Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Truga ::
Fix za mrzle razmere: https://electrek.co/2018/11/22/tesla-mo...
After playing around locking and unlocking my Model 3 for a few minutes, it looks like Model 3 simply doesn't close the windows completely anymore.
lololol
After playing around locking and unlocking my Model 3 for a few minutes, it looks like Model 3 simply doesn't close the windows completely anymore.
lololol
Truga ::
lol Update: after the update, my window doesn't go completely back up as previoucly noted, but it also doesn't seem to go as far down as it previously would when opening and closing the door. The window scratches on the trim when I open and close the door. That's not good.
Gregor P ::
Nekatera vozila se prodajajo sama od sebe (ko reklame praktično sploh vidiš ne), spet druga pa rabijo ogromen marketinški napor in hype sicer jih noben ne bi dejansko kupil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Tesla has achieved its goal of producing 1,000 Model 3 vehicles in a day,
Zbogom in hvala za vse ribe
hammock ::
od tega jih gre 950 na stran za dodatna popravila
Kakovost bo sla gor, brez skrbi, vsak dan bo manj napak. Na zacetku je vedno dosti srota ce delas nov produkt., sploh ce je masovna proizvodnja zna iti marsikaj narobe.
Ko odprejo novo linijo za VW Golf recimo ni dosti srota, ker uporabijo eno izmed ze uporabljenih platform in vgradijo enak dizelski motor kot ze zadnjih 20 let. V tem so dobri, nima kaj iti narobe.
hojnikb ::
Novi modeli golfov dobijo praviloma nove platforme (mk7 recimo MQB), stare platforme dobijo unterklase znamke ala seat, škoda itd..
#brezpodpisa
MrNighthawk ::
od tega jih gre 950 na stran za dodatna popravila
Kakovost bo sla gor, brez skrbi, vsak dan bo manj napak. Na zacetku je vedno dosti srota ce delas nov produkt., sploh ce je masovna proizvodnja zna iti marsikaj narobe.
Ko odprejo novo linijo za VW Golf recimo ni dosti srota, ker uporabijo eno izmed ze uporabljenih platform in vgradijo enak dizelski motor kot ze zadnjih 20 let. V tem so dobri, nima kaj iti narobe.
Emmm… sej lepo, da nekoga zagovarjaš ampak to, kar počnejo pri Tesli je daleč od tega "da gre kaj narobe", ker je nova stvar. Tam je kaos.
https://autoweek.com/article/green-cars...
Apple je tudi začel na novo delat telefone... ampak 90% iPhonov ni končal na servisu.
hammock ::
Emmm... sej lepo, da nekoga zagovarjaš ampak to, kar počnejo pri Tesli je daleč od tega "da gre kaj narobe", ker je nova stvar. Tam je kaos.
Ne da koga zagovarjam, samo vem kaj pomeni masovna proizvodnja. Delal sem za firmo ki je proizvajala relativno kompleksen elektromehanski produkt, vreden 30€ s cca 100 komponetami v velikih kolicinah (1M na leto). Potrebovali smo dve leti, da smo hudica spravili do stopnje kjer ni 30-50% proizvodnje koncalo v smeteh. Dve leti smo polnili tavelike smetnjake in delali izgubo, ampak ko se je proizvodnja stabilizirala... 0,5% izmeta max. Takrat so zaceli padati € iz neba, da smo pokrili vse kar smo zmetali stran in se mnogo vec!
roCkY ::
Prvih serij izdelkov se nikoli ne kupuje vkolikor res ni nujno. To smo obdelali že precejkrat.
Če pridejo trojke v Q3 19 v EU bo kar pravi čas.
Če pridejo trojke v Q3 19 v EU bo kar pravi čas.
MrNighthawk ::
Emmm... sej lepo, da nekoga zagovarjaš ampak to, kar počnejo pri Tesli je daleč od tega "da gre kaj narobe", ker je nova stvar. Tam je kaos.
