Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Vsako stvar lahko prodajaš po višji ali nižji ceni, vendar boš pri višji ceni manj prodal.
Zato neskončna cena običajno ni najbolj smiselna, če želiš pridelati čimvišji dobiček.
Lahko se pri nižji ceni ustvari višji dobiček.
Jaz to razumem. Ampak vi ne razumete, da če nekdo prodaja stvar X po ceni Y, drugi pa podobno stvar Z po ceni 0,9*Y, in to v manjših količinah, pomeni, da je Z manj zaželena. To je logika 1=1.
Unknown_001 ::
Vsako stvar lahko prodajaš po višji ali nižji ceni, vendar boš pri višji ceni manj prodal.
Zato neskončna cena običajno ni najbolj smiselna, če želiš pridelati čimvišji dobiček.
Lahko se pri nižji ceni ustvari višji dobiček.
Jaz to razumem. Ampak vi ne razumete, da če nekdo prodaja stvar X po ceni Y, drugi pa podobno stvar Z po ceni 0,9*Y, in to v manjših količinah, pomeni, da je Z manj zaželena. To je logika 1=1.
Vse je v kupni moči.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
J.McLane ::
Koliko naj bi bile Tesle 3 v Evropi okvirno?
Ameriško ceno pretvori v EUR + 10% carinskih dajatev (ni narejeno v EU) + 22% DDV + 0,5% DMV
Seveda je pa končna cena močno odvisna od tega koliko Tesla želi imeti od tega. Na kitajskem so že šli nižat svojo ceno, ker so dajatve visoke.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrNighthawk ::
Koliko naj bi bile Tesle 3 v Evropi okvirno?
Ameriško ceno pretvori v EUR + 10% carinskih dajatev (ni narejeno v EU) + 22% DDV + 0,5% DMV.
Ampak, ko je Musk dve leti in pol nazaj naznanil model 3 in možnost prednaročil, je bilo rečeno, da bo to 35k avto.
Večinoma pa gre za 45k+ avto. Razumem "marketing" ampak mi je to bolj nateg kot pa marketing. Na koncu daš 45k€ za avto, katerega je (majhen)doseg odvisen od zunanje temperature, ga "tankaš" eno uro (če imaš srečo) in si omejen glede števila polnilnic... "luksuz"
J.McLane ::
Samo idiot bi že v štartu ponujal 35k verzijo, pri takem povpraševanju.
Namesto da pljuvate po Tesli raje kupite njihove delnice in se še naprej vozite z dizlom.
Namesto da pljuvate po Tesli raje kupite njihove delnice in se še naprej vozite z dizlom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
Ampak, ko je Musk dve leti in pol nazaj naznanil model 3 in možnost prednaročil, je bilo rečeno, da bo to 35k avto.
Še en nepismen?
35k USD za tamalo baterijo, ki je še ne delajo, pride naslednje leto.
Ovkirna cena te verzije bo v EU okrog 40k EUR, odvisno od razmerja USD/EUR in EU carin.
In odvisno od konkretne države, kje naročiš in registriral. Lokalni cesarji so lačni.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Enako ponavljajo že 3 leta.
Siol-izobraženci ste si sami krivi.
Siol-izobraženci ste si sami krivi.
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Nissan GTR se je v začetku prodajal za smešen denar. Športni avtomobil z Juke-ovo armaturko...
Jup.- 70.000€ je smešen denar.
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
ki je še ne delajo, pride naslednje leto.
točno tako... pride skoraj 4 leta od tega, ko je bil napovedan... mogoče. pobral so pa koliko prednaročil?
WarpedGone ::
Matematika moja kruha!!!
Is Tesla Model 3 Actually On Original Schedule?
Is Tesla Model 3 Actually On Original Schedule?
