» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
34 / 175
»»

bambam20 ::

Zdaj je rako že konec leta in v naslednjem dobijo znova par milijardno finančno pomoč od države. Nič bat.

Tody ::

Stari pa ti si čist notr v tovarni! Inventar ki se NE rabi se očitno tudi izrabi ali celo pokvari? 6000 delovcev je namenjeno sestavljanju tesle 3 ? A res ena najbolj robotiziranih tovarn? Kdo pa potem sestavlja X in S in ostalo? Ostalih 6000?

Same bučke kotalite kle okol...

bambam20 ::

Tody je izjavil:

Stari pa ti si čist notr v tovarni! Inventar ki se NE rabi se očitno tudi izrabi ali celo pokvari? 6000 delovcev je namenjeno sestavljanju tesle 3 ? A res ena najbolj robotiziranih tovarn? Kdo pa potem sestavlja X in S in ostalo? Ostalih 6000?

Same bučke kotalite kle okol...



Robote so pa kupili na lasten denar a ne? Če imaš kredite je potrebno te odplačevati. Kako si ti predstavljaš poslovanje? Da si v milijardnih izgubah, ki se vsak dan povečujejo. Tako pač ne gre.

S tem, da sploh ne vedo koliko bodo imeli dejansko kupcev. Eno je kvazi polog 1000 USD ( to lahko naredi skoraj vsak), drugo pa je potem dejansko koliko ljudi se bo odločilo za nakup avtomobila.

frudi ::

Tody je izjavil:

Inventar ki se NE rabi se očitno tudi izrabi ali celo pokvari?

Ja, del inventarja gre počasi v krš, dlje kot neuporabno leži po kupih, namesto da se ga porabi za proizvodnjo.
Kar vprašaj zgodnje kupce Modela X, kako zanesljivi so njihovi $100k+ vredni avtomobili, po tem, ko so jih sestavili iz delov, ki so mesece ležali, rjaveli ipd., preden je proizvodnja X-ov dodobra zaštartala. Ni zastonj Consumer Reports označil Model X kot najbolj nezanesljiv avto :P

Tody je izjavil:

6000 delovcev je namenjeno sestavljanju tesle 3 ? A res ena najbolj robotiziranih tovarn?

Ena najbolj avtomatiziranih tovarn? Kdo ti je pa te buče prodal?
Teslina tovarna v Fremontu je vsaj za zdaj ena najmanj robotiziranih tovarn. Tesla rabi nekajkrat več delavcev za vsak proizveden avtomobil, kot konkurenca!
Pred Teslo sta v tej isti tovarni GM in Toyota z manj delavci proizvedla tudi do 5x več vozil letno.

Tody je izjavil:

Same bučke kotalite kle okol...

Ti jih pa res, ja.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

frudi je izjavil:


Ena najbolj avtomatiziranih tovarn? Kdo ti je pa te buče prodal?
Teslina tovarna v Fremontu je vsaj za zdaj ena najmanj robotiziranih tovarn. Tesla rabi nekajkrat več delavcev za vsak proizveden avtomobil, kot konkurenca!
Pred Teslo sta v tej isti tovarni GM in Toyota z manj delavci proizvedla tudi do 5x več vozil letno.


I think I see where is the problem... tok pa tok delavcev, tok pa tok bruto... na tok in tok avtomobilov... versus stroški robota na dolgi rok...

Pa ni čudno da so drage ko žafran za tak pofl od izdelave.

Lahko bi se začeli hvalit "handbuilt" :)) kot sinonim za kakovost.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:



Lahko bi se začeli hvalit "handbuilt" :)) kot sinonim za kakovost.



Hehe. :))

WarpedGone ::

frudi:
a spet bi stavu? še od zadnjič te čakam, da nehaš bluzit in izenačiš.
ampak si bluzil zadnjič in boš bluzil danes naprej.

kolo se pač kotali ...
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

frudi:
a spet bi stavu? še od zadnjič te čakam, da nehaš bluzit in izenačiš.
ampak si bluzil zadnjič in boš bluzil danes naprej.

kolo se pač kotali ...



