» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
76 / 183
»»

jernejl ::

Utk je izjavil:

Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.

Jaz sicer tega nisem rekel, si pa ti rekel, da je Tesla najboljši in leta pred vsemi drugimi. Kar seveda ne drži.

Sprašuješ zakaj? Zato, ker ni Jaguarjev cilj narediti tisoč kosov več od Tesle samo zato, da bo tebi dokazal, da je njihov avto boljši.
Oni za razliko od Tesle prodajajo še vrsto drugih modelov v tem in ostalih cenovnih razredih. Očitno menijo, da se jim bolj splača nameniti (proizvodne, finančne) vire še za kak drug model poleg modela, ki tebe muči. Tvoja težava je, da tega ne razumeš.

WarpedGone ::

"standard range model 3" je un ki naj bi ga prodajali za $35k.


A se splača ti razlagat, da obstaja razlog, da so začel najprej delat najdražje verzije?
In da cenejše pridejo šele, ko bo stvar dovolj obsežna in izpiljena in posledično lastna cena tolk nižja?

Ne, ne splača se.
Beton se slejkoprej znuca, človeška zabitost ne izgine nikoli.

Zato, ker ni Jaguarjev cilj narediti tisoč kosov

Jaguarjev cilj je predvsem preživet.
Slej-ko-prej se bo bencin-bergla zlomila in vse kar bo ostalo bo ime.

Mel ste velik sline za spljuvat čez zaslon v Modelu 3. Od vas nobene kritike opreme Jaguarja, pa je po poročilih ljudje, ki so star probal, za kozlat obupna.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Jaguarjev cilj je predvsem preživet.

Tudi Teslin kakopak. Jaguar ima vsaj profit, za razliko od Tesle.

Če bi Teslini modeli bili tako superiorni, kot se nekaterim zdi, bi samo povečali proizvodnjo modela S in se s cenejšimi sploh ne bi ukvarjali.
Očitno to ni mogoče... v "inventory"-ju imajo na voljo kup novih in rabljenih Tesel S in X, cene rabljenih niso nič kaj bistveno višje od novih, dostava za novega po naročilu pa je late december - early january (za USA) - kar je zelo hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Povečanje proizvodnje Modela S ni več možno niti smiselno.
Avto je bil zasnovan s cilje 25.000 kosov letno (kar se je vsem poznavalcem vklkučno s SloTech inteligenzzo, zdel čisti absurd), danes je na 4x višji cifri.

Danes je fokus in prihodnost na Modelu 3. Dokler bo S nosu denar, bo obstajal, potem pa tut če ga ni več. Naslednik ni garantiran.

Da profita/izgube nisi sposoben dojet, je že jasno. Se ne bom trudu razlagat še 15ič.
Verjemi, kar želiš verjet.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

"standard range model 3" je un ki naj bi ga prodajali za $35k.


A se splača ti razlagat, da obstaja razlog, da so začel najprej delat najdražje verzije?
In da cenejše pridejo šele, ko bo stvar dovolj obsežna in izpiljena in posledično lastna cena tolk nižja?

Zakaj se ti pa zdi da mi moras to razlagat?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Razumeti moraš, da vsak proizvajalec poskuša maksimizirati svoj dobiček oz. rast. Ni glavni cilj Jaguarja, da tekmuje v tem, da bo Utk-ja s slo-techa prepričal, da je naredil boljši avto od Tesle. Komot bi lahko naredili avto, ki bi bil dražji, imel večjo baterijo, večji doseg, večji prtljažnik in več opreme. Ocenili so, da se to ne splača, vprašanje je pa tudi, kakšne kriterije bi Utk postavil v takem primeru, da bi Teslin avto bil boljši. Najbrž bi postalo moteče, da porabi preveč kWh na kilometer.

Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.


Ker se je Jaguar kot proizvajalec odločil koliko avtomobilov bodo naredil. Noben ni rekel, da je njihov cilj prodati več električnih avtomobilov od Tesle, vsaj za zdaj ne. Naredili so ga, prodajali ga bodo, v kakšnem obsegu in številkah bo pa povedal trg in narekovalo povpraševanje. Njim se ni bilo potrebno zagnat z glavo skozi zid, ker delajo zraven še bencinarje. Tako kot z ostalimi večjimi proizvajalci, kje tovarna ne izgleda kot Amazon shipping skladišče.

