Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
hammock ::
Nisi me razumel. Mene zanima kjer so taksne pompozne predstavitve za vsak prdec novega modela od drugih proizvajalcev. Jaz nisem rekel, da nimajo miljona modelov, ki se skoraj nic ne razlikujejo drug od drugega.
Saj tudi Apple dela predstavitve svojih telefonov (enega na leto?), Samsung (~7984 modelov na leto) pa ne. Jasno, da je marketing za tako razlicne proizvajalce razlicen.
Nisi me razumel. Mene zanima kjer so taksne pompozne predstavitve za vsak prdec novega modela od drugih proizvajalcev. Jaz nisem rekel, da nimajo miljona modelov, ki se skoraj nic ne razlikujejo drug od drugega.
Saj tudi Apple dela predstavitve svojih telefonov (enega na leto?), Samsung (~7984 modelov na leto) pa ne*. Jasno, da je marketing za tako razlicne proizvajalce razlicen.
*razen nekaj izjem, recimo flagshipi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hammock ()
Utk ::
Ma o čem sploh debatiramo, to ni niti za med.over.net. Vsi predstavljajo vse, na veliko, ne samo nove modele, tudi samo facelifte, pa ne enkrat, ampak v ZDA, Evropi in na Kitajskem posebej, če je tak model. Tu je pa problem 45 minut za novo teslo. Resno. Wtf.
Tist, ki rabi link za to, se pa naj vpraša kaj sploh dela v tej temi.
Tist, ki rabi link za to, se pa naj vpraša kaj sploh dela v tej temi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
Resno, vsi to pocnejo? A lahko prosim URLje na vse te silne predstavitve, ko nek drug proizvajalec 'pol leta' ustvarja hype in napoveduje big reveal, potem pa namesto 'golfa' pokaze 'golfa karavan'.
Utk ::
To da je to "golf karavan" je seveda tvoje mnenje, za katerega nimaš urlja, potrditve kogarkoli drugega kot internet trolov, niti nobene usposobljenosti, da bi to lahko ocenjeval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
Ne. Narobe si odgovoril. Lahko mi pokazes to kar VSI pocnejo, potem se bova pa naprej pogovarjala. In ja, Model Y je proti Model 3 to kar je Golf karavan (al karkoli se ze imenuje) proti Golfu.
roCkY ::
Ne. Narobe si odgovoril. Lahko mi pokazes to kar VSI pocnejo, potem se bova pa naprej pogovarjala. In ja, Model Y je proti Model 3 to kar je Golf karavan (al karkoli se ze imenuje) proti Golfu.
Tiguan Allspace proti Golfu, če že vztrajaš na Golfu za izhodišče. Y je glede na videne gabarite drug rang kot Model 3.
Utk ::
Ne. Narobe si odgovoril. Lahko mi pokazes to kar VSI pocnejo, potem se bova pa naprej pogovarjala. In ja, Model Y je proti Model 3 to kar je Golf karavan (al karkoli se ze imenuje) proti Golfu.
Najprej moraš ti z virom podkrepit, da je tesla naredila karkoli že misliš da je naredila, potem ti lahko najdem primerjavo. Golf 8 recimo se napoveduje že skoraj dve leti, eno leto ga še ne bo, vsi pa vemo, da ga bo težko ločit od 7.
BigWhale ::
S kaksnim virom? A si slep? Model 3 in Model Y sta PRECEJ bolj podobna kot Golf in Golf karavan. To, da so si pa Golf 12345678 med seboj podobni pa ni nic nenavadnega, gre za enak model avtomobila. Gre za Golfa.
Rocky, a so Tiguana napovedovali tko pompozno kot Model Y? :>
Rocky, a so Tiguana napovedovali tko pompozno kot Model Y? :>
jernejl ::
Utk ::
VW idja napoveduje že tudi dve leti, pa še dve leti ga ne bo. E-tron je že, pa ga ni.
Predstavitev t-roca, ki je za 3 centi dvignjen golf:
S kaksnim virom? A si slep? Model 3 in Model Y sta PRECEJ bolj podobna kot Golf in Golf karavan. To, da so si pa Golf 12345678 med seboj podobni pa ni nic nenavadnega, gre za enak model avtomobila. Gre za Golfa.
