Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
frudi ::
No, tudi uradno M3 zdaj zamuja vsaj za tri mesece, po novem napovedujejo proizvodnjo 5k vozil/teden za konec Q1'18. Kar verjetno realno pomeni mogoče konec Q2'18. O tem, kdaj bo doseženih 10k vozil/teden, zgleda raje več niti ne upajo na glas napovedovati (kar pomeni v 2018 skoraj zagotovo ne).
In kot ni presenetilo praktično nikogar, je za Teslo resnično rekordno četrtletje. Ob rekordni prodaji tudi rekordna izguba, $619 miljonov, in $1.4 miljarde negativnega prostega denarnega toka. Tistih $1.8 miljarde posojil izpred par mesecev so že pokurili, pa niti proizvodna linija za M3 ni dokončana. Novo zbiranje $ bo kmalu, bomo videli, ali bo dovolj zanimanja institucij za nakup par miljard $ novih delnic, ali bodo spet morali izdajati drage obveznice.
In kot ni presenetilo praktično nikogar, je za Teslo resnično rekordno četrtletje. Ob rekordni prodaji tudi rekordna izguba, $619 miljonov, in $1.4 miljarde negativnega prostega denarnega toka. Tistih $1.8 miljarde posojil izpred par mesecev so že pokurili, pa niti proizvodna linija za M3 ni dokončana. Novo zbiranje $ bo kmalu, bomo videli, ali bo dovolj zanimanja institucij za nakup par miljard $ novih delnic, ali bodo spet morali izdajati drage obveznice.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
frudi ::
Drage obveznice?
Kreditni rejting Tesle je v moškem spolnem udu, zato morajo za svoje obveznice ponujati precej visoke donose. 5.3% letno za zadnjo izdajo iz avgusta tega leta, oziroma slabih $100 miljonov letnih stroškov za poplačevanje obresti.
Očitno je bila ponujena donosnost na koncu še prenizka, saj se sedaj s temi obveznicami z nominalno vrednostjo $100 trguje po tam okrog $95, kar pomeni efektivno donosnost ~6% za kupca sedaj. Vsaj toliko bi očitno Tesla morala ponuditi za morebitno novo izdajo obveznic.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
bambam20 ::
frudi ::
Musk je na konferenčnem klicu celo priznal, da se jim je nabralo preveč modelov S in X v inventarju in bodo zato nekoliko zmanjšali proizvodnjo v Q4. In da bodo posledično tudi marže za S in X še nižje v Q4, ker se vozila iz inventarja prodajajo ceneje. V bistvu so že v Q3 večinoma prodajali viške iz inventarja in to s krepkimi popusti, zato so tudi prihodki od prodaje narasli samo za 3%, kljub temu, da so sicer prodali 18% več vozil (oboje v primerjavi s Q2).
To vse potrjuje, kar trdim že lep čas - prodaja S in X že lep čas ni več omejena s proizvodnjo, ampak s povpraševanjem.
To vse potrjuje, kar trdim že lep čas - prodaja S in X že lep čas ni več omejena s proizvodnjo, ampak s povpraševanjem.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
frudi ::
Moji citati so direktno iz transkripta klica :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Gregor P ::
... upam, da ne "bomo" sedaj zanikali dejstva, da ima Tesla zaradi zamud z dobavami modela 3 v tretjem četrtletju z izgubo:
... v bistvu neka povem običajna gospodarska novica (beri: ne tragični konec Tesle).
New York, 2. novembra - Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla krepko zamuja pri izpolnjevanju naročil za svoj najnovejši dostopnejši avtomobil model 3. V tretjem četrtletju letos je zaradi tega ustvaril 619 milijonov dolarjev oziroma 3,70 dolarja na delnico izgube. Prihodki so sicer narasli.
... v bistvu neka povem običajna gospodarska novica (beri: ne tragični konec Tesle).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
_Tom_ ::
Mail:
Thank you again for your Model 3 reservation. We're making significant progress clearing early production bottlenecks but, as we continue to work through them, your estimated delivery timing will now be slightly later than we originally expected. Over the next 24 hours, you can log into your Tesla Account at any time to view your updated delivery window.
