Forum » Na cesti » Homologacija, registracija, zavarovanje samogradnje
Homologacija, registracija, zavarovanje samogradnje
Siddh ::
Čez počitnice razmišljam, da bi naredil majhen štirikolesnik, buggy z deli, ki mi ležijo doma. Motor bi bil 50ccm dvotaktni od mopeda ali 140ccm 4-taktni.
Tako na splošno me zanima, če bi uporabil 50ccm motor, če bi ga lahko kako homologiral za kategorijo AM. Če je kdo mogoče samogradnjo spravil na cesto me zanima kakšen je postopek in kje so največje težave, ter kakšni so stroški, vsaj okvirno. Če bodo stroški preveliki bom pač pustil zadevo brez homologacije.
Tako na splošno me zanima, če bi uporabil 50ccm motor, če bi ga lahko kako homologiral za kategorijo AM. Če je kdo mogoče samogradnjo spravil na cesto me zanima kakšen je postopek in kje so največje težave, ter kakšni so stroški, vsaj okvirno. Če bodo stroški preveliki bom pač pustil zadevo brez homologacije.
GTX970 ::
Googlaj "samogradnje Homologacija".
Nisi prvi, ki se je tega spomnil.
Žal živiš v napačni državi.
Ko boš spravil kaj takega legalno v promet, javi:
tl;dr
Nisi prvi, ki se je tega spomnil.
Žal živiš v napačni državi.
Ko boš spravil kaj takega legalno v promet, javi:
tl;dr
Glede homologacije samogradnje pri nas: teoretično možno, praktično nemogoče. Nisi problem ti ampak inštitucije, ki bi morale stvar požegnat - nimajo niti ene strokovno usposobljene osebe, ki bi se upala podpisat na frišen papir da je stvar OK.
Imajo le birokrate, ki znajo na fotokopircu skopirat takšen papir podpisan nekje v tujini in rečt da velja tudi pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
fikus_ ::
"Glede homologacije samogradnje pri nas: teoretično možno, praktično nemogoče. Nisi problem ti ampak inštitucije, ki bi morale stvar požegnat - nimajo niti ene strokovno usposobljene osebe, ki bi se upala podpisat na frišen papir da je stvar OK.
Imajo le birokrate, ki znajo na fotokopircu skopirat takšen papir podpisan nekje v tujini in rečt da velja tudi pri nas."
To je dober opis dejanskega stanja pri nas. Če boš uporabil dele, ki ti ležijo doma, pozabi na homologacijo. Najlažje je, da imaš račune in tehnično dokumentacijo za vsak del, ki ga vgradiš. Po možnosti mora na teh. dokumentaciji pisati, da je namenjeno za nadaljno vgradnjo(npr. za izpušni lonec, da je namenjen za neko vozilo, tedaj nimaš problemov)
Poleg tega kot fizična oseba težje spelješ papirologijo skoz.
Imajo le birokrate, ki znajo na fotokopircu skopirat takšen papir podpisan nekje v tujini in rečt da velja tudi pri nas."
To je dober opis dejanskega stanja pri nas. Če boš uporabil dele, ki ti ležijo doma, pozabi na homologacijo. Najlažje je, da imaš račune in tehnično dokumentacijo za vsak del, ki ga vgradiš. Po možnosti mora na teh. dokumentaciji pisati, da je namenjeno za nadaljno vgradnjo(npr. za izpušni lonec, da je namenjen za neko vozilo, tedaj nimaš problemov)
Poleg tega kot fizična oseba težje spelješ papirologijo skoz.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | moped (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17363 (5122) | woroh4 |
» | PIaggio ciao in ustreznost za vožnjo brez vozniškega dovoljenjaOddelek: Na cesti | 21053 (10231) | konspirator |
» | Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14741 (13388) | borisk |
» | Vožnja z oklepnikom?Oddelek: Na cesti | 3946 (2547) | gruntfürmich |
» | Vprašanje o homologacijiOddelek: Loža | 7052 (6515) | kalko |