Predstavitev t-roca, ki je za 3 centi dvignjen golf:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
svit ::
Ampak dejstvo je da je trenutno Tesla Model 3 eden najbolje prodajanih EV avtomobilov na svetu in da bo Model Y na trg prišel skoraj istočasno kot ostala konkurenca.
Ni ideje
mikhaair ::
Ne, dejstvo je da nimajo se tovarn baterij. Ker ev posel je prodaja baterij ne pa avtomobilov, posplošujem...
Utk ::
VW idja napoveduje že tudi dve letiNapovedujejo marsikaj, tudi za 10 let in več vnaprej. Predstavili ga pač še niso, zgolj koncept so pokazali. Tesla pred tremi leti ni pokazala koncepta modela 3.
Seveda so, kot seat in kot vw.
https://www.drivingelectric.com/seat/77...
https://www.volkswagen.co.uk/about-us/c...
Leta 2010 je bil pa ta avto planiran za leto 2018.
https://www.google.com/amp/s/www.treehu... leta 2013 in 2014 je ta plan še držal.
https://www.greencarreports.com/news/10...
Ampak poznavalci, za katere je ta tema edina stvar o avtih, ki jo spremljajo, tega najbrž ne vejo. Njim je čudna vsaka zamuda. Ker starega golfa lahko kupijo kadarkoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrNighthawk ::
Ampak dejstvo je da je trenutno Tesla Model 3 eden najbolje prodajanih EV avtomobilov na svetu in da bo Model Y na trg prišel skoraj istočasno kot ostala konkurenca.
Dejstvo je, da Tesla za svojo prodajo potrebuje takšne predstavitve, kjer ljudje vzdihujejo in orgazmirajo. Vsi ostali proizvajalci imajo predstavitve, ponavadi v sklopu velikih avtomobilskih sejmov.
Razlika je ta, da so Tesla fan boyi fanatični. Dve leti čakajo avto, ki so ga gledali na slikah in zagovarjajo bolj zagreto kot Musk.
BigWhale ::
MrNighthawk ::
Nikec3 ::
Tesla si je sama ustvarila sloves, da na vsaki predstavitvi naredi "revolucijo", podobno kot to počne, oziroma je počel Apple. Zato pa je delnica tudi padla 5%, ker se od nje pričakuje, da bo na predstavitvi pokazala nepričakovan presežek, kar Model Y pač ni. Tisti, ki govorite, da Tesla pač postaja zrela in "dolgočasna" se motite. Tesla še ni tako daleč, da bi lahko živela od dolgočasnosti, kot to lahko ostali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Saj niso imeli kaj za "skenslati", če ni nič pretresljivo novega. Kvečjemu bi lahko preskočili celo prireditev in samo objavili sporočilo za javnost, s slikami in podatki o avtu, ki ga bo mogoče kupiti čez dve leti.
WallSreet ::
Tesla Is #1 Selling Brand In Europe's Electric Car Race In February
https://insideevs.com/february-2019-tes...
Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel
https://insideevs.com/february-2019-tes...
Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel
kow ::
Saj niso imeli kaj za "skenslati", če ni nič pretresljivo novega. Kvečjemu bi lahko preskočili celo prireditev in samo objavili sporočilo za javnost, s slikami in podatki o avtu, ki ga bo mogoče kupiti čez dve leti.
Lahko bi predstavili novi supercharger ali kaj podobnega. Ne podcenjuj kreativnosti marketinga.
WallSreet ::
Tesla customers can pay up to $200,000 to reserve the electric Semi truck on the company's website
https://www.businessinsider.com/tesla-s...
Teslin Market Cap bo leta 2025 presegel 1 trilijon dolarjev.
https://www.businessinsider.com/tesla-s...
Teslin Market Cap bo leta 2025 presegel 1 trilijon dolarjev.
Vazelin ::
Tesla customers can pay up to $200,000 to reserve the electric Semi truck on the company's website
https://www.businessinsider.com/tesla-s...
Teslin Market Cap bo leta 2025 presegel 1 trilijon dolarjev.
Zelo si dobrodošel v temi o Spekuliranje cen kriptovalut in ICOjev part 2
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Utk ::
MrNighthawk je izjavil:
Predstavitev t-roca, ki je za 3 centi dvignjen golf:
Torej, ti povsem prisebno zatrjujes, da je razlika med golfom in t-rocom v rangu razlike med model 3 in model y?
