» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
73 / 74
»»

oo7 ::

GoodGuy je izjavil:

aja.. mah ne. se bom izogibal tega mesta zaenkrat :)


Potem pa pojdi čimprej v Yaniv tam imaš dobro mehaničarko :)

Predsednik11 ::

yayo je izjavil:

enake probleme imam. Izy je v zadnjih par straneha dal koristne nasvete. Si pobral weird water artifact v Zatonu?

Jaz nosim 140 kil ampak sem stalno pijan. :))


Diamond Exo je dobrer za težo. Upgredan ti da 25kg bonusa.

yayo ::

imam 180 ur v igri pa še nisem prišel do lokacij kjer ga lahko dobiš.

Predsednik11 ::

yayo je izjavil:

imam 180 ur v igri pa še nisem prišel do lokacij kjer ga lahko dobiš.


Ja saj ga dobiš kar kasno v igri. Obstaja pa tudi postranska pot.

Enaplusdva ::

GoodGuy je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

Na Redditu sem zasledil, ko je odgovarjal eden od Gsc, da ta mesec hotfix drug mesec pa nov večji patch.


Stalker 2 me zmeraj bolj spominja na stalker 1 serijo (brez modov).. bug fest brez premiere :))
BTW še komu Rostok sesuje igro ko imaš odprt inventorij, mapo ali pa ko imaš odprt trading inventory s prodajalci?
Očitno je nek memory leak, ker igra zmrzne ram pa nabije na 26 giga

Trenutno na 77 urah, malo sem načel red forest, morm nazaj v Dugo... Inventory weight je pa skoz problem :D. Furam 2 artifakta z medium weight pa še ni zadost :)



Bugi so dedni se prenašajo iz roda v rod ;)

Gregor459 ::

GoodGuy je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

Na Redditu sem zasledil, ko je odgovarjal eden od Gsc, da ta mesec hotfix drug mesec pa nov večji patch.


Stalker 2 me zmeraj bolj spominja na stalker 1 serijo (brez modov).. bug fest brez premiere :))
BTW še komu Rostok sesuje igro ko imaš odprt inventorij, mapo ali pa ko imaš odprt trading inventory s prodajalci?
Očitno je nek memory leak, ker igra zmrzne ram pa nabije na 26 giga

Trenutno na 77 urah, malo sem načel red forest, morm nazaj v Dugo... Inventory weight je pa skoz problem :D. Furam 2 artifakta z medium weight pa še ni zadost :)



V Rostoku so mi večkrat padli fps kaj bolj drastičnega pa ni bilo.
Rostok se mi zdi malo neizkoriščena lokacija.
Tisto območje postojanke zavzema 1/3 Rostoka drugi 2/3 sta neizkoriščeni govorim o mestu. Tam bi se lahko odvijale kakšne borbe recimo kakšen faction wars ali kaj podobnega.

Saj je bilo zanimivo iti 1x ali 2x čez peazno območje potem sem šel pa že raje okoli Rostoka.

yayo ::

hotfix pride tridesetega in zgleda, da bo v glavnem ali samo dodal DLSS 4 za NZavist 5000 kartice.

Gregor459 ::

Potem so imeli na redditu prav ta mesec hotfix drug mesec update.

Predsednik11 ::

yayo je izjavil:

hotfix pride tridesetega in zgleda, da bo v glavnem ali samo dodal DLSS 4 za NZavist 5000 kartice.


Dls4 bo delal samo na 5000 seriji ?

Seba22 ::

Predsednik11 je izjavil:

yayo je izjavil:

hotfix pride tridesetega in zgleda, da bo v glavnem ali samo dodal DLSS 4 za NZavist 5000 kartice.


Dls4 bo delal samo na 5000 seriji ?



DLSS 4 bo delal na vseh RTX karticah tudi na 20 seriji DLSS 4 multi frame generation pa samo na 50 seriji
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022

Meizu ::

V Rostoku so mi večkrat padli fps kaj bolj drastičnega pa ni bilo.
Rostok se mi zdi malo neizkoriščena lokacija.
Tisto območje postojanke zavzema 1/3 Rostoka drugi 2/3 sta neizkoriščeni govorim o mestu. Tam bi se lahko odvijale kakšne borbe recimo kakšen faction wars ali kaj podobnega.

