» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
116 / 175
»»

codeMonkey ::

Vazelin je izjavil:

And the only car that has the hardware necessary for full self driving is a Tesla."

Kaj ti pomaga če bo software nekje leta 2090:))


SW ni problem... Saj tudi HWja v resnici nima ;)

bambam20 ::

Vidmo ja, kako Teslina vozila vozijo v praksi. Se zaletavajo na polno.

Vazelin ::

Če so že sivi bloki na avtocestah problem in se zdi zadeva trivilana. Kaj šele kakšne magistralke;((
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

MrNighthawk ::

Mikrohard je izjavil:

Jaz delam povprečno 100km na dan. Definitivno ne bi kupil avta z manj kot 400km realnega dosega. Ko bi prišel domov bi torej imel še 300km dosega. Zjutraj bi jih imel spet 400km. Res ne vem, od kod vam take ideje. A z bencinarjem/dizlom pa še nihče ni obstal v prometu?

Govorim takrat, ko ne delaš povprečnih kilometrov. Ni nemogoče, da se pripelješ domov z 20% baterijo. Pri povprečni porabi in možnosti polnjenja doma se strinjam, da nimaš problemov oz. jih je manj. Ne more pa nihče zanikat praktičnosti tankanja bencina. V treh minitah si fertik in imaš maksimalen doseg.
Če grem za 14 dni na dopust na Cres al pa Hvar npr. Je dobr, da imaš polnilnico blizu npr. Po možnosti na otoku :))

DamijanD ::

Mikrohard je izjavil:

Povprečno tankanje (da zapelješ na črpalko, se ustaviš, natankaš, plačaš in se zapelješ nazaj na cesto) ti vzame 5 minut... lahko je seveda tudi hitreje ali počasneje... ampak govorim o mojem povprečju. Z električnim avtom (ki bi ga polnil doma) bi se lahko v celoti izognil tem postankom.

Koliko časa bi v povprečju porabil, da bi vsak dan avto priključil na kabel in potem izključil? Hočem samo povedat, da ni 0s vs 5min, oz. dejansko je na koncu zanemarljiva razlika...

BigWhale ::

Problem je, ko prides domov ob pol stirih zjutraj s skoraj praznim avtomobilom in ves, da bos moral zjutraj naprej. Rezultat je, da prides domov petnajst cez stiri, ker si moral zavit do super chargerja. Problem je, ko prides domov iz Ikee, spet s skoraj praznim avtomobilom, potem pa ugotovis, da si en paket pozabil v Ikei. Dnevna soba v razsulu, ti pa cakas, da se ti avto napolni, da bos lahko sel v Ikeo.

Kolk taksnih situacij je na leto je vprasanje, mogoce je samo ena na dve leti. Vprasanje je a se raskiras to, da bos imel cez velikonocne praznike razsuto dnevno sobo, ker so ti Ikeo pred nosom zaprli, za to, da bos vozil EV.

Ce imas doma dva avtomobila in je drugi ICE ali pa EV, ki je poln, potem taksne situacije niso problem.

Ganon ::

Mikrohard je izjavil:

Jaz delam povpreĨno 100km na dan. Definitivno ne bi kupil avta z manj kot 400km realnega dosega. Ko bi priťel domov bi torej imel ťe 300km dosega. Zjutraj bi jih imel spet 400km. Res ne vem, od kod vam take ideje. A z bencinarjem/dizlom pa ťe nihĨe ni obstal v prometu?

Ne tako dolgo nazaj sem imel eno neprijetno izkuťnjo... bili smo s prijatelji na veĨerji. Ene 15 minut pred polnoĨjo smo se odpravili domov. Ker sem bil na rezervi, sem moral na Ĩrpalko. Edina 24h Ĩrpalka na poti je bila zaprta zaradi obnove... torej sem moral narediti par kilometrov ovinka. Ko sem priťel na drugo 24h Ĩrpalko, bi moral spet Ĩakat, ker so delali dnevni obraĨun.... ker se mi ni dalo Ĩakat, sem zapeljal par 100m naprej na drugo 24h Ĩrpalko, kjer sem konĨno lahko natankal avto. Skratka... tudi pri fosilnih gorivih ni vse idealno.


