. Tesla bi znal čez nekaj let konkurirati applu in Amazonu. Potenciala je ogromno. Podobno kot pri Space Xu in ostalimi znamkami kot so blue origin, virgin galactic etc. Da ti povem na nekoliko drugačen način. Ti še vedno staviš na NASO medtem ko jih SPACE X šola na praktično vseh področjih. Ti si še vedno v prejšnjem stoletju.

WallSreet ::

kow je izjavil:

WallSreet je izjavil:

kow je izjavil:

Povej nam pri kateri ceni bi prodal in zakaj, drugace samo nakladas.

Mene predvsem fascinira sovraštvo slo-tech špeglarčkov do Elona Muska medtem ko v isti sapi nabijajo in na široko razglabljajo o Tesli ;)

Meni ni potrebno nič razlagati. Raje ti razloži kako to da Tesla še ni propadel, tako kot ste trdili v marcu. Kako hudiča ste tako močno zgrešili, zdaj smo že Novembra, pa gre Tesli bolje kot kadarkoli poprej :))


Zakaj domnevas, da sem govoril, da bo Tesla propadla. Moja poanta je, da ima vse ceno. In ti ne ponujas nobenega uvida, razen da si pameten "a posteriori".
Poleg tega bomo videli kam bo sla cena po predstaviti tovornjaka in po naslednjih financnih rezultatih.


Ti govoriš o short term posledicah. Že sama logika ti pove da so EV prihodnost in da gre lahko vse skupaj samo na gor. Koliko trga zavzamejo EVji? Zaenkrat ne dosti saj je to šele začetek. Tisti ki je pameten bo investiral v zgoraj omenjema pidjetja space x, VG, BO in še vsaj 100 drugih malih podjetij ki tekmujejo med seboj. Vesolje je prihodnost in že to da bodo v roku 3 let lahko v vesolje pošiljali ljudi ti pove ogromno. VG to že počne oziroma so tik pred tem. Zadnjič sem gledal nek zanimiv video o revoluciji teh novih raket in kako imaš v ZDA na desetine malo manj znanih podjetij ki tekmujejo med seboj. Zanimivo. V to se splača vlagati

Cruz ::

WallSreet je izjavil:

Blah blah blah. Se pravi bomo morali počakati še 5 let? Se pravi Tesla ki trenutno gradi nove plant-e na Kitajskem, Nemčiji, Mehiki, ZDA bo po tvojem mnenju semi-uspešno podjetje medtem ko bodo pri Wolkswagnu poteptali konkurenco kajne LOOOOOOL. Nekateri res živite v prejšnjem stoletju.
Podjetje se lahko uniči čez noč, tako da ja. Sanje pa so dovoljene, pri Tesli imajo močne. Glede realizacije pa vsi vemo kako je stanje pri njih, zato obstaja razlog za dvom.

WallSreet je izjavil:

Tesla ima nekoliko drugačne ambicije in je v primerjavi z ostali giganti (ki so že popolnoma izmučeni) izredno mlado podjetje.
Ravno zaradi njihovih "ambicij", filozofije in prakse ne verjamem, da bodo kdaj giganti. Ne bom živčen, če bodo.

WallSreet je izjavil:

Zato tudi zdaj pri Marcedezu sledijo Tesli in želijo preklopiti na EV.
Saj vsi bodo postopoma preklopili na EV, glede tega je Tesla dobra, da malo pritiska. Trenutno se ne splača iti all-in v razvoj EV vozil, drugače bi že šli. Ali misliš, da niso šli zato, ker niso sposobni proizvesti kvalitetnega EV-ja? Trenutno se jim pač ne splača toliko denarja vrčti v to. Soon tm.

WallSreet je izjavil:

Tesla bi znal čez nekaj let konkurirati applu in Amazonu.
CEO-ji so podobni, tako da možno.

WallSreet je izjavil:

Ti še vedno staviš na NASO medtem ko jih SPACE X šola na praktično vseh področjih.
NASO šolajo Rusi.

Mislim, da malce preveč fanboyaš Muska in preveč resno jemlješ razne hype novice in tweete. Mogoče pa imaš prav, bomo videli.

Ferdo66 ::

@wallstreet, tesla konkurira aapl in amzn? V čem? Tržni kapitalizaciji al čem si mislil? Spremen si nick, ker nimaš blage veze in te sam hype pokonc drži. Loool, si hujs kot warpi.