V katero smer? Zdaj bi že morali na polno izdelovati 5000 avtomobilov na teden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

WarpedGone ::

Zdaj bi že morali

Kdaj se boš nauču vsaj brat?
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Zdaj bi že morali

Kdaj se boš nauču vsaj brat?


Nisem tisti, ki je obljubil, da bodo oktobra 2017 serijsko štancal 5000 modelov m3 na teden.

Ali je imel morda Musk v mislih oktober 2018? Takrat pa verjamem, da jih bodo sposobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Meizu ::

Alec999 je izjavil:

Če bi to v EU pomenilo 35.000€, s subvencijo pa 30.000€ bi bilo noro. Rezervacija je 1.000€. Najbližji trgovini sta Gradec in Padova. Žal pa ga boš v EU težko dobil pred letom 2018.

Za večino Slovencev je 320km dometa vrh glave. Glede na kupno moč SI prebivalstva pa bi bil best seller pri 20.000€. Mogoče bo pa v 2020 razmah rabljenih. :)


A mislis vecino ljubljancanov?

Vecina slovenskega prebivalstva se vozi cez pol slovenije.

320km dometa za 30keur? Thanks but no thanks.

bambam20 ::

Meizu je izjavil:


Vecina slovenskega prebivalstva se vozi cez pol slovenije.


Ja in? Tudi, če se iz Kopra voziš v Ljubljano na delo je to 105 km v eno smer.

Novo Mesto- Ljubljana 70 km.

Celje -Ljubljana 80 km

Maribor-Ljubljana 107 km

Jesenice -ljubljana 62 km

Večina se vozi, če se vozi v Ljubljano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Meizu ::

bambam20 je izjavil:

Meizu je izjavil:


Vecina slovenskega prebivalstva se vozi cez pol slovenije.


Ja in? Tudi, če se iz Kopra voziš v Ljubljano na delo je to 105 km v eno smer.

Novo Mesto- Ljubljana 70 km.

Celje -Ljubljana 80 km

Maribor-Ljubljana 107 km

Jesenice -ljubljana 62 km

Večina se vozi, če se vozi v Ljubljano.


Sepravi si za bilokateri manjsi opravek spotoma ze v kriznem dometu. Al pa na stekar sedet. Ne verjamem, da ma vsaka firma pred vrati na parkiriscu svoj stekar, da bi si ga kar tako nafilal med delom.

bambam20 ::

Meizu je izjavil:



Sepravi si za bilokateri manjsi opravek spotoma ze v kriznem dometu. Al pa na stekar sedet. Ne verjamem, da ma vsaka firma pred vrati na parkiriscu svoj stekar, da bi si ga kar tako nafilal med delom.


Za resno vožnjo na daljše razdalje je edino TEsla S primerna. Vse ostalo je bolj za medkrajevne zadeve.

Meizu ::

bambam20 je izjavil:

Meizu je izjavil:



Sepravi si za bilokateri manjsi opravek spotoma ze v kriznem dometu. Al pa na stekar sedet. Ne verjamem, da ma vsaka firma pred vrati na parkiriscu svoj stekar, da bi si ga kar tako nafilal med delom.


Za resno vožnjo na daljše razdalje je edino TEsla S primerna. Vse ostalo je bolj za medkrajevne zadeve.


https://www.tesla.com/en_EU/models/desi...

Za 75.000eur + davek (najcenejsi tesla s) dobim 490km range... mislim, da se za ta denar dobi tako masino, da glava pece.

bambam20 ::

Meizu je izjavil:



Za 75.000eur + davek (najcenejsi tesla s) dobim 490km range... mislim, da se za ta denar dobi tako masino, da glava pece.



Kupiš rabljeno Teslo S.