Dej, se enkrat mal razmisli, no. :)
Itak. Pa 3je cm je isto kot 12cm
Prav imaš, vsral sem ga, ni 3 cm, ampak 18 mm.
Ground Clearance5.6 in OR 142 mm
ground clearance of 16 cm
V vseh drugih merah, razen višine kabine, tudi ni niti 3 cm.
Da je za moderatorja na avto temi edina merodejna razlika med avti oblika, je pa itak žalostno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
s1m0n ::
Oblika je zelo pomembna. Zato pa se ostali grdi EVji tako dobro prodajajo v primerjavi s Teslo, ki je oblikovno na boljši nogi.
Utk ::
Je pomembna, ampak če imata dva avta malo drugačna blatnika in luči, je to še zmeraj lahko čisto enako enak avto, kot model 3 napihnjen v y.
Kolk sta m3 in y enaka je treba preverit v živo, se vsest not itd., ne pa bit pameten po treh slikah.
Kolk sta m3 in y enaka je treba preverit v živo, se vsest not itd., ne pa bit pameten po treh slikah.
Nikec3 ::
Je pomembna, ampak če imata dva avta malo drugačna blatnika in luči, je to še zmeraj lahko čisto enako enak avto, kot model 3 napihnjen v y.
Kolk sta m3 in y enaka je treba preverit v živo, se vsest not itd., ne pa bit pameten po treh slikah.
Ja kaj točno si pa s tem komentarjev povedal? Da 3 leta velja veto na komentiranje dizajna Model Y?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Utk ::
Komentiraš lahko to kar veš, dizajn, mere, kolk so znane, da je to praktično isti avto, pa ne moreš vedet. Lahko je not občutek čisto drugačen. Lahko je bistveno bolj praktičen.
MrNighthawk ::
Tesla Is #1 Selling Brand In Europe's Electric Car Race In February
https://insideevs.com/february-2019-tes...
Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel
Tega noben ne govori. Ampak ostali prodajajo še ICE, Tesla pa ne.
Bolj zanimiv je podatek, da jim je najbližje Hyundai. In ni tako daleč.
s1m0n ::
Saj tudi prodaja M3 v nemčiji je Februarja padla v primerjavi z Januarjem... (po podatkih subvencij za el. vozila)
Gregor P ::
Z M3 misliš BMW-ja?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
MrNighthawk je izjavil:
Tesla Is #1 Selling Brand In Europe's Electric Car Race In February
https://insideevs.com/february-2019-tes...
Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel
Tega noben ne govori. Ampak ostali prodajajo še ICE, Tesla pa ne.
Bolj zanimiv je podatek, da jim je najbližje Hyundai. In ni tako daleč.
Hyundai se je tega lotil kar pametno. Ta prehod bo izkoristil še za dvig imidža. Navadna kona ni nič posebnega, električna je pa opremljena v nulo in ne bo zaostajala za drugimi, ko pridejo. Enako ioniq ali recimo lantra, ki mu je podobna. Kako se bojo nemci znašli v situaciji, v kateri ljudje niso več pripravljeni plačat 10,20 procentov več za nek avto samo zato, ker je nemški in ne korejski.
bambam20 ::
Je pomembna, ampak če imata dva avta malo drugačna blatnika in luči, je to še zmeraj lahko čisto enako enak avto, kot model 3 napihnjen v y.
Kolk sta m3 in y enaka je treba preverit v živo, se vsest not itd., ne pa bit pameten po treh slikah.
Ni treba se v y vsedit, da vidiš, da ima skoraj ali pa kar identično notranjost 7armturko kto model 3.
Utk ::
Ja, ker vsi so pričakovali 7 števcev in 85 gumbov...itak da je ista, če je po njihovo popolna.
bambam20 ::
jernejl ::
Spock83 ::
MrNighthawk je izjavil:
Tesla Is #1 Selling Brand In Europe's Electric Car Race In February
https://insideevs.com/february-2019-tes...
Slo-Tech kavč buhtlčki pravijo drugače. Tesla bo kmalu propadel
Tega noben ne govori. Ampak ostali prodajajo še ICE, Tesla pa ne.
Bolj zanimiv je podatek, da jim je najbližje Hyundai. In ni tako daleč.