The bottlenecks have slowed down the production increases Tesla was aiming to achieve, but they’ve more or less left Tesla where it was expecting to be when it was forecasting the story back in 2013, 2014, 2015, and 2016.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Vazelin ::
Berem, da je Model 3 precej zarezal v prodajo ravno BMW serije 3 v USA. Sedaj ali je to krivo, ker se trenutna serija 3 poslavlja in prihaja nova ali je resno switch kupcev na Teslo. Verjamem, nizko težišče, odlična aerodinamika, konstanten navor, športne zmogljivosti - odličen paket.
Že to, da se je nekdo vrinil sveti nemški trojici, je občudovanja vredno :D
Že to, da se je nekdo vrinil sveti nemški trojici, je občudovanja vredno :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
Tut pri nas se zna prodajat kar ok Tesla 3. Subvencija + zelo zelo ugoden kredit (nekaj čez 1% obrestna mera). Premium električni voz. Še malo materiale izboljšajo in proizvodnjo in bo to to tudi za evropejce, ki smo tradicionalno alergični na smeti materiali in slabo izdelavo.
WarpedGone ::
Kolk je izdelava res slaba, bo jasno ko bojo avti pri nas.
Iztrebki onLine trolov niso ravno trdna osnova ...
Iztrebki onLine trolov niso ravno trdna osnova ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
s1m0n ::
W1, M3 bi že lahko videl na Ptuju. Moram rečt, da ne zgleda slabo posebej ne v tej sivi barvi...
In to skoraj 2 meseca nazaj (13.10.).
In to skoraj 2 meseca nazaj (13.10.).
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk je izdelava res slaba, bo jasno ko bojo avti pri nas.
Iztrebki onLine trolov niso ravno trdna osnova ...
WarpedGone je izjavil:
Mel ste velik sline za spljuvat čez zaslon v Modelu 3. Od vas nobene kritike opreme Jaguarja, pa je po poročilih ljudje, ki so star probal, za kozlat obupna.
Očitno imaš dovoljenje za prestavljanje iztrebkov onLine trolov na slo-tech forum, če le gre za konkurenčne avtomobile.
s1m0n ::
Podobno je bilo lansko leto :)
Jaz sem zvedel dan prej! Ampak mi je te uspelo S in X si ogledat se usest...
Letos pa te novega Leafa pa M3.
Jaz sem zvedel dan prej! Ampak mi je te uspelo S in X si ogledat se usest...
Letos pa te novega Leafa pa M3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Veselinko ::
Manj denarja in več kvalitete...definitivno
Novi Kia Soul EV
Novi Kia Soul EV
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Veselinko ()
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Mel ste velik sline za spljuvat čez zaslon v Modelu 3. Od vas nobene kritike opreme Jaguarja, pa je po poročilih ljudje, ki so star probal, za kozlat obupna.
Mislim, da je šlo veliko kritik na celotno notranjost. Touchscreen v avtu, ki nadomesti vse gumbe je meni zelo ne praktičen.
Dolgo časa so rabili, da so nagruntal da je dobro met nekatere gumbe čim bližje in na volanu. Od tesle volan je skoraj tak kot od stoenke.
Gumb za vse 4 žmigavce je na stropu... (knight righter style)
meni je to nepraktično in na momente lahko nevarno. ko bukavo gledaš v prevelik zaslon in namesto, da bi gledal na cesto.
katera notranjost je pa lepša je pa stvar posameznika.
WarpedGone ::
Očitno imaš dovoljenje za prestavljanje iztrebkov onLine trolov na slo-tech forum, če le gre za konkurenčne avtomobile.
Prosim za demonstracijo kako super interface iPace res deluje. Ne slikce - video, ki predstavi odzivnost in super rešitve. (ne bom nalimal norveškega testa kjer je iPace pogrnil na testu zaviranja)
meni je to nepraktično in na momente lahko nevarno. ko bukavo gledaš v prevelik zaslon in namesto, da bi gledal na cesto.
Arm-chair engineers fuck the experience!
