Forum » Omrežja in internet » justbeamit za osebni server
justbeamit za osebni server
sumoborac ::
Torej... Iščem kakšno pametno website zadevo, da lahko drag&drop priponko in dobim link, samo da bo zadeva tekla na lastnem strežniku (LAMP env), UI princip kot justbeamit in ostale transfer zadeve. Neobvezna želja je povezava z AmazonS3 sistemom, saj priponke konstantno naraščajo (10-50MB / dan).
Kakšen predlog?
Kakšen predlog?
Prid sm al pa tm ostan...
sumoborac ::
16k za nek sistem za upload fileov (aka shrani.najdi.si samo da privat) za mejhno firmo ne vidim poante.
OwnCloud je sync sistem, katerega ne potrebujem (plus prevelik za tako enostavno stvar).
Da razlozim bolje kaj in zakaj:
Na firmi prehajamo na JIRA service desk, ker ustreza nasemu sistemu delovanja. Glavni problem so priponke, ki se ne posljejo po mailu, ampak se je potrebno prijavit na portal in jih downloadat tam.
Posledično je ideja, da bi imeli neki light-UI, v katerega bi drag&drop datoteko, ter dobili link za kopirat, katerega bi prilimali v email.
V najslabšem primeru bom nekaj na hitro sam skupaj sestavil, ampak sem 99% da nekaj podobnega že kje obstaja, samo trenutno ne znam poiskati.
OwnCloud je sync sistem, katerega ne potrebujem (plus prevelik za tako enostavno stvar).
Da razlozim bolje kaj in zakaj:
Na firmi prehajamo na JIRA service desk, ker ustreza nasemu sistemu delovanja. Glavni problem so priponke, ki se ne posljejo po mailu, ampak se je potrebno prijavit na portal in jih downloadat tam.
Posledično je ideja, da bi imeli neki light-UI, v katerega bi drag&drop datoteko, ter dobili link za kopirat, katerega bi prilimali v email.
V najslabšem primeru bom nekaj na hitro sam skupaj sestavil, ampak sem 99% da nekaj podobnega že kje obstaja, samo trenutno ne znam poiskati.
Prid sm al pa tm ostan...
SeMiNeSanja ::
Jasno, da je 16k overkill za malo podjetje, še v kakšnem malo večjem taka investicija ni 'kar tako'.
Drugače točno to, kar opisuješ, dela proizvod, ki se imenjuje 'FileShot', za katerega pa ti ta hip ne vem povedati ceno - ampak to tudi ni bistveno, ker se tudi ta nahaja v rangu nekje okoli 20k za 250 uporabnikov (50k za 1000 uporabnikov)...
Bistveno ugodnejšo ceno ima "LiquidFiles". Pride tam nekje okoli $800/leto za 100 uporabnikov, unlimited licenca pa $2000/leto. Če je ta cenovni razred sprejemljiv, bi si naložil demo verzijo (virtualko) in jo preizkusil, če vam ustreza.
Morda stric Google ve še za kakšno drugo alternativo....
Drugače točno to, kar opisuješ, dela proizvod, ki se imenjuje 'FileShot', za katerega pa ti ta hip ne vem povedati ceno - ampak to tudi ni bistveno, ker se tudi ta nahaja v rangu nekje okoli 20k za 250 uporabnikov (50k za 1000 uporabnikov)...
Bistveno ugodnejšo ceno ima "LiquidFiles". Pride tam nekje okoli $800/leto za 100 uporabnikov, unlimited licenca pa $2000/leto. Če je ta cenovni razred sprejemljiv, bi si naložil demo verzijo (virtualko) in jo preizkusil, če vam ustreza.
Morda stric Google ve še za kakšno drugo alternativo....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
Miha 333 ::
sumoborac ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Jasno, da je 16k overkill za malo podjetje, še v kakšnem malo večjem taka investicija ni 'kar tako'.
Drugače točno to, kar opisuješ, dela proizvod, ki se imenjuje 'FileShot', za katerega pa ti ta hip ne vem povedati ceno - ampak to tudi ni bistveno, ker se tudi ta nahaja v rangu nekje okoli 20k za 250 uporabnikov (50k za 1000 uporabnikov)...