Saj je bilo zanimivo iti 1x ali 2x čez peazno območje potem sem šel pa že raje okoli Rostoka.


Pa saj je bilo to vedno tako. Tisti neposeljen del Rostoka se imenuje Wild Territory. Načeloma je bila tam močna prisotnost mercenaryjev. Načeloma so bili pogosti konflikti z Dutyjem. Seveda v originalni trilogiji ne tako zelo, je pa to del lore-a in je kasneje bolj povdarjen konflikt v kasnejših iteracijah Stalkerja, kot npr. Anomaly ter njeni predhodniki, CoC, ipd.

nejodagreat ::

GoodGuy je izjavil:


Stalker 2 me zmeraj bolj spominja na stalker 1 serijo (brez modov).. bug fest brez premiere :))
BTW še komu Rostok sesuje igro ko imaš odprt inventorij, mapo ali pa ko imaš odprt trading inventory s prodajalci?
Očitno je nek memory leak, ker igra zmrzne ram pa nabije na 26 giga

Trenutno na 77 urah, malo sem načel red forest, morm nazaj v Dugo... Inventory weight je pa skoz problem :D. Furam 2 artifakta z medium weight pa še ni zadost :)


Na xbox mi je že nekajkrat crashal ko sem zaprl personal stash v Rostoku, pri interakcijah s traderji občasno freezne za par sekund, enkrat tudi nisem mogel zapret pogovora z barkeeperjem - chat se je zaprl ampak potem nobena tipka ni “prijela” in je blo treba force closeat igro

yayo ::

Jaz igram vsak dan ampak je od ene točke igre naprej že ritual, da igra zmrzne takoj na začetku med "kompilacijo shaderjev". Tako, da jo moram ubiti na drugem namizju iz task managerja in jo znova zagnati na prvem kjer se v drugo naloži brez shader compiling in me v okencu obvesti, da se bodo nalagali v ozadju med igro. Rostok mi je stalno zmrzoval pri trgovcih in personal stashu. Sedaj več ne, ker tečem not in v minuti opravim kar moram, vsaj delno, potem tečem iz zgradbe, quicksejvam in spet not za minuto končat kar sem počel. Je jeba, ker Rostok v drugi polovici igre postane najpomembnejši hub za igralca. Drugje se ne spomnim, da bi mi igra kaj zmrznila. In ponavadi vedno zmrzne, nikoli se ne sesuje. Pa alt+tab ali ctrl+alt+delete sploh ne delujeta ko zmrzne. Moraš na drugo namizje preskočit in jo tam ubiti.

oo7 ::

Je kdo od vas srečal Fausta med igro, da ni bil quest ? :|

oo7 ::

How to play S.T.A.L.K.E.R. 2




Zelo poučno :))

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

V Rostoku so mi večkrat padli fps kaj bolj drastičnega pa ni bilo.
Rostok se mi zdi malo neizkoriščena lokacija.
Tisto območje postojanke zavzema 1/3 Rostoka drugi 2/3 sta neizkoriščeni govorim o mestu. Tam bi se lahko odvijale kakšne borbe recimo kakšen faction wars ali kaj podobnega.

Saj je bilo zanimivo iti 1x ali 2x čez peazno območje potem sem šel pa že raje okoli Rostoka.


Pa saj je bilo to vedno tako. Tisti neposeljen del Rostoka se imenuje Wild Territory. Načeloma je bila tam močna prisotnost mercenaryjev. Načeloma so bili pogosti konflikti z Dutyjem. Seveda v originalni trilogiji ne tako zelo, je pa to del lore-a in je kasneje bolj povdarjen konflikt v kasnejših iteracijah Stalkerja, kot npr. Anomaly ter njeni predhodniki, CoC, ipd.

Vem ja ampak ampak bi se lahko kaj več dogajalo.
Bo pa fina mapa, ko bo online.
Meizu se kaj igraš ali čakaš na DLC ?

yayo ::

Patch 1.1.4 is here

oo7 ::

Patch Notes:

- Fixed crashes and freeze on shaders compilation
- Fixed memory leak occurred at Rostok location
- Fixed performance degradation when shooting/aiming on saves with long playtime
- Implemented fixes, that should solve the problem causing saves to be lost on Xbox
- Fixed a random crash related to UI animations.


Menda v kratkem še en večji update.

oo7 ::



Hello, stalkers!

