Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
150 jurjev za rabljeno trojko
They didn't know ... kar je vedu vsak, ki je mal spremljal kaj Tesla počne... lubi jezus ...
There are plenty of other people who would be interested in an early Model 3 and willing to pay.
Other automakers have been known to try to purchase early vehicles from its competitors in order to benchmark or reverse-engineer them. Tesla has been the target of that with its last few vehicles.
Audi bought an early Model X to bring to Europe ahead of the European launch.They didn't know that European Tesla vehicles don't have the same plugs as North American vehicles, which led to them being hilariously stuck at a Supercharger station in Germany.
Ford also reportedly paid a ~$55,000 premium to own an early Founders series Tesla Model X.
If this Model 3 sells for its asking price, I wouldn't be surprised if it ends up at a competitor.
They didn't know ... kar je vedu vsak, ki je mal spremljal kaj Tesla počne... lubi jezus ...
Zbogom in hvala za vse ribe
borisk ::
WarpedGone je izjavil:
They didn't know ... kar je vedu vsak, ki je mal spremljal kaj Tesla počne... lubi jezus ...
lubi jezus je to, da še inhouse nimajo enotnega standarda, pri enakih avtomobilih...
Tody ::
Spet to zaprto razmišljanje, niso hotel imeti enakega standarda, vrjetno je razlog da nočejo da se ameriške tesle vozijo po evropi.
WarpedGone ::
da je ameriško električno omrežje precej drugačna zgodba kot evropsko še niste slišal?
sej, vrli audi inženirji zgleda tut ne... sami jaki poznavalci...
sej, vrli audi inženirji zgleda tut ne... sami jaki poznavalci...
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Za AC polnjenje je to že res, za DC, kjer je polnilec sama polnilna postaja in ta točno zna dozirati napetost in tok točno primerno za baterijo pa ni logike.
Za AC polnjenje pa imaš itak "pameten" kabel kjer bi pač, če polnilec v ameriškem avtu nebi prebavlal 220V@50 Hz, pač sploh nebi dovolil polnjenja, to je pa logično.
Za AC polnjenje pa imaš itak "pameten" kabel kjer bi pač, če polnilec v ameriškem avtu nebi prebavlal 220V@50 Hz, pač sploh nebi dovolil polnjenja, to je pa logično.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Tody ::
Še enkrat, TO NI NAPAKA, zanalašč so naredili to. Tehničnih rešitev je vrjetno toliko kot problemov...
WarpedGone ::
Zato je seveda CCS v ameriki enak kot v evropi.
Razen da ni.
Razen da ni.
Zbogom in hvala za vse ribe
MH0 ::
WarpedGone je izjavil:
da je ameriško električno omrežje precej drugačna zgodba kot evropsko še niste slišal?
sej, vrli audi inženirji zgleda tut ne... sami jaki poznavalci...
Od kod tebi informacija, da je audi delal sam reverse engineering nad teslinim vozilom ni tega dela zaupal enemu drugemu podjetju?
WarpedGone ::
Kaj pa to spremeni?
So tolk sposobni da so dal delo opravit nesposobni firmi?
So tolk sposobni da so dal delo opravit nesposobni firmi?
Zbogom in hvala za vse ribe
MH0 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj pa to spremeni?
So tolk sposobni da so dal delo opravit nesposobni firmi?
Prvič trdiš nekaj kar ni res, drugič pa zgleda, da pojma nimaš o rezultatih. Se pa to dela vsepovprek, tudi s teslo. Legitimno, legalno in vsakodnevno.
codeMonkey ::
Meni je zanimivo kako je podan komentar, češ da neznanje enega človeka predstavlja kar sposobnost celega Audija ("they didn't know..."). V resnici je bil možakar zelo verjetno šofer, kvečjemu član kakšnega marketinškega oddelka za analizo trga... Inženirji dobimo običajno zadevo zadnji in potem gre na prafaktorje :)
WarpedGone ::
Prvič trdiš nekaj kar ni res
Šur, glava v pesku do nafte ...