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Prosim za demonstracijo kako super interface iPace res deluje. Ne slikce - video, ki predstavi odzivnost in super rešitve. (ne bom nalimal norveškega testa kjer je iPace pogrnil na testu zaviranja)
Men so gumbi na volanu všeč in praktični.
Bom jaz nalepil break test
https://www.businessinsider.com/tesla-m...
https://www.rt.com/business/432441-tesl...
aja čak a si rekel Jaguar al Tesla?
Dvomim, da obstaja proizvajalec, ki kdaj ni kje pogrnil pa so potem napako odpravil. Whataboutism je zato res brezvezen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrNighthawk ()
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Prosim za demonstracijo kako super interface iPace res deluje.
Glede na to, da ima za razliko od Tesle celo fizične gumbe za osnovne nastavitve, ni niti teoretične možnosti, da bi lahko bil UX slabši od Tesle.
J.McLane ::
Nokia 1100 ima cel kup fizičnih gumbov, ni niti teoretične možnosti, da bi lahko bil UX slabši od iPhone
Moje mnenje je da uporabniški vmesnik lahko narediš na samo enem zaslonu, ne pravim pa da je rešitev v Tesli idealna ali najboljša, ker je ne poznam.
Moje mnenje je da uporabniški vmesnik lahko narediš na samo enem zaslonu, ne pravim pa da je rešitev v Tesli idealna ali najboljša, ker je ne poznam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bambam20 ::
MrNighthawk je izjavil:
Mislim, da je šlo veliko kritik na celotno notranjost. Touchscreen v avtu, ki nadomesti vse gumbe je meni zelo ne praktičen.
Dolgo časa so rabili, da so nagruntal da je dobro met nekatere gumbe čim bližje in na volanu. Od tesle volan je skoraj tak kot od stoenke.
Info zaslon zdaj vsi veliki proizvajalci dajejo med digitalne merilnike. To je prihodnost, da je vse na dostopu rok in oči.
Nokia 1100 ima cel kup fizičnih gumbov, ni niti teoretične možnosti, da bi lahko bil UX slabši od iPhone
Moje mnenje je da uporabniški vmesnik lahko narediš na samo enem zaslonu, ne pravim pa da je rešitev v Tesli idealna ali najboljša, ker je ne poznam.
Sej ni. teslina rešitev je debilna. Če bi bila vrhunska, bi jo imeli vsi največji proizvajalci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
jernejl ::
J.McLane ::
... ker so vozniki avtomobilov slepi
Fizični knofi pač niso prihodnost UI, kaj bomo dobili se pa pustimo presenetit.
Fizični knofi pač niso prihodnost UI, kaj bomo dobili se pa pustimo presenetit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
LuiIII ::
Ekran naj lepo ostane za prikazovanje informacij, razni touch screeni za osnovne (beri operacije 1. levela) in zračni gibi (BMW) pa naj gredo lepo na odpad. Kona ima po mojem mnenju dober kompromis.
bambam20 ::
Ekran naj lepo ostane za prikazovanje informacij, razni touch screeni za osnovne (beri operacije 1. levela) in zračni gibi (BMW) pa naj gredo lepo na odpad. Kona ima po mojem mnenju dober kompromis.
Ne vem kako ima kona. Vem kako imata VW in Mercedes in to bo v prihodnje zlati standard pri digitalnih merilnikih.
WarpedGone ::
Dvomim, da obstaja proizvajalec, ki kdaj ni kje pogrnil pa so potem napako odpravil. Whataboutism je zato res brezvezen.
Nihče ni tako slep, kot tisti, ki noče videt.
Ko je pogrnil Tesla, je rajanje in pljuvanje čez nesposobnjakoviče.
Ko pogrne Jaguar/BMW/xy je "to je običajno".
Tesla je problem zaflikal z OTA updatom vseh avtov v roku par dni.
Jaguar bo stvar zaflikal kako? Ob naslednjem obisku servisa čez X let?