Ne da koga zagovarjam, samo vem kaj pomeni masovna proizvodnja. Delal sem za firmo ki je proizvajala relativno kompleksen elektromehanski produkt, vreden 30€ s cca 100 komponetami v velikih kolicinah (1M na leto). Potrebovali smo dve leti, da smo hudica spravili do stopnje kjer ni 30-50% proizvodnje koncalo v smeteh. Dve leti smo polnili tavelike smetnjake in delali izgubo, ampak ko se je proizvodnja stabilizirala... 0,5% izmeta max. Takrat so zaceli padati € iz neba, da smo pokrili vse kar smo zmetali stran in se mnogo vec!
Če bo šlo tako (počasi) naprej jih bodo velikani kot so VW,ipd. dohitel in prehitel.
kow ::
Zaenkrat bolj slabo kaze. Velikani govorijo o letu 2023 ipd. Tesla bo takrat verjetno ze masovno proizvajala model Y.
Utk ::
MrNighthawk je izjavil:
Če bo šlo tako (počasi) naprej jih bodo velikani kot so VW,ipd. dohitel in prehitel.
Zaenkrat ni nobenega dokaza, da jih bi kdo dohiteval, kvečjemu se zaostanek povečuje. Audi je napovedal konkurencu modelu S za leto 2020, ta audi bo, po njihovem, na nivoju S iz leta 2012,13. Zlahka se izkaže, da bo še slabši, in da bo še kakšno leto zamujal. Potem pa morajo še spravit proizvodnjo na 100,000 komadov letno. Kar bi sicer vw verniki ocenili z "izipizi", ampak VW za 2020 načrtuje proizvodnjo 200,000 komadov IDja za 20 jurjev. Kolk je realno, da boš naredil in prodal 100,000 komadov avta za 100 jurjev in samo dvakrat tolk za 20 jurjev. Mislim, to so vse njihove napovedi, razen tiste za 100,000 komadov za 100 jurjev, ki se itak zdi nemogoča. Če že, bo pa to pomenilo vsaj 80,000 manj audijev za 100 jurjev na dizel. Če smo realni, je zaostanek okoli 10 let. Ampak težko rečt dokler ni ničesar od njih. Tudi hyundai prehiteva vw za vsaj 5,6 let, ampak oni se niti ne slepijo, da je to kaj drugega kot eksperiment.
WarpedGone ::
"From our vantage point, Tesla's rivals are primarily relying on outside battery suppliers, which may present significant logistical and scalability challenges going forward," Worm Capital analysts Eric Markowitz and Dan Crowley, who toured the Gigafactory in August, said in an email. "Ultimately, we think not having Gigafactories of their own will adversely impact many automakers' long-term ability to supply (at scale) affordable, durable, and long-range electric vehicles to consumers."
Če česa ne kapiram, je to, da folk ne dojame, da ko 10 ljudi hoče kupt eno japko, bo cena te jabke še na nivo, ko jo bo lahko plačal le en izmed teh desetih. Na koncu bo samo en imel jabko in zanjo bo plačal ohoho denarja.
Ena jabka je LG Chem, 10 folka so vsi avtomobilisti razen Tesle.
Kako iz te enačbe dobiš milijon dolgoprogaških EV z nizko ceno mi prosim narišite kot 3 letnemu otroku.
Po 10ih letih še vedno čakam junaka, ki bo to znal.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Zaenkrat ni nobenega dokaza, da jih bi kdo dohiteval, kvečjemu se zaostanek povečuje.
Tako je. Z vsakim dnem odlašanja Tesle pri prodaji svojega modela 3 (in razvoju novih, npr. model S bi že zaslužil novo različico), se njihov (Teslin) zaostanek povečuje. Na naših cestah je vedno več različnih modelov električnih avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Haha, model s bo dobil konkurenco leta 2020, ce bo, je pa ze jasno, da ta konkurenca ne bo nic boljsa. Res se jim mudi. Kot 8 let stara tesla, madona. Si predstavljas, da pride drugo leto golf 8, ki bi bil na nivoju megana iz leta 2011. Kdo bi to kupil?
J.McLane ::
Morda tisti, ki bi za avto dal manj denarja in ga nebi bilo treba čakat pol leta? V tem primeru seveda večji dobiček ustvari Tesla.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
2020?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2019?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2018?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2017?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2016?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2015?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2014?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2013?
Ne ne, 2020 pa res!
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2019?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2018?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2017?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2016?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2015?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2014?
Kaj se je zgodilo s konkurenti, ki pridejo ven 2013?