Hyundai se je tega lotil kar pametno. Ta prehod bo izkoristil še za dvig imidža. Navadna kona ni nič posebnega, električna je pa opremljena v nulo in ne bo zaostajala za drugimi, ko pridejo. Enako ioniq ali recimo lantra, ki mu je podobna. Kako se bojo nemci znašli v situaciji, v kateri ljudje niso več pripravljeni plačat 10,20 procentov več za nek avto samo zato, ker je nemški in ne korejski.
Hyundai je hudo zmanjsal proizvodnjo. Tezave z dobavo baterij?
roCkY ::
Nekje sem pred časom bral, da imajo skupaj s KIO letos v planu 120k kom. Ali so baterije dejanski omejitveni dejavnik pa se ne spomnim, da bi v viru pisalo.
Skratka Tesla bo letos krepko povedla. Bolj pomembno je kaj bo čez 5-7 let. Tako deleži kot skupna proizvodnja EV vozil.
Skratka Tesla bo letos krepko povedla. Bolj pomembno je kaj bo čez 5-7 let. Tako deleži kot skupna proizvodnja EV vozil.
MrNighthawk ::
Je pomembna, ampak če imata dva avta malo drugačna blatnika in luči, je to še zmeraj lahko čisto enako enak avto, kot model 3 napihnjen v y.
Kolk sta m3 in y enaka je treba preverit v živo, se vsest not itd., ne pa bit pameten po treh slikah.
Ni treba se v y vsedit, da vidiš, da ima skoraj ali pa kar identično notranjost 7armturko kto model 3.
Razen premium razredov, se armature ne razlikujejo prav veliko zaradi standardizacije. Že če pogledaš Škodo in VW (vsaj nekaj let nazaj) so armature niso ne vem kolk razlikovale.
roCkY ::
Gledaš v isti hlev.
Razlike med VW povezanimi znamkami je konkretno manj kot med 3 in Y pri Tesli.
Razlike med VW povezanimi znamkami je konkretno manj kot med 3 in Y pri Tesli.
MrNighthawk ::
Gledaš v isti hlev.
Razlike med VW povezanimi znamkami je konkretno manj kot med 3 in Y pri Tesli.
nisem mislil procentualno točno ampak samo, da uporabljajo nekatere iste dele, to so bile tudi trditve nekaterih avto mehanikov.
model 3 in Y se pa razlikujeta tako kot iphone in iphone plus
Gregor P ::
Nekje sem pred časom bral, da imajo skupaj s KIO letos v planu 120k kom. Ali so baterije dejanski omejitveni dejavnik pa se ne spomnim, da bi v viru pisalo.
Skratka Tesla bo letos krepko povedla. Bolj pomembno je kaj bo čez 5-7 let. Tako deleži kot skupna proizvodnja EV vozil.
Lahko, da imajo preprosto (zelo natančno) izračunano, koliko jih smejo narediti, da ob tem ne posežejo preveč v klasični asortiment vozil (morda imajo izračunan postopen prehod).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
roCkY ::
Nekje sem pred časom bral, da imajo skupaj s KIO letos v planu 120k kom. Ali so baterije dejanski omejitveni dejavnik pa se ne spomnim, da bi v viru pisalo.
Skratka Tesla bo letos krepko povedla. Bolj pomembno je kaj bo čez 5-7 let. Tako deleži kot skupna proizvodnja EV vozil.
Lahko, da imajo preprosto (zelo natančno) izračunano, koliko jih smejo narediti, da ob tem ne posežejo preveč v klasični asortiment vozil (morda imajo izračunan postopen prehod).
V EU je CO2 refernenčno leto 2020...
TheBlueOne ::
Gledaš v isti hlev.
Razlike med VW povezanimi znamkami je konkretno manj kot med 3 in Y pri Tesli.
Razlik je veliko vec. Poglej samo razlicne opreme, motorje vrste pogona, tipe avtov itn. Je ze res, da imas MQB platformo ampak to ne pomeni, da so enaki. Sem delal za OEM za avtoindustrijo in lahko kar trdim, ko vidim Teslo, da je koncept veliko bolj enostaven. Tudi pri designu Tesla na nek nacin varcuje. Ne si mislit, da lahko Tesla carobno dohiti tavelike na vseh nivojih. Gotovo varcujejo povsod kjer je mozno, kar ni slabo, samo trditi, da so razlike pri Teslah vecje pa nima nobene osnove.