Karen ::

K zadnjemu:
Če smo že pri takem načiu razmišljanja: za 75.000 EUR+DMV+DDV se lahko več let s taksijem voziš naokoli:-)... dolgoročno pogodbo zdilaš, pa je...

bambam20 ::

Karen je izjavil:

K zadnjemu:
Če smo že pri takem načiu razmišljanja: za 75.000 EUR+DMV+DDV se lahko več let s taksijem voziš naokoli:-)... dolgoročno pogodbo zdilaš, pa je...



Takšen avto ne kupiš zato, da pokažeš, da lahko. Revni se v SLoveniji po mestu s Taxijem vozijo.

vostok_1 ::

Če bi si zlahka privoščil 75k€, bi se na okoli fural z skirojem ali biciklom, tistemu, ki pa bi dvigal nos nad menoj, bi se mu smejal v fris.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

OrkAA ::

No, pa se le enkrat strinjas z Jypetom. :)

jype ::

Taprav SJW je, ja.

hammock ::

Karen je izjavil:

K zadnjemu:
Če smo že pri takem načiu razmišljanja: za 75.000 EUR+DMV+DDV se lahko več let s taksijem voziš naokoli:-)... dolgoročno pogodbo zdilaš, pa je...

Ne gledat tako racionalno na zivljenje. Model S si kupis ne ker se splaca, ampak ker lahko. Ker je fajn 'gas tisat'. Ker je zabavno.

Saj tudi komot prezivis celo zivljenje v poceni garsonjeri, pa si vecina vseeno zazeli raje hiso. Poleg tega pa, ce je clovek malo bolj sposoben in sluzi par jurijev na mesec, zakaj za vraga bi gledal na denar kot da si na minimalcu? Kupi si igraco :))

Gregor P ::

Samo da pameten in preudaren človek vedno pazi, kaj si želi ... lahko hiša na srednja leta (ko jo je dejansko tudi sposoben vzdrževati), že na starejša leta pa si zopet želi kaj manjšega ... razen morda v Sloveniji:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hator ::

Glavni problem električni avtomobilov je baterija. Bojim se, da rešitev ni v Litij ionski baterijah.
Samo, da mora 35 gasilcev gasit en Teslo, je too much.
http://www.zurnal24.si/avto/avstrija-35...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hator ()

vostok_1 ::

OrkAA je izjavil:

No, pa se le enkrat strinjas z Jypetom. :)


Hja, saj tudi pokvarjena ura je dvakrat dnevno točna. ;)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

mikhaair ::

hator je izjavil:

Glavni problem električni avtomobilov je baterija. Bojim se, da rešitev ni v Litij ionski baterijah.
Samo, da mora 35 gasilcev gasit en Teslo, je too much.
http://www.zurnal24.si/avto/avstrija-35...

A si pogledal video?

hator ::

mikhaair je izjavil:

hator je izjavil:

Glavni problem električni avtomobilov je baterija. Bojim se, da rešitev ni v Litij ionski baterijah.
Samo, da mora 35 gasilcev gasit en Teslo, je too much.
http://www.zurnal24.si/avto/avstrija-35...

A si pogledal video?

Ja, si opazil kaj nenavadnega.

bambam20 ::

hammock je izjavil:



Saj tudi komot prezivis celo zivljenje v poceni garsonjeri, pa si vecina vseeno zazeli raje hiso.



V hiši s poceni pohištvom in laminatom po tleh? Dvomim, da se v takšni hiši dobro počutiš. V Garsonjeri nihče ne živi udobno. Za udobje potrebuješ prostor za gibanje, kjer bivaš.

Okapi ::

Saj nisi zaprt notri. Imaš ljudi, ki živijo in se odlično počutijo v avtodomu. Ali na jadrnici.

mikhaair ::

hator je izjavil:

mikhaair je izjavil:

hator je izjavil:

Glavni problem električni avtomobilov je baterija. Bojim se, da rešitev ni v Litij ionski baterijah.
Samo, da mora 35 gasilcev gasit en Teslo, je too much.
http://www.zurnal24.si/avto/avstrija-35...