Ne ne, 2020 pa res!
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
MrNighthawk je izjavil:
Če bo šlo tako (počasi) naprej jih bodo velikani kot so VW,ipd. dohitel in prehitel.
Zaenkrat ni nobenega dokaza, da jih bi kdo dohiteval, kvečjemu se zaostanek povečuje. Audi je napovedal konkurencu modelu S za leto 2020, ta audi bo, po njihovem, na nivoju S iz leta 2012,13. Zlahka se izkaže, da bo še slabši, in da bo še kakšno leto zamujal. Potem pa morajo še spravit proizvodnjo na 100,000 komadov letno. Kar bi sicer vw verniki ocenili z "izipizi", ampak VW za 2020 načrtuje proizvodnjo 200,000 komadov IDja za 20 jurjev. Kolk je realno, da boš naredil in prodal 100,000 komadov avta za 100 jurjev in samo dvakrat tolk za 20 jurjev. Mislim, to so vse njihove napovedi, razen tiste za 100,000 komadov za 100 jurjev, ki se itak zdi nemogoča. Če že, bo pa to pomenilo vsaj 80,000 manj audijev za 100 jurjev na dizel. Če smo realni, je zaostanek okoli 10 let. Ampak težko rečt dokler ni ničesar od njih. Tudi hyundai prehiteva vw za vsaj 5,6 let, ampak oni se niti ne slepijo, da je to kaj drugega kot eksperiment.
Tesla se bo masovno proizvajal dokler ne bo 1% entuziastov zadovoljnih. Ne mislit, da bodo kar vsi tudi, ko bo "masovna proizvodnja" kupovali Tesle. Še posebej v evropu kjer imaš ustaljene proizvajalce.
Utk ::
Nehajte ze z "vsi", "vecino" in podobnimi bedarijami. Sej ne more tesla naredit dovolj avtov za vse, niti za vecino, vecini pa niti golf ne ustreza, je zato golf brezvezen avto, ki ga naj kar nehajo delat?
Teslo bojo ocitno se vsaj 10 let kupovali tisti, ki hocejo najboljsi (elektricni) avto na trgu, in tu bo tesla pobirala ekstra profit, ostali se bodo pa klali s cenami. A se bmwje za 100 jurjev kupuje, ker so zanesljivi? Imajo lepe armature? Ne, ker niso in nimajo. Ko bo model s potreboval posodobitev notranjosti, jo bo dobil. Mala malca proti postavitvi tovarne baterij za mio avtov zaradi katere bos prodal mio manj dizlov v katere si vlozil nekaj 10 milijard.
Teslo bojo ocitno se vsaj 10 let kupovali tisti, ki hocejo najboljsi (elektricni) avto na trgu, in tu bo tesla pobirala ekstra profit, ostali se bodo pa klali s cenami. A se bmwje za 100 jurjev kupuje, ker so zanesljivi? Imajo lepe armature? Ne, ker niso in nimajo. Ko bo model s potreboval posodobitev notranjosti, jo bo dobil. Mala malca proti postavitvi tovarne baterij za mio avtov zaradi katere bos prodal mio manj dizlov v katere si vlozil nekaj 10 milijard.
jernejl ::
Haha, model s bo dobil konkurenco leta 2020, ce bo, je pa ze jasno, da ta konkurenca ne bo nic boljsa.
Konkurenca EV-jem so tudi avtomobili na ostale vrste goriv. In na svetu jih obstaja cel kup, ki so boljši od modela S, pa cel kup takih, ki so slabši, cel kup dražjih in cel kup cenejših.
Marsikdo Tesle S ne bo kupil, ker se preveč kvari, ker ni servisa za vsakim vogalom, ker je ni mogoče preizkusiti za vsakim vogalom, ker se z njo ni mogoče peljati nekaj sto km brez daljšega postanka, ker nima HUD, ker nima hladilnika za pijačo pri zadnjih sedežih in podpore za noge zadaj, ker nima masažnih sedežev in podobno. Za tiste, ki so pripravljeni za avto plačati šestmestne številke, zna to biti precej pomembno.
https://www.gearbrain.com/tesla-technol...