We are finally back with another update -- patch 1.1.4 is already available for your PCs and consoles. We took time to evaluate the situation and prioritize our upcoming steps. This update is the first of the year, and we will be releasing another major update for the game very soon.

This patch will fix issues with shaders compilation, some memory leaks, crashes, and specific performance degradation issues.

We appreciate your feedback and support. We will continue to work on S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl and will soon be ready to share other updates with you.

"I felt as if I was awakening from a years-long coma".

GoodGuy ::

oo7 je izjavil:

Patch Notes:

- Fixed crashes and freeze on shaders compilation
- Fixed memory leak occurred at Rostok location
- Fixed performance degradation when shooting/aiming on saves with long playtime
- Implemented fixes, that should solve the problem causing saves to be lost on Xbox
- Fixed a random crash related to UI animations.


Menda v kratkem še en večji update.


tole mislim da bo rešilo kar nekaj težav (13giga velik patch, mislim da je tukaj zraven še kar nekaj drugih zadev)

ostali problemi so bolj povezani z logiko spawnanja nasprotnikov (ko se naprimer obrneš stran se spawnajo čeprav jih pred 5 sekundam tam ni bilo)

Meizu ::

To je super. Res so pridni. Problem padca FPS z dolgim play-timeom je bil izpostavljen naključno na Youtubu in tudi to so našli in pokrpali.

Svaka čast.

Edit: Z drugimi besedami, ni mi žal da sem na Steamu kresnil Ultimate verzijo, si zaslužijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yayo ::

Rostok še vedno zmrzne...

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

To je super. Res so pridni. Problem padca FPS z dolgim play-timeom je bil izpostavljen naključno na Youtubu in tudi to so našli in pokrpali.

Svaka čast.

Edit: Z drugimi besedami, ni mi žal da sem na Steamu kresnil Ultimate verzijo, si zaslužijo.


Rekli do, da bodo v začetku leta razgrnili roadmap. Me že orng zanima kdaj bodo DLCJi in online.

Ja si zaslužijo igra je res dobra kljub bugom ampak to smo pričakovali.

nejodagreat ::

Kolikor spremljam edini tu igram na xboxu, ampak sem doživel še en kr mal smešen bug, citiram nekoga z istim problemom na redditu ;((

The problem is that, on console, the warper that drops you onto the roof unloads most of the world, dropping you to your death before the bouncer anomaly loads back in.
They clearly never tested this game on a console.

Enaplusdva ::

nejodagreat je izjavil:

Kolikor spremljam edini tu igram na xboxu, ampak sem doživel še en kr mal smešen bug, citiram nekoga z istim problemom na redditu ;((

The problem is that, on console, the warper that drops you onto the roof unloads most of the world, dropping you to your death before the bouncer anomaly loads back in.
They clearly never tested this game on a console.


Main quest ali pri raziskovanju ?

Predsednik11 ::

yayo je izjavil:

Rostok še vedno zmrzne...

Pri meni pa dela bolje.

PeterZ ::

150h playthrough.
2x je bilo potrebno reševat queste z command ukazi, drgač kar igrabilno. Dobr špil.

nejodagreat ::

Enaplusdva je izjavil:


Main quest ali pri raziskovanju ?

Ni del questa, samo do enega stasha prideš.

Na cca 1:50 v tem videu se vidi kje točno

Enaplusdva ::

nejodagreat je izjavil:

Enaplusdva je izjavil:


Main quest ali pri raziskovanju ?

Ni del questa, samo do enega stasha prideš.

Na cca 1:50 v tem videu se vidi kje točno


Aha vem kje je to.
Imaš pa komentarje pod videom, da ko padaš, da odpreš weapon menu, da upočasniš padec.

Polda ::

Sem probal tole pa ugotovil, da potrebujem boljši PC.

GoodGuy ::

Ok očitno s patchem niso nič uredil

Rostok še vedno povzroči memory leak

ostalih izboljšav pa tut nisem opazil

oo7 ::



V začetku februarja patch.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

yayo ::

GoodGuy je izjavil:

Ok očitno s patchem niso nič uredil

Rostok še vedno povzroči memory leak

ostalih izboljšav pa tut nisem opazil

ne zmrzne med compiling shaders.

Gregor459 ::

Med compiling shaders zmrzuje že od prvega patcha.

