» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
33 / 175
»»

vostok_1 ::

Trenutno enih 8/9 let and counting.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Kolk bomo čakali na pravega električnega folkcvagna?


Upam, da te ne pobere od šoka, da je že zunaj.



https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk ::

Napisal sem "pravega". Če bi tesla naredila to skropucalo, ne bi nihče dal niti 5 evrov za njeno delnico.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Napisal sem "pravega". Če bi tesla naredila to skropucalo, ne bi nihče dal niti 5 evrov za njeno delnico.


Če je na elektriko je pravi. Kaj "pametuješ" pa cenejši od Tesle z boljšimi materijali.

Utk ::

Ja prav, če je to pravi električni avto, ne vem v čem je problem, elektrika je zmagala, juhu.

Heavy ::

In še tole obstaja: https://www.volkswagen.si/e-up-1
#TeamFelix

bambam20 ::

Heavy je izjavil:

In še tole obstaja: https://www.volkswagen.si/e-up-1



Tole skropucalo pa ni avto.

Utk ::

Vaša resnost je na nivoju resnosti eGolfa in eUpa.
Če bi kdo vprašal po električnem avtu, bi se mu res upali predlagat naj to kupi? Še v VW salonu ne. No vidite, da to niso pravi EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

i3 s podaljševalnikom dosega, če je že potrebno frajariti...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kolk bomo čakali na pravega električnega folkcvagna?


'To si ti, kaj sem pa jest?' je navaden ad-hominem in ne sodi v debato. Kdaj bo VW naredil elektricni avto je vseeno pri zamudi Tesle. VW se vsaj ne hvali, da jih bo do konca leta naredil X.

bambam20 ::

codeMonkey je izjavil:

i3 s podaljševalnikom dosega, če je že potrebno frajariti...


Ta je grd.

RoccoC ::

https://www.youtube.com/channel/UCVLZmD...

Tudi tole zgoraj ni zares uporaben prvi avto, čisto preveč kompromisov pri polnenju. Priznavata tudi akterja ki sta drugače prava Tesla fana...Električni avti so zaenkrat primerni le kot drugi avto za ljudi ki živijo v hišah. Za to je pa tudi egolf povsem dober....

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Kolk bomo čakali na pravega električnega folkcvagna?


'To si ti, kaj sem pa jest?' je navaden ad-hominem in ne sodi v debato. Kdaj bo VW naredil elektricni avto je vseeno pri zamudi Tesle. VW se vsaj ne hvali, da jih bo do konca leta naredil X.

Tesla zamuja, ampak če nisi fanatik, je par tednov, mesecev, ali pa tudi celo leto zamude čisto nepomembno. Živčni so lahko samo tisti, ki so v čakalni vrsti in tisti, ki imajo delnice. Drugi lahko samo sedimo in uživamo v predstavi.
VW se nima s čim hvalit.

Okapi ::

VW se nima s čim hvalit.
Zmagali so v formuli E, recimo.

Magic1 ::

Okapi je izjavil:

VW se nima s čim hvalit.
Zmagali so v formuli E, recimo.

Ah kje, Nemci v avto industriji sploh ne vedo, kaj je elektrika nad 12V. So 100 let za Teslo. To formulo so od nezemljanov dobil, ker oni nimajo znanja.
Magic

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

borisk je izjavil:

dejstvo je, da gre pri njih trenutno nekaj zelo narobe. Takšna linija kor je potrebna za serijsko izdelavo avtomobilov ne mora laufat z 30% kapaciteto, ali laufa 80%-90% ali več, ali pa sploh ne. nateg ali ne, nekega spodobnega video te famozne linije nisem našel.


Linija lahko komot laufa samo 30% casa. Na koncu to pomeni, da laufa s 30% kapaciteto. Zakaj je tko, je pa vprasanje. En kup stvari je, ki gredo lahko narobe in jih bodo ze postimali. Ce je Tesla tle kej narobe nardila je v bistvu 'samo' to, da so obljubljali neke nerazumljive roke. Tle bodo verjetno zgubili kaksnega 'ne-vernika', kej dost hujsiga se pa ne more zgodit, ce zamude ne bodo prevelike.