Spock83 ::

Koliko jih bodo naredili je samo odvisno od kolicine baterij. Povprasevanje je visje ponudbe.

Tesla 3 lahko cenovno skace med premium in middle class ceno. Npr kot passat. Vse je odvisno od opreme in zelja kupcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

roCkY ::

Koliko folka je pripravljeno kupit limuzino? Oblika jim zelo omejuje potencialno št. kupcev neglede na ceno in opremo.

jb_j ::

Jaguar je z i-paceom, naredil zanimivo ponudbo,
vožnja na 25milj je le 20centov dražja. O tesle x modela.
Pa 10jurjev je cenejši (v zda), od tesle, s tem da so tesle načeloma veliko dražje v evropi kot v zda.

dolgoročni upperhand pa ima tesla, zaradi svojih tovarn baterij.
evropski proizvajalci jih trenutno uvažajo iz koreje. in delajo razmeroma konkurenčne ev.

tesla ima eno tovarno baterij v zda, ki ima kapacitete za pol miljona vozil, nardijo jih 200.000.
na kitajskem gradijo tudi tovarno za pol miljona vozil. in naj bi imeli letos dobiček (ne glede na stroške grajenja novih tovarn baterij)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

WarpedGone ::

vožnja na 25milj je le 20centov dražja. O tesle x modela.


Kaj ima i-Pace skupnega z Model X?
Po dimenzijah sodeč, bi morala biti vožnja z i-Pace za 20% cenejša, tolk je namreč manjši in lažji.
Da kljub nižji teži in manjšim dimezijam porabi več pomeni le eno: tehnično slabši avto.
Razen če zna kdo povedat, v kaj koristnega gre tista dodatna poraba. V umetni hrup? V boljši leder? V lepše lučke?

No way around it.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

WarpedGone je izjavil:

vožnja na 25milj je le 20centov dražja. O tesle x modela.


Kaj ima i-Pace skupnega z Model X?
Po dimenzijah sodeč, bi morala biti vožnja z i-Pace za 20% cenejša, tolk je namreč manjši in lažji.
Da kljub nižji teži in manjšim dimezijam porabi več pomeni le eno: tehnično slabši avto.

No way around it.


Pa v evropi se trenutno najbrž bolj splača kupt jaguarja.
Jasno pa je kater je velik boljši avto.

WarpedGone ::

Splača se hodit peš al pa taksi furat.
Vse ostalo je izpolnjevanje želja. Ne pa splača.
Zbogom in hvala za vse ribe

jb_j ::

WarpedGone je izjavil:

Splača se hodit peš al pa taksi furat.
Vse ostalo je izpolnjevanje želja. Ne pa splača.


Imaš prav.
Se spomnm k sm letos na morju vidu jahto, pa sm reku, da je to tko, kot da imam peč, ki jo kurim z denarjem.

Se pa ena stvar, bolj splača. (če slučajno primerjaš dve stvari/strani)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:


Razen če zna kdo povedat, v kaj koristnega gre tista dodatna poraba. V umetni hrup? V boljši leder? V lepše lučke?

No way around it.


https://www.autoblog.com/2018/03/08/jag...

Kaj te bode? Definitivno izgleda kot nekaj, kar bi kupil.

Drugje so dobili drugačne rezultate.
https://insideevs.com/bjorns-jaguar-i-p...

i-Pace 145Wh/km
Model X 157Wh/km
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kaj te bode? Definitivno izgleda kot nekaj, kar bi kupil.

Quit the talk and go for it.

Drugje so dobili drugačne rezultate.

Gostilniško nabijanje .. šteje EPA:

Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj te bode? Definitivno izgleda kot nekaj, kar bi kupil.

Quit the talk and go for it.

Drugje so dobili drugačne rezultate.

Gostilniško nabijanje .. šteje EPA:



Seveda... šteje le tisto kar W1 požegna
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

WTF je 'real range'?
Smo še vedno v vrtcu, kjer je fizika grda stara čarovnica?


Real range je tist kar nardis po avtocesti s 130km/h in pri -15 stopinjah celzija. :>

Vse ostalo je marketing crap. :) Tud v zgornji tabeli najbrz ni naveden 'real range'.

jb_j ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

WTF je 'real range'?
Smo še vedno v vrtcu, kjer je fizika grda stara čarovnica?