Bistveno ugodnejšo ceno ima "LiquidFiles". Pride tam nekje okoli $800/leto za 100 uporabnikov, unlimited licenca pa $2000/leto. Če je ta cenovni razred sprejemljiv, bi si naložil demo verzijo (virtualko) in jo preizkusil, če vam ustreza.
Morda stric Google ve še za kakšno drugo alternativo....
Oboje je bolj za sharing med ekipami. Jst potrebujem samo nek simple princip za upload datotek in generiranje linkov, da lahko te linke posljem v komentarju. One-way-sharing. Če uporabnik pošlje priponko, se zadeva doda ticketu, kar ni problema.
Prid sm al pa tm ostan...
sandmat ::
Posledično je ideja, da bi imeli neki light-UI, v katerega bi drag&drop datoteko, ter dobili link za kopirat, katerega bi prilimali v email.
Dropbox zna to z extensionom za chrome in gmailom. Na voljo ne glede na tip paketa (free, plačljiv)
https://www.dropbox.com/help/8807
Clicking this icon will bring up a pop-up window showing all of your Dropbox files. Simply select the one you’d like to share, and a shared link will appear in the body of the email. While this will look like an attachment, it’s in fact only a shared link, meaning no slow-down in sending emails, and no space limitations in your inbox.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
sumoborac ::
Kaj pa PaKnPost Pro?
Preveč kompleksno.
Aha, no, to pa ne bi smelo biti problem nekoga dobiti, da sprogramira v recimo PHP + JavaScript + MySQL.
Ocitno bo se najhitreje ce sam nekaj skupi spravim.
Sem si ze ogledal za frontend nekaj idej:
* Cute File Browser with jQuery and PHP - za pregled datotek, modificirat, da bo ponujal link
* ZeroClipboard v2.x - za kopiranje linkov v clipboard
* Mini Ajax File Upload Form - za enostaven drag&drop datotek, implementiran v CuteFileBrowser
V ozadju se 2 skripte - ena za upload, ena za download datotek (tako da datoteke niso direktno dosegljive, moznost nadaljne razsiritve)
Dropbox zna to z extensionom za chrome in gmailom. Na voljo ne glede na tip paketa (free, plačljiv)
https://www.dropbox.com/help/8807
Zadeva mora biti na lastnem strezniku, cloud-verzije odpadejo.
Prid sm al pa tm ostan...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sumoborac ()
SeMiNeSanja ::
Uporabniki tega bodo interni (zaposleni v firmi) ali eksterni (stranke)?
Če imaš opravka samo z internimi uporabniki imaš manj skrbi glede varnosti.
Me pa po drugi strani preseneča, da tisti 'Service Desk' nima že integriranega upload-a za datoteke. Seveda imaš tudi v primeru obstoječe integracije poblem, ker ta ne pride v poštev za tiste, ki bi radi prijavili težave preko maila.
Če imaš opravka samo z internimi uporabniki imaš manj skrbi glede varnosti.
Me pa po drugi strani preseneča, da tisti 'Service Desk' nima že integriranega upload-a za datoteke. Seveda imaš tudi v primeru obstoječe integracije poblem, ker ta ne pride v poštev za tiste, ki bi radi prijavili težave preko maila.
sumoborac ::
Service desk omogča prejem in oddajo datotek kot priponk v zahtevku. Prejem je mogoč tudi preko emaila, oddani email pa vsebuje "povzetek" celotnega ticketa, posledično ni priponk zraven, so pa dosegljive preko portala. Ker je portal postranskega pomena, saj 95% vse komunikacije poteka preko emaila, potrebujemo nek easy sistem v katerega bo uporabnik dodal datoteko, link pa prilepil v vsebino. Link bo nek salted hash datoteke, na podlagi katerega bo server serviral pravilno datoteko.
Torej očitno home-made solution it-is...
Torej očitno home-made solution it-is...
Prid sm al pa tm ostan...
SeMiNeSanja ::
Še vedno ne vem, ali to ponujate support zunanjim stankam ali 'domačim uporabnikom'.
Če ponujaš zadevo strankam, lahko razmisliš o neki varianti, ki je podobna številnim portalom tipa 'shrani.si' - naložiš datoteko in povratno dobiš URL.
