» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
21 / 38
»»

yayo ::

logično bi bilo, da bi bili v srbo-hrvaščini v latinici, tako pokrijejo še Bosno, Črno Goro pa kako Makedonijo.

Izi ::

Vsi dosedanji Stalkerji imajo srbski prevod v latinici. Za cirilico ne vem če je na voljo.
Slika: https://preview.redd.it/dp256io9pd641.p...
Srbske prevode ne delajo izdelovalci igre ampak sami Srbi. V prejšnjih Stalkerjih so prevode naredili naknadno po izidu, za STALKER 2 pa je taista skupnost Srbskih prevajalcev že letos maja podpisala pogodbo z izdelovalci. Izdelovalci jim pošljejo original Ruski tekst, ki ga bodo Srbi prevedli v svoj jezik in izdelovalci ga bodo vključili v igro že ob izidu.

V Sloveniji ni interesa za kaj takega, za povrh Slovenci praktično vsi dobro govorimo Angleščino, ki je glavni jezik v vseh igrah.

Zmajc ::

Zanimivo bi bilo prit do informacij koliko iger se na steamu proda pri nas. Nekako dvomim, da bi prevodi sploh pokrili stroške.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

oo7 ::

Izi je izjavil:

Vsi dosedanji Stalkerji imajo srbski prevod v latinici. Za cirilico ne vem če je na voljo.
Slika: https://preview.redd.it/dp256io9pd641.p...



Če bo imel Stalker 2 pogovore v tem stilu kot prve tri igre (se pravi, da bodo tiho) potem bom res probal Srbski jezik. Če pa bodo NPC-ji govorili Angleško potem pa bom uporabljal Angleške podnapise.

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Zanimivo bi bilo prit do informacij koliko iger se na steamu proda pri nas. Nekako dvomim, da bi prevodi sploh pokrili stroške.



Sem malo gledal pa nikjer ne najdem nič.

Razen STEAM DOWNLOAD STATS

v zadnjih 7 dneh Total Bytes Slovenija: 526.5 TB

Steam Global Traffic Map (most recent 7 days)





Pa saj tudi marsikatera knjiga ne pokrije stroškov pa jo prevedejo. No ja ni čisto enako.
Drugače pa Srbi imajo verjetno malo cenejše igre kot mi, ki smo v EU pa je verjetno na koncu tam tam kar se tiče denarja ?

Gagatronix ::

Ne vem zakaj ste tako zapiceni v slovenske podnapise, ki so v 99% podstandardni.

oo7 ::

Saj vprašanje če bi Slovenci naredili eno igro kalibra Stalker če bi sploh dobili SLO podnapise ali pa celo govor v slovenščini ?

Meizu ::

Kdo bi pa dubbal tele govore? A bi imeli noter glasove od pipija in melkijada, ter jajota in pajota?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Saj vprašanje če bi Slovenci naredili eno igro kalibra Stalker če bi sploh dobili SLO podnapise ali pa celo govor v slovenščini ?
Pozabi. V Sloveniji nihče ne bo šel nikoli delati igre zaradi drakonskih davkov, pobrali bi ti tri četrtine denarja. Nekaj slovenskih izdelovalcev sicer imamo ampak vsi izdajajo igre v tujini in od začetka delajo v angleščini. Tudi slo podnapisov ne dodajo.
__________

STALKER 2 bo imel samo 2 govora. Angleškega in ruskega (po novem ukrajinskega).
Tudi veliki narodi kot so Nemci, Francozi in Španci bodo morali poslušati angleščino medtem ko bodo spodaj prebirali podnapise v svojem jeziku.
Mali Slovenci pa imamo to prednost, da lahko igramo celo brez podnapisov. Za Slovenske gamerje je Angleščina prvi jezik, slovenščino uporabljamo samo v real lifu, ki pa je za prave gamerje drugotnega pomena in se uporablja samo par ur na dan :P

yayo ::