A si pogledal video?

Ja, si opazil kaj nenavadnega.

Ne, je pa laz v clanku, da je gasilo 35 gasilcev.

hator ::

Tudi tukaj piše, da je gasilo 35 gasilcev.
http://www.tt.com/panorama/unfall/13565...

Wegen einer Baustelle im dortigen Bereich wird derzeit die zweispurig geführte Schnellstraße von Landeck West bis kurz vor dem Pianner /Quatratscher Tunnel auf der Überholspur geführt und dann vor dem Tunnel auf die Normalspur umgeleitet. Die 19-Jährige wechselte aus bisher unbekannter Ursache nicht so wie vorgegeben die Fahrspur, sondern fuhr frontal gegen die schräg verlaufenden Betonleitwände.

Malo hecno a ne. Da ni kakšen avtopilot povzročil nesreče.

balluf ::

bambam20 je izjavil:

Karen je izjavil:

K zadnjemu:
Če smo že pri takem načiu razmišljanja: za 75.000 EUR+DMV+DDV se lahko več let s taksijem voziš naokoli:-)... dolgoročno pogodbo zdilaš, pa je...



Takšen avto ne kupiš zato, da pokažeš, da lahko. Revni se v SLoveniji po mestu s Taxijem vozijo.

Revni nimajo za Taxi :D

bambam20 ::

balluf je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Karen je izjavil:

K zadnjemu:
Če smo že pri takem načiu razmišljanja: za 75.000 EUR+DMV+DDV se lahko več let s taksijem voziš naokoli:-)... dolgoročno pogodbo zdilaš, pa je...



Takšen avto ne kupiš zato, da pokažeš, da lahko. Revni se v SLoveniji po mestu s Taxijem vozijo.

Revni nimajo za Taxi :D


To je tudi res. Da bi vsak dan uporabljal taxi bankrotiraš.

pegasus ::

Preračunaj kolk te po km stane taxi in kolk lasten avto. Kar sem jaz računal, so taxi cele zelo primerljive.

OrkAA ::

Jaz sem racunal. Slab/srednji avto te po kilometru pride ~0.3 evra, dober avto te pride 0,4-0,5 evra, taksi pa 0,89.

Taksi se bolj kot avto splaca le, ce se z njim ne vozis vsakodnevno.

BigWhale ::

Plus je precej bolj neroden za uporabo. Se vedno lazje iti na pet razlicnih lokacij z lastnim avtom v primerjavi z ubadanjem s taksijem. Tezje je iti dopoldan po nakupih in potem na kosilo. Vrecke mors potem s sabo v restavracijo vlacit. Al pa na sprehod na grad. :)

OrkAA ::

No saj v Ljubljani imamo ze avant2go, ki je neka vmesna stopnja. Verjetno bo scasoma vse bolj uporabna, ko bo lokacij in avtomobilov vec.

Okapi ::

BigWhale je izjavil:

Plus je precej bolj neroden za uporabo. Se vedno lazje iti na pet razlicnih lokacij z lastnim avtom v primerjavi z ubadanjem s taksijem. Tezje je iti dopoldan po nakupih in potem na kosilo. Vrecke mors potem s sabo v restavracijo vlacit. Al pa na sprehod na grad. :)

Taksi te dostavi pred vrata, s svojim avtom moraš pa parkirni prostor iskati (in plačati), potem pa peš, po možnosti po dežju, iti do svojega cilja. S svojim avtom ne moreš več kot dveh pirov spiti.

frudi ::

BigWhale je izjavil:

Plus je precej bolj neroden za uporabo. Se vedno lazje iti na pet razlicnih lokacij z lastnim avtom v primerjavi z ubadanjem s taksijem. Tezje je iti dopoldan po nakupih in potem na kosilo. Vrecke mors potem s sabo v restavracijo vlacit. Al pa na sprehod na grad. :)