Če nudiš podporo za znane končne uporabnike, lahko tudi uporabiš kakšen SFTP strežnik (problem so tu potem ponavadi klienti). Ko s stranko vzpostaviš pogodbo za podporo, določiš nekaj kontaktnih oseb za podporo in zanje odpreš accounte na strežniku. Ko se odpre ticket, samo pogledaš, kaj je v mapah od določenega uporabnika.
Poznam pa tudi variante, kjer support poteka izključno preko portala - vsaj v startu. Na mail pa preide le izjemoma. Tako imajo potem vso zgodovino na portalu, ne pa še po neštetih mail klientih, kjer se na koncu izgubijo.
Skratka vprašanje tako organizacije, kot tudi tehnologije.
Meni osebno je bilo sprva 'štorasto', ko so me pri enem podjetju 'prisilili', da lahko support kontaktiram le še preko portala. Sčasoma sem se privadil, danes pa vem, da ima to tudi svoje prednosti zame, kot stranko.
Če npr. oseba, ki je prevzela ticket konča izmeno, gre na dopust ali je iz kateregakoli drugega razloga odsotna, lahko ticket prevzame kdorkoli drugi in ima takoj vso zgodovino primera pred seboj. Ko pa poteka konverzacija preko maila, pa se lahko zgodi, da moraš najprej ugotoviti, da se ti oseba ne odziva, nato iščeš nekoga, ki bi prevzel ticket, na koncu pa mu moraš še enkrat razlagati vso zgodbo.
Je pa res, da je kar zahtevno, da 'navadiš' uporabnike na portal, če so se enkrat 'razvadili' z mailom.
Če ponujaš zadevo strankam, lahko razmisliš o neki varianti, ki je podobna številnim portalom tipa 'shrani.si' - naložiš datoteko in povratno dobiš URL.
Če nudiš podporo za znane končne uporabnike, lahko tudi uporabiš kakšen SFTP strežnik (problem so tu potem ponavadi klienti). Ko s stranko vzpostaviš pogodbo za podporo, določiš nekaj kontaktnih oseb za podporo in zanje odpreš accounte na strežniku. Ko se odpre ticket, samo pogledaš, kaj je v mapah od določenega uporabnika.
Poznam pa tudi variante, kjer support poteka izključno preko portala - vsaj v startu. Na mail pa preide le izjemoma. Tako imajo potem vso zgodovino na portalu, ne pa še po neštetih mail klientih, kjer se na koncu izgubijo.
Skratka vprašanje tako organizacije, kot tudi tehnologije.
Meni osebno je bilo sprva 'štorasto', ko so me pri enem podjetju 'prisilili', da lahko support kontaktiram le še preko portala. Sčasoma sem se privadil, danes pa vem, da ima to tudi svoje prednosti zame, kot stranko.
Če npr. oseba, ki je prevzela ticket konča izmeno, gre na dopust ali je iz kateregakoli drugega razloga odsotna, lahko ticket prevzame kdorkoli drugi in ima takoj vso zgodovino primera pred seboj. Ko pa poteka konverzacija preko maila, pa se lahko zgodi, da moraš najprej ugotoviti, da se ti oseba ne odziva, nato iščeš nekoga, ki bi prevzel ticket, na koncu pa mu moraš še enkrat razlagati vso zgodbo.
Je pa res, da je kar zahtevno, da 'navadiš' uporabnike na portal, če so se enkrat 'razvadili' z mailom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SeMiNeSanja ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft ne bo več ponujal neomejenega oblačnega prostora naročnikom na Office 365 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Windows Mobile | 29688 (24157) | Lonsarg |
» | Upload par fajlovOddelek: Omrežja in internet | 4208 (3564) | Pesimist |
» | Izdelava svojega "dropboxa"Oddelek: Izdelava spletišč | 4729 (3206) | techfreak :) |
» | Dropbox ponuja do 4,5 GB prostora brezplačno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 25860 (17739) | Ajrina |
» | kje oziroma kako objaviti datoteko na spletu do 300mb?Oddelek: Pomoč in nasveti | 3389 (3232) | WarpedGone |