WallSreet ::

@Cruz

Hypam Muska? V zgornjih 2 postih ga nisem omenil. Pa niti približno o njem ne pišem toliko kot ga vi "sovražite". Praviš da mentalno zdrav človek ne more podpirati Muska, kar verjetno pomeni da se tebi on zdi bolan v glavo in psiho?

No zame so pravi psihoti v politiki in razni zunanji ministri itd ne pa nek Musk. Je že res da ima včasih nekoliko nerealne ambicije (to ni nujno slabo) vendar je daleč od nekega bolnika. Imaš v svetu, tudi tu v Evropi dost večje bedake kot je Musk. Musk zagotovo ni neumen, to je dokazal tudi v tistem pogovoru z Jack Ma-jem kjer ga je moral Musk neprestano popravljati saj se je Jack smešil pred publiko.

hammock ::

Imamo ga. Cybertruck.







Zacensi z $40k (250mi range) in navzgor. Top tier bo $70k in 500mi range, kar so dobre cene.

Osebno mi zgleda kot dvignjeni DeLorean :))

hojnikb ::

zgleda bolj kot nek low poly render :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

LuiIII ::

Ugrh! Tole je pa grd avto ne glede s katere strani ga pogledam. Same ravne površine kot bi gledal F-117 na cesti. Bo pa Tesla prišparala pri izdelavi karoserije kar je mislim, da osnovni vzgib pri telem designu.

DamijanD ::

meni zgleda kot nekaj iz kakšne (starejše) igrice

mikhaair ::

Ojoj...tko brez besed ob sliki novega modela pa se nisem bil.

roCkY ::

Sem pričakoval "posebneža". Povsem ravnih linij pa nikakor nisem pričakoval.
Kaj pa, če je tole prihodnost? Ideja je precej nora ali pa tudi ne. Zakaj bi morala bit havba in vetrobransko steklo lomljena. Kar nekaj se zagotovo pridobi na uporu in prostoru v kabini.
Ampak tole bo v EU verjetno le s C vozno. Ali pa payload 100 kg? Kaj ti nuca 4,5s (recimo cenovno dostoprn dual motor in AWD) do 100kmh, če lahko le 80kmh pelješ.
Amari imajo za kamione večinoma 75mph po interstejtih. Kar je tam nekje okoli 120 kmh.

Okapi ::

Pa "nezlomljivo" steklo so razbili na predstavitvi:))

Evo, moja napoved je, da bo tole popuš. Rednecksi so konservativni in tega ne bodo kupovali. Sploh če bo takrat že na voljo električni F-150, Rivian in še kdo.

J.McLane ::

Rivian tehta 2600 kg, kar pomeni 900 kg nosilnosti do EU omejitve 3,5t. Za CybrTrk še ni podatka koliko tehta, ampak vprašanje če bo tole na voljo v EU, ali se tu sploh uradno prodaja kakšen full-sized pickup? Kolikor vem so tukaj vsi mid-sized.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

Tesla je res revolucionarna. NURBSe so izumili v avtomobilski industriji in z njimi omogocili oblikovalsko revolucijo. Ampak, od zdaj naprej niso vec potrebni. Musk je napovedal vojno.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

hammock je izjavil:

Imamo ga. Cybertruck.







Zacensi z $40k (250mi range) in navzgor. Top tier bo $70k in 500mi range, kar so dobre cene.

Osebno mi zgleda kot dvignjeni DeLorean :))

Havdih zagotovo prso pri gledalju kasnega iz fransize Alien :V Sprednji del je kopija dropshipa iz aliens.

Zgodovina sprememb…

sreda ::

Ravno steklo je full nevarno. Se mi je že nekajkrat zgodilo, da mi je nasproti pripeljal Mercedes G. Ko se odbije sonce pod pravim kotom, je isto kot bi pogledal v sonce.

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

Rivian tehta 2600 kg, kar pomeni 900 kg nosilnosti do EU omejitve 3,5t. Za CybrTrk še ni podatka koliko tehta, ampak vprašanje če bo tole na voljo v EU, ali se tu sploh uradno prodaja kakšen full-sized pickup? Kolikor vem so tukaj vsi mid-sized.

Naročiš ga lahko. Za v garažo verjetno ne. Očitno imajo namen zadevo tržit tu. Tolk zanikrni pa ja niso, da niso izklopili regije. ?