Seveda pa se model S kljub vsemu prodaja, denimo ljubiteljem znamke, ali pa takim, ki že tako ali tako imajo avtomobile drugih proizvajalcev in kupijo še model S, ker ga pač lahko:
Utk ::
Haha, spet, tokrat "marsikdo". Model s bi lahko bil popoln, z 20 letno garancijo, brez okvar, za 35 jurjev, pa ga se zmeraj "marsikdo" ne bi kupil. Iscete silver bullet. Popoln avto. Marsikdo ne kupi golfa, audija a4, bmw 3. Zakaj je samo pri tesli problem, da je marsikdo ne kupi. Seveda jo ne, in vecina je ne bo nikoli. So what? Trzni delez modela s je velik, bistveno vecji ne more bit, tudi ce bi bila brez ene napake. Ker "marsikdo" nima enakega okusa kot ostali "marsikdo".
Bo se pa lahko se malo povecal ko jih bo vec na cesti, vec servisov, cenejsi itd.
Masazne sedeze vgradit je veliko lazje kot naredit dober avto. Kot se je ze naucil jaguar.
Bo se pa lahko se malo povecal ko jih bo vec na cesti, vec servisov, cenejsi itd.
Masazne sedeze vgradit je veliko lazje kot naredit dober avto. Kot se je ze naucil jaguar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Haha, spet, tokrat "marsikdo".
Ja, moja izjava je veliko bolj previdna kot tvoja o "najboljšem" avtomobilu, ki je 10 let pred vsemi ostalimi. Kar seveda niti približno ne drži. Razen za nekatere, jasno.
Masazne sedeze vgradit je veliko lazje kot naredit dober avto
Pri Tesli imajo s tem očitno precej težav. Še brez kopice dodatne opreme ne zmorejo zagotoviti kaj več od butične proizvodnje v šotorih, kaj bi šele bilo, če bi ponujali toliko opcij, kot jih ponujajo ostali proizvajalci v avtomobilih višjega cenovnega razreda.
no comment ::
WarpedGone je izjavil:
Če česa ne kapiram, je to, da folk ne dojame, da ko 10 ljudi hoče kupt eno japko, bo cena te jabke še na nivo, ko jo bo lahko plačal le en izmed teh desetih. Na koncu bo samo en imel jabko in zanjo bo plačal ohoho denarja.
Ena jabka je LG Chem, 10 folka so vsi avtomobilisti razen Tesle.
Kako iz te enačbe dobiš milijon dolgoprogaških EV z nizko ceno mi prosim narišite kot 3 letnemu otroku.
Po 10ih letih še vedno čakam junaka, ki bo to znal.
Ne kapiraš, da v kapitalizmu tvoj scenarij ni mogoč. Na daljši rok NI mogoče, da nekomu jabokla sama padajo v naročje, ves ostali svet pa ne zna vzgojit niti ene jablane.
MrNighthawk ::
MrNighthawk ::
Kater je pol boljši?
Kar se tiče build quality si upam trdit, da vsi , ampak šalo na stran Nissan Leaf, BMW i3, Chevrolete Bolt, kar se tiče build quality.
Tesla ima prednost samo pri range pa mogoče kakšen gimmick.
Ampak mislim, da v vsakem primeru Jaguar I-Pace, ga zmaga in to za ceno cca 70k€ pohrusta vse Tesle
https://www.jaguar.com/jaguar-range/i-p...
Utk ::
Če bi ti raje vozil leafa, bolta ali i3 kot teslo, s ali 3, se nimamo več kaj pogovarjat.
O jaguarju se pa enostavno motiš:
https://cleantechnica.com/2018/10/31/te...
O jaguarju se pa enostavno motiš:
https://cleantechnica.com/2018/10/31/te...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrNighthawk ::
Če bi ti raje vozil leafa, bolta ali i3 kot teslo, s ali 3, se nimamo več kaj pogovarjat.
O jaguarju se pa enostavno motiš:
https://cleantechnica.com/2018/10/31/te...
se pravi razlika je med avtom za 70k€ pa takšnim, ki je 130k?
nimamo se kaj pogovarjat? ker si fanboj in slep za okolico?
rajši bi vozil avtomobile, ki dobesedno zdržijo vožnjo. so narejeni po evropskem standardu in takšnega, ki ga lahko kupiš...ne pa da čakaš do dve leti, da ga dobiš sem pač praktičen človek.