Najbrz imajo postavljen en del proizvodne linije, ostale pa se testirajo/postavljajo in te reci trajajo dalj casa, kot so predvidevali, da bodo trajale. Ce se jim dogajajo bizarnosti z USB kabli in usluzbenci potem po Wallmartih iscejo USB kable, potem je povsem mozno, da se jim dogaja se kaj hujsega. :)


Torej je vse skupaj je navadna "štala".

Utk je izjavil:


VW se nima s čim hvalit.


Lahk se pohvali, da vseeno naredi bolje narejeno vozilo, kot "dvigalka" za isti denar.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Ko smo že pri VW in Tesli:
https://www.ft.com/content/297d7d4a-b00...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Ko smo že pri VW in Tesli:
https://www.ft.com/content/297d7d4a-b00...


Subscribe to read ... Mogoce ne bi bilo slabo, ce bi podal kak povzetek.

s1m0n ::

Meni isto odpre :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

codeMonkey ::

Meni tudi zdaj :) Sem našel podobno zadevo: https://www.reuters.com/article/us-volk...

Je pa tam pisalo, da se gredo podobnih akcij tudi pri Tesli in BMW. Pa še malo bolj ostre izjave so našli, v smislu, da so preveč arogantni pri VW, ker so pač vajeni izsiljevati svoje dobavitelje, kar pa na trgu teh surovin ni ravno sprejemljiva taktika.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

https://insideevs.com/tesla-might-team-...
Kul ... Mogoče bo kak kos nastajal tudi f Maribori ;)

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

https://insideevs.com/tesla-might-team-...
Kul ... Mogoče bo kak kos nastajal tudi f Maribori ;)


Tudi, ce bo, bodo najbrz lokalci s traktorji zaparkirali skladisce in bodo Slo Techarji se dalj casa cakali na Model 3. :D

DarkSite ::

“Tesla indicated that all the production equipment for Model 3 was installed and working and that all vehicles were moving through the manufacturing line. We understand the delayed ramp is due to a small number of suppliers failing to deliver on time.”


He added that “at least one of those suppliers has been fired and replaced by insourcing.”

vir

borisk ::

DarkSite je izjavil:

“Tesla indicated that all the production equipment for Model 3 was installed and working and that all vehicles were moving through the manufacturing line. We understand the delayed ramp is due to a small number of suppliers failing to deliver on time.”


He added that “at least one of those suppliers has been fired and replaced by insourcing.”

vir


zdej ne vem kako imajo to v tesli, ampak avtomobilski standard je, da imaš več dobaviteljev za isti kos.

DarkSite ::

borisk je izjavil:

DarkSite je izjavil:

“Tesla indicated that all the production equipment for Model 3 was installed and working and that all vehicles were moving through the manufacturing line. We understand the delayed ramp is due to a small number of suppliers failing to deliver on time.”


He added that “at least one of those suppliers has been fired and replaced by insourcing.”

vir


zdej ne vem kako imajo to v tesli, ampak avtomobilski standard je, da imaš več dobaviteljev za isti kos.


Zdaj ne vem kaj je to, a dejansko so rekli PRED proizvodnjo, da pričakujejo, da bo 99% dobaviteljev dobavilo do roka. 1% pa ne. Torej zdaj rihtajo teh 1%. Menjava dobaviteljev, insourcing. Pač standardne začetne težave. Par tednov, mesecev gor ali dol. Dostavili bodo.

Se je pa še enkrat izkazalo, da vse zgornje trditve, kako nimajo postavljene prod. linije, da to ne drži vode. Če malce spremljaš stvar potem si to lahko pričakoval, ker se je o tem govorilo, pisalo pred proizvodnjo. Če pa ne, potem pa padaš na fake news na čudnih portalih. Negativci bodo spet morali poiskati druge razloge za skorajšnji propad podjetja.

mikhaair ::

Meni se je ful neumno bralo, da je dejansko proizvodnja linija karoserij na drugem koncu USA, kjer poteka fine tuning, nakar jo bodo preselili v Teslo. WTF?

bambam20 ::

DarkSite je izjavil:

Pač standardne začetne težave. Par tednov, mesecev gor ali dol. Dostavili bodo.