Real range je tist kar nardis po avtocesti s 130km/h in pri -15 stopinjah celzija. :>

Vse ostalo je marketing crap. :) Tud v zgornji tabeli najbrz ni naveden 'real range'.


EPA vs. Real Range v tisti razpredelnci,
je pr Koni razlike ena milja.

In zgornja tabela predstavlja EPA.

Unknown_001 ::

Wrapija boli, ker je Jaguar naredil avto ki je primerljiv tesli in za nameček še cenejši + zagotavlja boljšo pokritost servisnih uslug.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Gostilniško nabijanje .. šteje EPA:



Ne, v praksi EPA nic ne steje.

Steje to, da vzames 1000 nakljucnih voznikov vsakega avtomobila in jih spremljas eno leto in potem vidis v povprecju kako se reci obnesejo.

V realnosti prav nihce ne vozi tako kot se vozi na EPA testih. Plus tega se lahko poraba razlikuje glede na stil voznje. Nekdo rad hitro speljuje in mu bo bolj koristil avto, ki manj pozre med hitrim speljevanjem in ne mara regeneracije med zaviranjem, zato jo ima na minimumu. Nekdo drug ima pa regen na maximumu in bo ze tam pridobil.

EPA doseg je laboratorijska stevilka, ki velja za laboratorij. Na cesti so pa pogoji drugacni, se spreminjajo iz ure v uro in s stilom voznje.

WarpedGone ::

Real range je tist kar nardis po avtocesti s 130km/h in pri -15 stopinjah celzija. :>

Tudi to je real range.
Kakšen real range ima iPace v tem scenariju?

Ne, ne bom razlagal kaj pomeni EPA test. Zguba časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Bom pomagal:
Fuel economy is measured under controlled conditions in a laboratory using a series of tests specified by federal law. Manufacturers test their own vehicles--usually pre-production prototypes--and report the results to EPA. EPA reviews the results and confirms about 15%-20% of them through their own tests at the National Vehicles and Fuel Emissions Laboratory.

Na valarjih v laboratoriju dobiš čisto spodobne rezultate, ko pa avto goniš pozimi čez Ljubelj, ali še kaj hujšega, jih pa lahko pozabiš.

BigWhale ::

Saj vemo kaj pomeni, pomeni to, da je test. Ce bi bil EPA test tako dober, potem ne bi sli delati se enega testa.

Ampak v resnici pa noben test ne pove kolk bom jaz porabil al pa kolk bos ti. Nimajo vsi avtomobili v vseh rezimih enake porabe in zato lahko jaz z avtomobilom, ki ima po EPA testu visjo porabo naredim vec km kot ti z avtomobilom, ki ima nizjo porabo.

lufthammer ::

Točno tako.

Saj je problem čisto drugje. Tesla je špica, vse ostalo je pa treba z gnojnico polivat. Namesto da bi bili veseli, da je še nekdo drug nekaj dobrega naredil.

Bom Še enkrat napisal. Trojka je zunaj povprečen avto, notranjost je pa oblikovalsko katastrofa. Dva majhna gumbka na volanu in Velik TV na leseni dili pred voznikom.... Oblikovalec naj vrne diplomo, pojma o proporcih nima.

WarpedGone ::

Saj vemo kaj pomeni, pomeni to, da je test.


Znaš tipkat, razumeš pa tolk kot on kekec z 1000 naključnimi vozniki ... i.e. nič.

Vsak test bo vedno samo test. Dokler ne bodo posneli tebe, številka tebe predstavljala ne bo.
Tudi ko bodo posneli tebe, bo številka tebe predstavljala samo enkrat, naslednjič ne več.

Namen testa je generalizacija čez ne 1000 ampak nekaj deset milijonov najbol tipičnih uporab vozila.

EPA test je od uradno požegnanih zaenkrat najbol strog i.e. vsi drugi uradni testi rodijo večje cifre.

Namen teh testov ni, da tebi povejo, kakšno porabo boš imel ampak da različne avte postavijo na enak imenovalec.

In znova ste v svoji debilnosti, fokus postavili čisto drgam.

Fakt je da je iPace v EPA testu drastično slabši, kot večji in težji model X.
Kako zelo EPA testg NE predstavlja tebe je tvoj slamnati mož, ki ga pretepaš, da se izgoneš edini oppciji ki jo maš: da prinaš, da je Tesla Model X učinovitejši kot Jaguar iPace.

Vso kriljenje kako so testi brezvenmi povejo samo to, da nimate treh čistih kaj sploh blebetate.
Klasična SloTech debilnost.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Fakt je da je iPace v EPA testu drastično slabši, kot večji in težji model X.

10 - 20%. To je nekako tako, kot bi en avto porabil liter več bencina na 100 km. Ima pa zato boljše pospeške (to je skrajno pomembno, ko je treba hvaliti Teslo) in cenejši od modela X (razen najzmogljivejšega X, ki je tudi bistveno dražji).

Kako zelo EPA testg NE predstavlja tebe je tvoj slamnati mož, ki ga pretepaš

Tvoj slamnati mož je EPA test. Kaj pa NEDC ali WLTP?

vir: https://drivetribe.com/p/jaguar-i-pace-...

da prinaš, da je Tesla Model X učinovitejši kot Jaguar iPace.

Tudi če je, je učinkovitost pri avtomobilih tega cenovnega razreda nepomembna (v resnici tudi pri cenejših avtomobilih ni zelo pomembna, sicer višji avtomobili danes ne bi bili tako popularni).
Je pa Jaguarjeva cena bistveno učinkovitejša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

J.McLane ::

Dober test porabe je tisti, s katerim se da avtomobile med sabo primerjat. NEDC to pač nikakor ni, ker so proizvajalci lahko rodili ven glih kar so hotli.

Tudi EPA ni tako popoln za primerjave med vozili kot nekateri skušajo prikazat, Hyundai/Kia se je že znašel na zatožni klopi ker naj bi nategnili neke parametre na tem testu. Nekaj manevrskega prostora proizvajalci sigurno imajo, če ga znajo izkoristit do meje dovoljnega.

V glavnem po tujih forumih je veliko govora o overestimate in underestimate, razkorak morda ni velik je pa lahko hitro enih 5%. In tle se za 5% zna marsikdo na smrt skregat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Vazelin ::

W1: when tesla 3 in your garage?

hojnikb ::

late 2018
#brezpodpisa

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.

Jaz sicer tega nisem rekel, si pa ti rekel, da je Tesla najboljši in leta pred vsemi drugimi. Kar seveda ne drži.

Sprašuješ zakaj? Zato, ker ni Jaguarjev cilj narediti tisoč kosov več od Tesle samo zato, da bo tebi dokazal, da je njihov avto boljši.
Oni za razliko od Tesle prodajajo še vrsto drugih modelov v tem in ostalih cenovnih razredih. Očitno menijo, da se jim bolj splača nameniti (proizvodne, finančne) vire še za kak drug model poleg modela, ki tebe muči. Tvoja težava je, da tega ne razumeš.

Če tesla ni najboljsa, in jaguar ni boljsi, kater pol je? Jaguarjev cilj je zasluzit, zato sprasujem enostavno vprasanje. Zakaj je 10 jurjev cenejsi od tesle? Sploh pri omejeni proizvodnji. Ce bi imeli proizvodnje za 100 jurjev na leto, ajde, naj bo, ampak nimajo.

Unknown_001 je izjavil:

Wrapija boli, ker je Jaguar naredil avto ki je primerljiv tesli in za nameček še cenejši + zagotavlja boljšo pokritost servisnih uslug.

Ce nekdo naredi cenejsi avto od Nemcev vsi vemo kaj to pomeni, kvaliteto se placa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.

Jaz sicer tega nisem rekel, si pa ti rekel, da je Tesla najboljši in leta pred vsemi drugimi. Kar seveda ne drži.

Sprašuješ zakaj? Zato, ker ni Jaguarjev cilj narediti tisoč kosov več od Tesle samo zato, da bo tebi dokazal, da je njihov avto boljši.
Oni za razliko od Tesle prodajajo še vrsto drugih modelov v tem in ostalih cenovnih razredih. Očitno menijo, da se jim bolj splača nameniti (proizvodne, finančne) vire še za kak drug model poleg modela, ki tebe muči. Tvoja težava je, da tega ne razumeš.

Če tesla ni najboljsa, in jaguar ni boljsi, kater pol je? Jaguarjev cilj je zasluzit, zato sprasujem enostavno vprasanje. Zakaj je 10 jurjev cenejsi od tesle? Sploh pri omejeni proizvodnji. Ce bi imeli proizvodnje za 100 jurjev na leto, ajde, naj bo, ampak nimajo.