Vse to je res in velja ne le za taksije, ampak tudi za moderne alternative kot so Uber, Lyft ipd. In bo res tudi v prihodnje, ko bodo taksiji, Uberji in Lyfti avtonomni, brez človeškega voznika.
Lastništvo avtomobila predstavlja komfort, svobodo in prilagodljivost, nenazadnje tudi statusni simbol, vse stvari, ki ljudem pomenijo veliko in za katere so pripravljeni plačati. Celo vedno bolj, saj avtomobili postajajo cenejši, ljudje pa bogatejši, torej si vedno več ljudi lahko privošči luksuz lastništva avtomobila.

Marsikje nas skušajo zadnja leta prepričati, da prihaja revolucija, da bodo kmalu avtonomna vozila v kombinaciji z Uber-like poslovnim modelom ubila zanimanje za lastništvo avtomobila. Tudi jaz sem v preteklosti razmišljal podobno. Ampak bolj kot sedaj razmišljam, bolj se mi ta pogled zdi idealistično naiven. Ljudje se imho večinoma ne bodo želeli odpovedati komfortu lastnega avtomobila, sploh ko le-to postaja vedno dostopnejše za vedno več ljudi.

Namesto tega bodo Uber-ji & co., sploh ko bodo postali avtonomni, ubili nekaj druga - javni promet, kot ga poznamo danes. Deljeni avtomobili ne bodo zamenjali lastnih avtomobilov, ampak bodo zamenjali avtobuse in podzemne/nadzemne železnice. Kar je v bistvu žalostno, ker je javni transport manj okolju škodljiv, kot avtomobili.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

mikhaair ::

35 gasilcev je motive res slo na kraj nesrece. Z gasenjem pa se jih je ukvarjalo le nekaj. Ostali bolj gledali. Tendeciozno pretiravanje. Ker k zagori elektricni avto je pa to wow.

Okapi ::

Glede vrečk v avtu - taksi lahko mirno najameš tudi za cel dan in pustiš vrečke v prtljažniku, medtem ko greš na večerjo.

Kar se svobode tiče - velikokrat slišim izgovore, da nekdo nekam ni šel, "ker ni nikjer zraven za parkirati".

Ali pa, "ne smem še enega spiti, ker sem z avtom".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

frudi ::

Kolikor vem, nakupne pogodbe za avto nikjer ne vsebujejo člena, ki bi človeku prepovedoval občasno uporabo taksija.

In izgovor "ker ni nikjer zraven za parkirat" je kvečjemu dokaz, kako leni in razvajeni smo ljudje. A resno misliš, da se bo nekdo z mentaliteto "ne da se mi iti 5 minut peš od parkirišča" odpovedal temu, da se lahko kadarkoli vsede v lasten avto in odpelje, brez naročanja in čakanja na taksi, brez razmišljanja, da ne sme pozabiti telefona ali nahrbtnika ali nakupovalne vrečke na zadnjem sedežu ali v prtljažniku?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

S taksijem pa ne gredo, "ker je predrago".>:D

frudi ::

Jah ljudje nismo ravno ekonomsko racionalni, kar se tiče avtomobilov. Marsikdo bi lahko komot in ceneje shajal brez avtomobila, pa ga vseeno raje kupi in se ubada z vsemi povezanimi stroški in nevšečnostmi, ker nam pač ta komfort in status toliko pomenita.
In tudi ljudje, ki resnično potrebujejo avtomobil in bi dosti težje shajali brez njega, v resnici ne kupijo najcenejšega in ekonomsko najbolj smiselnega avtomobila. Razen v primeru, če si dražjega ne morejo privoščiti. Ne, ljudje praviloma kupujemo toliko drage avtomobile, kot si še lahko privoščimo. Ne glede na to, da tako velikega/dragega/luksuznega avtomobila v resnici ne rabimo oz. avtomobila morebiti sploh ne rabimo.

In to se imho ne bo spremenilo.

