Forum » Na cesti » Omejitev kolesa z motorjem na 25kmh
Omejitev kolesa z motorjem na 25kmh
Chaoswiz ::
Živjo, a mogoče kdo ve ali se da v kolo z motorjem (Piaggio grillo) vstaviti električno blokado in če je to sploh mogoče?
Motor je ameriško obnovljen in "fejst" leti. To pa zarad "plavih" razlogov ni vredu.
LP, Wizz
Motor je ameriško obnovljen in "fejst" leti. To pa zarad "plavih" razlogov ni vredu.
LP, Wizz
- spremenilo: Chaoswiz ()
konspirator ::
Sama blokada ne bo dovolj, potrebno bo še homologacija.
Lahko daš tudi mehansko blokado v začetku izpuha.
Lahko daš tudi mehansko blokado v začetku izpuha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
Chaoswiz ::
Hvala za odgovor, homologacija nebo problem, kot si napisal konspirator, za čas testiranja lahko vgradim mehansko blokado. Imel bi pa el. blokado če je to sploh mogoče, ker verjetno za motorček ni vredu če ima končno hitrost 70, jaz dam pa podložko noter v auspuh da gre 25
msjr ::
O, bo problem, ker homologacija ni tehnični pregled ampak bolj obsežna zadeva.
Več o tem sem napisal: https://slo-tech.com/forum/t473924/p414...
Več o tem sem napisal: https://slo-tech.com/forum/t473924/p414...
loveJDM ::
NE moreš homologirat motorja ki ni v osnovi v dveh verzijah na voljo,25 in 45...Ne bo šlo.
Če pa že siliš z glavo skoz zid pa vzemi dol zracni filter in polovico priklopa prelepis z ducktapom ali pa v cev potisnes v rolado zvit karton in pritrdis airbox nazaj gor in to je to..Najlažje ti je zmanjšat pretok zraka ker ne more it nič narobe+v 5 min maš nareto če nimaš dveh levih rok.Premer na karburatorju je verjetno 30-35mm,za 25km/h zmanjšaj dotok za vsaj polovico oz. sej preizkusiš.Mogoče ideja kako najlažje pa za večkratno odporabo naredit: vzami pokrovček od bonbonov cedevita v tistem "lončku" in not navrtaj za začetek 3luknje fi6 potem pa samo daj v fergazer od zadaj ker direkt paše not.
Če pa že siliš z glavo skoz zid pa vzemi dol zracni filter in polovico priklopa prelepis z ducktapom ali pa v cev potisnes v rolado zvit karton in pritrdis airbox nazaj gor in to je to..Najlažje ti je zmanjšat pretok zraka ker ne more it nič narobe+v 5 min maš nareto če nimaš dveh levih rok.Premer na karburatorju je verjetno 30-35mm,za 25km/h zmanjšaj dotok za vsaj polovico oz. sej preizkusiš.Mogoče ideja kako najlažje pa za večkratno odporabo naredit: vzami pokrovček od bonbonov cedevita v tistem "lončku" in not navrtaj za začetek 3luknje fi6 potem pa samo daj v fergazer od zadaj ker direkt paše not.
St235 ::
Hvala za odgovor, homologacija nebo problem, kot si napisal konspirator, za čas testiranja lahko vgradim mehansko blokado. Imel bi pa el. blokado če je to sploh mogoče, ker verjetno za motorček ni vredu če ima končno hitrost 70, jaz dam pa podložko noter v auspuh da gre 25
Po kaki logiki homologacija ne bo problem?
Vikking ::
Homologacija bo problem, ker sam ne bo smel nič posegati v motor in mu zmanjševati moči.
Za zmanjšanje moči in hitrosti, je potrebno vgraditi HOMOLOGIRAN del (spremni papirji zraven dela), vgraditi pa ga mora POOBLAŠČENI IZVAJALEC (ki ima certifikat za vgrajevanje). Brez tega je homologacija takorekoč nemogoča.
Imaš podjetja ki se ukvarjajo s tem, torej pridobijo del z potrebnimi papirji, ter strokovno vgradijo, za kar ima oseba ki je to vgradila seveda pridobljen certifikat. Pri novejši motorjih in skuterji, je ponavadi veliko ceneje, ker je vse na voljo in znano. Kot pri 20 let starih garah.