sem že omenil pa bom spet kot zanimivost. Par let nazaj se je studio 4A Games (bivši razvijalci prve Stalker igre, ki so šli na svoje in naredili Metro serijo) selil iz Ukrajine. Njihov ameriški direktor Dean Sharpe (kateremu gre zahvala, da je Shadow Of Chernobyl sploh zagledal luč dneva, ker je bil dolga leta v "development hell") se je menil, da bi ekipa prišla živet in delat v Slovenijo zaradi geografske lege in odlične pokritosti z internetom. Pa je potem odkril, da Malta stimulira IT sektor z odličnimi pogoji in ničnimi davki. Tako, da so sedaj na Malti...

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Kdo bi pa dubbal tele govore? A bi imeli noter glasove od pipija in melkijada, ter jajota in pajota?


Ja saj imaš prav sploh, ko slišiš te SLO nadlajevanke. SLO govor res ni potreben podnapisi pa bi bili dobrodošli.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Saj vprašanje če bi Slovenci naredili eno igro kalibra Stalker če bi sploh dobili SLO podnapise ali pa celo govor v slovenščini ?
Pozabi. V Sloveniji nihče ne bo šel nikoli delati igre zaradi drakonskih davkov, pobrali bi ti tri četrtine denarja. Nekaj slovenskih izdelovalcev sicer imamo ampak vsi izdajajo igre v tujini in od začetka delajo v angleščini. Tudi slo podnapisov ne dodajo.
__________

STALKER 2 bo imel samo 2 govora. Angleškega in ruskega (po novem ukrajinskega).
Tudi veliki narodi kot so Nemci, Francozi in Španci bodo morali poslušati angleščino medtem ko bodo spodaj prebirali podnapise v svojem jeziku.
Mali Slovenci pa imamo to prednost, da lahko igramo celo brez podnapisov. Za Slovenske gamerje je Angleščina prvi jezik, slovenščino uporabljamo samo v real lifu, ki pa je za prave gamerje drugotnega pomena in se uporablja samo par ur na dan :P




Kolikor se spomnim naj bi imel Stalker 2 prvotno tri govore ANG, RUS in UKR. RUS so ukinili.

oo7 ::

yayo je izjavil:

sem že omenil pa bom spet kot zanimivost. Par let nazaj se je studio 4A Games (bivši razvijalci prve Stalker igre, ki so šli na svoje in naredili Metro serijo) selil iz Ukrajine. Njihov ameriški direktor Dean Sharpe (kateremu gre zahvala, da je Shadow Of Chernobyl sploh zagledal luč dneva, ker je bil dolga leta v "development hell") se je menil, da bi ekipa prišla živet in delat v Slovenijo zaradi geografske lege in odlične pokritosti z internetom. Pa je potem odkril, da Malta stimulira IT sektor z odličnimi pogoji in ničnimi davki. Tako, da so sedaj na Malti...



Ne vem zakaj ampak sem skos mislil, da ima 4A games dva studija enega v Ukrajini in enega na Malti.
Ja pametni, da so šli na Malto v Sloveniji bi jim vse pobrali.

Gagatronix ::

oo7 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Kdo bi pa dubbal tele govore? A bi imeli noter glasove od pipija in melkijada, ter jajota in pajota?


Ja saj imaš prav sploh, ko slišiš te SLO nadlajevanke. SLO govor res ni potreben podnapisi pa bi bili dobrodošli.


Imas dva ekstrema: Knjizno slovenscino na enem polu, stajerscino na drugem.

Zmajc ::

Gagatronix je izjavil:

oo7 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Kdo bi pa dubbal tele govore? A bi imeli noter glasove od pipija in melkijada, ter jajota in pajota?


Ja saj imaš prav sploh, ko slišiš te SLO nadlajevanke. SLO govor res ni potreben podnapisi pa bi bili dobrodošli.


Imas dva ekstrema: Knjizno slovenscino na enem polu, stajerscino na drugem.