WarpedGone ::
Let's Be Honest -- There's A Campaign To Push Elon Out ... In Order To Harm Tesla
Kdor tega ne vidi ... ne, neumnost tega ne razloži.
Kdor tega ne vidi ... ne, neumnost tega ne razloži.
Zbogom in hvala za vse ribe
pirat ::
WarpedGone je izjavil:
Let's Be Honest -- There's A Campaign To Push Elon Out ... In Order To Harm Tesla
Kdor tega ne vidi ... ne, neumnost tega ne razloži.
Problem takšnih tekstov je v tem, da so točno to - samo teksti. Pomanjkanje številk, le tekst že skoraj v obliki molitve, kako so se hudobni shortsellerji spravili na Elona Muska osebno.
Niso se, je pa dejstvo, da je tržna kapitalizacije Tesle trenutno 46,5 milijarde USD in da je Elon Musk le 21.9% lastnik podjetja (https://www.teletrader.com/tesla-inc/st... ter da je ostalim lastnikom morda pomembna tudi transparentnost v komuniciranju ter jasna strategija, ki je s twiti postaja že prav bizarna.
Trg tveganost Tesle ocenjuje kot visoko. Tečaj obveznice je trenutno pri 85% (https://www.boerse-berlin.com/index.php... kar pomeni, da je pribitek na tveganje precejšen. Moody's ocenjuje rating Tesline obveznice z B3 kar pomeni junk (https://www.marketwatch.com/story/tesla...
V objavi Q4 2018 rezultatov je Tesla za leto 2019 napovedala:
- med 360.000 in 400.000 vozili v letu 2019
- pri modelu 3 se želijo stabilizirati pri 25% gross marži
- zato bodo potrebovali 2,5 milijarde CAPEX-a (investicij)
(http://ir.tesla.com/static-files/0b9134...
Problematična je analiza njihovih denarnih tokov:
- za servisiranje svojih dolgov (plačevanje obresti, ki na leto znesejo 700 mio USD) in potrebne investicije (2,5 milijarde USD) potrebuje Tesla 3,2 milijarde USD. Njihova EBITDA (čeprav pozitivna) temu ne zadošča, in samo v letu 2018 se je Tesla morala zadolžiti za dodatnih 600 mio USD. Tudi za letos 2019 (za Q1 je že napovedan "temporary dip" zaradi časovne razlike med proizvodnjo in prodajo) realiziran denarni tok ne bo zadoščal za investicije in plačilo obresti, kaj šele odplačevanje glavnic.. in glavnice so problem. Drži, Tesla je nedavno odplačala 920 mio USD obveznic, vendar jih v bližnji prihodnosti čaka še nekaj zapadlosti:
- november 2019 - 570 mio USD
- dodatno v 2019 - 1,1 milijarde USD (finančni dolg, ne iz naslova obveznic)
- leto 2020 - 2,6 milijarde USD
- leto 2021 - 2,4 milijarde USD
Te številke postavljajo odstop CFO v povsem razumljivo luč.
(https://www.forbes.com/sites/georgeschu...
Če to združimo še z napovedmi za prihodnja leta (recimo obdobje 2019 - 2021 ko ima Tesla zgoraj omenjene zapadlosti) velja omeniti še dvoje:
- pričakovane dodatne pravne težave zaradi spora med Elonom Muskom in SEC (ta zgodba še ni končana)
- na trgu se pričakuje vse več konkurence na področju električnih vozil, saj bo med ponudniki vse več različnih znamk
tole vse skupaj res ne deluje kot nekaj, kamor bi človek mirne duše nakazal polog 2.500 USD "za nedoločen čas".
Seveda pa lahko vse te warning signale zanemariš in preprosto rečeš "še en Tesla hater" :-)
svit ::
V letu 2019 je baklo napovedovanja bankrota iz rok frudija in Zheegeca prevzel pirat.
@pirat: glede na to, da zelo dobro poznaš finance Tesle, kdaj kakšna je tvoja napoved? Kdaj bo Tesla šla "zu grunt" (bankrotirala)?
@pirat: glede na to, da zelo dobro poznaš finance Tesle, kdaj kakšna je tvoja napoved? Kdaj bo Tesla šla "zu grunt" (bankrotirala)?
Ni ideje