Audi is reverse-engineering/benchmarking a Tesla Model X but doesn't know how to charge it
What is clear is that driver wasn't aware that he wouldn't be able to charge the vehicle at the Supercharger and had to leave without charging it.
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Sem zdajle ogovoril lastnika s85 malo za hec, sicer sva nekaj drugega debatirala, če je to prihodnost in pokazal na teslo. Je rekel da ja, sam ne še 30 let. Komaj 300 km naredi z zelo zelo zmerno vožnjo plus polnjenje in omrežje je rekel da je katastrofa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
MH0 ::
WarpedGone je izjavil:
Prvič trdiš nekaj kar ni res
Šur, glava v pesku do nafte ...
Audi is reverse-engineering/benchmarking a Tesla Model X but doesn't know how to charge it
What is clear is that driver wasn't aware that he wouldn't be able to charge the vehicle at the Supercharger and had to leave without charging it.
Nima veze z glavo v pesku. Ampak ja, imaš prav. "Vsi" evropejci pregledajo teslo, ker ni opcija, da kdo izdela slabši EV. :-)
Matevz96 ::
WarpedGone je izjavil:
Prvič trdiš nekaj kar ni res
Šur, glava v pesku do nafte ...
Audi is reverse-engineering/benchmarking a Tesla Model X but doesn't know how to charge it
What is clear is that driver wasn't aware that he wouldn't be able to charge the vehicle at the Supercharger and had to leave without charging it.
Nima veze z glavo v pesku. Ampak ja, imaš prav. "Vsi" evropejci pregledajo teslo, ker ni opcija, da kdo izdela slabši EV. :-)
Nevem zakaj mislite, da pregledajo samo Teslo, to je standardna praksa, da pregledaš kaj ponuja konkurenca, povsem enako pogleda konkurenco tudi Renault ko razvija novega Cliota.
#hooldthedoor
bambam20 ::
Tesla odpoklicala 11.000 modelov X..
Tako je to, ko se ti mudi in pozabiš na osnovne zadeve, kot je varnost.
http://www.24ur.com/novice/znanost-in-t...
Tako je to, ko se ti mudi in pozabiš na osnovne zadeve, kot je varnost.
http://www.24ur.com/novice/znanost-in-t...
Tody ::
Pa kaj japonci so jih odpoklical 3,39 mio.... Šalabajzerji eni ... https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/odpo...
jernejl ::
Pa kaj japonci so jih odpoklical 3,39 mio.... Šalabajzerji eni ... https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/odpo...
Kolikšna bi šele bila ta številka pri Tesli, če bi po cestah vozilo toliko njenih avtomobilov, kot jih imajo omenjeni japonski proizvajalci?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
bambam20 ::
frudi ::
Pa kaj japonci so jih odpoklical 3,39 mio.... Šalabajzerji eni ... https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/odpo...
Saj se zavedaš, da so tudi Tesla šalabajzerji morali vpoklicati svoja vozila zaradi menjave teh istih defektnih zračnih blazin, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
vostok_1 ::
Delat za Muska mora bit res stresno opravilo. Povprečna plača, dvojno dela. Dejansko je kot nek kult, kjer se moraš žrtvovat for the greater good.
Saj ne rečem. Na ta račun kr hitro uspeva, ampak lahko tudi bremze pregorijo pol pa direkt v zid.
Musk sovraži čas, bolj kot svojo bivšo.
Saj ne rečem. Na ta račun kr hitro uspeva, ampak lahko tudi bremze pregorijo pol pa direkt v zid.
Musk sovraži čas, bolj kot svojo bivšo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: pumaxx ()
bambam20 ::
Delat za Muska mora bit res stresno opravilo. Povprečna plača, dvojno dela. Dejansko je kot nek kult, kjer se moraš žrtvovat for the greater good.
Saj ne rečem. Na ta račun kr hitro uspeva, ampak lahko tudi bremze pregorijo pol pa direkt v zid.
Musk sovraži čas, bolj kot svojo bivšo.
A delat za Apple pa Jobsa je bilo pa fino al kaj?
Unknown_001 ::
Delat za Muska mora bit res stresno opravilo. Povprečna plača, dvojno dela. Dejansko je kot nek kult, kjer se moraš žrtvovat for the greater good.