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Vitje rok na samem presvetlem SloTech:
Kje si bil takrat s svojim: "Dvomim, da obstaja proizvajalec, ki kdaj ni kje pogrnil pa so potem napako odpravil."?
Zakaj je morala potrošniška organizacija razkriti, kako slabo zavira tesla? Zakaj tega ni odkrila že Tesla med testiranjem in že od začetka prodajala boljših vozil?
Kje si bil takrat s svojim: "Dvomim, da obstaja proizvajalec, ki kdaj ni kje pogrnil pa so potem napako odpravil."?
Zbogom in hvala za vse ribe
lufthammer ::
No čisto resno, to se nebi smelo zgoditi nobenemu avtomobilu, ki je že v prodaji. Niti najcenejšim, niti najdražjim.
hammock ::
lufthammer je izjavil:
No čisto resno, to se nebi smelo zgoditi nobenemu avtomobilu, ki je že v prodaji. Niti najcenejšim, niti najdražjim.
Toyota. Mislim da se vsi strinjamo da je resna firma. Ne da je slabo zaviral, nenamerno je pospeseval.
Se zgodi. Iz clanka:
As of January 28, 2010, Toyota had announced recalls of approximately 5.2 million vehicles for the pedal entrapment/floor mat problem, and an additional 2.3 million vehicles for the accelerator pedal problem. Approximately 1.7 million vehicles are subject to both.
Gregor P ::
Iz istega vira:
On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10-month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles. Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents. The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
no comment ::
10x boljšemu (kot se skromno opiše) se napake dinozavrov enostavno ne smejo zgoditi.
Če pa se, se pa ne sme cmerit ob schadenfreudu...
Če pa se, se pa ne sme cmerit ob schadenfreudu...
hammock ::
Iz istega vira:
On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10-month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles. Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents. The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.
Jasno da so tezave bile mehanske, ne elektricne. Tudi avto je bil klasicen, ne elektricni. Poanta je v tem da se tudi najvecjim dogajajo resne napake v dizajnu, ki vplivajo na varnost. Nikakor niso tu bili krivi samo predprazniki. Sticking accelerator pedal je resna stvar.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Kolk je izdelava res slaba, bo jasno ko bojo avti pri nas.
Iztrebki onLine trolov niso ravno trdna osnova ...
Joj, ze v drugem postu se omenja shorterje ... Ja, VSAK k kurca teslo je shorter ... SIGURN! :))) Tolk o iztrebkih.
Truga ::
https://twitter.com/OsmanParvez/status/...
"Model 3 owner here. The new winter improvement update lowers the windows
which results in water on the seats, door panels, and switches as ice/snow melts and the car thaws out. How about an
option to close the windows as the car warms up or at least a warning? @Tesla @elonmusk"
"Model 3 owner here. The new winter improvement update lowers the windows
which results in water on the seats, door panels, and switches as ice/snow melts and the car thaws out. How about an
option to close the windows as the car warms up or at least a warning? @Tesla @elonmusk"
xxxul ::
WarpedGone ::
kako pa naj bi slišal sirene če je pa zvočna izolacija čist v K ...
šorterjev ni velik, sam za ene 15 milijard USD... četrtina kapitalizacije... bakšiš, teh 15 milijard je premal da plača en časopisn članek, kaj šele da bi koga kje mal podmazala ...
šorterjev ni velik, sam za ene 15 milijard USD... četrtina kapitalizacije... bakšiš, teh 15 milijard je premal da plača en časopisn članek, kaj šele da bi koga kje mal podmazala ...
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Mislim, da je cas, da gres preiskovati pristanek na Luni in podobne teorije zarot. Res. Someone is out there to get you. :))
svit ::
Ste res vsi zgrešili pravo novico? Model je skoraj mrtvo pijan (je še imel toliko razsodnosti, da je nastavil avtopilota) vozil Teslo S na poti proti domu, vmes je zaspal in ko so ga opazili policaji, je avto sam varno parkiral ob strani.