Nea seri pubec, tu čisto fajn šprehamo.

Meizu ::

Imam filing, da bi Strelok moral bit štajerc ziher. Sidorovič pa kak zvit priobalni taljan :))

Strelok: Ka zaj pubeci, te pa gremo f nuklearko, tam je tak fajn.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

oo7 ::

Nov video Finskega Stalkerja Road to Vostok. Igro dela en človek.

WIP | July 2022 | Road to Vostok



Support the project and wishlist now on Steam.
https://store.steampowered.com/app/1963...

Meizu ::

Za tole sem pa že slišal, to bo treba sprobat, ni kej.

oo7 ::

Za W3 2022 je napovedan demo :) to bi morali biti kmalu.

oo7 ::

V noči s 1. na 2. avgust je iz uradne trgovine Xbox izginila možnost prednaročila STALKER 2 v kateri koli izdaji. Hkrati je ostala možnost prednaročila na Steam, EGS in GOG.



GSC Game World je komentiral situacijo : V skladu s pravili trgovine Xbox se prednaročila ne bodo nadaljevala, dokler ne objavimo točnega datuma izdaje. Takoj ko bo datum javno znan, vam bo gumb za prednaročilo spet na voljo.

Gagatronix ::

Iskreno povedano, meni se sladko jebe. Ce bom dobil slucajno v kakem bundlu bom preigral, drugace pa whatever.

Meizu ::

Ker se tudi jaz počasi že staram inje moja igričarska vnema in želja po preigravanju vsega, kar izide dandanes, minila, sem z leti svoje igričarske impulze po čisto naravni poti, brez forsiranja, preusmeril v naslove, ki v meni zbudijo največjo nostalgijo.

In to so uglavnem WoW, Stalker, Elder Scrolls, Fallout, Gothic in Diablo/Path of Exile. Tako da sem osebno zelo navdušen nad dejstvom, da se trudijo izdelati nadaljevanje Stalkerja, kljub vsem težavam, ki jih trenutno pestijo v Ukrajini.

Hkrati je to prvi naslov do zdaj, kjer trenutno razumem potrebo po prestavljanju datuma izida. Sicer to ni igra, ki je bila napovedana pred letom dni, temveč je to naslov, katerega se čaka že najmanj desetletje, pa vendar - vsaj nekaj delajo, za razliko od večne Half Life 3 fame, za katero praktično z gotovostjo vemo, da bo ostalo le pri tem - fami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yayo ::

ne se bat, igra bo slaba. Kako vem? Ker sem prednaročil. Ko jaz naredim neumnost, da prednaročim vedno izpade razočaranje. :))

Meizu ::

Špil naj bi podpiral modding, tako da imamo že samo s tem podatkom praktično jamstvo, da bo igra na dolgi rok top in denarna investicija večkratno povrnjena. :)

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Špil naj bi podpiral modding, tako da imamo že samo s tem podatkom praktično jamstvo, da bo igra na dolgi rok top in denarna investicija večkratno povrnjena. :)



To pa sigurno :)
Stalker 2 Anomaly 2.0 :P

Meizu ::

Temu bi pa res zelo težko rekel ne :)

oo7 ::

Stalker 2 bo imel podporo za mode že prvi dan. Tudi na Xbox bodo na voljo MOD-i.

oo7 ::

Ali bo Stalker SOC prišel po 15 letih na konzole ? :|

Stalker Shadow Of Chernobyl Will Apparently Get A Console Port Soon
After over a decade, original Stalker is heading to consoles.

https://www.dualshockers.com/stalker-sh...

oo7 ::

Nekdo nagaja ustvarjalcem GSC game world.

Osebni podatki ustvarjalcev računalniške igre STALKER 2 so prišli v omrežje, je sporočila tiskovna služba studia GSC Game World 3. avgusta, so razvijalci zapisali v omrežju Discord.

Baza podatkov, ki vsebuje naslove, telefonske številke, podatke o potnih listih in druge osebne podatke zaposlenih v studiu, se je izkazala za odprto dostopno.

Pred dnevi so se na spletu začeli objavljati osebni podatki zaposlenih v podjetju GSC Game World, ki razvijajo računalniško igrico STALKER 2.


https://rossaprimavera.ru/news/ca2db1ca

yayo ::

rusi..

oo7 ::

Kot veste MOderji delajo na stari preklicani igri Stalker 2.

Delili so tri nove slike






Avtorji Old Concepta ne razkrivajo, na kateri stopnji razvoja je zdaj njihov projekt. Marca so poročali , da ima trenutna različica moda številne težave, zaradi katerih delo na njej napreduje zelo počasi.

Igro seveda delajo v X-ray 2.0 pogonu medtem kot originalni Stalker 2 bo v Unreal 5.

oo7 ::

yayo je izjavil:

rusi..


Ja

The recent leak of materials and files from the console port of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl turned out to be a form of revenge by a Russian fan of the series against the Ukrainian studio GSC Game World.

https://www.gamepressure.com/newsroom/r...

oo7 ::

GSC game world za svetovni dan mačk delil tole sliko




Domača žival v zoni ;)

Meizu ::

Klasika seveda, njihovih ščitnic imam v Anomalyju ponavadi poln stash in ne vem kam z njimi, razen da jih nabereš 200kg in vse skupaj prodaš hunterju v train depotu v Garbage.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Klasika seveda, njihovih ščitnic imam v Anomalyju ponavadi poln stash in ne vem kam z njimi, razen da jih nabereš 200kg in vse skupaj prodaš hunterju v train depotu v Garbage.


To govoriš o teh mačkih zgoraj na sliki ?

Meizu ::

To govoriš o teh mačkih zgoraj na sliki ?


Ja, sicer so v originalnem stalkerju seveda vizualno drugačni ampak glede na sliko iz stalker 2 je ravno tako videt razraščeno ščitnico iz vratu, kar vsaj namiguje na to, da je to ista ali skrajno podobna žival.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

To govoriš o teh mačkih zgoraj na sliki ?


Ja, sicer so v originalnem stalkerju seveda vizualno drugačni ampak glede na sliko iz stalker 2 je ravno tako videt razraščeno ščitnico iz vratu, kar vsaj namiguje na to, da je to ista ali skrajno podobna žival.



To si mislil na mutanta Chimera ? https://stalker.fandom.com/wiki/List_of...

Meizu ::

Ne, navadna mačka:

https://stalker.fandom.com/wiki/Cat

Čeprav ok, tam v opisu piše sicer, da bo tale monstrum nekaj drugega, takole na prvi pogled je izgledalo kot da gre za neko mačko (pa čeprav dejansko gre, oziroma vsaj izgleda tako).

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Ne, navadna mačka:

https://stalker.fandom.com/wiki/Cat

Čeprav ok, tam v opisu piše sicer, da bo tale monstrum nekaj drugega, takole na prvi pogled je izgledalo kot da gre za neko mačko (pa čeprav dejansko gre, oziroma vsaj izgleda tako).



Ja saj bi lahko šlo za isto stvar samo, da je vizualno malo drugačno. Je le veliko let preteklo od Stalker triologije in Stalker 2.

oo7 ::

V Kijevu bodo odprli trgovino z živili v stilu Stalkerja

16. avgusta bo v glavnem mestu Ukrajine odprtje naslednjega tematskega supermarketa Silpo . Tokrat bo outlet posvečen post-apokalipsi in oblikovan v slogu serije STALKER . Predstavniki verige supermarketov so povedali, da je pri projektu sodeloval GSC Game World , studio za izvirno igro in prihajajoče nadaljevanje .

https://gamemag.ru/news/169962/v-kieve-...








je pa ista trgovina leta 2020 že odprla trgovino v stilu igre Grand Theft Auto.

oo7 ::

GSC Game World once again committed to the release window of the following year for Stalker 2, despite the precarious situation team members found themselves in.