Saj ne rečem. Na ta račun kr hitro uspeva, ampak lahko tudi bremze pregorijo pol pa direkt v zid.
Musk sovraži čas, bolj kot svojo bivšo.
A delat za Apple pa Jobsa je bilo pa fino al kaj?
Saj se je videlo kaj je bilo v Applu. Ko je Jobs v Apple povabil onega ki je prej neke kokakole mel čez povabil so ga enostavno (ker ga nihče ni več prenašal) za hrbtom odpustili oz. grše rečeno brcnili ven.
Jobs je nato s svojim kapitalom ustvaril NEXT, ki pa je propadel.
Nato je pa vložil v Pixar... v nobeni od teh firm ni on ničesar konkretnega naredil. Le vse zasluge si je pobral. Res pa je znal delati vrhunske prezentacije.
Šele kasneje se je vrnil v Apple pol ga je pa rak pobral.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Magic1 ::
Tudi to je nakaj, da znaš pravilno stvar promovirat ob pravem času. Sej direktorji načeloma ne razvijajo, oni se samo odločijo, kaj se bo razvijalo. Če se odločijo narobe, bo pač j**a za podjetje. Samo pri kultnih osebnostih, je point "worship" in zato jim verniki pripišejo vse zasluge. Ko je pa stvar zadostikrat izrečena pa postane "resnica".
Magic
Unknown_001 ::
Vizionarstvo brez zelo sposobnih izvajalcev ali pa vsaj lastnega znanja ni vredno nič.
Glede na to da ima Musk neko inženirsko izobrazbo in razume za kaj se gre, bi ga ločil od Jobsa. Njemu se sanjalo ni zakaj izdelek deluje. Za njegove pojme je MORAL delat in to je bilo vse. Če ne bi bilo Wozniaka in ostalih ljudi ki so dejnsko delali na prihodnosti PC marketa (TUDI GATES JE BIL V ZAČETKU ZRAVEN), bi bil Jobs dane snavaden jebiveter.
Meni Musk prej deluje neka mešanica Gatesa in Jobsa.
Glede na to da ima Musk neko inženirsko izobrazbo in razume za kaj se gre, bi ga ločil od Jobsa. Njemu se sanjalo ni zakaj izdelek deluje. Za njegove pojme je MORAL delat in to je bilo vse. Če ne bi bilo Wozniaka in ostalih ljudi ki so dejnsko delali na prihodnosti PC marketa (TUDI GATES JE BIL V ZAČETKU ZRAVEN), bi bil Jobs dane snavaden jebiveter.
Meni Musk prej deluje neka mešanica Gatesa in Jobsa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
frudi ::
A delat za Apple pa Jobsa je bilo pa fino al kaj?
Ne vem, kako je bilo pod Jobsom, ampak trenutno glede na glasdoor ocene zaposleni v povprečju menijo, da je delati za Apple precej bolje, kot za Teslo:
Tesla: 3.4
Culture & Values: 3.6
Work/Life Balance: 2.5
Senior Management: 3.0
Comp & Benefits: 3.3
Career Opportunities: 3.4
Apple: 4.0
Culture & Values: 4.1
Work/Life Balance: 3.3
Senior Management: 3.5
Comp & Benefits: 4.2
Career Opportunities: 3.4
Za primerjavo še direktna konkurenca Tesli:
GM: 3.8
Culture & Values: 3.5
Work/Life Balance: 3.6
Senior Management: 3.2
Comp & Benefits: 4.0
Career Opportunities: 3.5
Ford: 3.9
Culture & Values: 3.7
Work/Life Balance: 3.7
Senior Management: 3.3
Comp & Benefits: 3.8
Career Opportunities: 3.5
Ko malo bereš komentarje zaposlenih v Tesli po raznih forumih, v splošnem padejo v dve kategoriji. V prvi so (večinoma mladi) idealistični zanesenjaki, ki kultno verjamejo v 'poslanstvo' Tesle in Muska in jim ni problem delati po 60+ ur tedensko, ker pač mislijo, da spreminjajo svet na bolje. V drugi pa prevladujejo bolj izkušeni in/ali oportunistični ljudje, ki jih propaganda o žrtvovanju lastne kvalitete življenja za velikega vodjo ne gane in vztrajajo pri Tesli toliko, da dobijo željeno kompenzacijo (delnice) in postavke v CV, da so pač delali za Teslo, kar jim bo omogočilo najti boljšo službo v prihodnje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
thramos ::
Kar je verjetno kar zelo podobno stanje kot v ostalih startupih - kar Tesla v svojem bistvu na nek način še vedno je.