če citiram "build quality Tesle 3 je tak kot Kie v 90ih"
https://www.cheatsheet.com/money-career...
https://electrek.co/2018/11/14/tesla-mo...
https://cleantechnica.com/2018/02/03/mu...
https://www.caradvice.com.au/679616/tes...
trenutno so si preveč dela naložil, da bi celotna zadeva funkcionirala. Če se jim uspe prebit skozu krizo in bo dovolj fanbojey kupovalo avtomobile, da jim uspe produkcijo normalno zalaufat. se bo mogoče teslo splačalo kupit če 5-10 let. trenutno je to kaos od kaosa.
DamijanD ::
Če bi ti raje vozil leafa, bolta ali i3 kot teslo, s ali 3, se nimamo več kaj pogovarjat.
V zadnjem mesecu sem se 2x komaj izognil trčenju zaradi nepozornosti nasprotnega vozila. Recimo, da bi prišlo do trčenja, koliko časa bi čakal na popravilo pri naštetih modelih? To je tudi eden izmed večjih razlogov zakaj Tesla v Sloveniji še nekaj časa ne bo ljudski avto...
Utk ::
Vprasanje je kater je boljsi avto. Jasno da je dacia cenejsa in je hitreje in ceneje popravis. Je zato boljsa?
Tesla sicer nikoli ne bo v Sloveniji ljudski avto. Morda v Ameriki.
In btw, karbonskega i3 ti bi pa cez noc popravil vsak vaski klepar.
Tesla sicer nikoli ne bo v Sloveniji ljudski avto. Morda v Ameriki.
In btw, karbonskega i3 ti bi pa cez noc popravil vsak vaski klepar.
Unknown_001 ::
Kaj je boljše je odvisno od tega, kaj od avtomobila pričakuješ.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jb_j ::
Tesla je najnaprednejše EV,
kar se tiče kompaktnosti baterij. (hlajenje imajo tudi zanimivo, ampak patentirano)
Kar se sicer lahko povsem kopira, le drugačna oblika baterij bi morala bit.
Imajo najbrž malo več kot 30cm višine battery pack s hladilnimi sredstvi in z vsemi ostalmi stvarmi,
ki ga vržejo pod vozila.
Glede, tega ali je to user-friendly, najbrž ne, ker ti crkne par celic,
moraš cel battery pack menjat. Če pogledaš tesla 3 battery pack dissasembly.
Ker je zlepljen in "sešraufan" tko kot nek water proof telefon.
Je pa to športni avtomobil, deloma. Nizko težišče baterij v vozilu, samo če gre en del celic v k....., plačaš 30kEUR, če je izven garancije.
(musk je sicer govoril o packih za 10k dolarjev sčasoma oz. že to leto, ampak so cene veliko, veliko višje)
Bmw je pri i3 šel korak naprej, da so celice razdeljene na osem delov, in je vsak del okol jurja EUR. (nima pa tako učinkovitega hlajenja kot tesla, pa še baterije se ne hladijo, če avto pustiš parkiran na soncu. Če bi pa se, bi se baterije hudo izpraznile zaradi neučinkovitega hlajenja)
Upam, da bo VW šel še korak naprej, in bodo celice še veliko bolj razdeljene, kot le na osem delov. (in bo zamenjava poškodovanih, enostavna)
In da bo ločitev šasije od battery packa zelo enostavna.
kar se tiče kompaktnosti baterij. (hlajenje imajo tudi zanimivo, ampak patentirano)
Kar se sicer lahko povsem kopira, le drugačna oblika baterij bi morala bit.
Imajo najbrž malo več kot 30cm višine battery pack s hladilnimi sredstvi in z vsemi ostalmi stvarmi,
ki ga vržejo pod vozila.
Glede, tega ali je to user-friendly, najbrž ne, ker ti crkne par celic,
moraš cel battery pack menjat. Če pogledaš tesla 3 battery pack dissasembly.
Ker je zlepljen in "sešraufan" tko kot nek water proof telefon.
Je pa to športni avtomobil, deloma. Nizko težišče baterij v vozilu, samo če gre en del celic v k....., plačaš 30kEUR, če je izven garancije.