Thank you again for your Model 3 reservation. We're making significant progress clearing early production bottlenecks but, as we continue to work through them, your estimated delivery timing will now be slightly later than we originally expected. Over the next 24 hours, you can log into your Tesla Account at any time to view your updated delivery window.
frudi ::
Iz Teslinega Model 3 FAQ je medtem izginila kakrša koli omemba, kdaj se prične dostava kupcem z rezervacijami izven ZDA. Še par dni nazaj so obljubjali pričetek dostave proti koncu 2018, zdaj si tega več ne upajo napovedati:
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Gregor P ::
... ah ti bo lepo razložil, da je to zaradi tega, ker je zapustil Trumpov kabinet kot svetovalec
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
bambam20 ::
Vlagatelji imajo se vedno ogromno zaupanja - drugace bi bila delnica 10x nizja.
Vedno se najde dovolj takšni, ki upajo,da bo uspešno. In potem popušijo. Borza je podobna igralnici.
Musk said Wednesday that Tesla wouldn't reach his target to produce 5,000 units per week of its Model 3 sedan until sometime in March,2018
Cela komedija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
WarpedGone ::
Kakšno je stanje rezervacij?
Avgusta letos je bilo nekaj veselja, da je "kar 60k" odpovedi.
Zgleda, da je bilo vsaj 2x več novih rezervacij - okrog 140k.
V kvartalnem finančnem poročilu je postavka Customer deposit, kamor se staka denar od vplačil za vozila, ki še niso dostavljena. Nekaj gre za naročila S in X, večina pa v Model 3. Zgodovina te postavke:
2015-12-31: 283 milijonov za naročila Model S in rezervacije Model X (5 ali 30 jurjev)
2016-03-31: 391 milijonov, vključuje le vplačila za M3 na dan 31.3.2016, okrog 115k rezervacij
2016-06-30: 680 milijonov, dvig za več kot 290k vplačil minus nekaj čiščenja čakalne vrste za X
2016-09-30: 690 milijonov, dodatna vplačila, čiščenje X
2016-12-31: 663 milijonov, znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-03-31: 616 milijonov, znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-06-30: 603 milijonov, rahlo znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-09-31: 686 milijonov, povečanje za 80M ~ dodatnih 80k rezervacij
People just don't want to go away ...
Avgusta letos je bilo nekaj veselja, da je "kar 60k" odpovedi.
Zgleda, da je bilo vsaj 2x več novih rezervacij - okrog 140k.
V kvartalnem finančnem poročilu je postavka Customer deposit, kamor se staka denar od vplačil za vozila, ki še niso dostavljena. Nekaj gre za naročila S in X, večina pa v Model 3. Zgodovina te postavke:
2015-12-31: 283 milijonov za naročila Model S in rezervacije Model X (5 ali 30 jurjev)
2016-03-31: 391 milijonov, vključuje le vplačila za M3 na dan 31.3.2016, okrog 115k rezervacij
2016-06-30: 680 milijonov, dvig za več kot 290k vplačil minus nekaj čiščenja čakalne vrste za X
2016-09-30: 690 milijonov, dodatna vplačila, čiščenje X
2016-12-31: 663 milijonov, znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-03-31: 616 milijonov, znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-06-30: 603 milijonov, rahlo znižanje zaradi "čiščenja" čakalne vrste za X
2017-09-31: 686 milijonov, povečanje za 80M ~ dodatnih 80k rezervacij
People just don't want to go away ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
frudi ::
Če so ljudje pripravljeni čakati do 2020 na svoj avto... kaj druga rečt, Angleži imajo dober pregovor, a fool and his money are soon parted :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
frudi ::
Bomo prvo videli, kakšno bodo imeli pretvorbo iz rezervacij v naročila. Zvezne subvencije v ZDA ($7500) gredo kmalu adijo, M3 pa bo v kakršnikoli željeni konfiguraciji precej dražji od obljubljanih $35k. Pa nič ne bo od avtonomne vožnje. In kdor ga zdaj rezervira, bo čakal do 2019 ali celo 2020.