Čista malomarnost.

J.McLane ::

BTW, IKEA ima že nekaj časa polnilnice in so na trem področju med prvimi, tako da za primer boš moral izbrati drugo trgovino.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mikhaair ::

Scenarijev pa si res ni tezko izmisljevat, zakaj lahko obstanes s katerimkoli avtomobilom na cesti. Vedno bo vkljucena neumnost, lenoba in seveda tudi nesreca. Npr. sodoben dizel bo obstal, ce ne dotankas Adbluja. Z nekaj dodatne nesrece, pa se dolivanje ni enostavno in bos moral na avtovleko do mehanika.

MrNighthawk ::

mikhaair je izjavil:

Scenarijev pa si res ni tezko izmisljevat, zakaj lahko obstanes s katerimkoli avtomobilom na cesti. Vedno bo vkljucena neumnost, lenoba in seveda tudi nesreca. Npr. sodoben dizel bo obstal, ce ne dotankas Adbluja. Z nekaj dodatne nesrece, pa se dolivanje ni enostavno in bos moral na avtovleko do mehanika.

J.McLane je izjavil:

BTW, IKEA ima že nekaj časa polnilnice in so na trem področju med prvimi, tako da za primer boš moral izbrati drugo trgovino.

Če bit misliš dlakocepski troll ok.
Kje piše, da bodo vse polnilnice proste? Boš po pol ure gledat, če je polnilnica prosta, kaj pa če je do takrat vrsta 10ih avtomobilov pred tabo? Boš rekel svoji dragi da naj gre sama v shopping ti boš pa na vročem soncu čakal eno uro, da bo prosta polnilnica? Kje piše, da ko bo nekdo pred tabo avto napolnil prišel nazaj in ga odpeljal? Imaš kup scenarijev. največ kar sem čakal na pumpi z ICEje bilo 15 minut. Ravbarkomanda sredi julija.

Ampak še vedno EVja, če rabiš ne moreš na tankat v 5ih minutah in nimaš 700+ km dosega.

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Imate v planu kaj boste počeli ko boste npr. na Lomu tankali svoj EV?
Lahko počivališča postanejo mini nakupovalna središča?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

WarpedGone ::

A mi lahko kdo tule razloži kako je nesposoben, lažnjivi zgubaš iz riti potegnu nov čip, ki ga že montirajo v avtomobile in je X krat hitrejši od špice industrije (nVidia)?

Kje sm zgrešu idejo vaših pridig?

Tesla Autopilot HW3 details

p.s. na linku je 3 mesece stara reverse-engineerd analiza, od včeraj je znanih par drugačnih detajlov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

A mi lahko kdo tule razloži kako je nesposoben, lažnjivi zgubaš iz riti potegnu nov čip, ki ga že montirajo v avtomobile in je X krat hitrejši od špice industrije (nVidia)?

Kje sm zgrešu idejo vaših pridig?

Tesla Autopilot HW3 details

p.s. na linku je 3 mesece stara reverse-engineerd analiza, od včeraj je znanih par drugačnih detajlov.


Enostavno, zlažejo se.

Nvidia says Tesla 'inaccurate' in self-driving comparison

"Tesla was inaccurate in comparing its Full Self Driving computer at 144 TOPS of processing with Nvidia Drive Xavier at 21 TOPS"

"The correct comparison would have been against Nvidia's full self-driving computer, Nvidia Drive AGX Pegasus, which delivers 320 TOPS for AI perception, localization and path planning."

Warpy vprašanje zate, na koliko nm se sedej že izdelujejo čipi?

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

A mi lahko kdo tule razloži kako je nesposoben, lažnjivi zgubaš iz riti potegnu nov čip, ki ga že montirajo v avtomobile in je X krat hitrejši od špice industrije (nVidia)?

Kje sm zgrešu idejo vaših pridig?

Tesla Autopilot HW3 details

p.s. na linku je 3 mesece stara reverse-engineerd analiza, od včeraj je znanih par drugačnih detajlov.

In kaj zdaj? Pač po meri narejen procesor, ki sam po sebi ni nič posebnega.
There are plenty of bigger, more powerful processors out in the world, and plenty of smaller ones as well, and Tesla itself points out the general-purpose CPU and GPU components here are nothing particularly special.


Kakšno bo razočaranje, ko bo Musk čez par let najavil HW4, ki bo pa zares zmogel samodejno vožnjo.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

VaeVictis ::

A ni Musk že nekaj časa nazaj razlaga, do imajo vsi prodani Model 3 (z dodanim FSD) že vse za FSD?

Zakaj sedaj razlaga, da so naredili nov čip, ki bo "res" omogočal FSD?

Ali je praj lagal oz. pretiraval?

WarpedGone ::

Ne eno ne drugo, samo ti in še cela kopica vas tule, ste še vedno:
a) nepismeni
b) bebavi
c) barabe
Sam izberi, kar ti je najbolj všeč.

Za AP1 ni nikoli bilo trditve da je to FSD capable.
Za AP2 je bila trditev: Avto ima ves potreben HW za FSD z možno izjemo računalnika zato je ta izveden tako, da bo možna enostavna zamenjava, kar bo za obstoječe kupce FSD brezplačno.

Mavrik se je inteligentno spakoval, kako bojo računalik kar preko OTA poslali. Njemu podobno ...
Ti se tule spakuješ, kako je 14nm proces menda zastarel.

Klasično bebavo opletanje folka, ki nima treh čistih, razen da niti pod razno ne bodo sami sebi priznali da so bebavi.

Stvar je vgrajena v avtih, stvar kuri 72W in zna kar zna.
Vaše bebavo opletanje ne bo pomagalo nič.


- Jobs vs Elon: Elon can't do drama. He could have showed the demo video first, then let Karpathy speak, then hardware at the end. But he's Elon, so boring but crucial details first. Tesla should hire a PR chief that understands how Elon's mind work, and able to convince him on more impactful way of presenting/disclosing details. But it's a minor problem, for now.
- Hardware is a competitive advantage, software is a competitive advantage, fleet is single-point-of-success. They worked years to arrive here, with a fleet of sensors, one of the best talented team in the world (both hardware and software), with no legacy ICE problems. Cheers to Tesla: I'm no expert but it's evident to me that this is the way to achieve level 5. Incrementally, adding layers of complexity.
- The way they did it is "pure Elon": start from first principles, tackle the huge-but-single problem first. That problem is vision, because that's the way humans drive. That's very hard and very bold. Nobody had the guts or the means to do that. At Tesla, they knew they could eventually do it: they needed data (hence the HW2, few years ago), then enough power (Nvidia GPU, retrofittable), then good software (hire Karpathy and others). Then iterate, iterate, iterate. To me this seems the smartest way to do software, probably years ahead of others OEMs. Again, this is Elon MO: if it's theoretically doable, then we'll eventually get there.
- For me, this is probably Elon's best shuperhuman quality. He's cognitively fearless. Fearless. For him, if it's learnable, he will learn it. I don't have to tell you that most people don't work this way.
- Engineers at Waymo and OEMs do know this was the right approach. They did now at the time, but bowed before executives decisions of LIDAR, etc. They are probably wondering what it's like to work in a place where the boss knows all the details about ASIC and deep neural networks, and it's bold enough to build the all strategy with software in mind.
- The idea of selling the hardware first and letting customers buy the software later is pure genius, and a learned lesson from SV. How many automakers do that? This will actually better margins of *cars already on the street*.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: roCkY ()

Gagarin ::

WarpedGone je izjavil:


Vaše bebavo opletanje ne bo pomagalo nič.


Tudi Tesli ne, trenutno delnica -4%

feryz ::

Kaj ti nuca FSD na par 100k avtih, če se ostala milijarda in več tumpastih avtov zaletava vanje?
Lahko pa zakonsko eliminiraš ostale. Se mi zdi, da bo šlo v to smer.

WarpedGone ::

Kaj ti nuca FSD na par 100k avtih, če se ostala milijarda in več tumpastih avtov zaletava vanje?

Nič.
Pomaga pa, da so posnetki kaj so je res zgodilo in lepo zavarovalnica plačuje odškodnine.
Dokler ji ne potegne živec in tem drugim dvigne zavarovalnino. Kar bo hudo hitro because profits.
Zakon še lep čas ne bo prepovedal 'ročne vožnje', bo pa zavarovalnica izračunala kolk boš za ta šport moral plačat obveznega zavarovanja.
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj ti nuca FSD na par 100k avtih, če se ostala milijarda in več tumpastih avtov zaletava vanje?

Nič.
Pomaga pa, da so posnetki kaj so je res zgodilo in lepo zavarovalnica plačuje odškodnine.
Dokler ji ne potegne živec in tem drugim dvigne zavarovalnino. Kar bo hudo hitro because profits.
Zakon še lep čas ne bo prepovedal 'ročne vožnje', bo pa zavarovalnica izračunala kolk boš za ta šport moral plačat obveznega zavarovanja.


Kako bo zavarovalnica plačevala pri FSD je še zeeeeeloooo odprto vprašanje.

J.McLane ::

To je jasno, Tesla bo odgovarjala, še en razlog več da bankrotira :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Za AP2 je bila trditev: Avto ima ves potreben HW za FSD z možno izjemo računalnika zato je ta izveden tako, da bo možna enostavna zamenjava, kar bo za obstoječe kupce FSD brezplačno.


Ne, nic ni blo z izjemo. Rekl so kr, da majo vsi vse.

We are excited to announce that, as of today, all Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.


https://www.tesla.com/blog/all-tesla-ca...

Mal se ustavi preden ljudi zmerjas, ker na koncu ti izpades kot en deranged fanatik, ki so mu popustila pomirjevala.

WarpedGone je izjavil:


Ti se tule spakuješ, kako je 14nm proces menda zastarel.


Zastarel morda ravno ni, je pa ze pet let star. To sicer se ne pomeni, da je zanic in neuporaben ampak, pri Tesli so sami povedali, da niso mogli iti na 7nm, ker jim dolocenih tehnologij niso hoteli prodati za 7nm. Cipe jim sicer dela Samsung, ki drugace ze zna delati tudi na 7nm.

Vazelin ::

W1: ti dejansko misliš, da se boš z AP vozil po Ljubljani? :V
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

hojnikb ::

ne sam to, njegov avto se bo ponoc se prostituiral in sluzo denar kot taxi :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

BigWhale:
Ne, nic ni blo z izjemo. Rekl so kr, da majo vsi vse.


Članek iz 5. januarja 2017:
Full Self-Driving Capability (awaiting law changes & system learning, estimated 2019 in some areas) - Tesla has made it clear (in the past) that all cars have the hardware needed for FSD, so there are no FSD boards or extra equipment required (at the moment)... however Tesla have also said those that wanted FSD would be upgraded if they couldn't get full self-driving capability on HW2 hardware. Those that have purchased FSD will have their HW2 board swapped out for presumably HW2.5 or HW3 at some point for no extra cost, those that haven't paid for FSD would need to pay for it before the car is upgraded to HW2.5 or HW3.


Torej ... spomin zlate ribice al hinavščina?
Don't bother answering, je že kristalno jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

Avto šteje v gospodinjstvo?:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Okapi ::

Kristalno jasno je samo to, da nisi sposoben priznati, da možne nadgradnje sprva niso omenjali. Potem so pa pač ugotovili, da mogoče bo pa vseeno potrebna, in nekaj kasneje še, da bo nujno potrebna. In tudi za ta procesor, s katerim se sedaj tako hvalijo, se bo v letu ali dveh izkazalo, da ni dovolj zmogljiv.

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

BigWhale:
Ne, nic ni blo z izjemo. Rekl so kr, da majo vsi vse.


Članek iz 5. januarja 2017:
Full Self-Driving Capability (awaiting law changes & system learning, estimated 2019 in some areas) - Tesla has made it clear (in the past) that all cars have the hardware needed for FSD, so there are no FSD boards or extra equipment required (at the moment)... however Tesla have also said those that wanted FSD would be upgraded if they couldn't get full self-driving capability on HW2 hardware. Those that have purchased FSD will have their HW2 board swapped out for presumably HW2.5 or HW3 at some point for no extra cost, those that haven't paid for FSD would need to pay for it before the car is upgraded to HW2.5 or HW3.


Torej ... spomin zlate ribice al hinavščina?
Don't bother answering, je že kristalno jasno.


Seveda je kristalno jasno. Iz leta 2016:

We are excited to announce that, as of today, all Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.


According to the announcement, Tesla will manufacture all of its cars with the hardware necessary for Level 5 self-driving systems going forward, including the Model S, Model X and new Model 3. Elon Musk claims that the Level 5 system should be at least twice as safe as a human driver.


In moj najljubsi:

That’s right—Level 5 autonomy on public roads by the end of next year.


https://jalopnik.com/every-tesla-will-n...

WarpedGone ::

Šele kasneje so ugotovili, da bo potrebno to kar so že v začetku zdizajniral - enostavno zamenljivost.
Le kje se skrivate, da vas ne ukradejo...
No, če bi vas po pomoti ukradl, bi vas vrnili s položnico za odškodnino.

Ampak ne pomaga, vaša osovražena firma, ki nikakor noče bankrotirat, še vedno prosperira in fura scat vaše omiljene "velike firme".

Mislite, da je danes pri Waymotu rajanje, kako so daleč spedaj? Al majo sestanke za zaprtimi vrati?
Mislite, da je pri Uberju danes veselica? Al bojo do svojega IPO raje tiho ko miši?
Mislite, da so stari veliki danes ful srečni zarad svetle prihodnosti? Al šefi računajo kolk mesecev je še do penziona?
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Ampak ne pomaga, vaša osovražena firma

Mislim, da si zamenjal osovraženost z objektivnostjo ;) katere ti preprosto nimaš.

hojnikb ::

pa disclaimer, da si lasti TSLA delnice, tut manjka :)
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Nvidii manja objektivnosti?

Tesla, however, has the most important issue fully right: Self-driving cars--which are key to new levels of safety, efficiency, and convenience--are the future of the industry. And they require massive amounts of computing performance.

Indeed Tesla sees this approach as so important to the industry's future that it's building its future around it. This is the way forward. Every other automaker will need to deliver this level of performance.
Zbogom in hvala za vse ribe

pirat ::

WarpedGone je izjavil:

Šele kasneje so ugotovili, da bo potrebno to kar so že v začetku zdizajniral - enostavno zamenljivost.
Le kje se skrivate, da vas ne ukradejo...
No, če bi vas po pomoti ukradl, bi vas vrnili s položnico za odškodnino.

Ampak ne pomaga, vaša osovražena firma, ki nikakor noče bankrotirat, še vedno prosperira in fura scat vaše omiljene "velike firme".

Mislite, da je danes pri Waymotu rajanje, kako so daleč spedaj? Al majo sestanke za zaprtimi vrati?
Mislite, da je pri Uberju danes veselica? Al bojo do svojega IPO raje tiho ko miši?
Mislite, da so stari veliki danes ful srečni zarad svetle prihodnosti? Al šefi računajo kolk mesecev je še do penziona?


Warpi, res mi ni jasno, kako lahko tako zagovarjaš neko korporacijo iz Amerike, čeprav si dejansko sam na lastni koži občutil, da te nateguje. Bil si prepričan, da boš svojo Teslo vozil že do konec l. 2018, sedaj pa si nekaj dni nazaj na forumu spraševal, kje je sploh možno naročiti ta avto. Poleg tega pa je Musk tole "robotaxi" idejo predstavil kot argument, kdaj bo Tesla profitabilna...

Elon Musk on Monday gave a forecast for when Tesla, his financially stressed electric car company, would finally make sustained profits: only after it has built a global network of fully self-driving robotaxis. The prediction came as the Tesla boss gave his most far-reaching explanation yet for how he plans to turn the company into the operator of the world’s first ride-hailing service for driverless taxis, taking a 25-30 per cent cut of the fares as Tesla owners release their personal cars to earn money on its network.

To build up a robot car service with enough vehicles to attract riders, Mr Musk said the company expected to supply vehicles itself to supplement private Tesla owners, at an estimated cost of $25,000 a car. “We aim to be cash flow neutral during the fleet build-up phase,” he said, before adding that Tesla would be “extremely cash flow positive” after that.


