» »

FRI zahtevnost

FRI zahtevnost

Temo vidijo: vsi

Quantum ::

Pozdravljeni! Zanima me okvirna zahtevnost univerzitetnega programa ter zahtevnost magistrskega programa.

LP!

sandmat ::

Programa nista izjemno težka. Veliko je sprotnega dela, a ju je mogoče z vztrajnostjo opraviti.

aaa1 ::

Po bolonjski reformi je vse postalo bolj ali manj totalni hobi program. Od kar so pogoji 9/10 izpitov, je težavnost le teh zelo padla z upokojitvijo in odhodom nekaterih profesorjev (Kodek, Dobnikar, Osredkar, Krisper) so tudi odšli vsi "selektorji" torej nosilci predmetov, kjer je bil največji osip. Prav tako skoraj ni več nikjer ustnih.... V glavnem je vse skupaj malo bolj striknta srednja šola, kar se tudi pozna na kadrih...

Yacked2 ::

Obvezne domače naloge, obvezna prisotnost na vajah... vrtec...
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Tavher ::

Po uvedbi bolonskega sistema je res, da vsak ki je prilezel skozi srednjo šolo in ima vsaj malo volje, lahko z levo roko naredi tudi poljubno stopnjo naprej. Mi je kar slabo koliko dela smo sami vložili včasih in s kako slabim znanjem dobivamo sedaj študente na prakso. So svetle izjeme, seveda.

Pro_moted ::

Kaj to se boljše počutite, ko streljate takšne izjave ? Začuda dobivamo bolonjci službe brez problemov po celi evropi, le v SLO je problem, ker ste tisti iz " starih " programov tako superiorni da to ni res. Ni dovolj da imate višje stopnje, morate še pljuvat po drugih, da se bolje počutite. Ni kaj, čez 50 let, ko bodo oddelali še zadnji iz starih superiornih programov, potem bo svet propadel.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

hexor ::

Kot diplomant 1. stopnje UNI programa ti lahko iz prve roke povem, da je z delom in vztrajnostjo mogoče opraviti študij. Se pa baje precej pozna padec težavnosti z odhodom nekaterih prof.(sam sem jih bil deležen), kot je omenil moj predhodnik tako, da me skrbi kako bo to vplivalo v prihodnosti (zaposlovanje/znanje diplomantov) ob zaostrovanju pogojev dela...
RootMachine ;)

Tavher ::

Pro_moted je izjavil:

Kaj to se boljše počutite, ko streljate takšne izjave ? Začuda dobivamo bolonjci službe brez problemov po celi evropi, le v SLO je problem, ker ste tisti iz " starih " programov tako superiorni da to ni res. Ni dovolj da imate višje stopnje, morate še pljuvat po drugih, da se bolje počutite. Ni kaj, čez 50 let, ko bodo oddelali še zadnji iz starih superiornih programov, potem bo svet propadel.


Nihče ne pljuva, to je enostavno dejstvo, ki ga opažam v praksi. Tujina je že prej imela bolonski sistem in zakaj so bili šolani delavci iz Slovenije tako cenjeni? Ker so bili bolj izobraženi kot njihovi.
Zdaj pa to jemati kot pljuvanje in ne vem kaj... Tudi sam bi raje imel lažji študij, če bi delal še enkrat. Razlike so in to velike in to je dejstvo. Če prejšnjega sistema nisi poznal pač ne moreš realno primerjati in pokomentirati.

pickle_rick ::

Z bolonjcem se je na FRIju po mojih opažanjih zmanjšala zahtevnost izpitov in povečala količina sprotnega dela na vajah. Tako da mislim da v praksi povprečen diplomiranec ne zna drastično manj. Dvomim, da si 2x boljši programer, ker te je Kodek 3x vrgel na ustnem, kot tisti, ki smo brez težav naredili pri njegovih naslednikih, se pa verjetno kakšen nesposobnež več prebije do diplome. Bolj smiselno se mi zdi, da bi se selekcija delala pri vpisu in ne pri posameznih predmetih kot je bil ARS.

Je pa seveda zelo priporočljivo ali delati z zelo dobrim povprečjem in se vključit v kakšen lab, ali pa si recimo od 2. letnika naprej najti študentsko delo (kar je glede na ponudbo precej trivialno) in z zaposlitvijo ne bo nobenih problemov.

V končni fazi je tako vse odvisno od tebe in koliko možnosti, ki ti jih FRI ponuja sploh izkoristiš.

aaa1 ::

Kodek in stari drugi letnik na UNI je bil preizkus vztrajnosti in želje po končanju programa. Prav tako je bil cel faks nek preizkus zrelosti ne pa znanja, na faksu se itak ne naučiš skoraj nič. Test karakterja, vztrajnosti, želje in iznajdlivosti. To je tisto kar dela dobre kadre, ne pa znanje na faksu, ki itak že zaradi časovnih omejitev ne more biti ne nevem kako poglobljeno in ne preveč obširno.

WarpedGone ::

Podpis pod par zgornjih postov...

Ne bom ocenjeval sposobnosti novih diplomantov, je pa iz avijona razvidno da je ARS1/ARS2 sedaj na nivoju OŠ krožka. Ne morm pa hkrati trdit, da je kodek dejansko kje več naučil. Je velik več govoril in se delal pomembnega ampak ko po opravljenem ARSx sedaj berem njegovo knjigo, je vse jasno. Ni opazit pomembnega detajla, ki je sedaj izpuščen iz programa. Kje IBM360 pobere naslov ukaza, ki ga naj kanal izvede, pač ni pomemben detajl. Je bilo pa izpitno vprašanje do konca kodekovih dni in hkrati razloženo v tisti njegovi sveti bukvi v dodatku.
Zbogom in hvala za vse ribe

pickle_rick ::

aaa1 je izjavil:

Kodek in stari drugi letnik na UNI je bil preizkus vztrajnosti in želje po končanju programa. Prav tako je bil cel faks nek preizkus zrelosti ne pa znanja, na faksu se itak ne naučiš skoraj nič. Test karakterja, vztrajnosti, želje in iznajdlivosti. To je tisto kar dela dobre kadre, ne pa znanje na faksu, ki itak že zaradi časovnih omejitev ne more biti ne nevem kako poglobljeno in ne preveč obširno.


Če se poleg tistih, ki od faksa nekaj odnesejo sedaj prešverca še nekaj tistih, ki bi jih star sistem sfiltriral to še ne pomeni ne vem kakšnega padca standarda. Tudi trditi, da se na faksu ne naučiš nič se mi zdi pretirano. Od kje potem vsi dosežki laboratorijev?

Večina firm bi tako najraje videla, da bi s faksa dobili code monkeye, ki bi obvladali jezik po njihovi izbiri in po možnosti še framework, ki ga uporabljajo. To ni naloga fakultete.

lebdim ::

Že res, ampak zakaj recimo APS (Algoritmi in podatkovne strukture) na FRI-ju ni selekcijski predmet? Na Pedagoški fakulteti, pri nas, sta bila na žalost selekcijska predmeta Algebra in Analiza zlasti v 1. letniku.

Yacked2 ::

lebdim je izjavil:

Že res, ampak zakaj recimo APS (Algoritmi in podatkovne strukture) na FRI-ju ni selekcijski predmet? Na Pedagoški fakulteti, pri nas, sta bila na žalost selekcijska predmeta Algebra in Analiza zlasti v 1. letniku.


Zato, ker je APS v 2. letniku in se že prej malo selektira (govori se da je 50% usip, nevem ali je res)
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

sebastjan28 ::

Če boste šli kdaj v tujino ali pa vaš šef, ne bo končal omenjene fakultete bo naziv le-te popolnoma irelevanten(to ne pomeni, da faxa ni potrebno končati). Izdelavo takšnega ali drugačnega izdelka omogoča takšno in drugačno znanje. Več kot ga boste osvojili v času študija, manjši bo deficit na delovnem mestu. Če nekaterim zaradi pomankanja notranje motivacije koristijo "sadistični" selektorji, tudi prav. Vprašanje je samo, če ne-bi bilo bolje, da bi ves tisti čas investirali v kaj drugega.

Ice-Heki ::

lebdim je izjavil:

Že res, ampak zakaj recimo APS (Algoritmi in podatkovne strukture) na FRI-ju ni selekcijski predmet? Na Pedagoški fakulteti, pri nas, sta bila na žalost selekcijska predmeta Algebra in Analiza zlasti v 1. letniku.


Zato, ker FRI in PeF ne moreš primerjati.
Včasih je veliko ljudi popadalo v prvem letniku, dodatno sito pa je bil ARS pri prof. dr. Kodeku. Mogoče za koga še PPJ (isto, 2. letnik, pri Bratkotu).
Meni se je zdel 2. letnik precej težji kot 1. letnik, seveda pa se vse da narediti.
So pa sedaj predmetnik spremenili, ARS je v 1. letniku in ne predava več Kodek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najbrž ne bom sprejet na FRI, druga opcija FERI ali VSŠ, par uprašanj za študente FER

Oddelek: Šola
133006 (2180) avtek
»

Študij na FRI (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
6014357 (7648) BivšiUser2
»

Nov študij računalništva na FIŠ v Novem mestu

Oddelek: Šola
4414250 (12142) Blinder
»

Gimnazija ali srednja računalniška

Oddelek: Šola
296665 (5651) urosz
»

Finančna kriza dviguje vpis v študije računalništva (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10036273 (32068) AndrejO

Več podobnih tem