Če bo na koncu konverzija v naročila 30%, bo imho uspeh. Letno povpraševanje, ko se enkrat sčistijo v prednaročila pretvorjene rezervacije, pa verjetno ne bo niti blizu 500k enot. Kar je v bistvu dobro za Teslo, ker jih ne bodo sposobni letno izdelati niti pol toliko.
Če bo na koncu konverzija v naročila 30%, bo imho uspeh. Letno povpraševanje, ko se enkrat sčistijo v prednaročila pretvorjene rezervacije, pa verjetno ne bo niti blizu 500k enot. Kar je v bistvu dobro za Teslo, ker jih ne bodo sposobni letno izdelati niti pol toliko.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
NikolormousB ::
To vse potrjuje, kar trdim že lep čas - prodaja S in X že lep čas ni več omejena s proizvodnjo, ampak s povpraševanjem.
Če v ponedeljek plačaš aro za Model S, ga na Nizozemsko dobiš še letos.
Za primerjavo. Septembra naročena Toyota pride v Slovenijo enkrat februarja.
Če bo na koncu konverzija v naročila 30%, bo imho uspeh.
IMHO bo odstotek bistveno višji. Tesla fani so bolj fanatični in trpežni kot apple fani.
Utk ::
Da tesla hodi po robu ni neka skrivnost. Jaz sem ze lani napisal, da je povprasevanje po S na maksimumu, zato so verjetno sforsirali tudi trojko. Ampak od njihovega propada bi bli mi na vecji izgubi kot Musk. On se bo vseeno vozil na elektriko s kufri denarja v prtljazniku. Vsak mesec ko tesla se brca, je to dodatna brca v rit dinozavrom, da se malo zmigajo. Morda bo tesla dovolj dolgo brcala, da bojo ljudje res dobili elektricne avte, potem je cist vseeno ce propade.
frudi ::
NikolormousB je izjavil:
IMHO bo odstotek bistveno višji. Tesla fani so bolj fanatični in trpežni kot apple fani.
400k+ rezervacij imho niso samo fanatični fanboyi. Sem videl kar nekaj komentarjev imetnikov rezervacij v ZDA, da če ne dobijo polne $7500 zvezne subvencije ampak samo polovico, prekličejo rezervacijo. Tako kot stvari sedaj stojijo z M3 problemi in zamudami, večina rezervacij ne bo dobila polne subvencije, še polovične ne. Če pa se sprejme nova predlagana davčna zakonodaja, bodo s koncem 2018 v ZDA itak ukinili te zvezne subvencije, kar bi v konkretno Teslinem primeru pomenilo predčasen konec preostalih polovičnih in nato četrtinskih subvencij.
Ampak od njihovega propada bi bli mi na vecji izgubi kot Musk. On se bo vseeno vozil na elektriko s kufri denarja v prtljazniku.
Jaz nisem tako prepričan, da jo bo Musk tako lepo brezbrižno odnesel. Ko gre Tesla kaput, bodo investitorji in SEC zahtevali pojasnila in odgovore, zagotovo bo sledila temeljita preiskava poslovanja in knjigovodstva za kakršnimikoli mahinacijami. SolarCity so recimo že pred kratkim blago usekali po prstih (blago v smislu samo $30 miljonske poravnave) zaradi zavajanja pri pridobivanju državnih subvencij, pa sem prepričan, da to še zdaleč niso edini okostnjaki v njihovih omarah, pravtako ne v Teslinih. Po mojem bo Musk kar lepo šel po stopinjah Jeffa Skillinga (bivši CEO Enrona).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Magic1 ::
Samo da ne bo na koncu Todorić scenarij.
Za elektifikacijo pa po mojem ni več skrbi, tudi če Tesla propade. Je že kar nekaj držav sprejelo zmanjšanje izpustov pod mejo možno za popolne ICE. Tako da so hibridi že v osnovnem planu in na slabše pač ne morejo več it. Razvoj gre dalje.
Za elektifikacijo pa po mojem ni več skrbi, tudi če Tesla propade. Je že kar nekaj držav sprejelo zmanjšanje izpustov pod mejo možno za popolne ICE. Tako da so hibridi že v osnovnem planu in na slabše pač ne morejo več it. Razvoj gre dalje.