Tebi se vidi, da si "poznavalec" razmer v avtomobilski proizvodnji. Vsak dan, ko zamujajo s pričetkom serijske proizvodnje jih stane milijone USD.

Država tudi ne bo ves čas dajale milijardne subvencije.

jernejl ::

Če malce spremljaš stvar potem si to lahko pričakoval, ker se je o tem govorilo, pisalo pred proizvodnjo.

Potem Musk očitno ne spremlja stvari, če na to ni računal. Ali pa je lagal.

Magic1 ::

Musk Lagal8-O To pa že ne! On samo drugače vidi resnico.
Magic

borisk ::

DarkSite je izjavil:


Zdaj ne vem kaj je to, a dejansko so rekli PRED proizvodnjo, da pričakujejo, da bo 99% dobaviteljev dobavilo do roka. 1% pa ne. Torej zdaj rihtajo teh 1%. Menjava dobaviteljev, insourcing. Pač standardne začetne težave. Par tednov, mesecev gor ali dol. Dostavili bodo.

Se je pa še enkrat izkazalo, da vse zgornje trditve, kako nimajo postavljene prod. linije, da to ne drži vode. Če malce spremljaš stvar potem si to lahko pričakoval, ker se je o tem govorilo, pisalo pred proizvodnjo. Če pa ne, potem pa padaš na fake news na čudnih portalih. Negativci bodo spet morali poiskati druge razloge za skorajšnji propad podjetja.


za proizvajalca avtomobilov, ki že ima vzpostavljeno semi-butično linijo za sestavo avtomobilov, ki že ima vspostavljeno verigo dobaviteljev, je to nedopustno. v avtoindustriji se gredo 6σ zero defects itd, tesla pa po 2 mesecih vpoklic in menjava žarometov, menjava sedežev, menjava baterij, še dobro da imajo celotno floto M3 na lastnem dvorišču. K sreči musk hype to požira, ampak grenak priokus ostaja.

Klub temu sem vesel da tesla kuri denar hipsterjev da bo počasi obrnila ostalo avtoindustrijo v elektro/hibridno revolucijo. zagotovo je tesla en od pionirjev, bo pa trajalo še veliko časa, da postane omembe vreden igralec. Tesla je kot majhen torpedni čoln, hiter in okreten (walmart usb cable), medtem ko se ICE avto industrija obrača kot velika bojna ladja. ko se bodo popolnoma obrnili proti elektro/hibridu, pa mali male ribe nimajo več kaj iskati na trgu.

klub temu bi želel cez dobrih 5 let, ko bom menjaval avto, imeti na voljo soliden hibrid, ki bi imel dobro delujoči KERS, nekaj vmes med i3 in i8, prius..., nekaj kar bo z elektriko blažilo pospeševanje in zaviranje, kjer se porabi največ energije in kjer se najbolj pozna moč avtomobila.

DarkSite ::

borisk je izjavil:


za proizvajalca avtomobilov, ki že ima vzpostavljeno semi-butično linijo za sestavo avtomobilov, ki že ima vspostavljeno verigo dobaviteljev, je to nedopustno. v avtoindustriji se gredo 6σ zero defects itd, tesla pa po 2 mesecih vpoklic in menjava žarometov, menjava sedežev, menjava baterij, še dobro da imajo celotno floto M3 na lastnem dvorišču. K sreči musk hype to požira, ampak grenak priokus ostaja.


Mislim halo. Zato pa so dobili prve avte le zaposleni, da se take zadeve odkrijejo. Ni tle naključja, da "še dobro da imajo celotno floto M3 na lastnem dvorišču". TO je bilo planirano! Ne vem kaj ti tle ni jasno.

Ostali pa itak nimajo vpoklicev :)

DarkSite ::

Kaj ti pomaga, če imas za določeni del 5 dobaviteljev.