frudi ::
Tesla je 14 let staro podjetje s 33.000 zaposlenimi in $60B market capom, ne pa startup.
60+ urne delovne tedne in žrtvovanje zasebnega življenja za podjetje lahko pričakuješ od ustanoviteljev in mogoče par deset prvih zaposlenih (ki so temu ustrezno tudi nagrajeni, če podjetje dolgoročno uspe), ne pa od tisočev delavcev.
60+ urne delovne tedne in žrtvovanje zasebnega življenja za podjetje lahko pričakuješ od ustanoviteljev in mogoče par deset prvih zaposlenih (ki so temu ustrezno tudi nagrajeni, če podjetje dolgoročno uspe), ne pa od tisočev delavcev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Magic1 ::
Unknown_001 je izjavil:
Vizionarstvo brez zelo sposobnih izvajalcev ali pa vsaj lastnega znanja ni vredno nič.
Glede na to da ima Musk neko inženirsko izobrazbo in razume za kaj se gre, bi ga ločil od Jobsa. Njemu se sanjalo ni zakaj izdelek deluje. Za njegove pojme je MORAL delat in to je bilo vse. Če ne bi bilo Wozniaka in ostalih ljudi ki so dejnsko delali na prihodnosti PC marketa (TUDI GATES JE BIL V ZAČETKU ZRAVEN), bi bil Jobs dane snavaden jebiveter.
Meni Musk prej deluje neka mešanica Gatesa in Jobsa.
Musk se mi zdi, da že nekaj časa ne dela na inžinirskih zadevah. On bolj gleda/nadzoruje vse iz avionskega pogleda. Preveč mučka različne stvari, da bi jih podrobno imel čez. Tudi on je postal sanjač/ekonomist (zamenjal vrstni red, samo drugo oblada:D, prvo ne rabiš obvladat).
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Unknown_001 ::
@Magic1
Ok Musk je sanjač in ekonomist. Ampak še vedno se zaveda da od lufta ne bo nič nastalo. Jobs se v bistvu sploh ni brigal za kapital. On je živel za svoje sanje. Šele ko mu je NEXT v katerega je prvič vložil lasten kapital začel propadati se je zavedal da bo moral nekaj ukrenit. Za vrednost Appla ga je malo brigalo ko so delnice rasle, dočim Gates je vedno imel cilj zaslužiti čimveč. To sta bili dve popolnoma različni osebi. Na eni strani sanjač z vizijo in močno karizmo, ki je živel le za svoje ambicije (egomanijak). Na drugi strani pa izjemno sposoben človek z velikim apetitom po denarju, brez posebnih govornih veščin. Kasneje je slednji postal najbogatejši človek na svetu in verjetno tudi najbolj radodaren filantrop. Jobsu na kraj pameti ni prišlo da bi karkoli prispeval. Pa ne da sedaj podpiram parazite ki večino denarja porabijo za administracijo. Gates je s svojo ženo ustavovil svojo lastno organizacijo Bil & Melinda Gates Foundation.