(musk je sicer govoril o packih za 10k dolarjev sčasoma oz. že to leto, ampak so cene veliko, veliko višje)
Bmw je pri i3 šel korak naprej, da so celice razdeljene na osem delov, in je vsak del okol jurja EUR. (nima pa tako učinkovitega hlajenja kot tesla, pa še baterije se ne hladijo, če avto pustiš parkiran na soncu. Če bi pa se, bi se baterije hudo izpraznile zaradi neučinkovitega hlajenja)
Upam, da bo VW šel še korak naprej, in bodo celice še veliko bolj razdeljene, kot le na osem delov. (in bo zamenjava poškodovanih, enostavna)
In da bo ločitev šasije od battery packa zelo enostavna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Če bi bil jaguar boljši, brez skrbi da bi ga prodajali za isti denar kot teslo, ne pa 10 jurjev manj, sploh ker proizvodnja ne bo niti blizu teslini. Edino če je tesla že znamka, jaguar pa še ne.
jernejl ::
Če bi bil jaguar boljši, brez skrbi da bi ga prodajali za isti denar kot teslo, ne pa 10 jurjev manj, sploh ker proizvodnja ne bo niti blizu teslini. Edino če je tesla že znamka, jaguar pa še ne.
Če je cena faktor tega, kateri avto je boljši... no, potem BMW, Mercedes, Audi in kar nekaj drugih proizvajalcev ponujajo boljše avtomobile od Tesle. Ker, če ne bi bili boljši, jih ne bi mogli prodajati po višji ceni, kajne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Gledat moras ceno in kolicino. Prav veliko vec komadov istega modela za 100 jurjev ne proda noben.
Pa primerjat moras primerljivo. I-pace pravi da je konkurenca tesli, proizvodnja bo nizja, cena pa tudi, kater je potem boljsi? Morda bo trg odlocil drugace, ampak zaenkrat kaze da tesla oz ga je ze sam jaguar tako postavil. Morda se je jaguar podcenil, nisem ga jaz.
Pa primerjat moras primerljivo. I-pace pravi da je konkurenca tesli, proizvodnja bo nizja, cena pa tudi, kater je potem boljsi? Morda bo trg odlocil drugace, ampak zaenkrat kaze da tesla oz ga je ze sam jaguar tako postavil. Morda se je jaguar podcenil, nisem ga jaz.
jernejl ::
Razumeti moraš, da vsak proizvajalec poskuša maksimizirati svoj dobiček oz. rast. Ni glavni cilj Jaguarja, da tekmuje v tem, da bo Utk-ja s slo-techa prepričal, da je naredil boljši avto od Tesle. Komot bi lahko naredili avto, ki bi bil dražji, imel večjo baterijo, večji doseg, večji prtljažnik in več opreme. Ocenili so, da se to ne splača, vprašanje je pa tudi, kakšne kriterije bi Utk postavil v takem primeru, da bi Teslin avto bil boljši. Najbrž bi postalo moteče, da porabi preveč kWh na kilometer.
jb_j ::
Tesla je najnaprednejše EV,
kar se tiče kompaktnosti baterij. (hlajenje imajo tudi zanimivo, ampak patentirano).
A si novinar, da vzemaš izjave izven konteksta?
kar se tiče kompaktnosti baterij. (hlajenje imajo tudi zanimivo, ampak patentirano).
A si novinar, da vzemaš izjave izven konteksta?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Utk ::
Razumeti moraš, da vsak proizvajalec poskuša maksimizirati svoj dobiček oz. rast. Ni glavni cilj Jaguarja, da tekmuje v tem, da bo Utk-ja s slo-techa prepričal, da je naredil boljši avto od Tesle. Komot bi lahko naredili avto, ki bi bil dražji, imel večjo baterijo, večji doseg, večji prtljažnik in več opreme. Ocenili so, da se to ne splača, vprašanje je pa tudi, kakšne kriterije bi Utk postavil v takem primeru, da bi Teslin avto bil boljši. Najbrž bi postalo moteče, da porabi preveč kWh na kilometer.
Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.
WarpedGone ::
WTF je 'real range'?
Smo še vedno v vrtcu, kjer je fizika grda stara čarovnica?
Smo še vedno v vrtcu, kjer je fizika grda stara čarovnica?
Zbogom in hvala za vse ribe
roCkY ::
Razumeti moraš, da vsak proizvajalec poskuša maksimizirati svoj dobiček oz. rast. Ni glavni cilj Jaguarja, da tekmuje v tem, da bo Utk-ja s slo-techa prepričal, da je naredil boljši avto od Tesle. Komot bi lahko naredili avto, ki bi bil dražji, imel večjo baterijo, večji doseg, večji prtljažnik in več opreme. Ocenili so, da se to ne splača, vprašanje je pa tudi, kakšne kriterije bi Utk postavil v takem primeru, da bi Teslin avto bil boljši. Najbrž bi postalo moteče, da porabi preveč kWh na kilometer.
Vi pravite, da je jaguar boljsi. Zakaj je potem jaguar omejil proizvodnjo na manj kot tesla, pa se postavil 10 jurjev nizjo ceno od osnovne tesle. To je nelogicno.
Jaguar nima zadaj Panasonica, ki hoče delat in lahko dela veliko baterij v najeti zgradbi svojega kupca.
Koliko ljudi bo dejansko kupovalo EV-je malo pod 100k€ pa se bo videlo v naslednjih letih, ko evforija malo popusti.
Jaguar je glede na tisto kar sem videl zelo soliden klasičen avto na EV pogonom. Malo višja poraba pa ni toliko višja, da bi odvrnila od nakupa.
Bomo videli kakšne bodo realne št. Etrona IN EQC. Takrat se bo šele lahko zaključilo ali je Tesla naredila res superioren avto po tem kriteriju ali ne.
jb_j ::
Tesla 3 EPA, podatki:
EPA combined range: 310 miles (499 km)
EPA city range: 322,3 miles (519 km)
EPA highway range: 295,24 miles (475 km)
EPA combined efficiency: 126 MPGe - 27 kWh/100 miles - 16,78 kWh/100 km
EPA city efficiency: 131 MPGe - 25,97 kWh/100 miles - 16,14 kWh/100 km
EPA highway efficiency: 120 MPGe - 28,35 kWh/100 miles - 17,62 kWh/100 km
Hyundai kona, ki ima najdaljši "real range" v tisti razpredilnici, ima po EPA podatkih:
258milj dosega
in
120 MPGe (132 for city driving and 108 for highway driving)
EPA combined range: 310 miles (499 km)
EPA city range: 322,3 miles (519 km)
EPA highway range: 295,24 miles (475 km)
EPA combined efficiency: 126 MPGe - 27 kWh/100 miles - 16,78 kWh/100 km
EPA city efficiency: 131 MPGe - 25,97 kWh/100 miles - 16,14 kWh/100 km
EPA highway efficiency: 120 MPGe - 28,35 kWh/100 miles - 17,62 kWh/100 km
Hyundai kona, ki ima najdaljši "real range" v tisti razpredilnici, ima po EPA podatkih:
258milj dosega
in
120 MPGe (132 for city driving and 108 for highway driving)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
WTF je 'real range'?
range, ki ga end-user vidi pri normalni voznji, ne na nekih cudnih testih ki v real worldu ne obstajajo. hth
Truga ::
https://electrek.co/2018/11/30/tesla-mo...
"It's important to bear in mind that the cost of the car is made up of about 10,000 unique parts and processes. depending on how you count it, the current cost of a standard range Model 3 would be around $38,000, so each part or process step only costs around $3.80. That means finding cost efficiencies is a game of pennies, even though it might not seem so."
"standard range model 3" je un ki naj bi ga prodajali za $35k.
"It's important to bear in mind that the cost of the car is made up of about 10,000 unique parts and processes. depending on how you count it, the current cost of a standard range Model 3 would be around $38,000, so each part or process step only costs around $3.80. That means finding cost efficiencies is a game of pennies, even though it might not seem so."
"standard range model 3" je un ki naj bi ga prodajali za $35k.
WarpedGone ::
range, ki ga end-user vidi pri normalni voznji
Aha ... smo še vedno v vrtcu, kjer je fizika grda stara čarovnica
Zbogom in hvala za vse ribe