Ko najdeš napako jo moraš zamenjati. Verjetno je treba spremeniti design, funkcionalnost. Nimajo dobavitelji vse kombinacije na zalogi. Nekateri so tudi bili zaradi napak, slabe kakovosti, izločeni iz igre. Kot rečeno par tednov pa se bo porihtalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

borisk ::

ja, itak je tole industrijski standard, še alfa dobavlja prve izdelke kupcem, pa jo vsi nosite po zobeh, kar se kvalitete tiče.

WarpedGone ::

jernejl:
Potem Musk očitno ne spremlja stvari, če na to ni računal. Ali pa je lagal.


Musk:
"Now, will we actually be able to achieve volume production on July 1 next year? Of course not," he said on Tesla's earnings call. "In order for us to be confident of achieving volume production of Model 3 by late 2017, we actually have to set a date of mid-2017 and really hold people's feet to the fire, internally and externally."


An answer from one who stands in the line:
Tesla is not unknown to us, none of us are unaware of what happened with model S and X. We are just happy to be in the queue for (one of?) the best cars there will be, come 2018 or even 2019. We are happily waiting for our delivery whenever it may be!


Cry me a river ...
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

An answer from one who stands in the line:
Tesla is not unknown to us, none of us are unaware of what happened with model S and X. We are just happy to be in the queue for (one of?) the best cars there will be, come 2018 or even 2019. We are happily waiting for our delivery whenever it may be!


Cry me a river ...


Cute. Funny, but cute. :)

celada ::

borisk je izjavil:

DarkSite je izjavil:

“Tesla indicated that all the production equipment for Model 3 was installed and working and that all vehicles were moving through the manufacturing line. We understand the delayed ramp is due to a small number of suppliers failing to deliver on time.”


He added that “at least one of those suppliers has been fired and replaced by insourcing.”

vir


zdej ne vem kako imajo to v tesli, ampak avtomobilski standard je, da imaš več dobaviteljev za isti kos.


Odvisno kateri kos. Za večje bolj kompleksne kose zagotovo ne.

WarpedGone ::

Request for issuance of a new certificate of Conformity - Initial application for MY2017 Model 3 - Touring

The motor is a 3-phase AC internal permanent magnet motor utilizing a six-pole, high-frequency design with inverter-controlled magnetic flux.

The self-discharge rate of the battery is likely to be less than 4% per month.

Tesla's lithium ion battery packs do not contain heavy metals such as lead, Cadmium, or mercury. They are exempt from hazardous waste disposal standards in the USA under the Universal Waste Regulations. However, they do contain recyclable materials, and Tesla plans to recycle all battery packs removed from vehicles.

The battery is rated at 400V and is capable of delivering in excess of 1000 Amperes.

The vehicle is also capable of accepting DC current up to 525A from an off-board charger (Supercharger) .

Model 3 comes with one on-board charger is capable of a maximum of 48A on 208V or 240V outlets and 12A on 120V outlets.

Total Battery Weight, Kg 480
Rated Motor Power, kW 192 @ 5000 RPM; Max RPM 15,500
Curb Weight, 33%, lbs 3837 (1740 kg)
Base wheel / Tire (F&R) 235/45 R18
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Derating Factor 0.7
Five Cycle Range (mi) 334
MPGe 126
Tesla Desired Range (mi) 310


Po EPA pet stopenjskem ciklu, ima Model 3 Long Range kar 334 milj dosega (537 km).
Tesla je izrazil željo, da se v doseg vpiše 310 milj (499 km).
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Kar je pametno, če so ljudje navajeni, da se jim prižge lučka za prazen "tank" :)

Utk ::

To ni 500km, kaj pa pozimi, kaj pa v desetem stuku, kaj pa teza, kaj pa cena, kaj pa redki in strupeni materiali (skrbi predvsem dizelase)...problemi odpadajo kot zrele hruske, samo delat je treba kaj na tem, ne pa studije predstavljat.

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:


Base wheel / Tire (F&R) 235/45 R18


To ne more met normalnih dimenzij 15-16 col?