Skratka, Musk pravi, da če želijo biti pozitivni rabijo Teslo za 25.000 USD in delujočo mrežo robotaxijev.

WarpedGone ::

Preberi si, kaj je "cash flow neutral".
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

p.s. Od kdaj je "preveč povpraševanja glede na proizvodne sposobnosti" nategovanje?
Problem je, da je avto enostavno preveč dober in s tem preveč zaželjen.
Če bi bil slabši, bi ga že zdavnaj lahko kupu tudi na tej strani alp.

Da random ljudeki tega ne kapirajo, žal ni presenetljivo.
Je pa vseeno žalostno ... sploh, ker naj bi bili vsaj deloma nadpovprečni i.e. ne le še en pijanček v gostilni, ne le še ena solatarka na tržnici ...
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Nvidii manja objektivnosti?

Tesla, however, has the most important issue fully right: Self-driving cars--which are key to new levels of safety, efficiency, and convenience--are the future of the industry. And they require massive amounts of computing performance.

Indeed Tesla sees this approach as so important to the industry's future that it's building its future around it. This is the way forward. Every other automaker will need to deliver this level of performance.


Citiras zelo vljudno reakcijo podjetja na BS navedbe. Seveda tega ne (z)mores uvideti.

WarpedGone ::

Se pravi... ko ti je prfoks prečrtal tvoje BS rezultate v kontrolki, ti je reku "you have the most important issue fully right".

Me zanima kdo česa ne zmore uvidet...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

P.S. Ful je blo rajanja tudi tuki okrog, ko je bila vložena tožba zaradi "prevare s plani produkcije".
Ste žalostni, da je sodišče tožbo vrglo v smeti?
Judge Dismisses Lawsuit Against Tesla Regarding Model 3 Production

Ampak tudi ta poraz vas ne bo ustavu, pljuvali boste še naprej.... because human nature.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Se pravi... ko ti je prfoks prečrtal tvoje BS rezultate v kontrolki, ti je reku "you have the most important issue fully right".

Me zanima kdo česa ne zmore uvidet...


Sendvic kritika, tipicne marketinske fore. Seveda ti vidis globlji pomen v tej izjavi.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Torej ... spomin zlate ribice al hinavščina?
Don't bother answering, je že kristalno jasno.


Cak mal. A se ti zdej res namerno delas debila al kaj? Zmerjas pol foruma, vmes pa namerno spregledas, kako so v letu 2016 trdili, da imajo avtomobili dovolj dober hardware za Full Self Driving.

Lej, se enkrat. BOLD!

We are excited to announce that, as of today, all Tesla vehicles produced in our factory – including Model 3 – will have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.

To so napisali na Teslini spletni strani. Se zdaj je gor, mas zgori link, lahk kliknes. Tukaj so povsem jasno in glasno povedali, da so avtomobili dovolj dobri. Trdili so, da je HW2 dovolj in da so vsi avtomobili, ki jih bodo naredili po 19. oktobru 2016, dovolj dobri. Ce je kdo debil si to ti, ker si druge, ki so podvomili v te trditve zmerjel z inteligenco, drekometalci in kaj vem s cem se vsem. Tvoj citat je pa citat od nekega random tipa, ki je s Teslo povezan tko, da ima fan club. Tesla je rekla, da je HW2 dovolj.

Potem so pa pozrli svojo besedo in povedali, da HW2 morda ni dovolj. Ti pa kar cepetaj se naprej in se delaj, da imas prav.

Najvecja finta je pa to, da napoved Tesle je pac napoved, so zgresili, big deal. Niso ne prvi, ne zadnji. Ti si pa v svoji trmi se tega ne priznas in blodis o tem kaj so rekli in cesa niso rekli. Ce znas brat, potem lahko preberes njihovo najavo in ce si vsaj delno pismen jo bos tudi razumel.

VaeVictis ::

Me prav zanima, v primeru, da ugotovijo, da tale čip ni dovolj dober, ali bo potem Warpy ponovno razlgal, da Tesla in Elon Musk tega spet ni trdil.

"HW3 bo pa ziher dovolj, če ne pa HW4, če ne pa HW5, ..."