Unknown_001 je izjavil:

Wrapija boli, ker je Jaguar naredil avto ki je primerljiv tesli in za nameček še cenejši + zagotavlja boljšo pokritost servisnih uslug.

Ce nekdo naredi cenejsi avto od Nemcev vsi vemo kaj to pomeni, kvaliteto se placa...


Jaguarjev cilj je zaslužit... pa testirat trg, da bodo videli kakšen bo odziv na električnega Jaguarja, ki je zadnjih 100 let bencinar ;)

Če je cenejši lahko pomeni tudi to, da so maržo zmanjšali. Še enkrat. Tesla je edini, ki dela samo EV, vsi ostali jih dodajajo zraven.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

Klasična SloTech debilnost.


Sej veš kaj pravijo "You are with who you hang with" :))

Sicer pa jaz še vedno čakam, da bo električni avto dosegel to kar dosežejo bencinarji. Trenutno so boljši samo v navoru.

V tem momemntu me Tesla (in vsi ostali električarji) mogoče (ampak res mogoče) pripeljejo do letališča v Munich iz Lj. In tam moraš vedet, da imaš polnilno postajo. Ampak, ker grem tja na avijon in me ne bo en teden dvomim, da lahko avto pustim polnit en teden. In to govorimo o avtu za 50k. Sicer pa to zmore 10 let star clio za 2k.

Z avant2go se velik vozim in so super...za sposodit. vse ostalo pa samo odvrača od potencialnega nakupa.

Truga ::

Utk je izjavil:

Zakaj je 10 jurjev cenejsi od tesle?

Ker so teslini procesi in proizvodnja priblizno tako ucinkoviti kot sosedova garaza.

Marze v avtomoto biznisu so razor thin, elonovi avti 1 leto po zacetku proizvodnje se vedno kostajo vec, kot za kolikor jih planira prodajat, in vsak drugi avto ki pride iz tovarne mora takoj na garancijski servis ali stiri, ker vse crkuje in razpada.

Zdaj se (precej pocasi, a vendar) zbujajo veliki, ki so ze navajeni na to da avto prodajo z manj kot 1% marze, in na vse kar to potegne za sabo.

Tesla ima se kar nekaj casa da zrihta probleme s proizvodnjo (kot receno, precej pocasi...), ampak trenutno namesto sanacije problemov lovijo neke nebuloze ki jih twita elon o tem koliko avtov bojo pa *majke mi* ta mesec naredili v tistih sotorih. In ko bo samo eden vecjih proizvajalcev nabavil resno zalogo baterij, bo tesla cez noc za na odpad. Kaj ti bojo ameriska jajca ki razpadajo ob vsakem nalivu, ce lahko dobis podobno tojoto za ceneje?

pegasus ::

Truga je izjavil:

ce lahko dobis podobno tojoto za ceneje?
Čakam nanjo ... že vsaj od 1992. Zaenkrat izgleda kot da sem šele na polovici čakalne dobe.

Utk ::

Haha, ekonomski geniji. Tesla proda 100,000 avtov za 100 jurjev, decimalke gor al dol. Zakaj nekdo prodaja avto za 10 jurjev manj, lahko nastejete sto vzrokov, ampak dejstvo je samo, da ce bi ga lahko prodajali po teslini ceni, ga bi. Zakaj ga ne bi? Stroski tesle nimajo nic s tem, marze nimajo nic s tem. Kater bedak zmanjsa marzo kar tako. Ce imas enako stvar kot drugi cenejso, pomeni da ali stvar ni ravno enaka, ali pa ima drugi mocnejso znamko, podporo itd. To zadnje komot priznamo da ni teslina mocnejsa stran. Torej ostane samo sam avto ali pa znamka. Odlocte se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če tesla ni najboljsa, in jaguar ni boljsi, kater pol je?

Zakaj točno meniš, da obstaja eden in edini avto, ki je absolutno najboljši?

Za mojo babico je od modela X boljši 10 let star golf, ker je manjši, bolj pregleden in lažji za upravljanje, hrup pa je ne moti, ker itak slabše sliši.