_Tom_ ::

WarpedGone ::

Šampanjce ven!
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Pa saj je rast eksponentna!
Če ni 5k/teden decembra, potem mora biti januarja.
Par tednov tu ne bo spremenilo absolutno ničesar.

Razen če morda zmanjka tiste najbolj pomembne surovine za podjetje ... $$$

WarpedGone ::

Par tednov tu ne bo spremenilo absolutno ničesar.

Kako da ne?!?!
Glede na vso onaniranje in rajanje kako so sestavli samo XYZ kosov, je očitno ultra pomembno kje točno so že in kolk so 'zadaj'.

Razen če morda zmanjka tiste najbolj pomembne surovine za podjetje ... $$$

Seveda.
Verjetnost tega dogodka je med nič in nula.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Avto se bo štancal, slej ko prej.
Važno je le, da je dovolj dober, da se bo prodajal v stotinjah tisočev letno.
Kaže dobro.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

RedDrake je izjavil:

Pa saj je rast eksponentna!
Če ni 5k/teden decembra, potem mora biti januarja.
Par tednov tu ne bo spremenilo absolutno ničesar.


Vsak dan izgube pomeni ogromne denarne izgube. To bi lahko vedel.

Tody ::

A res? Kam pa gre denar? Kake odhodke imajo? 200 ljudi stoji krizem rok?

frudi ::

Tody je izjavil:

A res? Kam pa gre denar? Kake odhodke imajo? 200 ljudi stoji krizem rok?

Fremont fabrika zaposluje nekje 6-7k delavcev. Lep del jih trenutno ne more početi nič dobičkonosnega, stroški z njimi so pa vseeno. Nadalje tovarna še vedno stane $, ustavljene proizvodnje linije še vedno stanejo $, kupi dobavljenih delov, ki stojijo v fabriki in skladiščih, namesto da bi jih sestavljali v avte in prodali naprej, še vedno stanejo $. Nenazadnje tudi denar, ki sicer ne izpuhti, ampak je 'samo' ujet v kupu neizkoriščenega inventarja, pomeni finančno breme, saj je dobavitelje vseeno treba plačati. Več kot je $ ujetega v inventarju, manj $ je na voljo za druge, v trenutku morda bolj kritične stvari; hkrati pa z zamudami narašča verjetnost, da bo treba del tega inventarja slej ko prej odpisati in zavreči (ker se sčasoma poškoduje, izrabi, zastari, ipd).
Skratka neizkoriščena tovarna je eden najhujših stroškov in generatorjev izgube za proizvajalca.

WarpedGone je izjavil:

Razen če morda zmanjka tiste najbolj pomembne surovine za podjetje ... $$$

Seveda.
Verjetnost tega dogodka je med nič in nula.

Gremo pobirat stave, kolikokrat bo Tesla še morala zbirati miljarde $ od investitorjev, preden bo dosegla napovedanih 10k M3 na teden?
Jaz bi rekel vsaj štiri nove runde financiranja do takrat. Od tega dve preden sploh pridejo do 5k/teden. Z vsemi temi problemi s proizvodnjo M3, bo zelo verjetno prva runda še kar letos. Bomo videli čez par dni, če bo patološki lažnjivec Musk med konferenčnim klicem za investitorje spet razlagal, da je njihov finančni položaj stabilen in ne pričakujejo potrebe po novih investicijah, bodo garant v roku par tednov ponujali nove delnice ali obveznice na trg. Še vedno je bilo tako :P
Ne da jim bodo te miljarde $ na dolgi rok pomagale, tudi če kdaj pridejo do 10k/teden, bodo še vedno delali izgubo.

Če pa že katera od teh rund financiranja ne uspe, je s Teslo (v tej obliki) konec. Imho vsaj 20% verjetnost, da se to zgodi z eno od teh napovedanih štirih rund.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Avto se bo štancal, slej ko prej.
Važno je le, da je dovolj dober, da se bo prodajal v stotinjah tisočev letno.
Kaže dobro.


"all rubber seal around the trunk, so no water will get in there, hopefully"

Tip ni zvenel ful prepricljivo. :))))))
««
33 / 175
»»