Magic
BigWhale ::
"Here's Why the Tesla Model 3 Is the Coolest Car of 2017"
Up Next: "Here's Why the Mercedes CLK63 Black Series Is the Best"
:))) Kr kul video. Sploh to, k v prvi minuti in pol rece ene 12x 'coolest car'.
Up Next: "Here's Why the Mercedes CLK63 Black Series Is the Best"
:))) Kr kul video. Sploh to, k v prvi minuti in pol rece ene 12x 'coolest car'.
bambam20 ::
Vazelin ::
lol premikanje volana preko gumbov na volanu. a ni hitreje preko ročke kot imajo ostali? prav tako izgleda leseno kontroliranje klime. ajde, ko to prvič vidiš ti da verjetno vau vtis sam meni se zdi nepraktično
tikitoki ::
Glavni problem električni avtomobilov je baterija. Bojim se, da rešitev ni v Litij ionski baterijah.
Samo, da mora 35 gasilcev gasit en Teslo, je too much.
http://www.zurnal24.si/avto/avstrija-35...
Odgovor na vprasanje o pozarni varnosti avtomobilov polnih litijevih baterij:). TO bo se zabavno.
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako izgleda proper review:
40 minut se navdušujeta nad zaslonom.Kot, da sta prvič videla touch zaslon v avtu. REs, hud review. lol.
Drugače pa upam, da se zavdeaš, da sta modela dolgočasna in nezanimiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
petrus ::
Enostavnost v kabini spominja na Zastave, prav me nostalgija daja ko gledam, tudi ko čakaš nanj leto dni, avto naše in vaše mladosti!
Mi na našega varčnega Trabanta 601 DeLuxe še zdaj čakamo, počasi me že srkbi, naročilnica bo kmalu zbledela:
Mi na našega varčnega Trabanta 601 DeLuxe še zdaj čakamo, počasi me že srkbi, naročilnica bo kmalu zbledela:
stati inu obstati
bambam20 ::
Magic1 ::
Doug kao ni hypan... Potem pa sedi zadaj M3 in reče da ima dovolj placa. Kolena pa dvignjena 20cm višje od sedeža Kot da bi težavo v avtu z malo prostora zadaj, rešil z pručko. Me prav zanima, kako se je tako vozit kakšno uro.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
BigWhale ::
Dvignjeno dno na zadnjih sedezih je v bistvu odlicno, ce imas majhne otroke zadaj. Jim noge ne bingljajo. :>
bambam20 ::
Doug kao ni hypan... Potem pa sedi zadaj M3 in reče da ima dovolj placa. Kolena pa dvignjena 20cm višje od sedeža Kot da bi težavo v avtu z malo prostora zadaj, rešil z pručko. Me prav zanima, kako se je tako vozit kakšno uro.
Kaj eno uro. Kakšen mora biti občutek, ko se voziš 4 ure. Ne vem sicer kaj so razmišljali z zadnjo klopjo in tistim na pol odpiranjem zadnjih oken? Lol.
RedDrake ::
Doug kao ni hypan... Potem pa sedi zadaj M3 in reče da ima dovolj placa. Kolena pa dvignjena 20cm višje od sedeža Kot da bi težavo v avtu z malo prostora zadaj, rešil z pručko. Me prav zanima, kako se je tako vozit kakšno uro.
Kaj eno uro. Kakšen mora biti občutek, ko se voziš 4 ure. Ne vem sicer kaj so razmišljali z zadnjo klopjo in tistim na pol odpiranjem zadnjih oken? Lol.
Eh, saj če ni ravno long range izvedba boš itak moral vsake 2-3 ure polnit.
Non-issue torej, ker boš lahko na tri ure kake pol ure pretegoval noge.
J.McLane ::
Dvignjeno dno na zadnjih sedezih je v bistvu odlicno, ce imas majhne otroke zadaj. Jim noge ne bingljajo. :>
Otroci hitro rastejo, a boš pol menjal avto?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci