Forum » Na cesti » Zaprtje Koroske ceste v Mariboru
Zaprtje Koroske ceste v Mariboru
damjan1980 ::
Cesta je od vceraj zaprta za ves promet, razen avtobusov in za stanovalce. Kaksno je vase mnenje okrog tega?
Meni se ideja v osnovi zdi super. Ta cesta je res katastrofa od katastrofe. Ozka, preobremenjena s prometom, preozki plocniki,... Z POPOLNO zaporo bi se to dalo spremenit v res atraktivno ulico, ko bi jo uredili in ji dali neko vsebino.
Saj zdaj jih veliko nerga do onemoglosti, ampak to je se vedno in vsepovsod bilo enako. Prometni tokovi bi se s casom spremenili in bi pozabili, da je sploh kdaj bila prevozna.
Ampak mene moti nekaj drugega. Enostavno si ne predstavljam, kako bi to naj bila nekoc pescona, ce pa dnevno skozi pelje na desetine smrdecih avtobusov? To je priblizno tako, kot da se bi po trgu leona stuklja vozili avtobusi, kot so se takrat, ko to obmocje se ni bilo zaprto. Kako v ulico vnesti neko novo zivljenje, vsebine, ce ti siba mimo nonstop avtobus?
Problem pa je, da teh avtobusov ne mores preusmerit nikamor drugam. Ker ni nobene druge ceste tam, razen Lent. Iz tega vidika se mi zdi, da je ideja obsojena na propad.
Meni se ideja v osnovi zdi super. Ta cesta je res katastrofa od katastrofe. Ozka, preobremenjena s prometom, preozki plocniki,... Z POPOLNO zaporo bi se to dalo spremenit v res atraktivno ulico, ko bi jo uredili in ji dali neko vsebino.
Saj zdaj jih veliko nerga do onemoglosti, ampak to je se vedno in vsepovsod bilo enako. Prometni tokovi bi se s casom spremenili in bi pozabili, da je sploh kdaj bila prevozna.
Ampak mene moti nekaj drugega. Enostavno si ne predstavljam, kako bi to naj bila nekoc pescona, ce pa dnevno skozi pelje na desetine smrdecih avtobusov? To je priblizno tako, kot da se bi po trgu leona stuklja vozili avtobusi, kot so se takrat, ko to obmocje se ni bilo zaprto. Kako v ulico vnesti neko novo zivljenje, vsebine, ce ti siba mimo nonstop avtobus?
Problem pa je, da teh avtobusov ne mores preusmerit nikamor drugam. Ker ni nobene druge ceste tam, razen Lent. Iz tega vidika se mi zdi, da je ideja obsojena na propad.
Bellzmet ::
Ja zna bit problem z busi...samo jaz sem še vedno 100% za to, da se uredi popolna zapora. Bi se ljudje že navadili.
St235 ::
Ampak mene moti nekaj drugega. Enostavno si ne predstavljam, kako bi to naj bila nekoc pescona, ce pa dnevno skozi pelje na desetine smrdecih avtobusov? To je priblizno tako, kot da se bi po trgu leona stuklja vozili avtobusi, kot so se takrat, ko to obmocje se ni bilo zaprto. Kako v ulico vnesti neko novo zivljenje, vsebine, ce ti siba mimo nonstop avtobus?
Takole: Shared space @ Wikipedia
"nesmrdeči" avtobusi pa v 21 stoletju niso ravno znanstvena fantastika.
Tr0n ::
Za tiste, ki zivijo na Koroski, verjetno ni fun, jaz osebno bi pa tak ves avtomobilski promet zaprl za celo mesto, ce bi imel to moznost. :)
misek ::
Trgovci že imajo probleme, saj jim dobavitelji ne morejo dostavljati robo - ker nimajo dovolilnice.
Da ne bodo ulico spremenili v ulico duhov. Itak od tržnice naprej proti glavnemu trgu ni nič pametnega (neke male luknje).
Da ne bodo ulico spremenili v ulico duhov. Itak od tržnice naprej proti glavnemu trgu ni nič pametnega (neke male luknje).
St235 ::
Trgovci že imajo probleme, saj jim dobavitelji ne morejo dostavljati robo - ker nimajo dovolilnice.
Da ne bodo ulico spremenili v ulico duhov. Itak od tržnice naprej proti glavnemu trgu ni nič pametnega (neke male luknje).
A tako kot mestni trg in prešerca v ljubljani, ko moraš z dalnogledom iskat ljudi? Oh wait...
no comment ::
damjan1980 je izjavil:
Problem pa je, da teh avtobusov ne mores preusmerit nikamor drugam. Ker ni nobene druge ceste tam, razen Lent. Iz tega vidika se mi zdi, da je ideja obsojena na propad.
Pa si naj avtobusi tudi najdejo alternativno pot, tako kot si jo morajo vsi ostali.
Sicer pa na Trgu L. Štuklja ne srečaš žive duše, kljub temu, da ne vozijo avtomobili in busi tam.
Je razlika med "naredili bomo to in to, zato moramo zapreti ulico" in "zaprimo ulico, zato da bo... erm, erm...".
damjan1980 ::
To je res, je pa definitivno boljse kot prej, ko je vmes potekala cesta, prostor med cityjem in probanko pa je bil wtf. Zdaj smo vsaj pridobili en res soliden prireditveni prostor sredi mesta.
Altetrnativne poti za te buse so yeba, ker so zgornje 2 vzporedne cisto preozke za njih.
Altetrnativne poti za te buse so yeba, ker so zgornje 2 vzporedne cisto preozke za njih.
Miha 333 ::
Naj raje zaprejo Lent.
Kako si pobudniki predstavljajo manj onesnaževanja, če pa moraš narediti daljšo pot naokoli? Več vožnje = manj onesnaževanja?
Kako si pobudniki predstavljajo manj onesnaževanja, če pa moraš narediti daljšo pot naokoli? Več vožnje = manj onesnaževanja?
m0LN4r ::
Trgovci že imajo probleme, saj jim dobavitelji ne morejo dostavljati robo - ker nimajo dovolilnice.
Da ne bodo ulico spremenili v ulico duhov. Itak od tržnice naprej proti glavnemu trgu ni nič pametnega (neke male luknje).
Ulica duhov ali ulica preveč avtov, kaj je zdaj boljše za ljudi ki tam živijo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Stari maček ::
Zaprtje Koroške pred gradnjo bodoče severne obvoznice je popolna norost. S tem bodo samo popolnoma napolnili ostale ceste. Ne vem, kaj si mislijo; da bodo avtomobili izhlapeli?
m0LN4r ::
Saj nebo čist zaprta, nevem od kod vam to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Greg91 ::
@moLN4r povej torej kaj več, razen tega da bo prevozna za buse in stanovalce. Mene ne moti zaprtje nobene ulice, kot tudi me ne bi motilo, če bi se za promet zaprl cel center samo ne način, kot se ga lotevajo pri nas. Brez ustrezne infrastrukture - javna prevozna sredstva, ki vozijo pogosteje kot pa vsake pol ure, urejena parkirišča pred centrom mesta, itd. se tega pač ne počne.
@misek jaz v to trditev ne bi bil tako prepričan glede na to, da so na križišču s Strossmayerjevo ulico odstranili semaforje ter da so zraven avtobusnih postaj iz obeh strani zabetonirali nekakšne manjše ploščadi, ki segata na vozni pas. Dvomim, da bi to počeli za 3 tedne.
Za Koroško cesto je jasno, da je bila preobremenjena in dotrajana. Ravno na tem delu kjer je trenutno zaprta za promet je bila zaradi uničenega cestišča omejitev zmanjšana na 30km/h. Kakorkoli zaprtje ni rešitev ne za "oživitev" Koroške ceste, kot tudi ni rešitev za preobremenjenost mestnega jedra s prometom.
Moje mnenje je, da je zaradi tega "projekta", kot je v našem mestu že v navadi, nekdo mestno zaslužil. Kakšne dodane vrednosti pa mesto s tem žal ni pridobilo.
@misek jaz v to trditev ne bi bil tako prepričan glede na to, da so na križišču s Strossmayerjevo ulico odstranili semaforje ter da so zraven avtobusnih postaj iz obeh strani zabetonirali nekakšne manjše ploščadi, ki segata na vozni pas. Dvomim, da bi to počeli za 3 tedne.
Za Koroško cesto je jasno, da je bila preobremenjena in dotrajana. Ravno na tem delu kjer je trenutno zaprta za promet je bila zaradi uničenega cestišča omejitev zmanjšana na 30km/h. Kakorkoli zaprtje ni rešitev ne za "oživitev" Koroške ceste, kot tudi ni rešitev za preobremenjenost mestnega jedra s prometom.
Moje mnenje je, da je zaradi tega "projekta", kot je v našem mestu že v navadi, nekdo mestno zaslužil. Kakšne dodane vrednosti pa mesto s tem žal ni pridobilo.
m0LN4r ::
Kaj pa je rešitev na preobremenjeni koroški? Kako bi se ti lotil? Koliko bi to stalo?
Mastno zaslužil bi v vsakem primeru nekdo, večji kot bi bil projekt, več bi.
Moje mnenje je, da je zaradi tega "projekta", kot je v našem mestu že v navadi, nekdo mestno zaslužil. Kakšne dodane vrednosti pa mesto s tem žal ni pridobilo.
Mastno zaslužil bi v vsakem primeru nekdo, večji kot bi bil projekt, več bi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
M.B. ::
Naj raje zaprejo Lent.
Kako si pobudniki predstavljajo manj onesnaževanja, če pa moraš narediti daljšo pot naokoli? Več vožnje = manj onesnaževanja?
Zmanjšanje onesnaževanja dosežeš tako da ne greš z avtom vendar z javnim prevozom/kolesom/peš. Kar pa pri nas zaenkrat še ni optimalno.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Greg91 ::
@m0LN4r Trenutno stanje rešitev sploh ni. Kako bi se lotil? Ni Maribor prvo mesto, ki je naletelo na ta problem. Lahko samo čez mejo pogledamo kako take stvari rešujejo. Ni nam pa potrebno izumljati tople vode kot jo izumljamo s Koroško cesto. Zagotovo bi stalo precej več kot ta "projekt" s katerim smo sredstva vrgli dobesedno proč. Ni cilj nekaj delat, samo zato, da lahko rečemo da se je delalo. Cilj je rešit problematiko.
Oprosti moja napaka - zaslužil bi moral dati v narekovaje.
@M.B. Točno! Niti približno ni optimalno.
Oprosti moja napaka - zaslužil bi moral dati v narekovaje.
@M.B. Točno! Niti približno ni optimalno.
m0LN4r ::
@greg91
Ne razumem še vedno, kako konkretno bi rešil situacijo koroške. Sory.
Sem pričakoval konkretni izvedljiv, realen primer za rešitev problematike koroške, ne za Farngasse, ampak koroške.
Ne razumem še vedno, kako konkretno bi rešil situacijo koroške. Sory.
Sem pričakoval konkretni izvedljiv, realen primer za rešitev problematike koroške, ne za Farngasse, ampak koroške.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Greg91 ::
@m0LN4r Ti oprostim. Jaz je ne bi, ker ni to moje področje. Sigurno pa lahko kot občan Maribora izpostavim slabosti, ki so posledice tega "projekta". Bi izpostavil tudi pozitivne pa se trenutno še niso pokazale, bi pa te prosil, da mi jih ti. Pa ne teh teoretičnih, praktične me zanimajo.
m0LN4r ::
Zle grem z veseljem po koroški z rolerji ali kolesom + ne rabim okna zapirat, ko je gužva. Fair enough?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Greg91 ::
Ne ni fair enough. To je egoistično... samo da je meni v redu, za drugo mi ni mar stil. Na ta način lahko čez teden dni zapremo lent pa še kako ulico. Se strinjam, da s tem načinom bi zmanjšali promet v centru mesta, samo ne pol jokat, zakaj je center prazen in zakaj se nič ne dogaja. Ne bom se ponavljal glede infrastrukture, itd.
Miha 333 ::
Naj raje zaprejo Lent.
Kako si pobudniki predstavljajo manj onesnaževanja, če pa moraš narediti daljšo pot naokoli? Več vožnje = manj onesnaževanja?
Zmanjšanje onesnaževanja dosežeš tako da ne greš z avtom vendar z javnim prevozom/kolesom/peš. Kar pa pri nas zaenkrat še ni optimalno.
Ne da ni optimalno, sploh ni možno, če v MB prideš z avtom (kar je ob pomanjkanju javnega prevoza edino smiselno). Kje je najbližje park+ride (parkiraj in se pelji) parkirišče? Najbližja izposojevalnica koles? Kako bi vse to pomagalo, če je pač tvoja tranzitna pot po Koroški cesti? Ni druge, kot da prevoziš večjo razdaljo in s tem več onesnažuješ.
Reševanja problema se je treba lotiti celostno. Ne pa tako, da nekdo reče, dajmo zapret tole cesto, pa da vidimo, kaj bo.
WarpedGone ::
Koroška cesta was long overdue. Potrebe gor ali dol, bisteni sta dve točki:
a) ali je cesta dorasla prometu?
b) obstajajo alternativne poti?
Odgovora sta jasna: ne in da.
Veliko prometa je šlo po koroški iz enstavnega razloga - navada. Ta se bo lepo preusmeril na novejše in prepustnejše ceste. Kjer obstajajo še nedokončnani plani ampak že tko kot je, je bolje kot koroška.
Kdor pa je imel po koroški optimalno pot, bo mogu najt drugo, alternativ je več kot ena.
Za lokalno dostavo bo pa promet še vedno dovoljen. Če slučajno ni, je treba koga na občini nataknit na kol ker ni naredu domače naloge.
a) ali je cesta dorasla prometu?
b) obstajajo alternativne poti?
Odgovora sta jasna: ne in da.
Veliko prometa je šlo po koroški iz enstavnega razloga - navada. Ta se bo lepo preusmeril na novejše in prepustnejše ceste. Kjer obstajajo še nedokončnani plani ampak že tko kot je, je bolje kot koroška.
Kdor pa je imel po koroški optimalno pot, bo mogu najt drugo, alternativ je več kot ena.
Za lokalno dostavo bo pa promet še vedno dovoljen. Če slučajno ni, je treba koga na občini nataknit na kol ker ni naredu domače naloge.
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
Ne ni fair enough. To je egoistično... samo da je meni v redu, za drugo mi ni mar stil. Na ta način lahko čez teden dni zapremo lent pa še kako ulico. Se strinjam, da s tem načinom bi zmanjšali promet v centru mesta, samo ne pol jokat, zakaj je center prazen in zakaj se nič ne dogaja. Ne bom se ponavljal glede infrastrukture, itd.
Gužva avtomobilov v vrsti, stiskanje kuplunge je dogajanje in ne egoizem?
Koroška cesta ni namenjena temu prometu, ki se je na njej odvijal, zato da folk išče bližnjice.
Koroški cesti? Ni druge, kot da prevoziš večjo razdaljo in s tem več onesnažuješ.
Veš kak daleč prideš na cesti (recimo proletarskih titova) v tem času, ko stojiš v 1. brzini v gužvi
od Prežihove do Ljubljanske? Ti povem, da zelo daleč.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Stari maček ::
Rezultat bolnega uma; Krekova ulica je bila danes popolnoma polna stoječih vozil od upravne enote naprej!
Greg91 ::
Gužva avtomobilov v vrsti, stiskanje kuplunge je dogajanje in ne egoizem?
Koroška cesta ni namenjena temu prometu, ki se je na njej odvijal, zato da folk išče bližnjice.
Se strinjam, Koroška cesta ni namenjena temu prometu, kot tudi ni trenutna prometna ureditev na Koroški rešitev tega problema, kar se kaže že dan po zaprtju.
Trololololol ::
Stari maček ::
WarpedGone je izjavil:
Koroška cesta was long overdue. Potrebe gor ali dol, bisteni sta dve točki:
a) ali je cesta dorasla prometu?
b) obstajajo alternativne poti?
Odgovora sta jasna: ne in da.
Veliko prometa je šlo po koroški iz enstavnega razloga - navada. Ta se bo lepo preusmeril na novejše in prepustnejše ceste. Kjer obstajajo še nedokončnani plani ampak že tko kot je, je bolje kot koroška.
Kdor pa je imel po koroški optimalno pot, bo mogu najt drugo, alternativ je več kot ena.
Za lokalno dostavo bo pa promet še vedno dovoljen. Če slučajno ni, je treba koga na občini nataknit na kol ker ni naredu domače naloge.
Odgovor je ne in ne. Danes sem na primer moral nekaj večjega pripeljat iz Prežihove do Maistrove. Po mnenju nekaterih bi moral čez Koroški most????
Vsakdo, ki razmišlja o zaprtju ene od dveh glavnih prometnih poti na levem bregu, je zrel za psihiatrijo!
Greg91 ::
@Stari maček ne se trudit, škoda energije da dopoveš ljudem. Glavno, da smo rešili problematiko Koroške ceste.
Miha 333 ::
Kaj pa bo, ko se zapreta za promet še stari most in Lent? Vsaj tak je še do nedavnega bil plan občine. Bo ta del postal mesto duhov?
no comment ::
m0LN4r ::
Folk se bo moral navadit, da center pač ni edina pot iz kamnice v košake/melje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Nagi Bator ::
Problem Koroske se bo hitro razresil, saj bo mariborske obcinarje srecala pamet.
Slisi se kot znanstvena fantastika, vendar, ko bosta Krekova in Mladinska zabasani s prometom,
vmes pa stoji neka, vsaj za obcinarje precej pomembna stavba ter bodo zaradi tega morali 20 minut prej v sluzbo,
doma pa jih bo popoldan tudi cakalo mrzlo kosilo, bo Koroška hop cop spet prevozna. Morda celo pred koncem septembra.
Slisi se kot znanstvena fantastika, vendar, ko bosta Krekova in Mladinska zabasani s prometom,
vmes pa stoji neka, vsaj za obcinarje precej pomembna stavba ter bodo zaradi tega morali 20 minut prej v sluzbo,
doma pa jih bo popoldan tudi cakalo mrzlo kosilo, bo Koroška hop cop spet prevozna. Morda celo pred koncem septembra.
blindb ::
Namesto 20 novih kroznih, naj raje porihtajo ceste, ki so v katastrofalnem stanju (za pikolovce: da, obstajajo nekatere svetle izjeme).
Kaj bojo resili s to zaprto cesto (ok, odprto za avtobuse) nimam pojma. Dokaj nov prireditveni prostor je trg Leona Stuklja. Koliko dni na leto je zapolnjen z ljudmi?
Cez vikende pa nikoli ni tako veliko ljudi na glavnem trgu, da bi se pokazala potreba se po dodatnem zaprtju ceste (razen kadar so demonstracije ;).
Glavni problem za guzvo na tej cesti so bili pa predvsem ljudje, ki so skakali kot kure brez glave cez prehod pri kroznem (glavni trg).
Ne, nisem uporabljal te doticne ceste vsak dan, ker sem se je izogibal zaradi rpej omenjenih razlogov (ljudje), se bo pa zapora le-te poznala na Krekovi in Mladinski, kjer pa je iz dneva v dan vecji kaos.
@Nagi Bator: razmisljava podobno. Upam da jih cim prej sreca pamet. Se pa bojim, da vecini tistih, ki so se odlocevali za to zaprtje, ni potrebno biti vsak dan na obcini ali UE ali pa ob tocno ob 8.00.
Zanimivo bi bilo tudi pogledati, kdo so lastniki stavb tam ob Koroski cesti in koliko jim bo zrasta nepremicninska vrednost ter koliko vec prometa bojo imeli Burek King in podobni zaradi te odlocitve.
Dodano:
po kateri alternativi lahko sedaj pridem iz Sentiljse do Gosposvetske (razen po Krekovi)?
Kaj bojo resili s to zaprto cesto (ok, odprto za avtobuse) nimam pojma. Dokaj nov prireditveni prostor je trg Leona Stuklja. Koliko dni na leto je zapolnjen z ljudmi?
Cez vikende pa nikoli ni tako veliko ljudi na glavnem trgu, da bi se pokazala potreba se po dodatnem zaprtju ceste (razen kadar so demonstracije ;).
Glavni problem za guzvo na tej cesti so bili pa predvsem ljudje, ki so skakali kot kure brez glave cez prehod pri kroznem (glavni trg).
Ne, nisem uporabljal te doticne ceste vsak dan, ker sem se je izogibal zaradi rpej omenjenih razlogov (ljudje), se bo pa zapora le-te poznala na Krekovi in Mladinski, kjer pa je iz dneva v dan vecji kaos.
@Nagi Bator: razmisljava podobno. Upam da jih cim prej sreca pamet. Se pa bojim, da vecini tistih, ki so se odlocevali za to zaprtje, ni potrebno biti vsak dan na obcini ali UE ali pa ob tocno ob 8.00.
Zanimivo bi bilo tudi pogledati, kdo so lastniki stavb tam ob Koroski cesti in koliko jim bo zrasta nepremicninska vrednost ter koliko vec prometa bojo imeli Burek King in podobni zaradi te odlocitve.
Dodano:
po kateri alternativi lahko sedaj pridem iz Sentiljse do Gosposvetske (razen po Krekovi)?
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blindb ()
Stari maček ::
Baje ima svoje debele prste vmes novi lastnik bivšega lokala Koper. Pač rabi vrtni prostor, pa je najbolj elegantna rešitev zaprtje Koroške.
Miha 333 ::
po kateri alternativi lahko sedaj pridem iz Sentiljse do Gosposvetske (razen po Krekovi)?
Nisi zgoraj prebral, da pojdi peš ali s kolesom?
Sicer pa:
Skozi Lent ali pa Glavni most, Valvasorjeva, Koroški most.
Ko bo Glavni most zaprt pa Titova, Tržaška, Proletarskih brigad, Koroški most.
Zelo časovno učinkovito in okolju prijazno.
m0LN4r ::
Ko bo Glavni most zaprt pa Titova, Tržaška, Proletarskih brigad, Koroški most.
Zelo časovno učinkovito in okolju prijazno.
No me zanima, kako hitro prideš po omenjeni poti okoli in kako dolgo rabiš v 1. prestavi v tisti gužvi, da narediš to relacijo A-B.
Ajd pa 20% vas lahko gre po mladinski in krekovi, če se radi vozite 30, čez mesto in si ogledujete staromeščanske fasade.
Verjamem, da se na zgornji relaciji neboš vozil manj kak 70 in tudi na zeleni val boš najverjetneje prišel.
V hervisu majo včasih akcijo 2+1 gratis, velja tudi za kolesa.
Iz prve roke vem, da smo se na dostavi izogibali tej koroški točno ob določenih urah, ker se enostavno ni splačalo, tam drkat, razen če nisi mel nič za furat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
blindb ::
po kateri alternativi lahko sedaj pridem iz Sentiljse do Gosposvetske (razen po Krekovi)?
Nisi zgoraj prebral, da pojdi peš ali s kolesom?
Sicer pa:
Skozi Lent ali pa Glavni most, Valvasorjeva, Koroški most.
Ko bo Glavni most zaprt pa Titova, Tržaška, Proletarskih brigad, Koroški most.
Zelo časovno učinkovito in okolju prijazno.
Daj ti meni povej, kako naj grem z biciklom ali pes vsak dan v Graz in nazaj? Taksne pametne odgovore in ideje lahko zadrzis zase.
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
m0LN4r ::
Maš samo eno cesto od doma do graca, pol je težko ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
blindb ::
Maš samo eno cesto od doma do graca, pol je težko ja.
Imas kaksno pametno alternativo? Gosposvetska c. 43 - Graz? Upostevaj cas voznje in razdaljo ter zasedenost cest ob dolocenih urah.
Po 3 letih testiranja vseh moznih variant je
Gosposvetska - Strossmayerjeva - Mladinska - Maistrova - Kersnikova - Partizanska - Meljska - hitra cesta... tja in
hitra cesta - Meljska - Partizanska - Presernova - Razlagova - Krekova - Strossmayerejva - Gosposvetska
bila se najbolj ucinkovita varianta.
Sedaj bodo Krekova in Mladinska se bolj obremenjene. Da ne omenjam preozkih parkirplacev ob njih, jutranjih solarjev, ki skacejo iz avtomobilov itd.
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
m0LN4r ::
No pa boš se lahko bunil, ko boš rabil več kak 20 minut do partizanske, ker tam greš ali levo ali desno po želji.
Ali pa se ljudje navadijo, da ne grejo vsi točno isto minuto na cesto pa vsak z svojim avtom, čez ta mali center.
Drugje so še večji kilometri neprevozni, zaprti, omejeni z pešconami in večjim prometom pa funkcionira.
Se ti ne zdi, da bi grajski center mesta, kar ga je še ostalo prilagajali enim par voznikom egoistično?
Oz. kolko ljudi se vozi tam za brez veze? Verjetno niso vsi ki tam gužvo delajo v podobni situaciji, kot ti?
Če jih je res 100% samo zato tam gužvo delat bo treba it na občino s to informacijo.
Pač jaz ne vidim realne opcije, da vam zgradijo hitro cesto ali pa tunel od Kamnice do Košakov preko Kalvarije in Ribniškega sela.
Ali pa se ljudje navadijo, da ne grejo vsi točno isto minuto na cesto pa vsak z svojim avtom, čez ta mali center.
Drugje so še večji kilometri neprevozni, zaprti, omejeni z pešconami in večjim prometom pa funkcionira.
Se ti ne zdi, da bi grajski center mesta, kar ga je še ostalo prilagajali enim par voznikom egoistično?
Oz. kolko ljudi se vozi tam za brez veze? Verjetno niso vsi ki tam gužvo delajo v podobni situaciji, kot ti?
Če jih je res 100% samo zato tam gužvo delat bo treba it na občino s to informacijo.
Pač jaz ne vidim realne opcije, da vam zgradijo hitro cesto ali pa tunel od Kamnice do Košakov preko Kalvarije in Ribniškega sela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
blindb ::
Se ti ne zdi, da bi grajski center mesta, kar ga je še ostalo prilagajali enim par voznikom egoistično?
Mislim da ne bom izgubil vec casa le jaz, zaradi te nove ureditve.
Egoisticno? Kdo je pa mene vprasal ce se strinjam z zaprtjem? Torej lahko recemo, da je bila odlocitev sprejeta egoisticno iz strani komisije, ki je to podpisala.
Pa ne bom o tem vec. Se bomo ze prilagodili in potrpeli, saj so nas tako naucili. je pa zanimivo, da sedaj ni nobenih protestov, kot so bili pred parimi leti.
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
m0LN4r ::
Pač malo čakanja in prilagoditve, za teh 1000x500m ovire (centra), dokler nebo hitre ceste, avtoceste ali pa tunel od Kamnice do Košakov
Po eni strani je dobro, da center ni 100x večji, kot je. (10.000x5000m kot kje drugje)
Po eni strani je dobro, da center ni 100x večji, kot je. (10.000x5000m kot kje drugje)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
damjan1980 ::
Brali smo apokalipticne napovedi, ,,strokovnjaki" so napovedovali kolaps,..., tresla se je gora, rodila se je mis. Vceraj je bil prvi dan popolne zapore, neke blazne tragedije ni bilo. Studija je predvidevala, da se bodo navade voznikov morale spremenit. In se tudi bodo, ker smo v to prisiljeni. To bi se naj zgodilo v prvih 14 dneh po zapori.
Moje opazanje: danes zjutraj v konici po Mladinski do kolodvora, mogoce max 20% vec prometa. Vceraj popoldne Krekova levi pas za zavijanje levo proti trznici konkretno zabasan. Vsak, ki je stal v tej koloni vceraj, bo verjetno premislil o alternativi.
Ideja je, da se veliko prometa preusmeri na desni breg. Tam je cest na pretek, ki so vse precej boljse, kot te 3 na levem bregu. S tem se bo promet v centru zmanjsal, kar lahko vsi samo pozdravljamo. Velikim bo potrebno v glavo vcepit, da se za preckanje centra, npr. iz smeri Kamnice proti hitri cesti, veliko bolj splaca uporabit desni breg Drave.
Sem pa opazil en kiks pri tem eksperimentu. Noben ni uposteval, da se s 1.10. promet v mestu opazno poveca, ko navali studentarija.
En boljsih ukrepov je bil, ko so celotni center naredili placljiv za parkiranje. Promet se je opazno zmanjsal, ker vec ni bilo krozenja pri iskanju brezplacnega parkiranja, mnogi so bili prisiljeni parkirati izven centra. Spremenili so svoje navade in preziveli. Ring a bell?
Kot prebivalec centra bi se jaz zadeve lotil radikalno: placljivo parkiranje vec ali manj vsepovsod po levem bregu. Ker vse stanovalske soseske so napolnjene z avtomobili tistih, ki iscejo brezplacen parking. Veliko zaposlenih v centru, se vec studentov.
Potem pa se zradirat po eno linijo parkinga od ljudskega vrta do kolodvora v obe smeri in naredit kolesarske steze.
Na tej tocki se vedno potem rece, da potrebujemo ob robu mesta parking. Enega imamo. Ob hitro cesti, v Melju pred Martinom Krpanom. Tukaj mnoge skoraj zadane infarkt, ker to pomeni 10-15 min pes hoje do centra. No da vam povem, mnoge pa ne zadane infarkt. Ta parking je lepo zaseden vsak dan in opazen je neprestan tok pescev iz te smeri proti centru in nazaj. Torej vse se da. Ce ne drugace, s prisilo.
Moje opazanje: danes zjutraj v konici po Mladinski do kolodvora, mogoce max 20% vec prometa. Vceraj popoldne Krekova levi pas za zavijanje levo proti trznici konkretno zabasan. Vsak, ki je stal v tej koloni vceraj, bo verjetno premislil o alternativi.
Ideja je, da se veliko prometa preusmeri na desni breg. Tam je cest na pretek, ki so vse precej boljse, kot te 3 na levem bregu. S tem se bo promet v centru zmanjsal, kar lahko vsi samo pozdravljamo. Velikim bo potrebno v glavo vcepit, da se za preckanje centra, npr. iz smeri Kamnice proti hitri cesti, veliko bolj splaca uporabit desni breg Drave.
Sem pa opazil en kiks pri tem eksperimentu. Noben ni uposteval, da se s 1.10. promet v mestu opazno poveca, ko navali studentarija.
En boljsih ukrepov je bil, ko so celotni center naredili placljiv za parkiranje. Promet se je opazno zmanjsal, ker vec ni bilo krozenja pri iskanju brezplacnega parkiranja, mnogi so bili prisiljeni parkirati izven centra. Spremenili so svoje navade in preziveli. Ring a bell?
Kot prebivalec centra bi se jaz zadeve lotil radikalno: placljivo parkiranje vec ali manj vsepovsod po levem bregu. Ker vse stanovalske soseske so napolnjene z avtomobili tistih, ki iscejo brezplacen parking. Veliko zaposlenih v centru, se vec studentov.
Potem pa se zradirat po eno linijo parkinga od ljudskega vrta do kolodvora v obe smeri in naredit kolesarske steze.
Na tej tocki se vedno potem rece, da potrebujemo ob robu mesta parking. Enega imamo. Ob hitro cesti, v Melju pred Martinom Krpanom. Tukaj mnoge skoraj zadane infarkt, ker to pomeni 10-15 min pes hoje do centra. No da vam povem, mnoge pa ne zadane infarkt. Ta parking je lepo zaseden vsak dan in opazen je neprestan tok pescev iz te smeri proti centru in nazaj. Torej vse se da. Ce ne drugace, s prisilo.
radiokills ::
Ne ni fair enough. To je egoistično... samo da je meni v redu, za drugo mi ni mar stil. Na ta način lahko čez teden dni zapremo lent pa še kako ulico. Se strinjam, da s tem načinom bi zmanjšali promet v centru mesta, samo ne pol jokat, zakaj je center prazen in zakaj se nič ne dogaja. Ne bom se ponavljal glede infrastrukture, itd.
Jep, kar poglej LJ, od kar ni več prometa v strogem centru je le-ta postal pravo mesto duhov. Nikjer nikogar.
m0LN4r ::
@damjan1980
Mamo tudi en kup garažnih v centru, samo je treba plačat luksus.
A ti misliš, ker bo zdaj koroška enosmerna in je bilo na njej dnevo nekaj tisoč avtov, da bo zaradi tega mesto duhov?
lol
ti ki se tam dnevno gužvajo, niti eden ni namenjen v center... v vednost.
Popravek:
verjetno si mislil, avtogužvališče duhov
poglej trg leona štuklja, veliko ljudi je tam in veliko ljudi prečka trg z alternativo ala peš, kolesom, rolerji skejtom pa še organiziraš lahko stvari z lahkoto, ni nobeno mesto duhov, prej obratno
Da bi pa zdaj to cesto odprli (bivšo partizansko bližnjico) pa bi mel spet samo tisoče avtov nabasano v gužvi pa nobenega človeka tam.
Mamo tudi en kup garažnih v centru, samo je treba plačat luksus.
Jep, kar poglej LJ, od kar ni več prometa v strogem centru je le-ta postal pravo mesto duhov. Nikjer nikogar.
A ti misliš, ker bo zdaj koroška enosmerna in je bilo na njej dnevo nekaj tisoč avtov, da bo zaradi tega mesto duhov?
lol
ti ki se tam dnevno gužvajo, niti eden ni namenjen v center... v vednost.
Popravek:
verjetno si mislil, avtogužvališče duhov
poglej trg leona štuklja, veliko ljudi je tam in veliko ljudi prečka trg z alternativo ala peš, kolesom, rolerji skejtom pa še organiziraš lahko stvari z lahkoto, ni nobeno mesto duhov, prej obratno
Da bi pa zdaj to cesto odprli (bivšo partizansko bližnjico) pa bi mel spet samo tisoče avtov nabasano v gužvi pa nobenega človeka tam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
radiokills ::
Ne vem kje točno živiš, ampak res, poglej enkrat center LJ od kar so prepovedali promet. Najbolje kako soboto dopoldne. Ni žive duše, kakšen cucek sem pa tja luta, lokali so vsi propadli, ker noče nihče več tja če ne more blizu parkirat. Police v trgovinah so več ali manj prazne, kombi od mercatorja pač ne more do njih, pol pa trgovke šibajo z vozički do Tivolske, da lahko vsaj kruh pripeljejo do trgovine. Štala pač.
WarpedGone ::
Vsak je svoje (ne) sreče kovač. Js zaprtja centra ne obžalujem. Me prej ni blo tam veliko, odkar se ne morm niti blizu pripeljat, me je tam še manj (nič sploh). Če lokal nima možnosti normalnega dovoza z avtomobilom, je pač svoje stranke omejil na tiste, ki tja (lahko) pridejo peš. Js med njimi nism.
Moja al njihova izguba? Stvar statistike, js pač grem tja, kamor se lahk pripeljem in zraven parkiram.
Moja al njihova izguba? Stvar statistike, js pač grem tja, kamor se lahk pripeljem in zraven parkiram.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | FERI - Kje parkirati?Oddelek: Loža | 6695 (3300) | seba-beba |
» | Cona 30 - Center MariborOddelek: Na cesti | 7734 (6120) | damjan1980 |
» | Zastonj parking v okolici FERIOddelek: Na cesti | 4079 (3569) | m0LN4r |
» | Mariborska okoljska cona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 24978 (21593) | floyd1 |
» | Maribor Beda od mesta? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 32755 (28167) | MisterR |