Taksiji (in Uber in druščina) pa tudi ne bodo bistveno cenejši, dokler ne bodo postali avtonomni in ne bo več treba plačevati voznika.
Ampak takrat bo tudi ta prednost taksijev odpadla, ker se boš lahko tudi z lastnim avtomobilom pripeljal direktno do vrat in ga nato poslal samega parkirat. Ali pa mu naročil, da te pijanega odpelje domov.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Če boš tak avto sploh lahko imel v lasti. Ker ekonomska logika pravi, da se bo proizvajalcem avtov bolj splačalo prodajati vožnje z avtom kot avte same.

frudi ::

Ekonomska logika pravi, da bi, vsaj v odsotnosti 'regulatorjev' ali kartelnih dogovorov, marže za prodajo voženj hitro zlimitirale proti minimumu. Potem je potreben samo prvi proizvajalec, ki se mu za te mizerne marže več ne bo dalo ubadati z vsemi problemi ponujanja voženj in bo raje kar direktno prodal avto končnemu kupcu, vknjižil profit in zaključil.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Če bo avto lahko 23 ur na dan vozil stranke, bo s prodajo voženj mogoče zaslužiti precej več kot s prodajo avtov. In če se proizvajalcu avtov ne bo dalo ukvarjati s tem, se bo Uberjem. Ki bodo že poskrbeli, da avta ne boš mogel kupit, oziroma če ga boš lahko, bo toliko dražji, da se ti ne bo splačalo.

frudi ::

To o čemer govoriš ni ekonomska logika, ampak 'regulacije' in umetno omejevanje konkurence.

Na prostem trgu, če bo ponujanje voženj tako dobičkonosno, se bo hitro našel drug proizvajalec avtov, ki bo vožnje ponujal ceneje, ampak še vedno z zdravim dobičkom. Potem pa še en, ki bo še cenejši, in nato še en, in še en, in tako dalje, dokler ne bodo dobički minimalni.

Mimogrede, tudi v scenariju 0% lastništva, bi še vedno večina deljenih avtomobilov kakih 80% časa stala neizkoriščena. Ker celotna flota avtomobilov mora pokriti potrebe prometnih špic, potrebe po vožnjah se ne da enakomerno razporediti po celotnih 24 urah dneva. Že to drastično pokvari sliko profitabilnosti in učinkovitosti takšnega modela napram individualnemu lastništvu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

vostok_1 ::

bambam20 je izjavil:

hammock je izjavil:



Saj tudi komot prezivis celo zivljenje v poceni garsonjeri, pa si vecina vseeno zazeli raje hiso.



V hiši s poceni pohištvom in laminatom po tleh? Dvomim, da se v takšni hiši dobro počutiš. V Garsonjeri nihče ne živi udobno. Za udobje potrebuješ prostor za gibanje, kjer bivaš.


Si kdaj pomislu, da morda ljudje imajo drugačne želje, prioritete, navade ...?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

OrkAA je izjavil:

No saj v Ljubljani imamo ze avant2go, ki je neka vmesna stopnja. Verjetno bo scasoma vse bolj uporabna, ko bo lokacij in avtomobilov vec.


Avant2Go jaz uporabljam ze od zacetka in ze za taksne reci precej bolj uporaben kot taksi. Najames avto za cas nakupovanja in not samo zlagas vrecke, potem se odpeljes domov, razpakiras vse, in vrnes avto. Ce zivis v soseski kjer imas ze Avant2Go postajo, si v precejsnji prednosti.

Okapi je izjavil:

Taksi te dostavi pred vrata, s svojim avtom moraš pa parkirni prostor iskati (in plačati), potem pa peš, po možnosti po dežju, iti do svojega cilja. S svojim avtom ne moreš več kot dveh pirov spiti.


Nobena resitev ni univerzalna. Mogoce bomo dobili se kaksno hibridno resitev, vedno bo pa treba neke kompromise delati. Najem taksija za cel dan je kr draga zadeva drugace.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()
««
34 / 175
»»