Torej zmanjšaj moč "sam doma", pomeni da ne boš nič homologiral.
Če kupuješ star moped, naj ima prometno, kjer je jasno navedno. Torej je že proizvajalec takrat motor homologiral. Ali pa kupiš takšneg akjer je že posameznik za star moped zmetal denar za homologacijo. Seveda, tak motor potem ne stane 2kofeta ampak več, logično.
Pa ne pozabi moped homologiran za do 25km/h, torej ne potrebuješ čelade in izpita, spada med takorekoč kolesa in po zakonu spada na kolesarsko stezo.
Za zmanjšanje moči in hitrosti, je potrebno vgraditi HOMOLOGIRAN del (spremni papirji zraven dela), vgraditi pa ga mora POOBLAŠČENI IZVAJALEC (ki ima certifikat za vgrajevanje). Brez tega je homologacija takorekoč nemogoča.
Imaš podjetja ki se ukvarjajo s tem, torej pridobijo del z potrebnimi papirji, ter strokovno vgradijo, za kar ima oseba ki je to vgradila seveda pridobljen certifikat. Pri novejši motorjih in skuterji, je ponavadi veliko ceneje, ker je vse na voljo in znano. Kot pri 20 let starih garah.
Torej zmanjšaj moč "sam doma", pomeni da ne boš nič homologiral.
Če kupuješ star moped, naj ima prometno, kjer je jasno navedno. Torej je že proizvajalec takrat motor homologiral. Ali pa kupiš takšneg akjer je že posameznik za star moped zmetal denar za homologacijo. Seveda, tak motor potem ne stane 2kofeta ampak več, logično.
Pa ne pozabi moped homologiran za do 25km/h, torej ne potrebuješ čelade in izpita, spada med takorekoč kolesa in po zakonu spada na kolesarsko stezo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Chaoswiz ::
Prodajalec mi je dal papirje zraven da gre moped 25, samo so italjanski in to naj bi bilo potrebno le podaljšati. Med tem časom je bil predelan, barvan, menjan izpušni sistem. Sepravi če ga spet zablokiram kot je rekel malossi85: "vzemi dol zracni filter in polovico priklopa prelepis z ducktapom ali pa v cev potisnes v rolado zvit karton in pritrdis airbox nazaj gor in to je to" in dam na tehničnega a bi to šlo skos?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chaoswiz ()
laguna1 ::
Pozdravljeni
Mene pa zanima, zakaj se pa omenjeni motor ne da registrirat oz. spremenit iz 25 na 45 km, torej ga registrirati ob zamenjavi blokade, v ponudbi sta oba modela, torej tako 25 km kot 45 km.
Povezava:
http://www.motostar.si/component/spider...
LP
Mene pa zanima, zakaj se pa omenjeni motor ne da registrirat oz. spremenit iz 25 na 45 km, torej ga registrirati ob zamenjavi blokade, v ponudbi sta oba modela, torej tako 25 km kot 45 km.
Povezava:
http://www.motostar.si/component/spider...
LP
Vikking ::
Nima homologacije za slovenski trg. Zato pa so tisti kitajski štirikolesniki in skuterji poceni, ker jih ne moreš spraviti v promet (beri: registrirati).
za 25km/h ni potrebna registracija, kaj od papirja dobiš zraven, da lahko policistu pokažeš, da vozilo ustreza kolesu s pomožnim motorjem, pa nevem.
za 25km/h ni potrebna registracija, kaj od papirja dobiš zraven, da lahko policistu pokažeš, da vozilo ustreza kolesu s pomožnim motorjem, pa nevem.
Anej ::
Mene zanima kaj morem use narediti da zablokiram motor in 50 na 25 in koliko to stane? gilera stalker gre 80na h js bi zelel samo dobiti rdečo tablico za 25 zaradi policije
Ales ::
fikus_ ::
Pokliči LPP homologacije ali RTI MB, ti bodo iz prve povedali, kaj se da.
http://tp.lpp.si/index.php?action=posto...
https://www.rti.si/kontakt/
http://tp.lpp.si/index.php?action=posto...
https://www.rti.si/kontakt/
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
cvekxoto ::
Pozdravljeni,
imam skuter Piaggio Typhoon 2009, ki je trenutno odblokiran in vre tam 65km/h in me zanimo koliko stane montiranje blokade, homologacija na 25km/h?
Lp
imam skuter Piaggio Typhoon 2009, ki je trenutno odblokiran in vre tam 65km/h in me zanimo koliko stane montiranje blokade, homologacija na 25km/h?
Lp
msjr ::
Na AMZS lepo piše postopek: https://www.amzs.si/registracija-mopeda
Če originalno ni bil homologiran na 25 km/h pa bo problem, kot sem napisal: https://slo-tech.com/forum/t473924/p414...
Če originalno ni bil homologiran na 25 km/h pa bo problem, kot sem napisal: https://slo-tech.com/forum/t473924/p414...
Slopek ::
Bom kar v tej temi vprašal.
Sin hoče kupiti nek skuter letnik 2017. Vse ok, ampak ta skuter ima vgrajeno stikalo, da lahko preklapljaš med 25 in 45. Načeloma me to ne moti, ampak kako pa je s tem na tehničnem pregledu? Res gre skozi? Gre to za nek skrit gumb, al kako?
Sin hoče kupiti nek skuter letnik 2017. Vse ok, ampak ta skuter ima vgrajeno stikalo, da lahko preklapljaš med 25 in 45. Načeloma me to ne moti, ampak kako pa je s tem na tehničnem pregledu? Res gre skozi? Gre to za nek skrit gumb, al kako?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Ghost7 ::
Bom kar v tej temi vprašal.
Sin hoče kupiti nek skuter letnik 2017. Vse ok, ampak ta skuter ima vgrajeno stikalo, da lahko preklapljaš med 25 in 45. Načeloma me to ne moti, ampak kako pa je s tem na tehničnem pregledu? Res gre skozi? Gre to za nek skrit gumb, al kako?
Zelo verjetno. To ni legalno je pa uporabno za goljufanje, da ni treba registracije. Uradno gre 25, na tehničnem gre 25, sicer pa max kar lahko. Če te dobi policist na radar bo pa težko palamudit, sej gre samo 25.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Ales ::
Bom kar v tej temi vprašal.
Sin hoče kupiti nek skuter letnik 2017. Vse ok, ampak ta skuter ima vgrajeno stikalo, da lahko preklapljaš med 25 in 45. Načeloma me to ne moti, ampak kako pa je s tem na tehničnem pregledu? Res gre skozi? Gre to za nek skrit gumb, al kako?
Razen stikala preveri še za za koliko km/h so narejene zavore...
boogle ::
Hej, pom kar to temo uporabil... torej kupujem prvi skuter omejen na 25. Včeraj sem bil na ogledu enega 3 leta rabljenega in pri testni vožnji ugotovil, da gre po števcu dobrih 30kmh navkljub "tovarniški blokadi, ki se je ni odstanjevalo". To mi je malo čudno a ok, tudi v avtu števci kažejo malo več kot npr gps. Ker bo konkretni moped imel prvi tehnični čez eno leto (po 4ih letih), me zanima ali se na tehničnem pregledu dejansko preveri blokada hitrosti (testna vožnja, na kolesnih rolerjih kot zavore?) in bi bil to problem, če gre 30+kmh?
Hvala in LP!
Hvala in LP!
fikus_ ::
Na "rolerjih" večina skuterjev gre čez, ker vrti samo "rolerje", zračnega upora pa ni.
To zaposleni tam vedo in pustijo nekaj čez. Koliko???
To zaposleni tam vedo in pustijo nekaj čez. Koliko???
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | TomosOddelek: Na cesti | 5572 (337) | val46 |
⊘ | Skuter nad 25km/hOddelek: Loža | 1799 (1297) | predi |
» | Skuter 25 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19913 (1768) | predi |
» | PIaggio ciao in ustreznost za vožnjo brez vozniškega dovoljenjaOddelek: Na cesti | 21166 (10344) | konspirator |
» | Motor pod 50ccmOddelek: Na cesti | 1184 (1023) | msjr |