Torej... Musk ni specifično gledano ne eno ne drugo. Bi mu pa lahko pripisali mešanico lastnosti obeh
Ok Musk je sanjač in ekonomist. Ampak še vedno se zaveda da od lufta ne bo nič nastalo. Jobs se v bistvu sploh ni brigal za kapital. On je živel za svoje sanje. Šele ko mu je NEXT v katerega je prvič vložil lasten kapital začel propadati se je zavedal da bo moral nekaj ukrenit. Za vrednost Appla ga je malo brigalo ko so delnice rasle, dočim Gates je vedno imel cilj zaslužiti čimveč. To sta bili dve popolnoma različni osebi. Na eni strani sanjač z vizijo in močno karizmo, ki je živel le za svoje ambicije (egomanijak). Na drugi strani pa izjemno sposoben človek z velikim apetitom po denarju, brez posebnih govornih veščin. Kasneje je slednji postal najbogatejši človek na svetu in verjetno tudi najbolj radodaren filantrop. Jobsu na kraj pameti ni prišlo da bi karkoli prispeval. Pa ne da sedaj podpiram parazite ki večino denarja porabijo za administracijo. Gates je s svojo ženo ustavovil svojo lastno organizacijo Bil & Melinda Gates Foundation.
Torej... Musk ni specifično gledano ne eno ne drugo. Bi mu pa lahko pripisali mešanico lastnosti obeh
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Matevz96 ::
Raptor obenem pa pozabljaš, da je glavni razlog za te fundacije izogibanje davkov, res da podarijo za nas smrtnike ogromno denarja so na koncu zaradi davčnih ugodnosti še vedno na boljšem.
#hooldthedoor
mikhaair ::
Pomembno je tudi to, da nekdo alla Gates nabere ogromno denarja in ga nato porablja v humanitarne namene, ampak a ne bi bilo bolje, da bi ga drzave obdavcile in nato porabljale denar. Kaj dela te filantrope tako sposobne o odlocanju kam namenjat resurze generacije? A je ameriski gozd pomembnejsi od afriskega, nemskega, kocevskega?
Utk ::
Da bi Trump zapravljal namesto Gatesa? Cerar namesto Akrapovica? Genialno, kako se nihce ni tega do zdaj spomnil.
Unknown_001 ::
Da bi Trump zapravljal namesto Gatesa? Cerar namesto Akrapovica? Genialno, kako se nihce ni tega do zdaj spomnil.
Saj so se. Komunajzarjem je to pobožna želja, zapravljati tuje bogastvo. Prava poslastica je tole, vam povem. S tem da so na koncu vsi realno na slabšem, vodstvo pa na boljšem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
borisk ::
razlog za zamude je očitno to, da še sploh nimajo linije za karoserije.
https://dailykanban.com/2017/10/model-3...
očitno karoserije zlagajo na roke s pomočjo prototipnih šablon. tako pridemo na 220 kosov v Q3
https://dailykanban.com/2017/10/model-3...
očitno karoserije zlagajo na roke s pomočjo prototipnih šablon. tako pridemo na 220 kosov v Q3
mikhaair ::
Hkrati pa je tezko verjeti, da bi obljubljali in ponavljali obljube o kolicini, brez prepricanja v linijo karoserij. Pa ne fine tuning, ampak ali jo sploh imas.
Okapi ::
Saj prepričani so že, samo očitno zamuja, oziroma je Musk delal neke "račune brez krčmarja" in se po stari navadi širokoustil s številkami in roki. Je mislil, da bodo tekoči trak pognali septembra, ga bodo pa šele enkrat naslednje leto.
borisk ::
želje daydreamerjev/revolucjonarjev/ekonomistov/vizionarjev niso vedno v skladu z realnostjo.
tam v članku je primer fordove tovarne, kjer so zamenjali komplet linijo in so samo za montažo porabili 8 tednov, ki je bila splanirana na minuto, priprave pa so potekale nekaj mesecev, montažo pa opravljajo 1500 ljudi.
Especially since Thai Summit repeatedly says it will supply on 300,000 units worth of body panels for 2018 production.
tam v članku je primer fordove tovarne, kjer so zamenjali komplet linijo in so samo za montažo porabili 8 tednov, ki je bila splanirana na minuto, priprave pa so potekale nekaj mesecev, montažo pa opravljajo 1500 ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borisk ()
mikhaair ::
Bi rekel, ker da bi Tesla nategovala medije, javnost in delnicarje s taksno banalnostjo, kot je datum montaze linije karoserij je malo verjetno.