Zame je Jaguar boljši od modela X, ker mi je tako zunaj in znotraj bolj všeč, upravljanje je zame precej enostavnejše (fizični gumbi), servis imam bližje, velik je več kot dovolj, doseg ima recimo podoben, je cenejši, učinkovitost pa me ne zanima. Verjetno bo pri Jaguarju tudi bolj pestra izbira dodatne opreme in bi izbral kaj, kar bi pri Tesli morda pogrešal (npr. HUD).

Tesla s 100kWh baterijo ima najbrž večji doseg, kar je dobro, a je tudi bistveno dražja. Pospeškov še dražje P100D pa ne rabim.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Haha, ekonomski geniji. Tesla proda 100,000 avtov za 100 jurjev, decimalke gor al dol. Zakaj nekdo prodaja avto za 10 jurjev manj, lahko nastejete sto vzrokov, ampak dejstvo je samo, da ce bi ga lahko prodajali po teslini ceni, ga bi. Zakaj ga ne bi? Stroski tesle nimajo nic s tem, marze nimajo nic s tem. Kater bedak zmanjsa marzo kar tako. Ce imas enako stvar kot drugi cenejso, pomeni da ali stvar ni ravno enaka, ali pa ima drugi mocnejso znamko, podporo itd. To zadnje komot priznamo da ni teslina mocnejsa stran. Torej ostane samo sam avto ali pa znamka. Odlocte se.


Tesla rabi splezat iz minusa. Jaguar ne rabi.

VAG koncern na primer Bugattije dela ker jih lahko. Ti avtomobili so seveda čista izguba, so pa kljub minusu pionirski, saj vanje vgradijo najboljšo novo tehniko kar jo premorejo, novitete nato skozi čas capljajo po verigi navzdol. Najprej dobita Bentley in Porsche, nato Audi, kasneje VW in potem po 15-ih letih mogoče tudi Seat in Škoda, če se jih usmilijo. Seveda je izvedba ceni primerna.

Za občutek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

Pa saj ta jaguar ni nekaj najboljšega kar imajo za ponuditi; v bistvu je nek njihov cenejši model v primerjavi s "klasičnimi" in temu primerno je tudi drag itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Raptor16, ti imas doma firmo in ne mi govorit, da bi prodajal neko stvar 10% cenejse, ce bi jo lahko 10% drazje.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Fakt je da je iPace v EPA testu drastično slabši, kot večji in težji model X.
Kako zelo EPA testg NE predstavlja tebe je tvoj slamnati mož, ki ga pretepaš, da se izgoneš edini oppciji ki jo maš: da prinaš, da je Tesla Model X učinovitejši kot Jaguar iPace.


Zakaj bi jaz nekaj 'priznaval', ce pa sploh nikjer nisem trdil, da Model X ni boljsi po EPA testu od kaksnih drugih avtomobilov. A ti sploh se znas o cem drugem debatirat kot o tem, da je Tesla povsod prva?

Drazji avto je boljsi po karakteristikah od konkurenta, ki je cenejsi in po vrhu vsega se v drugi kategoriji vozil? WOW! Presunjen sem!


WarpedGone je izjavil:


Vso kriljenje kako so testi brezvenmi povejo samo to, da nimate treh čistih kaj sploh blebetate.
Klasična SloTech debilnost.


Ob vsej svoji modrosti pa nisi sposoben napisati enega posta, ki ne bi bil na nivoju uzaljenega osnovnosolca, ki je od doma prinesel vse fotrove zaljivke in sedaj misli, da je bolj pameten od drugih, ker jih uporablja. Skoda.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Raptor16, ti imas doma firmo in ne mi govorit, da bi prodajal neko stvar 10% cenejse, ce bi jo lahko 10% drazje.


Jaguar bi si rad naredil prostor in tipa trg.

Nissan GTR se je v začetku prodajal za smešen denar. Športni avtomobil z Juke-ovo armaturko... Danes se novi prek 100 jurjev prodajajo. Od 2008 do 2014 so cene zrasle za 35%. You know why? Ker so potipali trg okusili povpraševanje in oočasi začinili ceno.

Enako počne jaguar. Prav tako pri njih verjetno računajo, da bo glede na stanje konkurence zaslužil več, če naredi SUV za "rajo" namesto butični izdelek za 100kEUR


In še ena stvar. Če se je firma sposobna izpogajat za višjo prodajno ceno, bi zaposlen moral biti vesel. Vesel, ker bo dovolj prostora, da se lastna cena izdelka rahlo dvigne na račun boljše plače, ki jo mora delodajalec upoštevat. Pri nas imamo pravilo, da moramo na lastno ceno kosa zaslužit minimalno 10% marže. Če ne... je bolje, da se nehaš it posel. Ker so to relativno majhne serije kar se ori nas dela. Pri večjih je drugače ampak tisto je pehanje za drobižem. Če nimaš res hude investicije ki ti bo delala 100x hitreje od povprečne delavnice, boš na "zamaških" propadel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jb_j ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, ekonomski geniji. Tesla proda 100,000 avtov za 100 jurjev, decimalke gor al dol. Zakaj nekdo prodaja avto za 10 jurjev manj, lahko nastejete sto vzrokov, ampak dejstvo je samo, da ce bi ga lahko prodajali po teslini ceni, ga bi. Zakaj ga ne bi? Stroski tesle nimajo nic s tem, marze nimajo nic s tem. Kater bedak zmanjsa marzo kar tako. Ce imas enako stvar kot drugi cenejso, pomeni da ali stvar ni ravno enaka, ali pa ima drugi mocnejso znamko, podporo itd. To zadnje komot priznamo da ni teslina mocnejsa stran. Torej ostane samo sam avto ali pa znamka. Odlocte se.


Tesla rabi splezat iz minusa. Jaguar ne rabi.

VAG koncern na primer Bugattije dela ker jih lahko. Ti avtomobili so seveda čista izguba, so pa kljub minusu pionirski, saj vanje vgradijo najboljšo novo tehniko kar jo premorejo, novitete nato skozi čas capljajo po verigi navzdol. Najprej dobita Bentley in Porsche, nato Audi, kasneje VW in potem po 15-ih letih mogoče tudi Seat in Škoda, če se jih usmilijo. Seveda je izvedba ceni primerna.

Za občutek.


Tesla gradi nove tovarne baterij v vrednosti celotnega podjetja.
(vredni so nekaj čez 2 miljarde) miljarda je/bo šla v zda za tovarno baterij, najbrž bo neka polovica miljarde šla v izgradnjo tovarne baterij na kitajskem.

Jaguar ne širi niti približno tako svoje industrije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Unknown_001 ::

jb_j je izjavil:


Tesla gradi nove tovarne baterij v vrednosti celotnega podjetja.
Jaguar ne širi niti približno tako svoje industrije.


Saj sva že prej ugotavljala da je jaguar pod TataMotors
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Ob vsej svoji modrosti pa nisi sposoben napisati enega posta, ki ne bi bil na nivoju uzaljenega osnovnosolca, ki je od doma prinesel vse fotrove zaljivke in sedaj misli, da je bolj pameten od drugih, ker jih uporablja. Skoda.


Ko ne bom v vsakem postu prebral stvari, ki me silijo na bruhanje, bo drugače.

Za ilustracijo:
Tvoj slamnati mož je EPA test. Kaj pa NEDC ali WLTP?


Q.E.D.
Kloaka ostaja kloaka
Zbogom in hvala za vse ribe

pero50 ::

naredi tako kot si pol leta nazaj. Poberi grabljice in pojdi v drug peskovnik. Ko si šel je bila debata na njivoju, ko si prišel nazaj spet delaš iz kruha drek.

WarpedGone ::

Antwerp:



Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

MrNighthawk ::

jb_j je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, ekonomski geniji. Tesla proda 100,000 avtov za 100 jurjev, decimalke gor al dol. Zakaj nekdo prodaja avto za 10 jurjev manj, lahko nastejete sto vzrokov, ampak dejstvo je samo, da ce bi ga lahko prodajali po teslini ceni, ga bi. Zakaj ga ne bi? Stroski tesle nimajo nic s tem, marze nimajo nic s tem. Kater bedak zmanjsa marzo kar tako. Ce imas enako stvar kot drugi cenejso, pomeni da ali stvar ni ravno enaka, ali pa ima drugi mocnejso znamko, podporo itd. To zadnje komot priznamo da ni teslina mocnejsa stran. Torej ostane samo sam avto ali pa znamka. Odlocte se.


Tesla rabi splezat iz minusa. Jaguar ne rabi.

VAG koncern na primer Bugattije dela ker jih lahko. Ti avtomobili so seveda čista izguba, so pa kljub minusu pionirski, saj vanje vgradijo najboljšo novo tehniko kar jo premorejo, novitete nato skozi čas capljajo po verigi navzdol. Najprej dobita Bentley in Porsche, nato Audi, kasneje VW in potem po 15-ih letih mogoče tudi Seat in Škoda, če se jih usmilijo. Seveda je izvedba ceni primerna.

Za občutek.


Tesla gradi nove tovarne baterij v vrednosti celotnega podjetja.
(vredni so nekaj čez 2 miljarde) miljarda je/bo šla v zda za tovarno baterij, najbrž bo neka polovica miljarde šla v izgradnjo tovarne baterij na kitajskem.

Jaguar ne širi niti približno tako svoje industrije.


Emm Jaguar ima skoraj 100 let zgodovine in industrije. Ne stavijo (še) vsega na elektriko tako kot Tesla. Če tesli ne uspe ne bodo začeli bencinarjev delat. A so ti te koncepti res tako težko razumevajoči?

jernejl ::

Utk je izjavil:

Raptor16, ti imas doma firmo in ne mi govorit, da bi prodajal neko stvar 10% cenejse, ce bi jo lahko 10% drazje.

Vsako stvar lahko prodajaš po višji ali nižji ceni, vendar boš pri višji ceni manj prodal.
Zato neskončna cena običajno ni najbolj smiselna, če želiš pridelati čimvišji dobiček.
Lahko se pri nižji ceni ustvari višji dobiček.

WarpedGone je izjavil:

Q.E.D.
Kloaka ostaja kloaka

Tako je... saj te že poznamo, ni se ti treba znova predstavljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

jb_j ::

MrNighthawk je izjavil:

jb_j je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Haha, ekonomski geniji. Tesla proda 100,000 avtov za 100 jurjev, decimalke gor al dol. Zakaj nekdo prodaja avto za 10 jurjev manj, lahko nastejete sto vzrokov, ampak dejstvo je samo, da ce bi ga lahko prodajali po teslini ceni, ga bi. Zakaj ga ne bi? Stroski tesle nimajo nic s tem, marze nimajo nic s tem. Kater bedak zmanjsa marzo kar tako. Ce imas enako stvar kot drugi cenejso, pomeni da ali stvar ni ravno enaka, ali pa ima drugi mocnejso znamko, podporo itd. To zadnje komot priznamo da ni teslina mocnejsa stran. Torej ostane samo sam avto ali pa znamka. Odlocte se.


Tesla rabi splezat iz minusa. Jaguar ne rabi.

VAG koncern na primer Bugattije dela ker jih lahko. Ti avtomobili so seveda čista izguba, so pa kljub minusu pionirski, saj vanje vgradijo najboljšo novo tehniko kar jo premorejo, novitete nato skozi čas capljajo po verigi navzdol. Najprej dobita Bentley in Porsche, nato Audi, kasneje VW in potem po 15-ih letih mogoče tudi Seat in Škoda, če se jih usmilijo. Seveda je izvedba ceni primerna.

Za občutek.


Tesla gradi nove tovarne baterij v vrednosti celotnega podjetja.
(vredni so nekaj čez 2 miljarde) miljarda je/bo šla v zda za tovarno baterij, najbrž bo neka polovica miljarde šla v izgradnjo tovarne baterij na kitajskem.

Jaguar ne širi niti približno tako svoje industrije.


Emm Jaguar ima skoraj 100 let zgodovine in industrije. Ne stavijo (še) vsega na elektriko tako kot Tesla. Če tesli ne uspe ne bodo začeli bencinarjev delat. A so ti te koncepti res tako težko razumevajoči?


Zanimiv povzetek, je pa resničen.
Tesla stavi ves kapital v to. Jaguar in vsi ostali so pa, meh. Mogoče se pa ne bo "prjel".
Če pa tesli ne rata, bo imela vsaj tovarne baterij. In tovarno solarnih panelov v zda.

Cenim teslo, le zato, ker ni kot apple, kitajci delajo, zasluge si pripisuje apple in amerika.
Tesla je ameriško podjetje, ki proizvaja glavne komponente v zda. (v bistvu skoraj vse)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Vazelin ::

Koliko naj bi bile Tesle 3 v Evropi okvirno?
««
76 / 183
»»