GoodGuy ::

yayo je izjavil:

GoodGuy je izjavil:

Ok očitno s patchem niso nič uredil

Rostok še vedno povzroči memory leak

ostalih izboljšav pa tut nisem opazil

ne zmrzne med compiling shaders.


men zmrzne kompajlanje shaderjev, potem ko na silo ubijem igro (naprimer ko zašteka v Rostoku zadeva), pa še to ne vedno.

Enaplusdva ::

Rostok je najbolj problematična lokacija tam ima največ gamerjev težave ne pa vsi.

yayo ::

Meni po zadnjem patchu ne zmrzuje več, ko sestavlja senčnike. Vsaj nekaj...
Drugače sem sedaj uro in več na vzhodu Yaniva raziskoval eno močvirje posejano z flashbang anomalijami, tistimi, ki počijo z bleskom. Med tekanjem levo desno sem našel truplo na čolnu s PDAjem in en švoh artifakt. Porabil sem kakih deset medipakov, da sem se vmes zdravil od eksplozij flashbangov. Pridem nazaj v bazo in grem popravljat opremo. Ugotovim, da so mi anomalije samo na armorju naredile sto jurjev škode. Seveda jih še zdaleč nimam. Bil sem prisiljen reštartati od sejva pred močvirjem in pustiti to lokacijo za kasneje, če in, ko bom imel dovolj cvenka. Dvomim, da obstaja artifakt, ki te anomalije izniči. Morda bi moral po rakovo ali na rikverc koračiti med flashbangi? :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

garrv ::

Eden izmed receptov kako se izogniti flashbang anomaliji

Gregor459 ::

Flahbangi znajo bit zelo tečni. Jih je pa bolj malo.

Meizu ::

Razen tisti Bog plac v Yanivu, kjer te napada po več flashbangov z vseh strani uff tisto je pa sitno.

oo7 ::

The flashbang anomaly is such a troll in STALKER 2 :))

oo7 ::

Tale manever je hud :)



Ko sem videl prvič mi ni bilo nič jasno :)

Enaplusdva ::

Katera regija vam je najboljša in najslabša ?

Najmanj mi odgovarjajo coling towers, zaton in swamps.

Najboljš mi je lesser zone, Duga in Cordon.

Predsednik11 ::



GSC have changed this area with the new patch.

There used to be a Whirligig on the crane, but now there's a Vortex Anomaly.

This is the fourth time I noticed secret map changes which weren't mentioned with the patches ;D

Polda ::

S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Patch 1.1.4 - RTX 3070 - 1440p - Benchmark

yayo ::

Meizu je izjavil:

Razen tisti Bog plac v Yanivu, kjer te napada po več flashbangov z vseh strani uff tisto je pa sitno.

Mislim, da tam pomaga le tisti weird bolt artefakt katerega sem pravkar dobil potem, ko sem se tričetrt ure zajebaval, da bi razumel kaj moram narediti, da ga dobim. Pa še "polnit" ga moram v anomaliji ali ne vem kje, če je res kar namiguje opis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Gregor459 ::

yayo je izjavil:

Meizu je izjavil:

Razen tisti Bog plac v Yanivu, kjer te napada po več flashbangov z vseh strani uff tisto je pa sitno.

Mislim, da tam pomaga le tisti weird bolt artefakt katerega sem pravkar dobil potem, ko sem se tričetrt ure zajebaval, da bi razumel kaj moram narediti, da ga dobim. Pa še "polnit" ga moram v anomaliji ali ne vem kje, če je res kar namiguje opis.


Tisti bolt katerega dobiš v tornadu ?

Meizu ::

Pa še "polnit" ga moram v anomaliji ali ne vem kje, če je res kar namiguje opis.


Weird bolt se nafila samo po emisiji, anomalija ti ga ne more napolnit, tako da če sei ga znucal moraš počakat na nov emission.

Gregor459 ::

Ko prideš, do tornada skoraj vedno štarta emisija. Sem šel vedno nazaj v Yaniv ali v mobilni LAB katerega odkleneš preko main questa.

yayo ::

veliko bolj "zabavna" je emisija, ko si v Quarry v Red Forest na vrhu tistega petdeset metrov visokega stroja in streljaš podgane potem, ko si obral stash (led container za Falcon suit blueprint je noter). Takrat začne skriptana emisija ti pa "WTF!!! Kako naj zdaj dol pridem?!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()
««
73 / 74
»»