GSC game world na Twitterju - The game will be released in 2023.

Thanks for this support, your question, and your interest in our game. We appreciate it so much.

oo7 ::

oo7 je izjavil:

V Kijevu bodo odprli trgovino z živili v stilu Stalkerja

16. avgusta bo v glavnem mestu Ukrajine odprtje naslednjega tematskega supermarketa Silpo . Tokrat bo outlet posvečen post-apokalipsi in oblikovan v slogu serije STALKER . Predstavniki verige supermarketov so povedali, da je pri projektu sodeloval GSC Game World , studio za izvirno igro in prihajajoče nadaljevanje .

https://gamemag.ru/news/169962/v-kieve-...








je pa ista trgovina leta 2020 že odprla trgovino v stilu igre Grand Theft Auto.




Še nekaj slik iz trgovine Stalker












oo7 ::

Po dolgem času sem se spet spravil igrati STalker serijo.

SOC sem že preigral. Edino kar me je motilo je inventorij in teža. Tukaj sem imel skoz težave :)

Trenutno igram Clear Sky. Edina pripomba, ki jo imam so predolge noči. Sem pa tudi že bolj proti koncu trenutno regija Limansk.

Potem pa še COP :)

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Trenutno igram Clear Sky. Edina pripomba, ki jo imam so predolge noči.


Bi moral SRP uporabit, pa ukljucit "sleeping bag".
Zdaj ti pac ostane baterija al pa, da nabavis boljsi armor, ki ma 2. al pa 3. generacijo night vision. Sicer si pa proti koncu.

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Trenutno igram Clear Sky. Edina pripomba, ki jo imam so predolge noči.


Bi moral SRP uporabit, pa ukljucit "sleeping bag".
Zdaj ti pac ostane baterija al pa, da nabavis boljsi armor, ki ma 2. al pa 3. generacijo night vision. Sicer si pa proti koncu.


Ja zdaj je prepozno za spalno vrečo. Ko je bila noč sem pustil nekaj časa igro na miru, da je preteklo nekaj ur potem pa sem igral naprej. Pa okolica je zanimiva je škoda, da bi igral ponoči :) škoda pa, ker niso spanja vključili v igro.
Sem šparal denar pa so me banditi dvakrat oropali tako, da ima še vedno armor od clear sky, ki ga redno popravljam.
Ta Limansk me pa spominja na eno lokacijo iz igre Half Life 2.

oo7 ::

Na koncu Clear Sky Strelok zaradi emisije izgubi spomin ?
Kaj je tista soba na koncu igre kjer so televizorji ? V tisti sobi sploh kdo preživi razen Strelok-a ?
Kaj se zgodi z nami po koncu Clear Sky ?

Meizu ::

oo7 je izjavil:

Na koncu Clear Sky Strelok zaradi emisije izgubi spomin ?
Kaj je tista soba na koncu igre kjer so televizorji ? V tisti sobi sploh kdo preživi razen Strelok-a ?
Kaj se zgodi z nami po koncu Clear Sky ?


Usoda Scara je mali misterij, obstaja veliko teorij, kaj se je z njim zgodilo, nekako najbolj odmevna špekulacija je, da je scar postal del monolitov (zelo malo verjetno je, da je preživel emisijo v primarni, prisebni obliki).

Strelok tudi ne preživi emisije (za to smo odgovorni mi, ker mu razfučkamo psy helmet), zato na koncu v zaključnem filmčku vidimo streloka ležati med ostalimi poraženci, televizije so pa del mašinerije c-groupa, s katero zajetim stalkerjem operejo možgane in jih efektivno spremenijo v monolitove agente. Rezultat tega je igra Shadow of Chernobyl, kjer se kot Strelok (nevedoč seveda) znajdemo v death trucku, kjer nas nato reši mimoidoči, ter dostavi Sidorovichu, ta nam pa nadene vzdevek "marked one". V Shadow of Chernobyl smo tako v vlogi Streloka, nevedoč, da smo to dejansko mi, PDA nam pa nalaga, da moramo Streloka za vsako ceno ubiti.