A ni bila slikca enkrat poletja, kako si pripeljali robote v fabriko. Vsaj nekaj jih je bilo zagotovo za karoserijo, ce ne vecina.
A ni bila slikca enkrat poletja, kako si pripeljali robote v fabriko. Vsaj nekaj jih je bilo zagotovo za karoserijo, ce ne vecina.
borisk ::
dejstvo je, da gre pri njih trenutno nekaj zelo narobe. Takšna linija kor je potrebna za serijsko izdelavo avtomobilov ne mora laufat z 30% kapaciteto, ali laufa 80%-90% ali več, ali pa sploh ne. nateg ali ne, nekega spodobnega video te famozne linije nisem našel.
BigWhale ::
dejstvo je, da gre pri njih trenutno nekaj zelo narobe. Takšna linija kor je potrebna za serijsko izdelavo avtomobilov ne mora laufat z 30% kapaciteto, ali laufa 80%-90% ali več, ali pa sploh ne. nateg ali ne, nekega spodobnega video te famozne linije nisem našel.
Linija lahko komot laufa samo 30% casa. Na koncu to pomeni, da laufa s 30% kapaciteto. Zakaj je tko, je pa vprasanje. En kup stvari je, ki gredo lahko narobe in jih bodo ze postimali. Ce je Tesla tle kej narobe nardila je v bistvu 'samo' to, da so obljubljali neke nerazumljive roke. Tle bodo verjetno zgubili kaksnega 'ne-vernika', kej dost hujsiga se pa ne more zgodit, ce zamude ne bodo prevelike.
Najbrz imajo postavljen en del proizvodne linije, ostale pa se testirajo/postavljajo in te reci trajajo dalj casa, kot so predvidevali, da bodo trajale. Ce se jim dogajajo bizarnosti z USB kabli in usluzbenci potem po Wallmartih iscejo USB kable, potem je povsem mozno, da se jim dogaja se kaj hujsega. :)
VaeVictis ::
Dokler jim trg verjame, da bodo nekoč uspeli OK.
Ampak problem je v tem, da je kredibilnost Tesla-e in Musk-a z vsako neuresničeno Musk-ovo napovedjo in Tesla-inim problemom nižja!
Kako nizko pa lahko pade, da jim bodo investitorji, ki jim posojajo denar, še verjeli, je pa bistveno vprašanje!
ps: IMHO so problemi v Tesla-i še veliko večji, kot jih pa Musk prikazuje!
Ampak problem je v tem, da je kredibilnost Tesla-e in Musk-a z vsako neuresničeno Musk-ovo napovedjo in Tesla-inim problemom nižja!
Kako nizko pa lahko pade, da jim bodo investitorji, ki jim posojajo denar, še verjeli, je pa bistveno vprašanje!
ps: IMHO so problemi v Tesla-i še veliko večji, kot jih pa Musk prikazuje!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
borisk ::
ja ampak 220 avtomobilov pomeni da so v treh mesecih laufali eno izmeno!!!
drugače je tisti video kjer piše slow motion kr real time, in kot sem rekel, prototipna varilna celica. body panele zlagajo na roko, potem pa jo zapeljejo v celico, kjer roboti zavarijo vse zvare.
drugače je tisti video kjer piše slow motion kr real time, in kot sem rekel, prototipna varilna celica. body panele zlagajo na roko, potem pa jo zapeljejo v celico, kjer roboti zavarijo vse zvare.
Utk ::
Ampak problem je v tem, da je kredibilnost Tesla-e in Musk-a z vsako neuresničeno Musk-ovo napovedjo in Tesla-inim problemom nižja!
Cena delnice kaže, da to ni res. Nižja je pri tistih, pri katerih je že itak nizka. Pri ostalih je še zmeraj visoka. Ker, prvič, fanatikov to ne moti, drugič, ne-fanatiki (pozitivni in negativni) ne spremljajo zadeve iz tedna v teden, in oni bojo videli konec leta narejenih 5000 avtov namesto 20,000, skomignili, in bli veseli, da prihajajo električni avti. Če je to s 3 mesci zamude, so what? Kolk bomo čakali na pravega električnega folkcvagna?