VaeVictis ::

Nagradno vprašanje, kdo je tole izjavil?

"(Moja) trditev je enostavna: v avtu bo "HW zadosten za samostojno vožnjo"."

"Bulšit je tvoje stališče - seveda je praktično vse v SW ampak ker se gre tesla OTA update, bodo vsi avtomobili ta SW tudi dobili, tudi tisti kupljeni že letos. Dilema po predstavtivi M3 je bila, ali bo trojka vsebovala potreben HW ali ne. (moja) napoved je bila da ga bo, za kar sem bil označevan za ######. Sedaj ko je to javno napovedano dejstvo, ST inteligenza pa bulšita naprej, kako HW ni pomemben, da je vse v SW."

"Očito je najbol skrito.... prosim poduči me kaj v naboru HW za AP2, ki se trenutno vgrajuje v avtomobile, ne bo zadostovalo."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Nvidii manja objektivnosti?

Še vedno ne razumeš.

Okapi ::

Nekje med "ne razume" in "se dela neumnega".

Vsem je jasno, da so robotski avti prihodnost. Da ljudem ne bo več treba delati vozniškega izpita, da se bodo lahko s svojim avtom sami peljali pijani iz gostilne, da staršem ne bo več treba 10+ let igrati "taksi službe" in razvažati otrok v šolo, na trening in kar je še takih dejavnosti.

To je jasno Nvidiji, Fordu, Googlu, Applu, Uberju, vsem na slo-techu ... Ampak Muskovim vernikom očitno ni jasno, da tega še ne bo že v 2020, ne glede na vse, kar je naložil serijski izdelovalec čudežev. Skoraj sigurno tudi še do 2030 ne.

In precej sigurno je, da bodo prvi avti, ki bodo smeli sami na cesto, morali imeti lidar. Ker bo zakonodaja to zahtevala. Pa če Musk stokrat reče, da je lidar BS.

WarpedGone ::

Cak mal. A se ti zdej res namerno delas debila al kaj? Zmerjas pol foruma, vmes pa namerno spregledas, kako so v letu 2016 trdili, da imajo avtomobili dovolj dober hardware za Full Self Driving.


Ne, ne zmerjam pol foruma, ampak 99% foruma dela nepismene debile iz sebe, vključno s tabo, in your face:

.. however Tesla have also said those that wanted FSD would be upgraded if they couldn't get full self-driving capability on HW2 hardware. Those that have purchased FSD will have their HW2 board swapped out for presumably HW2.5 or HW3 at some point for no extra cost, ...


Izvoli še ne naprej blejat svojo bebavost. Imaš kup bebave vojske na svoji strani.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: KuhaR ()

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:


Nič.
Pomaga pa, da so posnetki kaj so je res zgodilo in lepo zavarovalnica plačuje odškodnine.
Dokler ji ne potegne živec in tem drugim dvigne zavarovalnino. Kar bo hudo hitro because profits.
Zakon še lep čas ne bo prepovedal 'ročne vožnje', bo pa zavarovalnica izračunala kolk boš za ta šport moral plačat obveznega zavarovanja.


zavarovalnica te bo pošteno oskubila, takoj ko bo videla na spisku dodatne popreme pri Tesli avtopilot, Se pravi, da gre za rizičnega voznika, ki bo med vožnjo slonel na tablici ali telefonu.

Vazelin ::

To bo idealno z trgovske potnike. 22h Munchen - Ljubljana auto pilot ON, mozak na off in spanje
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

bambam20 ::

Vazelin je izjavil:

To bo idealno z trgovske potnike. 22h Munchen - Ljubljana auto pilot ON, mozak na off in spanje



Glede, kako slab je njihov napredni tempomat jaz ne bi spal. Saj ja vidiš,kako se Tesle pri samodejni vožnji rade zaletavajo v tovornjake, obstoječe prepreke... Če ti je želja prezgodnja smrt vzameš Teslo, nastaviš na 150 km/h, vlopiš avtopilota in greš spat. IN se zbudiš na urgenci.

J.McLane ::

Samo software je slab, čakaj da pride update pa bo vse mogoče.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

Manjka le še 3 ali 4 vrstice kode pa bo:
««
116 / 175
»»