Na spletu imaš ogromno obrazložitev celotne trilogije ter kronološkega zaporedja, Youtube je tudi poln posnetkov z vizualnimi dodatki.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

oo7 je izjavil:

Na koncu Clear Sky Strelok zaradi emisije izgubi spomin ?
Kaj je tista soba na koncu igre kjer so televizorji ? V tisti sobi sploh kdo preživi razen Strelok-a ?
Kaj se zgodi z nami po koncu Clear Sky ?


Usoda Scara je mali misterij, obstaja veliko teorij, kaj se je z njim zgodilo, nekako najbolj odmevna špekulacija je, da je scar postal del monolitov (zelo malo verjetno je, da je preživel emisijo v primarni, prisebni obliki).

Strelok tudi ne preživi emisije (za to smo odgovorni mi, ker mu razfučkamo psy helmet), zato na koncu v zaključnem filmčku vidimo streloka ležati med ostalimi poraženci, televizije so pa del mašinerije c-groupa, s katero zajetim stalkerjem operejo možgane in jih efektivno spremenijo v monolitove agente. Rezultat tega je igra Shadow of Chernobyl, kjer se kot Strelok (nevedoč seveda) znajdemo v death trucku, kjer nas nato reši mimoidoči, ter dostavi Sidorovichu, ta nam pa nadene vzdevek "marked one". V Shadow of Chernobyl smo tako v vlogi Streloka, nevedoč, da smo to dejansko mi, PDA nam pa nalaga, da moramo Streloka za vsako ceno ubiti.

Na spletu imaš ogromno obrazložitev celotne trilogije ter kronološkega zaporedja, Youtube je tudi poln posnetkov z vizualnimi dodatki.



Hvala za razlago.
Kaj se pa zgodi če Strelok v Clear Sky uspe priti v NPP ? Takrat je sicer game over ampak kaj naj bi se tam zgodilo ?

Meizu ::

Bom kar citiral slednje:

During the first trip, Strelok, Fang and Ghost get to the CNPP by some unknown route, possibly underground. They find the locked door and have to retreat after getting attacked by Monolithians. Strelok got injured, but Fang and Ghost managed to rescue him and they all escaped. C-Con tried to stop them by launching the big emission you see in the CS intro.

Strelok was put under the Doctor's care; Fang and Ghost started to think about how to get past the doors.

Fang managed to create two decoders and stashed them (you retrive one at Pripyat during SoC), but he died in an ambush later on. Strelok, after leaving the Doctor, discovered that he is chased by the Clear Sky. So he decided to rush to the CNPP alone. This is the second trip you witness in the CS. He possibly had the second detector with him, but he was stopped anyway and captured by the C-Con. C-Con didn't knew that they have captured Strelok though - they mistaken him for somebody else, and thus he was given a task to kill himself. Ghost, who witnessed Fang's death and didn't knew what happened to Strelok decided to work for the ecologists at Yantar, eventually dying in the X-16 lab.

After that, events of SoC and the last trip of Strelok happen.

Brainscorcher existed before, it was a tool which was created to stop stalkers from going to the centre. This is why you go to the CNPP via Limansk and Hospital in CS - to avoid Brainscorcher.

oo7 ::

Upam, da Stalker 2 nadaljuje zgodbo treh predhodnikov.

Ghosta se spomnim najdeš njegovo truplo v SOC kjer te napade tisti mutant s PSY mind control.
««
21 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj trenutno igrate? (strani: 1 2 3 458 59 60 61 )

Oddelek: Igre
3040481937 (469) oo7
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746120887 (4965) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52385912 (3792) Meizu
»

Areal

Oddelek: Igre
83957 (3686) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
206745 (6461) yayo

Več podobnih tem