WarpedOne ::

Elephants in the room:
+250 milj dosega za 500 dolarjev več kot pri SR+
+500 milj dosega, trije motorji, 2,9 0-6 za 70k USD

Kaj ostane fordu?
Lepa barva in mehke linije?
Na eFing delovni mašini katera naj bi bila narejena za gonit skozi hosto in preko njiv?
Do you know what you don't know?

fikus_ ::

"Rivian tehta 2600 kg, kar pomeni 900 kg nosilnosti do EU omejitve 3,5t."

Nekaj sem zasledil, da naj bi v EU za EV mejo 3500 kg dvignili.

roCkY ::

Kar sem jaz zasledil je,da Britanci razmišljajo o tem oz. so že pred tem. Ampak bolj kozmetičen poravek. Ampak oni gredo pa pa. Eu je pa iz meseca v mesec bolj zafrustrirana tvorba,...
Sam sem mnenja, da bi moralo bit 6000. Kadar si težji od 4000 pa omejitev 80 neglede na to ali je prikolica zadaj ali ne.

pegasus ::

roCkY je izjavil:

Sam sem mnenja, da bi moralo bit 6000.
In DARS te ima rad ...
Jaz sem mnenja, da bi moralo biti 600.

borisk ::

vsaj z karoserijskimi deli ne bo težav, ket ti blatnik spigal kar lokalni klepar...

kow ::

Okapi je izjavil:

Pa "nezlomljivo" steklo so razbili na predstavitvi:))

Evo, moja napoved je, da bo tole popuš. Rednecksi so konservativni in tega ne bodo kupovali. Sploh če bo takrat že na voljo električni F-150, Rivian in še kdo.


Dvomim, da je planirana ogromna proizvodnja. Se za model Y ne bo enostavno narediti dovolj baterij.

Ganon ::

Očitno so želeli avto, ki ga bo moč narediti najceneje in z najmanj truda (vsi vemo, da imajo neskončno težav s kvaliteto izdelave). Tako grozljivo grd je, da sem ostal brez besed. Nekdo ga je zrisal v desetih sekundah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Machete ::

Brezveze komenitrat ta koncept. Mogoče bo podoben gabarit, ostalo ne bo niti 5% podobno..
Za uvodni tečaj modeliranja in neke zakotaljene buče v medije, pa je ok. Delničarji rabijo kar koli. Tišina je še najslabša v tovrstnih modelih brandanja.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

roCkY ::

pegasus je izjavil:

roCkY je izjavil:

Sam sem mnenja, da bi moralo bit 6000.
In DARS te ima rad ...
Jaz sem mnenja, da bi moralo biti 600.

Ja itak bicikle na cesto. Vsaka kila pripeljana v mesto pa obdavčena z 2,22€.
Kombiji se dandanes furajo okoli dvakrat in večkrat isti dan na isti relaciji ker se rabi večjo količino prestaviti manjkrat in je kamion nepotreben strošek in obremenitev. Skratka odtis CO2 in ostalega je konkreten zaradi birokratske omejitve.
B pač ostane B. Sicer pa 250-300€ za 3500-6000kg klaso je opcija. ŠE vedno bolje kot ICE kombi 3* na isti relaciji. Malo širše je treba pogledat! Niso le SUV "pacači". Marsikaj bi se dalo zoptimizirat.

Sp3m ::

Meni osebno je pa všeč.

Sicer ga ne bi imel, ker ne vidim praktične uporabnosti teh vozil!

Pa tudi, nekak ne verjemaem, da jih bomo veliko videli v Sloveniji ali drugod!

roCkY ::

Glede na specifikacijo zadeva zgleda uporabna. Cca 250 wH/km se bo tole peljalo brez prikolice. 4 tone zraven morda še toliko doda. Rang 800/2 -100(rezerve) prideš po SLO kamorkoli. Drugo je čez noč doma dotankat za naslednji dan. Zadeva lahko zamenja 2 kombija.

Sheteentz ::

Tole me spominja za kakšne low budget scifi-je iz sredine osemdesetih z Dolphom Lundgrenom. No, kar se tiče oglatosti linig in vsesplošnega estetskega vtisa sta z Dolphom nekje na istem nivoju.

To je itak zajebancija, ne more bit drugega kot zajebancija. Človek je navsezadnje tudi bitje estetike, pa pustimo ob strani za trenutek, da se o okusih naj ne bi razpravljalo. Tole je objektivno GRDO in žalitev ideje lepega.

kow ::

Za lepoto je se prezgodaj. Elektricni avtomobili imajo se prevec omejitev, da bi se sel taksne bedarije. Tudi racunalniki so bili v startu grdi. Trenutno naj se optimizira performance.
1
...
134 135
136
137 138 139