"At approximately 3:37 a.m., a California Highway Patrol officer was driving south on Highway 101 near Whipple Avenue in Redwood City and noticed a gray Tesla driving at 70 miles per hour, above the speed limit, according to Montiel. The officer pulled up next to the car and noticed that Samek "appeared to be asleep at the wheel," he said. The officer pulled behind the Tesla and attempted to pull Samek over, using the patrol car's lights and sirens, but Samek was "unresponsive," Montiel said."
Police officers followed the car for about 7 minutes while it drove 7 more miles before it came to a stop by itself on the side of the road.
The officers said that it took a while for them to wake up Samek. Once they did, they drove him to a nearby gas station where he failed a sobriety test.
Dajmo to dejstvo predelati. Avto se je sam varno ustavil, ko je zaznal policaje, medtem ko je Samek spal spanje pravičnega...
"At approximately 3:37 a.m., a California Highway Patrol officer was driving south on Highway 101 near Whipple Avenue in Redwood City and noticed a gray Tesla driving at 70 miles per hour, above the speed limit, according to Montiel. The officer pulled up next to the car and noticed that Samek "appeared to be asleep at the wheel," he said. The officer pulled behind the Tesla and attempted to pull Samek over, using the patrol car's lights and sirens, but Samek was "unresponsive," Montiel said."
Police officers followed the car for about 7 minutes while it drove 7 more miles before it came to a stop by itself on the side of the road.
The officers said that it took a while for them to wake up Samek. Once they did, they drove him to a nearby gas station where he failed a sobriety test.
Dajmo to dejstvo predelati. Avto se je sam varno ustavil, ko je zaznal policaje, medtem ko je Samek spal spanje pravičnega...
Ni ideje
Machete ::
A je sprogramiran, da jih 7 min ignorira?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
VaeVictis ::
V tem primeru je boljše vprašanje zakaj Tesla sama ni ustavila že nekaj časa nazaj?
Ali nimajo nekega sistema, ki ugotavlja, če ima voznik roke na volanu in če nima bi morala Tesla sama varno ustaviti?
Zakaj ta sistem ni deloval, je imel morda "pijanček" roke na volanu?
V glavnem plus točke, da je toliko časa delovala s pijanim voznikom za volanom, veliko minus točk, ker sistem ni zaznal spečega/pijanega voznika in je pustil, da je Tesla toliko časa vozila!
ps: Tesla ni sama zaznala policajev in potem ustavila, ustavila je zaradi tega, ker naj bi policaj zapeljal pred Teslo in potem počasi zaviral, Tesla je to zaznala in začela zavirati in posledično ustavila...
Ali nimajo nekega sistema, ki ugotavlja, če ima voznik roke na volanu in če nima bi morala Tesla sama varno ustaviti?
Zakaj ta sistem ni deloval, je imel morda "pijanček" roke na volanu?
V glavnem plus točke, da je toliko časa delovala s pijanim voznikom za volanom, veliko minus točk, ker sistem ni zaznal spečega/pijanega voznika in je pustil, da je Tesla toliko časa vozila!
ps: Tesla ni sama zaznala policajev in potem ustavila, ustavila je zaradi tega, ker naj bi policaj zapeljal pred Teslo in potem počasi zaviral, Tesla je to zaznala in začela zavirati in posledično ustavila...
codeMonkey ::
BigWhale ::
Dajmo to dejstvo predelati. Avto se je sam varno ustavil, ko je zaznal policaje, medtem ko je Samek spal spanje pravičnega...
Ne. Avtopilot je pijancu resil zivljenje, ustavil se je pa zato, ker so policaji brihtno pretentali avtopilota in slednji je mislil, da je naletel na traffic jam. :) To, da zna avtopilot to poceti, ze vemo, to ni nic novega. Je pa novica vsekakor zanimiva.